جمعه ۰۱ تیرساعت ۰۳:۳۳Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای 3بن 5 دی 1398 - 3bn.ir

3بن   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۹:۰۶    
3بن   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۷:۲۱    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور مطرح کرد: یارانه معیشتی بیش از 92 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد با پیگیری های این سازمان واریز شد.
3بن   ۱۳۹۸/۱۰/۰۶ - ۱۱:۰۷    
توفیقی گفت: طبق تجربیات گذشته و باتوجه به افزایش قیمت شاخص کل در این ماه، احتمال افزایش قیمت ها تا پایان سال بسیار قوی است پس برای تعیین دستمزد سال آینده کارگران باید تا پایان سال صبر کنیم.
3بن   ۱۳۹۸/۱۰/۰۶ - ۱۱:۰۷    
رشد اقتصاد جهانی در سال 2020 افزایش خواهد یافت. عقب نشینی بهای کالا ها می تواند چرخه ای جدید در حیطه سرمایه گذاری جهانی رقم زند.
3بن   ۱۳۹۸/۱۰/۰۶ - ۱۱:۰۷    
آمار ارایه شده از سوی دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی حکایت از رشد بیش از 137 درصدی معاملات در آذرماه امسال نسبت به ماه گذشته دارد و در عین حال موید فاصله 5 برابر قیمت هر مترمربع آپارتمان در ...
3بن   ۱۳۹۸/۱۰/۰۵ - ۲۱:۳۷    
رانا پلاس به احتمال بسیار زیاد در آینده ای نزدیک به بازار عرضه خواهد شد. این خودرو نسبت به نمونه های قبلی در کنار تغییرات ظاهری به استاندارد جدید یورو 5 مجهز است. منبع: مشرق
3بن   ۱۳۹۸/۱۰/۰۵ - ۲۱:۲۲    
جزئیات افزایش وام مسکن به این نحو است که احتمالا میزان اقساط این وام برای 200 میلیون تومان وام، قسط ماهانه سه میلیون و 400 هزار تومان است.
3بن   ۱۳۹۸/۱۰/۰۵ - ۲۰:۲۲    
عضو هیئت مدیره کانون سراسری مرغداران گوشتی از ثبات نرخ مرغ در بازار خبر داد و گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده 8 هزار و 500 و مرغ آماده به طبخ 12 هزار و 500 تومان است.
3بن   ۱۳۹۸/۱۰/۰۵ - ۱۸:۵۲    
وزیر نیرو با اشاره به واردات 250 میلیارد دلاری روسیه در اوراسیا بر ضرورت همکاری همه جانبه برای به دست آوردن این بازار پرسود تأکید کرد.
3بن   ۱۳۹۸/۱۰/۰۵ - ۱۸:۵۲    
گروه خودروسازی سایپا پیش فروش نقدی هفت محصول خود را به صورت صرفا اینترنتی از روز پنجشنبه، پنجم دی ماه آغاز کرد.
3بن   ۱۳۹۸/۱۰/۰۵ - ۱۸:۰۷    
با تکمیل عملیات لوله گذاری خط لوله بین فازی پالایشگاه فاز 14 به پالایشگاه فاز 12، برداشت گاز از عرشه 14B آغاز و از طریق این خط لوله به پالایشگاه نهم پارس جنوبی منتقل شد.
3بن   ۱۳۹۸/۱۰/۰۵ - ۱۷:۵۲    
مدیر شعب منطقه مرکزی یکی از بانک های کشور گفت: تسهیلات قرض الحسنه ازدواج از سوی این بانک به زوج 80 ساله و زوجه 65 ساله استان پرداخت شد. ...
3بن   ۱۳۹۸/۱۰/۰۵ - ۱۷:۵۲    
مهترین اعداد خبری روز را درعددنمای_پارسینه ببینید.
3بن   ۱۳۹۸/۱۰/۰۵ - ۱۷:۵۲    
امروز (پنجشنبه) در بازار، قیمت 7 مدل خودرو نسبت به دیروز حدود یک میلیون و 200 هزار تومان کاهش یافت و 5 محصول هم با افزایش متوسط یک میلیون تومانی مواجه شدند.
3بن   ۱۳۹۸/۱۰/۰۵ - ۱۷:۵۲    
معاون وزیر راه و شهرسازی جزئیات جدیدی از طرح ملی مسکن را اعلام کرد. بر این اساس یک متقاضی برای یک واحد 75 متری باید 375 تا 487 میلیون تومان پول پرداخت کند.
3بن   ۱۳۹۸/۱۰/۰۵ - ۱۴:۰۷    
در دنیای رقابت میان بانک ها برای حفظ مشتریان قدیمی و جذب مشتریان جدید، آنچه که بیش از همه چیز ارزشمند و جذاب برای مشتریان است، خدمات جانبی بانک ها است ...
3بن   ۱۳۹۸/۱۰/۰۵ - ۱۴:۰۷    
همزمان با دهمین هفته از پویش هر هفته الف- ب- ایران با حضور رضا اردکانیان 10 پروژه ملی و زیربنایی به ارزش 119 میلیارد و 500 میلیون تومان در استان گیلان بهره برداری شد.
3بن   ۱۳۹۸/۱۰/۰۵ - ۱۴:۰۷    
یک دستگاه واحد مسکونی 70 متری واقع درمنطقه اختیاریه، خیابان ایران با عمر بنا 17 سال به مبلغ یک میلیارد و 450 میلیون تومان به فروش می رسد.
3بن   ۱۳۹۸/۱۰/۰۵ - ۱۴:۰۷    
امروز در بازار، قیمت 7 مدل خودرو نسبت به روز پنجشنبه حدود یک میلیون و 200 هزار تومان کاهش یافت و 5 محصول هم با افزایش متوسط یک میلیو تومانی مواجه شدند.
3بن   ۱۳۹۸/۱۰/۰۵ - ۱۴:۰۷    
مدیر برنامه ریزی شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی درباره میزان سهمیه بنزین معلولان و جانبازان توضیحاتی داد.
3بن   ۱۳۹۸/۱۰/۰۵ - ۱۴:۰۷    
بر اساس جدیدترین گزارش دفتر برنامه ریزی و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی قیمت خانه در تهران در آذرماه با افزایش حدود 7 درصدی به میانگین قیمتی هر متر مربع 13 میلیون 474 هزار تومان رسید.
3بن   ۱۳۹۸/۱۰/۰۵ - ۱۳:۵۲    
برای خرید یک آپارتمان 65 متری در منطقه بلوار فردوس باید 980 میلیون تومان پرداخت کرد.
3بن   ۱۳۹۸/۱۰/۰۵ - ۱۳:۵۲    
وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد، هفته آینده قرارداد 39 میلیون یورویی با ماشین سازی اراک و آذراب امضا می کند.