یکشنبه ۲۷ خردادساعت ۱۸:۰۶Jun 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای 3بن 4 دی 1398 - 3bn.ir

3بن   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۲۳:۲۱    
طرح بیمارستان 1000 تختخوابی خاتم قم که با سرمایه گذاری بانک پاسارگاد در حال ساخت است، در دهمین کنفرانس ملی سازه و فولاد به عنوان طرح برتر فولادی کشور در سال 1398، در بخش ساختمانی انتخاب شد.
3بن   ۱۳۹۸/۱۰/۰۵ - ۲۰:۲۲    
جدیدترین ارزیابی های ارائه شده از سوی رییس سازمان توسعه تجارت نشان می دهد که صادرات ایران به چین در هشت ماهه ابتدایی امسال افزایش یافته است.
3بن   ۱۳۹۸/۱۰/۰۵ - ۱۸:۰۷    
مرکز پژوهش های مجلس توضیحاتی در خصوص خبر های منتشر شده درباره لایحه بودجه سال 1399 کل کشور ارائه کرد.
3بن   ۱۳۹۸/۱۰/۰۵ - ۱۳:۵۲    
بررسی ها نشان می دهد که قیمت سکه از ابتدای سال تا اوایل دی ماه، حدود 100هزار تومان معادل 2درصد ارزان تر شده است.
3بن   ۱۳۹۸/۱۰/۰۵ - ۱۳:۵۲    
جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت نشان می دهد که در هفت ماهه نخست امسال، تعداد گوشی همراه مسافری و وارداتی نسبت به مدت مشابه سال گذشته هر کدام نزدیک به سه برابر شده است.
3بن   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۹:۵۲    
بهای هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران امروز (چهارشنبه) با رشد 10 هزار تومانی نسبت به دیروز به چهار میلیون و 555 هزار تومان رسید.
3بن   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۹:۵۲    
بر اساس اعلام مرکز آمار، بیشترین نرخ تورم دوازده ماهه مربوط به استان ایلام با 48.6 درصد و کمترین آن مربوط به استان قم با نرخ 35.2 درصد است.
3بن   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۹:۵۲    
آیین امضای موافقت نامه تامین مالی سندیکایی طرح سرمایه گذاری تولیدکاغذچاپ و تحریر در استان خوزستان با حضور رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ...
3بن   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۹:۵۲    
مرکز پژوهش های مجلس در گزارشی به زبان ساده لایحه بودجه سال 99 کل کشور را بررسی کرده است.
3بن   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۹:۵۲    
مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: افرادی که کارت سوخت آن ها به عنوان معلولین و جانباز تایید شده این ماه 40 لیتر اضافه تر از سهمیه قبل به آن ها اختصاص داده می شود.
3بن   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۴:۵۲    
انتخاب بانک سپه به عنوان بانک برتر جشنواره شهید رجایی پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه: بانک سپه در جشنواره شهید رجایی بانک برتر شناخته شد ...
3بن   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۴:۵۲    
سخنگوی دولت از اختصاص پنج هزار میلیارد تومان تسهیلات مسکن برای بازنشستگان لشکری و کشوری خبر داد و گفت: سود این تسهیلات در تهران 9 درصد در مراکز استان ها 7 درصد و در سایر مناطق 4 درصد خواهد بود.
3بن   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۴:۵۲    
مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی به سنت هر ساله گزارشی را تحت عنوان بودجه به زبان ساده ارائه کرده است که بر اساس آن روشن می شود سهم هر ایرانی از امور هزینه ای بودجه سال آینده برابر با 4 میلیون و 371 ...
3بن   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۲:۵۲    
قیمت خودرو امروز (چهار شنبه) نسبت به دیروز با نوسان جزئی همراه است به طوری که اکثر مدل ها به جز 3 محصول، بدون تغییر در قیمت معامله شدند.
3بن   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۲:۵۲    
نزدیک به 1 هزارم حساب های بانکی شخصی بالای یک میلیارد تومان موجودی دارد. همچنین شبکه بانکی سالیانه حداقل به طور متوسط 2.5 میلیون تومان به ازای هر نفر ایرانی سود سپرده می دهد.
3بن   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۱:۵۲    
با هدف رعایت حقوق مشتریان واقعی، افزایش شانس موفقیت و نیز تسهیل فرآیند ثبت نام خودرو، به هر مشتری کد کاربری و رمز عبور اختصاصی تعلق می گیرد.
3بن   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۱:۲۲    
افزایش بهای حمل و نقل و سبزیجات، 2 عامل مسلط در افزایش تورم ماهانه در آذرماه سال جاری بوده اند.