چهارشنبه ۰۲ خردادساعت ۲۱:۴۲May 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 15 اسفند 1395 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 31 فروردین 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1395 افکار نیوز 31 خرداد 1395 افکار نیوز 31 تیر 1395 افکار نیوز 31 مرداد 1395 افکار نیوز 31 شهریور 1395 افکار نیوز 30 مهر 1395 افکار نیوز 30 آبان 1395 افکار نیوز 30 دی 1395 افکار نیوز 30 بهمن 1395 افکار نیوز 1 اسفند 1395 افکار نیوز 2 اسفند 1395 افکار نیوز 3 اسفند 1395 افکار نیوز 4 اسفند 1395 افکار نیوز 5 اسفند 1395 افکار نیوز 6 اسفند 1395 افکار نیوز 7 اسفند 1395 افکار نیوز 8 اسفند 1395 افکار نیوز 9 اسفند 1395 افکار نیوز 10 اسفند 1395 افکار نیوز 11 اسفند 1395 افکار نیوز 12 اسفند 1395 افکار نیوز 13 اسفند 1395 افکار نیوز 14 اسفند 1395 افکار نیوز 15 اسفند 1395 افکار نیوز 16 اسفند 1395 افکار نیوز 17 اسفند 1395 افکار نیوز 18 اسفند 1395 افکار نیوز 19 اسفند 1395 افکار نیوز 20 اسفند 1395 افکار نیوز 21 اسفند 1395 افکار نیوز 22 اسفند 1395 افکار نیوز 23 اسفند 1395 افکار نیوز 24 اسفند 1395 افکار نیوز 25 اسفند 1395 افکار نیوز 26 اسفند 1395 افکار نیوز 27 اسفند 1395 افکار نیوز 28 اسفند 1395 افکار نیوز 29 اسفند 1395 افکار نیوز 30 اسفند 1395 
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۲:۰۹    
این هواپیما در حالی از فرودگاه دهلی در هند پرواز خود را شروع کرد و بعد از پرواز 9 هزار و 500 مایلی (تقریبا 15 هزار و 300 کیلومتر) در فرودگاه سانفرانسیسکو فرود آمد که همه خدمه از داخل فرودگاه تا خود ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۱:۱۵    
رئیس پلیس فتا استان هرمزگان با اشاره به اینکه شهروندان در فضای مجازی به راحتی به افراد ناشناس اعتماد نکرده و تصاویر و اطلاعات خصوصی شان را منتشر نکنند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۳:۴۵    
معتمد آریا می گوید علاقه مندی نسل جوان به نوشتن درباره نیستی ها، بدی ها، تیرگی ها و از دست دادن ها بسیار نگران کننده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۰:۴۵    
مدیر کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش گفت: پس از اعلام نتایج سازمان سنجش، گزینش پذیرفته شدگان نیز باید در برنامه ریزی ها اعمال شود که این مراحل نشان می دهد تاریخ برگزاری دوره های آموزشی ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۴:۴۷    
نریمان جهان تاکید کرد: به نظر من با اختلاف هشت امتیازی با تیم دوم جدول، قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر حتمی است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۹:۴۵    
مطالعه محققان دانشگاه هاروارد بر روی موش ها نشان می دهد اسید چرب اُمگا 3 هم از بروز التهابات ناشی از اکسیدان های هوای آلوده می کاهد و هم از بروز التهابات آتی جلوگیری می کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۷:۴۵    
دورانی که زن فقط آشپزی و بچه داری می کرد، سپری شده است ؛ این بخشی از سخنرانی رئیس جمهور کشورمان در مراسم تجلیل از قهرمانان بازی های المپیک و پارالمپیک بود که با واکنش هایی همراه بود.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۷:۲۱    
سازمان های مستقل آمریکا اعلام کردند سفرهای رئیس جمهور این کشور به فلوریدا در تعطیلات آخر هفته، بیش از سه میلیون دلار هزینه داشته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۵:۴۵    
صدور کیفرخواست برای یکی از اعضای مرتبط با تیم هسته ای، انعکاس گسترده ای در رسانه های فرا مرزی داشته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۴:۴۵    
این چندمین بار است که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در پست های توییتری خود مرتکب غلط املایی می شود ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۴:۴۵    
آمریکا نمی تواند به ایران حمله کند چراکه علیرغم برخی انتقادها، آرمان های انقلاب این کشور همچنان برای مردمش به صورت یک نیروی قوی باقی مانده و اتحادی ملی را ایجاد کرده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۲:۱۵    
آیا آن سه مناظره جنجالی بین کلینتون و ترامپ در پاییز سال گذشته میلادی را به خاطر دارید؟ اشاره من دقیقا به همانجایی است که از نامزدها خواسته شد تا نکات مثبت یکدیگر را ارزیابی کنند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۱:۴۵    
ماهی قرمز از مراکز معتبر و بهداشتی تهیه شود وحتی المقدور از خرید ماهی از دست فروشان و دوره گردان به دلیل امکان نگهداری ماهی در شرایط بهداشتی نامناسب خودداری شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۹:۰۶    
اطلاعیه ی برگزاری کنفرانس خبری حرکت عظیم جهادی 9 هزار نفری خوزستان، در تاریخ 18 اسفندماه رأس ساعت 14 با حضور حجت الاسلام و المسلمین قاسمیان در سالن کنفرانس قرارگاه جهادی امام رضا(علیه السلام).
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۲:۴۹    
اختلاف میان قاهره و ریاض درخصوص نفوذ ایران در سوریه و یمن ناشی از دو دیدگاه متفاوت است. از نظر عربستان ، ایران -کشوری با اکثریت شیعه- تهدید اصلی در منطقه خاورمیانه محسوب می شود؛ اما ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۲:۲۸    
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: با مصوبه دیروز مجلس، اخذ مالیات بر ارزش افزوده از مصرف کننده نهایی حذف شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۱:۵۹    
پرستویی گفت: کسی مثل اشکان رهگذر هفت سال از انرژی اش را صرف ساخت این فیلم کرده که در نهایت قرار است دو ساعت باشد، در حالی که در سینمای رئال کارگردانان می توانند هر سال یک یا دو فیلم بسازند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۱:۳۲    
درحالی که رکورد دوی 100 متر جهان به "اوسین بولت" جامائیکایی با کمتر از 10 ثانیه تعلق دارد، "اورویل راجرز" 99 ساله توانست مسافت 60 متر را در 18.05 ثانیه طی کند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۱:۱۳    
سردار گودرزی گفت: با تلاش ماموران آگاهی استان این سارق در حین انتقال خودروی سرقت شده به استان های شرقی کشور دستگیر و به مراجعه قضایی تحویل داده شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۰:۳۳    
اکران فیلم ماجرای نیمروز ویژه چهره های فرهنگی، سیاسی و رسانه ای فیلم تحسین شده پیش از اکران عمومی انجام می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۰:۲۴    
عبدالباری عطوان سردبیر این روزنامه با اشاره به اتهام زنی ترکیه علیه آلمان نوشت: رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه روز شنبه در حالی آتش اتهام زنی را را به سمت آلمان گشود که این اقدام خطرناکی است و ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۰:۰۴    
وزارت اطلاعات مصر یک شرکت روابط عمومی در آمریکا را برای اعمال نفوذ در مقامات آمریکا از طرف مقامات مصری و بهبود چهره این کشور استخدام کرده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۰:۰۴    
کارشناس شورای روابط خارجی آلمان ترامپ را رئیس جمهوری غیر عادی نامید که سیاستهای وی می تواند منجر به رقابت تسلیحاتی جدید شود و در عین حال لغو یکجانبه برجام از طرف آمریکا را ممکن ندانست.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۹:۴۵    
در حالی که تجمع حامیان رئیس جمهور جدید آمریکا در اکثر شهرهای این کشور با درگیری شدید میان موافقین و مخالفین وی پایان یافت؛ ترامپ از راهپیمائی هواداران خود در سراسر آمریکا تشکر کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۹:۱۶    
بازیگر سریال تلویزیونی زعفرانی با بیان اینکه خلاقیت ها باید برای تولید کالای ایرانی بکار گرفته شود، گفت: جامعه ایرانی مختص ما است و باید بتوانیم کالاهایی را تولید کنیم که گویای فرهنگ و تمدن ما باشد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۹:۱۱    
عقب نشینی مجلس از مصوبه حقوق 24 میلیونی برای مدیران و بازگشت به سقف 12 میلیون تومان با دو رویکرد متفاوت در میان مطبوعات مواجه شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۹:۰۷    
یکی از پیامدهای منفی روند مذاکرات هسته ای که از منظر مذاکره کنندگان مغفول مانده است، زمینه یابی بیگانگان و دشمنان نظام اسلامی برای نفوذ بیشتر و تعمیق حوزه های جنگ نرم در عرصه های مختلف است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۸:۴۲    
مجموع حقوق و مزایای کارکنان دستگاه های اجرایی به طور متوسط دو برابر دیگر کارکنان سایر بخش های عمومی شد!
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۸:۲۶    
نیروهای ارتش سوریه هفت شهرک را در حومه شمال شرقی استان حلب از دست داعش آزاد کردند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۸:۲۰    
بهنوش بختیاری بازیگر مشهور سینما و تلویزیون با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرامش خوش حالی خود را نسبت به بهترین بازیگر شدنش با آرای مردم ابراز کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۸:۱۸    
در حمله طالبان به نیروهای پلیس افغانستان در استان "قندوز" هفت پلیس کشته شدند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۸:۱۵    
روزنامه های اقتصادی امروز دوشنبه 16 اسفند 95 را در اینجا مشاهده کنید.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۸:۰۶    
مارک فیتز پاتریک مدیر موسسه بین المللی مطالعات راهبردی در پایگاه اطلاع رسانی این اندیشکده ، مطالبی را علیه قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران نوشت.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۷:۱۵    
در روزهای گذشته نمایندگان مجلس در مصوبه ای سقف حقوق مدیران را تا 24 میلیون تومان تعیین و با این مصوبه ضمن قانونی کردن حقوق های نجومی بر دریافتی 30 برابری مدیران نسبت به کارگران مهر تائید زدند!.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۷:۱۵    
همیشه شنیده ایم که سشوار کردن مداوم به مو آسیب می رساند و باعث خشکی و شکنندگی موها می شود. اما گاهی مجبورید موها را با سشوار خشک کنید.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۶:۴۵    
شیوه تبلیغات یک مزون برای چادرهای رنگی و طرح دارش حسابی دردسرساز شد تا مورد نقد بسیاری از اهالی رسانه و شخصیت ها قرار بگیرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۶:۴۵    
نتانیاهو در طول سفرش به مسکو در ماه ژوئن به رسانه های روسی گفت: به ایران اجازه داده نخواهد شد تا با استفاده از حزب الله به ما در جولان حمله کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۶:۲۱    
کارمندان سفید پوست وزارت خارجه انگلیس به طور متوسط ده هزار پوند بیشتر از همکاران سیاه پوست خود حقوق دریافت می کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۶:۲۱    
از آتش زدن لاستیک، هیزم، کارتن خالی و امثال آن، چه در واحدهای مسکونی و چه در معابر ، کوچه و خیابان خودداری شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۶:۲۱    
موسسه نوماد کاپیتالیست، اخیرا میزان ارزش و اعتبار پاسپورت 1999 کشور جهان را رتبه بندی کرده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۶:۲۱    
دانشمندان در تازه ترین بررسی های خود دریافتند که ایجاد خواب آلودگی پس از صرف قهوه و همچنین مصرف این نوشیدنی در زمان استرس بسیار خطرناک است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۵:۴۵    
روزنامه آمریکایی یو اس ای تودی در گزارشی از افزایش تعداد آمریکایی هایی که در صدد پناهندگی در کانادا هستند خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۵:۴۵    
یزدانی اظهار کرد: مناسب سازی بوستان های پایتخت از جمله برنامه های ما به شمار می آید و مقرر شده در فاصله اندک باقی مانده تا عید نوروز تعدادی پارک را نیز به بهره برداری برسانیم.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۵:۴۵    
پژوهشگران معتقدند افرادی که با کاهش بینایی مراجعه می کنند؛ باید سطح خونی ویتامین B12 آنان کنترل شود. زیرا کمبود آن می تواند علائم مشابه MS را ایجاد کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۵:۱۵    
برخی تصور می کنند سبزه عید نوروز تنها به درد زیبایی سفره هفت سین می خورد، این درحالی است که این جوانه های نیروزا دارای خواص درمانی متعددی هستند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۵:۱۵    
مگویان به دلیل مصدومیت بازی با سایپا را هم که چهارشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد، از دست داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۵:۱۵    
به تازگی تصویری در فضای مجازی دست به دست شده که منتشرکنندگان آن مدعی هستند که تصویری از دختر وزیر ارشاد سابق را در حال تبلیغ و فروش چادرهای طرح دار نشان می دهد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۵:۱۵    
اژه ای درباره آخرین وضعیت پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان نیز گفت: این پرونده یکی از پرونده های نسبتا سنگین است اما هنوز به قرار نهایی در دادسرا منتهی نشده است و تحقیقات ادامه دارد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۵:۱۵    
نشریه الرای کویت با اشاره به تداوم کمبود منابع مالی در عربستان سعودی نوشت، دولت این کشور به دنبال افزایش مجدد قیمت بنزین است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۴:۴۵    
حقوق اندک بخش قابل توجهی از بازنشستگان،معضلی است که همچنان به عنوان دغدغه ای جدی برای این طیف مطرح است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۴:۴۵    
اتفاقات رخ داده باعث شده است تا محسن بنگر با اتهاماتی عجیب از سوی تراکتورسازی متهم شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۴:۴۵    
متن گفت وگوی عبدالله نوری و خبرنگار روزنامه شرق، از تشدید نگرانی افراطیون درباره بی اعتنایی به معیشت مردم و اثر آن در انتخابات حکایت می کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۴:۱۵    
در پی اعتراض های مسافران و اعلام شکایت آنان مبنی بر نگهداری و توقیف غیرقانونی حدود 500 مسافر در هواپیما ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۴:۱۵    
شاید تعجب کنید که انداختن پا روی پا چه ربطی به فشار خون دارد! اما باید بدانید که در این حالت، افزایش مقاومت در برابر جریان خونرسانی بیشتر می شود ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۴:۱۵    
تیم های ذوب آهن(2بار)، راه آهن(2بار)، سیاه جامگان، نفت تهران، پرسپولیس، سایپا، صبای قم، گسترش فولاد، ملوان، استقلال خوزستان تیم هایی بودند که در لیگ برتر مغلوب ضربه پنالتی امید ابراهیمی شدند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۳:۴۵    
در این فصل، فوق ستاره برزیلی نسبت به گذشته افت کرده و آمار گلزنی ضعیفی را از خود بر جای گذاشته است اما معتقد است بهترین فصلش را در بارسلونا سپری می کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۳:۴۵    
یزدانی اظهار کرد: برای عید امسال با همکاری وزارت جهاد کشاورزی 14 هزار تن میوه تأمین خواهد شد و مردم نگرانی ای از این بابت نداشته باشند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۳:۴۵    
800 هزار هکتار از اراضی کشور در کانون ریزگردها قرار دارد که درجه بحران آن در هر بخش با دیگری متفاوت است، اما 30 تا 40 هزار هکتار از این مجموعه فوق العاده بحرانی است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۳:۲۰    
بنابر آمار گمرک جمهوری اسلامی ایران در 11 ماه سال جاری در مجموع 61 هزار و 77 دستگاه انواع خودروی سواری به کشور وارد شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، افزایش 6/ 49 درصدی را نشان می دهد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۳:۲۰    
اگر چه ممکن است دوست نداشته باشیم اقرار کنیم اما بسیاری از مشکلات خوابی که تجربه می کنیم، نتیجه عادات و رفتای بد ما هستند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۳:۲۰    
ستاره سابق چلسی هر گونه شایعه درباره ملحق شدن به کادر فنی تیم لندنی در فصل آینده را تکذیب کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۳:۲۰    
سید محمد غرضی در ابتدای گفت و گوی خود جزئیاتی کمتر شنیده شده از جلسه ای در ابتدای انقلاب با حضور امام خمینی(ره) را اینگونه روایت می کند: " خدمت امام(ره) عرض کردم ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۳:۲۰    
خودروی شخصی ترامپ با قیت بالای 1 پوند،ایمن ترین خودروی جهان شناخته شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۲:۴۵    
درمان صحیح و زودهنگام بیماری گلودرد چرکی مهم ترین عاملی است که موجب پیشگیری از ابتلا به تب روماتیسمی می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۲:۴۵    
سرخیو راموس گفت: آنچه که در اخبار می شنوید، دروغ است، هیچ وقت به رونالدو نگفتم نباید به خاطر رکورد گلزنی خودش در زمین بدود.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۲:۴۵    
فدراسیون فوتبال آمریکا قانونی وضع کرد که به موجب آن تمامی بازیکنان ملزم به محترم شمردن سرود ملی هستند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۲:۱۵    
وزارت بهداشت سودان از روی آوردن مردم این کشور به مراکز تشخیص بیماری ایدز در این روزها به علت انتشار شایعه ای درباره آلوده بودن پرتقال به ویروس ایدز خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۲:۱۵    
مسئول بخش گوارش بیمارستان امام رضا (ع) خاطرنشان کرد: مراجعه دیرهنگام به پزشک باعث تشدید سرطان لب در بیمار می شود که به صورت زخم های مزمن بر روی پوست سر و صورت، دور چشم، پلک، لب ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۲:۱۵    
با تصویب قانونی جدید هیچ تیم باشگاهی در فوتبال چین حق جذب دروازه بان های خارجی را نخواهد داشت.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۱:۴۵    
دادستان عمومی انقلاب استان البرز گفت: متهم برای عملی کردن طرح خود، اقدام به خرید دو بسته قرص خواب آور از داروخانه کرده و پس از خوراندن آن به قربانیان، با ضربات چاقو آن ها را به قتل رسانده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۱:۴۵    
چک دروازه بان آرسنال پس از شکست مقابل لیورپول گفت: آرسنال دیگر شانسی برای قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر انگلیس ندارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۱:۴۵    
برد پیت ازحضور در مراسم اسکار بازماند چون مشغول پرداختن به سرگرمی جدیدش بود.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۱:۲۱    
در سال 37 هجری قمری امام علی (ع)نامه ای به محمدبن ابی بکر، فرماندار مصر نوشت و در مورد رفتار با مردم به وی توصیه هایی داشت.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۱:۲۱    
35 دقیقه در خدمت امام صحبت کردم. حادثه 15 خرداد را برای امام توضیح دادم و امام حدود 20 دقیقه اشک می ریختند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۱:۲۱    
رسانه های انگلیسی گزارش دادند اتفاقات دیدار منچستر و بورنموث از چشم اتحادیه فوتبال انگلیس دور نخواهد ماند و قرار است اتحادیه درباره این اتفاقات تشکیل جلسه بدهد و هر دو بازیکن خطر محرومیت را حس خواهند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۱:۲۱    
متخصصان همیشه بر لزوم اهمیت دریافت مقدار کافی از ویتامین ها و مواد مغذی در رژیم روزانه غذایی تاکید می کنند، اما نکته بسیار مهمی که بسیاری از افراد جامعه توجه زیادی به آن ندارند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۰:۴۵    
به گفته محققان آلودگی ناشی از اجاق ها و بخاری های دارای سوخت چوبی موجب افزایش ریسک حمله قلبی در بین افراد مسن می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۰:۴۰    
در رقابت های لیگ ایتالیا میلان در زمین خود برابر کیه وو به برتری سه بر یک رسید.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۰:۲۸    
انریکه سرمربی بارسلونا گفت: دیدار چهارشنبه برابر پاری سن ژرمن متفاوت خواهد بود، می خواهیم بازی را به نمایش بگذاریم که تا الان از خود نشان نداده ایم ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۰:۲۸    
چین عرض اندام در عرصه بین المللی را چند سالی است، آغاز کرده است. این کشور قوانین بین المللی را به مبارزه طلبیده و خطر درگیری های خشونت بار در شرق چین و دریای جنوبی چین را نیز به جان خریده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۰:۲۸    
مسعود ده نمکی در دهمین سال تولید و نمایش سه گانه اخراجی ها که در سال 1385 با استقبال بی نظیر مخاطبان روبرو شد و برای نخستین بار فیلم های سینمایی ایران را وارد باشگاه میلیاردی کرد با حضور مسعود ده ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۰:۲۸    
عشقی اظهار داشت: برادر مقتول که همراه با وجود آثار درگیری و ایراد ضربات چاقو به دست و بازو، در محل حضور داشته به عنوان متهم دستگیر شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۳:۵۸    
ارتش ترکیه برای تامین امنیت مرز های جنوبی، خودرو های زرهی ساخت خود را به مرز سوریه اعزام کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۳:۴۸    
انتشار تصاویری از ضرب و شتم و بی احترامی به شهروندان ایرانی توسط ماموران گمرک گوربولاغ ترکیه موجب واکنش شدید مقامات کشورمان شد و در پی فشار دیپلماتیک ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۳:۳۵    
ژنرال بازنشسته رژیم صهیونیستی در مصاحبه ای تأکید کرد: ایرانی ها در فناوری های خود بسیار پیشرفته هستند و در یکی دو دهه اخیر نیز پیشرفت های بسیاری به خصوص در زمینه موشکی داشته اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۳:۳۰    
وزیر اقتصاد فرانسه از اعطای وام مستقیم به شرکت هایی که در ایران سرمایه گذاری می کنند، خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۳:۲۶    
تیم فوتبال المپیاکوس در نخستین حضور ثابت مهاجم ایرانی اش، خارج از خانه شکست خورد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۳:۲۶    
همه چیز از وعده بازی در یک تله فیلم شروع شد. در این ماجرا پسر 21 ساله ای که عشق بازیگری داشت به همراه مردی آشنا به جنگل های سرخه حصار رفت به خیال اینکه کارگردان فیلم در انتظارش است اما در آنجا 2 نفر ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۳:۱۲    
پیشکسوت تیم پرسپولیس تهران گفت:پیروزی مقابل نفت سبب شد خیال بازیکنان تا حد زیادی برای قهرمانی راحت شود اما باید با اقتدار به کار خود ادامه دهند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۳:۱۲    
ارتش لبنان اعلام کرد یک فروند هواپیمای جاسوسی رژیم صهیونیستی وارد حریم هوایی این کشور شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۳:۰۱    
شورای همگرایی جوانان انقلاب تصریح کرد: یکی از وظایف رئیس جمهور آینده کشورمان استفاده از تمام ظرفیت ها و توانمندی های دولت برای رفع تنگناهای مالی، انسانی و ساختاری قوه قضاییه است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۲:۵۰    
سرمربی نفت تهران پیامی در در شبکه مجازی اینستاگرام منتشر کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۲:۳۳    
کاخ سفید از کنگره خواسته است تا درباره این مساله تحقیق کند که آیا دولت اوباما از قدرت تحقیقاتی خود در جریان رقابت های انتخاباتی 2016 میلادی سوء استفاده کرده است یا نه.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۲:۲۸    
تروریستهای تکفیری داعش تهدید کردند در صورت ادامه پیشروی نیروهای ارتش سوریه به سمت رقه، سد الطبقه را بر روی رودخانه فرات منهدم خواهند کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۲:۲۱    
اعضای هیأت مدیره جدید خانه سینما امروز 15 اسفندماه و بعد از برگزاری مجمع عمومی عادی خانه سینما انتخاب شدند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۲:۱۷    
جیرفت- پرواز تهران - جیرفت، به دلیل شرایط نامساعد جوی، مجبور به فرود اضطراری در کرمان شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۲:۰۶    
تیم فوتبال منچستر سیتی در جدال خارج از خانه مقابل ساندرلند به پیروزی دست یافت.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۲:۰۲    
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی از برخورد یک دستگاه خودروی سواری پیکان با مینی بوس سرویس مدرسه پسرانه خبر داد و گفت: این حادثه 10 نفر را راهی بیمارستان کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۱:۵۳    
در گزارش زیر به دعاهایی که افراد می توانند برای ثروتمند شدن بخوانند، می پردازیم.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۱:۴۵    
هیات وزیران به ریاست حسن روحانی، نحوه توزیع یارانه های بخش مسکن را برای سال 1395 مشخص و مصوب کرد.