پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۲۲:۴۶Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 28 اردیبهشت 1403 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 30 اسفند 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 29 اسفند 1397 افکار نیوز 29 اسفند 1398 افکار نیوز 30 اسفند 1399 افکار نیوز 29 اسفند 1400 افکار نیوز 29 اسفند 1401 افکار نیوز 29 اسفند 1402 افکار نیوز 31 فروردین 1403 افکار نیوز 1 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 2 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 3 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 4 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 5 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 6 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 7 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 8 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 9 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 10 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 11 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 12 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 13 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 14 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 15 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 16 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 17 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 18 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 19 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 20 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 21 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 22 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 23 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 24 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 25 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 26 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 27 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 28 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 29 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 30 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1403 
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ - ۱۵:۲۸    
وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که شمار شهدای حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه به 36 هزار و 379 نفر رسیده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ - ۱۰:۰۸    
بر این اساس قیمت پژوپارس LX صفر، در بازار به 814 میلیون تومان رسیده است و امروز با افزایش 6 میلیون تومانی به 820 میلیون تومان رسید.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ - ۰۹:۵۶    
طبق اعلام مدیرکل مستمری های سازمان تامین اجتماعی ، میانگین سن بازنشستگان مشاغل سخت و زیان آور در پایان سال 1401، معادل 49.7 سال بود که متاسفانه درصدی از این آمار متعلق به افراد 35 تا 39 سال نیز است
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ - ۰۷:۵۲    
طبق گمانه زنی های صورت گرفته، احتمالا زمان اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان از خردادماه 1403 خواهد بود ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۱۰:۰۸    
در ادامه تقویم نجومی و تقویم همسران امروز شنبه 5 خرداد 1403 ارائه شده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۴ - ۰۸:۰۴    
طیف وسیعی از درمان های روان شناختی مانند مدیریت استرس، کنترل خشم، بازسازی شناختی، درمان های شناختی رفتاری و پسخوراند زیستی، در بهبود سلامت روان و کنترل فشار خون بیماران موثر هستند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۱:۵۱    
مدیرعامل ایرانسل در اختتامیه سی و دومین کنفرانس بین المللی مهندسی برق، طی سخنانی، با تشریح دلایل لزوم استفاده از هوش مصنوعی در کسب و کارها، به استفاده از هوش مصنوعی در حوزه تلکام و دیگر حوزه ها ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۲۰:۳۱    
سمیه گلپور، رئیس کانون عالی انجمن های صنفی کارگری کشور در گفت وگو با تسنیم، با ابراز اینکه طی روزهای اخیر چندین بار کنسل شدن افزایش حق مسکن کارگران بیان شده است ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۲۰:۳۱    
اعتراضات علیه جنایات رژیم صهیونیستی همچنان در حال گسترش است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۲:۳۱    
حمله رژیم صهیونیستی به منطقه پرتراکم رفح در حالی که دو سوم جمعیت غزه را در خود جای داده در شرایطی است که هرتسی هالوی، رئیس ستاد مشترک ارتش صهیونیستی اعلام کرده ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۴۱    
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران گفت: احتمال دارد امسال نیز تغییر ساعت در بخش اداری داشته باشیم و اگر مصوب شود از 15 خردادماه اجرایی خواهد شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۰۱    
سازمان هواشناسی در خصوص فعالیت سامانه بارشی همراه با رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گرد و خاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ هشدار زرد صادر کرد. ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۳۱    
حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب، نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت و سیدعباس حسینی رییس سازمان حج و زیارت با استقبال نمایندگان وزارتخانه های حج و کشور عربستان ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۳۱    
یک رسانه صهیونیستی از مشاجره بین دو عضو مهم کابینه جنگ رژیم صهیونیستی در جلسه شب گذشته پرده برداشت.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۳۱    
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: شنبه 29 اردیبهشت مدارس نواحی هفتگانه مشهد، منطقه تبادکان، احمدآباد و رضویه در نوبت عصر غیر حضوری شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۳۱    
تحلیلگران بازارهای مالی با اشاره به اثر افزایش اونس در بازار طلای داخلی می گویند اگر طلای جهانی نتواند سقف 2380 دلاری را بشکند ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۳۱    
برنامه کنسرتینو به میزبانی علیرضا عصار از سوم خرداد در شبکه خانگی پخش می شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۲:۵۲    
ییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران از کاهش قیمت طلا در بازار داخلی علیرغم افزایش انس جهانی طلا خبرداد و گفت: قیمت ها در این هفته نیز دارای کاهش یا افزایش زیادی نمی شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۲:۵۲    
برند باسابقه و معتبر ام جی بالاخره قرار است با محصولاتی جذاب و خاص به بازار ایران برگردد. یکی از این خودرو های جدید که ام جی 4 نام دارد ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۰:۲۱    
رقابت برای تصاحب 10 صندلی هیئت رئیسه مجلس کم و بیش ادامه دارد و باید دید که نمایندگان مجلس دوازدهم در نهایت به کدام یک از همکاران خود برای نشستن بر کرسی های هیئت رئیسه به مدت یکسال اعتماد می کنند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۰:۲۱    
حماس در واکنش به اقدام آمریکا در افتتاح اسکله در سواحل غزه تاکید کرد که مقاومت با حضور هر نیروی نظامی خارجی در سرزمین فلسطین مخالف است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۰:۲۱    
فدراسیون فوتبال با انتشار پوستری به خداحافظی اشکان دژاگه از فوتبال واکنش نشان داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۹:۴۱    
اگر موجری سقف افزایش اجاره بها را رعایت نکند، مستاجر حق دارد با گذشت پنج سال که از آن ملک بلند شده، برای دریافت مابه التفاوت شکایت کند ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۸:۲۶    
قرار بود نمایندگان محترم مجلس از میان دو روز پنجشنبه و شنبه، یکی را برای افزودن به تعطیلی جمعه برگزینند و نهایتاً روز شنبه را برگزیدند!
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۸:۲۱    
جماران تصاویری جدید از سیدحسن خمینی، نوه امام راحل را در یک مراسم منتشر کرده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۸:۲۱    
نایب رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر تهران ادامه داد: برخلاف افزایش قیمت اونس جهانی طلا و بهای سایر فلزات گران بها، نرخ ارز در بازار داخل در هفته ای که گذشت ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۷:۵۱    
شورای امنیت اقلیم کردستان عراق جمعه شب از بازداشت یکی از دستیاران ارشد سرکرده اسبق داعش خبر داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۷:۵۱    
همزمان با دهه کرامت و در آستانه ولادت امام رضا (ع) جشن امام رضایی ها از ساعت 16 عصر جمعه ( 28 اردیبهشت 1403) با حضور خانواه های تهرانی از مسیر میدان، ولی عصر (عج) تا میدان هفت تیر برپا شده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۵:۲۱    
سازمان هواشناسی اعلام کرد: روزهای میانی هفته آینده ورود موج بارشی جدیدی به شمال غرب، دامنه های زاگرس و شمال کشور پیش بینی می شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۳:۰۱    
2اتفاق غیرمنتظره تکواندوکاران را غافلگیر کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۳:۰۱    
سرمربی بایرن مونیخ اعلام کرد که طبق توافق قبلی با بایرن مونیخ در پایان فصل جاری از این تیم جدا خواهد شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۲:۴۱    
مدیرعامل شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) از آغاز تجارت برق بین ایران و ترکیه خبر داد و اعلام کرد ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۲:۴۱    
تالار عروسی گل در ساختمان آلومینیوم تهران با این کیفیت و قیمت جشن عروسی برگزار می کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۲:۴۱    
چهارشنبه 2 خرداد مراسم اختتامیه مجلس یازدهم در صحن علنی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۲:۴۱    
همچون یوونتوس، وضعیت تنش در بارسلونا نیز به بالاترین حد ممکن رسیده و این می تواند باعث اخراج سرمربی شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۱:۵۱    
بنا بر اطلاعاتی به نظر می رسد که دیوان عدالت اداری، شکایت بازنشستگان در مورد اجرایی نشدن ماده 96 قانون تامین اجتماعی در سال گذشته را مردود اعلام کرده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۰:۲۱    
پایگاه خبری المیادین از شهادت یکی از رهبران جنبش حماس در لبنان خبر داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۰:۲۱    
یکی از رهبران جنبش حماس به ادعای صهیونیست ها مبنی بر شناسایی جنازه سه اسرائیلی در غزه واکنش نشان داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۰:۲۱    
سرپرست اداره کل مدیریت بحران خراسان رضوی گفت: آمار جان باختگان سیل خراسان رضوی به 9 نفر رسید.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۰:۲۱    
پرسپولیسی ها به دنبال بازیکن جدا شده السد هستند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۰:۲۱    
در چهار چوب رقابت های مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی امشب سپاهان میزبان ملوان بود که با تک گل فرشاد احمدزاده موفق به صعود به مرحله بعد مسابقات شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۰:۲۱    
به گفته رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور، 15 استان در سه روز اخیر متاثر از بارندگی بودند، اما بارندگی شدید در خراسان رضوی و بخشی از خراسان شمالی مخاطراتی را به همراه داشته است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۰:۲۱    
مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت: مدارس نواحی هفتگانه مشهد، منطقه احمدآباد، رضویه و تبادکان در روز شنبه 29 اردیبهشت در نوبت عصر غیرحضوری است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۰:۲۱    
مسوول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سردشت گفت: یک جوان 37 ساله تبریزی بر اثر بی احتیاطی در آبشار شلماش این شهرستان غرق شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۰:۲۱    
سخنگوی گردان های القسام با تمجید از مقاومت و جهاد مردم غزه گفت که مبارزان مقاومت فلسطین برای جنگ فرسایشی طولانی مدت آماده هستند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۰:۲۱    
ان بی سی نیوز در گزارشی با اشاره به تهدید اخیر بایدن در مورد قطع ارسال سلاح برای اسرائیلی ها نوشت: مجلس نمایندگان تحت رهبری جمهوری خواهان لایحه ای را تصویب کرد که توانایی رئیس جمهوری آمریکا برای ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۰:۲۱    
هدف کیلیان امباپه از حضور در رئال مادرید کسب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و توپ طلاست.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۰:۲۱    
ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه با اشاره به تصمیم اتحادیه اروپا درباره اعمال ممنوعیت فعالیت رسانه های روسی در کشورهای عضو این اتحادیه، گفت: واکنش به تصمیم اتحادیه اروپا در حال بررسی است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۰:۲۱    
3 راهدار شهرستان سروستان در استان فارس شب گذشته، 27 اردیبهشت ماه در حین خدمت رسانی در محور شیراز سروستان جان خود را از دست دادند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۰:۲۱    
رئیس فدراسیون فوتبال خطاب به جانی اینفانتینو گفت: این جنایات برخلاف اساسنامه فیفاست و این نهاد نمی تواند رفتار متفاوتی با این جنایات داشته باشد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۰:۲۱    
سرمربی سابق پرسپولیس گفت: به نظر می رسد اتفاقات سال 81 در حال تکرار شدن است و شاید قهرمانی دیگر برای سرخ پوشان در روزهای پایانی رقم بخورد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۰:۲۱    
رئیس فدراسیون فوتبال می گوید سه نفر مرتبط با فساد در فوتبال، هر کدام 25 عدد سکه رشوه دریافت کرده اند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۰:۲۱    
پنجشنبه و جمعه استان مازندران برای دومین بار میزبان سفر استانی هیات دولت بود؛ سفری که با دستورکارهای متنوع و دستاوردهای مختلفی همراه بود و با تصویب 117 مصوبه، کام مردم این دیار را شیرین کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۱:۵۱    
مجله "این تاچ" ادعا کرد که یک "منبع آگاه" به آن ها گفته است که رابطه این زوج هنری به پایان رسیده است ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۱:۵۱    
چای پوست پرتقال حاوی پکتین است، پکتین با اسیدهای صفراوی در کبد ترکیب می شود و کلسترول را کاهش می دهد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۱:۵۱    
رییس مرکز اورژانس استان تهران از وقوع آتش سوزی در یک فروشگاه هایپر مارکت در تجریش خبر داد و گفت این حادثه 6 مصدوم داشت.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۱:۵۱    
گلر شماره یک پرسپولیس استوری جدیدی منتشر کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۱:۵۱    
با تایید فابریتزیو رومانو، آرنه اسلوت امروز قراردادش با لیورپول را امضا کرد و باشگاه به زودی خبر رسمی را اعلام می کند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۱:۵۱    
باشگاه پرسپولیس باب مذاکره برای تمدید قرارداد مهدی ترابی را باز کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۱:۵۱    
نفخ معده یکی از رایج ترین اختلالات گوارشی است که افراد در هر سنی، از نوزادی تا کهنسالی، ممکن است درگیر این عارضه ناخوشایند شوند. در این مطلب به بررسی عوامل، علائم و درمان خانگی نفخ پرداخته می شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۹:۲۱    
تعطیلی شنبه ها که توسط مجلس به تصویب رسیده قانونی مهم برای مراودات اقتصادی با جهان است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۹:۲۱    
کارشناس حقوقی فدراسیون فوتبال می گوید به دلیل جلوگیری از بروز حاشیه های پرونده فساد در فوتبال، کمیته اخلاق باید رأی موقتی برای افشاریان صادر کند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۹:۱۱    
محسن پیرهادی: دغدغه مندی نسبت به ضعف اقتصاد و خودتحریمی، دوری جستن از صلب اندیشی و ترس از تغییر و اصلاح رویه ها هم ممدوح و واجب است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۹:۱۱    
اشکان دژاگه کاپیتان سابق تیم ملی ایران از دنیای بازیکنی خداحافظی کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۹:۱۱    
مرد جوانی که سر بازی خرس وسطی در یکی از پارک های جنوب تهران دست به جنایت زده بود، دستگیر شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۶:۴۱    
در این خبر به پیش بینی وضعیت آب و هوا استان ها فردا شنبه 29 اردیبهشت ماه 1403 و هواشناسی استان ها پرداخته شده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۶:۳۰    
در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره برنامه کامل بازی های بعدی استقلال در لیگ برتر فوتبال ایران فصل 1402 – 1403 در مراسم قرعه کشی مشخص شد مسابقات و دیدارهای استقلال در فصل بعد مطلبی را ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۶:۳۰    
سود مرحله سوم سهام عدالت طی خرداد ماه به حساب خانوارهای مشمول سهام عدالت واریز خواهد شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۴:۰۱    
افشاگری سیدمهدی سیدعلی، داور بازنشسته از پیشنهاد رشوه به او را می بینید.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۴:۰۱    
نخستین بار حزب الله با شلیک موشک هوا به زمین از پهپاد تهاجمی اش مواضع نظامیان صهیونیست را هدف قرار داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۳:۵۱    
سرمربی استقلال استوری جدیدی منتشر کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۳:۵۱    
شجاع خلیل زاده دچار مصدومیتی سخت شده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۳:۵۱    
رامین رضاییان پس از بازی با ملوان مصاحبه ای انجام داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۳:۵۱    
بازیکن سابق استقلال ویدیوی جدیدی منتشر کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۱:۱۱    
تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی خود برابر برزیل مغلوب این تیم شد. دو تیم روز شنبه سومین و آخرین بازی تدارکاتی خود را برگزار خواهند کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۱:۱۱    
حملات سنگین هوایی و توپخانه رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه به ویژه اردوگاه جبالیا در شمال این باریکه، سبب شهادت و زخمی شدن شماری دیگر از ساکنان غزه شده است
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۱:۱۱    
لیگ حرفه ای فوتبال عربستان می تواند مقصد احتمالی بعدی ژاوی هرناندس، سرمربی کنونی بارسلونا باشد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۱:۱۱    
انصارالله یک پهپاد آمریکایی در منطقه الخصیف در منطقه وادی عبیده یمن را سرنگون کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۸:۵۱    
صفحه اینستاگرام فوتبال 360 با انتشار بخشی از صحبت های سرمربی سپاهان در کنفرانس خبری پیش از دیدار با ملوان، فارسی صحبت کردن این مربی پرتغالی را سوژه کرده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۰:۵۷    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین از انفجار در جایگاه CNG اقبالیه خبر و مصدوم شدن 7 نفر خبر داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۰:۵۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: جزایر سه گانه ایرانی ابوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک جزو لاینفک و ابدی سرزمینی جمهوری اسلامی ایران است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۰:۵۷    
شی جین پینگ در این دیدار خاطرنشان کرد: رئیس جمهور پوتین عزیز، دوست قدیمی من، به شما در این سفر دولتی به چین خوش آمد می گویم.