جمعه ۰۱ تیرساعت ۱۳:۵۷Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 15 خرداد 1397 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 31 فروردین 1397 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 31 تیر 1397 آفتاب نیوز 31 مرداد 1397 آفتاب نیوز 31 شهریور 1397 آفتاب نیوز 30 مهر 1397 آفتاب نیوز 30 آبان 1397 آفتاب نیوز 30 آذر 1397 آفتاب نیوز 30 دی 1397 آفتاب نیوز 30 بهمن 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 1 خرداد 1397 آفتاب نیوز 2 خرداد 1397 آفتاب نیوز 3 خرداد 1397 آفتاب نیوز 4 خرداد 1397 آفتاب نیوز 5 خرداد 1397 آفتاب نیوز 6 خرداد 1397 آفتاب نیوز 7 خرداد 1397 آفتاب نیوز 8 خرداد 1397 آفتاب نیوز 9 خرداد 1397 آفتاب نیوز 10 خرداد 1397 آفتاب نیوز 11 خرداد 1397 آفتاب نیوز 12 خرداد 1397 آفتاب نیوز 13 خرداد 1397 آفتاب نیوز 14 خرداد 1397 آفتاب نیوز 15 خرداد 1397 آفتاب نیوز 16 خرداد 1397 آفتاب نیوز 17 خرداد 1397 آفتاب نیوز 18 خرداد 1397 آفتاب نیوز 19 خرداد 1397 آفتاب نیوز 20 خرداد 1397 آفتاب نیوز 21 خرداد 1397 آفتاب نیوز 22 خرداد 1397 آفتاب نیوز 23 خرداد 1397 آفتاب نیوز 24 خرداد 1397 آفتاب نیوز 25 خرداد 1397 آفتاب نیوز 26 خرداد 1397 آفتاب نیوز 27 خرداد 1397 آفتاب نیوز 28 خرداد 1397 آفتاب نیوز 29 خرداد 1397 آفتاب نیوز 30 خرداد 1397 آفتاب نیوز 31 خرداد 1397 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۶:۱۱    
شما در کار و در خانه خسته شده اید، بعد از یک خواب خوب شبانه باز هم احساس خستگی میکنید چرا؟ اگر به طور مداوم احساس خستگی میکنید، در واقع این احتمال وجود دارد که آب بدن تان کم است؛ کمبود آب ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۴:۱۸    
با نزدیک شدن به زمان نشست دوازدهم ژوئن رهبران کره شمالی و آمریکا، دولت سنگاپور از مدال های یادبود این نشست رونمایی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۴:۱۶    
این قطار در خط فرعی مسیر برگشت و پس از تخلیه بار فولاد به علت سرعت زیاد و ناتوانی در کنترل قطار از ریل خارج شد اما خسارتی به بار نیامد
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۰۹:۵۵    
کنفدراسیون فوتبال آسیا سه باشگاه ایرانی را به خاطر تخلفاتی که در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا داشتند، جریمه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۰۹:۵۳    
استاندار کرمانشاه خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر حذف منطقه آزاد تجاری قصرشیرین از لیست ایجاد مناطق آزاد کشور را تکذیب کرد و گفت: این قضیه به هیچ وجه صحت ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۰۹:۲۹    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به سخنان اخیر رهبر انقلاب اسلامی ایران، پیامی ویدئویی را منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۰۹:۱۴    
کمبود ویتامین عوارضی برای بدن به دنبال دارد که می تواند سلامت شما را تهدید کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۰۵:۰۲    
محققان و پژوهشگران به تازگی دریافته اند که هکرها می توانند با ارسال سیگنال های صوتی و فراصوتی به سخت افزارهای رایانه موردنظر حمله کنند و اطلاعات آن را به سرقت ببرند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۰۳:۴۰    
بر اساس برخی شایعه ها، صفحه نمایش ال سی دی نسل جدید گوشی های آیفون تحت تاثیر مشکلات فنی، احتمالا از بریدگی بالای نمایشگر آیفون 10 بهره نخواهند برد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۰۲:۴۵    
دانشمندان بریتانیایی روشی برای رشد مصنوعات مواد معدنی کشف کردند که می تواند موادی مشابه استخوان و مینای دندان پرورش دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۰۲:۱۱    
وزیر امور خارجه اکوادور اعلام کرد هنوز زمانی برای دسترسی مجدد جولیان آسانژ به اینترنت در سفارت این کشور در لندن اعلام نشده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۰۱:۴۵    
وقتی نیاز به بذر سیب زمینی برای کشاورزان در جنوب کرمان و در شهرستان منوجان بالا باشد ،دلالان به وسوسه می افتند که بذر های نامرغوب را به جای بذر اصلاح شده به کشاورزان با قیمت پایین بفروشند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۰۱:۳۹    
ملی پوشان ایران پس از رسیدن به مسکو، در کمپ تمرینی خود مستقر شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۰۱:۳۷    
توییتر رسمی جام جهانی فوتبال به تیم ملی فوتبال ایران خوش آمدگویی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۲۳:۲۱    
ملی پوشان ایران به عنوان نخستین تیم حاضر در جام جهانی وارد روسیه شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۲۲:۵۰    
آژانس بین المللی انرژی اتمی(IAEA) روز سه شنبه اعلام کرد که کشورمان با ارسال نامه ای در مورد برنامه تولید ماده مورد نیاز فعالیت سانتریفیوژها به این سازمان اطلاع داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۲۱:۱۷    
یکی از سخنگویان مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به اظهارات رئیس سازمان انرژی اتمی ایران واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۲۱:۱۷    
یک مسؤل نظام سلامت با اشاره به اینکه دانش آموزان و دانشجویان نباید به بهانه امتحان و افزایش هوشیاری به مصرف دارو و موادی از این قبیل، روی بیاورند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۲۱:۱۶    
در پی انتشار مطلبی درخصوص برجام به نقل از محسن رضایی، جوابیه ای در دفاع از رضایی منتشر شده است: به تازگی، برخی سایت های خبری ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۲۱:۰۹    
نشریه امریکایی نشنال اینترست با انتشار گزارشی ضمن اشاره به سوابق جنایات اسرائیلی ها در انجام اقدامات تروریستی در ایران می نویسد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۲۰:۴۲    
یک کارشناس پژوهشکده مردم شناسی درباره وضعیت آب کشور تا 22 سال آینده؛ نکات تامل انگیزی را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۲۰:۳۶    
در اینجا ابتدا ده واقعیت تکان دهنده را مطرح و بعد شش راه ساده را برای مقابله با این معضل جدی محیط زیستی پیشنهاد می کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۲۰:۱۲    
هاوارد شولتز، رئیس هیئت مدیره استارباکس از سمت خود کناره گیری کرد. این تصمیم غیرمنتظره گمانه زنی در مورد احتمال نامزد شدن شولتز در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا را تقویت کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۲۰:۰۹    
گرهارد ریشتر، نقاش نامی آلمان، 18 تابلویش را به بی خانمان های این کشور هدیه کرد. درآمد حاصل از فروش این آثار به ساخت خانه برای بی خانمان ها اختصاص می یابد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۲۰:۰۶    
احمد خسروی وفا گفت: دستگاه قضایی بازپرس ویژه ای را مامور رسیدگی به پرونده کودک آزاری دختر افغانستانی کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۲۰:۰۵    
محمد اسماعیل سعیدی، نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از حضور در جام جهانی 2018 روسیه انصراف داد و اظهار داشت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۹:۵۰    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی تاکید کرد: ما خارج از برجام انتخاب های متعددی داریم اما فعلا براساس فرمایشات رهبری در چارچوب فرجام پیش می رویم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۹:۴۸    
رئیس جمهور آمریکا در حساب توئیتری خود درباره دیدار قریب الوقوع با رهبر کره شمالی مطلبی منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۹:۰۱    
دروازه بان یوونتوس پس از اعتراضاتی که در بازی با رئال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا انجام داد، 3 جلسه از حضور در رقابت های اروپایی محروم شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۹:۰۱    
وزیر جنگ و دیگر مقامات رژیم صهیونیستی در واکنشی عجولانه، ادعا کردند قصد ایران برای از سرگیری غنی سازی اورانیوم، ساخت سلاح هسته ای و نابودی اسرائیل است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۸:۵۹    
اسب دریایی کوچک برای نجات از آشغال ها، دمش را طوری دور گوش پاک کن حلقه کرده که انگار به مادرش پناه برده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۸:۵۵    
وقتی یک زن کانادایی در اثر تصادف با قطار در ایستگاه پیاچنزا در شمال ایتالیا به شدت مجروح شده بود، نیروهای امداد به سرعت برای کمک به او وارد ریل قطار شدند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۸:۴۱    
بر اساس تحقیقاتی که در یک نشریه پزشکی بین المللی منتشر شده است، انجام کار پراسترس با ریسک بالاتری از اختلال ریتم قلب همراه است که به آن فیبریلاسیون دهلیزی می گویند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۸:۰۴    
بر اساس گزارش 2018 شاخص جهانی عملکرد محیط زیست (EPI)، سوییس ، فرانسه، دانمارک، مالت، سوئد، انگلیس، لوکزامبورگ، استرالیا، ایرلند و فنلاند 10 کشوری هستند که بهترین عملکرد محیط زیستی را داشته اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۸:۰۳    
آیت الله صانعی می گوید: مشکلات کشور تقصیر برخی مجریان است که خوب عمل نکردند و متأسفانه حاضر هم نیستند که بپذیریند ما مقصر هستیم
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۸:۰۱    
رییس کمیته امداد امام خمینی(س) به شایعات اخیر در فضای مجازی واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۸:۰۰    
گمرک ایران در بخشنامه ای موضوع افزایش 10 درصدی عوارض و سود بازرگانی لوازم آرایشی وارداتی مشمول، طبق قانون بودجه سال 1397 را اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۷:۵۷    
اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان با گرفتن عکس رسمی اردوی ترکیه را ترک کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۷:۵۵    
سخنگوی ارتش نیجریه بامداد سه شنبه اعلام کرد، نیروهای نظامی این کشور طی عملیاتی 148 تن از جمله 58 زن و 75 کودک را از اسارت گروه تروریستی بوکوحرام آزاد کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۷:۵۴    
قاضی ناصر سراج در خصوص برخورد با تخلفات شرکت های هواپیمایی گفت: پس از اتفاقات 11 بهمن ماه سال گذشته در فرودگاه امام خمینی(ره) ما به صورت سرزده به فرودگاه رفتیم و خوشبختانه با حضور ما بسیاری از مشکلات ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۷:۵۴    
شیوع ویروس کشنده 'نیپا' که از خفاش میوه خوار به انسان منتقل می شود تا کنون موجب مرگ 17 تن در هند شده و حدود 2هزار تن را نیز به قرنطینه فرستاده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۷:۵۰    
دیدار ایران و پرتغال روز چهارم تیرماه ساعت 22.30 برگزار خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۷:۴۹    
4 عضو کمیسیون فرهنگی و 3 عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی قرار است مسافران پارلمان به روسیه باشند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۷:۴۲    
رئیس سازمان انرژی اتمی تاکید کرد: همزمانی تحریم و برجام غیر ممکن است، این را رهبری صریحا فرمودند. گفتند نمی شود هم برجام داشته باشیم هم شاهد تحریم باشیم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۷:۴۰    
مقامات پلیس آمریکا اعلام کردند: در حادثه حمله مسلحانه به محوطه بیرونیِ یک استودیوی ضبط در آتلانتا دستکم سه نفر زخمی شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۷:۴۰    
مراسم بیست و نهمین سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و سالروز قیام پانزده خرداد در محل بیت الزهرا (س) پاریس برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۷:۴۰    
شین بت اعلام کرد که یک حلقه تروریستی را که تصمیم داشت نخست وزیر اسرائیل را ترور کند، خنثی کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۷:۴۰    
یک سخنگوی ارتش نیجر اظهار کرد، سه مهاجم انتحاری زن، شب گذشته (4 ژوئن) به مسجدی در دیفا حمله کرده و جان 10 نمازگزار را که پس از افطار در این مسجد جمع شده بودند، گرفتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۶:۲۰    
یکی از مشاوران امنیت ملی و سخنرانی نویس اوباما در کتاب خاطرات خود نوشته است: هیات آمریکایی در سفر سال 2009 خود به عربستان چمدان های پر از جواهرات هدیه گرفتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۵:۳۶    
پس از گذشت چند هفته از انتقال سفارت آمریکا به شهر قدس، روسیه در گامی بی سابقه تصمیم به برگزاری مراسمی به مناسبت روز ملی خود در شهر قدس گرفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۵:۱۱    
رئیس جمهوری روسیه قانون مقابله با تحریم ها را که پیش نویس آن توسط قانونگذاران برای مقابله با تحریم های آمریکا مطرح شده بود، امضا کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۵:۰۷    
دبیر شورای نگهبان قانون اساسی گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس موجب دلگرمی مردم مظلوم فلسطین می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۴:۴۵    
بسیاری از ورزشکاران تصور می کنند که برای ریکاوری بعد از ورزش حتما باید بعد از تمرین پروتئین دریافت کرد. بررسی ها نشان داده که نیاز نیست بلافاصله بعد از ورزش پروتئین مصرف کنید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۴:۴۲    
یکی از مقامات پلیس پاکستان اظهار کرد، دو مهاجم انتحاری تلاش کردند تا با حمله به یک پاسگاه مرزی در شهر مستونگ پاکستان آن را تصرف کنند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۳:۵۵    
علی اسدی درخصوص مصرف قرص ریتالین هشدار داد و گفت: داروی ریتالین، حتما باید با تشخیص پزشک متخصص تجویز و مصرف شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۳:۵۱    
قیمت نفت پس از کاهش در معاملات روز گذشته، تحت تاثیر انتظارات برای کاهش ذخایر نفت آمریکا، امروز سه شنبه افزایش پیدا کرد اما روند رشد بی وقفه تولید این کشور، افزایش قیمت ها را محدود نگه داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۳:۳۵    
ظاهرا اختلاف نظر سرمربی و رییس باشگاه برای جذب دو بازیکن، دلیل جدایی زیدان از رئال مادرید بوده است!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۳:۳۰    
سازمان هواشناسی کشور برای 18 استان کشور در روز سه شنبه، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۳:۲۵    
وزیر امور خارجه ژاپن امروز (سه شنبه) اعلام کرد: اگر مسئله اتمی کره شمالی حل و فصل شود و شهروندان ژاپنی که در این کشور محبوس هستند آزاد شوند. دولت توکیو آماده ارائه کمک های اقتصادی به پیونگ یانگ است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۳:۲۰    
مدافع پیشین رئال مادرید مورد توجه باشگاه های متمول عربستانی قرار گرفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۳:۱۵    
برگزاری نشست کره شمالی و آمریکا در محلی اختصاصی در سنگاپور که یکی از گران قیمت ترین مقصدهای گردشگری آسیایی است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۳:۱۰    
پژو سیتروئن با اعلام تعلیق فعالیت های خود در ایران اقدام به خودزنی کرد؛ زیرا طبیعتا این شرکت امکان خروج سرمایه گذاری های انجام شده در ایران طی چند سال اخیر را ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۲:۵۲    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: به جز محور کرج - چالوس، تردد در سایر محورهای مواصلاتی استان به صورت عادی در جریان است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۲:۴۷    
رییس سازمان انرژی اتمی گفت: همزمانی تحریم و اجرای برجام غیرممکن است و این برای ما یک اصل است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۲:۴۰    
کارشناسان هشدار دادند: کمبود خواب هزینه سرسام آوری را بر کشورها تحمیل می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۲:۰۰    
رئیس جمهوری روسیه ابراز امیدورای کرد که نشست رهبران آمریکا و کره شمالی باعث کاهش تنش شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۱:۵۵    
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خواجه نصیر مهم ترین چالش معاونت آموزشی این دانشگاه را کم شدن انگیزه دانشجویان برای ورود به رشته های مهندسی عنوان کرد و گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۱:۴۲    
انفجار گلوله توپ جنگی باقی مانده از دوران جنگ تحمیلی در ثلاث باباجانی موجب جان باختن یک نفر و مصدوم شدن چهار نفر از اعضای یک خانواده شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۱:۴۱    
سازمان بین المللی مهاجرت اعلام کرد: تعداد مهاجران آفریقایی که در چند روز اخیر هنگام عبور از دریای مدیترانه کشته شده اند به 112 تن رسیده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۱:۴۰    
قیمت طلا پس از کاهش در سه روز گذشته، در معاملات روز جاری بازار آسیا که ریسک گریزی سرمایه گذاران بهبود یافت، ثابت بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۱:۳۶    
در طرحی که از سوی کیت الیسن، باربارا لی، جان شاکووسکی و جیم مک گاورن مورد حمایت قرار گرفته استفاده از نیروهای مسلح امریکا علیه ایران از نظر قانونی مجاز نیست ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۱:۲۵    
رودریگو دوترته، رئیس جمهوری فلیپین، به خاطر بوسیدن یک کارگر فلیپینی در جریان یک برنامه زنده مورد انتقاد و نکوهش قرار گرفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۱:۱۵    
مشاور درآمدی وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه اصلا به دنبال درآمدهای کنکور نیستیم، گفت: آموزش و پرورش از خدا می خواهد، کنکور حذف شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۱:۱۵    
بازار مسکن این روزها از خواب بیدار شده است. گزارش های رسیده از سطح شهر تهران نشان می دهد مغازه های مشاوران املاک شلوغی بیشتری از گذشته را به خود می بینند با این حال به نظر می رسد هنوز این بازار در ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۱:۱۲    
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور از کاهش زمان ثبت نام و صدور کارت ملی هوشمند در یک بازه زمانی یک هفته ای خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۰:۴۵    
زن همسایه چادر گل دارش را زیر بغل جمع کرده و غرق در عمق بی انتهای افکار، نچ نچ کنان به نشانه افسوس سرش را تکان می دهد: "خودش که بچه است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۰:۴۳    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به وزش باد شدید در پایتخت، از افزایش موقتی غلظت ذرات معلق در هوا خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۰:۴۰    
نزدیک به 2000 تن از ساکنان محلی به پناهگاه منتقل شده و 3200 تن دیگر نیز از نواحی اطراف این آتشفشان تخلیه شده اند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۰:۳۹    
نجات کودکان برای همه مهاجران بدون مدارک قانونی، تابعیت فرانسوی و شغل به همراه نمی آورد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۰:۲۱    
در بلغارستان یک گاو حامله به دلیل رد شدن از مرز و ترک خاک اتحادیه اروپا به مرگ محکوم شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۰:۲۰    
اولیای دانش آموزان اسم مدرسه همراه با مقطع تحصیلی و میزان شهریه دریافت شده را به سامانه 300000135 پیامک کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۰:۱۹    
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به اینکه زیاد غذا خوردن در وعده سحری سبب گرسنگی بیشتر در طول روز می شود، گفت: رعایت اصول تغذیه ای در حفظ سلامت بدن بسیار حائز اهمیت است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۰:۱۷    
طبق یک تحلیل علمی که به رهبری محققان دانشکده علوم پزشکی هاروارد انجام شده و نتایج آن به تازگی منتشر گردیده است، مرگ ومیر ناشی از شرایط قابل درمان، ممکن است سالانه تریلیون ها دلار هزینه داشته باشد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۰:۱۶    
مدافع با تجربه لهستان به خاطر آسیب دیدگی در تمرین، جام جهانی 2018 روسیه را از دست داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۰:۱۱    
زائران حج تمتع سال 97 از 20 ایستگاه پروازی به حج تمتع مشرف می شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۰:۱۰    
کره یک محصول پروتئینی پرمصرف در سبد خانوار است که با وجود تولید مناسب لبنیات، آن را وارد می کنیم؛ اما این در حالی است که به گفته کارشناسان صنایع لبنی می توانیم در تولید این محصول هم خودکفا شویم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۰:۰۸    
یافته های جدید باستان شناسان نشان می دهد که مجسمه های سنگی و بسیار بزرگ جزیره ایستر به روش تکان تکان دادن به محل فعلی خود آورده شده و کلاه های سنگی روی سر آن ها نیز به کمک طناب و سطح شیب دار بر فراز ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۰۹:۵۹    
اشتغال زایی ماه می آمریکا نیز در تداوم روند مطلوب اشتغال زایی این کشور در ماه های اخیر، فراتر از پیش بینی ها ظاهر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۰۹:۵۲    
مهدی مهدوی کیا انتقادی به فدراسیون فوتبال داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۰۹:۵۱    
علی کریمی با انتشار تصویری در پیامی کنایه آمیز برای تاج آرزوی سلامتی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۰۹:۵۰    
فوق تخصص آسم و آلرژی و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: غذاهای آماده که این روزها تبلیغات گسترده ای برای مصرف آنها انجام می شود، در بروز بیماری آسم تاثیر گذار است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۰۹:۴۹    
با نزدیک شدن فصل تابستان، دور جدیدی از سفرها هم در کشور آغاز می شود، اما باید توجه کرد که گرمای هوا در این فصل می تواند مشکلاتی را برای سلامتی مسافران بویژ بیماران به دنبال داشته باشد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۰۹:۴۹    
در پی استعفای هانی الملقی، نخست وزیر اردن به دلیل ادامه اعتراضات مردمی در این کشور، پادشاه اردن، وزیر آموزش و پرورش را مامور تشکیل دولت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۰۹:۴۸    
ستاره ساحل عاجی منچسترسیتی سرمربی اسپانیایی این تیم را متهم به نژادپرستی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۰۹:۴۸    
با کاهش نگرانی ها از احتمال وقوع جنگ تجاری بین آمریکا و سایر اقتصادهای بزرگ، بورس های جهانی روندی صعودی داشتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۰۹:۴۷    
وزارت دفاع تایوان با انتشار بیانیه ای اعلام کرد یک فروند جنگنده اف 16 این کشور در حین شرکت در رزمایش نظامی در منطقه ای کوهستانی در اطراف این جزیره ناپدید شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۰۹:۴۶    
مهاجم گلزن تیم ملی فوتبال انگلیس 10 روز قبل از جام جهانی با مصدومیت مواجه شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۰۹:۳۵    
خنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: در نامه ای به آژانس انرژی اتمی که از سوی نمایندگی ایران در وین تحویل خواهد شد ...
  • ۱