جمعه ۰۱ تیرساعت ۰۶:۱۸Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای 3بن 10 دی 1398 - 3bn.ir

3بن   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۶:۲۱    
پژوهشگران دانشگاه فردوسی مشهد با همکاری دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان، برای نخستین بار موفق به شناسایی یک گونه جدید از شته ها و نامگذاری آن به نام ایران شدند.
3بن   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۶:۲۱    
بانک پاسارگاد با گشایش اعتبار اسنادی داخلی، زنجیره ی اعتماد را در معاملات تجاری و اقتصادی کامل کرده است.
3بن   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۳:۲۱    
مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، آخرین وضعیت سهمیه های بنزین معلولان و جانبازان، آژانس های تاکسی تلفنی، سرویس مدارس، بنزین سفر نوروزی ...
3بن   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۰۹:۳۶    
زمان ثبت درخواست یارانه حمایتی معیشتی برای افرادی که در لیست یارانه بگیر نقدی نیستند و درخواست خود را در مهلت مقرر در کد دستوری #6369* ثبت نام کرده اند، آغاز شد.
3بن   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۰۹:۳۶    
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 99 از بررسی احتمال افزایش سهمیه بنزین برای سال آینده خبر داد.
3بن   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۰۹:۳۶    
با توجه به اینکه این ماه 419 هزار خانوار به یارانه بگیران افزوده شده است، باید دید آیا این افراد یارانه دوماه را یکجا دریافت می کنند؟
3بن   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۰۹:۳۶    
بعد از سهمیه بندی بنزین سوال های زیادی در خصوص گازسوز کردن خودرو ها به وجود آمده که دراین گزارش آن ها را بررسی می کنیم. ...
3بن   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۰۹:۲۱    
رییس اتاق بازرگانی شیراز معتقد است: بازدهی پایین تر سکه نسبت به دلار در پاییز با کاهش نوسانات بهای طلای جهانی مرتبط است.
3بن   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۰۹:۲۱    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه 99 گفت: براساس مصوبه سه شنبه شب این کمیسیون، سقف معافیت مالیاتی برای حقوق بگیران، 3 میلیون تومان تعیین شد.
3بن   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۲۱:۵۱    
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با اشاره به ثبات نرخ گوشت گفت: هرکیلو شقه گوسفندی با نرخ 90 هزار تومان به مشتری عرضه می شود.
3بن   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۲۱:۳۶    
مشتریان بانکی می توانند برای تمامی کارت های خود حتی از یک بانک رمز دوم پویا بگیرند و رمز دوم پویا برای حساب های مشترک نیز برای فرد دارنده کارت فعال می شود.
3بن   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۹:۵۱    
بر اساس اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، زمان ثبت درخواست دریافت حمایت معیشتی برای افرادی که در لیست یارانه بگیران نقدی 45 هزار و 500 تومان نیستند و درخواست خود را در مهلت مقرر در کد دستوری ...
3بن   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۹:۵۱    
برخلاف یارانه نقدی که مبلغ ثابتی برای هر نفر با 45 هزار و 500 تومان در نظر گرفته شده است، در کمک های معیشتی به تناسب افراد خانوار پرداخت ها انجام خواهد شد ...
3بن   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۹:۵۱    
افزایش جهانی قیمت طلا، اثر خود را بر بازار داخلی گذاشت؛ به طوریکه با وجود تغییر نکردن نرخ ارز در بازار، قیمت انواع طلا و سکه با رشد روبه رو شد.
3بن   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۵:۵۱    
بازار خودرو امروز به روند افزایش قیمت ادامه می دهد، اما سرعت کمتری نسبت به روز های قبل دارد. پراید به کلی سر جایش متوقف شده و دیگر خودرو های سایپا رفتار دوگانه از خود نشان می دهند ...
3بن   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۵:۵۱    
بانک ایران زمین در راستای پاسخگویی به درخواست های اقشار مختلف جامعه و تامین نیازمندی های تسهیلاتی مشتریان امکان بهره مندی از تسهیلاتی با شرایطی آسان را فراهم کرده است.
3بن   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۵:۰۶    
در حالی طرح جدید بانکداری جمهوری اسلامی 26 آذر در مجلس تصویب شد که رئیس کل بانک مرکزی در آن روز ضمن مخالفت با تصویب این طرح در مجلس گفته بود: در شرایط تحریم هستیم و بانک مرکزی نیز عمود این خیمه است ...
3بن   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۲:۵۱    
قیمت خودرو امروز (سه شنبه) در بازار آزاد نسبت به دیروز با کاهش جزئی همراه است.
3بن   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۲:۵۱    
تخصیص سهمیه سوخت وانت بارها از بهمن ماه بر اساس پیمایش ثبت شده در بارنامه طی دی ماه، خواهد بود و باید مالکان وانت بارهای بین شهری به مراکز مجاز صدور کارت هوشمند مراجعه و ثبت نام نمایند.
3بن   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۲:۵۱    
یک دستگاه واحد مسکونی 74 متری واقع درمنطقه بلوار مرزداران، خیابان گلدیس هفتم با عمر بنا 3 سال به مبلغ یک میلیارد و 600 میلیون تومان به فروش می رسد.
3بن   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۱:۰۶    
علاوه بر بازیگران سینما و تلویزیون که از پرداخت مالیات معافند، یک معافیت مالیاتی شش هزار میلیارد تومانی هم وجود دارد که بودجه نویسان به سراغ آن نرفته اند.
3بن   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۱:۰۶    
تعداد کاربران اپلیکیشن بله در پاییز امسال به بیش از 5 میلیون و 300 هزار عضو رسید و در این فصل بیش از 611 هزار کانال و گروه فعال بوده اند.
3بن   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۱:۰۶    
مرحله دوم یارانه معیشتی سه شنبه شب واریز می شود.
3بن   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۱:۰۶    
برای خرید یک آپارتمان 65 متری در منطقه طرشت باید 760 میلیون تومان پرداخت کرد. منبع: میزان
3بن   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۱:۰۶    
براساس بخشنامه بانک مرکزی از سوم خرداد 99 سرویس برخط سامانه سیاح راه اندازی می شود و افتتاح هرگونه حساب در بانک ها و موسسات اعتباری منوط به دریافت شماره پیگیری از سامانه سیاح خواهد بود.
3بن   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۱:۰۶    
سخنگوی صنعت برق گفت: پس از اجرای طرح حذف قبوض کاغذی، هیچ تغییری در نحوه محاسبه قبض برق اتفاق نیفتاده است.
3بن   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۰:۵۱    
جدول زیر قیمت خودروهای داخلی را در بازار نشان میدهد. منبع: دنیای اقتصاد