پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۱:۵۳May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 24 فروردین 1401 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 30 اسفند 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 29 اسفند 1397 افکار نیوز 29 اسفند 1398 افکار نیوز 30 اسفند 1399 افکار نیوز 29 اسفند 1400 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1401 افکار نیوز 31 خرداد 1401 افکار نیوز 31 تیر 1401 افکار نیوز 31 مرداد 1401 افکار نیوز 31 شهریور 1401 افکار نیوز 30 آبان 1401 افکار نیوز 30 آذر 1401 افکار نیوز 30 دی 1401 افکار نیوز 30 بهمن 1401 افکار نیوز 1 اسفند 1401 افکار نیوز 1 فروردین 1401 افکار نیوز 2 فروردین 1401 افکار نیوز 3 فروردین 1401 افکار نیوز 4 فروردین 1401 افکار نیوز 5 فروردین 1401 افکار نیوز 6 فروردین 1401 افکار نیوز 7 فروردین 1401 افکار نیوز 8 فروردین 1401 افکار نیوز 9 فروردین 1401 افکار نیوز 10 فروردین 1401 افکار نیوز 11 فروردین 1401 افکار نیوز 12 فروردین 1401 افکار نیوز 13 فروردین 1401 افکار نیوز 14 فروردین 1401 افکار نیوز 15 فروردین 1401 افکار نیوز 16 فروردین 1401 افکار نیوز 17 فروردین 1401 افکار نیوز 18 فروردین 1401 افکار نیوز 19 فروردین 1401 افکار نیوز 20 فروردین 1401 افکار نیوز 21 فروردین 1401 افکار نیوز 22 فروردین 1401 افکار نیوز 23 فروردین 1401 افکار نیوز 24 فروردین 1401 افکار نیوز 25 فروردین 1401 افکار نیوز 26 فروردین 1401 افکار نیوز 27 فروردین 1401 افکار نیوز 28 فروردین 1401 افکار نیوز 29 فروردین 1401 افکار نیوز 30 فروردین 1401 افکار نیوز 31 فروردین 1401 
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۵:۰۲    
با دستور رئیس جمهوری، یارانه کمک حمایت معیشتی ماه مبارک رمضان به مبلغ 150هزار تومان به ازای هر یک از اعضای خانواده به حساب 11میلیون و 38هزار و 520نفر سرپرست خانوار واریز شد
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۰۱:۱۱    
در راستای تحقق اهداف و برنامه های تعیین شده براساس فرامین رییس جمهوری محترم درخصوص افزایش عرضه به بازار، گروه صنعتی ایران خودرو توانسته در بازه زمانی ابتدای اسفند سال گذشته تا 21 فروردین امسال ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۰۰:۱۰    
یک سهامدار شرکت توییتر از ایلان ماسک به دلیل تاخیر در افشای خرید بیش از پنج درصد سهام توییتر که باعث شد قیمت سهام این شرکت پایین بماند، شکایت کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۱۱:۳۷    
در ساعات نخست معاملات روز پنجشنبه، به نظر می رسد روند اصلاح قیمتی در بازار رمزارزها فعلا متوقف شده و اکثر کوین ها در محدوده سبز قرار دارند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۱۱:۱۱    
2 میلیون و 80 هزار خانوار مددجو تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند که حدود 7 میلیون نفر را شامل می شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۱۰:۴۱    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتقاد از برخی اظهارات درباره نظر هیات نظارت مجمع درباره مصوبه واردات خودرو، گفت: در این بحث، به مجمع تشخیص مصلحت نظام، هیات عالی نظارت و برخی اشخاص جفا شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۰۹:۱۹    
پس از نام گذاری سال 1401 به عنوان سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین از سوی رهبر معظم انقلاب و در ادامه تاکیدات مجدد ایشان بر اهمیت این موضوع، مباحث مختلفی در این خصوص در رسانه ها مطرح شده است ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۰۸:۵۰    
نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: برکات طرح شفافیت از زیان های جزئی آن بسیار بیشتر است و باعث تصمیمات محکم تر می شود چرا که مرحله بعد از شفافیت پاسخگویی است و موجب پاسخ گویی نیز می شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۰۸:۲۰    
جدیدترین آمار مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری آمریکا (CDC) نشان می دهد، سال 2021 با ثبت بیش از 3,465,000 مورد مرگ و میر ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۰۸:۱۱    
رامبد جوان، در پستی اینستاگرامی، به انتشار فیلمی از قیچی کردن موی دانش آموزان یک مدرسه، واکنش نشان داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۰۸:۱۱    
سخنگوی دولت در توئیتی، دیدار تشکل ها و فعالان دانشجویی با رئیس جمهور را گرم و صمیمی با سئوالات صریح و نقدهای بدون لکنت دانشجویان و پاسخ های روشن آیت الله رئیسی توصیف کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۰۷:۵۰    
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: رییس جمهور به توسعه صنعت فضایی نگاه ویژه ای دارد و با جدیت توسعه فناوری فضایی را پیگیری می کند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۰۷:۲۰    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: حمایت قاطع رهبر انقلاب از تیم مذاکره کننده هسته ای نشان دهنده رعایت خط قرمزها در جریان مذاکرات است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۰۷:۱۱    
سرمربی پیکان می گوید صنعت نفت آبادان با حضور علیرضا منصوریان شکل تازه ای گرفته و روزهای خوبی را پشت سر می گذارد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۰۶:۵۰    
نتایج نظرسنجی ها در انگلیس حاکی از آن است که بیش از نیمی از مردم این کشور در پی افشای رسوایی پارتی گیت و جریمه بوریس جانسون توسط پلیس، خواهان کناره گیری وی از سمت نخست وزیری هستند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۰۶:۲۰    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از افزایش قیمت بسته های اینترنت انتقاد کرده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۰۶:۱۱    
هافبک نفوذی آلومینیوم با مصدومیت شدید در دیدار با پرسپولیس مواجه شده و از ترکیب تیمش بیرون رفت.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۰۵:۵۱    
سفیر پیشین ایران در جمهوری آذربایجان با بیان اینکه تیم مذاکره کننده افرادی مومن، با تجربه و امین ارکان نظام هستند، گفت: هوشیاری تیم مذاکره کننده و رعایت خطوط قرمز ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۰۵:۲۰    
ابتلای 25 هزار مورد جدید به کرونا در شانگهای مقامات را مجبور به اتخاذ تدابیر بازدارنده و در نظر گرفتن جرایم شدید علیه متخلفان کرده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۰۵:۰۰    
تیم ملی امید در دیداری دوستانه به مصاف گل گهر می رود.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۰۴:۵۰    
یک کارشناس مسائل منطقه با بیان این که نظام سلطه از تمام توانمندی های اطلاعاتی، امنیتی، سیاسی و رسانه ای خود برای ایجاد اختلاف و دوگانگی بین ایران و افغانستان استفاده می کند ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۰۴:۲۰    
کارشناس مسائل بین الملل تاکید کرد: سیاست منسجمی در کشور در قبال پدیده مهاجرت وجود ندارد و این باعث سوءاستفاده دشمن از رخنه های نفوذ در کشور می شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۰۳:۵۰    
وزیر دولت انگلیس تایید کرد که ارتش این کشور در خاک خود به نیروهای اوکراینی که انتظار می رود در چند روز آینده وارد انگلیس شوند، آموزش نظامی خواهد داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۰۳:۳۰    
ویدیویی از سریال راز بقا به کارگردانی سعید آقاخانی که در فضای مجازی منتشر شده است را مشاهده می کنید.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۰۳:۱۱    
فریبا نادری با اشاره به اینکه در گذشته میزان تعارضات جنسی و خشونت علیه زنان در سینما بیشتر بود، تأکید کرد که پر رنگ شدن فضای مجازی در جامعه به کمتر شدن تعارضات جنسی در سینما کمک کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۰۲:۵۱    
یک نماینده مجلس با اشاره به اقدام تروریستی حرم مطهر رضوی گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی تکفیری ها را تحریک می کنند تا علیه مسلمانان اقداماتی از این دست را انجام دهد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۰۲:۲۵    
بر اساس تحقیقات جدید، هورمونی که باعث بلوغ می شود و باروری را در انسان کنترل می کند؛ ممکن است به عنوان درمانی برای بیماری کبد چرب غیر الکلی به کار رود.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۰۲:۱۱    
اجرای تئاتر فریاد خاموش به کارگردانی محمدهادی عطایی، روز سه شنبه بیست و سوم فروردین ماه با یادی از علی سلیمانی، بازیگر فقید تئاتر کشورمان، در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر آغاز شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۰۱:۵۱    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در توئیتی از تهیه طرح شفافیت قوای سه گانه و سایر نهادها با 200 امضای نمایندگان خبر داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۰۱:۲۰    
دیوید مالپاس رئیس بانک جهانی سه شنبه گفت که این بانک در حال آماده سازی کمک 1.5 میلیارد دلاری به اوکراین برای کمک به حفظ عملکرد دولت این کشور در میان تهاجم روسیه است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۰۱:۱۰    
حجت الاسلام جواد محمدزمانی در شب شعر مادر امت فرهنگسرای اندیشه گفت: جایگاه زن در اسلام بسیار والاست و براساس آیات و روایات، اگر کسی می خواهد نفس خودش و پروردگارش را بشناسد، باید زن را بشناسد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۰۰:۵۰    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آمریکایی ها به دلیل ضعف در تصمیم گیری در موضوع برجام مجبور به زیاده گویی و بهانه جویی شده اند و مذاکرات را متوقف کرده اند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۰۰:۳۰    
حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله بهترین اوقات در ماه مبارک رمضان برای اجابت دعا را معرفی کردند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۰۰:۲۵    
محققان آمریکایی موفق به کشف هورمونی شده اند که می تواند راه را برای درمان بیماری کبد چرب هموار سازد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۰۰:۲۰    
به ادعای رهبر حزب جمهوری خواه خلق ترکیه، اردوغان در ازای دریافت پول پرونده خاشقچی را به ریاض تحویل داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۰۰:۰۲    
زمانی برای مردن نیست ، سریع و خشن 9 و مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست از گران ترین فیلم های هالیوودی بودند که در سال کرونازده 2021 اکران شدند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۰۰:۰۰    
اهالی روستای القصیر در منطقه القامشلی سوریه کاروانی از نیروهای آمریکایی را که قصد عبور از این روستا داشت وادار به عقب نشینی کردند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۲۳:۵۸    
مقامات دولت نجات ملی یمن در کنگره فلسطین در صنعاء تاکید کردند که کشورشان در مقطع حساس کنونی پشتیبان مقاومت و مبارزات ملت فلسطین در برابر تجاوزگری رژیم صهیونیستی است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۲۳:۵۶    
منابع خبری چهارشنبه شب به وقت تهران اعلام کردند که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا با ارسال کمک نظامی 800 میلیون دلاری جدید به اوکراین برای مقابله با ارتش روسیه موافقت کرده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۲۳:۵۳    
آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا از ولیعهد ابوظبی بابت پاسخ دیرهنگام واشنگتن به حملات انصارالله یمن عذرخواهی کرده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۲۳:۵۰    
معاون رئیس جمهور سابق آمریکا روز چهارشنبه طی مراسمی در جمع دانشجویان در زمینه گمانه زنی ها در خصوص نامزدی احتمالی در ریاست جمهوری در سال 2024 گفت که آن ها را در جریان می گذارد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۲۳:۴۵    
وزارت دفاع یونان غروب چهارشنبه به وقت تهران از شناسایی و رهگیری دو فروند جنگنده اف-16 ترکیه بر فراز جزایر این کشور در دریای اژه خبر داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۲۳:۴۲    
حسن کامرانی فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال از برگزاری دیدار دوستانه با تیم های ملی برزیل یا آرژانتین خبر داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۲۳:۳۹    
سرچ عکس در اینستاگرام یک راه حل خوب برای رسیدن خواسته کاربران در اینستاگرام است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۲۳:۳۲    
نخست وزیر عراق در مصاحبه ای با روزنامه واشنگتن پست گفته چنانچه حکم جدیدی برای تمدید نخست وزیری اش به دست بیاورد، انحصار سلاح را در دستان دولت قرار خواهد داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۲۳:۲۷    
تیم فوتبال تراکتور این فصل به دنبال بقا در لیگ برتر ایران خواهد بود و سپس ماموریت ویژه کادرفنی این تیم آغاز می شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۲۳:۲۳    
مهدی مهدوی کیا امروز به همراه محمد محمدی سرپرست تیم امید با حضور در وزارت ورزش با سید حمید سجادی دیدار کردند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۲۳:۱۳    
پیج گینس در توییتر خود تایید کرد که لیگ قهرمانان را به عنوان بزرگترین رقابت ورزشی تاریخ اعلام می کند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۲۳:۰۷    
امیرحسین آرمان به جمع بازیگران فیلم سینمایی بخارست به تهیه کنندگی علی طلوعی، کارگردانی سیدمسعود اطیابی و نویسندگی حمزه صالحی پیوست.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۲۳:۰۳    
آن طور که از شواهد و قرائن پیداست سیدجلال حسینی پرافتخارترین بازیکن کنونی لیگ برتر ایران دیگر جایی در تفکرات یحیی گل محمدی ندارد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۲۲:۵۷    
حسین سوری، فعال صنفی بازنشستگان کشوری، از دو فقره افزایش حقوق بازنشستگان کشوری در سال جاری خبر داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۲۲:۵۰    
از ابتدای فصل علیرضا ابراهیمی کمتر به بازی گرفته شده و اصلاً نتوانسته است در خط دفاع سرخپوشان خودی نشان دهد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۲۲:۴۲    
رئیس فراکسیون ورزش مجلس از نتایج پیگیری خود برای بازگشت عادل فردوسی پور به صداوسیما خبر داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۲۲:۳۱    
وزارت دفاع روسیه امروز چهارشنبه اعلام کرد که آتش بس بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان روز سه شنبه توسط نیروهای ارتش جمهوری آذربایجان نقض شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۲۲:۲۶    
اسناد جدید نشان می دهند انگلیس با سیا درباره ترور فیدل کاسترو، رهبر انقلابی کوبا رایزنی کرده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۲۲:۲۲    
اولاف شولتز، صدر اعظم آلمان با ابراز تعجب از عدم پذیرش رئیس جمهور این کشور از سوی مقام های اوکراین، گفت که قصد ندارد در آینده نزدیک به کی یف سفر کند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۲۲:۱۸    
ترکیب احتمالی تیم فوتبال بارسلونا برای فصل آینده مشخص شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۲۲:۰۴    
امیر عطابخش، مدیرعامل پیکان توضیحاتی در خصوص آخرین وضعیت تیم های فوتبال و والیبال این باشگاه ارائه کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۲۱:۵۷    
گروه های مقاومت فلسطین، پس از تشدید کارشکنی های رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در ماه مبارک رمضان، اعلام بسیج عمومی کردند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۲۱:۵۳    
نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا با یادآوری تلاش آمریکا برای کودتا در کاراکاس گفت، نفرت ایالات متحده از ونزوئلا کماکان ادامه دارد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۲۱:۴۲    
سرمربی تیم فوتبال هوادار شب گذشته زانوی آسیب دیده اش را پس از گذشت ماه ها و در نخستین فرصت، تحت درمان و عمل گروه پزشکی قرار داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۲۱:۳۹    
جلال الدین علی محمدی، هافبک تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: می توانیم برنامه های تاکتیکی را بدون اینکه هواداران حریف روی ما تاثیر بگذارند، اجرا کنیم.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۲۱:۳۲    
مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: پرسپولیس در برهه ای است که نتایج بدی هم نگرفته و نباید همه چیز را زرد و منفی نشان داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۲۱:۲۵    
علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: حذف استقلال و پرسپولیس نشان می دهد که جام حذفی چه جام عجیب و غریبی است و هیچ تیمی نمی تواند صددرصد تمرکز برد پیدا کند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۲۱:۱۷    
امروز در جلسه شورای ترافیک شهر تهران برگزاری نمایشگاه کتاب 1401 در شهر آفتاب و جا به جایی عوارضی تهران-قم به تصویب رسید.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۲۱:۱۴    
حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه گفت: توافقی در خصوص آزادسازی مطالبات مالی ما نزد یکی از بانک های خارجی به وجود آمده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۲۱:۰۱    
طبق اعلام سازمان لیگ، فینال جام حذفی در تاریخ هفتم خرداد ماه برگزار می شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۲۰:۳۰    
استقلال با 56 امتیاز، پرسپولیس با 50 امتیاز و سپاهان با 46 امتیاز، تنها تیم هایی هستند که روی کاغذ شانس قهرمانی دارند اما دو تیم سرخابی با شانس بیشتر لیگ برتر را دنبال می کنند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۲۰:۰۱    
برنامه مسابقات هفته بیست و پنجم الی هفته سی اُم لیگ برتر در حالی دقایقی قبل از سوی سازمان لیگ اعلام شد که طبق آن، هشتم خردادماه زمان اتمام فصل 01-1400 خواهد بود.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۹:۳۰    
اولگ سیرومولوتوف؛ معاون وزیر خارجه روسیه تهدید کرد، هر وسیله متعلق به ناتو که در اوکراین حرکت کند، هدف قانونی نظامیان روس خواهد بود.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۹:۱۰    
بازیگر سریال نجلا گفت: به نظرم سریال نجلا، سریال موفقی بوده و استقبال عموم از سری دوم، دست کم از چیزی که من فکر می کردم بیشتر بود.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۸:۵۶    
محرم نویدکیا؛ سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: می دانیم مقابل التعاون بازی سرنوشت سازی داریم.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۸:۵۳    
شهاب گردان، بازیکن تیم فوتبال فولاد ایران گفت: باید نسبت به قبل سخت گیرتر باشیم و از موقعیت های مان بهتر استفاده کنیم و اشتباهات مان را به صفر برسانیم.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۸:۴۶    
تیم فوتبال پیکان در دیداری تدارکاتی صنعت نفت آبادان را شکست داد .
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۸:۲۳    
روابط عمومی باشگاه مس رفسنجان توضیحاتی را در خصوص شایعات مطرح شده پیرامون وضعیت همکاری با سرمربی تیم فوتبال این باشگاه به صورت زیر منتشر کرد:
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۸:۱۸    
محمد بنا، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی توضیحاتی را در خصوص شرایط این تیم ارائه کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۸:۱۴    
جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال فولاد ایران گفت: آهال در واقع تیم ملی فوتبال ترکمنستان است و بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۷:۵۷    
نام باشگاه نساجی در طول شصت و سه سال حیاتش با کلماتی مثل مقاومت یا جنگندگی، عجین شده. شمالی ها بالا و پایین فوتبال را با تمام وجود لمس کرده اند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۷:۴۱    
در ادامه سیاست های ضد روسی کشورهای غربی و اعمال تحریم های اقتصادی مختلف بر این کشور، هلند نیز حجم زیادی از دارایی های روسیه را مسدود کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۷:۳۰    
وزیر دفاع ترکیه روز چهارشنبه گفت که ترکیه سطح آمادگی واحدهای خنثی سازی مین را به دلیل تداوم تهدید مین های سرگردان افزایش داده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۷:۲۰    
ستاره سابق بایرن مونیخ، معتقد است اوضاع این تیم در حال حاضر اصلاً خوب نیست.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۷:۰۶    
مصطفی لشگری؛ معاون روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس پرونده رادشوویچ دروازه بان سابق خود را به دادگاه CAS ارجاع خواهد داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۷:۰۱    
رئیس جمهور ترکمنستان با ارسال پیامی انتخاب شهباز شریف به عنوان نخست وزیر پاکستان را تبریک گفت.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۶:۵۸    
شجاع خلیل زاده، مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان به شایعه تغییر احتمالی کادرفنی تیم ملی در آستانه جام جهانی 2022 قطر واکنش نشان داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۶:۵۱    
سعید عزیزیان معتقد است فرهاد مجیدی باید در ضربات پنالتی دیدار استقلال و نساجی، از سید حسین حسینی درون دروازه استفاده می کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۶:۴۳    
دولت انگلیس در تداوم همراهی با سیاست های آمریکا، چند تن از تجار مشهور و مهم روسیه را به فهرست تحریم های خود افزود.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۶:۴۰    
سخنگوی وزارت خارجه چین گفت پکن تحریم های یکجانبه ایالات متحده علیه مسکو را غیرقابل قبول می داند، زیرا در نهایت همه کشورهای دیگر باید هزینه آن را بپردازند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۵:۵۴    
زنان سریال جیران با اینکه در پستوهای حرم محبوس اند، سیاس و دسیسه گر هستند و زمام امور را پنهانی در دست دارند؛ از مهدعلیا که سرآمد آن هاست تا زنان عقدی شاه که هر یک چیزی بیش تر از یک زندگی راحت ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۵:۴۰    
سپیده (سوفیا) مکرمتی، همسر ایرانی کلارنس سیدورف (فوتبالیست معروف هلندی) که از خانواده ای ایرانی در کانادا متولد شده و هم اکنون در دبی زندگی می کند، با حضور در تهران از یک مرکز خیریه بازدید کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۵:۳۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه چین در پیامی توییتری با اشاره به مسدودسازی پول های ایران در خارج از کشور بر اثر تحریم های آمریکا، از سیاست های این کشور انتقاد کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۵:۲۵    
شورای پروانه نمایش فیلم های سینمایی با صدور پروانه نمایش سه فیلم از جمله نگهبان شب موافقت کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۵:۱۶    
رئیس جمهور فرانسه حین بازدید از مناطق شرقی این کشور به عنوان بخشی از کارزار انتخاباتی، توسط مردم این منطقه بی ارزش و دروغگو خطاب شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۵:۱۳    
رئیس جمهور با ابراز نارضایتی از گرانی کالاهای اساسی، به دستگاه های نظارتی دستور داد پشت پرده گرانی های اخیر را بررسی و دلایل آن را شناسایی کنند و به وزرای اقتصادی دولت تاکید کرد اقدامات لازم برای ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۵:۰۴    
تصویری قدیمی از رضا عطاران، علی مشهدی و روشنک عجمیان در سریال "کوچه اقاقیا" را در ادامه مشاهده می کنید.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۴:۵۶    
بار دیگر نام اشکان دژاگه کاپیتان سابق تیم ملی برای حضور در استقلال مطرح شده اما باید دید آیا مجیدی تمایلی به جذب او نشان می دهد یا نه؟
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۴:۵۲    
با افزایش روس هراسی کشورهای غربی بعد از عملیات نظامی روسیه در اوکراین و علیرغم هشدار مسکو، سوئد بالاخره اعلام کرد که قصد دارد به ناتو ملحق شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۴:۴۸    
قیمت برخی از خودروها، امروز در بازار آزاد نسبت به آخرین معاملات دیروز با افزایش همراه است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۴:۴۱    
رئیس جمهور فرانسه در واکنش به اظهارات همتای آمریکایی علیه روسیه گفت، اطمینان ندارد تشدید لفاظی ها به توقف جنگ و احیای صلح کمک کند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۴:۳۳    
آرام جعفری تصویر زیر را در صفحه رسمی خود منتشر کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۴:۱۲    
به اعلام وزارت جنگ رژیم صهیونیستی، ارزش صادرات نظامی این رژیم به کشورهای عربی که توافق عادی سازی روابط با امضا کرده اند، در سال 2021، حدود 800 میلیون دلار است.
  • ۱