چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۲۲:۰۱May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 26 فروردین 1401 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 30 اسفند 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 29 اسفند 1397 افکار نیوز 29 اسفند 1398 افکار نیوز 30 اسفند 1399 افکار نیوز 29 اسفند 1400 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1401 افکار نیوز 31 خرداد 1401 افکار نیوز 31 تیر 1401 افکار نیوز 31 مرداد 1401 افکار نیوز 31 شهریور 1401 افکار نیوز 30 آبان 1401 افکار نیوز 30 آذر 1401 افکار نیوز 30 دی 1401 افکار نیوز 30 بهمن 1401 افکار نیوز 1 اسفند 1401 افکار نیوز 1 فروردین 1401 افکار نیوز 2 فروردین 1401 افکار نیوز 3 فروردین 1401 افکار نیوز 4 فروردین 1401 افکار نیوز 5 فروردین 1401 افکار نیوز 6 فروردین 1401 افکار نیوز 7 فروردین 1401 افکار نیوز 8 فروردین 1401 افکار نیوز 9 فروردین 1401 افکار نیوز 10 فروردین 1401 افکار نیوز 11 فروردین 1401 افکار نیوز 12 فروردین 1401 افکار نیوز 13 فروردین 1401 افکار نیوز 14 فروردین 1401 افکار نیوز 15 فروردین 1401 افکار نیوز 16 فروردین 1401 افکار نیوز 17 فروردین 1401 افکار نیوز 18 فروردین 1401 افکار نیوز 19 فروردین 1401 افکار نیوز 20 فروردین 1401 افکار نیوز 21 فروردین 1401 افکار نیوز 22 فروردین 1401 افکار نیوز 23 فروردین 1401 افکار نیوز 24 فروردین 1401 افکار نیوز 25 فروردین 1401 افکار نیوز 26 فروردین 1401 افکار نیوز 27 فروردین 1401 افکار نیوز 28 فروردین 1401 افکار نیوز 29 فروردین 1401 افکار نیوز 30 فروردین 1401 افکار نیوز 31 فروردین 1401 
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۹ - ۰۸:۲۵    
برخی مواد غذایی هستند که مصرف آن ها موجب کالری سوزی بیشتری می شود و ورزشکاران باید در برنامه غذایی خود به این مسئله توجه جدی داشته باشند
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۰۶:۵۵    
شما برای داشتن پوستی نرم و مرطوب چه کارهایی انجام می دهید؟ آیا صرفا به استفاده از کرم های مرطوب کننده بسنده می کنید؟ آیا از ماسک های طبیعی نیز استفاده می کنید؟ بدون شک اینکارها برای رطوبت بخشی به ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۰۴:۲۵    
در این گزارش به بررسی قیمت انواع ماست در بازار پرداختیم.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۰۳:۲۵    
در این گزارش به بررسی قیمت انواع کمک فنر خودرو در بازار پرداختیم.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۰۲:۵۵    
خیلی ها بعد از خوردن افطاری در ماه مبارک رمضان دچار مشکل سرگیجه و بی حالی می شوند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۰۲:۵۰    
استفاده جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا از واژه نسل کشی علیه ارتش روسیه به دلیل آنچه در جنگ اوکراین روی داده، طی روزهای گذشته بحث های زیادی را برانگیخت.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۰۱:۲۵    
مدیرعامل اتحادیه ماهیان سردآبی گفت: با توجه به کاهش تقاضای خرید، قیمت هر کیلو قزل آلا سر مزرعه به 50 هزار تومان رسیده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۰۰:۲۵    
در این گزارش به بررسی قیمت انواع آبمیوه گیری در بازار پرداختیم.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۰۰:۱۰    
ناصر حجازی رابطه خوبی با فرهاد مجیدی داشت و البته فرهاد هم وقتی شاگرد او بود سعی می کرد بهترین بازیها را برای استقلال انجام بدهد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۷:۰۴    
باشگاه ورزشی فوق تخصصی و مدرن متافیتنس با حضور لوتار ماتئوس، آندریاس برمه، مارکوس مرک و پیرلوئیجی کولینا عصر دیروز در تهران افتتاح و آغاز بکار کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۶:۵۱    
وزش طوفانی نسبتاً شدید در پردیس جان یک نفر را گرفت.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۴:۵۱    
سونامی در بندر دیّر باعث خسارت به قایق ها و لنج های این بندر و ناپدید شدن تعدادی از قایق های صیادی در اسکله شهرداری دیّر شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۴:۱۹    
ویدئویی از اذان گفتن مصطفی راغب در افطاری رییس جمهور با جمعی از هنرمندان را می بینید.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۴:۱۳    
گل اول هال سیتی به کاردیف سیتی توسط صیادمنش در دقیقه 8 را ببینید.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۲:۴۹    
سکانسی از برنامه مهمونی ایرج طهماسب را مشاهده می کنید. در این قسمت پشه عاشق شده و می خواهد با سیروس ازدواج کند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۱:۴۸    
نوید محمدزاده اولین عکس حضور خود در فیلم سینمایی برادران لیلا به کارگردانی سعید روستایی را که در بخش مسابقه کن 2022 حضور دارد، منتشر کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۱:۳۵    
برخی از بیرون سینما فکر می کنند محیط سینما باز است و همه چیز مملو از آلودگی، تجاوز و تعرض است. اما این طور نیست ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۰:۳۲    
خبرگزاری رسمی سعودی از رایزنی تلفنی ولیعهد سعودی و شی جین پینگ در خصوص روابط و همکاری های دوجانبه و تحولات جهانی خبر داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۰:۱۱    
سازنده عصر یخبندان ، استودیو بلو اسکای، بالاخره پایان خوشی را برای 'اسکرت'، سنجاب بد اقبال این سری، رقم زد و او را به خواسته همیشگی اش رساند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۰۹:۵۰    
از جمله هنرمندان حوزه موسیقیِ افطار رئیس جمهور با هنرمندان که شامگاه پنجشنبه، 25 فروردین برگزار شد، مصطفی راغب، خواننده موسیقی پاپ بود.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۰۹:۳۶    
در ادامه فتنه انگیزی برخی گروه های معاند در روابط ایران و افغانستان، منابع از بازداشت 15 آشوبگر که قصد حضور مقابل سفارت ایران را داشتند، خبر دادند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۰۹:۳۴    
فیلم سینمایی موقعیت مهدی با بازی و کارگردانی هادی حجازی فر، از مرز فروش 9 میلیارد تومان گذشت.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۰۹:۲۰    
گزارش های جسته و گریخته و برخی از شواهد حکایت از آن دارند که قرار است طلب 7 میلیارد دلاری ما از کره جنوبی در مقابل آزادی سه تن از جاسوسان کهنه کار که به طور مشترک در خدمت سرویس های اطلاعاتی آمریکا و ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۰۷:۳۰    
با توجه به مطالب انتشار یافته در ارتباط با بدهکار شدن ابراهیم شکوری، مواردی را جهت تنویر افکار عمومی به استحضار هواداران می رساند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۰۶:۳۰    
جام جهانی تیراندازی در حالی به میزبانی برزیل در حال پیگیری است که بانوان کشورمان در تفنگ سه وضعیت در خط آتش قرار گرفتند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۰۶:۱۰    
پرسپولیس در 6 بازی بعدی کار آسانی پیش رو نخواهد داشت.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۰۵:۴۵    
کشورهای آلمان، فرانسه، ایتالیا و اسپانیا، امروز (جمعه) در بیانیه مشترکی بدون محکومیت تجاوزات مأموران رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی به ابراز نگرانی در این خصوص بسنده کردند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۰۵:۱۵    
در پی فوت زندانی مهدی صالحی و فضاسازی رسانه های معاند اطلاعیه ای از سوی سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور به شرح زیر صادر شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۰۴:۰۱    
هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اسناد و مدارکی علیه عزیزی خادم را به کمیته اخلاق ارسال کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۰۳:۳۱    
وزیر ورزش و جوانان هزینه اجاره ورزشگاه آزادی برای باشگاه نساجی رایگان شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۰۳:۰۰    
محمد بن سلمان ولیعهد سعودی امروز جمعه در تماس تلفنی با شیء جین پینگ رئیس جمهور چین درباره گسترش روابط دوجانبه در چارچوب کمیته مشترک دو کشور و مسائل جهانی گفت وگو کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۰۱:۳۰    
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ توضیحاتی درمورد نگرانی مهدوی کیا در خصوص اردوی پایانی تیم امید ارائه کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۰۱:۱۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه طرح اعلامی دولت انگلیس برای اعزام اجباری پناهجویان مقیم این کشور به رواندا را فرار از تعهدات و مسؤولیت های بین المللی این کشور خواند و این اقدام را مغایر با روح و متن ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۰۰:۳۰    
روزنامه واشنگتن پست روز جمعه گزارش داد که ولودمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین از جو بایدن رئیس جمهور آمریکا درخواست کرده تا روسیه به عنوان کشور حامی تروریسم معرفی شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۲۳:۵۸    
سفارت چین در واشنگتن روز جمعه بر مخالفت پکن با حمایت آمریکایی ها از جدایی طلبان تایوان تأکید کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۲۳:۳۰    
بعد از شکایت استقلال از علی خسروی ،کمیته داوران هم از فرهاد مجیدی شکایت کرد ولی بعید است این شکایت به جایی برسد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۲۳:۰۰    
در پی تعرض امروز (جمعه) 26 فروردین ماه صهیونیست ها به اماکن مقدس فلسطین، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تلفنی ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۲۲:۳۰    
نشریه دیلی استار انگلیس در گزارشی به خروج کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی از لیست شیاطین سرخ در تابستان آینده خبر داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۲۲:۲۹    
رئیسی گفت: کما اینکه تا کنون هم اقدامات نهادهای نظارتی در این عرصه نتیجه بخش بوده و توانسته در مواردی، دستهای پشت پرده در ایجاد فشار گرانی به مردم را شناسایی و اقدامات مخرب آنها در بازار را خنثی کند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۲۲:۱۹    
تصاویری از حضور قالیباف در نماز جمعه شهر ری و گفتگوی بی واسطه با مردم.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۲۲:۱۰    
متئو آلمانی، مدیر باشگاه بارسلونا، به شایعه جذب رابرت لواندوفسکی توسط این تیم واکنش نشان داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۲۲:۰۸    
پس از آنکه قانونگذاران آمریکایی به دلیل ادعای نگرانی در مورد نقض احتمالی حقوق بشر توسط دولت نیجریه با فروش سلاح به این کشور مخالفت کردند ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۲۲:۰۱    
رزمنده ای که بخشی از قصه فیلم از خاطرات او برداشت شده: لطیفی نذر کرده بود اگر این فیلم به جشنواره برسد و جایزه بگیرد ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۲۲:۰۱    
مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد: براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2 هزار و 449 ترددشمار فعال در محورهای برون شهری در شبانه روز گذشته، میزان تردد نسبت به روز قبل 0.6 درصد افزایش یافته است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۲۲:۰۱    
اداره کل آموزش های همگانی این جمعیت با تدوین توصیه هایی برای کاهش آسیب آلودگی هوا ناشی از ذرات و ریزگردها بر سلامت شهروندان، از مردم خواست این نکات را مورد توجه قرار دهند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۲۲:۰۱    
اداره تحقیقات اوکراین روز سه شنبه اعلام کرد که مقامات این کشور 10 کشتی تجاری روسیه را که در بندر اودسا در حال دریافت خدمات تعمیر و نگهداری بودند، توقیف و تصاحب کرده اند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۲۲:۰۱    
سفر هیأتی فراحزبی از قانونگذاران آمریکایی به سرپرستی باب منندز رئیس کمیته روابط خارجی مجلس سنای این کشور به تایوان با واکنش تند مواجه شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۲۲:۰۱    
صبح امروز (جمعه) نظامیان رژیم صهیونیستی به صحن های مسجد الاقصی یورش برده و تعداد زیادی از نمازگزاران را زخمی کرده اند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۲۲:۰۱    
ارتش روسیه اعلام کرد در صورت حمله کی یف به قلمرو روسیه، حملات بیشتری علیه اهداف در پایتخت اوکراین انجام خواهد داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۲۲:۰۱    
طبق اعلام سازمان برنامه و بودجه کشور ، افرادی که 22 بهمن گذشته و نوروز امسال مشمول دریافت یارانه بودند، یارانه ویژه ماه رمضان را دریافت خواهند کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۲۲:۰۱    
تیم فوتبال سپاهان ایران در سومین مسابقه از مرحله گروهی از ساعت 45 دقیقه بامداد در ورزشگاه شهر بریده عربستان به مصاف التعاون رفت که مسابقه با نتیجه 3 بر صفر به سود التعاون به پایان رسید.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۲۲:۰۱    
جواد نکونام بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل آهال ترکمنستان در نشست خبری، اظهار داشت: آهال تیم خوب و قابل احترامی است و مردانه باز ی می کند. می دانستیم بازی سختی خواهد شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۲۲:۰۱    
تصویری به یاد ماندنی از شهید حاج قاسم سلیمانی و بسیجی زابلی، حاج علی میرشکار در دوران جنگ تحمیلی را مشاهده می کنید.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۲۲:۰۱    
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در تمجیدی ویژه، مدافع گلزن فولاد را صخره خط دفاعی این تیم نامید.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۲۲:۰۱    
بخشی از مصاحبه فرزاد حسنی با علی شادمان در کودکی را در ادامه خواهید دید.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۲۲:۰۱    
نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی ضمن تاکید بر سرکوب معترضان فلسطینی در مسجدالاقصی، جلسه ای را با مقام های امنیتی برای بررسی درگیری های امروز تشکیل داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۲۲:۰۱    
کریم انصاری فرد کاپیتان تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه آا.ک 3 هفته پیش در زمان برگزاری جشن تولدش در اردوی تیم ملی دچار آسیب دیدگی از ناحیه چشم شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۲۲:۰۱    
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: باید مراقب نقشه های رقبا باشیم و بازی آن ها را با آرامش خود برهم بزنیم.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۲۲:۰۱    
بازیکنان تیم فوتبال نساجی پاداش برد خود مقابل استقلال را دریافت کردند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۲۲:۰۱    
محمد آبشک و لوسیانو پریرا به دلیل دریافت کارت زرد در بازی شب گذشته، دو اخطاره شدند و در مسابقه بعدی مقابل آهال، غایب خواهند بود.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۲۲:۰۱    
باشگاه هال سیتی از جلد نشریه اختصاصی خود رونمایی کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۲۲:۰۱    
روسیه برای چندمین بار در چند روز گذشته درباره عواقب پیوستن سوئد و فنلاند به سازمان نظامی پیمان آتلانتیک شمالی هشدار داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۲۲:۰۱    
در نظرسنجی شبکه سی ان بی سی که دیروز (پنجشنبه) منتشر شد، میزان محبوبیت جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده، از 46 درصد در دسامبر به 38 درصد کاهش یافت.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۲۲:۰۱    
سازمان ملل روز جمعه اعلام کرد که تعداد آوارگان اوکراینی از ابتدای آغاز جنگ روسیه تا کنون به بیش از 5 میلیون نفر رسیده اند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۲۲:۰۱    
رزمندگان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه امروز یک فروند شناور حامل 250 هزار لیتر و دریادلان پایگاه امامت جاسک 130 هزار لیتر سوخت قاچاق را در خلیج فارس و سواحل دریای عمان توقیف کردند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۲۲:۰۱    
سقف تسهیلات حساب جوانان بانک مسکن در سال 1401 به مبالغ 2، 1.7 و 1.4 میلیارد تومان در سال 1401 به ترتیب در تهران، مراکز استان ها و شهرهای بالای 200 هزار نفر جمعیت و سایر مناطق شهری تعیین شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۲۲:۰۱    
عصر هنر عنوان مستندی است از دیدار رئیس جمهور و هنرمندان که بزودی از شبکه های سیما و فضای مجازی منتشر می شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۲۲:۰۱    
ایزد سیف الله پور، مدیرعامل باشگاه نساجی گفت: به جز هواداران مازندرانی قرار است از کل استان های شمالی برای حمایت از نساجی در دیدار نیمه نهایی جام حذفی به ورزشگاه آزادی بیایند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۲۲:۰۱    
در حالی که تصور می شد با جدایی علی علیپور، مهدی عبدی به عنوان مهاجم آقای گل در پرسپولیس ظهور خواهد کرد اما در دو فصل اخیر او عملکرد بسیار پرفراز و نشیبی داشته و نتوانسته نقش مهاجم اول سرخپوشان را ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۲۲:۰۱    
تیم فوتبال استقلال تهران در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال ایران پس از تساوی صفر بر صفر در 120 دقیقه در ضربات پنالتی با نتیجه پنج بر چهار مقابل نساجی مغلوب شد تا حذفی نسبتا ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۲۲:۰۱    
اولگا اسکابیِوا مجری شبکه روسیا وان روز جمعه در برنامه ای تلویزیونی گفت علت طولانی شدن عملیات ویژه در اوکراین این است که روسیه وارد جنگ جهانی سوم علیه ناتو شده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۲۲:۰۱    
رهبر انقلاب در دیدار رمضانی با مسئولان نظام گفتند: اخیراً هم یک دلقک آمریکایی گفت کریسمس را در تهران جشن خواهد گرفت.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۲۲:۰۱    
امروز بارش پراکنده به همراه رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و خیزش گردوخاک در بیشتر مناطق کشور پیش بینی شده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۲۲:۰۱    
از دیروز تا امروز 26 فروردین ماه 1401 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، یک هزار و 994 بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در کشور شناسایی شدند که 349 نفر از آنها بستری شدند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۲۲:۰۱    
در هفته سوم رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و در دو گروه C وD، تیم های فولاد و سپاهان به مصاف رقبای خود رفتند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۲۲:۰۱    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اعتقاد دارد تصمیم داور دیدار این تیم مقابل التعاون عربستان در اخراج مدافع زردپوشان سختگیرانه بوده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۲۲:۰۱    
رئیس جمهور با اشاره به ضرورت حمایت از هنرمندان به ویژه پیشکسوتان، گفت: هنرمندان با انبوه مشکلات مغفول مانده ای مواجه هستند که برای غلبه بر آنها لازم است کارگروه مشترکی بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۲۲:۰۱    
امام جمعه موقت تهران با تأکید بر اینکه دانش خلق ثروت می کند، نه منابع طبیعی گفت: دانش فصل الخطاب منازعات مدیریتی سیاسی و اجتماعی است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۲۲:۰۱    
سرمربی بایرلورکوزن قبل از دیدار با لایپزیگ از آمادگی مهاجم ایرانی اش خبر داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۲۲:۰۱    
سرمربی بایرلورکوزن قبل از دیدار با لایپزیگ از آمادگی مهاجم ایرانی اش خبر داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۲۲:۰۱    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از بعدازظهر امروز تا اواخر وقت فردا در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در استان های تهران، البرز و قم و شمال استان مرکزی تندباد شدید ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۲۲:۰۱    
به نظر می رسد پخش مسابقات فوتبال از شبکه سه به پایان خود برسد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۲۲:۰۱    
سپاه در بیانیه ای با محکومیت حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی، ظهور انتفاضه نوین و حضور حماسی و شجاعانه نسل جوان فلسطین در میدان مقاومت و مبارزه را کابوس صهیونیست ها و حامیان منطقه ای و ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۲۲:۰۱    
اسپانیول رقیب همشهری بارسلونا دقایقی پس از شکست این تیم برابر آینتراخت فرانکفورت، توئیتی طعنه آمیز را منتشر کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۲۲:۰۱    
تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس بعد از چند روز تعطیلی از فردا در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار خواهد شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۲۲:۰۱    
علی دهقانی رئیس کل دادگستری خوزستان امشب در اهواز اظهار کرد: در پی انتشار فیلم درگیری و هتک حرمت بانوی منشی یکی از درمانگاه های بهبهان در فضای مجازی، دستور بررسی و پیگیری موضوع سریعا صادر شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۲۲:۰۱    
در هفته چهل ودوم لیگ دسته اول انگلیس امروز تیم های هال سیتی و کاردیف مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه در نهایت با نتیجه 2 بر یک به سود هال سیتی خاتمه پیدا کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۲۲:۰۱    
اداره کل هواشناسی استان تهران هشدار هواشناسی سطح "نارنجی" برای تهران صادر کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۲۲:۰۱    
فرش کاشان از جمله فرش های محبوب مشتریان ایرانی و خارجی است که در حال حاضر به خاطر تنوع طرح و نقش و همچنین بافته شدن آنها با دستگاه های فوق پیشرفته که بسیار زیبا و بی نظیر به نظر می رسند ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۰۴:۲۰    
منابع دولتی عراق روز سه شنبه ضمن رد ادعای گاردین با لحن تمسخرآمیزی گفتند: "ما سالهاست که از روسیه سلاح وارد می کنیم الان چگونه می توانیم به آنجا سلاح قاچاق کنیم ...