سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۱۱:۳۵May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 31 فروردین 1401 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 30 اسفند 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 29 اسفند 1397 افکار نیوز 29 اسفند 1398 افکار نیوز 30 اسفند 1399 افکار نیوز 29 اسفند 1400 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1401 افکار نیوز 31 خرداد 1401 افکار نیوز 31 تیر 1401 افکار نیوز 31 مرداد 1401 افکار نیوز 31 شهریور 1401 افکار نیوز 30 آبان 1401 افکار نیوز 30 آذر 1401 افکار نیوز 30 دی 1401 افکار نیوز 30 بهمن 1401 افکار نیوز 1 اسفند 1401 افکار نیوز 1 فروردین 1401 افکار نیوز 2 فروردین 1401 افکار نیوز 3 فروردین 1401 افکار نیوز 4 فروردین 1401 افکار نیوز 5 فروردین 1401 افکار نیوز 6 فروردین 1401 افکار نیوز 7 فروردین 1401 افکار نیوز 8 فروردین 1401 افکار نیوز 9 فروردین 1401 افکار نیوز 10 فروردین 1401 افکار نیوز 11 فروردین 1401 افکار نیوز 12 فروردین 1401 افکار نیوز 13 فروردین 1401 افکار نیوز 14 فروردین 1401 افکار نیوز 15 فروردین 1401 افکار نیوز 16 فروردین 1401 افکار نیوز 17 فروردین 1401 افکار نیوز 18 فروردین 1401 افکار نیوز 19 فروردین 1401 افکار نیوز 20 فروردین 1401 افکار نیوز 21 فروردین 1401 افکار نیوز 22 فروردین 1401 افکار نیوز 23 فروردین 1401 افکار نیوز 24 فروردین 1401 افکار نیوز 25 فروردین 1401 افکار نیوز 26 فروردین 1401 افکار نیوز 27 فروردین 1401 افکار نیوز 28 فروردین 1401 افکار نیوز 29 فروردین 1401 افکار نیوز 30 فروردین 1401 افکار نیوز 31 فروردین 1401 
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۰۲ - ۲۲:۳۰    
در شمال شرق ایران و حدود 200 کیلومتر دورتر از شهر مشهد، به نقطه صفر مرزی و مرز رسمی مشترک با کشور افغانستان در منطقه دوغارون می رسیم ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۰۲ - ۱۳:۱۰    
مزایده عمومی خودروهای فاقد گارانتی سایپا از 1 تا 5 اردیبهشت به صورت شبانه روزی و آنلاین در پورتال رسمی گروه خودروسازی سایپا برگزار می شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۰۲ - ۱۲:۰۴    
استاندار آذربایجان شرقی تسریع در تامین قطعات و ترخیص خودروهای انبار شده در ایران خودرو تبریز را پیگیری کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۰۲ - ۱۰:۲۶    
نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما پیرامون برنامه های سیما در رمضان 1401 نشان می دهد26.6 درصد، مخاطب برنامه های افطار و 17.4 درصد مخاطب برنامه های سحر تلویزیون هستند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۰۲ - ۰۷:۲۵    
دانشمندان موفق شدند به وسیله امواج فراصوت، سرطان کبد را در موش ها ریشه کن کنند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۰۲ - ۰۵:۲۵    
یک درمان غیرتهاجمی جدید می تواند با امواج فراصوت به بازیابی از دست رفتن بینایی کمک کند و محققان می گویند در نهایت می توان آن را در یک لنز تماسی پوشیدنی ادغام کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۰۲ - ۰۴:۲۵    
تحقیقات جدید نشان می دهد افرادی که چشم های آبی دارند یک جد مشترک دارند. تیمی در دانشگاه کپنهاگ یک جهش ژنتیکی را به این منظور ردیابی کردند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۰۲ - ۰۳:۲۵    
معاون دفتر مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت گفت: واکسن کرونای داخل احتمالا کفاف نیازمان را می دهد و ممکن است تعداد محدودی واکسن واردات شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۰۲ - ۰۲:۲۵    
با افزایش موارد ابتلا به کووید 19 در کودکان در برخی مناطق هند ناشی از سویه نوترکیب XE، والدین خواستار بازگشت به حالت آموزش از راه دور برای کودکان خود هستند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۲۲:۲۹    
کمیسیون اصل 90 مجلس اعلام کرده است تا نیمه اول سال جاری، به صورت جدی با واردات گوشی های آیفون برخورد خواهد کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۲:۳۰    
از 31 فروردین، چهار سریال طوفان شن ، بینوایان ، قصه های تبیان و سرگذشت ، از شبکه تماشا پخش می شوند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۲:۲۶    
شورای صدور پروانه ساخت سینمایی در جلسه اخیر با سه فیلم نامه موافقت کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۱:۳۸    
نوید محمدزاده از بازی در نمایش گیاه خوار به کارگردانی ابوالفضل کاهانی، کنار کشید.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۱:۲۷    
از امروز به مدت یک ماه اصلاح شهر محل درخواست مسکن و اطلاعات و مشخصات متقاضیان طرح نهضت ملی مکسن امکان پذیر شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۰۸:۵۰    
تعلیق فعلی در مذاکرات رفع تحریم ها، بیش از آن که به دلیل بن بست های تکنیکی در جریان مذاکرات باشد ناشی از تزلزل دولت بایدن در عرصه سیاست داخلی و خارجی است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۰۸:۲۰    
یک سناتور دموکرات آمریکایی مدعی شده که واشنگتن نباید به امید کاهش چالش های موجود در بازار انرژی، در برابر خواست ایران در باب لغو برخی تحریم ها کوتاه بیاید.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۰۸:۱۰    
شعری که به مولانا منسوب شده، نه تنها پیش تر جعلی بودنش بارها اعلام شده است، بلکه حالا علی رغم یادآوری قبلی، بار دیگر در برنامه دورهمی به نام مولانا خوانده شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۰۷:۵۵    
تیم ملی فوتبال عربستان احتمال دارد پیش از شروع جام جهانی قطر با تیم آمریکا دیدار دوستانه برگزار کند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۰۷:۵۰    
به رغم احساس خطر از اینکه قرنطینه گسترده در مناطق چین رشد اقتصاد این کشور را به جد کاهش دهد، مهمترین شاخص اقتصادی این کشور حتی از انتظارها فراتر رفت و به مقام های پکن اجازه داد تا به سیاست تحمل صفر ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۰۷:۲۰    
وب سایت خبری هیل گزارش داد که جو بایدن به باراک اوباما گفته است که دوباره برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا نامزد می شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۰۷:۱۰    
برنامه رخ به رخ سه شنبه 30 فروردین میزبان الهام حمیدی بود. او در این برنامه درباره تجربه بازی در نقش یک غسال، علاقه اش برای بازی در نقش هایی متفاوت، تجربه مادر شدن و ... صحبت کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۰۶:۵۰    
رییس کمیسیون عمران مجلس گفت: وزارت اقتصاد در حال صدور قبض های مالیاتی و ارسال آن برای مالکان است امیدواریم این قبض ها برای همه مالکان ارسال شود تا مالیات مورد نظر اخذ شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۰۶:۲۰    
عطوان در مقاله جدید خود با اشاره به مقاومت همه جانبه فلسطینیان برای دفاع از مسجدالاقصی اعلام کرد که رونمایی ایران از پهپاد کمان22 یک شوک نظامی بزرگ برای صهیونیست ها بود و آنها را نگران کرده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۰۶:۱۰    
شورای صدور پروانه ساخت سینمایی در جلسه اخیر با سه فیلم نامه موافقت کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۰۵:۵۰    
یک روزنامه صهیونیستی در گزارشی مطرح کرد، مقامات رژیم صهیونیستی با نگرانی از انجام شدن توافقی در مذاکرات وین و تصمیم دولت بایدن در زمینه حذف نام سپاه پاسداران از لیست سازمان های تروریستی خارجی آمریکا ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۰۵:۲۰    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد دستاوردهای ارتش موجب شده امروزه شاهد ارتقاء سطح قدرت دفاعی و رزمی کشورمان برای مقابله با هر نوع تهدید ضدامنیتی باشیم.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۰۵:۰۰    
دو بازیگر و نویسنده هالیوودی بعد از همکاری در یک پروژه سینمایی دوباره با یکدیگر برای ساخت فیلمی با موضوع مایکل جوردن اسطوره بسکتبال همکاری می کنند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۰۴:۲۵    
در حالی که بیشتر افراد دی اکسیدکربن را به عنوان یک عنصر قاتل انسان و عامل افزایش گرما می شناسند، از خاصیت ضد میکروبی، آنتی اکسیدانی و ضدالتهابی آن بی خبرند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۰۴:۲۰    
منابع آگاه به شبکه سی ان ان گفتند که ایالات متحده قادر نیست تا تجهیزاتی که به اوکراین ارسال کرده، بعدا رهگیری کند و یکی از دلایل آن فقدان حضور نیروهای زمینی ایالات متحده در این کشور جنگ زده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۰۳:۵۰    
خبرگزاری رویترز گزارش داد که با آغاز حملات روسیه به اوکراین، کشورهای اروپایی تا کنون بیش از 300 کارمند سفارت روسیه را اخراج کرده اند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۰۳:۲۵    
معاون پیشگیری از معلولیت های سازمان بهزیستی گفت: طرح غربالگری تنبلی چشم کودکان در سال 1401 از فردا آغاز خواهد شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۰۳:۲۵    
امروزه با ظهور ساعت های هوشمند، شاید برخی بیماران قلبی تمایل به استفاده از ساعت های هوشمند برای تشخیص مشکلاتشان را داشته باشند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۰۳:۱۰    
نوید محمدزاده که تهیه کنندگی نمایش گیاهخوار را بر عهده داشت، پس از افشاگری ها علیه کارگردان این نمایش، اجرای آن را لغو کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۰۲:۵۰    
وزارت امور خارجه آمریکا در واکنش به حملات تروریستی روز سه شنبه به دو مرکز آموزشی و مدرسه در کابل افغانستان، از این حملات ابراز انزجار کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۰۲:۱۰    
حجت الاسلام قرائتی با بیان اینکه همه کار های خدا حکمتی دارد، گفت: حضرت داود به خاطر شجاعتش و کشتن جالوت، خدا به او حکومت، حکمت و علم الهی داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۰۱:۵۵    
سرمربی کروات تیم ملی فوتبال ایران در خرداد ماه به ایران باز می گردد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۰۱:۲۰    
یک نماینده مجلس گفت: کشوری مثل آمریکا که قانون مند کردن فضای مجازی در ایران را محدود سازی قلمداد می کند و به فضاسازی علیه آن می پردازد، خود سخت گیرانه ترین قوانین را در فضای مجازی اعمال می کند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۰۱:۱۱    
سخنگوی شورای راهبردی اکران از آخرین مصوبات این شورا خبر داد که بر اساس آن، 2 سینمای مهم استانی در کنار سینماهای شاخص تهران به عنوان سرگروه فعالیت خواهند کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۰۰:۵۰    
جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا گفت که نمی داند برای دیدار با ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین با توجه به حمایت آمریکا از اوکراین در بحبوحه عملیات نظامی ویژه روسیه در این کشور ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۰۰:۲۵    
بر اساس مصوبه شورای شهر تهران نرخ کرایه و بلیت وسایل حمل و نقل عمومی از اول اردیبهشت 25 درصد افزایش خواهد یافت.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۰۰:۱۰    
معاونان فروش دو خودروساز بزرگ با اشاره به اجرای طرح های فروش در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از تحویل خودروها پیش از موعد مقرر و ظرف مدت یکماه خبر دادند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۲۳:۵۵    
سخنگوی بوریس جانسون روز چهارشنبه در نشست خبری با حضور نمایندگان رسانه های خارجی در لندن گفت: ما نگران اوضاع در قدس هستیم و بر لزوم خویشتنداری به ویژه در ماه مبارک رمضان تاکید داریم.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۲۳:۴۵    
با شیوع ویروس کرونا و بعد از چند ماه تعطیلی تمرینات تیم های فوتبال پشت درهای بسته و به دور از حضور تماشاگران و اصحاب رسانه برگزار شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۲۳:۳۰    
در مدت اخیر و پس از اتفاقاتی که در جریان بازی پرسپولیس و تیم امید رخ داد حامد لک به صورت اختصاصی تمرینات خود را انجام می داد و از حضور در تمرینات گروهی منع شده بود.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۲۳:۱۵    
نیروهای مرزی اوکراین اعلام کردند که از زمان آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین در روز پنجم اسفند، یک میلیون نفر از اوکراینیهایی که از مرز خارج شده بودند دوباره به خانه های خود در کشورشان بازگشته اند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۲۳:۱۰    
آنالنا بائربوک وزیر امور خارجه آلمان روز چهارشنبه گفت، کشورش تسلیحات زیادی را بدون اعلام علنی برای اوکراین ارسال کرده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۶    
وزیر امور خارجه در نامه های جداگانه ای به دبیرکل سازمان ملل، دبیرکل سازمان همکاری اسلامی و وزرای خارجه کشورهای مسلمان از رویکرد دوگانه و سکوت برخی دولت ها و مجامع بین المللی در قبال اقدامات رژیم ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۵    
به عنوان بخشی از بسته کمک نظامی 800 میلیون دلاری ایالات متحده به اوکراین، وزارت دفاع آمریکا تایید کرده که قصد دارد قایق های بدون سرنشین را برای حمله به کشتی های نیروی دریایی روسیه در دریای سیاه در ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳    
بر اساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا برای کمک به بنگاه هایی که بازسازی و اصلاح ساختار انجام دهند، تخفیف های مالیاتی خاصی در نظر گرفته شده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۲۲:۳۱    
بیل کسیدی سناتور ارشد جمهوری خواه آمریکایی از لوئیزیانا در توییتی از رئیس جمهور آمریکا خواست توافق با ایران را رها کند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۲۲:۱۱    
دستورالعمل استاد فاطمی نیا برای شب قدر را از زبان ایشان در این ویدئو خواهید شنید.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۲۲:۰۱    
شنگی گفت: با توجه به ایجاد دسترسی مناسب شهروندان بین شمال و جنوب خط راه آهن تهران-اهواز ، برنامه ریزی موثر در جهت احداث 3 زیرگذر در این محدوده انجام گرفت ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۲۱:۵۳    
مدیر رسانه ای تیم فوتبال نساجی گفت: الهامی از سرمایه های ملی فوتبال ما به شمار می رود.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۴    
یک منبع امنیتی عراقی، عصر امروز (چهارشنبه)، خبر داد که آمریکا تجهیزات جنگی جدیدی به پایگاه هوایی عین الاسد در استان الانبار (غرب عراق) ارسال کرده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۰    
مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق، امروز (چهارشنبه)، با ایرج مسجدی سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد دیدار کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۲۱:۲۸    
منابع عبری، عصر امروز (چهارشنبه)، خبر دادند که بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با السکی رزنیکوف همتای اوکراینی خود تلفنی گفت و گو کرده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۲۱:۲۵    
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه بسیاری از کمبودها در حوزه ورزش را دوست ندارم بگویم ترک فعل اما شبیه به ترک فعل است؛ گفت: خیلی از این کمبودها را راحت با یک احساس مسئولیت می شد برطرف کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۲۱:۲۱    
دعای جوشن کبیر را با نوای میثم مطیعی در ادامه می توانید دریافت نمایید.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۲۱:۱۰    
تصاویری از میزان شدت آلودگی هوا و گرد و خاک در هوای کربلا را مشاهده می کنید.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۲۰:۵۵    
تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و صنعت نفت آبادان در دیداری تدارکاتی به تساوی دست یافتند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۲۰:۳۰    
یکی از بهترین خریدهای پرسپولیس در چند فصل اخیر که در ابتدای لیگ بیستم به این تیم آمد، میلاد سرلک بود.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۲۰:۱۰    
ارتش اوکراین اعلام کرده که نیروهای روس از بالگردهای بدون سرنشین خود برای شناسایی پدافند هوایی اوکراین استفاده می کنند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۹:۳۰    
احمد جمشیدیان، کارشناس فوتبال کشور گفت: سپاهان به خاطر کیفیت بازیکنانش دوست دارد هجومی بازی کند اما باید به ساختار دفاعی هم توجه داشته باشد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۹:۱۰    
الهام علی اف، ارمنستان را به عدم همکاری در پروژه کریدور زنگزور متهم کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۸:۴۲    
اردوغان با اشاره به درگیری های اخیر در مسجدالاقصی نیز با اتخاذ مواضعی دوگانه مدعی شد: راه دفاع موثر از آرمان فلسطین، داشتن رابطه معقول، منطقی، منسجم و متعادل با (رژیم) اسرائیل است!
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۸:۴۰    
رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به اینکه مباحث فنی در مذاکرات وین تمام و مشخص شده است، گفت: سایت ها و مراکز هسته ای آسیب دیده، سامان یافته اند و طبق قانون اقدام راهبردی ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۷    
فائزه هاشمی که هواخواهی بهائیان را در کارنامه خود دارد، در قطعه فیلمی که در فضای مجازی از او منتشر شده است پرده ای جدید از انحرافات اعتقادی و فکری خود را به نمایش گذاشته و در عباراتی موهن گفته است که ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۴    
جلسه ای در خصوص رفع مشکلات توسعه نیروگاه ها عصر امروز(چهارشنبه) به ریاست محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۱    
مسافرت و کالای خارجی، منع قانونی دارد؛ اما تیم عملیات کننده رسانه ای، بیطرف نیست به همین دلیل غالبا در مچ گیری ها، سوزن را می بیند؛ اما چشم بر جوالدوز اشرافیت سیاسی که پادویی اش را می کند، می بندد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۸:۱۵    
بحران اقتصادی در ترکیه ماندگار است و کشوری که قرار بود در سال 2023 میلادی، صاحب یکی از 10 اقتصاد برتر جهان باشد، حالا به حال و روز بدی دچار شده که در تاریخ، کم نظیر است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۸:۱۲    
شدت گرد و خاک در بغداد و دیگر استان های عراق، امروز به حدی است که دولت عراق مجبور شد تمامی پروازها در دو فرودگاه بغداد و نجف را تا اطلاع بعدی متوقف کند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۸:۰۹    
تیم ملی کشتی فرنگی با کسب 4 طلا، یک نقره و 2 برنز به عنوان نایب قهرمانی آسیا رسید.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۸:۰۶    
وی فنگ هه وزیر دفاع چین امروز چهارشنبه در تماس با لوید آستین همتای آمریکایی خود خطاب به وی گفت: اگر مسئله تایوان به روشی غیرقابل قبول حل شود، تأثیر مخربی بر روابط پکن و واشنگتن خواهد گذاشت.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۸:۰۳    
معاونت مسکن و ساختمان در اطلاعیه ای از فراهم شدن امکان ویرایش اطلاعات متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۷:۵۸    
توصیه هایی از رهبر معظم انقلاب که برای استفاده بهتر مومنین از شب های قدر ماه رمضان منتشر شده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۷:۵۶    
نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم اسرائیل دستور داد که مانع از ورود ایتمار بن گویر ، نماینده جنجالی و افراطی پارلمان این رژیم به مسجد الاقصی شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۷:۴۷    
به نوشته وبگاه آمریکایی واشنگتن فری بیکن نزدیک به محافظه کاران در این کشور، جدیدترین پیشنهاد دولت بایدن در مذاکرات با ایران، تحریم ها علیه حداقل 80 هزار عضو سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را رفع می کند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۷:۳۴    
در کشور ایران شال و روسری پوششی برای حجاب سر بانوان است که انواع مختلفی از جمله روسری یا شال نخی، حریر، ابریشمی و... را شامل می شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۷:۳۱    
قفل های اثر انگشتی قفل های جدید هستند که بر مبنای این واقعیت که اثر انگشت هیچ شخصی در دنیا شبیه دیگری نیست طراحی و ساخته شده اند ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۷:۲۳    
اگر شما هم مانند خیلی از کسب و کارها از تکنولوژی جدید برای ارتباط موثر با مشتریان استفاده نمی کنید بدانید که هر روز یک قدم از رقبای خود عقب تر می روید.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۷:۱۶    
مشکلاتی که برای سرخیو رانوس به وجود آمد باعث شد که بسیاری مدعی شوند که شاید او پس از تنها یک فصل پی اس جی را ترک کند و حتی صحبت از خداحافظی او از دنیای فوتبال هم مطرح شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۷:۰۹    
در ادامه رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در 5 وزن دوم، رسول گرمسیری به مدال طلا دست پیدا کرد. این رقابت ها به میزبانی مغولستان در حال برگزاری است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۶:۵۸    
سید مجید حسینی، ملی پوش ایرانی کایسری اسپور امیدوار است همراه تیمش به فینال جام حذفی ترکیه صعود کند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۶:۵۵    
امیر عطابخش پس از استعلام و تایید مراجع ذی صلاح و به استناد صورت جلسه مجمع عمومی موسسه فرهنگی ورزشی ایران خودرو و همچنین آرای اعضای مجمع و هیات مدیره موسسه، به این سمت انتخاب شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۶:۵۲    
سردار علی ذوالقدری، رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه از شناسایی و انهدام شبکه 19 نفره جعل امهار دولتی و اسناد هویتی و مسافرتی خبر داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۶:۴۹    
همزمان با وارد شدن بحران اوکراین و عملیات نظامی ویژه روسیه در این کشور به پنجاه وششمین روز خود، مسکو آمار جدیدی از تلفات و خسارات وارد شده به نیروهای مسلح اوکراینی را ارائه کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۶:۴۷    
مسابقات 5 وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی آسیا به میزبانی مغولستان در حال برگزاری است که محمدرضا مختاری موفق شد مدال طلا را به دست آورد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۵:۵۹    
باشگاه نساجی با ارسال نامه ای به سازمان لیگ درخواست کرد دیدار فینال جام حذفی در تهران برگزار شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۵:۵۶    
رئیس جمهور روسیه گفت فاجعه در دونباس و اقدامات تروریستی، مسکو را مجبور به آغاز عملیات برای کمک به هموطنان خود در لوهانسک و دونتسک کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۵:۵۴    
ملیکا شریفی نیا فرزند کوچک آزیتا حاجیان و محمد رضا شریفی نیا به تازگی صفحه اینستاگرام خود را با تصویری از تولد خواهرش بروز کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۵:۴۲    
قیمت آپارتمان در تهران با عمر بنای بین یک تا 30 سال را می توانید در این گزارش مشاهده کنید.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۵:۴۱    
سفیر اسبق ایران در فرانسه با در مورد کارشکنی های آمریکا در مذاکرات وین گفت: لغو تحریم های سپاه و حذف این نهاد از لیست ادعایی گروه های تروریستی آمریکا از مطالبات به حق ایران بوده است و آمریکا اگر ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۵:۲۶    
سفیر رژیم صهیونیستی در مسکو از آمادگی این رژیم برای میزبانی دیدار احتمالی روسای جمهور روسیه و اوکراین خبر داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۵:۱۵    
به نقل از فروشگاه ساز بیدُک، محدودیت های کرونا طی ماه های گذشته باعث شده تا بسیاری از کسب و کار هایی که فروش فیزیکی داشتند، با کاهش فروش شدیدی مواجه شوند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۵:۰۷    
قائم مقام حزب موتلفه اسلامی گفت: خانم هاشمی منافع کشور و سپاه که ضامن امنیت و آرامش و موجب افزایش هژمونی جمهوری اسلامی در منطقه است را به آمریکا می فروشد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۵:۰۴    
برخی وزرای دولت سیزدهم نتوانسته اند انتظارات نمایندگان مجلس برای رفع نیازهای مردم را برآورده سازند و به نظر می رسد که به زودی مجلس برخی وزرا را استیضاح کند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۴:۵۹    
شب نوزدهم ماه مبارک رمضان شبی با عظمت و آغاز شبهای قدر است، شب قدر شبی است که در طول سال، شبی به خوبی و فضلیت آن یافت نمی شود و عمل در این شب از عمل در طول هزار ماه بهتر است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۴:۵۹    
کارشناس مسائل سیاسی و بین الملل گفت: تحولات اخیر یک سناریو هستند که عربستان، آمریکا و رژیم صهیونیستی برای ایران و افغانستان تدارک دیدند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۴:۵۹    
پزشکی یکی از رشته های پرطرفدار است و بسیاری از والدین آرزو دارند که فرزندانشان در این رشته تحصیل کنند. اما با این حال، همه افراد این فرصت را ندارند که رویای خود را دنبال کنند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۴:۵۳    
آقای رئیسی در جلسه هیات دولت حمله به چند مدرسه در کشور افغانستان را محکوم کرد و به خانواده های قربانیان تسلیت گفت.
  • ۱