چهارشنبه ۰۲ خردادساعت ۲۲:۳۶May 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 20 اردیبهشت 1396 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 30 اسفند 1395 افکار نیوز 31 فروردین 1396 افکار نیوز 1 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 2 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 3 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 4 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 5 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 6 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 7 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 8 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 9 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 10 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 11 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 12 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 13 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 14 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 15 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 16 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 17 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 18 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 19 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 20 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 21 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 22 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 23 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 24 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 25 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 26 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 27 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 28 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 29 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 30 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1396 
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۰۴:۱۵    
برخی غذاها اگرچه مزایایی دارند اما از جهتی دیگر استفاده بیش از حد آنها یا برای برخی که مبتلا به بیماریها و نواقصی هستند باعث پوکی استخوان و ورم پا میشود.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۶:۲۵    
نقشه محدوده مناطق آزاد جدید (سیستان، بانه-مریوان، اینچه برون، مهران و قصر شیرین) مورد بحث و بررسی و تصویب قرار گرفت و مقرر شد طی تشریفات قانونی آن انجام شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۶:۰۴    
سنگ کلیه از بیماری هایی است که چون در مراحل ابتدایی شکل گیری دردناک نیست، عمدتا در مراحل پیشرفته تشخیص داده می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۵:۱۳    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: سعودی ها پیشنهاد ایران برای حج عمره را پذیرفته اند و شرایط اعزام زائر به حج عمره پس از برگزاری حج امسال بررسی می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۴:۵۹    
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه نامزدهای انتخاباتی می گویند سالانه یک میلیون و 200 هزار شغل ایجاد می کنیم، براساس تکلیف قانون برنامه ششم توسعه است.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۴:۴۱    
رئیس جمهور چین و رئیس جمهور جدید کره با این موضوع که خلع سلاح هسته ای شبه جزیره کره هدف مشترک پکن و سئول است موافقت کردند.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۲:۳۹    
فایل های صوتی مولودی نیمه شعبان به مناسبت میلاد امام زمان (عج) قابل دریافت است.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۲:۱۶    
رئیس سازمان حج و زیارت زمان نام نویسی برای اعزم به حج تمتع را اعلام کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۰:۰۰    
مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی از واریز شدن افزایش حقوق بازنشستگان این سازمان از 20 اردیبهشت خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۹:۵۷    
رسانه های آمریکایی با نگرانی از تقویت احتمال شکست حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری ایران خبر می دهند.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۸:۱۴    
ولیئی به سامانه پیامکی با شماره # 021 * 8877 * به عنوان یکی از روش های نوین در پرداخت کمک های مردمی برای تمامی مشترکان اپراتور همراه اول و ایرانسل فعال اشاره کرد و گفت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۷:۴۵    
اسحاق جهانگیری کاندیدای ریاست جمهوری مدعی شده با وام خرید مسکن، زوج های جوان می توانند خانه دار شوند. اقساط وام مدنظر وی ماهانه حدود 1 ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۷:۴۵    
رئیس پلیس راهور استان قم گفت: با توجه به ممنوعیت تردد اتوبوس های برون شهری در سطح معابر شهری و مخیر بودن کاروان ها به زیارت حرم مطهر حضرت معصومه (س) در ابتدا و سپس شرکت در مراسم و یا بالعکس هدایت آن ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۷:۴۵    
مشاور رئیس مجلس گفت: پاکستانی ها اگر بخواهند در زمین عربستان سعودی بازی و خوش رقصی کنند آن زمان است که برای ما قابل تحمل نخواهد بود.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۷:۴۵    
آیا زمانی خواهد آمد که کسی در آن روزگار احساس نیاز به گناه نکند وهمه نیازها در چهارچوب شریعت اسلامی رفع شوند؟
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۷:۱۶    
نخستین مطالبهٔ این پویش و کمپین انتخاباتی در حوزهٔ محیط زیست است. طبیعتاً در دورهٔ نخست ریاست جمهوریِ شما و با وجود پشتیبانی های همه جانبهٔ دولت تان ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۷:۱۶    
فرمانده کل سپاه گفت: سپاه خود را موظف می داند پناهگاه و تکیه گاه محرومان و مستضعفان باشد و معتقدیم زدودن فقر و محرومیت از جامعه، همچون نشانه گرفتن حیفا و تل آویو، یک هدف اصلی و اساسی است.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۶:۴۶    
سخنگوی کمیسیون آموزش با بیان اینکه مجلس نمی تواند در موضوع دوشغله بودن وزیر آموزش و پرورش دخالت کند، گفت: مراجع قضایی باید در مورد دوشغله بودن وزیر و صحت و سقم مدارک، اظهار نظر کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۶:۴۶    
پیروانی گفت: این قول را می دهم که با تمام وجود وداشته های خود به میدان برویم و نماینده شایسته ای برای کشورمان باشیم.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۶:۴۶    
دبیرکل ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین انتخاب رئیس دفتر سیاسی جدید حماس را تبریک گفت.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۶:۲۱    
درست است که روحانی در فضای رقابت های انتخاباتی و مناظره اول و دوم خود را بسیار آسیب پذیر نشان داده است، مناظره پایانی اما "مناظره اقتصادی" است که پاشنه آشیل دولت یازدهم است.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۶:۲۱    
منابع خبری از بروز بیماری مسری وبا در یمن با 34 کشته تا این لحظه و ابتلای بیش از دو هزار نفر خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۵:۴۶    
یک جوان آرژانتینی 25 هزار دلار خرج عمل جراحی کرد تا خود را شبیه جن کند. او قصد دارد با یک عمل جراحی سنگین دیگر، گوش های خود را بزرگ و ساق هایش را بلند کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۵:۴۶    
فواید احتمالی ماساژ صورت به روش شرقی عبارت است از تحریک نقاط خاص روی صورت، رهایی از فشار چشمها، اصلاح عملکرد کبد و کیسه صفرا، تخفیف اختلالات عصبی، تخفیف احتباس آب پیش از قاعدگی و رها کردن گرفتگی بدن.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۵:۴۶    
الشمرانی یکی از موثرترین بازیکنان هجومی العین است ولی به دلیل قوانینی که دولت عربستان برای ورزشکاران این کشور اتخاذ کرده، نمی تواند به تهران سفر کند و نماینده امارات را برابر استقلال همراهی کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۵:۱۶    
واحدهای تولیدی کشور از واردات کالاهای مشابه چینی گلایه مندند؛ هرچند این کالاها ارزان قیمت هستند، اما کیفیت به مراتب پایین تری نسبت به محصولات داخلی دارند.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۵:۱۶    
همایش انتخاباتی، امشب با حضور وزیر نفت دولت روحانی در اهواز برگزار شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۴:۴۵    
قطعیت پیروزی روحانی با ذکر درصد آرا از سوی وزیر کابینه، آنهم 8 روز مانده به برگزاری انتخابات گرچه نوعی بدعت و در عین حال خلاف قانون است اما نشان از چه واقعیتی هایی دارد؟
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۴:۴۵    
تعیین سقف برای تجارت با کارت بازرگانی طرحی بود که بعد از آنکه مورد پیش توافق اتاق بازرگانی ایران و سازمان توسعه تجارت قرار گرفت به وزارت صنع رفت تا مانند بسیاری از طرح های دیگر به فراموشی سپرده شود و ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۴:۱۶    
طی روزهای سپری شده از اردیبهشت ماه، اغلب آپارتمان های ریزمتراژ با قیمت پیشنهادی متعادل و حتی بسیاری از آنها پایین تر از میانگین قیمت مسکن در منطقه عرضه شده اند و این در حالی است که چنین رفتاری در ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۴:۱۶    
همایش تشکل های فنی و مهندسی حامی قالیباف با حضور رئیس ستاد انتخاباتی وی برگزار می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۴:۱۶    
اگر می خواهید با سریال های رمضان 96 آشنا شوید، این گزارش را بخوانید.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۳:۴۵    
ستاد انتخابات رسانه ملی اعلام کرد بنا بر مصوبه کمیسیون بررسی تبلیغات نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، زمان پخش برخی از برنامه های نامزدها تغییر کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۳:۴۵    
توتونچی گفت: سوء تدبیر مسئولان دولت باعث شده که امروزه شاهد نمونه گیری غیرقانونی، سرقت و قاچاق ذخائر ژنتیکی ایران هستیم که موجب نگرانی شدید دلسوزان کشور شده است و مستندات آن موجود است.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۳:۴۵    
عضویت در یک دانشگاه نخبه پرور می تواند آینده زندگی و موفقیت فرد را تضمین کند و با تاثیری که می گذارد می تواند درهای شرکت های بزرگ دنیا را به روی دانشجویانش باز کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۳:۴۵    
سید شهاب الدین حسینی تنکابنی، کارگردان و بازیگر تلویزیون و سینما و مجری، گوینده تلویزیون است.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۳:۱۶    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دورود تصریح کرد: این دریاچه زیبا در فاصله حدود 35 کیلومتری شهرستان دورود واقع شده و مسیر اصلی دسترسی به آن نیز از طریق همین شهرستان است.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۳:۱۶    
در گزارش نهایی پروژه ارزیابی اصالت رساله دکتری حسن روحانی آمده است: در رساله دکترای حسن روحانی، از ده ها کتاب و مقاله مختلف ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۲:۴۵    
یک کودک سوری با خواندن اشعاری تاکید کرد : آیا کسی ملت دیگری غیر از ایران را می شناسد که در کمک و فداکاری و وجدان به پای این ملت برسد؟
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۲:۴۵    
دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان اظهار امیدواری کرد نمایشگاه هایی از این نوع، تأثیر بسزایی در ارتقای سرانه مطالعه مردم داشته و ترقی کشور را در پی خواهد داشت.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۲:۴۵    
عکسی از سارا و نیکا سریال پایتخت را ببینید.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۲:۴۵    
پایگاه ورزشی sbs طی نظرسنجی مردمی خواست که عکس مسی ایرانی را از مسی بارسلونا تشخیص دهد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۲:۲۰    
خیلی ها این احتمال را بدهند که ستاره های آرسنال از جمله مسوت اوزیل در تابستان این تیم را ترک کنند، وی نسبت به خبر خروجش از از این تیم واکنش نشان داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۲:۲۰    
دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل گفت: آب های بین المللی از طریق گروه های تروریستی موجود در جنوب یمن در معرض تهدید قرار دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۲:۲۰    
فخری گفت: با اصرار فراوان خانواده همسرم به تهران آمدیم و در تاریخ 21 مرداد 75 در یکی از بیمارستانهای شمال پایتخت سزارین کردم ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۲:۲۰    
رئیس جمهور فرانسه به جنجال های رسانه ای مطرح شده در قبال زندگی شخصی و فاصله سنی با همسرش پاسخ داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۱:۴۵    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: مصوبه مجلس در مورد معاضدت قضایی ایران و کره را دارای ایراد شرعی دانست.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۱:۴۵    
بوفون گفت: رویای دوباره فینال چمپیونزلیگ را داشتم، حالا توانستم به این رویایم برسم و دوباره برای قهرمانی در این بازی ها تلاش کنم.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۱:۲۰    
آمریکا در یک سال گذشته بیش از 10 میلیون دلار کمک های خود را به مخالفان دولت روسیه افزایش داده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۱:۱۵    
مهاجم سابق استقلال خوزستان در ادامه گفت: به جز استقلال و پرسپولیس از چند تیم دیگر پیشنهاد دارم ولی انتخابم یکی از این دو تیم خواهد بود.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۱:۱۵    
بیش از 30 فیلم سینمایی در آخر هفته به نمایش در می آید که از جمله آنها برخی فیلمهایی است که در عید نوروز برای اولین بار به نمایش درآمدند.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۰:۴۵    
کاوه و طارمی بازیکنان تیم های استقلال تهران و پرسپولیس موثرترین ایرانی های آسیا بوده اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۰:۳۶    
نیمار گفت: متاسفانه بارسلونا رفتار مناسبی با بازیکنانش ندارد، تعلل بارسا برای تمدید قرارداد مسی توهین آمیز به نظر می رسد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۰:۳۶    
امانوئل مکرون، امروز به طور رسمی به عنوان رئیس جمهوری منتخب فرانسه اعلام شد. دوره ریاست جمهوری فرانسوا اولاند در ساعت 24، 14 ماه مه سال 2017 به پایان می رسد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۰:۳۶    
گمرک چین اعلام کرد صادرات اسباب بازی و وسایل ورزشی چین به ایران در سال 2016 با افزایش حدود 14 برابری نسبت به سال قبل از آن به 141 میلیون دلار رسید.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۰:۳۶    
رئیس ستاد انتخابات قالیباف گفت: آقای آخوندی قرار ما 30 اردیبهشت محضر، فعلا فهرست اموال و اسامی 121 شرکت خود، فرزندان و نزدیکان تان را برای مردم منتشر کنید.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۳:۵۰    
رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا از صبح امروز آغاز شد و تیم ایران در روز نخست صاحب سه مدال طلا و یک برنز شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۳:۴۷    
لازم است با مطالعه دقیق برچسب مواد غذایی آماده، از میزان شیر و فراورده های لبنی و نهایتا لا کتوز موجود در آن ها اطلاع حاصل گردد تا میزان مناسب برای شخص تعیین شود ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۳:۴۱    
کی روش از هفته گذشته، لیستی نزدیک به 50 بازیکن در اختیار فدراسیون فوتبال قرار داد و درخواست کرد تا ویزای اتریش آنها را بگیرند.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۳:۴۱    
سازمان ملل متحد هشدار داد در صورتی که بحران در ساحل غربی یمن به ویژه حدیده، وخیم تر شود، تا نیم میلیون نفر یمنی با خطر آواره شدن مواجه هستند.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۳:۲۷    
دیپلمات های اتحادیه اروپا گفته اند انتظار می رود این اتحادیه تحریم ها علیه روسیه به بهانه مسائل اوکراین را تمدید کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۳:۲۳    
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: قفلی که امروز به زندگی، معیشت و اقتصاد کشور زده شده با حضور مردم در صحنه باز شدنی است.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۳:۲۳    
اگر امشب رئال مادرید قادر به کسب پیروزی در خانه اتلتیکو مادرید باشد، یک رکورد جدید به نام خود ثبت خواهدکرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۲:۵۳    
سیاتیک اصطلاحی است که به درد کمر و پا اطلاق می شود. دردی که سر منشاء آن عصب سیاتیک در کمر و بالای استخوان لگن است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۲:۴۲    
ستاد انتخاباتی قالیباف، رفتار غیراخلاقی برخی رقبای وی در پوشیدن لباس کارکنان شهرداری و ضرب و شتم دست فروشان به منظور تهیه فیلم و تخریب چهره مردمی قالیباف را محکوم کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۲:۴۲    
امیر قلعه نویی در آستانه دیدار فینال جام حذفی قطع کردن ارتباط هافبک ها و مهاجمین نفت را رمز پیروزی در این دیدار می داند.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۲:۳۲    
حال عمومی جمشید مشایخی خوب است. سام مشایخی پسر استاد مشایخی گفت: امروز پدر برای چکاپ در بیمارستان بستری شد و حال عمومی ایشان خوب است
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۲:۲۲    
معاون رئیس جمهور آمریکا با بیان اینکه هیچ سندی مبنی بر تبانی دونالد ترامپ با روسیه وجود ندارد اقدام ترامپ را در اخراج مدیر اف بی آی ، تصمیمی قاطعانه توصیف کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۱:۵۴    
رئیس جمهور روسیه تأکید کرد این کشور در جریان برکناری جیمز کومی از ریاست اداره تحقیقات فدرال آمریکا، دخالتی نداشته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۱:۴۶    
کاخ سفید با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که ترامپ در دیدار با لاوروف درباره لزوم کنترل ایران و سوریه توسط مسکو تأکید کرده است!
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۱:۳۶    
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه از آمریکا خواست که در تصمیم خود درباره تجهیز کردها در سوریه تجدید نظر کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۱:۳۱    
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه اعلام دارایی های نامزدها کار خوبی است و تکلیف آن در قانون هم روشن شده، گفت: هیچ مشکلی برای اعلام اموالم ندارم و زندگی مشخص ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۱:۳۱    
مربی سابق دروازه بان های پرسپولیس به شدت از عملکرد علیرضا بیرانوند در بازی با الوحده انتقاد می کند و او را در این دیدار در حد پیت حلبی هم نمی داند.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۱:۱۲    
مشاور رئیس جمهوری آمریکا شایعه ارتباط اخراج جیمز کومی با موضوع تبانی تیم ترامپ با مقامات روسی را رد کرد و گفت: این تصمیم به توصیه شخصی که ترامپ به نظرات او اعتماد داردصورت گرفت.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۱:۰۹    
جام جهانی 2026 با 48 تیم برگزار خواهد شد و طبیعتا سهمیه قاره های مختلف افزایش پیدا خواهد کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۱:۰۲    
در پی شکست دولت کوزوو در دستیابی به رای اعتماد، مقامات بدنبال برگزاری انتخابات زود هنگام هستند.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۰:۵۴    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت:حضور مقتدرانه مردم ایران سایه جنگ را از سر مردم ما برداشته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۰:۵۱    
منابع سوری از آزادسازی شهرک المهدوم در حومه شرقی حلب در پی ازسرگیری عملیات ارتش در این مناطق و نیز خروج شماری دیگری از تروریست های مسلح از محله الوعر شهر حمص خبر دادند.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۰:۳۸    
ذیابیطس یا دیابیطس، کلمه ای یونانی است که در کتب طب سنتی برای توصیف علایمی مشابه بیماری دیابت به کار رفته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۰:۳۸    
رؤسای فدراسیون های فوتبال ایران و کره جنوبی با یکدیگر دیدار و گفت وگو کردند. رئیس فدراسیون فوتبال ایران امروز با رئیس فدراسیون فوتبال فلسطین هم نشستی برگزار کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۰:۱۶    
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: بیکاری و اشتغال مهمترین مشکل کشور است و همه باید برای ایجاد اشتغال و مبارزه با گرانی و محرومیت زدایی تلاش کنیم.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۰:۱۶    
نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران با اشاره به عدم اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات از نهادهای حاکم بر بازار پول و سرمایه خواست تا بر اجرای این قانون نظارت دقیق داشته باشند.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۹:۵۶    
دبیر انجمن صنایع لبنی گفت: امروز فاز نخست توزیع مشوق صادراتی 20 میلیارد تومانی لبنیات میان کارخانه های لبنی آغاز شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۹:۵۶    
پیمانکار سابق آژانس امنیت ملی آمریکا از اقدام اخیر رئیس جمهور آمریکا در اخراج مدیر اف بی آی انتقاد کرد. به نظر می رسد که اختلافات میان رئیس جمهوری آمریکا و رئیس اف بی آی بر سر موضوع روسیه بوده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۹:۴۳    
وزیر امور خارجه روسیه که در آمریکا به سر می برد برای دیدار با رئیس جمهور آمریکا وارد کاخ سفید شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۹:۰۹    
رئیس جمهور آمریکا در واکنش به انتقاد یکی از سناتورها از تصمیم وی در برکناری رئیس اف بی آی به افشای گاف بزرگ وی پرداخت و خواستار تحقیق درباره او شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۸:۵۹    
دونالد ترامپ تنها در صد و اندی روز، شماری از کارکنان دولتش را برکنار و افراد دیگری را به جای آنها منصوب کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۸:۴۵    
ناصر امانی گفت: آقای حافظی بگوید نتیجه گزارشاتش به مراجع نظارتی درباره گزارش های حسابرسی شهرداری چه شد؟ سازمان بازرسی رسیدگی کرد و فقط چند پیشنهاد برای اصلاح روند نحوه حسابرسی از جمله یکی شدن حسابرسی ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۸:۳۸    
منصوریان دوست ندارد بر خلاف فصل گذشته در برخی از خریدهای خود عجله کند. اعضای کادر فنی استقلال اعتقاد دارند غفوری در فصل جاری نتوانسته به این تیم کمک کند و بیشتر مواقع مصدوم بوده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۸:۲۵    
محمدنبی حبیبی گفت: رئیس جمهور دستش در حوزه اقتصادی خالی است و می خواهد ذهن مردم را از مسائل اصلی منحرف کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۸:۰۸    
نشست خبری لیست خدمت، اعضای این لیست پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران را مهدی چمران ظهر چهارشنبه بیستم اردیبهشت در پل طبیعت اعلام کرد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۳:۲۰    
اقدام رئیس جمهور آمریکا در اخراج رئیس پلیس فدرال این کشور (اف بی آی) با واکنش اغلب چهره های نام آشنای کنگره ایالات متحده مواجه شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۳:۲۰    
یک معلول با بیان اینکه دولت روحانی قانون مصوب مجلس در حمایت از معلولین را اجرا نکرد و نمی کند، گفت: مطابق قانون مصوب مجلس دولت موظف است که 60 درصد نیروی اپراتور های مخابرات را از بین معلولان استفاده ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۳:۱۳    
سوال 5 تن از نمایندگان مجلس از وزیر ارشاد در جلسه علنی امروز پارلمان از سوی هیئت رئیسه اعلام وصول شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۳:۱۰    
جمعی از نمایندگان مجلس در نامه ای به لاریجانی خواستار پاسخ گویی روحانی برای امضای سند 2030 شدند.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۲:۵۸    
محمدرضا منصوری گفت: ویلایی ها با قصه ای تازه و بکر و روایت انسانی دست روی نقطه ای از سالهای دفاع مقدس می گذارد که تا به حال به آن پرداخته نشده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۲:۵۸    
به دنبال مانورهای نظامی کره شمالی، کره جنوبی و آمریکا و در بحبوحه تنش ها در منطقه شبه جزیره کره، پکن موشک جدیدی را در نزدیکی این شبه جزیره آزمایش کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۲:۵۸    
انتشار لیست نهایی کاندیداهای مورد تأیید شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان برای انتخابات پنجمین دوره شورای شهر تهران واکنش های متفاوتی را به دنبال داشته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۲:۵۴    
پس از قطعی شدن خریدهای پرسپولیس، شایعاتی درباره آنها به وجود آمده اما صحت ندارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۲:۵۴    
ناصر ملک مطیعی بازیگر پیشکسوت سینمای ایران هر گونه فعالیتش در فضای مجازی را تکذیب کرد.