چهارشنبه ۰۲ خردادساعت ۱۵:۴۹May 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 14 بهمن 1398 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 30 اسفند 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 29 اسفند 1397 افکار نیوز 31 فروردین 1398 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1398 افکار نیوز 31 خرداد 1398 افکار نیوز 1 تیر 1398 افکار نیوز 31 مرداد 1398 افکار نیوز 31 شهریور 1398 افکار نیوز 30 مهر 1398 افکار نیوز 30 آبان 1398 افکار نیوز 30 آذر 1398 افکار نیوز 30 دی 1398 افکار نیوز 29 اسفند 1398 افکار نیوز 1 بهمن 1398 افکار نیوز 2 بهمن 1398 افکار نیوز 3 بهمن 1398 افکار نیوز 4 بهمن 1398 افکار نیوز 5 بهمن 1398 افکار نیوز 6 بهمن 1398 افکار نیوز 7 بهمن 1398 افکار نیوز 8 بهمن 1398 افکار نیوز 10 بهمن 1398 افکار نیوز 11 بهمن 1398 افکار نیوز 12 بهمن 1398 افکار نیوز 13 بهمن 1398 افکار نیوز 14 بهمن 1398 افکار نیوز 15 بهمن 1398 افکار نیوز 16 بهمن 1398 افکار نیوز 17 بهمن 1398 افکار نیوز 18 بهمن 1398 افکار نیوز 19 بهمن 1398 افکار نیوز 20 بهمن 1398 افکار نیوز 21 بهمن 1398 افکار نیوز 22 بهمن 1398 افکار نیوز 23 بهمن 1398 افکار نیوز 24 بهمن 1398 افکار نیوز 25 بهمن 1398 افکار نیوز 26 بهمن 1398 افکار نیوز 27 بهمن 1398 افکار نیوز 28 بهمن 1398 افکار نیوز 29 بهمن 1398 افکار نیوز 30 بهمن 1398 
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۷ - ۰۳:۵۵    
تیر کشیدن، رعشه و گرفتگی عضلات از علائم کمبود منیزیم هستند؛ در موارد شدیدتر، کمبود منیزیم می تواند حتی موجب غش و تشنج شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۷ - ۰۱:۵۵    
روان شناس کودک با بیان اینکه کنجکاوی کودک حاصل توانمندی های شناختی است،گفت: اگر والدین پاسخ درست سوال کودک خود را نمی دانند، صادقانه آن را به وی بگویند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۰۷:۲۵    
به اعتقاد روان شناسان، داشتن دوستان تخیلی و گفتگو با موجودات غیرواقعی برای کودکان امری غیرعادی نبوده و به رشد توانایی های روحی و روانی آن ها کمک کرده و موجب بهبود فراگیری مهارت های آن ها می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۰۵:۵۵    
فصد در واقع همان رگ زدن است، ولی بایستی توسط افراد ماهر و متخصص انجام شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۰۵:۲۵    
تا به حال دقت کرده اید مغز گردو چقدر شبیه مغز ماست؟ این اتفاقی نیست! تعجبی ندارد که این مغز تُرد و خوشمزه برای سلامت مغز مفید است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۰۴:۵۵    
اگر همسر شما خودنمایی می کند، شاید او به این کار شدیدا نیاز دارد. خصوصا زمانی که حس کند، کسی به او اهمیت نمی دهد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۰۴:۰۰    
وکیل رخشان بنی اعتماد درباره سرنوشت شکایت وی از صدا و سیما بابت اظهارات محمدصادق کوشکی توضیحاتی ارائه داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۰۳:۵۵    
بسیاری از افراد از دارو های خواب آور کمک می گیرند، اما ما می خواهیم در گزارش زیر روش دیگری برای حل این مشکل به شما پیشنهاد کنیم.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۰۳:۲۵    
محققان دریافتند هزاران مورد سقط جنین در سال از طریق مصرف روزانه کپسول های هورمونی قابل پیشگیری است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۰۲:۱۱    
نشست خبری فیلم روز صفر به کارگردانی سعید ملکان در سومین روز سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۰۱:۲۵    
تاریکی و شب می تواند آبستن خطر باشد، امکان کمین می دهد، اطلاعات تصویری که به مغز می رسند کاهش پیدا می کنند و شرایط نیز برای خیال پردازی مغز به منظور تکمیل داده هایی که چشم قادر به دیدن آنها نیست و ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۰۰:۰۰    
نمایش بیگانه در خانه تازه ترین نمایش سید محمد مساوات دوشنبه 14 بهمن ماه در حالی اجرای خود را در تالار اصلی تئاتر شهر روی صحنه برد که در پایان نمایش ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۶:۳۰    
آی ماینر معتبرترین سامانه خرید و اجاره ماینر است که به شما اجازه می دهد بدون نیاز به دانش فنی به ماینینگ بپردازید.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۴:۲۲    
تسنیم نوشت: کتاب دختری که رهایش نکردی خاطرات طنزی از دهه شصت است که از سوی انتشارات کتابستان معرفت منتشر و روانه بازار نشر شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۴:۱۱    
وزارت خارجه چین اعلام کرد: دولت آمریکا در عمل تا کنون هیچ کمکی برای چین ارسال نکرده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۱:۴۰    
محمدرضا کائینی پژوهشگر تاریخ معاصر، این تصویر را در اینستاگرام منتشر کرده است. چنان که در عکس پیداست، امام خمینی (ره) هنگام بازگشت از پاریس به ایران ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۱:۲۰    
میثم بهروش، تحلیلگر رسانه های ضدانقلاب در صفحه توئیتر خود نوشت: مدیریت جدید رادیو فردا -مهدی پرپنچی، نیوشا بقراطی و غیره- به لحاظ شخصی و سیاسی از من خوششان نمی آید ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۱:۰۹    
آل سعود مجبور شد از کماندوهای فرانسوی و نیروهای پاکستانی برای پایان دادن به ماجرا کمک بگیرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۰:۵۴    
امروز، (15 بهمن 98) هر دلار آمریکا به مبلغ 13 هزار و 380 تومان و هر اسکناس یورو به قیمت 14 هزار و 880 تومان معامله شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۰:۳۸    
قبل از اینکه هارد اکسترنال HD770G ای دیتا را ببینید احتمالا همه هاردهای اکسترنال برای شما شبیه هم هستند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۰:۲۰    
با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دبیرخانه دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، از 2 جلد کتاب خلاقیت و هنرهای تجسمی و هنر معاصر ایران و جهانی شدن رونمایی شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۹:۵۷    
شبکه سی بی اس در گزارشی در مورد نحوه تقسیم ثروت در میان طبقات مختلف جامعه آمریکا، از چند نفر از مردم این کشور خواسته نشان دهند که کیک ثروت آمریکا چطور تقسیم شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۹:۳۳    
شاید یکی از اصلی ترین اهداف دشمن از ترور ناجوانمردانه سردار سپهبد سلیمانی و ابومهدی المهندس دو قهرمانِ مظلومان عالم ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۹:۲۵    
با پایان گرفتن دومین روز از جشنواره فیلم فجر 38، تا این جا مشخص شده است سه فیلم درخت گردو از محمدحسین مهدویان، خروج کار ابراهیم حاتمی کیا و شنای پروانه ساخته محمد کارت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۹:۱۴    
تیراندازی در خوابگاه یک دانشگاه در ایالت تگزاس آمریکا دو کشته و یک زخمی بر جا گذاشت.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۹:۱۱    
کسانی که تمایل برای حضور در فصل دوم عصرجدید به عنوان تماشاگر را دارند، می توانند برای ثبت نام اقدام کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۹:۰۴    
آکادمی اسکار به عنوان بزرگترین جوایز سالانه فیلم های سینمایی معیار مهمی برای سنجش بازیگران و آثار سینمایی است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۸:۴۹    
رجبی از مردم خواست با 10 درصد صرفه جویی در مصرف برق و گاز، از افت احتمالی فشار گاز به ویژه در مناطق سردسیر کشور جلوگیری کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۸:۱۷    
مهرداد خوشبخت کارگردان آبادان یازده 60 در نشست خبری این فیلم عنوان کرد که دیگر دوران تیر و ترقه گذشته است و باید در آثار به مقاومت مردم پرداخت.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۷:۵۱    
مسئول تربیت و آموزش دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا با بیان اینکه بدون تردید معامله قرن غرب ستیزی و آمریکاستیزی را در منطقه افزایش خواهد داد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۷:۳۶    
نخست وزیر انگلیس اعلام کرده است که در مذاکرات پسا برگزیت با اتحادیه اروپا خواهان دستیابی به توافقی بدون پایبندی به قواعد و استانداردهای اروپایی است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۷:۲۰    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس می گوید: همان طور که کاهش تعهدات برجام براساس یک منطقی بود و جامعه بین المللی را قانع کرد، موضوع خروج از NPT هم باید راه خودش را برود.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۷:۱۱    
بعد از استوری های جنجالی بازیکنان پیش از دربی، جلسه مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه پرسپولیس برگزار شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۷:۱۱    
افسانه چهره آزاد در اینستاگرامش نوشت: بهترین کار برای دور ماندن از تلخی ها فکر نکردن به آنهاست،پس به چیز هایی که دوست دارید ، بیندیشید...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۶:۵۵    
سرپرست معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران جزئیاتی جدید از اجرای طرح ترافیک در سال 99 را اعلام کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۶:۳۵    
نظرسنجی انجام شده در روسیه نشان داده است که اکثریت مردم از پیشنهادات ولادیمیر پوتین برای انجام اصلاحاتی در قانون اساسی کشورشان حمایت کرده و آن را مهم می دانند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۶:۳۰    
هادی حجازی فر، بانیپال شومون و پژمان جمشیدی در اکران دو زیست در سینما آزادی حضور داشتند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۶:۲۵    
با انتشار ویروس کرونا در اکثر کشور ها و جان باختن بیش از 300 نفر در کشور چین، اکنون این ویروس ممکن است حیات وحش را تهدید کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۶:۲۰    
سفیر اسبق کشورمان در لندن گفت: خروج ایران از NPT و موضوعات مرتبط با برجام، مهمترین محور رایزنی های جوزپ بورل در ایران است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۶:۰۷    
شبنم قلی خانی در اینستاگرامش نوشت: اجازه ندهید ذهنتان به بهانه ناراحتی فعلی تان از شما یک مظلوم و قربانی بسازد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۶:۰۷    
مذاکره کننده ارشد فلسطینی در پاسخ به اظهارات اخیر مشاور رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد، وی دنبال تخریب چهره تشکیلات خودگردان و تحمیل همیشگی نظام آپارتاید صهیونیستی بر ملت فسطین است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۵:۵۰    
رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه توقع مردم از مجلس آینده این است که در رأس امور باشد و دولت را وادار به اجرای قوانین کند، گفت: مجلس دهم به هیچ وجه در رأس امور نبود.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۵:۳۵    
شرکت راه آهن دولتی روسیه اعلام کرد، برای جلوگیری از ورود ویروس کرونا به این کشور، تمامی ارتباطات راه آهن مسافری با چین از تاریخ سوم فوریه (14 بهمن ماه) تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآمده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۵:۲۵    
معلم جوان که با فرو کردن یک میخ به گلوی دوستش او را به قتل رسانده بود، انگیزه خود را از قتل تحقیر شدن توسط دوستش عنوان کرده بود، اما در دادگاه سناریوی جدیدی مطرح کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۵:۲۰    
عضو فراکسیون ولایی مجلس اقدام عربستان در صادر نکردن ویزا برای هیات ایرانی را ناشی از ترس خواند و گفت: مقامات عربستان نگران بودند که با حضور هیات ایرانی در جده ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۵:۱۱    
لیلا اوتادی در اینستاگرامش نوشت: عکسهایی از فیلم زیبای پسرکشی ساخته ی دکترکریمی گرامی یکی از کارهامه که خیلی دوست دارم زودتر ببینمش ممنون از عوامل خوب وحرفه ای کار.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۵:۱۱    
پیمایش افکارسنجی جدید در فلسطین اشغالی نشان داد نیمی از صهیونیست ها، رونمایی از طرح معامله قرن را دخالت عامدانه رئیس جمهور آمریکا در عرصه سیاسی و انتخابات رژیم صهیونیستی می دانند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۵:۱۱    
آنتونی استوکس مهاجم ایرلندی تیم پرسپولیس امیدوار است که اولین بازی خود با پیراهن پرسپولیس را روز پنج شنبه انجام دهد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۴:۵۵    
مطالعات نشان می دهد مصرف محصولات سویا تخمیرشده با افزایش طول عمر مرتبط است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۴:۵۰    
یک مدرس دانشگاه گفت: جمهوری اسلامی ایران به عنوان مرکز ثقل محور مقاومت به شدت در قبال خیانت بزرگ و توطئه خطرناک معامله ننگین قرن مقابله خواهد کرد و دیر یا زود تمام جهان طرح راهبردی جمهوری اسلامی ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۴:۴۰    
آبی ها در دو بازی گذشته برابر پرسپولیس دو پنالتی را از دست داده و همین موضوع حساسیت روی پنالتی احتمالی دربی 92 را بالاتر می برد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۴:۳۵    
وزارت بهداشت ایالت پنجاب از پایش هزار و 76 تبعه چینی در شهرهای مختلف خبر داده و اعلام کرد: تمام این افراد عاری از ویروس کرونا بودند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۴:۲۵    
به طور کلی می توان گفت که مراقبت های بارداری شامل ویزیت یا چکاب های مخصوصی است که در دوران بارداری انجام می شود و می تواند به سلامت هر چه بیشتر نوزاد درون شکم مادر و همین طور خود او کمک بسیاری کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۴:۲۱    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس طرح "معامله قرن" را با هدف بهره برداری سیاسی در انتخابات اسرائیل خواند و گفت: آمریکا با این طرح به دنبال بازسازی چهره نتانیاهو در افکار عمومی اسرائیل است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۴:۱۰    
ایمون زاید در خصوص پیش بینی دربی 92 هم گفت: دوست دارم پرسپولیس برنده این بازی باشد و فکر می کنم تیم محبوبم یک بر صفر استقلال را شکست دهد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۴:۰۵    
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که مسکو به طور کامل آسمان استان ادلب را در کنترل دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۳:۵۵    
متخصص تغذیه با بیان اینکه روزانه باید 2 تا 5 واحد میوه مصرف کنیم،گفت: هر واحد میوه شامل 100 گرم است ؛البته اگر در مصرف میوه زیاده روی کنیم، فروکتوز آن باعث افزایش تری گلیسیرید بدن می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۳:۴۰    
مدافع تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: شهرآورد همیشه شرایط خاصی دارد. امیدوارم این بازی بدون تنش دنبال شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۳:۳۵    
سپهبد اسماعیل حقی پکین معتقد است که فعالیت ترکیه در لیبی رابطه مستقیمی با رقابت ترکیه با عربستان سعودی و امارات دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۳:۲۰    
استاد دانشگاه تهران گفت: طراحان معامله قرن به دنبال تثبیت اشغال فلسطین توسط اسرائیل هستند، نه اجرای این طرح.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۳:۱۰    
بزرگ ترین نگرانی مجیدی در استقلال خط دفاعی است. باید دید انتخاب نهایی کادر فنی استقلال برای دربی چگونه است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۲:۵۵    
بیش از 20 درصد کودکان با استرس دست و پنجه نرم می کنند، اما والدین با رعایت چند نکته می توانند این موضوع را به خوبی مدیریت کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۲:۵۰    
سفیر فلسطین در تهران گفت: نبود انسجام در بین جوامع عربی_اسلامی باعث، طرح معامله قرن شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۲:۴۰    
سعید ملکان شایعه دزدیده شدن برخی تجیهزات فیلمبرداری روز صفر در آلمان را تایید کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۲:۴۰    
گادوین منشا می گوید که با اعتماد هم تیمی هایش و تلاشِ سخت می تواند با بهترین مهاجمان لیگ فوتبال ایران رقابت کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۲:۳۵    
اسلام آباد و آنکارا مذاکره جدی در خصوص تسهیل امور اتباع خود که تابعیت دیگری را نیز دارند آغاز کردند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۲:۳۰    
شهاب حسینی با انتشار این عکس نوشت: محمد امین عزیزم. پسر خوبم. تولد تو در سالروز تولدم بهترین هدیه ای بود که از خدا گرفتم و او را تا ابد شاکر وجودت هستم.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۲:۲۰    
یک کارشناس انرژی گفت: شیوع ویروس کرونا آن هم از سوی چین به عنوان ابر قدرت اقتصادی که نقش مهمی در مصرف نفت ایفا می کند بی شک تاثیر منفی بر بازار گذاشته و تقاضا را به طور محسوس کاهش می دهد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۲:۱۰    
دنیا مدنی با انتشار این عکس نوشت: عکس تو آینه رو به نام خودم باید ثبت کنیم، وقتی که کسی نیست ازم عکس بگیره و به خودکفایی رسیدم .
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۲:۱۰    
وزیر خارجه پیشین آمریکا با بیان اینکه هرگز در انتخابات نامزد نخواهد شد تاکید کرد که بایدن دونالد ترامپ را شکست خواهد داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۲:۱۰    
استوکس گفت: مشتاقانه برای شروع شهرآورد لحظه شماری می کنم. من در ایران بودم و می دانم این بازی چه هیجانی دارد و چقدر برای هواداران پرسپولیس مهم است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۱:۵۵    
شکل و حجم ابرو ها تاثیر زیادی برزیبایی صورت می گذارد؛ ابروی پرپشت چیزی است که همه خانم ها به دنبالش هستند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۱:۵۰    
نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: اتکای اداره نظام به آرای ملت، ضربه سهمگینی به دشمنان وارد می کند که نشانه هوشمندی و حضور ملی مردم در صحنه ساخت قدرت است و باعث تضمین استقلال و آزادی می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۱:۴۰    
پیشکسوت آبی پوشان گفت: مجیدی تاکنون 3 بازی پی در پی را با استقلال برده و معتقدم پرسپولیس چهارمین تیمی است که مقابل آن شکست می خورد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۱:۳۵    
جدیدترین نظرسنجی در مورد نامزدهای حزب دموکرات آمریکا برای انتخابات 2020، از پیش افتادن برنی سندرز از سایر رقبا حکایت دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۱:۲۵    
پدر خشمگین وقتی به رابطه پنهانی دخترش با پسر غریبه ای پی برد، دخترش را کشت.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۱:۲۰    
سخنگوی جبهه پایداری گفت: جایگاه قدرت امانت است و باید با همه به طور مساوی برخورد کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۱:۱۰    
سفارت آمریکا در بیشکک در آستانه انتخابات پارلمانی قرقیزستان به طور مشکوکی فعال شده و سازمان های غیردولتی و خبرنگاران غربی به تشدید مشکلات اجتماعی در این کشور می پردازند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۱:۱۰    
پرسپولیسی ها خاطره خیلی خوشی از دربی در ماه بهمن دارند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۰:۵۵    
مرد میانسال که در جریان یک قرار صوری همسرش را طلاق داده بود وقتی متوجه شد او قصد دارد دوباره ازدواج کند وی را به قتل رساند و صبح دیروز به اتهام قتل عمد در شعبه 2 دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۰:۵۰    
عضو هیأت رئیسه هیأت تحقیق و تفحص از سازمان خصوصی سازی از واگذاری وام های میلیاردی به افراد متعدد فاقد اهلیت در جریان واگذاری شرکت های دولتی به بخش خصوصی خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۰:۴۰    
همیشه در دربی یا دو تیم خیلی بد بازی می کنند یا بازی شان قابل تحمل است. کمتر اتفاق افتاده فوتبالی از دو تیم ببینیم که مهیج باشد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۰:۳۵    
معاون فراکسیون اتحادیه احزاب متحد مسیحی آلمان با تاکید بر اینکه کشورش به بازدارندگی هسته ای نیاز دارد خواستار همکاری های آلمان با فرانسه در زمینه تسلیحات هسته ای شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۰:۲۵    
مدیر کل کمیته امداد استان تهران از کمک 10 میلیارد و 824 میلیون تومانی مردم استان به نیازمندان از طریق سامانه تلفنی 7355 خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۰:۲۰    
موشک های ضد زره امروز نقش مهمی در مقابله با نیرو های زرهی ایفا می کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۰:۱۱    
نخستین عکس رسمی از نقش آفرینی ساعد سهیلی در فیلم سعید ملکان منتشر شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۰:۱۱    
نخست وزیر جدید عراق با توضیح درباره نحوه انتخابش از بین پنج نامزد از جانب 170 نماینده پارلمانی، خود را نماینده معترضان حاضر در تظاهرات های مسالمت آمیز خواند و خواستار تقویت اتحاد برای عبور از بحران ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۰:۱۱    
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: مطمئن باشید مهاجمانی داریم که جای خالی دیاباته را پر کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۰:۰۰    
وزیر خارجه عربستان با غیر قابل قبول توصیف کردن موضوع جاسوسی عربستان در این کشور، خبر داد که سفیر عربستان سعودی در این کشور احضار شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۲۳:۵۸    
با تهدید ویروس کرونا بر تقاضای جهانی نفت امروز نیز قیمت طلای سیاه یک دلار دیگر کاهش یافت و بشکه ای 55 دلار و 62 سنت به فروش رفت.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۲۳:۵۴    
معاون امور بین الملل دانشگاه آزاد گفت: انقلاب اول ملت ایران پیروزی بر استبداد و انقلاب دوم تسخیر لانه جاسوسی و انقلاب سوم بیرون کردن آمریکا از منطقه خواهد بود.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۲۳:۵۰    
تیم استقلال تهران در تازه ترین رده بندی باشگاه های فوتبال جهان، عنوان نخست در بین تیم های ایرانی را به دست آورد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۲۳:۴۶    
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس شایستگی پیروزی برابر تیم استقلال را دارد و فقط مهاجمان این تیم باید باهوش بازی کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۲۳:۴۳    
قرار است تا ساعاتی دیگر امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال بزرگسالان ایران معرفی شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۲۳:۳۶    
وزرای خارجه ایران و چین بعدازظهر امروز در گفتگویی تلفنی درباره آخرین تحولات مربوط به شیوع کرونا و سایر موضوعات مورد علاقه رایزنی کردند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۲۳:۳۱    
بخش مرکزی لندن به دلیل عملیات خنثی سازی یک شیء شبیه به بمب متعلق به جنگ جهانی دوم تخلیه شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۲۳:۲۷    
وزیران امور خارجه روسیه و ترکیه شامگاه دوشنبه درباره تحولات ادلب سوریه گفت وگو کردند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۲۳:۱۹    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی که به اوگاندا سفر کرده، امروز برای اولین بار با یک مقام ارشد سودانی هم دیدار داشته و با وی در مورد عادی سازی روابط رایزنی کرده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۲۳:۱۵    
ظریف و وزیر خارجه پاکستان درباره معامله قرن گفتگو کردند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۲۳:۰۶    
با نظر مستقیم رئیس فدراسیون جهانی فوتبال فیفا تیم های که از جانب بازیکنان یا هوادرانش رفتار نژاد پرستانه سر بزند، بازنده نتیجه خواهند شد.