پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۲:۰۲May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 28 فروردین 1401 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 30 اسفند 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 29 اسفند 1397 افکار نیوز 29 اسفند 1398 افکار نیوز 30 اسفند 1399 افکار نیوز 29 اسفند 1400 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1401 افکار نیوز 31 خرداد 1401 افکار نیوز 31 تیر 1401 افکار نیوز 31 مرداد 1401 افکار نیوز 31 شهریور 1401 افکار نیوز 30 آبان 1401 افکار نیوز 30 آذر 1401 افکار نیوز 30 دی 1401 افکار نیوز 30 بهمن 1401 افکار نیوز 1 اسفند 1401 افکار نیوز 1 فروردین 1401 افکار نیوز 2 فروردین 1401 افکار نیوز 3 فروردین 1401 افکار نیوز 4 فروردین 1401 افکار نیوز 5 فروردین 1401 افکار نیوز 6 فروردین 1401 افکار نیوز 7 فروردین 1401 افکار نیوز 8 فروردین 1401 افکار نیوز 9 فروردین 1401 افکار نیوز 10 فروردین 1401 افکار نیوز 11 فروردین 1401 افکار نیوز 12 فروردین 1401 افکار نیوز 13 فروردین 1401 افکار نیوز 14 فروردین 1401 افکار نیوز 15 فروردین 1401 افکار نیوز 16 فروردین 1401 افکار نیوز 17 فروردین 1401 افکار نیوز 18 فروردین 1401 افکار نیوز 19 فروردین 1401 افکار نیوز 20 فروردین 1401 افکار نیوز 21 فروردین 1401 افکار نیوز 22 فروردین 1401 افکار نیوز 23 فروردین 1401 افکار نیوز 24 فروردین 1401 افکار نیوز 25 فروردین 1401 افکار نیوز 26 فروردین 1401 افکار نیوز 27 فروردین 1401 افکار نیوز 28 فروردین 1401 افکار نیوز 29 فروردین 1401 افکار نیوز 30 فروردین 1401 افکار نیوز 31 فروردین 1401 
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۱:۳۰    
اگر افراد مشهور به طور ویژه بازیگران را اسطوره و قهرمان عصر مدرن بدانیم طبیعی است که سینما برای خلق شخصیت هایش به سراغ آن ها برود.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۰۵:۲۶    
حمایت فدراسیون فوتبال، برنامه ریزی مهدوی کیا و همکارانش و جوانان بااستعداد رمز موفقیت تیم ملی امید در مقدماتی المپیک پاریس است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۵:۱۶    
آرزو همسر مهران غفوریان با انتشار این ویدئو نوشت: قبلنا هر شب ازش تست بازیگری میگرفتم، ببینم چقدر به علم بازیگریش اضافه شده.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۴:۴۵    
توضیحات پرهام حسینی نوازنده ویولن ارکستر آرون افشار درباره ویدیوی جنجالی را در ادامه مشاهده می کنید.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۱:۳۲    
فرمانده نیروی زمینی سپاه در پیامی به مناسبت فرارسیدن روز ارتش تاکید کرد: وحدت ارتش و سپاه دشمن را سرخورده ومتزلزل و از تلاش های مذبوحانه خویش، مأیوس و ناامید نموده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۰۸:۲۵    
خبر ها از کاهش سن طلاق بین دهه هشتادی ها حکایت دارد، در مطلب زیر به ریشه یابی این موضوع از نگاه روانشناسی پرداخته ایم.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۰۷:۵۰    
تداوم اعتراض های فزاینده علیه طرح ضد مهاجرتی دولت انگلیس برای اعزام اجباری پناهجویان در این کشور به رواندا، پای اسقف اعظم انگلیس را نیز به این ماجرا بازکرد به طوری که در اظهارنظری کم سابقه ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۰۷:۲۵    
طبق گزارشی از ناسا، فضانوردان پس از بازگشت به زمین بیش از 30 بار ابتلا به سنگ کلیه را گزارش کرده اند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۰۵:۲۵    
یک محقق حوزه آب در یادداشتی اختصاصی در رابطه با اسرار، خدایان، اسطوره ها و جشن های آب، توضیحاتی بیان کرده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۰۳:۲۵    
رئیس اداره مراقبت مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت گفت: بروز پیک سویه های جدید در کشور بستگی به ایمنی گریزی این جهش های جدید دارد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۰۳:۲۰    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان مخالفت خود با بررسی طرح شفافیت قوای سه گانه به صورت دوفوریت ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۰۲:۲۵    
یکی از مواردی که برای حفظ سلامت ذهن توصیه می شود، رفتن به تعطیلات است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۰۱:۲۵    
حکیم زاده گفت: ارزیابی دانش آموزان نشان داده مهارت های سواد پایه دانش آموزان از جمله مهارت خواندن دچار آسیب شده اند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۰۰:۲۵    
کارشناسان می گویند پهپاد ها می توانند به عنوان یکی از دستیاران حوزه درمان مورد استفاده قرار گیرند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۹ - ۱۵:۲۱    
گوریل قزاق در ویدئویی خطاب به سجاد غریبی گفت: هالک واقعی من هستم، تو و مارتین بزدل هستید ، بیا باهم مبارزه کنیم!
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۹ - ۱۴:۱۵    
مدل معروف آمریکایی با اشاره به رفتار دوگانه این شبکه اجتماعی نسبت به قضیه فلسطین، "اسکرین شاتی" را منتشر کرد که محدودیت پُست هایش در اینستاگرام را ثابت می کند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۹ - ۱۳:۵۶    
خانه فیلم که پخش فیلم سینمایی انفرادی به کارگردانی مسعود اطیابی را برعهده دارد به دنبال اکران این فیلم در عید فطر است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۹ - ۱۳:۲۹    
مهم ترین نشانه ای که باعث می شود درباره تصمیم مجید صالحی برای ساخت سه در چهار 2 امیدوار باشیم، پستی است که صالحی دو روز قبل در اینستاگرامش منتشر کرده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۹ - ۱۲:۳۸    
با اعلام واتساپ پس از دسترسی کاربران iOS به ابزار های جدید نقاشی، این ویژگی در اختیار کاربران اندروید هم قرار می گیرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۹ - ۱۱:۱۲    
به نظر می رسد که فرهاد مجیدی از هم اکنون گوشه چشمی به نقل و انتقالات تابستان استقلال دارد و یک لیست کهکشانی برای آن در نظر گرفته است ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۹ - ۱۱:۰۰    
شرکت شیمیایی هیرکان با بهره گیری از کادری متخصص و مجرب در زمینه واردات , تامین و فروش انواع مواد اولیه شیمیایی فعالیت میکند.از جمله زمینه فعالیت های شرکت به موارد زیر میتوان اشاره کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۹ - ۱۰:۴۷    
سیروس میمنت با انتقاد از قضاوت هایی که متوجه فصل پنجم جوکر شد، شوخی با علیرضا مسعودی را طرحی از پیش تعیین شده برای جذابیت برنامه عنوان کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۹ - ۱۰:۳۱    
فیلم سعید روستایی هنوز پروانه نمایش داخلی نگرفته و اصولا هیچ کسی از مسئولان وزارت ارشاد هم آن را ندیده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۹ - ۰۹:۳۶    
رئیس جمهور حفاظت از معیشت و سفره های مردم را اولویت اصلی دولت در اجرای اصلاحات اقتصادی دانست و گفت: مصمم هستیم که شرایط را طوری فراهم کنیم که موضوع ارز ترجیحی آثار اجتماعی و تبعات سوء در بازار و در ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۹ - ۰۹:۲۰    
همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان فرمودند: سعودی ها یقین دارند که در این جنگ به پیروزی نمی رسند . در عین حال در تلاشند تا با وجهه پیروزی از این جنگ خارج شوند!
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۹ - ۰۹:۱۲    
ناتو در سال 2020 پنج حوزه جنگی را با دشمنان آمریکا تعریف کرد که عبارت اند از: 1-زمین2-هوا 3- دریا 4-فضا 5-فضای سایبری اخیرا حوزه جدیدی را به این 5 حوزه اضافه کرده اند و آن را جنگ شناختی نام گذاردند و ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۹ - ۰۹:۰۴    
رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی گفت: با برداشت گوجه فرنگی جیرفت و توزیع در بازار، قیمت نسبت به هفته های قبل 7 هزار تومان کاهش یافته است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۹ - ۰۸:۵۰    
یک کارشناس مسائل بین الملل گفت: پشت پرده پازل اختلاف افکنی بین دو ملت ایران و افغانستان، سرویس های امنیتی منطقه ای و فرامنطقه ای وجود دارند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۹ - ۰۸:۱۰    
فیلم کوتاه ساعت صفر به نویسندگی و کارگردانی یوسف رضا مرادی پس از 6 روز تصویربرداری پایان یافت و وارد مراحل فنی شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۹ - ۰۷:۵۰    
مذاکرات وین برای تصمیم گیری سیاسی دولت دموکرات جو بایدن دچار وقفه شده اما تقلاها و تحرکات جمهوریخواهان و تندروها در آمریکا علیه برجام و ارائه طرح های ضد ایرانی نه تنها متوقف نشده بلکه رو به افزایش ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۹ - ۰۷:۲۰    
بر اساس یک نظرسنجی، بیش از نیمی از دانش آموزان مسلمان مدارس ایالت کالیفرنیا به دلیل هویت مسلمان خود با سطح بالایی از قلدری، آزار و اذیت و تبعیض از سوی همسالان و بزرگسالان از جمله معلمان مواجه شده اند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۹ - ۰۷:۱۸    
مدیرعامل فنی شبکه شاد خبر داد شبکه ارتباطی معلمان، اولیا و دانش آموزان در شبکه شاد ایجاد می شود و زیرساخت تحقق این امر در حال آماده سازی است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۹ - ۰۷:۱۰    
فیلم کوتاه سریشوک به کارگردانی صمد قربان زاده با اتمام مراحل فنی آماده نمایش شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۹ - ۰۶:۵۵    
؟ مزاج ترکیبی از جنبه های جسمی، ذهنی، عاطفی و روحی هر فردی است. اگرچه هر فردی به اندازه اثر انگشتش منحصربه فرد است، اما به طورکلی مزاج افراد به چهار دسته دموی، بلغمی، سوداوی و صفراوی تقسیم می شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۹ - ۰۶:۲۰    
رژیم صهیونیستی سال 2020 میلادی توافقنامه سازش با برخی دولت های عرب منطقه را به امضا رساند که تحلیلگران سیاسی معتقدند این رژیم با تکیه بر این توافقنامه بدنبال اختلاف افکنی بین کشورهای منطقه و ناامن ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۹ - ۰۵:۵۰    
تحلیلگر ارشد مسائل غرب آسیا گفت:رژیم صهیونیستی تصور می کرد که می تواند از برخی کشورهای منطقه برای تضعیف مقاومت استفاده کند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۹ - ۰۵:۲۱    
جو بایدن که عملا نشان داده درعرصه داخلی و بین الملل کم تحرک، فاقدقدرت تصمیم گیری و حتی سردرگم بوده،در تازه ترین نظرسنجی ها باکم و کمترشدن محبوبیت درمیان اقشار مختلف آمریکامواجه است ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۹ - ۰۵:۰۰    
ملیکا شریفی نیا فیلمی از آتش در اینستاگرام استوری کرده با متنی عجیب که نظر کاربران را به خود جلب کرده است
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۹ - ۰۴:۵۵    
هزاران سال است که انسان ها شیر لبنی را به عنوان بخشی از رژیم غذایی روزانه خود مصرف می کنند. این مایع که اساس کل گروه غذایی لبنیات را تشکیل می دهد، معمولا از گاو، بز، گوسفند یا شتر گرفته می شود ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۹ - ۰۴:۵۰    
وابستگی شدید اروپا به انرژی روسیه، اتحادیه را در شرایط کنونی در یک وضعیت شکننده قرار داده است؛ از نگاه ناظران ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۹ - ۰۴:۲۰    
همزمان با جنگ روسیه و اوکراین، کشورهای اروپایی درخواست خود را برای خرید تجهیزات نظامی از آمریکا ارسال کردند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۹ - ۰۳:۵۵    
نتایج مطالعه ای که روز جمعه منتشر شد نشان می دهد افرادی که ترس ابتلا به آلزایمر داشته نسبت به از دست دادن حافظه شکایت دارند، ممکن است به دلیل تغییرات رخ داده در ساختار مغز خود دچار زوال شناختی شوند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۹ - ۰۳:۵۰    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت:وصول مطالبات ارزی ایران نتیجه دیپلماسی اقتصادی قوی دولت است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۹ - ۰۳:۲۰    
مهاجران افغان با امید یافتن زندگی بهتر و با متحمل شدن خطرات فراوان خود را به کشورهای مرفه اروپایی می رسانند، اما در آنجا برخلاف انتظار با واقعیت غرب وحشی مواجه می شوند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۹ - ۰۲:۵۵    
رئیس کمیته نورویورولوژی ایران و عضو انجمن اورولوژی زنان ایران با اشاره به اینکه افراد گرفتار کاهش کارکرد کلیه نباید روزه بگیرند، گفت: افرادی که در حال حاضر سنگ کلیه دارند نباید روزه بگیرند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۹ - ۰۲:۵۰    
سفیر اسبق ایران در افغانستان با بیان اینکه آمریکایی ها با استفاده از برخی عناصر مانند جریان تکفیری روی ناامن سازی منطقه کار می کنند ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۹ - ۰۱:۵۵    
مرکز کنترل و پیشگیری از بیماریها در ایالات متحده (CDC) در گزارشی تازه با توجه به تشدید حساسیت های فصلی در ماه جاری، به یادآوری شباهت ها و تفاوت های بین علائم کووید-19 و آلرژی فصلی پرداخته است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۹ - ۰۱:۵۰    
نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: ما امروز پیشتاز شفافیت هستیم اما نباید این شفافیت در مجلس زندانی شود، بلکه باید به همه دستگاه های اجرایی سرایت پیدا کند و همه باید شفاف باشند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۹ - ۰۱:۱۵    
براساس فرمان رییس جمهوری محترم و برنامه های وزارت صمت، شناسایی عوامل افزایش رضایت مشتریان در حوزه حمل ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۹ - ۰۱:۱۰    
پس از پژمان جمشیدی، حسین یاری و امیرحسین آرمان، هادی کاظمی هم به گروه بازیگران فیلم سینمایی بخارست پیوست.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۹ - ۰۱:۰۸    
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در نشست دوستانه با کارگران مشکلات و چالش های آنها را شنید و تاکید کرد که در سال جاری تمام بخش ها باید با تمام قوا و توان خود حرکت کنند تا بتوان سیاست ها و اهداف تعیین ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۹ - ۰۰:۵۵    
استادیار دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) با بیان اینکه ورزش استرسی مثبت را به فیزیولوژیک بدن وارد می کند ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۹ - ۰۰:۵۰    
یک مقام نظامی روس گفت که نظامیان ارتش و شبه نظامیان اوکراین از مدارس و پناهگاه ها به عنوان مقر نظامی استفاده می کنند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۹ - ۰۰:۳۰    
تصویربرداری مجموعه تلویزیونی حکم رشد با کارگردانی حسن لفافیان و تهیه کنندگی مهدی فرجی، از 80 درصد عبور کرد. هم زمان، تصویری تازه از ثریا قاسمی در این سریال، منتشر شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۹ - ۰۰:۱۰    
ترجمه انگلیسی کتاب قصه های مجید ، نوشته هوشنگ مرادی کرمانی توسط انتشارات شمع و مه در نمایشگاه کتاب تهران رونمایی می شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۲۳:۵۸    
سرمربی پرتغالی رم به شکل ویژه ای به اسطوره فقید ناپولی و آرژانتین یعنی دیه گو مارادونا ادای احترام کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۲۳:۵۳    
منابع خبری یمنی امروز یکشنبه خبر دادند که ایالات متحده آمریکا امروز یکشنبه رسما مداخله مستقیم خود در امور عدن یمن را کلید زده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۲۳:۵۰    
رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل را در پشت صحنه سریال جیران می بینید.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۲۳:۴۴    
معاون شورای امنیت روسیه روز یکشنبه هشدار داد که ورشکستگی روسیه ممکن است به ورشکستی اروپا منجر شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۲۳:۳۳    
سید کاظم اولیایی، مدیرعامل اسبق استقلال گفت: متاسفانه فوتبال باشگاهی ایران به سمتی می رود که سطح کیفی آن روز به روز در حال پسرفت و عقب نشینی است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۲۳:۲۴    
این طور به نظر می رسد که غرب در فراخوانی اش به یک نظم قانونمند جهانی، "ریاکاری ها و نگاه تنگ منفعت جویانه" خود را نمی بیند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۲۳:۲۲    
وسلین وویویچ، سرمربی تیم ملی هندبال ایران گفت: پس از ورود به ایران مسئولان فدراسیون طوری با من برخورد کردند که احساس کردم سال هاست در این کشور زندگی می کنم ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۲۳:۱۷    
اعتراضات به عدم واریز یارانه رمضان ادامه دارد و بسیاری هنوز امیدوارند که یارانه رمضان به حساب آنها واریز شود ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۲۳:۱۱    
علیرضا منصوریان، سرمربی تیم نفت آبادان ضمن انتقاد شدید از مسئولان استانی گفت: آقایان استادیوم خانگی ما را محله برو و بیا کرده اند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۲۳:۰۷    
کریستیانو رونالدو، ستاره تیم فوتبال منچستریونایتد به نخستین شماره هفتی تبدیل شد که 20 گل در یک فصل برای این تیم به ثمر رسانده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۲۳:۰۳    
جان بروم، سرمربی التعاون پیش از دیدار با سپاهان گفت: آماده هستیم و می خواهیم برنده شویم.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۲۳:۰۱    
مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق امروز یکشنبه پرونده انرژی در این کشور را با مسئولان وزارت برق بررسی کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۲۲:۵۸    
دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین روسیه روز یکشنبه گفت که اطمینان دارد روسیه در تقابل کنونی با غرب، مقاومت خواهد کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۲۲:۵۷    
معاون دبیر کل حزب الله تاکید کرد که پس از انتخابات پارلمانی لبنان، همه گروه های سیاسی باید با ایجاد اصلاحات برای نجات لبنان اقدام کنند و حزب الله خود آماده مشارکت است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۲۲:۴۵    
رقیب رئیس جمهور فرانسه در انتخابات پیش رو، از سوی اتحادیه اروپا به دست داشتن در اختلاسی 620 هزار یورویی متهم شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۲۲:۲۶    
پادشاه اردن امروز یکشنبه تأکید کرد که رژیم صهیونیستی باید به وضعیت تاریخی و حقوقی موجود در مسجدالاقصی احترام بگذارد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۲۲:۱۶    
دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران امروز در هتل المپیک تهران با سرمربی جدید تیم ملی هندبال دیدار و گفت و گو کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۲۲:۱۲    
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی منچستریونایتد شصتمین هت تریک دوران فوتبالی خود را ثبت کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۲۲:۰۸    
بازیکن ازبکستانی استقلال که با از دست دادن ضربه پنالتی برابر نساجی منجر به حذف استقلال شده بود، با انگیزه بالا در پی جبران اتفاقات تلخ آن دیدار است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۲۱:۵۳    
احتمالا به دلیل محرومیت رافائل سیلوا، محمد دانشگر می تواند از دیدار با سپاهان به ترکیب استقلال بازگردد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۲۱:۴۹    
در سال های اخیر بارها اخباری در مورد عدم تمایل افشای نام ورزشکاران دوپینگی در سراسر جهان و به تعویق افتادن نتایج تست به دلایل مختلف در جهان مطرح شده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۲۱:۴۳    
رافائل سیلوا، مدافع برزیلی استقلال در شرایطی در تمرینات تیمش حضور دارد که در بازی بعدی آبی ها نمی تواند شاگردان فرهاد مجیدی را همراهی کند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۲۱:۳۶    
بازیکنان تیم فوتبال استقلال بعد از پنج روز استراحت، عصر امروز (یکشنبه) یک جلسه تمرینی را در مجموعه انقلاب پشت سر گذاشتند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۲۱:۳۲    
تیم فوتبال نساجی که باید روز سه شنبه در مرحله نیمه نهایی جام حذفی در ورزشگاه آزادی به مصاف مس کرمان برود، امروز تمرین خود را در زمین اصلی این مجموعه برگزار کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۲۱:۲۸    
از هفته سی و ششم رقابت های لیگ دسته دوم اسپانیا، پونفرادینا در ورزشگاه خانگی خود میزبان لوگو بود و با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۲۱:۲۵    
سخنگوی وزارت دفاع روسیه روز یکشنبه گفت که از ابتدای عملیات نظامی ویژه روسیه، بیش از هزار مزدور خارجی در اوکراین کشته شده اند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۲۱:۲۱    
سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات جنوب استان تهران زمین خواران 1800 هکتاری در فشافویه را دستگیر کردند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۲۱:۱۳    
هیأت نظارت بر مطبوعات طی فراخوانی مجدد، از همه گردانندگان سایت های خبری بدون مجوز خواست که نسبت به ثبت درخواست اخذ مجوز فعالیت خود در سامانه جامع رسانه ها اقدام کنند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۲۱:۰۱    
جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: قسمت دوم لیگ قهرمانان از فردا برای ما شروع می شود و تمام تمرکزمان روی بازی با آهال است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۲۰:۳۰    
در حالیکه دور رفت از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به پایان رسیده، کنفدراسیون فوتبال آسیا جهت کاهش تشنج میان سکوها و هواداران، تصمیم جدیدی را تصویب و ابلاغ کرده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۲۰:۰۱    
محمدرضا حسینی، بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: ما برای صعود و ذهنیت صعود به اینجا امده ایم و برایش شبانه روزی تلاش کرده ایم.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۱۹:۳۰    
منابع خبری از به صدا درآمدن آژیرهای خطر در شهرک صهیونیستی ناحل عوز در اطراف غزه خبر دادند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۱۹:۱۰    
در پی هتک حرمت قرآن کریم کاردار سوئد در غیاب سفیر این کشور به وزارت امور خارجه ایران احضار و بر اقدام فوری و قاطع دولت سوئد برای پایان دادن به جسارت به ساحت قرآن کریم و تضمین عدم تکرار آن در آینده ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۱۸:۵۱    
ایوب عسگری، مدیرعامل باشگاه خلیج فارس بندر ماهشهر در خصوص داوری دیدار مقابل آلومینیوم اراک ابراز نگرانی کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۱۸:۴۸    
ولودمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین روز یکشنبه در سخنانی مدعی شد که شهر بندری ماریوپل سقوط نکرده و نیروهای اوکراینی در این شهر همچنان در حال مبارزه هستند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۱۸:۴۵    
فیروزه یکی از زیباترین و پرطرفدارترین سنگ هایی تزئینی است که مردم سراسر دنیا آن را دوست داشته و برای علاقه خود، دلیل خوبی هم دارند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۱۸:۴۰    
وزارت دفاع دولت موقت طالبان حملات هوایی پاکستان بر ولایات خوست و کنر ظالمانه خواند و هشدار داد که هیچ کشوری نباید افغان ها را مجبور به عمل بالمثل بسازد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۱۸:۳۷    
حمید بوحمدان، بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازی با آهال می تواند کلید صعودمان باشد و امیدوارم در این بازی پیروز شویم.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۱۸:۳۲    
رسانه های عربستانی نوشته اند که مدیریت باشگاه الهلال تصمیم گرفته است تا در انتهای فصل جاری و پایان رقابت های لیگ حرفه ای این کشور، تغییرات عمده ای در نقشه بازیکنان حرفه ای خارجی خود ایجاد کند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۱۸:۲۰    
سعید آهنی گفت: روز های خوبی را با آقا مهدی و دستیارانش که همه به نوعی مربی های خوبی هستند گذراندیم. آقای مهدوی کیا که در سطح بین المللی آموزش دیده و دستیار خارجی اش آقای لامرز هم خیلی به ما کمک می ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۱۸:۱۵    
محرم نویدکیا، سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: امیدوارم بازیکنان احساساتی نشوند و با منطق و نظمی که دلمان می خواهد بازی کرده تا به نتیجه دلخواه برسیم.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۱۸:۰۰    
امروز (17 آوریل-28 فروردین) مصادف با هفتاد و ششمین سالگرد خروج یا روز استقلال سوریه (به عربی: یوم الجلاء) است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۱۷:۴۴    
نبیل قاووق، عضو شورای مرکزی جنبش حزب الله تأکید کرد، سفارتخانه های عربستان سعودی و آمریکا در انتخابات لبنان در تلاش هستند با مقاومت مقابله کنند و بر درگیری داخلی، دامن بزنند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۱۷:۳۶    
وحید طالب لو، دروازه بان سابق استقلال از امکانات باشگاه لسترسیتی انگلیس بازدید به عمل آورد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۱۷:۲۰    
محمد کهندل، مدیرعامل باشگاه مس کرمان ابراز امیدواری کرد که دوری چندساله مس از لیگ برتر امسال به پایان برسد.
  • ۱