پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۸:۳۲May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 19 فروردین 1401 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 30 اسفند 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 29 اسفند 1397 افکار نیوز 29 اسفند 1398 افکار نیوز 30 اسفند 1399 افکار نیوز 29 اسفند 1400 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1401 افکار نیوز 31 خرداد 1401 افکار نیوز 31 تیر 1401 افکار نیوز 31 مرداد 1401 افکار نیوز 31 شهریور 1401 افکار نیوز 30 آبان 1401 افکار نیوز 30 آذر 1401 افکار نیوز 30 دی 1401 افکار نیوز 30 بهمن 1401 افکار نیوز 1 اسفند 1401 افکار نیوز 1 فروردین 1401 افکار نیوز 2 فروردین 1401 افکار نیوز 3 فروردین 1401 افکار نیوز 4 فروردین 1401 افکار نیوز 5 فروردین 1401 افکار نیوز 6 فروردین 1401 افکار نیوز 7 فروردین 1401 افکار نیوز 8 فروردین 1401 افکار نیوز 9 فروردین 1401 افکار نیوز 10 فروردین 1401 افکار نیوز 11 فروردین 1401 افکار نیوز 12 فروردین 1401 افکار نیوز 13 فروردین 1401 افکار نیوز 14 فروردین 1401 افکار نیوز 15 فروردین 1401 افکار نیوز 16 فروردین 1401 افکار نیوز 17 فروردین 1401 افکار نیوز 18 فروردین 1401 افکار نیوز 19 فروردین 1401 افکار نیوز 20 فروردین 1401 افکار نیوز 21 فروردین 1401 افکار نیوز 22 فروردین 1401 افکار نیوز 23 فروردین 1401 افکار نیوز 24 فروردین 1401 افکار نیوز 25 فروردین 1401 افکار نیوز 26 فروردین 1401 افکار نیوز 27 فروردین 1401 افکار نیوز 28 فروردین 1401 افکار نیوز 29 فروردین 1401 افکار نیوز 30 فروردین 1401 افکار نیوز 31 فروردین 1401 
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۳ - ۰۷:۵۰    
عضو کمیسیون انرژی مجلس در توئیتی درباره برجام مطرح کرد؛ تاریخ ثابت کرد چه کسانی دلسوزانه نقد کردند و چه کسانی سیاسی حمایت.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۰۰:۵۵    
اگر می خواهید بدانید که چگونه می توان در ماه رمضان در عین حفظ سلامتی، وزن خود را کم کرد این مطلب را از دست ندهید.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۰۰:۳۰    
در بعضی کانال های تلگرامی خبری مبنی بر لو رفتن برنده فصل پنجم سریال جوکر منتشر شده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۱ - ۰۸:۲۵    
بهترین نسخه برای لاغری، مخلوط عسل و سیر است که باعث می شود شخص در یک ماه 10 کیلو وزن کم کند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۱ - ۰۳:۲۷    
در این گزارش به بررسی قیمت انواع نان بسته بندی در بازار پرداختیم.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۱ - ۰۳:۱۹    
خرما حاوی فیبر غذایی است که حرکات روده را تحریک و به جلوگیری از یبوست کمک می کند، مشکلی که ممکن است برخی در ماه رمضان با آن مواجه شوند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۱ - ۰۳:۱۹    
تحقیقات جدید نشان می دهند مصرف نوعی میوه چرب می تواند خطر حمله قلبی را کاهش دهد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۱ - ۰۰:۲۵    
چند دستورالعمل غذایی مهم وجود دارد که اگر مبتلایان به چاقی از آن استفاده کنند روزه داری راحت تری خواهند داشت.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۰ - ۱۴:۵۸    
کیک تولد 39 سالگی رعنا آزادی ور روی صحنه سالن نمایش فیلم بازنده را در ادامه مشاهده می کنید.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۰ - ۱۳:۵۰    
رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه وضعیت فاضلاب در برخی مناطق پایتخت خوب نیست، گفت: از این نظر منطقه 18 و 19 مشکلات جدی تری دارند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۰ - ۱۱:۴۷    
جدیدترین دیوارنگاره میدان ولی عصر (عج) با طرحی از قرآن کریم نصب و رونمایی شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۰ - ۱۰:۵۶    
به دنبال خودداری رئیس جمهو سابق آمریکا از انتشار اسناد مالی، دادستان کل نیویورک درخواست کردە که دونالد ترامپ با جریمه به انجام این کار وادار شود ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۰ - ۱۰:۵۳    
قیمت آپارتمان در تهران با عمر بنای بین یک تا 6 سال را می توانید در این گزارش مشاهده کنید.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۰ - ۱۰:۳۵    
موزه هنر های دینی امام علی (ع) این روزها میزبان یک نمایشگاه خوشنویسی قرآنی است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۰ - ۱۰:۲۱    
خلیل زارعی مستندساز کرمانی از ساخت مستند حیات وحش منوجان خبر داد. او معتقد است که جنوبی ها توجه زیادی به حیات وحش دارند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۰ - ۱۰:۱۰    
رهبر جریان حکمت ملی عراق در مراسم بزرگداشت سید عبدالعزیز حکیم گفت که طرح موضوع مذاکرات ایران و آمریکا درباره پرونده عراق پیشنهاد سید عبدالعزیز حکیم بوده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۰ - ۰۹:۴۸    
احسان علیخانی در گفت وگو با پزشک معالج تارا صبّی میهمانِ کم بینایی که ادعاهایِ او و مادرش حواشی بسیاری برای برنامه و بیمارستان شیراز ایجاد کرد، درباره این ماجرا شفاف سازی کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۰ - ۰۹:۰۹    
داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته دوره های فراگیر سال 1401 دانشگاه آزاد و پیام نور تا امروز شنبه 20 فروردین ماه برای ثبت نام مهلت دارند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۰ - ۰۷:۳۰    
در سالگرد هلاکت 13 نظامی صهیونیست در اردوگاه جنین، یک جوان دیگر از این اردوگاه رعب و وحشتی کم سابقه را به جان صهیونیست ها انداخت و باعث شد بیش از یک هزار نظامی صهیونیست برای یافتن او بسیج شوند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۰ - ۰۷:۰۱    
دفتر ریاست جمهوری اوکراین روز جمعه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: ولادیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین با رئیس کمیسیون اروپا و همچنین با جوزف بورل ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۰ - ۰۶:۳۰    
ماه رمضان از روزهای قبل آغاز شده و ستاره های مسلمان جهان فوتبال، گهگاه در شرایطی پا به زمین بازی می گذارند که روزه هستند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۰ - ۰۶:۰۰    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهبهان از کشف و امحای مزرعه خشخاش در این شهرستان خبر داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۰ - ۰۵:۳۰    
با برگزاری دیدارهای پرسپولیس و استقلال در دو روز متوالی در ورزشگاه آزادی موافقت شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۰ - ۰۵:۰۰    
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی پیرو افزایش تعرفه در بخشی از بسته های اینترنت و دغدغه مردم نسبت به شیوه اعمال مقررات و رعایت حقوق مصرف کنندگان اطلاعیه صادر کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۰ - ۰۴:۰۰    
علی نصیری، رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران درباره وقوع طوفان گرد و غبار در تهران، اظهار کرد: مبدأ این طوفان از کشور عراق است و با توجه به این موضوع ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۰ - ۰۳:۳۰    
روح الله رستمی، قهرمان پارالمپیک در اقدامی ارزشمند هدیه مقام معظم رهبری را برای انجام امور خیریه به فروش گذاشت.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۰ - ۰۳:۰۱    
این احتمال وجود دارد که ایران به زودی الگوی روسیه در فروش نفت را در پیش گرفته و فروش نفت و گاز خود را به ریال آغاز کند و در این زمینه دلار را کنار بگذارد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۰ - ۰۲:۳۰    
دادستان لنگرود با اشاره به انتشار تصاویر سیلی خوردن یک دانش آموز توسط مدیر مدرسه، گفت: با هرگونه عملی که سلامت جسمی، روانی دانش آموزان را به خطر اندازد برخورد می شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۰ - ۰۲:۰۰    
ولودمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین روز جمعه گفت که این کشور از واگذار کردن زرادخانه هسته ای خود پشیمان بوده اما به دنبال سلاح هسته ای نیز نیست.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۰ - ۰۱:۳۰    
جالینا پورتر ، معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در یک نشست خبری شامگاه جمعه بار دیگر تصریح کرد که در مذاکرات رفع تحریم ها در وین توافق با ایران نه قطعی و نه نزدیک است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۰ - ۰۰:۳۰    
یک تحلیلگر نشریه نیوزویک نوشته توسل آمریکا به تحریم ها طی دو دهه گذشته بیش از 900 درصد افزایش داشته اما این تحریم ها تا به حال دستاوردی نداشته اند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۲۳:۵۵    
تیم فوتبال فولاد خوزستان شب گذشته در اولین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2022 به مصاف الغرافه قطر رفت و با نتیجه تساوی بدون گل رضایت داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۲۳:۴۳    
دیمیتری میدویدیوف ، نخست وزیر سابق روسیه که در حال حاضر معاون دبیر شورای امنیت ملی این کشور است تحریم های اعمال شده علیه کشورش را اعلان جنگ اقتصادی توصیف کرده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۲۳:۳۰    
فاخر باوی اظهار کرد: به دنبال انتشار تصاویری از راهزنی در مرز شلمچه از کامیون های باری سبزی و صیفی جات، دستورات قضائی برای شناسایی و دستگیری متهمان صادر شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۲۳:۲۷    
دادستان دادسرای عمومی و انقلاب نیشابور از شناسایی و دستگیری 3 هنجارشکن گلزار شهدای بهشت فضل این شهرستان خبر داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۲۳:۲۴    
دو هفته اخیر در سرزمین های اشغالی شاهد بوده ایم، با همه اهمیت، دست گرمی باشد. این روند، بیشتر به طلیعه فوران آتشفشانی می ماند که تازه، دود آن به هوا برخاسته است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۲۳:۱۹    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: اعتقادم این است که در این 24 هفته ای که گذشته و تیم استقلال شکستی نداشته، حریف استقلال در زمین نشده اند و الان می خواهند بازی را بیرون از زمین ببرند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۲۳:۱۵    
عمران خان ، نخست وزیر پاکستان، روز جمعه گفت که اگر مخالفان موفق به سرنگونی دولت او و تشکیل دولت جدید شوند، این دولت برآمده از گروه های مخالف را به رسمیت نخواهد شناخت.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۲۳:۰۲    
بر اساس تصمیم ستاد بحران استان تهران، تمام مدارس تهران فردا دایر است ولی فعالیت های ورزشی مدارس و در محیط باز مثل اردوها تعطیل هستند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۲۲:۳۰    
بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، بعدازظهر امروز (جمعه)، از محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین بابت صدور بیانیه در محکومیت عملیات استشهادی تل آویو تقدیر کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۲۲:۰۱    
ارتش روسیه از نابودی مرکز آموزش نیروهای خارجی در شهر اودسا واقع در جنوب اوکراین خبر داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۲۱:۳۰    
سفارت ترکیه در تل آویو، بعدازظهر امروز (جمعه)، در بیانیه ای به عملیات استشهادی در اراضی اشغالی واکنش نشان داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۲۱:۰۰    
وزارت دفاع روسیه ادعای کی یف مبنی بر اصابت موشک روسی به ایستگاه راه آهن کراماتورسک را رد کرد و آن را ادعایی تحریک آمیز خواند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۲۰:۳۰    
وانگ یی وزیر امور خارجه این کشور در گفت وگوی تلفنی با کلمان بون معاون وزارت خارجه فرانسه در امور اروپا، عدم تعادل در سیستم امنیتی کنونی اروپا را از دلایل اصلی بحران اوکراین خواند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۲۰:۰۰    
باشگاه ملوان انزلی قصد دارد از وجود محمد حسین مرادمند و سیاوش یزدانی در ترکیب خود استفاده کند و فعلا آنها را به استقلال نمی دهد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۹:۳۰    
شهر تهران امروز (جمعه) یکی از آلوده ترین روزهایش را پشت سر می گذارد. طبق اعداد و ارقام سامانه پایش کیفی هوای کشور، شاخص آلودگی هوای تهران در حال حاضر 486 است و در شرایط خطرناک قرار دارد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۹:۱۰    
طبق برنامه اعلام شده از سوی باشگاه پرسپولیس قرار بود وحید فاضلی، مربی تیم آلومینیوم اراک از ساعت 14:30 در نشست خبری این بازی شرکت کند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۸:۱۱    
رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: لایحه پیش بینی هزینه های سفر ریاست جمهوری به جهت عدم کفایت مستندات در کمیسیون برنامه و بودجه قبل از طرح در صحن علنی شورا به شهرداری عودت داده شده بود.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۸:۰۱    
تیم فوتبال بایرلورکوزن یکشنبه آینده در هفته بیست و نهم بوندسلیگا به مصاف بوخوم می رود.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۷:۳۶    
عبدالله بو حبیب وزیر امور خارجه لبنان روز پنج شنبه درباره دلایل این کشور درخصوص امتناع از رأی به تعلیق عضویت روسیه در شورای حقوق بشر توضیح داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۷:۰۹    
تیم ملی برزیل قرار است با تیته در جام جهانی 2022 قطر حاضر شود اما این مربی قصد دارد پس از پایان این رقابت ها از این تیم خداحافظی کند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۶:۳۹    
تصویری از برج میلاد در هوای آلوده امروز پایتخت؛ بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کیفیت هوا در شرایط ناسالم و خطرناک برای گروه های حساس قرار دارد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۶:۳۳    
یحیی گل محمدی در نشست خبری قبل از دیدار پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک در جام حذفی فوتبال کشور با تاکید بر اینکه بازی سوم خود را در این رقابت ها پیش رو داریم ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۶:۲۹    
رسانه اندونزیایی indosport با اشاره به علاقمندی تیم فوتبال آث میلان برای خرید مهدی طارمی مهاجم پورتو پرتغال نوشت این تیم ایتالیایی در صورت ناکامی در جذب طارمی 3 مهاجم آسیایی دیگر از جمله سردار آزمون ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۶:۰۸    
دیمیتری پسکوف سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز (جمعه) گفت مسکو انتظار دارد که عملیات نظامی ویژه در اوکراین به زودی تکمیل شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۵:۱۲    
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید دارایی گفت: با این اتفاقات، دشمن شناسی مردم بالا می رود و تشخیص می دهند که دشمن در دشمنی خود جدی است و باید مقابل دشمن ایستاد و ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۵:۰۷    
وبگاه العهد کلیپی از حمله پهپادی شب گذشته به محل استقرار نظامیان آمریکایی در پایگاه عین الاسد واقع در غرب عراق را منتشر کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۵:۰۴    
چشمه های تولید گردوخاکی که در شمال عربستان، عراق و سوریه شکل گرفته و غالبا استا های مرزی ما را درگیر می کرد، حالا به تهران رسیده و به سمت شمال شرق می رود.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۵:۰۱    
همسرشهید حجت الاسلام محمدصادق دارایی خطاب به دشمنان گفت: چشم دشمنان کور و بدانند این شهید تمام نشده است و پسر او را طوری تربیت می کنم که راه پدرش را ادامه بدهد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۴:۵۷    
حجت الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در خطبه های نماز جمعه امروز پایتخت که در دانشگاه تهران اقامه شد ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۴:۵۲    
بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته 3184 تن به کرونا مبتلا شدند و متاسفانه 36 نفر نیز جان خود را از دست دادند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۴:۲۶    
محمد حمید زاده ، با اشاره به آغاز فصل اجاره گفت: متاسفانه اخبار رسیده از بازار اجاره بها در فصل پیش رو برای مستاجران بسیار نگران کننده است و بسیاری از صاحب خانه ها خواستار افزایش هزینه رهن و اجاره ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۴:۲۲    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره به هشدار نارنجی سازمان هواشناسی و کاهش کیفیت هوا گفت: فعلا تصمیمی برای تعطیلی تهران گرفته نشده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۳:۴۸    
پس از نیم بها شدن بلیت سینماها سرانجام تعداد مخاطبان فیلم های اکران نوروزی به یک میلیون نفر رسید.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۳:۳۹    
معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نگرانی ها و دغدغه های ناشران درباره اعلام وصول کتاب ها و رسیدن شان به نمایشگاه، مسئله کاغذ و احتمال برگزار نشدن نمایشگاه کتاب در پی اوج گیری کرونا پاسخ داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۳:۳۳    
رضا توکلی با بیان اینکه مردم دوست دارند در مجموعه های تلویزیونی مشکلات و دغدغه های فکری خودشان را ببینند، بیان کرد: اگر برنامه سازان ما بر اساس دیدگاه و مشکلات مردم ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۳:۲۷    
مراسم تشییع پیکر مطهر شهید حجت الاسلام محمدصادق دارایی بزدی دومین شهید حادثه تروریستی حرم مطهر رضوی، صبح امروز در روستای بزد تربت جام، زادگاه آن شهید برگزار شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۳:۲۲    
جنبش حزب الله لبنان، امروز (جمعه)، درباره عملیات استشهادی در قلب تل آویو بیانیه ای صادر کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۲:۲۳    
مجید جلالی درباره بیانیه های اخیر باشگاه های لیگ برتری علیه هم که از روز گذشته شدت بیشتری هم گرفته است، اظهار داشت: متاسفانه باور بدی بین مربیان، مدیران، باشگاه ها و .. ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۱:۵۳    
قیمت انواع ارز های شاخص دیجیتالی امروز در روند معاملات در بازار های تجارت دیجیتال بین المللی تغییراتی را تجربه کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۱:۵۱    
توده گرد و خاکی که از عراق وارد کشور شده امروز غرب و مرکز کشور را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۱:۴۸    
امروز نرخ دلار در صرافی ملی 25 هزار و 243 تومان است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۱:۴۶    
علیرضا پناهیان طی توییتی نوشت: در کنار بدن خونین شهیدان صحن پیامبر اعظم با افتخار میتوان این حدیث نبوی را فریاد زد: العلماء ورثة الانبیاء
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۱:۴۳    
فرشاد فلاحت زاده درباره هم گروهی ایران با انگلیس ، آمریکا و برنده پلی آف اروپا که از میان تیم های ولز، اوکراین و اسکاتلند خواهد بود، گفت: هر تیمی که به جام جهانی می آید، کیفیت خوبی دارد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۱:۴۱    
با وجود این که سر الکس فرگوسن تقریباً یک دهه پیش به عنوان سرمربی منچستریونایتد بازنشسته شد، طبق گزارشات، هنوز در 80 سالگی 235 هزار پوند در هفته درآمد دارد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۱:۳۸    
برخی منابع خبری گزارش دادند که پایگاه آمریکایی عین الاسد در استان الانبار عراق هدف حمله قرار گرفته است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۱:۳۶    
نیروهای رژیم صهیونیستی با تیراندازی به مجری عملیات استشهادی شب گذشته در تل آویو، او را در شهر یافا به شهادت رساندند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۱:۳۴    
14 سال پس از آغاز عملیات اجرایی بیش از 2 میلیون واحد مسکن مهر، حدود 250 هزار واحد از این طرح در کشور باقیمانده که به گفته مدیرعامل بانک مسکن تاکنون فروش اقساطی نشده اند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۰۶:۰۱    
سکانسی از فیلم ساخت ایران را مشاهده کنید.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۰۵:۳۱    
کامنت بامزه هوتن شکیبا (صداپیشه کاراکتر عروسکی بچه در برنامه مهمونی) در زیر تصویر تازه پدرام شریفی که در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۰۳:۳۰    
رضا گلزار با خواهرزاده هایش برسام و آویسا، در گذر زمان را مشاهده می نمایید.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۰۱:۳۰    
تینا پاکروان با انتشار این عکس نوشت: از تک تک عوامل پشت دوربین ، تولید و پس تولید و بازیگران نازنین سریال خاتون سپاسگزارم که این پازل بدون هرکدام شان ناقص بود.