جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۷:۴۲Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 5 اسفند 1395 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 31 فروردین 1395 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1395 آفتاب نیوز 31 خرداد 1395 آفتاب نیوز 31 تیر 1395 آفتاب نیوز 31 مرداد 1395 آفتاب نیوز 31 شهریور 1395 آفتاب نیوز 30 مهر 1395 آفتاب نیوز 30 آبان 1395 آفتاب نیوز 30 آذر 1395 آفتاب نیوز 30 دی 1395 آفتاب نیوز 30 بهمن 1395 آفتاب نیوز 1 اسفند 1395 آفتاب نیوز 2 اسفند 1395 آفتاب نیوز 3 اسفند 1395 آفتاب نیوز 4 اسفند 1395 آفتاب نیوز 5 اسفند 1395 آفتاب نیوز 6 اسفند 1395 آفتاب نیوز 7 اسفند 1395 آفتاب نیوز 8 اسفند 1395 آفتاب نیوز 9 اسفند 1395 آفتاب نیوز 10 اسفند 1395 آفتاب نیوز 11 اسفند 1395 آفتاب نیوز 12 اسفند 1395 آفتاب نیوز 13 اسفند 1395 آفتاب نیوز 14 اسفند 1395 آفتاب نیوز 15 اسفند 1395 آفتاب نیوز 16 اسفند 1395 آفتاب نیوز 17 اسفند 1395 آفتاب نیوز 18 اسفند 1395 آفتاب نیوز 19 اسفند 1395 آفتاب نیوز 20 اسفند 1395 آفتاب نیوز 21 اسفند 1395 آفتاب نیوز 22 اسفند 1395 آفتاب نیوز 23 اسفند 1395 آفتاب نیوز 24 اسفند 1395 آفتاب نیوز 25 اسفند 1395 آفتاب نیوز 26 اسفند 1395 آفتاب نیوز 27 اسفند 1395 آفتاب نیوز 28 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1395 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۲۲:۱۰    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان از آغاز اجرای مرمت اضطراری کوشک نورآباد ایذه از امروز (پنجشنبه 5 اسفندماه) خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۲۰:۰۸    
چاقی دغدغه و مشکل بسیاری از افرادی است که اضافه وزن دارند و علاقه دارند به اندام متناسب برسند،برای دستیابی سریع به وزن مناسب راهکار های ویژه ای را به شما معرفی می کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۷:۵۶    
وست موز می تواند به بهبود ظاهر خطوط و چین و چروک های پوست کمک کند. همچنین، پوست موز در سفت تر شدن پوست و درخشش آن نقش دارد. پوست موز حاوی لوتئین است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۵:۴۹    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امروز 40 میلیون کاربر شبکه های اجتماعی در ایران فعالیت دارند و استفاده سالم از این شبکه ها از دغدغه های دولت است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۴:۴۳    
بر اساس یک بررسی آماری صورت رفته در کشور چین، کریستیانو رونالدو و باشگاه منچستریونایتد، در صدر فهرست محبوب ترین های فوتبالی در این کشور قرار دارند. اثری از بارسا و مسی در 5 رتبه برتر هم وجود ندارد!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۳:۱۶    
اصلا مهم نیست که چه نوع کمدی را خریداری می کنید. موضوع اصلی این است که چه چیزی را می خواهید نگه دارید و چه مکانی را قصد دارید به آن اختصاص دهید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۳:۰۶    
دنیای اقتصاد در ویژه نامه آخر هفته خود نوشت: انتخاب یک خودرو از میان گزینه های موجود در بازار شاید یکی از دشوارترین خریدهای ممکن باشد؛ چرا که اغلب باید بانگاهی بلند مدت به ماجرا نگریست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۳:۰۱    
مشکلات قابل حل است. سال 84 که آقای احمدی نژاد تشریف آوردند، مشکلات فراوانی وجود داشت دیدید که خیلی هایش حل شد و جلو رفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۲:۰۸    
کلودیو رانیری 9 ماه پس از قهرمانی شگفت انگیز با لستر از هدایت این تیم کنار رفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۱:۵۹    
حمیدرضا صدر در دورانی که خیلی ها از رفتن آرسن ونگر از آرسنال حرف می زنند، دستاوردهای او را زیر ذره بین برده. این که او چه تاثیر عمیقی بر فوتبال انگلیس گذاشته...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۱:۴۸    
آفتاب نیوز : به تازگی در فضای مجازی عکسی از سردار سلیمانی منتشر شده که او را در میان همشهری هایش نشان می دهد. ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۱:۴۴    
معاون امور حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه گفت: از همه دلواپسان برجام در کنار موافقان برجام تشکر می کنم؛ زیرا نقاط ضعف را برجسته کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۰۹:۲۸    
ساعاتی پیش مغازه طلافروشی در محدوده خیابان ستارخان مورد دستبرد سارقان مسلح قرار گرفت که با حضور ماموران پلیس یکی از سارقان به دلیل سقوط از طبقه اول مجروح شد و دیگری فرار کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۰۲:۱۱    
دروازه بان شماره یک تیم ملی با بدشانسی بزرگی طی دو سال اخیر مواجه شده که او را از حضور در تیم های دلخواهش دور کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۰۲:۱۰    
حساب کاربری تولیت آستان قدس رضوی در شبکه اجتماعی توییتر تکذیب شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۰۲:۰۲    
رئیس سازمان امور مالیاتی کشور با اشاره به ردگیری فرارهای کلان مالیاتی با توجه به اطلاعات دریافتی از سوی مودیان مالیاتی گفت: تنها در چند ماه اخیر با بررسی 220 مورد از تراکنش های مشکوک ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۰۱:۵۹    
یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه از بین بردن انحصار مهمترین ویژگی کسب و کارهای نوین اینترنتی از جمله اسنپ است، گفت: کنار گذاشتن تمرکز گرایی منجر به عادلانه شدن درآمدها و اشتغال زایی می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۰۱:۵۵    
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) با تاکید بر اینکه با رادارهای ایرانی می توانیم نفس خلبانان رژیم صهیونیستی را احساس کنیم گفت: پاسخ رجز دشمن را در میدان می دهیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۰۱:۰۲    
معاون اروپا و آمریکای وزارت خارجه توافق وین را توافقی دوجانبه بین ایران و آمریکا ندانست و تصریح کرد: اگر ترامپ شعارهای انتخاباتی اش درباره برجام را اجرایی کرده و آن را نقض کند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۰۰:۵۹    
سخنگوی رزمایش پیامبر اعظم (ص) 11 از عملیات پهپادهای سپاه در قالب طرح ایجاد اشراف اطلاعاتی خبر داد و گفت: بازدارندگی مقابل تهدیدات دشمنان خارجی هدف اصلی رزمایش پیامبر اعظم (ص) 11 بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۰۰:۵۸    
رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا می گوید رفتار ایران در منطقه، پس از هشدار رسمی دولت ترامپ تغییری نکرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۰۰:۵۷    
نوجوانان پاریسی با تعطیل کردن 16 دبیرستان با آتش زدن سطل های زباله به اقدام اخیر پلیس این شهر در تجاوز به یک جوان سیاهپوست اعتراض کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۰۰:۵۶    
رییس جمهور گفت: برای حل مشکلات زیست محیطی و ریزگرد خسته و مایوس نمی شویم؛ برنامه ها و تلاش ها ادامه می باید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۳:۵۲    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به رشد بودجه حوزه سینمایی در سال آینده، گفت: بودجه فرهنگی کشور در سال 96 افزایش یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۳:۵۰    
هورالعظیم بعد از بارندگی امروز
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۳:۴۹    
این جاده در کوهستان "بی فانگ" در منطقه "ان شی" در "هو بی" استان مرکزی چین قرار دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۳:۴۷    
فرزند آیت الله منتظری که چند روز پیش برای تحمل کیفر بازداشت شده بود، ساعتی پیش به مرخصی آمد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۳:۴۱    
استاندار خوزستان گفت: سالانه 3 هزار نیروی تحصیل کرده و افراد دیگر از خوزستان خارج می شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۳:۴۰    
چهارمین جلسه ستاد انتخابات کشور با حضور رحمانی فضلی وزیر کشور و اعضای این ستاد در وزارت کشور تشکیل شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۳:۳۶    
پرواز ساعت 18:10 ایران ایر در مسیر بغداد - تهران به دلیل بروز نقص فنی هواپیما، هنوز انجام نشده است و مسافران در فرودگاه سرگردان هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۳:۳۴    
در آستانه ایام شهادت حضرت صدیقه کبری سلام الله علیها امشب (پنج شنبه) جمعی از شاعران مذهبی با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۲:۳۵    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به برخی شایعات در زمینه توقف برنامه های دفاعی و رزمایش ها پاسخ داد و گفت: هیچ رزمایش و برنامه دفاعی تا به امروز متوقف نشده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۲:۲۲    
سفر سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان سمنان لغو و به زمان دیگری موکول شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۲:۱۹    
جبهه مردمی نیروهای انقلاب نهایی شدن کاندیدای خود را برای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم تکذیب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۱:۵۴    
المپیاکوس در شبی که کریم انصاری فرد دبل کرد توانست با سه گل نماینده ترکیه را شکست دهد تا به یک هشتم نهایی لیگ اروپا راه پیدا کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۱:۵۴    
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سمنان از 130 برابر شدن تولید علم در ایران در سال های پس از انقلاب خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۱:۵۳    
رئیس جمهور آمریکا روز پنجشنبه از عنوان عملیات نظامی برای اشاره به تلاش دولتش جهت اخراج مهاجران غیرقانونی از این کشور استفاده کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۱:۲۷    
معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: کشورهای خارجی اذعان دارند که در منطقه شکست خوردند و 6 هزار میلیارد دلار هزینه کردند تا سوریه را بگیرند اما خود آن ها می گویند در جریانات منطقه پیروز واقعی ایران بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۰:۵۰    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: 400 هزار واحد مسکن مهر تا پایان دوات یازدهم به متقاضیان واگذار می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۰:۲۹    
نخستین جلسه مذاکرات هیئت حج جمهوری اسلامی ایران با طرف سعودی بدون مشخص شدن نتیجه قطعی و رسمی برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۰:۲۶    
سخنگوی دولت گفت: به عنوان سخنگوی دولت در مجلس و کمیسیون از خوزستان جز برای شرب منتقل شود و گروهی را برای راست آزمایی تشکیل دادیم که گزارش کاملی در این خصوص تهیه کرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۰:۱۵    
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری فردی که در پی اختلاف با پدرش وی را به قتل رسانده بود توسط ماموران کلانتری 13 شهر کرمان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۹:۳۱    
انفجار مین به جا مانده از جنگ در منطقه مرزی نی خزر صالح آباد جان یک نفر را گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۹:۰۷    
رییس جمهوری با تاکید بر اینکه "مشکل مردم هر منطقه، مشکل کل ملت ایران است"، از همه تلاشگران حل مشکلات مردم خوزستان قدردانی و تصریح کرد: برای حل مشکلات زیست محیطی و ریزگرد خسته و مایوس نمی شویم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۸:۲۴    
اشرف قندهاری (بهادرزاده)، از بنیانگذاران آسایشگاه خیریه کهریزک، موسس گروه بانوان نیکوکار و خانه مادر و کودک درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۸:۲۲    
محققان دانشگاه دوک گروهی از پروتئین ها را شناسایی کردند که آلودگی های ویروسی را نشان می دهند. در این تحقیقات در مخاط بینی و گلوی ملتهب داوطلبان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۸:۰۶    
تسنیم نوشت: رئیس هیئت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: پس از معرفی و بررسی 10 کاندیدای جبهه مردمی در شورای مرکزی، اسامی آنها در دومین مجمع ملی اعلام می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۷:۵۱    
با بالا رفتن سن عملکرد مغز کند می شود، قدرت یادگیری موضوعات جدید را تاحدودی از دست داده و به سختی می تواند خاطرات و اتفاقات کلیدی را به یاد آورد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۷:۳۹    
یک فوق تخصص جراحی قلب و عروق با اشاره به مرگ و میر ناشی از بیماری های قلبی و عروقی، گفت: حدود دو سوم این مرگ ها در مردان است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۷:۱۷    
157 کانال تلگرامی که اقدام به اشتراک گذاری عکس و فیلم های غیر مشروع می کردند، شناسایی شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۷:۱۴    
نوشاد عالمیان با شکست برابر نماینده کرواسی از تور جهانی تنیس روی میز قطر کنار رفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۷:۰۹    
کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشورمان گفت: بارشهای باران و برف طی 24 ساعت آینده 14 استان کشور را در برمی گیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۷:۰۶    
"شاید این حرف رضایی چندان بی مبنا و غیر ممکن هم نباشد. چرا که عدم حضور رضایی در هیئت موسس می تواند زمینه را برای معرفی او تسهیل کند و از سوی دیگر حضور در مقام نماینده این جریان برای دیدار با علامه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۶:۵۳    
سخنگوی اورژانس مازندران، از جان باختن دو نفر و مصدوم شدن یک نفر بر اثر انحراف و واژگونی خودروی سانتافه در جاده دریای ساری خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۶:۴۷    
کمال مرادی با حکم احمد حکیمی پور، دبیرکل حزب اراده ملت، به عنوان رئیس ستاد انتخابات این حزب انتخاب شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۶:۴۵    
مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران از شناسایی و کشف یکی دیگر از جان باختگان حادثه پلاسکو خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۶:۰۸    
رئیس جمهور پرو فردا (جمعه) در کاخ سفید با دونالد ترامپ دیدار می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۵:۵۶    
رییس جمهوری روز پنجشنبه در ادامه برنامه های سفر به استان خوزستان از پست 230 کیلو ولت مهدیس اهواز بازدید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۵:۵۵    
نام محسن رضایی نیز بین فهرست انتخاباتی منتشر شده از سوی گروه موسوم به جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی قرار گرفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۵:۵۲    
فرمانده انتظامی نهاوند گفت: صبح امروز (پنجشنبه) یک زن به دلایل نامعلوم به یکی از آرایشگاه های شهر رفته و به صورت زنی 26 ساله اسید پاشیده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۵:۵۰    
شاید این سوال همیشه در ذهن تان باشد که ارزان ترین بازیکن تیم ملی چه کسی است؟
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۵:۳۷    
مقام های پاکستان از وقوع انفجاری دیگر در شهر لاهور خبر دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۵:۳۵    
رئیس جمهوری در ادامه سفر خود به استان خوزستان بعدازظهر پنجشنبه از یکی از کانون های گرد و غبار در شهرستان کارون دیدن کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۵:۳۲    
بادامچیان گفت: از نظر ما میرسلیم از همه جهات بر گزینه های دیگر که البته همگی شاخص و خوب هستند اصلح است که چنانچه در جدول شاخص ها قرار گیرد به عنوان اصلح شناخته می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۵:۳۱    
عضو هیئت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: از 10 نامزد این جبهه که قرار است امروز برای انتخابات معرفی شوند، تعهد گرفته می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۵:۳۱    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی (IAEA) با وجود انتقادات شدید ترامپ از برجام تاکید کرد که اطمینان دارد آمریکا این توافق را لغو نخواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۵:۳۰    
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: روزهای آرامی را برای کشور در دوران انتخابات خواهیم داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۵:۲۹    
رییس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به افزایش سطح کانون های فوق بحرانی خوزستان گفت: در حال حاضر 40 هزار هکتار کانون گرد و غبار فوق بحرانی در خوزستان وجود دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۵:۲۸    
جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در اولین مجمع عمومی خود از حضور رسانه های اصلاح طلب در زمان رای گیری نامزدهای این جریان جلوگیری کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۵:۲۷    
گوگل امروز لوگوی خود را به مناسبت اخبار منتشر شده از ناسا در رابطه با کشف هفت سیاره مشابه زمین تغییر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۵:۰۱    
کمیته انضباطی رای خود را در خصوص درخواست نجدید نظر خواهی دروازه بان استقلال تهران صادر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۵:۰۱    
اسامی 22 نفر از کاندیداهای جبهه مردمی که باید مورد رای اعضا برای ریاست جمهوری قرار گیرند، اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۴:۴۷    
یک منبع آگاه در بانک مرکزی گفت: سه کیسه پول به سرقت رفته است اما حجم آن هنوز مشخص نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۴:۴۷    
اسامی 22 نفر از کاندیداهای جبهه مردمی که باید مورد رای اعضا برای ریاست جمهوری قرار گیرند، اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۴:۲۲    
4 بازیکن از استقلال تهران و یک بازیکن از استقلال خوزستان با هشدار جدی AFC به خاطر رفتار غیر ورزشی مواجه شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۴:۲۱    
پارلمان اسرائیلی (کنست یا کنیست) مقررات ممنوعیت پوشیدن دامن یا هو نوع لباس کوتاه در ساختمان پارلمان اسرائیل را تصویب کرد. این مقررات شامل کارمندان زن و نمایندگان زن پارلمان می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۴:۲۱    
مرضیه دستجردی از انصراف خودش به همراه باهنر، حداد عادل و چمران از کاندیداتوری ریاست جمهوری خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۴:۱۹    
مولدهای برق تصفیه خانه شماره 2 اهواز که طی چند روز گذشته نصب آن آغاز شده بود روز پنجشنبه با حضور دکتر روحانی رییس جمهوری وارد مدار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۴:۱۲    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: به دنبال توسعه کمی هستیم این در حالی است که از برخی از کیفیت های شهری که ضروری است غفلت کرده ایم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۴:۱۱    
مسوولان دولتی مجارستان اعلام کردند که بوداپست از نامزدی میزبانی المپیک 2024 کناره گیری کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۳:۵۰    
با نزدیک شدن به نوروز، بساط سبزه فروشی کنار خیابان ها پهن می شود، اما برخی مردم همچنان تمایل دارند خودشان به اصطلاح سبزه بکارند، به همین دلیل گندم، جو، ماش یا عدس را در خانه سبز می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۳:۳۹    
بیماری آنفلوآنزای پرندگان که برخی از ویروس های آن کشنده اعلام شده، تاکنون در نیمی از سرزمین پهناور چین شیوع پیدا کرده و 87 نفر نیز جان خود را از دست داده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۳:۲۷    
دکتر اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور در پیامی به محمدرضا حسین زاده رییس شورای هماهنگی بانک ها، از بانک های عضو این شورا در خصوص اجرای مطلوب سیاست های اقتصاد مقاومتی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۳:۲۷    
پلیس سوئیس از دستگیری یک تن در جنوب این کشور به اتهام ارتباط با گروه تروریستی داعش خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۳:۲۵    
دبیر شورای نگهبان، از رسانه ها به ویژه رسانه ملی خواست شرایط ریاست جمهوری که در قانون اساسی به آن اشاره شده است را برای مردم تبیین کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۳:۱۳    
در حالی که مرکز آمار ایران چند روز پیش نرخ تورم بهمن ماه را 6.8 درصد اعلام کرده بود، بانک مرکزی آن را 1.9 درصد افزایش داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۳:۱۰    
وزیر نیرو در حاشیه افتتاح پروژه تأمین برق اضطراری تأسیسات آب شرب اهواز، گفت: به هیچ وجه دیگر در این زمینه مشکلی نیست و آب قطع نخواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۳:۰۵    
صبح امروز یک دستگاه خودرو پول رسان بانک پاسارگاد در بزرگراه مدرس مورد سرقت قرار گرفت که اطلاعیه رسمی بانک پاسارگاد حکایت از کشف سرنخ های خوبی از سارقان دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۳:۰۴    
منابع خبری گزارش دادند که نیروهای عراقی امروز پنجشنبه فرودگاه موصل را به طور کامل از دست گروه تروریستی داعش آزاد کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۲:۴۰    
خبرگزاری فارس اسامی 10 نامزد اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری سال 96 را منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۲:۲۴    
سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به حق الناس بودن آرای ملت گفت:ح فظ آرای مردم، تکلیف قانونی و شرعی و ملی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۲:۲۲    
رئیس فراکسیون اصولگرایان در مجلس نهم گفت: تلاش می کنیم که مجموعه های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی همراه نامزد خود به مردم معرفی کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۲:۲۱    
سال هاست که جریان اصولگرایی دچار تحولاتی شده است که شکست ها و کاهش محبوبیت های زیادی را برایش رقم زده است و این مسئله از زمانی آغاز شد که جریان های عجیبی متولد و تبدیل به بخش مهمی از این طیف شدند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۲:۱۳    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از حریق گسترده انبار لاستیک در بزرگراه آزادگان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۱:۵۳    
فرماندار شهرستان زهک در شمال سیستان و بلوچستان گفت: سیلاب حاصل از بارندگی ها در کشور افغانستان که از بامداد امروز/ پنجشنبه/ وارد منطقه سیستان شده در حال افزایش است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۱:۵۰    
کتی پری خواننده آمریکایی شب گذشته در اجرای برنامه خود در استرالیا با ساختن اسکلت های غول پیکر ترزا می(نخست وزیر انگلستان) و ترامپ(رئیس جمهور آمریکا) سیاست های آنها را به سخره گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۱:۵۰    
همواره شایعاتی در مورد ارتباط مصرف دئودورانت ها با ابتلا به برخی بیماری ها وجود دارد. اما آیا واقعاً مصرف آنها برای سلامت مضر است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۱:۴۸    
نتایج یک نظرسنجی نشان داد، اکثریت آمریکایی ها نسبت به ورود کشورشان به یک جنگ بزرگ دیگر در چهار سال آینده نگران یا بسیار نگران هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۱:۴۸    
ممکن است افرادی که به صورت مداوم ورزش می کنند به دلایلی نتوانند چند روز این کار را انجام دهند. برای این افراد سوالی که پیش می آید این است که آیا یک هفته ورزش نکردن تاثیر بسیار زیادی بر بدن آن ها می ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۱:۴۶    
تحقیقات مقدماتی نشان می دهد خوردن غذاهای دریایی مملو از جیوه ریسک ابتلا به بیماری ALS (اسکلروز جانبی آمیوتروفیک) را افزایش می دهد.
  • ۱