یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۱۱:۲۵May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای شبکه اینترنتی آفتاب 13 آذر 1397 - aftabir.com

شبکه اینترنتی آفتاب 29 اسفند 1393 شبکه اینترنتی آفتاب 29 اسفند 1394 شبکه اینترنتی آفتاب 30 اسفند 1395 شبکه اینترنتی آفتاب 29 اسفند 1396 شبکه اینترنتی آفتاب 31 فروردین 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 31 اردیبهشت 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 31 خرداد 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 31 تیر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 31 مرداد 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 31 شهریور 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 1 مهر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 1 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 30 دی 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 30 بهمن 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 1 اسفند 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 1 آذر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 2 آذر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 3 آذر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 4 آذر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 5 آذر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 6 آذر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 7 آذر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 8 آذر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 9 آذر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 10 آذر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 11 آذر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 12 آذر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 13 آذر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 14 آذر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 15 آذر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 16 آذر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 17 آذر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 18 آذر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 19 آذر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 20 آذر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 21 آذر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 22 آذر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 23 آذر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 24 آذر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 25 آذر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 26 آذر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 27 آذر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 28 آذر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 29 آذر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 30 آذر 1397 
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۹:۳۸    
بر اساس تبصره 16 لایحه بودجه سال 98 دولت سقف وام ازدواج را 15میلیون تومان و با بازپرداخت 5ساله تعیین کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۲:۳۸    
اتحادیه عرب سال آینده تمبری با عنوان قدس پایتخت فلسطین است را طراحی و منتشر خواهد کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۰:۵۶    
با توجه به شرایط پایدار جوی و انباشت آلاینده های هوا تا پایان روز دوشنبه احتمال ورود به شرایط ناسالم در شهر تهران وجود خواهد داشت اما این شرایط در پایان روز دوشنبه رفع خواهد شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۰۹:۴۵    
معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران از پایان نامه ها و رساله های دانشجویان این دانشگاه که مرتبط با این معاونت است، حمایت می کند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۲:۱۷    
یک کانون تفکر و نهاد سیاست پژوهی در نامه ای به رئیس جمهور، بر ضرورت افزایش وام قرض الحسنه ازدواج به 30 میلیون تومان در سال آتی به دلیل افزایش 2 تا 3 برابری هزینه ها تاکید کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۳:۵۶    
شورای گسترش و برنامه ریزی آموزش عالی با تأسیس آموزشکده فنی و حرفه ای پسران کنگان موافقت کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۰:۵۶    
سعدالله زارعی کارشناس مسائل خاورمیانه در یادداشتی به ماهیت عملیات سپر شمالی رژیم صهیونیستی اشاره کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۶:۵۶    
رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا، جواهر، نقره و سکه گفت: یکی از دلایل آن افزایش قیمت انس در جهان است که آن هم به خاطر این است که چین و روسیه برای پشتوانه ارزی و خزانه ای خود اقدام به خرید طلا ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۰۵:۱۷    
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ با اشاره به آسیب های شبکه های مجازی گفت: صفحات شبکه های اجتماعی تنظیمات خاصی دارد برای مثال رمز دو مرحله ای برای صفحه امنیتی اینستاگرام در دسترس کاربران است و اگر رمز ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۷:۴۷    
مدیر کل حفاظت و مدیریت صید و شکار سازمان محیط زیست ضمن ابراز خرسندی از ورود دادستانی شمال کشور به مقوله شکار غیرمجاز گفت ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۰۰:۱۶    
همشهری آنلاین: دیوان دادگستری اروپا اعلام کرد رای خود را در خصوص پرونده انگلیس روز دوشنبه اعلام خواهد کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۷:۳۸    
مهاجم ملی پوش سابق پرسپولیس روزهای خوبی را در قطر پشت سر نمی گذارد و با تداوم این شرایط بعید نیست به زودی قصد ترک لیگ ستارگان قطر کند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۷:۲۶    
تصویری از آناهیتا درگاهی همسر اشکان خطیبی در نمایی از سریال "ممنوعه" را مشاهده می کنید.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۷:۰۸    
پپ گواردیولا سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی از همتای آلمانی اش در لیورپول به خاطر نوع خوشحالی اش بعد از گل پیروزی بخش تیمش مقابل اورتون دفاع کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۶:۱۷    
هواداران استقلال طی فصول اخیر شاهد قهرمانی پرسپولیس هستند و این بدترین اتفاق ممکن در دنیای طرفداری می تواند محسوب شود ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۵:۳۸    
با نتایجی که الدحیل به عنوان یکی از قدرتمندترین تیم های قطری طی هفته های اخیر کسب کرده، می توان به بزرگی کاری که پرسپولیس برای حذف این تیم کرد پی برد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۵:۲۷    
کریم انصاری فرد خیلی دیر به ناتینگهام فارست پیوست و در بازی های اخیر این تیم تنها دقایقی کوتاه به میدان می رود ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۴:۱۸    
دروازه بان ملی پوش ذوب آهن با توجه به شرایطی که در اصفهان دارد اکنون در آستانه جدایی است و شایعات او را به اردوگاه پرسپولیس نزدیک می دانند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۲:۵۸    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام 142 هزار داوطلب برای شرکت در آزمون دکتری نیمه متمرکز دانشگاه ها خبر داد و گفت: این مهلت امشب پنج شنبه، 15 آذر پایان می پذیرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۱:۵۱    
رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران از عزم شورای اسلامی شهر تهران برای تشکیل نظام یکپارچه مدیریت محیط زیست در شهرداری تهران خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۰۷:۰۶    
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، گفت: پزشکان عمومی، درگاه ورودی نظام ارجاع در کشور هستند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۱:۴۷    
کریس اسمالینگ مدافع منچستریونایتد با اینکه از ناحیه پا دچار شکستگی شده می خواهد روز چهارشنبه به مصاف آرسنال برود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۷:۰۱    
پرویز پرستویی درباره حواشی پیش به وجود آمده پیرامون حضور مسعود فراستی در برنامه من و شما و جدال لفظی وی با مجری برنامه در پستی اینستاگرامی نوشت: این گوشه ای از توهین های آقای فراستی است ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۵:۳۸    
یحیی بونو گفت: فلسفه کاربردی باید باید سه ویژگی را داشته باشد؛ یکی عقل گرا باشد، دوم واقع گرا باشد و سوم باید همراه و همدوش با علوم روز هم باشد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۳:۴۷    
اتاق آبی نام نمایشنامه ای است که در چهاردهمین هفته از دوره جدید جلسات نمایشنامه خوانی عصری با نمایش روخوانی می شود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۲:۴۷    
حمید قزوینی می گوید: صنعت نشر ایران با حضور در نمایشگاه کتاب بیروت می تواند ضمن آگاهی از آثار پژوهشگران عرب درباره ایران، ارتباط با ناشران لبنان برای چاپ کتاب هایشان در ایران را گسترش دهد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۲:۳۸    
رئیس دانشگاه آزاد گفت: برنامه داریم در ستاد این دانشگاه فعالیت های معاونت ها را به صورت محتواگرایانه دنبال کنیم.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۲:۰۶    
همشهری آنلاین: فیفا میزان پاداش باشگاه هایی که در جام جهانی 2018 روسیه بازیکن داشتند را اعلام کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۱:۳۹    
سارا شریعتی در پنجمین همایش ملی روز علوم اجتماعی گفت: دانش جامعه شناسی امروز خطرناک نیست و یک دانش بی جان است. نه فقط در ایران در کشورهای دیگر هم همینطور است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۱:۲۶    
رئیس انجمن واردکنندگان فرآورده های آرایشی و بهداشتی ایران، گفت: 99 درصد لوازم آرایشی که قاچاق وارد کشور می شود، تقلبی است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۱:۲۶    
یک کارشناس سیاست گذاری انرژی اعلام کرد: کشورهای مختلف هوشمندی هایی در ارائه تعهدات کیفی و مشروط به موافقت نامه پاریس داشته اند که ما هیچ یک از این هوشمندی ها را نشان نداده ایم.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۱:۰۸    
وزیر نفت عراق گفت: سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) باید بتواند ثبات قیمت را در بازار نفت حاکم کند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۱:۰۸    
وزیر سابق دفاع گفت: امروز به برکت تجارب انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به جایگاهی رسیده ایم که دشمنان ما به شدت از رویارویی مستقیم با ملت ما واهمه دارند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۰:۵۶    
کارگروه هماهنگی شرایط اضطراری آلودگی هوا با توجه به آلودگی و پایداری هوا ضوابطی را برای فردا چهارشنبه اعلام کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۰:۳۸    
یک مطالعه جدید نشان می دهد که رژیم غذایی گیاهخواری می تواند همانند داروهای مورداستفاده برای بیماران مبتلا به ریفلاکس معده عمل کرده و این مشکل را تسکین دهد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۰:۳۸    
وزیر نفت تیرماه امسال گفته بود میزان تولید بنزین یورو4 تا آخر سال از 28 به 54 میلیون لیتر در روز می رسد که با توجه به رشد مصرف ناشی از قاچاق، دستیابی به این هدف در موعد مذکور بعید است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۰:۱۷    
همشهری آنلاین: یک استارتاپ فرانسوی در نظر دارد پرورش میوه و سبزیجات در کانتینر را به صورت گسترده آغاز کند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۰:۰۸    
باقر ساروخانی، استاد پیشکسوت جامعه شناسی در پنجمین همایش ملی روز علوم اجتماعی گفت: جامعه امروز نسبت به جامعه شناسی بی اعتنا است و دانش تولید شده توسط اصحاب جامعه استفاده نمی شود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۰:۰۸    
مسئول مرکز مطالعات تحقیقات زنان حوزه علمیه قم گفت: تربیت آموزش جنسی نیاز جامعه است اما اختلاف دیدگاه اصلی در سند 2030 اهداف و ادبیات آموزش های جنسی مطرح شده در این سند است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۹:۵۶    
هیچ آزمایش خون معمولی برای تشخیص آپنه خواب (اختلال خواب) وجود ندارد و ممکن است در طول یک معاینه پزشکی هم نادیده گرفته شود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۹:۵۶    
معاون آموزشی وزیر علوم با ارسال بخشنامه ای به تمامی دانشگاه ها از ارائه تسهیلات آموزشی برای دانشجویان معلول خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۹:۵۶    
وزیر ارتباطات ایران در دیدار با رئیس جمهور آذربایجان، پیشنهاد مشارکت علمی دو کشور در ساخت ماهواره سنجش از دور را مطرح کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۹:۵۶    
رئیس جمهور امید به آینده را مهمترین نیاز کشور دانست و با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی، همه باید برای حل مشکلات دست بدست یکدیگر دهیم، اظهارداشت: مردم ایران استقلال خود را در برابر سختی نخواهند فروخت.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۹:۴۷    
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: نوبت سوم وام ضروری بازنشستگان و وظیفه بگیران در آذرماه جاری به مبلغ 5 میلیون تومان به حساب حقوقی آنان واریز شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۹:۴۷    
پرسپولیس از 28 آذر می تواند بازیکن جدید جذب کند و به این ترتیب محرومیت این تیم به پایان می رسد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۹:۳۸    
رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش گفت: وزیر آموزش پرورش در نامه ای به رئیس سازمان صدا و سیما خواهان بازنگری در تبلیغات موسسات کنکور شده است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۹:۳۸    
دانشگاه علم و فناوری جنوب در چین گزارش های مختلفی را منتشر می کند که حاکی از حبس خانگی دانشمندی است که در تولد نوزادان مهندسی ژنتیکی نقش داشته است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۹:۳۲    
در پارتی شبانه مأموران، فوتبالیست معروف را از تانکر آب بیرون کشیدند! این خبر سوژه محمدرضا میرشاه ولد در خبر ورزشی شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۹:۱۷    
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد گفت: برنامه داریم تا پایان امسال تکلیف تشکل های یکبار مصرف مربوط به واحدهای مختلف این دانشگاه تعیین تکلیف شوند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۹:۱۷    
دروازه بان تیم فوتبال ذوب آهن در واکنش به خبر پیشنهاد پرسپولیس، گفت: اجازه بدهید در این مورد صحبت نکنم.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۹:۱۷    
بعد از دو سال و دو ماه سفر و طی کردن مسیری 2 میلیارد کیلومتری فضاپیمای اکتشافی ناسا سرانجام به سیارک بنو رسید.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۹:۰۸    
فواید سلامت زیتون و محصولات طبیعی مرتبط نظیر روغن زیتون از مدت ها قبل در قالب رژیم غذایی مدیترانه ای شناخته شده اند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۹:۰۸    
معاون دانشجویان داخل وزارت علوم از اصلاح یک بند از آیین نامه شورای صنفی دانشجویان خبر داد که براساس آن حد نصاب مشارکت دانشجویان در انتخابات شوراهای صنفی اصلاح شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۸:۵۶    
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: باوجود اینکه ما 10 نفره شدیم، این پرسپولیس بود که در محوطه جریمه اش ماند!
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۸:۵۶    
رمان خواب عمیق گلستان نوشته پروانه سراوانی توسط انتشارات هیلا منتشر و راهی بازار نشر شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۸:۳۸    
رئیس مرکز پژوهش های مجلس گفت: در حال حاضر دارای استقلال در تولید بنزین هستیم اما اگر قاچاق سوخت ادامه پیدا کند، ناچار به واردات بنزین خواهیم شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۸:۱۷    
تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار معوقه از هفته یازدهم لیگ برتر مقابل ذوب آهن به برتری رسید تا با سه امتیاز این دیدار به جایگاه سوم جدول رده بندی برگردد و فاصله اش با صدر را کمتر کند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۷:۵۶    
نمایندگی ایران در سازمان ملل در بیانیه ای با اشاره به نشست روز سه شنبه شورای امنیت درباره ایران اعلام کرد ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۷:۵۶    
رییس پلیس راهور تهران گفت: افزایش محدوده طرح ترافیک، تصمیم یک نهاد نیست.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۶:۳۸    
چهل و سومین کارگاه فلسفه اخلاق به همت خانه اخلاق پژوهان جوان، با حضور حسن میانداری عضو هیأت علمی موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران برگزار شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۶:۳۸    
برخی خانوارهایی که از ابتدای پرداخت یارانه نقدی، برای دریافت آن ثبت نام نکرده یا بعدا از شمول دریافت حذف شدند و حالا خود را حائز شرایط می دانند، مکانیزمی برای ثبت درخواست شان وجود ندارد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۶:۰۸    
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، نسبت به افزایش پوسیدگی های دندانی در ایران به دلیل سرانه بالای مصرف شکر، هشدار داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۵:۵۶    
هیات مذاکره کننده جنبش انصارالله به منظور شرکت در مذاکرات صلح یمن، صنعا را به مقصد سوئد ترک کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۵:۳۸    
سخنگوی نیروهای مسلح یمن تشدید حملات ائتلاف سعودی در آستانه مذاکرات در سوئد را نشانگر عدم جدیت برای تحقق صلح برشمرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۲:۵۶    
کره شمالی رزمایش های نیروی هوائی کره جنوبی را محکوم کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۱:۵۷    
همشهری آنلاین: کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل و سازمان پزشکان بدون مرز شرایط دشوار پناهجویان در اردوگاه های جزایر استرالیا را محکوم کردند و آن را غیرانسانی و خطرناک خواندند ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۱:۲۷    
نماینده مستعفی آمریکا در سازمان ملل از شورای امنیت خواست تا آزمایش دفاع موشکی ایران را محکوم کنند!
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۱:۱۸    
سناتور برجسته جمهوریخواه نشست امروز رئیس سازمان سیا در مجلس سنای این کشور درباره قتل خاشقجی را مضحک خواند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۰:۰۶    
تیم آمیان با نتیجه دو بر صفر از شاگردان تیری هانری شکست خورد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۳:۵۷    
سناتور جمهوریخواه ایالت کارولینای جنوبی در واکنش به انفعال دولت این کشور در برخورد با قاتلان خاشقجی اعلام کرد: ترس از توقف همکاری سعودی ها علیه ایران عقلانی نیست.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۳:۵۷    
همشهری آنلاین: مهندسان موفق شده اند طی 28 سال برج پیزا را 45 سانتی متر صاف تر کنند. آنها برای این منظور لوله هایی زیر زمین کار گذاشته اند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۳:۳۶    
همشهری آنلاین: سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی از روش جدیدی برای بازیابی رمز کارت سوخت خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۳:۳۶    
جلسه مجلس عراق برای رای اعتماد به وزرای پیشنهادی نخست وزیر این کشور بدون نتیجه پایان یافت.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۳:۳۶    
لوچیانو اسپالتی از عملکرد جیان لوکا روکی، داور دیدار رم و اینتر دفاع کرده است. این بازی با تساوی دو بر دو به پایان رسید اما فرانچسکو توتی گفته که داوری مسابقه شرم آور بوده است ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۳:۱۸    
پادشاه عربستان از امیر قطر برای شرکت در نشست شورای همکاری خلیج فارس دعوت کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۳:۱۸    
مدیرکل دفتر امور خدمات بازرگانی وزارت صنعت گفت: با ابلاغ دستورالعمل رصد کالا، زنجیره تجاری کشور و سامانه تجارت داخلی ایران وارد فاز جدیدی شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۳:۱۸    
کاپیتان استقلال با آمار فوق العاده خودش در طول دوران بازی و فصل جاری نشان داده هنوز فاصله زیادی تا تمام شدن دارد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۳:۰۶    
سرمربی لیورپول به دلیل خوشحالی پس از گل دیدار برابر اورتون توسط اتحادیه فوتبال اروپا جریمه شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۲:۵۶    
وزیر خارجه کشورمان تاکید کرد: آمریکا اذعان داشته است که قطعنامه 2231 شورای امنیت نمی تواند جلوی توانایی های بازدارندگی ایران را بگیرد. بجای تضعیف قطعنامه 2231، روی تبعیت از آن کار شود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۲:۳۸    
جمعی از کودکان صلح سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، با اهدای پرنده صلح و دوستی به رئیس جمهور از او خواستند تا پیام صلح و دوستی کودکان ایران را به جهان برساند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۲:۰۸    
دو ستاره سرشناس دنیای فوتبال برای تماشای مسابقه فینال کوپالیبرتادورس به ورزشگاه سانتیاگو برنابئو خواهند رفت.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۲:۰۸    
همشهری آنلاین: موسسه متال فوکوس اعلام کرد: فروش سکه طلا و نقره در آمریکا در سال 2018 میلادی به پایین ترین سطح در 11 سال اخیر رسیده است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۲:۰۸    
در پی انتشار شایعات اخیر درباره انتصاب مدیران از سوی شهردار تهران، مرکز ارتباطات و امور بین الملل طی اطلاعیه ای اعلام کرد فقط اخباری که از سوی این مرکز اطلاع رسانی می شود، رسمی است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۱:۵۶    
رئیس اورژانس تهران از استقرار نیروهای امدادی در چهار نقطه از شهرری به علت آلودگی هوا خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۱:۵۶    
وزیر خارجه آمریکا در سخنانی درباره پیمان موشکی 60 روز به روسیه مهلت داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۱:۴۷    
دو رقیب هم تیمی فصل گذشته امروز مقابل یکدیگر حضور یافتند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۱:۳۸    
همشهری آنلاین: سانتا کروز هیوندای احتمالا با یک موتور 1.6 لیتری توربوشارژ بنزینی یا یک مدل درون سوز 2.4 لیتری ارائه خواهد شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۱:۳۸    
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری پس از ورود به استان سمنان از باغ موزه امیر در شهر سمنان بازدید کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۱:۳۸    
وزیر امور خارجه آمریکا در بروکسل اعلام کرد که کشورش طی 60 روز آینده هیچ اقدامی برای توسعه موشک های میان برد انجام نمی دهد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۱:۲۶    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: عصر امروز به دنبال اختلافات خانوادگی، فردی در شهر کرمانشاه با شلیک گلوله به زندگی خود، مادر و برادر ناتنی اش پایان داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۱:۲۶    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در کی یف با همتای پاکستانی خود دیدار و با یکدیگر در مورد روابط دو جانبه به گفت وگو پرداختند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۱:۰۸    
46 عنوان طرح و پروژه اقتصادی، فرهنگی و زیربنایی به طور همزمان با دستور رئیس جمهور در سطح استان سمنان افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۰:۵۶    
مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران گفت: امید داریم حضور بیشتر گردشگران چینی را در ایران شاهد باشیم.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۰:۵۶    
پلیس تهران از جمع آور دلالان سکه و ارز در خیابان منوچهری، فردوسی و چهارراه استانبول خبر داده و اعلام کرده که تا به حال 400 دلال توسط پلیس دستگیر شده است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۰:۵۶    
رئیس کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا تصریح کرد: من فکر می کنم بن سلمان دستور قتل خاشقچی را داده است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۰:۴۷    
هافبک ذوب آهن اصفهان می گوید جایگاهی که آنها در مقطع فعلی به آن دست پیدا کرده اند در شان شان نیست.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۰:۳۸    
رئیس فدراسیون در جمع داوران و کمک داوران گفت: ارزیابی من درباره وضعیت داوری خوب است، چرا که در مسیر درستی قرار گرفته است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۰:۳۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: قطعاً برنامه های دفاعی خود را براساس ابراز نگرانی های بی اساس و مبتنی بر القائات بی بنیان و هدفمند برخی کشورها تنظیم نمی کنیم.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۰:۳۸    
وزیراقتصاد با بیان اینکه در سال 98 یارانه ها به سمت تولید هدایت می شوند، گفت: امیدواریم در هفته دولت سال آینده بیش از 95 درصد واردات کشور تحت پوشش تجارت الکترونیکی قرار گیرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۰:۱۷    
شهردار تهران در مورد جزئیات ملاقات روز گذشته اش با رهبر انقلاب توضیحاتی را ارائه کرد.