چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۸:۴۸May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 17 فروردین 1401 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 30 اسفند 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 29 اسفند 1397 افکار نیوز 29 اسفند 1398 افکار نیوز 30 اسفند 1399 افکار نیوز 29 اسفند 1400 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1401 افکار نیوز 31 خرداد 1401 افکار نیوز 31 تیر 1401 افکار نیوز 31 مرداد 1401 افکار نیوز 31 شهریور 1401 افکار نیوز 30 آبان 1401 افکار نیوز 30 آذر 1401 افکار نیوز 30 دی 1401 افکار نیوز 30 بهمن 1401 افکار نیوز 1 اسفند 1401 افکار نیوز 1 فروردین 1401 افکار نیوز 2 فروردین 1401 افکار نیوز 3 فروردین 1401 افکار نیوز 4 فروردین 1401 افکار نیوز 5 فروردین 1401 افکار نیوز 6 فروردین 1401 افکار نیوز 7 فروردین 1401 افکار نیوز 8 فروردین 1401 افکار نیوز 9 فروردین 1401 افکار نیوز 10 فروردین 1401 افکار نیوز 11 فروردین 1401 افکار نیوز 12 فروردین 1401 افکار نیوز 13 فروردین 1401 افکار نیوز 14 فروردین 1401 افکار نیوز 15 فروردین 1401 افکار نیوز 16 فروردین 1401 افکار نیوز 17 فروردین 1401 افکار نیوز 18 فروردین 1401 افکار نیوز 19 فروردین 1401 افکار نیوز 20 فروردین 1401 افکار نیوز 21 فروردین 1401 افکار نیوز 22 فروردین 1401 افکار نیوز 23 فروردین 1401 افکار نیوز 24 فروردین 1401 افکار نیوز 25 فروردین 1401 افکار نیوز 26 فروردین 1401 افکار نیوز 27 فروردین 1401 افکار نیوز 28 فروردین 1401 افکار نیوز 29 فروردین 1401 افکار نیوز 30 فروردین 1401 افکار نیوز 31 فروردین 1401 
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۰۳:۳۰    
قائم مقامی گفت: خداوند با اسم جامع خودش قرآن را به انسان تعلیم داد نتیجه آن گویایی و بیان انسان است و از آثار این نطق، مخاطبه و گفتگو شکل می گیرد که در برابر پروردگار می تواند سخن بگوید.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۱ - ۱۵:۰۰    
بازار مسکن از بازارهای کم ریسکی است که با سرمایه گذاری در آن به سود زیادی دست خواهید یافت، اما چه عواملی ممکن است بر تغییرات قیمت مسکن در سال 1401 تاثیرگذار باشند؟
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۱ - ۰۷:۱۰    
یکی از سؤالات رایج در ایام ماه مبارک رمضان، حکم استحمام در حالت روزه داری است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۰ - ۱۱:۱۰    
علیرضا افتخاری در برنامه "رخ به رخ" تاکید کرد معیشت اصلی من از ساختمان سازی می گذرد نه کار آواز و موسیقی.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۰۷:۲۵    
یکی از مسائلی که معمولا افراد روزه دار در ماه رمضان با آن مواجه می شوند، تشنگی است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۴:۴۹    
در شبانه روز گذشته 3800 بیمار جدید کرونایی در کشور شناسایی شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۲:۲۳    
سکانسی طنز از سریال "متهم گریخت" به کارگردانی رضا عطاران که در ماه رمضان سال 1384 در تلویزیون پخش شد را مشاهده می کنید.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۲:۱۲    
29 فیلم سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن در روزهای پایانی هفته 18 و 19 فروردین ماه از شبکه های سیما پخش می شوند. مسافر برنزی و لوفتاب 2 فیلم جدید این هفته هستند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۱:۲۳    
فیفا اعلام کرد قرار نیست در بیست ودومین دوره مسابقات جام جهانی، قوانین فوتبال را تغییر دهد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۰:۲۹    
براساس قانون بودجه سال 1401 برخی مشترکان صنعت آب و برق از پرداخت تعرفه و سایر خدمات جانبی معاف شده اند، اما این مشترکان کدامند؟
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۰:۰۸    
به منظور انعکاس مناسب تر اطلاعات به اقشار مختلف جامعه، با تصمیم مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، بابک رحمانی به عنوان سخن گوی این گروه صنعتی انتخاب شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۰۹:۵۷    
معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه خودروسازی سایپا گفت: با برنامه ریزی های دقیق و مناسب که در ماه های پایانی سال گذشته صورت گرفت، تعداد خودروهای ناقص در گروه سایپا به میزان 50 درصد کاهش یافت.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۰۹:۱۵    
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس از احضارش به کمیته انضباطی انتقاد کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۰۸:۵۰    
وزیر امور خارجه روسیه گفت، ایالات متحده یک کمک امنیتی 100 میلیون دلاری دیگر در اختیار اوکراین قرار می دهد که شامل سامانه های ضد تانک می شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۰۸:۲۱    
در تصاویری از اولین حضور اوباما در کاخ سفید پس از ترک قدرت، جو بایدن سرگردان و تنها در حالی که حضار دور رئیس جمهور اسبق جمع شده اند دیده می شود که بازتاب زیادی داشته است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۰۸:۲۰    
تصویر نیم صفحه روزنامه های ورزشی امروز به رشته های مختلف ورزشی اختصاص یافته است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۰۸:۱۰    
مژده لواسانی می گوید: درست است سال ها اجرا می کنم، اما همیشه برنامه هایی را اجرا کرده ام که هویت مستقل داشته اند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۰۶:۵۳    
عضو کمیسیون انرژی مجلس در توئیتی به نامه نمایندگان به رئیس جمهور درباره لزوم "رفع تحریم ها" و "راستی آزمایی" توسط ایران،اشاره کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۰۷:۵۰    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در جلسه ای با سفرای کشورهای خارجی در فلسطین اشغالی درباره پیش رفت برنامه هسته ای ایران ابراز نگرانی کرده و گفت رژیم صهیونیستی خواهان توافقی خوب در زمینه کنترل برنامه هسته ای ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۰۷:۲۰    
رای الیوم در مقاله ای به بررسی خبر های درز کرده در رسانه های ترکیه ای درباره احتمال گفتگوی دمشق و آنکارا و نقش بحران اوکراین در آن پرداخت.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۰۷:۱۱    
علیرضا خمسه پست زیر را در صفحه رسمی خود منتشر کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۰۶:۲۱    
همزمان با ادامه اکران فیلم سینمایی موقعیت مهدی لحظاتی از پشت صحنه این فیلم سینمایی رونمایی شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۰۶:۲۱    
عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس با اشاره به مذاکرات هسته ای میان ایران و غرب گفت: برجام در دولت حسن روحانی برجام نبود، بلکه برجای بود ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۰۵:۵۶    
قیمت منطقی برای لاشه گوشت قرمز 135 تا 137 تومان است و در حال حاضر قیمت ها در بازار غیر منطقی است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۰۵:۵۱    
صهیونیست ها همزمان با تشدید تنش ها در اراضی اشغالی، برکناری کابینه نفتالی بنت نخست وزیر رژیم اشغالگر را خواستار شدند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۰۵:۲۱    
تحریم نفت و گاز روسیه پس از جنگ در اوکراین، گرچه هنوز از به گفته مقامات کشورهای اروپایی روی میز قرار دارد اما وابستگی قاره سبز و هزینه سنگین راه های کشورهای جایگزین برای تامین انرژی ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۰۴:۵۰    
از هنگام وقوع جنگ اوکراین در اوایل اسفند پارسال، بازار اتهام زنی در خصوص نقل و انتقال جنگجویان خارجی و تروریست ها از سایر نقاط به مرکز نبردها داغ شد و ترکیه در این میان در مرکز توجهات قرار داشته است ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۰۴:۲۵    
یک متخصص تغذیه درباره نحوه مصرف وعده سحری ویژه افراد روزه دار توضیحاتی را ارائه داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۰۴:۲۰    
قانونگذاران آمریکایی از ایلان ماسک که به تازگی بزرگترین سهامدار توییتر شده خواستند که صفحه توییتر رئیس جمهور سابق آمریکا را بازگرداند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۰۴:۱۰    
علی سرتیپی، پخش کننده و سینمادار با ابراز امیدواری از بهتر شدن وضعیت اکران در ادامه سال می گوید لامینورِ داریوش مهرجویی را برای اکران عید فطر آماده می کند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۰۳:۵۰    
یک کارشناس مسائل ترکیه اظهار کرد: دولت آنکارا به خاطر مسائل اقتصادی و همچنین کسب پرستیز بین المللی و منطقه ای به دنبال این است که از بحران اوکراین در راستای منافع خود استفاده کند و در همین چارچوب ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۰۳:۲۵    
خواص تخم کدو برای سلامتی ناشی از وجود مواد مغذی در آن از جمله چربی های سالم، منیزیم و روی است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۰۳:۲۱    
ریاست جمهوری لبنان اعلام کرد که پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان در ژوئن آینده به این کشور سفر خواهد کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۰۳:۱۰    
بازیگر نقش سیاوش در ساخت ایران3 ، می گوید یک چیز در فصل یک و دو و سه این سریال مشترک است و آن امین حیایی است، حضور او در این فصل سریال مانند نخ تسبیح بود و اگر در پروژه نبود شاید همه چیز فرو می ریخت.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۰۲:۵۰    
رسانه های عبری خبر دادند که یکی از اعضای ائتلاف کابینه این رژیم از تصمیم خود برای استعفا خبر داده و با استعفای یک فرد دیگر از ائتلاف، کابینه رژیم صهیونیستی از هم خواهد پاشید.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۰۲:۲۵    
پژوهشگران آمریکایی یک روش درمانی احیاکننده بر اساس تحریک رشد سلول های مویی در گوش داخلی با استفاده از سلول های بنیادی روده ابداع کردند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۰۲:۲۰    
رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با اشاره به اراده طرف های موثر در مذاکرات، گفت: توافق در چارچوب خطوط قرمز انجام خواهد شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۰۲:۱۰    
مدیر برنامه ها و تهیه کننده پارسا خائف از خوانندگان برگزیده فصل اول برنامه عصر جدید می گوید خائف فقط مشغول آموزش ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۰۱:۵۵    
ما می دانیم که مسواک زدن دندان هایمان برای از بین بردن باقی مانده های غذا و باکتری ها بسیار مهم است. همچنین برای از بین بردن بوی بد دهان و پیشگیری از بیماری ها مفید است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۰۱:۵۰    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه دسترسی برای تامین دارو وجود دارد اما قیمت آن افزایش یافته است، خواستار تدبیر جدی وزارت بهداشت برای حل این مسئله شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۰۱:۲۰    
نایب رئیس فراکسیون نیروهای مردمی انقلاب در مجلس گفت: هیچ اطمینانی به طرف های غربی خصوصا آمریکایی ها وجود ندارد لذا باید تضامین عملی و محکم از غربی ها ارائه شود تا تحریم ها مجددا باز نگردد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۰۰:۵۰    
درحالی که بازی نفتی عربستان با آمریکا همچنان ادامه دارد، سناریوهای متعددی درباره سفر بایدن به ریاض و رفتار مقامات سعودی ترسیم می شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۰۰:۲۹    
متخصصان تغذیه 9 ماده غذایی را توصیه می کنند که بدن را از شر سموم مضر به خصوص در ماه مبارک رمضان خلاص می کند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۰۰:۲۱    
عضو کمیسیون سیاست خارجی مجلس گفت: با اظهارات ضدبرجامی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا کارشکنی در روند گفتگوهای وین است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۲۳:۴۹    
تصویری جالب از سفره افطار در یکی از مساجد چین را در ادامه خواهید دید.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۲۳:۴۴    
رسانه های کُردی، شامگاه امروز (چهارشنبه) خبر دادند که صدای دو انفجار در شهرستان خبات واقع در شمال غرب اربیل به گوش رسیده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۲۳:۴۱    
گروهی از قانونگذاران حزب دموکرات در مجلس نمایندگان آمریکا مخالفتشان را با هر گونه توافق هسته ای جدید با ایران ابراز کرده اند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۲۳:۳۷    
سی وسومین دوره بازی های المپیک در سال 2024 به میزبانی پاریس برگزار خواهد شد و والیبال سالنی شانزهمین دوره حضور خود در این رویداد مهم ورزشی را تجربه خواهد کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۲۳:۳۱    
نوری وزیر آموزش و پرورش در مراسم گرامیداشت مرحوم صفری با اشاره به شخصیت قرآنی مرحوم ، گفت: فرود آمدن ملائکه در لیالی قدر ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۲۳:۱۲    
فرمانده سپاه محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ در مراسم معارفه مسئول جدید سازمان بسیج شهرداری گفت: در ماه رمضان نیز به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام همین مقدار بسته معیشتی میان نیروهای خدمات شهری ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۲۳:۰۸    
عیسی زارع پور در حکمی امیر محمدزاده لاجوردی را به عنوان معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۲۳:۰۵    
انگلیس امروز چهارشنبه پس از آمریکا کلیه دارایی های اسبربانک- بزرگترین بانک روسیه- را مسدود و سرمایه گذاری خارجی جدید توسط شرکت های انگلیسی در مسکو را ممنوع کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۲۳:۰۴    
بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی و رهبر مخالفان کابینه این رژیم از نفتالی بنت بابت نشان دادن ضعف در برابر ایران انتقاد کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۲۲:۴۰    
تیم بسکتبال مهرام در فصل جاری لیگ برتر عملکرد ضعیف داشت و نتوانست حتی به نیمه نهایی هم صعود کند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۲۲:۳۳    
رییس پیشین شورای عالی مصالحه ملی افغانستان با محکوم کردن حمله تروریستی مشهد، گفت که دشمنان به دنبال متشنج کردن روابط دوستانه ایران و افغانستان هستند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۲۲:۲۲    
در طول سال های گذشته، بحث و جدل در محافل سیاسی عراق و همچنین محافل خارجی درباره حضور ترکیه در شمال خاک عراق و توجیه هات آنکارا درباره علت این حضور، تعداد نیروهای مستقر و هدف حضور آن ها شدت گرفته است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۲۲:۱۶    
جلسه کمیته های تخصصی کرونا عصر امروز (چهارشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۲۲:۱۰    
آنتونی بلینکن ، وزیر امور خارجه ایالات متحده بار دیگر با تکرار ادعاهای اثبات نشده گفته که در کل در خصوص احتمال حصول توافق در مذاکرات رفع تحریم ها در وین خوش بین نیست.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۲۲:۰۴    
کشورهای عضو مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک قرار است روز پنجشنبه بر سر تعلیق عضویت روسیه در شورای حقوق بشر سازمان ملل رأی گیری کنند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۲۲:۰۱    
آژانس بین المللی انرژی اتمی امروز چهارشنبه گفته ایران تمامی تجهیزات لازم برای ساخت قطعات سانتریفیوژ را از تأسیسات کرج به نطنز منتقل کرده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۲۱:۵۷    
روند اجرای قانون مولدسازی دارایی ها و افزایش بهره وری از اموال مازاد دولت و موانع و مشکلات آن در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی که عصر امروز به ریاست آیت الله سید ابراهیم رییسی برگزار شد، بررسی شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۲۱:۵۳    
ویدئوی زیرخاکی از احسان علیخانی، هومن سیدی و آزاده صمدی در ویژه برنامه عید نوروز را در ادامه خواهید دید.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۲۱:۴۵    
حجت الاسلام والمسلمین احمد صالحی در این دیدارها ضمن ابلاغ سلام رئیس جمهور به این خانواده ها، اظهار کرد ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۲۱:۴۳    
مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: افزایش حقوق مستمری بگیران در اردیبهشت ماه اجرایی خواهد شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۲۱:۴۰    
مراسم هایی به مناسبات سی امین سالروز آغاز جنگ بوسنی در جریان است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۲۱:۳۵    
دادگاه جنایی امارات روز گذشته (سه شنبه) یک ساکن فلسطین اشغالی را به جرم حمل و نگه داری نیم کیلوگرم ماده راون گردان کوکائین، به اعدام محکوم کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۲۱:۳۱    
وزیر امور خارجه در گفتگوی تلفنی با همتای مجارستانی گفت: با توجه به ابتکارات ایران، پیشرفت های مهمی در مذاکرات حاصل شده ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۲۱:۳۰    
کاروان تیراندازی کشورمان بعد از سفری طولانی بالاخره به ریودوژانیرو رسید.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۲۱:۲۶    
چند قانونگذار دموکرات و جمهوریخواه آمریکایی عصر چهارشنبه به وقت تهران خواستار آن شدند که جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده به توافق طولانی تر و قوی تر با ایران دست یابد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۲۱:۲۰    
تمرین امروز پرسپولیس در ساعت 17:30 در زمین کاظمی برگزار شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۲۱:۰۱    
ووینسکی، سرمربی پاختاکور پیش از دیدار با سپاهان، گفت: رقیب قدرتمندی داریم ولی به دنبال برد هستیم.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۲۰:۳۰    
میشل پلاتینی، رییس پیشین یوفا از جانی اینفانتینو به دادستانی پاریس شکایت کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۲۰:۰۱    
طبق اعلام ریاست مجمع عمومی سازمان ملل، این نهاد قرار است روز پنجشنبه (فردا) در خصوص تعلیق عضویت روسیه در شورای حقوق بشر این سازمان به عنوان مجازات حمله به اوکراین رای گیری کند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۱۹:۳۱    
انفجار یک بمب خوشه ای در استان الحدیده، در غرب یمن موجب کشته شدن یک کودک و مجروح شدن چهار کودک دیگر شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۱۹:۰۱    
بازیکن استقلال که روز گذشته پشت دوربین عکاسی حامد عراقی نشسته بود، از خروجی عکس هایش رونمایی کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۱۸:۴۸    
برنامه اردوی جدید تیم ملی فوتبال امید تشریح شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۱۸:۴۵    
لوسیانو پریرا، مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: برای بازی با الغرافه برنامه داریم که اگر بتوانیم آن را به خوبی در زمین پیاده کنیم موفق می شویم.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۱۸:۳۷    
سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: می دانیم در صورت غفلت شرایط برای ما در بازی با الغرافه سخت خواهد شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۱۸:۳۱    
وزارت دفاع ترکیه روز چهارشنبه اعلام کرد که سومین مین دریایی شناور را در آب های خود در دریای سیاه کشف کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۱۸:۲۳    
چارچوب هماهنگی شیعیان اعلام کرد که با خروج از بن بست سیاسی، دولت جدید عراق طی چند روز آینده تشکیل خواهد شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۱۸:۲۰    
آندره آ استراماچونی، سرمربی الغرافه پیش از دیدار با فولاد، گفت: در سخت ترین و قوی ترین گروه لیگ قهرمانان هستیم.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۱۸:۱۳    
گئورگی ولسیانی، مدافع تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: گروه سختی داریم اما آنالیز کاملی را در مورد پاختاکور و بقیه تیم ها انجام دادیم.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۱۷:۵۹    
مجتبی حسینی در دقایق ابتدایی دیدار با استقلال اعتراض هایی را به داور مسابقه داشت که در نهایت با کارت زرد جریمه هم شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۱۷:۵۳    
محرم نویدکیا، سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: پاختاکور فوتبال قدرتی دارد و از نظر تاکتیکی فوق العاده قوی است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۱۷:۴۸    
وزیر خارجه مجارستان امروز گفت، اتحادیه اروپا هیچ نقشی در قرارداد گازی مجارستان با شرکت گازپروم روسیه، ندارد و بوداپست در حال کار روی راه حلی برای پرداخت هزینه سوخت است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۱۷:۴۱    
تیم ملی فوتسال خود را برای رقابت های مقدماتی جام ملت های آسیا که قرار است از 20 فروردین در قرقیزستان برگزار شود آماده می کند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۱۷:۲۹    
داده های رسمی نشان می دهد که اوکراین در سه ماهه اول سال جاری میلادی تقریباً 30 برابر بیشتر از یک سال قبل از ترکیه تجهیزات صنایع دفاعی خریداری کرده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۱۷:۱۳    
به دنبال اعلام تصمیم نتانیاهو برای برگزاری تظاهرات صهیونیست های افراطی، نیروهای اشغالگر به حالت آماده باش درآمدند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۱۷:۰۷    
شرکت نفت یمن، عصر امروز (چهارشنبه)، اعلام کرد که ائتلاف سعودی آتش بس دوماهه یمن را در آب ها نقض کرده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۱۷:۰۳    
محمد پنجعلی بار دیگر عزم مدیریت در آکادمی این باشگاه را کرده است و اینبار در اقدامی عجیب پیشنهاد داده که باشگاه هیچ هزینه ای در این بخش نداشته باشد و خودش هزینه ها را برعهده گیرد!
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۱۶:۴۸    
محمد صلاح در هفته های اخیر عملکرد چندان خوبی نداشته و نسبت به ابتدای فصل دچار افت محسوسی شده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۱۶:۴۴    
سخنگوی طالبان امروز چهارشنبه در گفت وگو با رسانه ها تحولات سیاسی جدید در پاکستان را مسئله داخلی آن کشور خواند و گفت این موضوع هیچ ربطی به افغانستان ندارد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۱۶:۴۲    
با پیگیری های مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان و همکاری مسئولان شبکه ورزش دیدار تیم های فولاد و الغرافه قطر به صورت زنده از این شبکه پخش می شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۱۵:۵۸    
اولین قسمت از نسخه ویژه نابینایان سریال جیران ، روز جمعه 19 فروردین، با صدای گلاره عباسی منتشر می شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۱۵:۵۳    
مدیر اجرایی شرکت صنایع دفاعی عربستانی انترا مدعی شد: تا نیمه سال جاری میلادی خط اولین کارخانه تولید پهپاد ساخت عربستان راه اندازی خواهد شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۱۵:۴۴    
فرزاد مجیدی که در بازی مقابل پیکان در کادر فنی آبی پوشان غایب بود، از امروز در تمرینات آبی پوشان حاضر خواهد شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۱۵:۳۶    
سریال زیرخاکی پرمخاطب ترین سریال نوروزی و عصر جدید پرمخاطب ترین برنامه تحویل سال و برنامه نوروز 1401 در تلوبیون شدند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۱۵:۳۳    
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در اظهاراتی شرم آور با تروریست خواندن فلسطینی ها خواستار اعدام آن ها شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۱۵:۳۱    
بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران فعالیت سامانه بارشی، وزش باد شدید و کاهش دما در استان پیش بینی می شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۱۵:۱۸    
یک مجله آمریکایی در گزارشی با پرداختن به دیدگاه های حامیان و مخالفان احیای توافق هسته ای از طریق مذاکرات وین، پیامدهای عدم توافق در این زمینه را بررسی کرد.
  • ۱