پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۱۶:۴۱May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 3 اسفند 1395 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 31 فروردین 1395 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1395 آفتاب نیوز 31 خرداد 1395 آفتاب نیوز 31 تیر 1395 آفتاب نیوز 31 مرداد 1395 آفتاب نیوز 31 شهریور 1395 آفتاب نیوز 30 مهر 1395 آفتاب نیوز 30 آبان 1395 آفتاب نیوز 30 آذر 1395 آفتاب نیوز 30 دی 1395 آفتاب نیوز 30 بهمن 1395 آفتاب نیوز 1 اسفند 1395 آفتاب نیوز 2 اسفند 1395 آفتاب نیوز 3 اسفند 1395 آفتاب نیوز 4 اسفند 1395 آفتاب نیوز 5 اسفند 1395 آفتاب نیوز 6 اسفند 1395 آفتاب نیوز 7 اسفند 1395 آفتاب نیوز 8 اسفند 1395 آفتاب نیوز 9 اسفند 1395 آفتاب نیوز 10 اسفند 1395 آفتاب نیوز 11 اسفند 1395 آفتاب نیوز 12 اسفند 1395 آفتاب نیوز 13 اسفند 1395 آفتاب نیوز 14 اسفند 1395 آفتاب نیوز 15 اسفند 1395 آفتاب نیوز 16 اسفند 1395 آفتاب نیوز 17 اسفند 1395 آفتاب نیوز 18 اسفند 1395 آفتاب نیوز 19 اسفند 1395 آفتاب نیوز 20 اسفند 1395 آفتاب نیوز 21 اسفند 1395 آفتاب نیوز 22 اسفند 1395 آفتاب نیوز 23 اسفند 1395 آفتاب نیوز 24 اسفند 1395 آفتاب نیوز 25 اسفند 1395 آفتاب نیوز 26 اسفند 1395 آفتاب نیوز 27 اسفند 1395 آفتاب نیوز 28 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1395 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۴:۲۳    
شایع ترین علت نارسایی قلب پرفشاری خون و بیماری های عروق کرونر است، ولی علل دیگری نیز برای نارسایی قلب وجود دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۲:۱۳    
آفتاب نیوز : نکته مهم در مورد میان وعده های ناسالم این است که اغلب دارای حجم کم اما کالری بسیار زیاد هستند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۱:۴۹    
در هفته جاری برگزاری کنفرانس امنیتی مونیخ که یکی از مهمترین مجامع بین المللی در حوزه امنیتی است و به عنوان داووس امنیتی نیز شناخته می شود، به یکی از خبر سازترین مسائل عرصه روابط بین الملل تبدیل شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۰:۵۳    
جمعی از رستوران داران شکایتی را از اداره مالکیت صنعتی به دلیل آنچه آنها انحصاری کردن یک غذای محلی (اکبر جوجه) به نام یک فرد خاص عنوان کردند به کمیسیون اصل 90 مجلس ارائه دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۶:۳۹    
در بازار امروز - پنج شنبه - قیمت سکه تمام طرح جدید با افزایش 6000 تومانی در مقایسه با روز گذشته، بیش از یک میلیون و 197 هزار تومان فروخته می شود و دلار آمریکا نیز 3779 تومان قیمت دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۴:۰۳    
یک فوق تخصص گوش و حلق و بینی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، گفت: با وجود افزایش آگاهی در مورد پاتولوژی آسم و پیشرفت در دارودرمانی و برنامه های مراقبتی، هنوز میزان مرگ و میر ناشی از آسم بالاست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۳:۰۶    
سالها تصور بر این بود که شکلات عوارض زیادی دارد و مصرف آن با بروز آکنه، چاقی، فشار خون بالا، بیماری عروق کرونر قلب و دیابت در ارتباط است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۲:۴۳    
شایع ترین محل کیست موئی قسمت تحتانی ستون فقرات در ناحیه ساکروم می باشد بیماران معمولا با شکایت ترشح یا درد در این ناحیه مراجعه می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۲:۱۱    
این میوه به قلیایی شدن بدن کاهش وزن کنترل دیابت هضم غذا و تمیزی پوست کمک زیادی میکند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۱:۴۳    
یک متخصص پوست و مو گفت: واکنش های حساسیتی پوستی از پیامدهای شایع استفاده از لوازم آرایشی غیر استاندارد و نامرغوب محسوب می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۰:۴۲    
برخی از میوه ها دارای خواص درمانی منحصربه فرد و اعجاب انگیزی هستند. یکی از این میوه های دارویی مربوط به کاکتوس است که گنجینه ای ارزشمند درون خود دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۳:۱۵    
گرفتگی عضلات کمر و پشت بدن گاهی واکنش به درد ناشی از بیماری دیگری است. بعضی از موارد گرفتگی و خشکی کمر پیامد اختلالهایی معین یا وارد شدن فشار به نخاع یا دیگر عصبهای گسترش یافته در نخاع هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۸:۴۷    
رئیس جمعیت هلال احمر درباره تلفات زلزله تلفات تهران گفت: فرکانس زلزله تهران خیلی نزدیک است و حداقل بالای 200 هزار نفر کشته می شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۸:۴۳    
یکی از اصول مهم بهداشت خواب همراهی با ساعت زیستی بدن است. بسیاری از فرآیندهای بدن انسان (مثل دما و ترشح هورمون ها) با یک دوره فیزیولوژیک تقریبا ‪ 24‬ساعته تنظیم می شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۸:۰۳    
اگر شما هم دچار سوزش سردل می شوید پیشنهاد می کنیم که به توصیه های ذیل عمل کنید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۷:۳۳    
یک متخصص ترمیمی دندان با تشریح زمانهایی که دندان درد می گیرد، فهرست خوراکی هایی که به دندان آسیب می زند، را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۷:۰۳    
فرمانده انتظامی لرستان از کشف 10 هزار و 174 عدد انواع عینک خارجی قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال در شهرستان دلفان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۴:۳۵    
یک فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: در قانون برای کسانی که دست به افشا اسناد محرمانه کشور می زنند و یا اظهارات شان به گونه ای است که منافع ملی را دچار آسیب می سازد و یا حرمت و حثیت دیگران را از بین می ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۴:۲۳    
هزاران نفر در شهرهای آمریکا از جمله نیویورک و واشنگتن در روز رئیس جمهور علیه دونالد ترامپ تظاهرات و سیاست های رئیس جمهوری این کشور اعتراض کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۳:۰۹    
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه اقتصاد خلاق تکیه بر توانایی استعدادها و دانش و ایده دارد، نقش صنایع فرهنگی و خلاق در تولید ملی و رونق اقتصادی و ثروت آفرینی را ارزشمند عنوان کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۱:۳۴    
نشست تخصصی نقد اجتماعی مرگ چهره ها و امر پزشکی عصر روز گذشته 4 اسفند با حضور یوسف اباذری برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۰:۳۹    
مدیرکل دفتر تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: نیازمند واکنشی تخصصی در برخورد با پدیده های اجتماعی هستیم زیرا با نگاه کهنه و دیروز نمی توان به استقبال آینده رفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۰:۱۱    
کمک هزینه اجاره خانوارهای کم درآمد ماهانه به ترتیب تا دو میلیون ریال برای شهرهای زیر (500) هزار نفر و تا چهار میلیون ریال (با افزایش سالانه 10 درصد) برای شهرهای بالای 500 هزار نفر تعیین شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۹:۴۷    
دومین بار است که تست دوپینگ رحیم امامی در می آید و وی دیگر در هیچ فعالیتی که مربوط به ورزش دوچرخه سواری می شود نمی تواند حضور داشته باشد و مادام العمرمحروم خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۹:۳۶    
یکی از با اراده ترین دانشجویان ایرانی با 86سال سن دانشجوی رشته حقوق
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۹:۳۲    
برنج دمسیاه در میادین میوه و تره بار با قیمت 10 هزار و 600 تومان به فروش می رسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۹:۳۰    
پس از اضافه شدن قابلیت Stories به اینستاگرام، فیسبوک مسنجر و فیسبوک، واتساپ نیز به عنوان عضوی از خانواده ی فیسبوک، این ویژگی کپی برداری شده از اسنپ را پیاده کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۹:۲۵    
ضیاءالدین شعاعی، افزود: مکانیزم این سیستم گرد و غبار به این صورت است که ابتدا باد از شمال وارد عربستان شده و پس از یک چرخش به صورت باد جنوبی از روی خلیج فارس عبور می کند و در حالیکه توده حین عبور از ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۹:۲۰    
طبق گزارش رسانه های بین المللی، از جمله روزنامه دیلی میل، این اتفاق در منطقه رینکبی در حومه استکهلم، پایتخت سوئد به وقوع پیوسته است. 75 درصد جمعیت این منطقه را مهاجران تشکیل می دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۹:۱۹    
ارتش اسرائیل یک کارگاه نظامی فنی بزرگ که شامل بولدوزرها و جرثقیل های زیادی است در امتداد مرزهای شمالی فلسطین اشغالی با جنوب لبنان با هدف تقویت مواضعش در این منطقه و ایجاد سنگرهای جدید در حصار مرزی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۹:۱۳    
وزارت بهداشت هم تولیت را می خواهد هم نظارت را در حالی که باید تصدی را به سازمانهای دیگر بدهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۸:۵۳    
سخنگوی شورای نگهبان در یادداشتی درباره مالکوم ایکس فعال حقوق بشرمسلمان آمریکایی گفت: او با رفتنش نشان داد که طرفدارعدالت واقعی است و سفید و سیاه به خودی خود برای او تفاوت نمی کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۸:۴۵    
رئیس اسبق صدا و سیما در صفحه اینستاگرام خود عکسی از دوران قدیم و ماشینش به اشتراک گذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۸:۳۳    
میرر 5 مثلث زهردار فوتبال اروپا را برگزیده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۸:۲۹    
ترامپ و دروغ هایش سوژه برخی کارتونیست ها شده که سایت کگل آنها را منتشر کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۸:۲۷    
راه های متعددی برای کاهش سریع مقدار زیادی از وزن بدن وجود دارد. اما اغلب این راهکارها موجب احساس گرسنگی و نارضایتی شما خواهد شد و اگر یک اراده آهنین نداشته باشید، خیلی زود از لاغر شدن منصرف خواهید شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۸:۲۵    
مردم مظلوم و آواره فلسطین باید از رئیس جمهور جدید آمریکا بسیار تشکر کنند! چرا؟! بخوانید!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۸:۱۸    
وزیر نفت از اخذ مجوز از رییس جمهور برای اختصاص 2 درصد از منابع نفتی به مناطق نفت خیز علاوه بر 3 درصدی که در گذشته به مناطق محروم اختصاص یافته خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۰:۵۴    
پژمان بازغی به همراه همسرش مستانه مهاجر در اکران فیلم افسونگر در پردیس آزادی حاضر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۰:۵۲    
محمد بن حمد آل ثانی رئیس ستاد مشترک ارتش امارات به اتهام داشتن ارتباط با مجرمان تلاش برای کودتا در این کشور بازداشت شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۰:۲۲    
رئیس جمهور برای بررسی اتفاقات اخیر و بحران ریزگردهای خوزستان روز پنج شنبه هفته جاری به این استان سفر می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۰:۲۱    
یک مقام سابق آمریکایی با بیان اینکه دولت ترامپ تصمیم به حفظ برجام گرفته، گفت باید تلاش کرد تا طول دوره محدودیت های اعمالی بر برنامه هسته ای ایران افزایش یابد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۰:۲۰    
هماهنگ کننده امور بشردوستانه سازمان ملل متحد در یمن روز سه شنبه اعلام کرد که 17 میلیون یمنی دیگر توانایی تامین غذای خود را ندارند و هفت میلیون نفر دیگر نیز در آستانه گرسنگی قرار دارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۳:۳۸    
نظر سنجی موسسه گالوپ نشان می دهد که محبوبیت ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در میان مردم آمریکا و بویژه جمهوریخواهان نسبت به دو سال گذشته افزایش محسوسی پیدا کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۳:۳۶    
سرپرست دادسرای امور جنایی تهران از تشکیل پرونده قضایی پیرامون ریزش سه ساختمان در خیابان خلیج فارس تهران در دادسرای جنایی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۳:۳۴    
برای نخستین بار در تاریخ کیهان شناسی، چشم انسان به تصویری واقعی از یک سیاه چاله خواهد افتاد که توسط مجموعه ای بسیار بزرگ از تلسکوپ ها گرفته می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۳:۳۲    
جانشین پلیس راه ارومیه - خوی گفت: وقوع یک تصادف در جاده سلماس - ارومیه در حوالی روستای مغول در20 کیلومتری این محور، سه نفر کشته برجا گذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۳:۳۱    
در اهواز از اقشار مختلف شب گذشته در تالار مرکزی شهر گرد هم آمدند تا چاره ای برای وضعیتشان بیاندیشند. دولت مردان گفتند؛ سمن ها حمایت کردند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۳:۳۰    
وزیر نفت با تاکید بر این که افزایش قیمت نفت به دلیل افزایش تولید نفت رقبای اوپک، برای اوپکی ها تهدید است؛ از عدم توافق ایران و هند بر سر توسعه میدان نفتی فرزاد B خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۲:۲۶    
شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه عصر سه شنبه به ریاست حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری، آیین نامه شورای اجتماعی کشور را تصویب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۲:۰۴    
هیوندای i40 صندوقدار در بازار با قیمت 174 میلیون تومان به فروش می رسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۲:۰۲    
محسن مسلمان به عنوان بهترین بازیکن دیدار پرسپولیس و الهلال انتخاب شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۲:۰۰    
مسئول سابق تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان گفت: کسانی که می گفتند دیپلماسی بیانیه خواندن نیست اکنون در برابر نقض برجام به جز بیانیه خوانی چه کاری انجام می دهند؟!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۱:۵۷    
مدیر بازارچه مرز تمرچین گفت: بازارچه مرزی یک محوطه مصور در نقطه صفر مرزی است که به موجب موافقت ریاست جمهور به منظور ارتقاء سطح درآمد سرانه معیشت مرزنشینان و جلوگیری از قاچاق کالا ایجاد شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۱:۵۶    
انفجار در محله العامریه واقع در غرب بغداد به کشته شدن 7 نفر و زخمی شدن 14 نفر دیگر منجر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۱:۵۵    
پلیس فرانسه سه مظنون به برنامه ریزی برای اجرای حمله تروریستی را بازداشت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۱:۵۴    
وزارت امینت داخلی آمریکا قوانین جدید مهاجرتی این کشور را اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۱:۳۱    
وزیر امور خارجه پاکستان، با تشکر از ابراز همدردی جمهوری اسلامی ایران در حوادث تروریستی اخیر در کشور متبوعش، خواستار افزایش همکاریهای منطقه ای برای مقابله با این اقدامات شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۱:۲۰    
مردشیطان صفتی که با جعل عنوان پلیس مخفی اقدام به فریب و آزار و اذیت نوجوانان را می کرد، توسط پلیس آگاهی تهران بزرگ دستگیرشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۰:۵۹    
سازمان سنجش به منظور مساعدت و همراهی با داوطلبانی که موفق به ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد نشده اند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۰:۵۷    
مدیر انجمن نجوم آماتوری ایران گفت: یکشنبه هشتم اسفندماه سال 95 (دو هفته پس از وقوع ماه گرفتگی نیم سایه) خورشید گرفتگی حلقوی رخ می دهد که در ایران قابل رویت نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۰:۵۶    
نفیسه روشن در صفحه اینستاگرام خود عکسی از دیدارش با همسر علی امینی آتشنشان جان باخته در حادثه پلاسکو منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۰:۳۹    
کارشناس سیاسی سعودی مدعی شد عربستان موشکی در اختیار دارد که قادر است نصف تهران را تخریب کند و ایران به دلیل دانستن این موضوع، عربستان را هدف حملۀ موشکی قرار نمی دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۰:۳۰    
مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از خروج 7 تن از زیر آوار حادثه انفجار و تخریب 3 خانه در محله خلیج فارس خبر داد و گفت که از این تعداد 2 تن جان خود را از دست داده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۰:۰۲    
وزیر راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران در نشست وزیران حمل و نقل اروپایی در کمیسیون اقتصادی سازمان ملل گفت: موقعیت ویژه جغرافیایی ایران تسهیل کننده حمل و نقل و ترانزیت در منطقه و جهان است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۹:۵۹    
فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: فردی که با ترفندهای مختلف از افراد زیادی در شهرهای مختلف کلاهبرداری کرده در مشهد دستگیر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۹:۵۸    
فرهاد اصلانی، بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه اینستاگرام خود، به اوضاع نابسامان و آلودگی شدید استان خوزستان واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۹:۵۶    
مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: به زودی صندوق های صدقات الکترونیکی فعال خواهند شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۹:۵۵    
دیدار تیم های پرسپولیس ایران و الهلال عربستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۹:۴۶    
حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود از دیدار با جمعی از علمای برجسته اهل سنت هرمزگان در قم خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۹:۳۸    
معاون اول رییس جمهوری با بیان این که نیازمند رشد و توسعه سرمایه گذاری در کشور هستیم گفت: اگر بخواهیم رشد بالای 6درصد داشته باشیم حتما در سال 96 اولویت اصلی دولت رفع موانع سرمایه گذاری خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۹:۱۸    
رسانه های ترکیه ای از صدور حکم پنج ماه حبس علیه رهبر حزب دموکراتیک خلق ها خبر دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۹:۱۵    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به تظاهرات بریتانیایی ها برای لغو سفر ترامپ به لندن تصریح کرد: این حوادث، حیثیت آمریکا را بیش از گذشته بر باد می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۹:۱۵    
کرملین اعلام کرد که سخن گفتن درباره نامزدی ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه برای انتخابات ریاست جمهوری آتی هنوز زود است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۹:۱۴    
دیگر هیچ صحنه ای فراموش نخواهد شد! سونی لنز کانتکتی طراحی کرده که اگه روی چشم بگذارین، با یکبار چشمک یا پلک زدن محکم، عکس و با دوبار چشمک فیلم می گیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۹:۱۲    
مارس ماه رونمایی از محصولات جدید اپل خواهد بود و شاید ورود آیفون قرمز و سفید را جشن بگیریم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۹:۱۲    
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: در انفجار شدیدی که در یک ساختمان قدیمی در محله خلیج فارس رخ داد، دو ساختمان کناری نیز تخریب شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۹:۱۱    
بازیکنان تیم فوتبال نفت تهران برای رفتن به اردو شرط گذاشته اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۹:۱۰    
سخنگوی حزب اعتدال و توسعه با رد تمام شایعات موجود پیرامون این حزب گفت: حزب اعتدال و توسعه به ائتلاف های سال های 92 و 94 پایبند است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۹:۰۹    
رئیس پلیس فضاتی تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: عامل برداشت غیرمجاز از حساب شهروند مشهدی با شگرد فیشینگ، شناسایی و دستگیر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۹:۰۸    
به دنبال انتصاب هربرت ریموند مک مستر به عنوان مشاور امنیت ملی جدید دولت دونالد ترامپ، یک قانونگذار پارلمان روسیه که معاون رئیس کمیته امنیت و دفاع در این پارلمان است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۸:۴۱    
وزیر اطلاعات گفت: گروه تکفیری داعش مولود توطئه آمریکایی و اسرائیلی بوده و هدف آن ایجاد اختلاف و تفرقه در بین مسلمانان برای تامین امنیت رژیم صهیونیستی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۸:۳۲    
مأموران انتظامی شهرستان استهبان سه نفر را که اقدام به گروگانگیری در این شهرستان کرده و با تلاش ماموران انتظامی مجبور به آزاد کردن گروگان شده و گریخته بودند، دستگیر کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۸:۱۶    
رئیس بیمارستان شهید بهشتی بابل گفت: انفجار کپسول اکسیژن در تاسیسات بیمارستان بهشتی بابل تلفات نداشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۸:۱۵    
اگر نظر کارشناسانی که معتقدند رئیس جمهور روسیه صاحب شبکه ای مالی به ارزش 200 میلیارد دلار است، درست باشد پس ولادیمیر پوتین را می توان پولدارترین فرد جهان لقب داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۸:۱۴    
همایون شجریان و سهراب پورناظری در نشستی به بهانه رونمایی از آلبوم تصویری خداوندان اسرار علاوه بر توضیح درباره ساخت این آلبوم، درباره مجوز گرفتن محمدرضا شجریان و جذب نسل امروز به موسیقی سخن گفتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۸:۱۱    
راه یابی یک انیمیشن ایرانی به جشنواره دانشجویی ونیز، اجرای ویژه یک نمایش به یاد بهرام ریحانی و افتتاح اکران مستند مردان ارباب جمشید بخشی از خبرهای سوم اسفندماه در حوزه سینما و تئاتر هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۸:۱۰    
تهدیدات ترامپ محدود به سفر ایرانیان نمی شود. او علیه برجام نیز سخن گفته است. اگر این جنگ لفظی ادامه یابد چه تاثیری بر انتخابات ریاست جمهوری پیش روی ایران خواهد گذاشت؟ ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۸:۱۰    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت: برداشت از محل حساب ذخیره ارزی جهت پیشبرد پروژه های عمرانی و جلوگیری از تعطیلی این پروژه ها از برنامه سوم توسعه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۸:۰۲    
سخنگوی ناجا با اشاره به بازنشستگی رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: جانشین وظیفه عمومی ناجا، تا زمان معرفی ریاست جدید، مسئولیت های این سازمان را با داشتن اختیارات تام برعهده دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۸:۰۱    
مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی با بیان اینکه از اوایل پنجشنبه سامانه بارشی جدیدی از سمت جنوب وارد کشور می شود، گفت: این سامانه بارشی پنجشنبه در بخشهایی از جنوب غرب، غرب ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۸:۰۰    
همان طور که می دانید نوکیا 6 به طور اختصاصی در چین تولید و توزیع شد اما HMD دارنده لایسنس برند نوکیا از پرچم دار 2017 خود چیزی نگفته بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۷:۵۹    
پس از تصویب کلیات بودجه سال 1396 کل کشو در صحن علنی مجلس و پیش از ورود به جزئیات آن، بازار اخطارها و تذکرهای نمایندگان گرم شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۷:۵۷    
مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران از تعطیلی زنگ ورزش مدارس در روز چهارششنبه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۷:۵۵    
لاستیک یزد تایر با سایز فابریک با قیمت 245 هزار تومان به فروش می رسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۷:۵۴    
مقامات مالزیایی گفته اند که هنوز دلیل مرگ برادر رهبر کره شمالی مشخص نشده و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد. نخست وزیر مالزی هم از اظهارات برخی مقامات کره شمالی در این مورد ابراز ناخرسندی کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۷:۵۲    
مراسم افتتاحیه ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین بازتاب گسترده ای در رسانه های عربی داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۷:۵۱    
سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه مجمع عمومی این جبهه با حضور سه هزار نفر از نمایندگان 25 قشر برگزار می شود، گفت: 50 نفر برای انتخابات ریاست جمهوری به جبهه معرفی شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۷:۳۶    
تیگو x33 دنده ای در بازار با قیمت 61 میلیون تومان به فروش می رسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۷:۳۵    
سخنگوی حزب اعتدال و توسعه از انتخاب علی جنتی به عنوان رئیس ستاد انتخابات این حزب خبر داد.