چهارشنبه ۰۲ خردادساعت ۱۲:۰۲May 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 17 اسفند 1395 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 31 فروردین 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1395 افکار نیوز 31 خرداد 1395 افکار نیوز 31 تیر 1395 افکار نیوز 31 مرداد 1395 افکار نیوز 31 شهریور 1395 افکار نیوز 30 مهر 1395 افکار نیوز 30 آبان 1395 افکار نیوز 30 دی 1395 افکار نیوز 30 بهمن 1395 افکار نیوز 1 اسفند 1395 افکار نیوز 2 اسفند 1395 افکار نیوز 3 اسفند 1395 افکار نیوز 4 اسفند 1395 افکار نیوز 5 اسفند 1395 افکار نیوز 6 اسفند 1395 افکار نیوز 7 اسفند 1395 افکار نیوز 8 اسفند 1395 افکار نیوز 9 اسفند 1395 افکار نیوز 10 اسفند 1395 افکار نیوز 11 اسفند 1395 افکار نیوز 12 اسفند 1395 افکار نیوز 13 اسفند 1395 افکار نیوز 14 اسفند 1395 افکار نیوز 15 اسفند 1395 افکار نیوز 16 اسفند 1395 افکار نیوز 17 اسفند 1395 افکار نیوز 18 اسفند 1395 افکار نیوز 19 اسفند 1395 افکار نیوز 20 اسفند 1395 افکار نیوز 21 اسفند 1395 افکار نیوز 22 اسفند 1395 افکار نیوز 23 اسفند 1395 افکار نیوز 24 اسفند 1395 افکار نیوز 25 اسفند 1395 افکار نیوز 26 اسفند 1395 افکار نیوز 27 اسفند 1395 افکار نیوز 28 اسفند 1395 افکار نیوز 29 اسفند 1395 افکار نیوز 30 اسفند 1395 
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۱:۲۰    
هدیه تهرانی بازیگر کشورمان با انتشار عکسی از کودکی خود در حال کاشت درخت, صفحه شخصی اش را بروز کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۲:۵۸    
طرح تله پرداز با هدف اجرای مأموریت های بانک کشاورزی در امور مشتریان به ویژه ارایه خدمات نوین بانکی، در این بانک راه اندازی شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۷:۲۱    
دبیر کانون سراسری انبوه سازان مسکن کشور با اشاره به این که دولت حجم نقدینگی خوبی را به دست آورده است، گفت: با توجه به مبادلات انجام گرفته و حجم نقدینگی که دولت دارد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۶:۴۵    
در نشست ویژه برنامه های نوروزی سیما که با حضور معاون سیما و مدیران شبکه ها برگزار شد جزییات برنامه هایی که مخاطبان تلویزیون می توانند به تماشا بنشینند اعلام شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۵:۴۵    
یک روزنامه آمریکایی فاش کرده است که سال گذشته یک قاضی در لوکزامبورگ با توجه به حکم باج خواهانه دادگاهی در آمریکا 1/6 میلیارد دلار از دارایی های ایران را توقیف کرده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۵:۱۶    
خبرنگار شبکه لبنانی المیادین در عراق آماری از تعداد تروریست های داعش در شهر موصل ارائه کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۳:۴۵    
دختری اسلواک چندی پیش، ویدئویی از خود منتشر کرد که در آن صفحات قرآن را پاره کرده و سپس آنها را در آتش می سوزاند. پس از انتشار این ویدئو، پلیس اسلواکی او را دستگیر کرده و شش سال حبس در انتظار او است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۲:۲۶    
احساس ضعف شما، موجب تشویق دشمن به حمله ی به شما است؛ این یک قاعده ی کلّی است. اگر میخواهید دشمن را از تهاجم به خودتان منصرف کنید، سعی کنید اظهار ضعف نکنید.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۶:۲۴    
برای ماست خواص درمانی بسیار گسترده ای ذکر شده است که مهم ترین آنها نقش ماست در سلامت روده بزرگ و درمان اختلالات گاستروانتریت (معدی، روده ای) است. در زیر بیشتر توضیح داده شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۶:۲۰    
آبلیمو نه تنها باعث بهتر و سالم تر شدن فرایند هضم می شود، بلکه سموم (زهرابه های) دستگاه گوارش را رقیق می کند و به از بین رفتن علائم سوءهاضمه نظیر سوزش شکم و نفخ کمک می کند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۴:۲۹    
برنده ی عنوان خودروی سال 2017 پژو 3008 است. هیئت داوران این رقابت از 58 روزنامه نگار از 22 کشور اروپایی تشکیل شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۴:۲۳    
راستگو مهمترین دلایل آتش سوزی باغات و یا خشکاندن درختان را تغییر کاربری فضای مشجر به واحد تجاری و مسکونی دانست وگفت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۴:۱۸    
تیم فوتبال جوانان آمریکا با هدایت امید نمازی مربی ایرانی اش برای اولین بار توانست قهرمان کونکاکاف شود و لیلا اوتادی این موفقیت را به وی تبریک گفت.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۴:۰۰    
با نزدیک شدن به زمان انتخابات ریاست جمهوری، باز هم مسائلی پیرامون فیلتر برخی شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام مطرح می شود ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۳:۳۲    
یک مقام مسئول گفت:با توجه به تکمیل ظرفیت قطارها در برخی ایام نوروز 96، شرکت رجا باایجاد ظرفیت های جدید برای سفرهای نوروزی 96،بلیت ها راازصبح شنبه به متقاضیان عرضه می کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۳:۱۰    
دیدار هیجان انگیز و حساس تیم های ملوان و نساجی با حواشی بسیاری همراه بود، یکی از اتفاقات عجیبی که در این دیدار حساس رخ داد درگیری سرمربی انزلی چی ها و مدیرعامل قائمشهری ها بود.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۲:۳۸    
نمک ( املاح)می شود، فرد دچار بیماری به نام هیپوناترمی یا کم سُدیُمی خون، می شود. این بیماری می تواند عوارض جدی ایجاد کند و گاه کشنده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۱:۴۸    
نشست اقتصاد مقاومتی و تأمین مالی پروژه های شهری از سوی انجمن علمی اقتصاد شهری ایران در خانه اندیشمندان علوم انسانی و با حضور جمعی از مدیران مراکز تحقیقاتی حوزه اقتصادی کشور برگزار شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۱:۲۸    
معاون رئیس جمهوری تصریح کرد: حل مسائلی مانند محیط زیست زمان بر است اما دولت در سه سال و نیم گذشته به دستاوردهای خوبی مثل کاهش آلاینده ها و آلودگی هوا دست پیدا کرده است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۱:۲۴    
مطابق آیه 38 سوره شوری مومنان کسانی هستند که دعوت پروردگارشان را اجابت کرده و نماز را برپا می دارند و کارهایشان به صورت مشورت در میان آنهاست و از آن چه به آنها روزی داده ایم انفاق می کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۱:۱۵    
مرتضی میرباقری در نشست خبری خود با اهالی رسانه افزود:در بهار سال 96 با سه مناسبت نوروز، انتخابات و رمضان رو به رو هستیم و معمولا رسانه ملی جشنواره بزرگی از تولیدات خود را در نوروز و رمضان به نمایش می ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۰:۵۶    
"العبادی با ترامپ و تعدادی از مقامات آمریکایی دیدار خواهد کرد." .."وی در این دیدار به بررسی مسأله جنگ با داعش و حمایت آمریکا از عراق و روابط دو جانبه بین دو کشور خواهد پرداخت."
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۰:۳۶    
رضا عنایتی در رابطه با اتهام پرسپولیسی ها مبنی بر اینکه عنایتی در بازی با استقلال مثل دروازه بان نفت در بازی با پرسپولیس اخراج شده ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۰:۳۴    
با استقبال رسمی استاندار خراسان رضوی، معاونان وی و اعضای شورای تامین استان، حجت الاسلام حسن روحانی وارد مشهد مقدس شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۰:۱۴    
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: هرسال یک محصول جدید به بازار عرضه خواهیم کرد و خودرو کوییک حاصل سرمایه گذاری جدی سایپا در حوزه تحقیق و توسعه محصول است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۹:۳۵    
آژانس بین المللی انرژی اعلام کرد، کاهش دو سال اخیر سرمایه گذاری ها در بخش تولید نفت ممکن است ظرفیت ذخیره تولید نفت را به پایین ترین رقم در 14 سال اخیر برساند و موجب شود عرضه جهانی نفت پس از سال 2020 ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۹:۳۵    
امام صادق (ع)می فرماید: مردی که بر اخلاق همسری بد اخلاق صبر کند و به حساب أجر الهی بگزارد، خداوند پاداش شکرگزاران را به او خواهد داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۸:۴۵    
رئیس جمهور آمریکا، باراک اوباما را به ضعف در تعامل با روسیه مخصوصا در مورد بحران شبه جزیرۀ کریمه متهم کرد و گفت مسکو اوباما را لگدمال کرده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۸:۲۴    
همراه اول در راستای اهداف مسؤولیت های اجتماعی خود و به منظور حمایت و مشارکت در حفاظت از گونه های گیاهی کشور و احترام به طبیعت به ترغیب مشتریان جهت حذف قبوض کاغذی خود می کند تا از این طریق مانع قطع ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۸:۱۶    
محسن چاوشی در پست تازه اینستاگرامش عکس تازه ای قرار داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۸:۱۱    
مؤیدی تصریح کرد: قرار است جمع آوری معتادین متجاهر از 20 اسفند آغاز شود هر چند که برخی استان ها اجرای این طرح را شروع کرده اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۸:۱۱    
مدیران دولتی مختلف با وجود منع قانونی مدت هاست در حوزه انتخابات و تبلیغ برای روحانی فعال شده اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۷:۴۶    
وزیر کشور، به تازگی در همایش روسای پلیس راهور ناجا ضمن بیان برخی مقولات تحت عنوان دستاوردهای دولت، گفته است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۷:۴۶    
روسیه با توجه به توان نظامی خود که گاها از سوی مقامات واشنگتن نادیده گرفته می شود، نگرانی از افزایش بودجه نظامی آمریکا ندارد، ولی انقلاب سرمایه گذاری ترامپ ممکن است از آمریکا کشوری کاملا متفاوت بسازد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۷:۴۶    
ودریچ هافبک کروات و راموس کاپیتان تیم فوتبال رئال مادرید اگر در بازی برگشت با ناپولی کارت زرد بگیرند بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی را از دست می دهند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۷:۱۵    
آمار رسمی پنتاگون از تلفات غیرنظامیان در عراق و سوریه ظاهراً بسیار کمتر از برآوردهای سازمانهای غیردولتی است که حوادث منطقه ای را دنبال می کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۷:۱۵    
یورگن کلیزمان گزینه اول مسئولان بایر لورکوزن برای سرمربیگری این تیم آلمانی است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۷:۱۵    
مطالعات محققان دانشکده پزشکی هاروارد نشان می دهد که خستگی مزمن و بی حوصلگی از مهمترین نشانه های فقر آهن است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۶:۴۵    
منچستر سیتی، یوونتوس، اتلتیکو مادرید، چلسی، پاریسن ژرمن و تیمهای چینی مشتریان سانچس در فصل نقل و انتقالات خواهند بود.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۶:۴۵    
شاکری گفت: طبق مصوبه شورای شهر تهران هر گونه عملیات حفاری و عمرانی در محورهای اصلی از بیست و پنجم اسفند تا دوم فروردین ماه و همچنین محورهای فرعی از 28 اسفند تا دوم فروردین غیرفعال خواهند بود.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۶:۴۵    
کوثری می گوید: کار کردن با کارگردانانی مانند مادرم، آقای فرهادی و سایر اساتید... به هر بازیگری کمک زیادی می کند و این کمک باعث می شود بازیگر بهترین بازی اش را انجام دهد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۶:۱۵    
مراجع عظام تقلید همواره از مدافعان اساسی نظام و انقلاب اسلامی بوده اند و هرکجا که اصل نظام با تهدید مواجه بوده در صحنه بوده اند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۶:۱۵    
کعبی گفت: تزیین فضای سبز و کاشت گل ها و گیاهان فصلی، کاشت نهال ها، هرس و نظافت محوطه فضای سبز ایستگاه های رو زمینی ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۶:۱۵    
معمولا از داروهای هورمونی برای پیشگیری از بارداری استفاده می شود، این داروها ترکیباتی از استروژن و پروژسترون هستند که به صورت ترکیبی به صورت قرص تجویز می شوند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۶:۱۵    
جاش، فرزند استن کروئنکه، سهامدار اصلی ارسنال با هانری ملاقاتی نیز داشته و درباره برنامه های مربی گری او بحث و بررسی انجام شده و گفته می شود که هانری به شدت نظر جاش را به خود جلب کرده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۵:۴۵    
رئیس سابق صندوق توسعه ملی ایران که بعد از افشای فیش حقوقی نجومی اش و پس از فشار افکار عمومی استعفا کرد، این روزها چگونه روزگار می گذراند؟
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۵:۴۵    
شعبه اول مبارزه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی پس از رسیدگی و احراز تخلف، متهم را علاوه بر ضبط کالاهای مکشوفه، به پرداخت 17 میلیارد و 714 میلیون ریال جریمه نقدی در حق دولت محکوم کرده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۵:۴۵    
عربشاهی تصریح کرد: کارهای رامین بچه گانه است من انتظار ندارم که از بازیکن پرسپولیس چنین رفتاری رخ بدهد. حتی این رفتار دفعه اولی نبوده که از رضاییان سر می زده است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۵:۲۰    
روزنامه هافینگتن پست در گزارشی درباره افزایش احساسات ضدایرانی در آمریکا در پی دستور اجرایی ترامپ درباره ممنوعیت سفر اتباع هفت کشور از جمله ایران به آمریکا نوشت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۵:۲۰    
شاکری در بخش دیگر سخنانش برگزاری اردوهای راهیان نور را پدیده ای وسیع تر از راهپیمایی اربعین توصیف کرد چراکه حدود سه میلیون زایر ایرانی در این مراسم شرکت می کند در حالی که بیش از شش میلیون نفر در قالب ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۵:۲۰    
در اواخر دهه 1380 و اوایل دهه 1390 که مصادف با رونق مسکن سرمایه گذاری های مسکن به سوی لوکس سازی و تجاری سوق یافت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۵:۲۰    
سرمربی راه آهن با ادعای اینکه با بازیکنان تیمش تماس هایی برقرار شده است گفت: اعتقاد دارم باید جلوی فساد در لیگ یک را گرفت.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۴:۴۵    
باب کورکر، عضو جمهوریخواه مجلس سنای آمریکا، اعلام کرد دو آزمایش موشکی بالستیک ادعایی ایران در اوائل هفته مستلزم پاسخ قاطع آمریکاست.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۴:۴۵    
امید ابراهیمی زننده تک گل آبی پوشان در دیدار مقابل سیاه جامگان، با حضور در 22 مسابقه استقلال و ثبت رکورد 1980 دقیقه حضور در میدان، در میان بازیکنان استقلال صاحب رکورد است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۴:۴۵    
مصطفی زمانی در تازه ترین پست اینستاگرام خود عکسی از محسن چاوشی قرار داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۴:۲۰    
اکثر تحلیلگران آمریکا معتقدند که شانس حسن روحانی برای پیروزی در انتخابات اردیبشهت ماه، به نحوه ارزیابی ایرانی ها از منافع حاصل از تعامل با غرب و برجام بستگی دارد و تنش روابط ایران و آمریکا ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۴:۲۰    
رییس ستاد توان افزایی و حمایت از فعالیت سازمان های مردم نهاد شهر تهران از تراکم فروشی و ساخت و سازهای بی رویه به عنوان مشکل دیگر شهروندان یاد کرد و گفت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۴:۲۰    
اگرچه بر اساس برخی اظهار نظرها از دوران پسابرجام به عنوان مقطعی درخشان در تاریخ اقتصادی این مرز و بوم(حداقل در طول 4 سال اخیر)یاد می شود ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۴:۲۰    
متخصصان سلامت بر اساس یافته های جدید اظهار داشتند که چاقی با خطر ابتلا به 11 نوع سرطان مرتبط است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۴:۲۰    
با توجه به محرومیت محمدرضا خلعتبری به علت 3 اخطاره بودن مقابل استقلال و اینکه احتمالا حسین فرکی جایگزینی بهتر از مهدی ترابی برای خلعتبری پیدا نمی کند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۳:۴۵    
پزشک پرسپولیس گفت: درباره وحید امیری هم شرایط به همین شکل است و او در کنار تمرین، درمان را دنبال می کند و امیدواریم بتوانیم او را هم برای بازی روز پنجشنبه در اختیار کادر فنی قرار بدهیم.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۳:۴۵    
بازگیر گفت: بر اساس همان مصوبه با مجرمان درآستانه عید نوروز نیز برخورد می شود و جریمه هایی برای آنها در نظر گرفته می شود ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۳:۴۵    
منابع خبری برخی اخبار منتشر شده در سایت های مختلف در مورد وجود برخی امکانات و قابلیت های جذاب در آیفون 8 را تایید کرده اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۳:۱۶    
رییس جمهور آمریکا، قصد ندارد از آنچه که به عنوان قانون ویزا از آن یاد می شود عقب نشینی کند. جدال بر سر قانون ویزا اکنون به نبردی داخلی میان دولت وقت آمریکا و دستگاه قضایی آن تبدیل شده است
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۳:۱۶    
مومنی مورد اینکه چرا هیچ پولی به این تیم پرداخت نمی شود، عنوان کرد: واقعاً این وضعیت فاجعه است مسئولان بانک ملی هیچ توجهی ندارند و نمی دانند در ذهن آنها چه می گذرد اگر نمی خواستند پولی دهند چرا وعده ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۳:۱۶    
رییس ستاد هماهنگی شورایاری های شهر تهران خطاب به محسن سرخو که گفت بودجه را وقتی از ستاد بیرون بیاوریم رای می آورد، بودجه در قالب ستاد است که رای نمی آورد، اظهارکرد: برای اینکه شما نمی دانید ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۳:۱۶    
سفیر مالدیو درعربستان در اظهارات ضد ایرانی خود ادعا کرد: ایران برای محقق کردن امور خود گاهی وقت ها از ما حمایت می کرد. چندین بار از ما خواستند تا ایستگاه رادیویی در مالدیو ایجاد کنند .
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۲:۴۵    
برخی از منابع آگاه اعلام کردند آمریکا بخشی از نیروهای عراقی را آموزش داده و با تشکیل یگانی به نام یگان تایگر -ها آنها را برای ترور فرماندهان الحشدالشعبی آماده می کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۲:۴۵    
کفش های پاشنه بلند باعث می شوند پا در راستای مناسبی قرار نگیرد و زانوها چند درجه خمیدگی داشته باشند. همچنین کفش نامناسب قدم برداشتن را دشوار و فشار روی زانو و مفاصل را بیشتر می کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۲:۴۵    
لمپارد گفت: وقتی بازی های پوگبا را در حال حاضر نگاه می کنید از خودتان سوال می کنید که بهترین پست برای او کدام پست است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۲:۴۵    
معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد، اوایل اسفندماه سال جاری از استانداردهای جدید خودرویی رونمایی کرد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۲:۱۵    
ملکی گفت: با مشاهده محل حادثه قطعه زمین به وسعت 300 متر که با عمق 5 متر گودبرداری شده بود بخشی از دیواره های ضلع شمالی آن به همراه ستون ها تخریب شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۲:۱۵    
یک رسانه کره جنوبی اعلام کرد که سامانه ضد موشک تاد که اولین قطعات آن از امروز در اختیار کره جنوبی قرار گرفت، نهایتا تا ماه آینده میلادی (آوریل) عملیاتی می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۲:۱۵    
"دونالد ترامپ"، رئیس جمهور آمریکا، در تبلیغات انتخاباتی خود وعده داده بود در صورت راهیابی به کاخ سفید، "رابرت لوینسون"، جاسوس سابق سازمان سیا و مامور مخفی پلیس اف بی آی، را به خانه بازمی گرداند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۲:۱۵    
آنالیز دیدار استقلال مقابل سیاه جامگان نشان می دهد حسینی با اینکه در کل بازی، عملکرد خوبی داشت اما روی ارسال ها، نتوانست نمره بالایی بگیرد چون در خروج هایش اشتباهات عجیبی را مرتکب شد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۲:۱۵    
داروهای گیاهی معنی خاصی ندارد. روی گیاهان نمی شود برای درمان بیماری های قلبی نظر خاصی داد. من معتقد نیستم کسی برای درد قلبی دمنوش بخورد چون درد یک علامت است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۱:۴۵    
"رجب طیب اردوغان" رئیس جمهوری ترکیه در تاریخ 9 ماه مارس به مسکو سفر می کند تا مذاکراتی را با "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهوری روسیه انجام دهد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۱:۴۵    
یکی از این افراد که با شرایطی تحت عنوان " دوقلوهای انگلی" بدنیا آمده بود دارای 3 پا و 4 پاشنه بود.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۱:۴۵    
یکی از مدیران بارسلونا گفت: بارسلونا بهترین تیم برای مسی است، با او ترکیبی فوق العاده تشکیل داده ایم، او در بارسا بازی می کند، زندگی او اینجاست و از اینجا نخواهد رفت.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۱:۴۵    
دانش آموزان پایه دهم که بر اساس راهنمایی های مشاور در پایان پایه دهم متقاضی تغییر شاخه یا رشته باشند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۱:۱۶    
سردار مومنی با تاکید بر اینکه اجرای قوانین و مقررات در جامعه نباید با سختگیریهای بی مورد و به دور از ادب و نزاکت باشد، تصریح کرد: نیروی انتظامی باید ضمن اجرای صحیح ماموریت ها ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۱:۱۶    
ترامپ در مبارزات انتخاباتی اش همواره بر لغو توافق هسته ای با ایران و فاجعه بار خواندن برجام تأکید می کرد و بارها قول داده بود که در صورت لزوم برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای از زور ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۱:۱۶    
رحمتی بعد از بازی با سیاه جامگان از سرمربی استقلال مرخصی چهار روزه ای گرفت تا به همراه خانواده اش راهی مسافرت شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۰:۴۵    
کارشناسان محیط زیست در گزارشی هشدار دادند اگر روند گرم شدن کره زمین کند نشود، در کمتر از صد سال آینده شهر تاریخی ونیز در ایتالیا با بالا آمدن آب های دریای مدیترانه کاملا به زیر آب فرو خواهد رفت.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۰:۴۵    
دکتر مجید صادقی، فیزیوتراپ تیم تراکتورسازی گفت: در تلاش هستیم تا اخباری را به بازی با فولاد برسانیم اما شرایط او مشخص نیست و شاید این مسابقه را از دست بدهد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۰:۴۵    
امروز طی حکمی از سوی وزیر ارشاد، محمد مهدی حیدریان رییس سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۰:۱۵    
مجری برنامه نود گفت:مراسم تقدیر انگیزه ای برای برنامه سازان ورزشی است تا کارهای خوبی ارائه بدهند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۰:۱۵    
در زیر نمای جدیدی از میدان ولیعصر تهران را مشاهده می کنید.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۰:۱۵    
مدتی است شایعاتی منتشر شده مبنی بر اینکه گریزمان فصل آینده در منچستریونایتد بازی خواهد کرد اما با توجه به محرومیت یک ساله اتلتیکو مادرید از خرید بازیکن که این تیم را تا ماه ژانویه سال 2018 از جذب ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۰:۱۵    
عباسعلی منصوری آرانی با اشاره به آزمایش موفقیت آمیز اس 300 در ایران طی روزهای گذشته گفت: مطمئنا این آزمایش موفقیت آمیز بسیاری از نقشه های خصمانه دشمنان از جمله آمریکا و رژیم صهیونیستی در قبال جمهوری ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۰:۱۵    
احمد عزیزی شاعر آرام و برجسته کرمانشاهی پس از 9 سال جدال شاعرانه با بیماری سرانجام دارفانی را وداع گفت.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۳:۴۵    
پایگاه اینترنتی دفتر نمایندگی سازمان ملل متحد در وین،جانشین نماینده آمریکا در آژانس بین المللی انرژی اتمی در وین مدعی شد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۳:۴۵    
کارلوس کی رش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان امروز به ایران آمد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۳:۲۴    
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با تاکید بر اینکه اظهار نظری در زمینه گورخواب ها نکرده ام، گفت: خبرنگار از مصاحبه من یک برداشت غلطی کرده بود.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۳:۲۴    
بختیار رحمانی در مورد ماجراهای جدایی اش از استقلال صحبت کرده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۳:۲۴    
مهاجم گلزن بایرن مونیخ قبل از آغاز دیدار با آرسنال با اسطوره سابق این تیم ملاقات کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۲:۵۴    
مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان پاداش تساوی بازیکنانش مقابل استقلال را پرداخت کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۲:۴۷    
فدراسیون بسکتبال سرمربی تیم ملی جوانان 2018 را انتخاب کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۲:۴۳    
ترکیب دو تیم آرسنال و بایرن مونیخ برای دیدار امشب مشخص شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۲:۳۶    
پایگاه دست راستی واشنگتن فری بیکن نوشته است که خزانه داری آمریکا همچنان به صدور مجوز برای فروش هواپیما به ایران ادامه می دهد و این مسئله موجب خشم برخی جمهوری خواهان شده است.