پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۴:۵۸May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 25 فروردین 1401 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 30 اسفند 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 29 اسفند 1397 افکار نیوز 29 اسفند 1398 افکار نیوز 30 اسفند 1399 افکار نیوز 29 اسفند 1400 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1401 افکار نیوز 31 خرداد 1401 افکار نیوز 31 تیر 1401 افکار نیوز 31 مرداد 1401 افکار نیوز 31 شهریور 1401 افکار نیوز 30 آبان 1401 افکار نیوز 30 آذر 1401 افکار نیوز 30 دی 1401 افکار نیوز 30 بهمن 1401 افکار نیوز 1 اسفند 1401 افکار نیوز 1 فروردین 1401 افکار نیوز 2 فروردین 1401 افکار نیوز 3 فروردین 1401 افکار نیوز 4 فروردین 1401 افکار نیوز 5 فروردین 1401 افکار نیوز 6 فروردین 1401 افکار نیوز 7 فروردین 1401 افکار نیوز 8 فروردین 1401 افکار نیوز 9 فروردین 1401 افکار نیوز 10 فروردین 1401 افکار نیوز 11 فروردین 1401 افکار نیوز 12 فروردین 1401 افکار نیوز 13 فروردین 1401 افکار نیوز 14 فروردین 1401 افکار نیوز 15 فروردین 1401 افکار نیوز 16 فروردین 1401 افکار نیوز 17 فروردین 1401 افکار نیوز 18 فروردین 1401 افکار نیوز 19 فروردین 1401 افکار نیوز 20 فروردین 1401 افکار نیوز 21 فروردین 1401 افکار نیوز 22 فروردین 1401 افکار نیوز 23 فروردین 1401 افکار نیوز 24 فروردین 1401 افکار نیوز 25 فروردین 1401 افکار نیوز 26 فروردین 1401 افکار نیوز 27 فروردین 1401 افکار نیوز 28 فروردین 1401 افکار نیوز 29 فروردین 1401 افکار نیوز 30 فروردین 1401 افکار نیوز 31 فروردین 1401 
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۰۷:۵۵    
برخی خوراکی و نوشیدنی ها به دفع سریع تر ترکیبات سمی از بدن کمک می کنند و باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شوند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۰۷:۲۵    
دانشمندان نحوه استفاده از زردچوبه برای رشد رگ های خونی را کشف کرده اند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۰۳:۵۵    
محققان در تازه ترین بررسی خود دریافته اند چاقی مادران باردار منجر به یک بیماری می شود که علاوه بر خود آن ها، فرزندشان را نیز درگیر می کند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۳:۴۲    
شرکت هوآوی طی طرح جذابی اقدام به تعویض باتری های آسیب دیده گوشی های هوآوی می کند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۲۲:۰۱    
علیرضا زاکانی در برنامه صف اول شبکه خبر حضور یافت تا به تشریح عملکرد 6 ماهه شهرداری تهران در سال گذشته و برنامه های مدیریت شهری در سال 1401 بپردازد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۲۲:۰۱    
در آخرین شب از برگزاری سلسله مراسم معرفی هنرمندان و چهره های سال هنر انقلاب اسلامی 1400 شامگاه پنجشنبه 25 فروردین ماه با معرفی هنرمندان هنرهای تجسمی، عکس و معماری برگزار شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۲۲:۰۱    
رئیس دایره اعتبارات بانک های تجاری بانک مرکزی درباره افزایش وام قرض الحسنه در سال 1401 گفت: سقف تسهیلات قرض الحسنه اعطایی به اشخاص حقیقی تا 200 میلیون تومان افزایش پیدا کرده و دوره بازپرداخت آن 60 ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۲۲:۰۱    
به گفته کارشناسان، تصمیم جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا برای ایجاد دلار دیجیتال، تلاشی ناامیدانه برای به دست آوردن جایگاه ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۲۲:۰۱    
بر اساس معاملات انجام شده امروز (26 فروردین 1401) قیمت خودرو در بازار آزاد نسبت به آخرین معاملات دیروز بدون تغییر است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۲۲:۰۱    
در این بخش امیرحسین فتحی بازیگر سریال جیران را مشاهده میفرمائید که دچار مصدومیت جدی از ناحیه دست شده اند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۲۲:۰۱    
باشگاه استقلال شکایت خود از عضو کمیته داوران را رسما اعلام کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۰۷:۵۲    
شبکه خبری سی ان ان گزارش داد: بنابر آمار دانشگاه جان هاپکینز شمار مبتلایان به ویروس کرونا درسراسر جهان از مرز نیم میلیارد نفر عبور کرد این درحالی است که کارشناسان نسبت به شدت یافتن انتشار این ویروس ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۰۷:۲۰    
نشریه صهیونیستی هاآرتص با اذعان به اینکه "اسراییل نفسهای آخر را می کشد" نوشت: به نظر می رسد ما با به عنوان سخت ترین ملت در طول تاریخ روبرو هستیم و چاره ای جز اعتراف به حقوق آنان و پایان اشغالگری ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۰۷:۱۰    
مربی لیورپول از ماجرای خرید ستاره سابق پورتو گفت و به تمجید از برخی بازیکنان لیگ پرتغال مثل مهدی طارمی پرداخت.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۰۶:۲۰    
یک روزنامه صهیونیستی نوشت، بیم آن می رود که برخی افسران تشکیلات خودگردان به صف درگیری با نظامیان رژیم صهیونیستی بپیوندند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۰۶:۱۰    
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی بازی کردن مقابل اتلتیکومادرید را دشوار توصیف کرد و گفت با این روش بازی کردن به فینال نخواهند رسید.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۰۵:۵۰    
نماینده جمهوری خواه و تندرو مجلس نمایندگان آمریکا مدعی تلاش برای لغو توافق هسته ای با ایران شده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۰۵:۲۰    
کریستین ریچر ،رییس گروه بین المللی تحقیق درباره جنایات داعش در عراق گفت: تعداد بسیار بالای گورهای دسته جمعی به جا مانده از کشتارهای داعش در عراق شگفتی آور است .
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۰۵:۰۰    
در این گزارش به بررسی قیمت انواع تن ماهی در بازار پرداختیم.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۰۴:۵۰    
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: نتیجه مذاکرات وین مثبت، نیمه مثبت و حتی منفی هم باشد مسئولین و کارگزاران باید بی توجه به نتیجه آن، برای حل معضلات، مشکلات و معیشت مردم تدبیر کنند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۰۴:۰۶    
حسین وفایی برای نخستین بار به جدول اصلی مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان راه یافت.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۰۳:۵۰    
نتایج یک داروی آزمایشی برای بیماران مبتلا به کووید 19 بدحال به قدری خوب بوده که محققان اعلام کردند آزمایش بالینی خود را زودتر متوقف کرده و برای مجوز استفاده اضطراری درخواست خواهند داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۰۳:۲۰    
دفتر آمار ملی انگلیس اعلام کرد که افزایش قیمت سوخت و مواد غذایی، نرخ تورم در این کشور را به 7 درصد رسانده که بالاترین میزان از 30 سال پیش است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۰۲:۵۰    
پرونده تخلفات نخست وزیر انگلیس با انتشار گزارش ها درباره احتمال نقض بیشتر محدودیت های کرونایی سنگین تر شد و او را یک قدم به سقوط نزدیک تر کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۰۲:۲۰    
روزنامه واشنگتن پست گزارش کرد که تحریم ها علیه روسیه می تواند به عاملی برای افزایش تورم و رکورد اقتصادی در ایالات متحده تبدیل شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۰۲:۱۰    
کارشناس فوتبال ایران گفت: نمی دانم چه می شود که مدیران ما اینگونه تصمیم می گیرند. آیا دلال ها برای باشگاه ها تصمیم می گیرند یا خودشان اینگونه احساسی تصمیم می گیرند؟
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۰۱:۵۰    
با ورود طوفان گرد و غبار به کشور در روزهای اخیر و رسیدن آن به پایتخت از 19 فروردین، این آلاینده توانست به اصلی ترین عامل آلودگی هوای کشور تبدیل شود و ذرات معلق کمتر از 10 میکرون افزایش چشمگیری پیدا ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۰۱:۲۰    
عضو هیئت مدیره انجمن اقتصاد و مدیریت داروی ایران با بیان اینکه سیاست های غلط دولت قبل منجر به کمبود دارو و آشفتگی بازار دارو شده است گفت ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۰۱:۰۰    
طرح سهمیه بندی بنزین بر اساس کد ملی، با توجه به برنامه ریزی ها در جزیره کیش بدون هیچ مشکلی اجرایی شد و نتایج در اختیار دولت قرار گرفت تا در صورت تأیید، در مناطق دیگر انجام شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۰۰:۵۰    
یک مطالعه جدید نشان می دهد التهاب ناشی از سیستم ایمنی دلیل احتمالی از دست دادن حس بویایی در بیماران کرونایی است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۰۰:۳۰    
یحیی گل محمدی قصد دارد یک مربی کروات را به کادر فنی خود اضافه کند که در آن صورت باید دید چه تغییراتی روی نیمکت پرسپولیس انجام می شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۰۰:۲۰    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، با اشاره به حادثه تروریستی اخیر در حرم مطهر رضوی گفت: امروز جریان وهابیت در جای جای کشورهای اسلامی با دلارهای انگلیسی و سعودی، علیه شیعه و سنی نقشه می کشد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۲۳:۴۸    
ند پرایس سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا از پاسخ به سوالی درباره ادعاهای رئیس جمهور این کشور علیه روسیه طفره رفت.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۲۳:۴۴    
امیر قلعه نویی بعد از پیروزی 2 بر یک مقابل تیم امید در دیداری دوستانه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طاعات و عبادات عزیزان مورد قبول باشد و کم کم خود را برای شب قدر آماده کنیم ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۲۳:۲۹    
نتایج یک نظرسنجی جدید نشان داد محبوبیت دولت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در میان جوانان این کشور از زمان ورود او به کاخ سفید کاهش چشمگیری داشته است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۲۳:۲۲    
یک مقام ارشد امارات متحده عربی گفته که کشورش بایستی برای اطمینان یافتن از ثبات و رفاه در منطقه بایستی به دنبال روابط خوب با ترکیه و ایران باشد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۲۳:۲۰    
مارین لو پن ، نامزد راست گرای انتخابات ریاست جمهوری فرانسه خواستار از سرگیری روابط کشورش با دولت سوریه شده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۲۳:۱۴    
وزیر ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش برای رسیدن تیم ملی فوتبال امید به المپیک از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۲۳:۰۷    
وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای از تخلیه خدمه و ملوان های کشتی متعلق به این کشور در دریای سیاه خبر داد و اعلام کرد 500 ملوان و خدمه این کشتی همگی به سلامت به ساحل رسیدند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۲۲:۵۲    
مرگ فردی رینکون فوتبال آمریکای جنوبی و جهان را شوکه کرد. بازیکن سابق رئال مادرید و ناپولی که با حضور در سه جام جهانی با تیم کلمبیا جزو بهترین های تاریخ این کشور به حساب می آمد ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۲۲:۴۹    
پیمان جبلی، رئیس سازمان صدا و سیما در توییتر نوشت: اولین دیدار رمضانی با هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر برایم امید آفرین و لذت بخش بود.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۲۲:۴۳    
مدیر کل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: از روز شنبه سامانه بارشی جدید وارد کشور می شود که سبب بارش در شمال غرب، سواحل دریای خزر و شمال شرق خواهد شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۲۲:۳۷    
در این گزارش قیمت و مشخصات آپارتمان های 70 متری سطح تهران بررسی شده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۲۲:۳۵    
گل رودریگو بازیکن رئال مادرید به عنوان بهترین گل دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا انتخاب شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۲۲:۲۸    
باشگاه استقلال به مناسبت روز جهانی دروازه بان یک پوستر ویژه با حضور دروازه بان ها و مربی گلرهای این تیم منتشر کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۲۲:۲۴    
معاون اول رییس جمهور در بازدید از مرکز ملی راهبری شبکه برق ایران (دیسپاچینگ) گفت: وزارت نیرو با پیگیری برنامه های انتقال آب از دریا می تواند یک یادگاری ارزشمند در این دوره از خود برجای بگذارد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۲۲:۱۶    
ویلیام برنز ، رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) امروز پنجشنبه تصریح کرد که هنوز شواهدی از تغییر وضعیت استقرار یا آرایش نظامی نیروها و تجهیزات روسیه در جهت آماده باش هسته ای چند ماه پیش این کشور ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۲۲:۱۳    
یک گروه فراحزبی شامل 6 قانون گذار آمریکایی از جمله باب منندز رئیس کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا عصر پنجشنبه وارد تایوان شدند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۲۲:۱۰    
دیدار تیم های شهرداری گرگان و شیمیدر در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال، از ساعت 20 در تالار آزادی تهران آغاز شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۲۲:۰۵    
تیم ملی فوتبال امید کشورمان از ساعت 20 امشب در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم گل گهر سیرجان رفت و در نهایت با نتیجه دو بر یک شکست خورد .
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۲۲:۰۲    
در ادامه رقابت های جام جهانی تیراندازی که در برزیل پیگیری می شود امشب ملی پوشان کشورمان در مرحله دقت تپانچه 25 متر زنان و تفنگ سه وضعیت مردان در خط آتش قرار گرفتند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۲۱:۵۸    
، سید حمید سجادی با حضور در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی، تماشاگر دیدار دو تیم شیمیدر و شهرداری گرگان از مرحله نیمه نهایی لیگ بسکتبال شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۲۱:۵۵    
کامالا هریس در گفتگو با اسحاق هرتزوگ ضمن محکوم کردن علمیات های اخیر فلسطینی ها در سرزمین های اشغالی بر حمایت از امنیت رژیم صهیونیستی تأکید کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۲۱:۴۸    
یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: شهید کورسل اهل فرانسه بود، یک متر زمین هم تو ایران نداشت اما غیرت چرا!!
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۲۱:۴۱    
سیدمحمد پولادگر در حاشیه بازی دوستانه تیم امید ایران با گل گهر سیرجان اظهار داشت: با برنامه ریزی وزارت ورزش و نظری که شخص وزیر ورزش در حمایت از تیم امید دارند ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۲۱:۳۵    
کلاودیا تنی ، عضو جمهوری خواه کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا گفته چنانچه دولت جو بایدن ، توافق حاصل شده بر سر برجام را برای انجام بررسی های لازم به کنگره ارائه ندهد ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۲۱:۳۱    
لیز تراس وزیر امور خارجه انگلیس روز پنجشنبه از تصمیم سوئد و فنلاند درباره توسعه ناتو به سمت شبه جزیره اسکاندیناوی حمایت کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۲۱:۲۸    
اخبار دریافتی از عربستان سعودی حاکی از آن است که محمد بن سلمان، ولیعهد این کشور برای صدور دستوری در مورد بازداشت شدگان سابق یا جدید آماده می شود؛ چرا که مجددا وارد فاز دستگیری شده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۲۱:۲۵    
دولت ترکیه روز پنجشنبه گزارش حقوق بشر 2021 آمریکا را محکوم و واشنگتن را به حمایت از تروریسم متهم کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۲۱:۱۸    
تیم ملی فوتبال امید کشورمان از ساعت 20 امشب در دیداری تدارکاتی به مصاف گل گهر سیرجان رفت .
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۲۱:۱۴    
سومین حریف تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی 2022 قطر روز 15 خرداد مشخص خواهد شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۲۱:۱۰    
تصاویری از دیدار جمعی از هنرمندان و پیشکسوتان عرصه های مختلف هنری با رئیس جمهور را مشاهده می کنید.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۲۱:۰۶    
بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس از جزئیات یک طرح مهاجرتی 120 میلیون پوندی که پناهجویان را با قایق های کوچک به رواندا در آفریقا منتقل می کند، خبر داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۲۰:۵۴    
خطیب زاده ادعاهای بی اساس در گزارش سالانه وزارت خارجه آمریکا را مردود خواند و گفت: هیچ انتظاری از دولت معتاد به دروغ آمریکا برای بیان حقایق و واقعیت های موجود نمی توان داشت.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۲۰:۳۰    
نشریه jurnal soreang با انتشار گزارشی درباره تیم ملی فوتبال کشورمان از مهدی طارمی، سردار آزمون و سامان قدوس به عنوان بهترین بازیکنان ایران نام برد که در جام جهانی 2022 قطر خواهند درخشید.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۲۰:۰۱    
فرزاد مجیدی با انتشار یک استوری در اینستاگرام به حمایت از فرهاد مجیدی پرداخت.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۱۹:۳۰    
مقام های فرانسوی اعلام کردند که این کشور دارایی های 33 تبعه روس شامل رومن آبراموویچ مالک پیشین باشگاه فوتبال چلسی را توقیف کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۱۹:۱۰    
یک عضو مذاکره کننده انصارالله یمن با رد بیانیه سازمان ملل درخصوص انتقال قدرت سیاسی در صنعا گفت: ملت ما به این بیانیه و صادرکنندگان آن به دیده تحقیر نگاه می کند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۱۸:۴۳    
روزنامه گاردین فاش کرد که در بحبوحه جنگ روسیه و اوکراین، انگلیس 14 سال پس از بسته شدن انبار های نظامی خود، در تلاش برای مدرن سازی این انبار ها برای ذخیره تسلیحات هسته ای آمریکاست.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۱۸:۲۷    
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که جستجوی جایگزین برای منابع انرژی روسیه پرهزینه خواهد بود و جایگزینی برای منابع انرژی روسیه وجود ندارد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۱۸:۱۸    
وزارت آموزش طالبان اعلام کرد که این وزارت برای بازگشایی مدارس به روی دختران بالاتر از کلاس ششم با جدیت روی طرحی کار می کند و و در این زمینه منتظر حکم رهبری این گروه هستند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۱۸:۰۶    
مشاور امنیت ملی آمریکا امروز (پنجشنبه) تصریح کرد که به ارتباط با طرف روسی در مورد چندین پرونده مانند پرونده هسته ای ایران ادامه می دهند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۱۷:۵۴    
رئیس رژیم صهیونیستی، امروز (پنجشنبه)، در گفت و گو با رادیوی عبری کان به مسائل مختلفی از جمله عملیات های استشهادی اخیر در اراضی اشغالی پرداخت.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۱۷:۵۰    
باشگاه پرسپولیس در واکنش به اخبار عجیب و غریب در ارتباط با کادر فنی و فهرست بازیکنان، اضافه شدن دستیار کروات به کادر فنی گل محمدی را تکذیب کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۱۷:۳۰    
کارشناسان نظامی می گویند روسیه با بمب های خوشه ای شهر خارکف در شرق اوکراین را هدف قرار داده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۱۷:۰۷    
استفان والت استاد روابط بین الملل دانشگاه هاروارد در مقاله ای برای فارن پالیسی نوشت: دیر یا زود، جنگ اوکراین متوقف می شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۱۷:۰۳    
جواد فروغی، ملی پوش تپانچه کشورمان در خصوص عملکرد تیراندازان کشورمان در تپانچه مردان در روزهای نخست جام جهانی برزیل، اظهار داشت: خدا را شکر که توانستیم پس از برنز میکس، مدال دوم خود را نیز کسب کنیم ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۱۷:۰۱    
شبکه المیادین اعلام کرد که یک جوان فلسطینی دیگر در محور جنوبی شهر نابلس در کرانه باختری به شهادت رسیده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۱۶:۵۴    
اسکوچیچ در آخرین مصاحبه خود در خصوص دیدار با تیم ملی آمریکا و انگلیس صحبت کرد و پاسخ سرمربی سه شیرها را داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۱۶:۴۹    
سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه: به نابودی رژیم صهیونیستی سرعت داده می شود. هرکجا تشخیص بدهیم برخورد جدی با صهیونیست ها خواهیم کرد آن ها کوچک تر از آن هستند که با ما هماوردی کنند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۱۶:۰۱    
نخستین جلسه شورای عالی حج و زیارت پس از 8 سال به ریاست رئیس جمهور برگزار و در آن بر ضرورت تسهیل و ارزان سازی سفر به اماکن زیارتی خارج و داخل کشور تاکید شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۱۵:۵۹    
وزیر خارجه عراق در دیدار با رئیس جمهور کشورمان تاکید کرد که کشورش هرگز جایی برای اقدام علیه امنیت ایران نخواهد بود.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۱۵:۵۹    
احتمال دارد قرارداد احسان پهلوان پیش از پایان فصل تمدید شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۱۵:۵۵    
برنامه امتحانات نهایی پایه دوازدهم دوره دوم متوسطه روزانه، بزرگسالان، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد شاخه نظری در نوبت خردادماه سال تحصیلی 14011400 اعلام شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۱۴:۳۸    
همسر مرحوم محسن قاضی مرادی با انتشار پستی سالگرد فوت همسرش را گرامی داشت.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۱۵:۲۵    
فیلم های سینمایی کمدی از محبوب ترین فیلم ها می باشند که علاقه مندان بسیار زیادی دارند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۱۵:۲۵    
نماینده ایران اعلام کرد که آژانس بین الملی انرژی اتمی هیچگونه دسترسی به اطلاعات حافظه دوربین های نصب شده در مرکز تولید سانتریفیوژ در نطنز ندارد و تا وقتی ایران مجددا به اجرای برجام برنگردد اطلاعات ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۱۵:۱۳    
آژانس بین المللی انرژی اتمی از نصب دوربین های نظارتی این نهاد در نطنز خبر داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۱۵:۱۱    
محسن قصابیان به مینی سریال قصه ابراهیم که از جمعه 26 فروردین به مدت 7 شب، ویژه شب های قدر، از شبکه پنج پخش می شود، پیوست.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۱۵:۰۹    
فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به عملیات های اخیر در سرزمین های اشغالی، گفت: از هر گروه مبارزی علیه رژیم صهیونیستی در دنیا پشتیبانی می کنیم و این پشتیبانی همچنان ادامه دارد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۱۴:۴۶    
رئیس انجمن دوستی ایران و چین با اشاره به توجه جدی دولت سیزدهم به رویکرده نگاه به شرق گفت: امروز بیش از هر زمان دیگر در گذشته فرصت و زمینه های توسعه و تقویت روابط دوجانبه دوستانه و برادرانه میان ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۱۴:۳۱    
مهران رجبی از پیوستنش به سریال در حال پخش خوشنام خبر داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۱۴:۲۸    
معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ملاک تردد برای ورود یا خروج مسافران ایرانی و عراقی دریافت2 دز واکسن کرونا یا تست پی سی آر با اعتبار 72 ساعته است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۱۴:۲۶    
عضو ستاد ملی مقابله با کرونا با تاکید براینکه تزریق دز سوم واکسن کرونا در اولویت قرار گیرد، گفت: کرونا هنوز تمام نشده و احتمال اوج گیری آن دوباره وجود دارد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۱۴:۲۱    
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: براساس سیاست های ابلاغی برای تحقق عدالت، بایستی از رویکرد تمهیدی تحقق عدالت به سوی رویکرد تضمینی حرکت کنیم یعنی بتوانیم در مسیر اجرای مأموریت های محوله به سازمان ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۱۴:۱۴    
لوله های آهنی و پلاستیکی جز شناخته شده ترین وپرکاربردترین ابزار جهت انتقال هستند. در کنار این دو مدور، لوله مسی نیز وجود دارد که در این مقاله به شما معرفی می شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۱۴:۱۲    
اگر به دنبال جراح ارتوپدی خوب برای مراجعه می گردید، اما به نتیجه مناسبی نرسیده اید، با پی جو، این نتیجه را حاصل خواهید کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۱۴:۰۷    
ابزار سرمایه گذاری مناسب برای بسیاری از افراد یعنی سرمایه گذاری غیر مستقیم.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۱۴:۰۴    
ایران کشور زیبایی ها در هر فصل است، و انتخاب فصل برای سفر بسیار سخت،اما بهار، هر فضا و مکانی را بسیار جذاب تر میکند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۱۳:۵۳    
ما در این مطلب شما را با بیوگرافی کوتاهی از چهره های مشهور ایرانی متولد 25 فروردین آشنا میکنیم.
  • ۱