جمعه ۰۱ تیرساعت ۰۱:۰۳Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای 3بن 12 دی 1398 - 3bn.ir

3بن   ۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۱۲:۳۶    
آخرین مهلت ثبت درخواست برای دریافت یارانه معیشتی اعلام شد.
3بن   ۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۱۲:۳۶    
دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی در خصوص واگذاری ها به بخش خصوصی نه خصولتی و چابک سازی دولت گفت: خوشبختانه در این چند سال دقت شده که به بخش خصوصی واقعی واگذار شود.
3بن   ۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۱۲:۳۶    
هزینه زندگی در آمریکا در مقایسه با بسیاری از کشور های جهان بالاتر است.
3بن   ۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۱۲:۳۶    
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به افزایش سهمیه طرح ملی مسکن در برخی استان های کشور، گفت: متاسفانه 60 درصد ثبت نامی ها در برخی استان ها واجد شرایط نیستند.
3بن   ۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۱۲:۳۶    
بانک مرکزی چین اعلام کرد که میزان ذخیره نقدی اجباری بانک ها را مجدداً کاهش داده است و به این ترتیب، 800 میلیارد یوآن را برای کمک به رشد اقتصادی آزاد کرده است.
3بن   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۴:۲۱    
جهانگردی آرزوی بسیاری از مردم ایران و دنیاست. سیر و سیاحت در کشورهای غیر هم زبان و جدید، تجربیات جدیدی به ما می بخشد و ما را با فرهنگ و تاریخ کشورهای مختلف آشنا می کند.
3بن   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۴:۲۱    
صرافی های بانک ها از صبح امروز، دوازدهم دی ماه، قیمت دلار را برای فروش به مردم، 12هزار و 950 تومان اعلام کرده اند. این صرافی ها دلار را از مردم با قیمت 12 هزار و 850 تومان خریداری می کنند.
3بن   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۲:۵۱    
هم اکنون مشتریان نظام بانکی که رمز پویای خود را از طریق پیامک فعال کرده اند و باید برای دریافت این رمز، چهار شماره آخر کارت خود را به سرشماره اعلام شده از سوی بانک، ارسال کنند ...
3بن   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۱:۳۶    
قیمت خودرو امروز (پنجشنبه) در بازار آزاد نسبت به دیروز با نوسان جزئی همراه است.
3بن   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۰۹:۲۱    
این هفته با وجود آنکه بازار ارز و سکه نوسان قیمت اندکی داشتند، بازار خودرو افزایش قیمت را در بیشتر محصولات تجربه کرد ...
3بن   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۰۹:۲۱    
جدول زیر قیمت خودروهای خارجی را در بازار خودرو روز پنج شنبه 12 دی ماه نشان می دهد
3بن   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۰۹:۲۱    
سرپرستان خانواری که تاکنون برای دریافت یارانه اقدام و ثبت نام نکرده اند و متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند، برای پیگیری فرآیند برخورداری و ثبت درخواست در سایت hemayat.mcls.gov ...