پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۱۶:۰۹May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 19 مرداد 1401 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 30 اسفند 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 29 اسفند 1397 افکار نیوز 29 اسفند 1398 افکار نیوز 30 اسفند 1399 افکار نیوز 29 اسفند 1400 افکار نیوز 31 فروردین 1401 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1401 افکار نیوز 31 خرداد 1401 افکار نیوز 31 تیر 1401 افکار نیوز 31 شهریور 1401 افکار نیوز 30 آبان 1401 افکار نیوز 30 آذر 1401 افکار نیوز 30 دی 1401 افکار نیوز 30 بهمن 1401 افکار نیوز 1 اسفند 1401 افکار نیوز 1 مرداد 1401 افکار نیوز 2 مرداد 1401 افکار نیوز 3 مرداد 1401 افکار نیوز 4 مرداد 1401 افکار نیوز 5 مرداد 1401 افکار نیوز 6 مرداد 1401 افکار نیوز 7 مرداد 1401 افکار نیوز 8 مرداد 1401 افکار نیوز 9 مرداد 1401 افکار نیوز 10 مرداد 1401 افکار نیوز 11 مرداد 1401 افکار نیوز 12 مرداد 1401 افکار نیوز 13 مرداد 1401 افکار نیوز 14 مرداد 1401 افکار نیوز 15 مرداد 1401 افکار نیوز 16 مرداد 1401 افکار نیوز 18 مرداد 1401 افکار نیوز 19 مرداد 1401 افکار نیوز 20 مرداد 1401 افکار نیوز 21 مرداد 1401 افکار نیوز 22 مرداد 1401 افکار نیوز 23 مرداد 1401 افکار نیوز 24 مرداد 1401 افکار نیوز 25 مرداد 1401 افکار نیوز 26 مرداد 1401 افکار نیوز 27 مرداد 1401 افکار نیوز 28 مرداد 1401 افکار نیوز 29 مرداد 1401 افکار نیوز 30 مرداد 1401 افکار نیوز 31 مرداد 1401 
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۱ - ۰۱:۳۸    
نوزدهم مردادماه با برقراری ارتباطات سیار گره خورده است؛ از این جهت که عرضه نخستین سیمکارت در ایران، با واگذاری 4 سیمکارت به نهاد ریاست جمهوری انجام شد ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۰ - ۱۳:۵۹    
شبکه تلویزیونی تماشا برای مخاطبان خود در تابستان دو سریال تلویزیونی تا ثریا به کارگردانی سیروس مقدم و افرا به کارگردانی بهرنگ توفیقی را تدارک دیده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۰ - ۱۱:۳۰    
هوشنگ ابتهاج (سایه) شاعر پرآوازه ایرانی امروز در 94 سالگی در آلمان درگذشت.تصویری دیده نشده از او بدون ریش و سبیل در شبکه های اجتماعی امروز پربازدید شده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۰ - ۱۰:۲۱    
ویدئویی کمتر دیده شده از هوشنگ ابتهاج: طرفدار هر تیمی هستم می بازد!
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۰ - ۰۹:۰۵    
حسن سالاریه، رئیس سازمان فضایی کشور در اولین نشست خبری ماهواره خیام گفت: این شایعه که ماهواره خیام کارکرد جاسوسی دارد خیلی کودکانه است و این ماهواره برای رفع نیازهای داخلی کشور در حوزه های مختلف ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۰ - ۰۸:۴۲    
آیت الله سید ابراهیم رئیسی عصر امروز چهارشنبه در پاسخ به تماس تلفنی نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۰ - ۰۷:۵۵    
از سورپرایز احتمالی سرمربی استقلال برای بازی با سپاهان رونمایی شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۰ - ۰۷:۵۵    
باشگاه پرسپولیس با یک مهاجم خارجی به توافق رسیده و مکاتبات در این زمینه ادامه دارد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۰ - ۰۷:۵۰    
معادله ای که سید حسن نصرالله در تهدیدات خود علیه صهیونیست ها ترسیم کرد به گونه ای است که نه تنها لبنان و مردم آن بلکه مقاومت فلسطین نیز از این معادله بهره مند می شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۰ - ۰۷:۲۵    
ممکن است بازیکن خارجی احتمالی پرسپولیس به هفته دوم لیگ برترهم نرسد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۰ - ۰۶:۵۷    
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال رای خود را درمورد یکی از لیدرهای فوتبال اعلام کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۰ - ۰۶:۵۰    
رسانه های صهیونیستی در گزارش هایی درباره احتمال واکنش محور مقاومت به شهادت ابراهیم النابلسی فرمانده گردان های الاقصی در نابلس هشدار دادند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۰ - ۰۶:۲۵    
رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن گفت: با توجه به مازاد عرضه، هر شانه تخم مرغ با نرخ مصوب درب مرغداری 20 درصد اختلاف دارد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۰ - ۰۶:۱۰    
سرپرست خبرگزاری صداوسیما درباره ی راه اندازی شبکه خبر 2 در فضای مجازی و رویکرد آن توضیحاتی را مطرح و اعلام کرد که این شبکه در حال حاضر به صورت آزمایشی، راه اندازی شده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۰ - ۰۵:۵۵    
گئورگی گولسیانی بازیکن پرسپولیس گفت : کی از دلایل انتخاب تیم جدیدم یحیی گل محمدی بود با فلسفه مربیگری او تقریبا آشنا بودم و حالا که به پرسپولیس آمدم می بینم خیلی به آنچه من در فوتبال دوست دارم نزدیک ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۰ - ۰۵:۵۰    
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، اصلاح سیستم پولی و بانکداری را از مسائل بسیار مهم در حمایت از تولید دانست و گفت: اگر توجه سریع و جدی به این موضوع نشود ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۰ - ۰۵:۳۷    
کارشناسان روس معتقدند پرتاب ماهواره ایرانی نقطه عطف مهمی در همکاری های روسیه و ایران است و راه را برای اجرای پروژه های جدید و حتی بزرگتر میان دو کشور هموار خواهد کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۰ - ۰۵:۰۰    
علی رضا قربانی خواننده موسیقی ایرانی با انتشار دلنوشته ای در صفحه اینستاگرام خود درگذشت امیرهوشنگ ابتهاج را تسلیت گفت.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۰ - ۰۴:۲۰    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی با تاکید بر اینکه تامین منافع ملت ایران و جبران خسارت ها به عنوان اصول اصلی مذاکرات است ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۰ - ۰۴:۱۰    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:اگر فیلمی در نوبت اکران است تلاش ما این است که محرومیت هایی که احیاناً بازیگران پیدا می کنند به اکران فیلم لطمه نزند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۰ - ۰۳:۵۵    
حسن اشجاری پیشکسوت استقلال گفت : شاید به مورایس مثل محرم نویدکیا، فرصت کار زیادی داده نشود و به همین علت، این مربی جای لغزش نخواهد داشت اما تا اینجای کار مدل او برای سپاهان خوب و راضی کننده بوده است
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۰ - ۰۳:۵۰    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه وضعیت گرانی کرایه خانه رمق مستاجران را گرفته است، گفت: دولت در کنار جدیتی که برای ساخت سالانه یک میلیون مسکونی دارند، برای بهبود وضعیت مستجران ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۰ - ۰۳:۲۶    
در این گزارش به بررسی قیمت انواع عسل در بازار پرداختیم.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۰ - ۰۳:۲۰    
پس از حمله اف بی آی به عمارت دونالد ترامپ در فلوریدا، استفاده از اصطلاح جنگ داخلی در توییت کاربران آمریکایی به شدت افزایش یافت.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۰ - ۰۲:۵۰    
کارشناس مسائل بین الملل گفت:جمهوری اسلامی ایران همواره به دنبال حفظ برجام بوده است و برای انتفاع اقتصادی مردم ایران به پای میز مذاکره آمده است و نکات خود در مورد بسته پیشنهادی اروپا را نیز ارائه کرده ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۰ - ۰۲:۲۱    
یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به پرتاب موفقیت آمیز ماهواره خیام تاکید کرد که ایران هسته ای و فضایی یعنی دیگر تحریم معنایی نداشته و ما می توانیم.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۰ - ۰۱:۵۵    
معاونت سیاست گذاری اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد هرگونه طرح اصلاح قیمتی در قالب قانون بودجه سال آتی تعیین تکلیف خواهد شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۰ - ۰۱:۲۵    
در این گزارش به بررسی قیمت انواع روغن ترمز در بازار پرداختیم.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۰ - ۰۱:۲۰    
یک کارشناس مسایل بین الملل گفت: وجود اراده سیاسی در غرب و آمریکا برای پایان دادن به موضوعات پادمانی میان ایران و آژانس مهم ترین عنصر است ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۰ - ۰۰:۲۵    
در این گزارش به بررسی قیمت انواع زعفران در بازار پرداختیم.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۲۰ - ۰۰:۲۰    
رئیس پیشین کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در جریان این دور از مذاکرات احیای برجام مواضع طرفین مذاکره کننده به یکدیگر بیش از گذشته نزدیک شده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۲۳:۵۷    
آتش سوزی جنگلی روز چهارشنبه در منطقه ژیروند در جنوب غربی فرانسه خانه ها را ویران و هزاران نفر ساکنان این منطقه را که برخی با نزدیک تر شدن شعله ها به پشت بام ها رفتند، مجبور به تخلیه منازل کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۲۳:۵۵    
فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان از شهادت دو تن از کارکنان فرماندهی انتظامی شهرستان دلیجان در عملیات مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر خبر داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۲۳:۵۵    
بازیکن نیوکاسل به آلومینیوم اراک
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۲۳:۱۸    
شاخه نظامی حماس اعلام کرد ابراهیم النابلسی فرمانده شهید کتائب الاقصی در فلسطین که روز گذشته به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید، پیش از شهادتش پیامی صوتی برای این گروه ارسال کرده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۲۳:۱۸    
با تداوم موج اعتصابات کارگری در انگلیس، کارکنان بخش پست این کشور نیز از برنامه خود برای پیوستن به اعتصابات اعتراضی اخیر این کشور علیه مشکلات اقتصادی و معیشتی خبر دادند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۲۳:۱۵    
منابع خبری، عصر امروز (چهارشنبه)، گزارش دادند که نیروهای مورد حمایت امارات عربی متحده و عربستان سعودی در جنوب یمن با یکدیگر درگیر شده اند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۲۳:۱۲    
وزیر امور خارجه به همتای ترکیه ای گفت: پیام خود را از طریق اروپایی ها به آمریکا منتقل کرده ایم و امیدواریم طرف آمریکایی با نگاه واقع بینانه و عملگرایانه و پذیرش خواسته های برحق و قانونی ایران ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۲۳:۰۷    
با توجه به گزارشات میدانی تاکنون گزارش خاصی از خسارات گزارش نشده است
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۲۳:۰۷    
مسابقات رده بندی و فینال پنج وزن نخست رقابت های کشتی آزاد در بازی های کشورهای اسلامی در شهر قونیه برگزار شد و مجتبی گلیج در وزن 97 کیلوگرم به مدال طلا رسید.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۲۲:۵۵    
تیم ملی هاکی داخل سالن ایران که در مسابقات آسیایی تایلند حضور دارد امروز و در دومین بازی خود به مصاف تیم سنگاپور رفت و با نتیجه پر گل 8 بر صفر مقابل این تیم به پیروزی رسید.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۲۲:۵۲    
با حکم مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال ، امید سعادت نیا به عنوان معاون اقتصادی باشگاه استقلال منصوب شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۲۲:۴۸    
پرچمدار ایران در بازی های کشورهای اسلامی به مدال طلای این بازی ها رسید.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۲۲:۴۳    
منابع سوری اعلام کردند که یک سرکرده گروهک تروریستی داعش در عملیات ویژه نیروهای سوریه به هلاکت رسیده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۲۲:۴۰    
خاطراتی از دیدار و مراودات هوشنگ ابتهاج (سایه) با آیت الله خامنه ای را در پایین به صورت اینفوگرافی خواهید دید.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۲۲:۳۳    
به نوشته شبکه سی ان بی سی، پورصفی قصد داشته تا در اکتبر 2021 (مهر-آبان 1400) با اعطای سیصدهزار دلار به برخی اشخاص در ایالات متحده ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۲۲:۱۲    
تصاویری جدید از محمود خاوری در کانادا که با شلوارک و صلیب در گردن دیده شده است را ببینید.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۲۲:۰۹    
پنجمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی از 18 تا 27 مردادماه در شهر قونیه کشور ترکیه برگزار می شود و تیم ملی والیبال زنان ایران برای نخستین بار در این مسابقات شرکت کرده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۲۲:۰۸    
یک مسئول رژیم صهیونیستی گفت که موشک های شلیک شده توسط گروه های مقاومت فلسطین به سمت قدس بسیار دقیق بود.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۲۱:۵۴    
صبح امروز (ساعت 8:30) یک فروند هواپیما آموزشی سبک در منطقه مرودشت سقوط کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۲۱:۴۹    
رئیس جمهور طی پیامی درگذشت مادر 3 شهید دفاع مقدس را تسلیت گفت و از درگاه خداوند برای آن مرحومه علوّ درجات و همجواری با فرزندان شهیدش مسئلت کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۲۱:۴۵    
بانک جهانی در جدیدترین گزارش خود اعلام کرد که هفت کشور جهان از جمله افغانستان با بحران های مواد غذایی و بدهی روبه رو هستند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۲۱:۳۱    
مدیرعامل تامین اجتماعی گفت: برای اعمال افزایش جدید و نحوه پرداخت و تأمین مالی مربوطه با هماهنگی با کانون ها؛ نیازمند زمان هستیم و انشاءلله صدور احکام جدید در شهریورماه انجام می شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۲۱:۱۵    
معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی از پیش فروش بلیت سفرهای اربعین در بازه زمانی 16 تا 31 شهریور خبر داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۲۱:۱۰    
آئین احترام به پیکر مطهر شهید پرویز پور دل که پس از گذشت 34 سال از زمان شهادتش، هویتش از طریق آزمایش DNA شناسایی شده فردا برگزار می شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۲۰:۴۰    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت امیر هوشنگ ابتهاج (سایه) شاعر نامدار ایرانی را تسلیت گفت.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۲۰:۱۸    
خبرنگارانی که تاکنون مشمول دریافت اینترنت هدیه روز خبرنگار نشده اند، می توانند با ورود به بخش خبرنگاران سامانه جامع رسانه ها نسبت به تکمیل مدارک و ارسال مستندات خود اعم از سوابق شغلی ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۲۰:۱۵    
رئیس جمهور پیشین آمریکا امروز به اتهام فساد مالی و کلاهبرداری در برابر دادستان نیویورک قرار گرفت؛ اما از پاسخ گوئی به سئوالات مطرح طفره رفت.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۲۰:۱۳    
نخست وزیر لهستان، در مطلبی که روز چهارشنبه در وب سایت روزنامه آلمانی ولت منتشر شد، نوشت که اتحادیه اروپا در قبال کشورهای کوچکتر متوسل به رفتار امپریالیستی می شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۲۰:۱۰    
مجلس شورای اسلامی در هفته آینده جلسه علنی دارد که در مهم ترین بخش ها، قرار است ضمن سؤال از وزیر بهداشت، گزارش حادثه متروپل آبادان نیز قرائت شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۲۰:۰۴    
سیاوش یزدانی مدافع پیشین استقلال بعد از آنکه به عنوان بازیکن سرباز به ملوان پیوست، چند روزی در تمرینات این تیم حضور یافت اما حتی یک دقیقه هم در ترکیب این تیم قرار نگرفت ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۱۹:۵۹    
آرش رضاوند هافبک میانی تیم فوتبال استقلال پس از جلسه با مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال، قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر با این باشگاه تمدید کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۱۹:۵۷    
باشگاه استقلال اعلام کرد: پول پرداختی از سوی هواداران، از طریق سامانه بلیت فروشی به حساب آن ها عودت داد می شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۱۹:۵۵    
یک مقام دولت اوکراین چهارشنبه (10 اوت) در گفت وگو با روزنامه آمریکایی واشنگتن پست ادعا کرد که حمله به پایگاه هوایی روسیه در کریمه کار نیروهای ویژه اوکراین بوده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۱۹:۵۱    
پلیس رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه اعلام کرد در حال تحقیق در خصوص تهدید یائیر لاپید ، نخست وزیر این رژیم به قتل در شبکه های اجتماعی است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۱۹:۴۸    
سید مقتدی الصدر رهبر جریان صدر، عصر امروز (چهارشنبه)، در حساب کاربری خود در شبکه توئیتر بیانیه ای در ارتباط با انحلال پارلمان عراق صادر کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۱۹:۴۶    
همزمان با تشدید تنش ها میان تل آویو و مسکو، یک مقام ارشد آژانس یهود خبر داد که این سازمان توقف فعالیت های خود در خاک روسیه را اعلام خواهد کرد و کار خود را به صورت اینترنتی ادامه خواهد داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۱۹:۴۴    
رئیس مجلس در گفت وگوی تلفنی با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: جهاد اسلامی فلسطین از موثرترین جریان های مقاومت مردم فلسطین در مقابله با رژیم اشغالگر قدس است و جمهوری اسلامی نیز از مردم فلسطین ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۱۹:۱۰    
محمد امین روستایی، ملی پوش جوان بوکس ایران که در اردوی تیم ملی کشورمان در کردستان دچار حادثه شده بود، سرانجام پس از تلاش پزشکان امروز چهارشنبه درگذشت.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۱۸:۴۲    
به دلیل اشکالات سامانه بلیت فروشی الکترونیکی باشگاه ها، مسابقات هفته نخست لیگ برتر بدون بلیت فروشی و بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۱۸:۲۱    
منابع آگاه دیپلماتیک از سفر قریب الوقوع یائیر لاپید به مغرب و تدارکات محرمانه برای برگزاری یک نشست در سطح سران کشورهایی که توافق نامه ابراهیم با مشارکت تل آویو خبر می دهند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۱۸:۱۱    
حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: پاتوسی پست خداحافظی گذاشت و رفت و تمام شد ولی ما لو ندادیم که امضایی از او گرفتیم و شاید خودش هم نمی دانست.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۱۷:۴۲    
علی عطایی معاون باشگاه پرسپولیس به زودی از این باشگاه جدا خواهد شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۱۷:۴۲    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه هیئت دولت، در خصوص تعیین تکلیف نمایش خانگی توضیحاتی ارائه داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۱۷:۲۷    
یافتن هتل ارزان در شهرهای محبوب گردشگری همانند استانبول و دبی کار دشواری نیست فقط کافیست بدانید چه زمانی نسبت به رزرو هتل اقدام کنید.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۱۷:۲۲    
در واقع وکالت دادن به هر وکیلی هزینه یا حق الزحمه ای در بر خواهد داشت وکیل مدنی هم از این موضوع مستثنی نیست بنابراین اگر شما بخواهید وکالت پرونده یا قرارداد مشخصی را به وکیل مدنی بدهید باید حتما حق ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۱۷:۱۵    
خرید لپ تاپ می تواند یک تصمیم بزرگ و در اغلب مواقع سخت باشد چون فاکتورهای ریز و درشتی را باید در نظر بگیرید و از سوی دیگر گزینه های بسیاری در بازار پیش روی شماست که کار انتخاب و رسیدن به گزینه نهایی ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۱۷:۰۹    
اگر تا حالا در سفرهاتون اقامتگاه بومگردی رو تجربه نکردین باید بگم که هنوز مزه واقعی سفر و ماجراجویی رو نچشیدین این نقل قول از یکی از بوم گردهای حرفه ای ایران بود.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۱۷:۰۰    
در حالیکه اوکراین به شدت خواهان پهپادی رزمی توانمند ساخت آمریکا از جمله گری ایگل است، اما پنتاگون نگران است که روسیه با شکار این پهپاد اجزای مهم این نوع پرنده پیشرفته را بدست آورد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۱۶:۵۲    
وزیر امور خارجه انگلیس امروز چهارشنبه سفیر چین در لندن را احضار کرد تا درباره اقدامات پکن در قبال تایوان پس از سفر نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا توضیح دهد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۱۶:۱۱    
علی اکبرشکارچی نوازنده و مدرس شناخته شده موسیقی ایرانی با انتشار دل نوشته ای با درگذشت امیرهوشنگ ابتهاج (سایه) ابراز همدردی کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۱۶:۰۰    
مونته لوکاست یا ایروکاست نام دارویی است که برای کنترل و جلوگیری از علائم ناشی از آسم مانند خس خس سینه و تنگی نفس تجویز می شود؛ این دارو ممکن است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۱۵:۵۲    
یک گروه هکری روسی اعلام کرد که به علت ارسال سامانه های موشکی هیمارس به اوکراین، شرکت بزرگ اسلحه سازی آمریکا را هک کرده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۱۵:۵۰    
بنابر اعلام وزارت بهداشت، متاسفانه در شبانه روز گذشته شمار جانباختگان ناشی از کرونا در کشور مجددا افزایش داشته و در این بازه زمانی 90 بیمار جان خود را از دست دادند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۱۵:۴۲    
عکس منتشر شده از بهنوش بختیاری در روز عاشورا را در ادامه مشاهده می کنید.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۱۵:۳۹    
ویدئوی جدیدی از دست دادن های عجیب رئیس جمهور آمریکا بار دیگر احتمال زوال عقل او را قوت داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۱۵:۲۶    
پس از آنکه دبیرکل جنبش حزب الله به رژیم صهیونیستی درباره تاراج منابع لبنان هشدار داد، سازمان ملل خواستار عدم بیان چنین اظهاراتی شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۱۵:۱۵    
قائم مقام حزب موتلفه اسلامی گفت: شهید همدانی با ملایمت و مراعات در سال 88، سعی کرد با آگاه سازی اقشار فریب خورده، این افراد را از مزدوران جدا و با قشری که عمدا در خدمت دشمن بودند مقابله کند ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۱۵:۰۸    
ثبت نام وام فرزند آوری 1401، از طریق سایت تسهیلات فرزند، بخش ثبت نام جدید انجام می شود. از شرایط دریافت این وام، می توان به عدم نیاز به سپرده بانکی و از مدارک لازم نیز ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۱۵:۰۲    
معاون عملیات نیروی دریایی ارتش جزئیاتی از درگیری این نیرو در دریای سرخ ارائه داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۱۴:۳۰    
روزنامه ها اولین بستر برای منتشر کردن اخبار بودن و تا مدت ها هم همه برای دانستن اطلاعات و اتفاقات مهمی که در سطح جامعه رخ میداد از روزنامه ها استفاده می کردند تا اینکه پلتفره های دیگر مانند تلویزیون ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۱۴:۳۰    
به هر اتفاق و رویدادی که در اطراف ما می افتد و برای عموم جامعه مهم است و مردم می خواهند تا اتفاق روی داده را با جزئیات بدانند خبر گفته می شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۱۴:۳۰    
فصل 02–1401، بیست و دومین فصل حضور باشگاه پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال ایران است. پرسپولیس علاوه بر لیگ داخلی در رقابت های این فصل جام حذفی نیز شرکت می کند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۱۴:۲۴    
ویدیویی از دیوید هافمن بلاگر معروف آمریکایی منتشر شده که لباس پرسپولیس بر تن دارد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۱۳:۵۸    
بازخوانی سخنان حداد عادل درباره علاقه رهبر معظم انقلاب به اشعار هوشنگ ابتهاج را میخوانیم.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۱۳:۴۹    
هوشنگ ابتهاج متولد 6 اسفند 1306 در رشت، شاعر و پژوهشگر ادبی بود که در بامداد 19 مرداد 1401 در آلمان درگذشت.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۱۳:۴۷    
وینگر اسبق سپاهان مراحل پایانی عقد قرارداد خود با استقلال را نهایی کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۱۳:۱۷    
بازرسی ویژه آمریکا در امور بازسازی افغانستان (سیگار) تازه ترین گزارش خود درباره دلارهای به سرقت رفته در روز فرار اشرف غنی، رئیس جمهور سابق افغانستان را منتشر کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۱۳:۰۵    
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بر اساس بررسی های کارشناسی صورت گرفته و در پی پیشنهاد سازمان تأمین اجتماعی مقرر شد مستمری سایر سطوح بازنشستگان تأمین اجتماعی اصلاح شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۱۳:۰۵    
صهبا شرافتی این عکس را در صفحه خود منتشر کرد.
  • ۱