پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۰۵:۲۹May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 8 اردیبهشت 1396 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 30 اسفند 1395 افکار نیوز 31 فروردین 1396 افکار نیوز 1 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 2 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 3 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 4 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 5 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 6 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 7 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 8 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 9 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 10 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 11 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 12 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 13 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 14 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 15 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 16 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 17 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 18 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 19 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 20 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 21 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 22 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 23 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 24 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 25 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 26 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 27 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 28 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 29 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 30 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1396 
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۳:۲۷    
وزارت خارجه روسیه از گفتگوی تلفنی وزیر خارجه این کشور و وزیر خارجه آمریکا خبر داد. وزیر خارجه روسیه دو روز قبل بار دیگر بر آمادگی کشورش برای همکاری با آمریکا در خصوص سوریه تاکید کرده بود.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۸:۵۷    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: 29 اردیبهشت روز خداحافظی با کسانی است که می گویند نداریم، نمی شود و نمی توانیم .
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۴:۳۶    
طبق مطالعه جدید محققان، حذف غذاهای پرنمک همیشه برای سلامت قلب مفید نیست.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۲:۴۵    
تیلرسون خطاب به شورای امنیت گفت: چین محور مشکل در شبه جزیره کره نیست. کلید حل مسئله هسته ای شبه جزیره کره در دستان چین نیست.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۲:۰۱    
مصرف انواع خوراکی ها به ویژه فست فود و خوراکی های چرب باعث ورود سموم به داخل بدن می شود به همین دلیل دفع سموم از دستگاه گوارش اهمیت فراوانی دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۱:۲۷    
واشنگتن بر این مساله تاکید کرده است که هزینه های مربوط به استقرار سامانه دفاع موشکی تاد در خاک کره جنوبی را بر عهده خواهد گرفت.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۶:۴۵    
این بار توهین به مقدسات در ستاد روحانی خبرساز شده است و در روزهای اخیر واکنش های زیادی را در بین مراجع و علما داشته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۵:۲۰    
محققان موفق به پیش بینی احتمال عود سرطان ریه با استفاده از کروموزوم های ناپایدار نمونه خون شدند.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۲:۰۹    
شباهت رضا پرستش به مهاجم آرژانتینی بارسلونا در رسانه های این کشور انعکاس پیدا کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۴:۵۸    
همایون اسعدیان با توجه به نفروختن فیلم "یک روز بخصوص" با انتشار پستی در اینستاگرام خود اعلام شکست کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۳:۵۱    
غلات کامل سرعت هضم و جذب کمتری نسبت به غلات تصفیه شده دارند و مانع از افزایش سریع قند و انسولین خون پس از صرف غذا می شوند.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۲:۴۵    
خدایا، بنده ای هستم، که به درگاهت از آنچه که با آن با تو روبرو بوده ام از کمی حیایم از مراقبتت نسبت به من بیزاری می جویم و از تو درخواست گذشت میکنم، زیرا گذشت صفتی درخور کرم توست.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۲:۲۵    
علی مسعودی صفحه اینستاگرام خود را به تصویری قدیمی از خود و همکلاسی هایش اختصاص داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۱:۵۷    
برخی منابع نزدیک به حلقه تصمیم گیر اصلاح طلبان می گویند: فعالیت های ستاد انتخاباتی جهانگیری پس از حضور ضعیف روحانی در مناظره ها با تصمیم اصلاح طلبان به زودی آغاز می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۱:۲۵    
چند میلیارد تومان صرف یک جشن انتخاباتی حامیان دولت به نام شکوفه های گیلاس شد که باد و باران آن را لغو کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۱:۱۶    
با توجه به اینکه سینما وسیله ای برای آگاهی و تبلیغ است، بنا بر این به تصویرکشیدن و ارائه هر چیزی که ممکن است از آن برای رشد فکری جوانان و غیر آنان و ارتقای آگاهی و ترویج فرهنگ اسلامی استفاده شود ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۰:۳۷    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: پاکستان عملاً توانمندی برای کنترل وضعیت خود وجود ندارد، حق نیروهای ما است که اقدامات لازم و پاسخ مناسب را انجام بدهند.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۰:۲۳    
کارشناس مسائل سیاسی گفت: مناظره اول نشان داد که در چهار سال آینده روحانی فقط می خواهد بگویید من نگفتم.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۹:۵۹    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اظهارات گستاخانه ای علیه ایران گفت: فشار ناشی از تحریم ها سبب حضور ایران بر سر میز مذاکره شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۹:۴۹    
بازیگر نام آشنای عرصه بازیگری از رئیس جدید سازمان سینمایی درخواست هایی را مطرح کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۹:۴۶    
اولین مناظره تلویزیونی 6 کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، ساعت شانزده و سی دقیقه عصر روز جمعه برگزار شد، این مناظره های حاشیه هایی داشت که می توانید آن را در این خبر مشاهده کنید.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۹:۴۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: حملات رژیم صهیونیستی به سوریه در راستای تضعیف دولت قانونی سوریه و نقض آشکار حاکمیت و تمامیت ارضی سوریه است.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۹:۳۱    
رئیس ستاد قالیباف گفت: قالیباف فقط بخشی از بی عدالتی ها و ستم هایی که به اکثریت جامعه شده است را بیان کرد و در فرصت های دیگر اثبات خواهد کرد که دولت چگونه امکانات کشور را فقط برای 4 درصد جمعیت کشور ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۹:۲۳    
تحلیلگر مسائل سیاسی گفت:در اولی مناظره مشخص شد که چرا معاون اول رئیس جمهور مستقر را وارد صحنه کرد تا در نقش توپخانه عمل کند؛ نتیجه و خروجی این مناظره نشان داد نگرانی دولت به جا بوده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۹:۲۰    
دبیر ستاد انتخابات با بیان اینکه 95 نفر برای انتخابات میان دوره ای مجلس تایید صلاحیت شدند گفت: فرصت تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس یک هفته و از 21 اردیبهشت تا 27 اردیبهشت ماه است.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۹:۱۹    
مشاور عالی سازمان سنجش کشور گفت: سوالات آزمون دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1396 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی امروز منتشر می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۹:۱۱    
امروز سپاهان در مهم ترین دیدار هفته میزبان تیم تراکتورسازی خواهد بود؛ شاید شجاع خلیل زاده و سرور جباروف آخرین دیدار خود در نقش جهان با پیراهن سپاهان تجربه کنند و سال آینده با پیراهن های سرخابی به این ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۸:۴۴    
10 شهروند عراقی در سه انفجار تروریستی در شهر بغداد مجروح شدند.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۸:۴۴    
متاسفانه مخدر ماری جوانا با نام "گل"در کشور فروخته می شود تا با اسمی فریبنده جوانان را جذب خود کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۸:۳۷    
کارشناس هواشناسی از ادامه بارندگی ها در روزهای آینده خبر داد و گفت: براساس تصاویر ماهواره ای و با توجه به رطوبت منطقه، بستر وقوع بارندگی کاملا مهیاست.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۸:۳۴    
دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا روز جمعه در جمع اعضای انجمن اسلحه حمایت خود را از این لابی حامی اسلحه سازان اعلام کرد و حق حمل سلاح را عامل امنیت دانست.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۸:۳۴    
بهنوش بختیاری عکس زیر را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۸:۳۴    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: بر اساس قانون انتخابات مجلس، افرادی که در این مرحله صلاحیتشان تایید نشده، می توانند ظرف 3 روز از فردا شنبه، شکایت خود را به دبیرخانه شورای نگهبان ارسال نمایند.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۸:۲۸    
در چارچوب دور سوم رقابت های جام امیر قطر، تیم الاهلی که مجتبی جباری و پژمان منتظری را در اختیار دارد به مصاف الخریطیات رفت و در پایان 120 دقیقه شکست خورد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۸:۲۴    
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اهواز از وقوع یک حریق بسیار سنگین در یک کارگاه انبار کالا در منطقه کمپلوی این شهر خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۸:۲۱    
رئیس کمیسیون تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری گفت: کاندیداها باید هرگونه اعتراض را طی 24 ساعت پس از پایان مناظره ارسال جهت بررسی ارسال کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۷:۴۵    
بازار اجاره بها رفته رفته داغ تر می شود،موضوعی که هر ساله از اواخر اردیبهشت ماه کلید می خورد و با شدت و ضعف هایی تا پایان تابستان ادامه می یابد،با چنین اوصافی،ارزیابی و بررسی وضعیت بازار ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۷:۱۵    
در سال جاری علاوه بر رخداد 4 ماه گرفتگی و خورشید گرفتگی شاهد بارش شهابی زیبای برساوشی و جوزایی هستیم.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۶:۴۵    
معاون داخلی بازرگانی دولتی گفت: نرخ آرد برای سال جاری همانند سال گذشته اعمال می شود از این رو دلیلی بر افزایش قیمت نان نیست.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۶:۱۶    
ایوانکا ترامپ و همسرش در طول رقابت های انتخاباتی نقش پررنگی در برنامه های تبلیغاتی رئیس جمهور فعلی آمریکا داشتند.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۵:۴۵    
شرکت فرانسوی رنو اعلام کرد، در حالی که مدل های جدید موجب افزایش فروش و بالا رفتن قیمت خودروهای این شرکت شده و در عین حال تولید خودرو برای شرکای صنعتی رنو از جمله ایران افزایش یافته است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۵:۱۵    
رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش گفت: میزان تأثیر سوابق تحصیلی در کنکور سال جاری، در مجموع 30 درصد است که 25 درصد مربوط به پایه سوم متوسطه و 5 درصد مربوط به دروس پایه پیش دانشگاهی است.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۴:۳۰    
رئیس جمهور آمریکا در اظهاراتی عنوان داشت که عربستان سعودی بطور عادلانه هزینه دفاع واشنگتن از ریاض را نمی پردازد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۴:۳۰    
یک رسانه غربی از گفتگوی مستقیم دیپلمات های آمریکایی با مقامات ایرانی در خصوص آمریکایی های بازداشت شده در ایران خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۳:۳۰    
دولت آمریکا در ماه مارس 2017 نسبت به زمان مشابه در سال گذشته صدور روادید موقت برای اتباع هفت کشور مسلمان- ذکر شده در فرمان مهاجرتی ترامپ- را به میزان 40 درصد کاهش داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۲:۱۶    
سرمربیان تیم های نفت تهران و سایپا امروز برخورد گرمی با یکدیگر داشتند.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۱:۱۵    
مشاور نخست وزیر سوریه در واکنش به حملات اخیر رژیم صهیونیستی به مناطقی در داخل خاک سوریه گفت که این رژیم معتقد است حمله به سوریه ضربه زدن به ایران و حزب الله است.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۰:۴۵    
رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین (AFA)از مسی خواست برای کاهش محرومیتش شخصا به مقر فیفا برود.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۰:۲۰    
اعضای تیم استقلال امشب در اردوی این تیم در مشهد برای سه هم تیمی خود جشن تولد گرفتند.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۰:۲۰    
قطعه جدید شهرزاد با نام فندک تب دار با صدای محسن چاوشی و سینا سرلک به زودی منتشر می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۳:۰۳    
این روزها دیگر برایمان عادت شده است همه چیز تکذیب شود؛ حتی فیلم! حتی فایل صوتی؛ حتی اگر خودمان رودررو با گوش های خودمان شنیده باشیم و با چشمان خودمان دیده باشیم! اما امشب تکذیبی شنیدیم که گیج شدیم ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۳:۰۳    
رئیس کل بانک مرکزی از انتقال تسویه حسابهای ایران از جنوب خلیج فارس به روسیه و ترکیه خبر داد و گفت: تسویه مبادلات خارجی کشور به تدریج به سایر کشورها منتقل می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۲:۳۴    
دولت آمریکا از صرف نظر دونالد ترامپ برای خروج از معاهده نفتا خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۲:۱۶    
وزیر بهداشت در پاسخ به نامه سردار سلیمانی که در آن از تلاش های کارکنان خدوم وزارت بهداشت در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی برای رزمندگان مجروح جبهه مقاومت تشکر کرده بود ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۲:۱۶    
نادران در صفحه شخصی توئیتر خود درباره نخستین دور مناظره های انتخاباتی نوشت روحانی بزرگ ترین بازنده مناظره بود، امشب به جهانگیری گفتم حیف است شخصیتی با توانایی شما نامزد پوششی یک نفر دیگر باشد!
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۱:۴۵    
مقامات عربستان سعودی در پی فراخوان برپایی تظاهرات گسترده در اعتراض به گسترش بیکاری در این کشور از طرف فعالان شبکه های اجتماعی، نیروهای پلیس را در شهر ریاض افزایش دادند.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۱:۳۰    
استفاده از یک مخدر کشنده جدید در انگلیس که 100 برابر قویتر از هروئین است، رواج یافته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۱:۳۰    
رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، هرگونه شایعه را در مورد فیلتر برنامه پخش زنده (لایو) شبکه اجتماعی اینستاگرام تکذیب کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۱:۳۰    
هواداران استقلال برای استقبال از تیم شان به مقابل هتل محل اقامت آنها رفتند.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۰:۴۵    
آخرین نوبت کنکور کارشناسی ارشد سال 96 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور در بعد از ظهر امروز جمعه 8 اردیبهشت 96 برگزار شد و پرونده برگزاری آزمون بسته شد. سوالات آزمون فردا منتشر می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۰:۴۵    
رقابت های تنیس روی میز تور جهانی در اسلوونی با صعود نیما عالمیان به جمع 32 بازیکن برتر پیگیری شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۰:۱۹    
بر اساس اعلام بانک مرکزی ظرف سه سال گذشته، بیش از 191 هزار میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج پرداخت شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۰:۱۹    
تبریک اینترنتی دونالد ترامپ به همسرش ملانیا به مناسبت تولد وی، دستمایه تمسخر کاربران شبکه های اجتماعی شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۹:۴۹    
شبکه خبری فاکس نیوز آمریکا گزارشی دربارۀ بیل مکانیکی بزرگ داعش و مهمات مربوط به سال 1935، یعنی دوران آلمان نازی، منتشر کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۹:۴۵    
این طور که شنیده می شود استقلالی ها در نظر دارند با بازیکن پیکان قراردادی متفاوت منعقد کنند .
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۹:۴۵    
روحانی جلوی دوربین گفت: "چه کسی مجوز بلندمرتبه سازی را در تهران می دهد؟". پاسخ را خودتان ببینید.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۹:۱۰    
ستاد قالیباف به کمیسیون تبلیغات درباره دروغی که روحانی به قالیباف منتسب کرد کتبا اعتراض کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۹:۱۰    
رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از وقوع آتش سوزی گسترده در پاساژ مهستان در میدان انقلاب خبر داد و گفت:مهار شعله های آتش همچنان ادامه دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۸:۵۹    
روحانی در پاسخ به قالیباف گفت: من هیچ وقت قول 4 میلیون شغل ندادم و این دروغ محض است.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۸:۵۹    
علیرغم تلاش قالیباف و مشاوران او برای پخش ویدئوی قول حجت الاسلام روحانی در سال 92 برای ایجاد 4 میلیون شغل، مسئولان صداوسیما اجازه پخش آن در وسط مناظره را نمی دهند.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۸:۳۴    
دفتر سخنگوی دولت اعلام کرد: پاداش پایان خدمت فرهنگیان محترم بازنشسته در هفته معلم انجام می پذیرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۸:۱۸    
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت:گروه های مسلح بدانند حرکت تروریستی آنان در مرز میرجاوه بدون پاسخ نخواهد ماند و پاسخ کوبنده و دندان شکن به این اشرار داده خواهد شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۷:۵۸    
باوجود حضور مسئولان باشگاه پرسپولیس در محل تمرینات این تیم شاگردان برانکو به اعتصاب خود ادامه دادند.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۷:۴۵    
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس اعلام کرد بزودی رژیم صهیونیستی را به پرداخت بهای آزادی اسرای فلسطینی در بند زندان های این رژیم وادار خواهیم کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۷:۳۵    
براساس اعلام پلیس راه جاده های چالوس و هراز از عصر امروز یک طرفه می شوند.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۷:۳۵    
حمید استیلی بازیکن و سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس دقایقی پیش به بیمارستان لاله تهران رفت و در گفت و گو با خانواده ابراهیم آشتیانی پیگیر وضعیت پیشکسوت این تیم شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۶:۴۵    
این طور که به نظر می رسد استقلالی ها به دنبال جذب هافبک تکنیکی تیم پرسپولیس هستند .
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۶:۴۵    
ساخت این مستند یک کار گروهی است که از لحظه ثبت نام با سرپرستی من آغاز شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۶:۴۵    
طبق اعلام منصوریان، نام فرشید باقری از لیست استقلال برای بازی با پدیده خط خورد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۶:۴۵    
مناظره 6 کاندیدای ریاست جمهوری آغاز شده و هم اکنون در حال برگزاری است.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۶:۱۵    
قابلیت پخش زنده شبکه اجتماعی #اینستاگرام مسدود و از دسترس کاربران ایرانی خارج شده است. گفته شده این مسدودیت به دلیل دستور مقامات قضایی بوده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۶:۱۵    
انجمن جوانان کره شمالی تهدید کرد درصورتی که واشنگتن پیونگ یانگ را تهدید کند این انجمن با پنج میلیون بمب هسته ای آمریکا را از روی زمین محو می کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۶:۱۵    
کره جنوبی درپی اظهارات اخیر رئیس جمهوری آمریکا شاید از استقرار سامانۀ موشکی ثاد در خاک خود جلوگیری کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۶:۱۵    
ستاد مردمی جوانان نسیم هشتم در حمایت از کاندیداتوری حجت الاسلام رئیسی اعلام موجودیت کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۶:۱۵    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: با توجه به اهمیت موضوع اقتصادی، این بحث در مسائل اجتماعی نیز تاثیرگذار است.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۵:۴۵    
حجت الاسلام رئیسی روز دوشنبه به استان هرمزگان سفر خواهد کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۵:۴۵    
تداوم اعتصاب تمرین پرسپولیس مسوولان این باشگاه را به محل تمرین سرخپوشان کشاند.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۵:۳۰    
وزیر دفاع ضمن تسلیت شهادت جمعی از مرزبانان در جنوب شرق، تصریح کرد: ضمن حفظ حق پاسخگویی قاطع به اینگونه اعمال رذیلانه تروریستی ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۵:۲۶    
اولین مناظره کاندیداهای ریاست جمهوری که قرار است امروز پخش شود، با نیم ساعت تأخیر آغاز می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۵:۲۶    
نخست وزیر انگلیس به اظهارات صدر اعظم آلمان درخصوص خروج این کشور از اتحادیه اروپا پاسخ داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۵:۲۶    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دقایقی پیش برای شرکت در اولین مناظره انتخاباتی وارد سازمان صدا و سیما شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۴:۵۶    
امروز بیکاری به ویژه در بین جمعیت جوان و فارغ التحصیل به وضعیت بحرانی رسیده،بحرانی که البته ریشه در دهه های اخیر دارد و طی این روزها به نخستین و مهمترین وعده 6نامزد انتخاباتی تبدیل شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۴:۵۶    
وعده قالیباف برای ایجاد اشتغال در پتروشیمی در حالی مورد انتقاد قرار گرفته که طبق نامه رئیس اتحادیه صنایع پایین دستی پتروشیمی، به ازای هر یک میلیون تن تولید در این بخش 200 هزار شغل ایجاد می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۴:۴۵    
یک سناتور جمهوریخواه آمریکایی از نهایی شدن انتقال سفارت این کشور به قدس در سفر دونالد ترامپ به سرزمین های اشغالی خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۴:۴۵    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری قبل از دیدار تیمش برابر ذوب آهن شرکت نخواهد کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۴:۴۵    
تیم ملی فوتبال ایران هرچند در آستانه صعود به جام جهانی قرار دارد اما به خاطر رفتارهای نامناسب در چهار مسابقه بالای پنج میلیارد ریال از سوی فیفا جریمه شده است!
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۴:۲۰    
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با بیان اینکه مسدودکردن حساب باشگاه پرسپولیس کار او نبوده است، گفت: اجازه بدهند به دادسرا شکایت کنیم تا ببینیم چه کسی می تواند از زیر این همه بدهی در برود!
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۴:۱۶    
معاون اروپا و آمریکای وزارت امور خارجه کشورمان به دعوت پیتر استانلود قائم مقام وزارت امور خارجه فنلاند سفر کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۴:۱۶    
خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: مراقب باشیم در قضاوت هایمان غیرمنصفانه حرف نزنیم؛ ما حق نداریم کسی را کاندیدای ما نیست را تخریب کنیم.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۴:۱۶    
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: برنامه هایم برای فصل بعد را آماده کرده ام و فکر می کنم در پیکان ماندنی هستم.
  • ۱