جمعه ۰۱ تیرساعت ۱۵:۴۷Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 13 خرداد 1397 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 31 فروردین 1397 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 31 تیر 1397 آفتاب نیوز 31 مرداد 1397 آفتاب نیوز 31 شهریور 1397 آفتاب نیوز 30 مهر 1397 آفتاب نیوز 30 آبان 1397 آفتاب نیوز 30 آذر 1397 آفتاب نیوز 30 دی 1397 آفتاب نیوز 30 بهمن 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 1 خرداد 1397 آفتاب نیوز 2 خرداد 1397 آفتاب نیوز 3 خرداد 1397 آفتاب نیوز 4 خرداد 1397 آفتاب نیوز 5 خرداد 1397 آفتاب نیوز 6 خرداد 1397 آفتاب نیوز 7 خرداد 1397 آفتاب نیوز 8 خرداد 1397 آفتاب نیوز 9 خرداد 1397 آفتاب نیوز 10 خرداد 1397 آفتاب نیوز 11 خرداد 1397 آفتاب نیوز 12 خرداد 1397 آفتاب نیوز 13 خرداد 1397 آفتاب نیوز 14 خرداد 1397 آفتاب نیوز 15 خرداد 1397 آفتاب نیوز 16 خرداد 1397 آفتاب نیوز 17 خرداد 1397 آفتاب نیوز 18 خرداد 1397 آفتاب نیوز 19 خرداد 1397 آفتاب نیوز 20 خرداد 1397 آفتاب نیوز 21 خرداد 1397 آفتاب نیوز 22 خرداد 1397 آفتاب نیوز 23 خرداد 1397 آفتاب نیوز 24 خرداد 1397 آفتاب نیوز 25 خرداد 1397 آفتاب نیوز 26 خرداد 1397 آفتاب نیوز 27 خرداد 1397 آفتاب نیوز 28 خرداد 1397 آفتاب نیوز 29 خرداد 1397 آفتاب نیوز 30 خرداد 1397 آفتاب نیوز 31 خرداد 1397 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۷:۱۳    
لغو دیدارهای تیم ملی ایران در راه آماده سازی برای جام جهانی اکنون به دغدغه بزرگ کارلوس کی روش تبدیل شده و مورد توجه رسانه های خارجی نیز تبدیل شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۳:۳۰    
معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: سپرده تعاونی های افضل توس، البرز ایرانیان، وحدت، فرشتگان و ثامن الحجج، تا مبلغ یک میلیارد تومان از هفته آینده تا آخر تیرماه پرداخت می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۲:۴۷    
تیم منتخب کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان به عنوان قهرمانی رقابت های بین المللی جام کازاراشویلی گرجستان رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۲:۴۶    
سوآپ نفت خام عراق به ایران با حل شدن مسائل لجستیکی از امروز آغاز شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۲:۰۹    
استاد حوزه علمیه با برشمردن موارد حیای خوب و عقلانی و حیای بد گفت: یکی از مواردی که نباید حیا کرد، فریاد علیه اختلاس و فساد اقتصادی است و مبلغان نباید در این زمینه سکوت کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۲:۰۷    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور گفت: هیچ دستورالعملی برای افزایش قیمت بلیط های هواپیما به شرکت های هواپیمایی ابلاغ نشده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۰:۰۳    
رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان البرز اعلام کرد که بر اثر بارش باران و سیلاب در شهرستان اشتهارد 2 نفر مصدوم شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۰۷:۴۵    
یک متخصص آسم و آلرژی گفت: حساسیت های فصلی در کودکان نیز مشاهده می شود .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۰۷:۳۵    
یک روانشناس به بیان چرایی گوشه گیری و انزوای برخی کودکان در جمع دوستان و آشنایان پرداخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۰۷:۰۵    
فضای تاکسی اینترنتی در ایران تنها طی یک سال اخیر دچار تحولات گسترده ای شده است؛ از مخالفت های ابتدایی با نخستین بازیگران این عرصه گرفته تا تمایل زیاد به راه اندازی کسب و کارهای مشابه حالا همه را در ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۰۶:۱۳    
محققان توانستند با استفاده از حساس ترین آشکارساز جهان، اندازه موثر ذرات "ماده تاریک" (Dark Matter) را به دقیق ترین میزان خود محدود کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۰۵:۴۰    
هیأتی از مخالفان سوریه از روز جمعه سفری را به شهر کردنشین قامشلی آغاز کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۰۵:۱۲    
رییس انستیتو پاستور ایران با تاکید براینکه امکان تولید واکسن HPV داخل کشور وجود دارد، گفت: درحال حاضر دانشمندان ایرانی روی این واکسن کار می کنند و پیشرفت های خوبی حاصل شده است بنابراین در این حوزه در ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۰۴:۲۵    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان از اجرای طرح ویژه ترافیکی و انتظامی در شهرهای ساحلی خبر داد و گفت: اجرای طرح ارتقاء امنیت اخلاقی در سواحل، نیازمند مشارکت جدی تمامی دستگاه های اجرایی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۰۳:۰۹    
مدیرکل حراست سازمان حج و زیارت گفت: اگرچه همراه داشتن لپ تاپ و تبلت در حج مشکلی ندارد، اما به دلیل چک امنیتی در فرودگاه های جده و مدینه معطلی زائران به این خاطر قطعی خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۰۲:۴۰    
مدیر کل شیلات استان کرمانشاه گفت: تنها مرکز تامین کننده پست لارو گونه روزنبرگی میگوی آب شیرین کشور در شهرستان قصرشیرین قرار دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۰۲:۱۲    
نیروی دریایی آمریکا آزمایش سیستم جدید اکسیژن مداربسته خود موسوم به " MK29" در زیر آب را آغاز کره است که نسبت به نمونه های سابق، عملکرد بهتری دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۰۲:۰۱    
سخنگوی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با بیان اینکه افت فشار و قطعی آب شرب طی روزهای گذشته به دلیل برداشت های بی رویه در بالادست تصفیه خانه باباشیخعلی است، گفت: خط قرمز شرکت آبفا جیره بندی آب است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۰۲:۰۱    
رییس سازمان تربیت بدنی نیروهای مسلح تکلیف باشگاه تراکتورسازی درباره بازیکنان سرباز را روشن کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۰۰:۴۸    
امروز سوم ژوئن مصادف با 13 خرداد روز جهانی دوچرخه است. بی توجهی به دوچرخه سواری در بین شهروندان موضوع قابل بررسی است که بر اساس نتایج تحقیقات شلوغی شهر، کمبود فضای سبز ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۰۰:۳۵    
یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: صدا و سیما در استراتژی و سیاستگذاری خود یک جانبه است و بر پایه یک نگاه عمل می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۰۰:۱۹    
یک استاد و عضو هیات علمی دانشگاه گفت که مردم حاشیه نشین به محض اینکه امکانات در شهرهای مبداء خود داشته باشند به شهر خود بازگشته و مناطق حاشیه نشین را ترک خواهند کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۲۳:۵۲    
کمیته ملی المپیک قبل از بازی های آسیایی 70درصد بودجه فدراسیون ها را پرداخت می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۲۳:۵۱    
به مناسبت شب های قدر، شهادت حضرت علی (ع) و رحلت امام خمینی (ره) برج میلاد از 13 تا 17 خردادماه تعطیل است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۲۳:۵۰    
در سالی که نوسان شدید و کم نظیری در بازار ارز و سکه ثبت شد و قیمت دلار یک نیمه سال را در کانالاهای بین 4000 و 5000 تومان سپری کرد، متوسط نرخ آن به 3776 تومان می رسد!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۲۳:۴۸    
روزنامه رودونگ سیمون چاپ کره شمالی امروز (یکشنبه) در گزارشی اعلام کرد: بشار اسد برای دیدار از کره شمالی و گفت وگو با رهبر این کشور ابراز تمال کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۲۳:۴۳    
ممکن است بارها برایتان اتفاق افتاده باشد که نیمه شب از خواب بیدار شوید و احساس کنید جسمی روی بدنتان سنگینی می کند و نتوانید حرکت کرده یا فریاد بزنید. این پدیده رایج فلج خواب نام دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۲۳:۳۳    
مشاور رئیس ستاد کل نیرو های مسلح گفت: مستشاران ایرانی برخلاف نظامیان آمریکایی و مرتجعین منطقه با درخواست دولت و مردم سوریه در این کشور حضور پیدا کرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۲۳:۳۲    
یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال پدیده انتخاب شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۲۳:۳۱    
با تغییر ساعات کار ادارات و دستگاه های اجرایی به منظور مدیریت بهینه مصرف انرژی در تابستان موافقت شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۲۳:۲۷    
این سرباز وظیفه اهل الشتر بود که مراسم تشییع وی امروز با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار شد و قرار است فردا در الشتر تشییع و خاکسپاری شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۲۳:۲۶    
معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری گروهی از سارقین منازل در منطقه شرق تهران به ویژه در منطقه مجیدیه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۲۳:۲۵    
یک استاد جامعه شناس گفت: مصرف گرایی درواقع نوعی نمایش و تظاهر است که به شکل بیمارگونه بروز می یابد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۲۳:۲۳    
فرمانده انتظامی رودسر از کشف بیش از 8 تن چای فاسد در این شهرستان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۲۳:۲۲    
سامسونگ قصد دارد پرچمدار بعدی خود از سری نوت یعنی گلکسی نوت 9 را در نهم ماه اوت سال جاری 2018 میلادی معرفی و رونمایی کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۲۳:۲۰    
حسین فرکی به عنوان سرمربی فولاد خوزستان انتخاب شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۲۳:۱۰    
کاندیدای پیشین انتخابات آمریکا، ریاست جمهوری فعلی این کشور را به داشتن گرایش های شدید مستبدانه متهم کرد و او را بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکا خواند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۲۳:۰۸    
سرمربی پرتغالی منچستریونایتد درباره حضور به مربی در جام جهانی و بازنشستگی خود به صحبت پرداخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۲۲:۵۹    
اقامت رهبر کره شمالی در سنگاپور با هدف دیدار با رییس جمهوری آمریکا از ابعاد مختلفی مورد توجه قرار گرفته اما موضوع پرداخت هزینه های مربوط به اسکان کیم جونگ اون نیز موضوعی است که توجه رسانه ها را به ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۲۲:۵۸    
پلیس مکزیک از کشته شدن دست کم 10 تن در برخورد یک کامیون باربری با یک اتوبوس مسافربری در مرکز مکزیک خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۲۲:۳۶    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران گفت: با توجه به بارندگی های اخیر می توان گفت که تابستان امسال با کمترین تنش آبی سپری خواهد شد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۲۱:۵۵    
صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل (یونیسف) در یک گزارش تازه اعلام کرد، ناامنی و ادامه جنگ در افغانستان سبب شده است تا نیمی از کودکان این کشور مدرسه نروند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۲۱:۵۳    
ده ها هزار نفر از مردم اردن برای سومین روز متوالی در اعتراض به افزایش مالیات و سیاست های ریاضتی دولت به خیابان ها آمدند و در بخش هایی با پلیس که برای متفرق کردن آنها از گاز اشک آور استفاده می کرد رو ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۲۱:۴۰    
دادستانی عربستان سعودی امروز-یکشنبه- اعلام کرد تاکنون 17 تن از فعالان حقوق زنان به اتهام تلاش برای ایجاد اختلال در امنیت و ثبات این کشور، بازداشت شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۲۱:۳۹    
برخورد قطار در مسیر خط آهن شمالغرب با یک عابر پیاده موجب مرگ وی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۲۱:۳۷    
بررسی روند بارش ها در اردیبهشت ماه سال جاری نشان می دهد که روند بارش ها در این ماه در مقایسه با 10 سال اخیر بی سابقه بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۲۱:۳۲    
این نوع خرچنگ که به دلیل چنگال های بزرگ و خاردارش در فارسی خارچنگ هم نامیده می شود از سخت پوستان آب شیرین است که از نظر ظاهری با شاه میگوها شباهت دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۲۱:۲۹    
دبیر کانون سراسری انبوه سازان مسکن با بیان اینکه مشاوران املاک یکی از عوامل اصلی افزایش قیمت در بازار مسکن هستند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۲۱:۲۶    
ماریا و کنسلتا، دو قلوی به هم چسبیده تانزانیایی در 22 سالگی بر اثر بیماری قلبی درگذشتند. این دو بسیار شناخته شده و محبوب بودند و مرگ آنها بسیاری را در سراسر این کشور اندوهگین کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۲۱:۲۲    
دروازه بان فصل گذشته پیکان به پارس جنوبی پیوست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۲۱:۲۰    
بر اساس گزارش ها، پلیس آلمان یک مرد را در کلیسایی در مرکز برلین، پایتخت آلمان امروز بعدازظهر هدف قرار داده است. پلیس محوطه اطراف کلیسا را محاصره کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۲۱:۱۹    
تیم ملی فوتبال برزیل توانست با دو گل برابر کرواسی به برتری برسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۲۰:۳۷    
یک عضو شورای شهر کرج از فوت یکی از کارکنان شهرداری کرج بر اثر وقوع تصادف در هنگام کار خبر داد و گفت: متاسفانه راننده از صحنه متواری شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۲۰:۳۲    
مرفاوی با اعلام کناره گیری خود از سرمربی گری تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: نمی خواهم تحت هر شرایطی کار کنم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۲۰:۲۶    
رقابت برای کسب عنوان آقای گلی در جام جهانی روسیه بین مهاجمان ارزشمندی برقرار خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۲۰:۲۵    
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا قرار است میزبان یک مراسم افطار با مسلمانان در کاخ سفید باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۲۰:۲۴    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از حضور و مذاکره شرکت های روسی با ایران برای سرمایه گذاری در حوزه معدن و صنایع معدنی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۲۰:۲۳    
سرپرست اداره کل هواشناسی خوزستان از رسیدن دمای هوا به 49 تا 50 درجه سانتی گراد در آخر هفته جاری در استان خوزستان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۲۰:۲۱    
جنبش حماس تاکید کرد که خون شهید رزان نجار که به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی در جریان امدادرسانی به مجروحان تظاهرات بازگشت در نوار مرزی غزه به شهادت رسید ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۲۰:۲۰    
اعتماد به نفس نسبت به نبود قبرهای نجومی، در خور تقدیره. الان دیگه با قولی که مدیرعامل سازمان بهشت زهرا دادن با خیال راحت می شه برای مردن برنامه ریزی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۲۰:۱۹    
دانشمندان معتقدند افراد نارسیسیست و خودشیفته ابروهای ضخیم تر و پرپشت تری نسبت به سایرین دارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۲۰:۱۸    
کی روش از ترکیه برای برانکو و کریمی خط و نشان کشید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۲۰:۱۶    
رئیس آتش نشانی شاهین دژ از تخریب 30 واحد مسکونی تجاری در اثر انفجار گاز در این شهرستان خبرداد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۲۰:۱۲    
براساس گزارش رسانه های ژاپنی، کره شمالی در آستانه نشست با ایالات متحده یک وزیر دفاع میانه روتر معرفی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۲۰:۱۲    
رییس مرکز تحقیقات سلامت و ایمنی غذای یزد، با اشاره به شیوع یک اپیدمی ویروسی در شمال کشور، گفت: مسافران یزدی که قصد سفر به شمال کشور دارند با رعایت بهداشت فردی، مراقب اپیدمی ویروسی باشند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۲۰:۰۸    
سخنگوی اورژانس مازندران گفت: بر اثر سقوط یک کامیون در جاده آلاشت سوادکوه دو سرنشین آن جان باختند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۲۰:۰۶    
رییس اداره پیشگیری از سرطان وزارت بهداشت با بیان اینکه با توجه به آمار موجود، پیش بینی می شود که بیماری سرطان در سال های آینده روبه افزایش باشد، گفت: شیوه زندگی ناسالم و عوامل محیطی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۲۰:۰۱    
یک مشاور خانواده و کودک تاکید کرد: کودکان باید خودمراقبتی را بیاموزند .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۲۰:۰۰    
با هدف آزادی دو زن زندانی محکوم به جرایم غیرعمد پیراهن ورزشی ستارگان فوتبال جهان با امضای کریستیانو رونالدو و لیونل مسی به مبلغ 25 میلیون تومان فروخته شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۹:۵۰    
رییس جمهور آمریکا، رابرت مولر بازرس ویژه تحقیقات مداخله روسیه در انتخابات 2016 آمریکا را متهم کرد که از قصد یکسری سندهای مربوط به این تحقیقات را به رسانه ها می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۹:۴۷    
جمعی از شرکت کنندگان آزمون دستیاری پزشکی سال 97 در اعتراض به اعمال سهمیه های پنج درصدی خانواده های جانبازان و ایثارگران زیر 25 درصد، امروز در مقابل دانشگاه علوم پزشکی تهران تجمع کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۹:۴۵    
یک سایت آلمانی در گزارشی به حضور وینفرد شفر در استقلال و عملکرد او پرداخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۹:۳۹    
رئیس دادگستری استان تهران گفت: خبر بازداشت دانشجوی دختری که در دیدار با رهبر انقلاب انتقاداتی را مطرح کرد، صحت ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۹:۱۷    
بر اساس رده بندی های جدید واحد تحقیقاتی اقتصادی انگلیس، "کره جنوبی"،"سنگاپور"،"ژاپن"،"آلمان" و "کانادا" کشورهایی هستند که بیشترین آمادگی را برای پذیرش موج "اتوماسیون" دارند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۹:۱۶    
بیعت با رهبری و ولی امر به عنوان یک اصل دینی در نظام جمهوری اسلامی جزو اصول دکترین سیاسی نظامی مقدس اسلامی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۹:۱۶    
محرومیت از دو نقل و انتقالات باعث شده تا پرسپولیس علیرغم تکرار قهرمانی، فصل را با بیم و هراس فراوان آغاز کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۸:۵۵    
یکی از رهبران حزب راست افراطی آلترناتیو برای آلمان با کم اهمیت دانستن جنایات آدولف هیتلر و نازی ها جنجال به پا کرد. او گفت: این فضله کوچکی از پرنده روی تاریخ 1000 ساله مملو از موفقیت آلمان است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۸:۵۳    
در حادثه غرق شدن یک قایق تندرو در ترکیه 9 نفر کشته و یک نفر نیز مفقود شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۸:۵۰    
فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی از متلاشی شدن باند تصادفات ساختگی در جنوب آذربایجان غربی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۸:۴۸    
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: چهارمین و آخرین عامل قتل چهار زن کرمانشاهی که دی ماه سال گذشته به قتل رسیده بودند، دستگیر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۸:۳۸    
مشاوران سلامت در پاسخ به پرسش شهروندان درباره عوامل پیشگیری از سرطان، روش دفع سنگ صفرا و درمان درد مفاصل سخن گفتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۸:۳۴    
چنین رویدادی به خوبی ثابت می کند، در این مدرسه و مدارس مشابه نظارت ها آنقدر ضعیف و غیر قابل قبول است که مدیران و دبیران به خود اجازه می دهند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۸:۲۷    
با ادامه بدعهدی های واشنگتن، چین درباره لغو تمامی توافقات با آمریکا به این کشور هشدار داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۸:۲۵    
در بیست و نهمین سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، ویدئویی از سخنان مهم امام را خطاب به مسئولین کشور منتشر شد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۸:۱۲    
مراسم بزرگداشت سردار جانباز شهید سید حسین فیض اردکانی از فرماندهان دفاع مقدس و سپاه الغدیر یزد شنبه شب در مسجد نور تهران برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۸:۱۱    
ضعف ایمنی پراید و نبود فرهنگ رانندگی، منجر به مچاله شدن بخش جلویی پراید در برخورد با درخت شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۸:۰۹    
رتبه اول کنکور کارشناسی ارشد در پاسخ به سؤالی مبنی براینکه آیا برای رسیدن به این رتبه در مؤسسات کنکور شرکت کرده است؟، گفت: به دلیل بالا بودن میزان شهریه ها در مؤسسات کنکور شرکت نکردم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۷:۴۳    
نخست وزیر انگلیس و ولیعهد عربستان در یک گفت وگوی تلفنی با یکدیگر درباره توافق هسته ای با ایران که لندن یکی از امضاکنندگان آن است، رایزنی کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۷:۴۲    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ارائه پیوست های تبلیغاتی، فرهنگی و عملیات روانی برای مدیریت صحنه ها و عرصه های ماموریتی را ضروری دانست و تاکید کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۷:۳۸    
در ادامه رایزنی های وزارت امور خارجه ایران، با سایر کشورها در خصوص اقدام غیرقانونی و یکجانبه دولت آمریکا از جمله در خروج از برجام، وزیر امور خارجه طی نامه ای به همتایان خود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۷:۳۶    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد در سفرش به اروپا درباره موضع خود در قبال برجام و ایران با سران آلمان، فرانسه و انگلیس گفت وگو خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۷:۳۵    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: عامل تخریب 12 خودروی شهروندان اراکی دستگیر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۷:۳۴    
مدیر فروش و بازاریابی یک شرکت تولید کننده ماکارونی با اشاره به صادرات محور بودن این واحد تولیدی، از صادرات نخستین محموله ماکارونی ایران به ایالت متحده آمریکا خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۷:۳۲    
رئیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور آخرین وضعیت راه های کشور را تشریح کرد و گفت: در حال حاضر ترافیک در محورهای تهران - قم وتهران - پاکدشت - سمنان پرحجم و در محور تهران - کرج ترافیک نیمه سنگین است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۷:۲۴    
گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: عدم تحویل محصولات به مشتریان به بهانه افزایش قیمت محصولات کذب محض است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۷:۲۳    
تجمع اعتراضی شرکت کنندگان آزمون دستیاری پزشکی در اعتراض به اعمال سهمیه های پنج درصدی خانواده های جانبازان و ایثارگران زیر 25 درصد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۷:۲۲    
بر اساس سازمان هواشناسی فرانسه تنها در یک ماه گذشته بیش از 14 هزار صاعقه با این برج برخورد کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۷:۲۰    
وزیر فرهنگ و ارشاد از تمهید مقدمات سفر زائران ایرانی به عربستان در حج 97 خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۷:۱۸    
حقوق خرداد ماه کارکنان دولت در خوزستان 10 روز زودتر پرداخت می شود .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۶:۴۳    
وزارت دفاع یمن از سرنگون کردن یک بالگرد ائتلاف سعودی در ساحل غربی یمن خبر داد.
  • ۱