دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۱۱:۰۸May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 7 مرداد 1397 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 31 فروردین 1397 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 31 خرداد 1397 آفتاب نیوز 31 تیر 1397 آفتاب نیوز 31 شهریور 1397 آفتاب نیوز 30 مهر 1397 آفتاب نیوز 30 آبان 1397 آفتاب نیوز 30 آذر 1397 آفتاب نیوز 30 دی 1397 آفتاب نیوز 30 بهمن 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 1 مرداد 1397 آفتاب نیوز 2 مرداد 1397 آفتاب نیوز 3 مرداد 1397 آفتاب نیوز 4 مرداد 1397 آفتاب نیوز 5 مرداد 1397 آفتاب نیوز 6 مرداد 1397 آفتاب نیوز 7 مرداد 1397 آفتاب نیوز 8 مرداد 1397 آفتاب نیوز 9 مرداد 1397 آفتاب نیوز 10 مرداد 1397 آفتاب نیوز 11 مرداد 1397 آفتاب نیوز 12 مرداد 1397 آفتاب نیوز 13 مرداد 1397 آفتاب نیوز 14 مرداد 1397 آفتاب نیوز 15 مرداد 1397 آفتاب نیوز 16 مرداد 1397 آفتاب نیوز 17 مرداد 1397 آفتاب نیوز 18 مرداد 1397 آفتاب نیوز 19 مرداد 1397 آفتاب نیوز 20 مرداد 1397 آفتاب نیوز 21 مرداد 1397 آفتاب نیوز 22 مرداد 1397 آفتاب نیوز 23 مرداد 1397 آفتاب نیوز 24 مرداد 1397 آفتاب نیوز 25 مرداد 1397 آفتاب نیوز 26 مرداد 1397 آفتاب نیوز 27 مرداد 1397 آفتاب نیوز 28 مرداد 1397 آفتاب نیوز 29 مرداد 1397 آفتاب نیوز 30 مرداد 1397 آفتاب نیوز 31 مرداد 1397 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۰۸:۴۷    
درخت حرا در سواحل چابهار با قدرت ریشه دوانی سریع که در مردادماه گل می دهد به دلیل سازگاری هایی از قبیل ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۰۸:۴۱    
هافبک آلمانی که قرار است به زودی با باشگاه استقلال قرارداد ببندد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۶:۰۳    
معاون امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه کشورمان با بیان اینکه مساله FATFجدای از مباحث برجام است، گفت که طرف های اروپایی در رابطه با ادامه کار برجام پیشنهادهایی داده اند که اصول کلی است ولی هنوز ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۱:۳۸    
پشتیبانی نکردن یک شرکت بیمه برای به نمایش درآمدن آثار موزه لوور باعث شد تا این آثار به مشهد نیاید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۰:۴۴    
هوشنگ امیر احمدی، استاد دانشگاه راتگرز، در گفتگو با خبرگزاری اسپوتنیک معتقد است ظرف 3 تا 6 ماه آینده ممکن است ایران و آمریکا در مورد مسائل منطقه ای همچون یمن یا سوریه مذاکره کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۰:۳۵    
بهنوش بختیاری با انتشار این عکس در صفحه اش نوشت: مادرخاک پاتم سیده خانوم
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۰:۱۶    
سخنگوی قوه قضاییه از دستگیری 29 نفر در خصوص اخلال در اقتصاد کشور خبر داد و گفت: عنوان اتهامی بسیاری از این ها افساد فی الارض است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۹:۲۴    
آفتاب نیوز : عموی سنگدل که دختربچه چهارساله ای را با کابل برق بشدت شکنجه کرده بود توسط پلیس شهرستان شادگان دستگیر شد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۸:۵۳    
ستاره این روزهای فوتبال ایران برای مذاکره و عقد قرارداد با تیم انگلیسی با جت شخصی راهی این کشور شد. حالا خیلی ها می خواهند بدانند صاحب این جت چه کسی بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۸:۵۰    
"تنگه ابوقریب" در کنار بمب؛ یک عاشقانه با یازده نامزدی سیمرغ بلورین پیشتاز جشنواره سی و ششم شدند. این فیلم با دریافت شش سیمرغ بلورین بیشترین سیمرغ را از سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر دریافت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۸:۴۳    
در حاشیه هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۸:۱۲    
تیم فوتبال تراکتورسازی در ادامه فعالیت خود در فصل نقل و انتقالات یک بازیکن ژاپنی را به عنوان سهمیه آسیایی جذب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۷:۵۰    
همچنان بحث استقلالی شدن مهاجم ذوب آهن، یکی از مباحث جدی فوتبال ایران است البته گفته می شود این بازیکن بدون تخفیف استقلالی شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۷:۴۷    
یک ماه قبل بود که خانواده ای نگران و مضطرب به دادگاه کیفری شماره یک استان تهران مراجعه کرده و در مقابل قاضی شعبه دوازدهم پرده از رازی هولناک برداشتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۷:۴۶    
زیبا بروفه با ایفای نقش در فیلم شب روباه به کارگردانی آقای همایون اسعدیان، وارد حرفه بازیگری شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۶:۰۵    
عضو شورای شهر تهران در جریان بررسی یک فوریت طرح ساماندهی مشاغل سیار شهر تهران گفت: در میان وانت هایی که در سطح شهر تهران اقدام به خرید و فروش اجناس مختلف می کنند، مافیا شکل گرفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۱:۰۵    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از حل مشکل شرکت روسی گاز پروم پس از جلسه با سفیر روسیه در ایران خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۰:۲۵    
قائم مقام بانک مرکزی گفت: 199 هزار و 500 وسیله نقلیه فرسوده با استفاده از فاینانس خارجی و منابع صندوق توسعه ملی طی سال های 1397 الی 1399 از رده خارج و با وسائط نقلیه نو جایگزین خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۴    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: طرح آب رسانی اضطراری تهران در جلسه امروز شورای شهر تهران به تصویب رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۳    
به دنبال درج اخباری درباره آتش سوزی در کاخ موزه سبز مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد در برخی رسانه ها، روابط عمومی این مجموعه فرهنگی تاریخی ضمن تکذیب حریق در این کاخ توضیحاتی را به رسانه ها ارسال کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۰    
دبیرکارگروه ملی کاهش آلودگی هوای کلانشهر های کشور گفت: مهلت آمادگی جهت تولید موتورسیکلت یورو4 تنها تا پایان سال جاری است و در ابتدای سال 98 تولیدکنندگان باید موتورسیکلت های یورو4 به فروش برسانند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) انتقادات تندی را از موضع چپگراهای اسرائیلی که مخالف قانون نژادپرستانه "کشور یهود" هستند، مطرح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۳:۵۸    
دبیر کل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی در واکنش به خبر بازداشت خود گفت: این خبر صحت ندارد و هم اکنون در جلسه مشترک شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و فراکسیون امید در دفتر این فراکسیون واقع در مجلس شورای ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۳:۵۴    
تعداد معاملات مسکن شهر تهران در تیرماه سال جاری 13.5 هزار فقره بود که نسبت به تیرماه سال گذشته معادل 7.0 درصد کاهش داشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۳:۵۴    
دبیر شورای عالی فضای مجازی درباره اینکه دیشب جلسه شورای عالی فضای مجازی بوده و در آن درباره ارز های مجازی صحبت شده در حال حاضر بانک مرکزی ارز های مجازی در ایران را مجاز نمی داند و قوه قضائیه سایت های ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۳:۵۳    
عضو هیأت رییسه کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی از بحث و تبادل نظر درباره نحوه مدیریت و کنترل سلامت مواد غذایی در قالب آمار و اعداد خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۳:۱۶    
هیات وزیران در جلسه عصر یکشنبه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور، گزارش وزارت راه و شهرسازی از روند بازاریابی و جذب سرمایه گذاری بعد از افتتاح طرح توسعه بندر شهید بهشتی در بندر ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۳:۱۴    
تیم فوتبال روبین کازان با درخشش مهاجم ایرانی خود موفق شد دو بر یک کراسنودار را شکست دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۳:۱۳    
تیم فوتبال شارلوا در نخستین دیدار خود در لیگ بلژیک با یک گل نتیجه را به آنتروپ واگذار کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۳:۱۲    
رییس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان اعلام کرد: تغییر قیمت این ماده براساس اختیار تفویض شده وزارت صنعت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۲:۵۵    
روز گذشته در جریان دیدار دو تیم پرسپولیس و المپیک داور این دیدار سرمربی تیم پایه های پرسپولیس را کتک زد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۲:۵۳    
رئیس مرکز آمار ایران گفت: میانگین نرخ تورم اجاره و تمدید مسکن در کشور به 30 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رسیده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۲:۵۲    
براساس گزارش های رسیده؛ 19 نفر 50 هزار گوشی تلفن همراه را با استفاده از کارت ملی دیگران به صورت غیرقانونی در سامانه ثبت گوشی تلفن همراه ثبت کرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۲:۵۱    
افزایش دلار تا نرخ طبیعی آن یعنی حدود 7 هزار تومان قابل پیش بینی و منطقی بود. سرکوب ارزی در 5 سال گذشته سبب شده بود تا نرخ واقعی دلار به حدود 7 هزار تومان برسد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۲:۳۵    
یک عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی طرح استیضاح چهار وزیر، گفت که تاکنون طرح استیضاح وزیر علوم منتفی شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۲:۳۵    
یک منبع امنیتی عراقی امروز (یکشنبه) اعلام کرد که نیروهای داعش یک نیروگاه برق را منفجر کرده و یک خط انتقال برق را در غرب استان کرکوک منهدم کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۲:۳۴    
عباس دوزدوزانی، اولین فرمانده کل سپاه پاسداران عصر امروز (یک شنبه) دار فانی را وداع گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۱:۱۳    
مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های کره جنوبی اعلام کرد موج شدید گرما در یک هفته گذشته جان 27 نفر را در این کشور گرفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۱:۱۲    
در حالی که امروز نرخ دلار از 10 هزارتومان گذشت و قیمت سکه نیز بالای 4 میلیون رسیده است، بانک مرکزی در اطلاعیه ای گفته است: تحولات غیرعادی اخیر در بازار ارز و طلا ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۱:۰۹    
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: 180 نفر از مردم منطقه سیستان به دلیل طوفان و گرد و خاک از چهارشنبه هفته گذشته تا امروز روانه بیمارستان ها و مراکز درمانی شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۱:۰۸    
یک منبع عالی رتبه در مخالفان سوری از تشکیل ارتش جدید گروه های مخالف در شمال سوریه برای رویارویی با نیروهای دولت این کشور خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۰:۳۶    
سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس از ارائه لیست کالاهای غیرقابل احتکار به سازمان تعزیزات حکومتی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۰:۲۳    
عزت الله ضرغامی، رییس پیشین صداوسیما در فضای مجازی مدعی شد که روحانی به وعده های انتخاباتی خود عمل نکرده و باید این را صادقانه با مردم در میان بگذارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۰:۲۱    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بازی با فولاد می دانیم چه چیزی در انتظارمان است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۰:۲۰    
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا تهدید کرده در صورتی که کنگره تغییردر مورد قوانین مهاجرت این کشور را تصویب نکند، دولت را تعطیل می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۸:۵۵    
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان از شناسایی 159 سایت تبلیغ و فروش کالاهای ممنوعه و غیر مجاز شامل مواد مخدر، مشروبات الکلی، کالاهای قاچاق، داروهای غیر مجاز در عملیات مرصاد5 خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۸:۵۰    
رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: شدت تحریم داخلی بیش از تحریم خارجی است و بی ثباتی در بازار مشکلات زیادی برای اقتصاد کشور ایجاد کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۹:۳۹    
عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در مجلس از جلسه فوری فردای این ستاد با هدف بررسی انحرافات تخصیص ارز دولتی خبر داد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۹:۳۸    
معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران استعفا کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۹:۳۷    
معاون اجتماعی دادستان مشهد از کشف دو تخته پوست یوزپلنگ در بازرسی کارشناسان از باغ وحش وکیل آباد مشهد خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۹:۳۶    
30 سال از زمان پذیرش قطعنامه 598 از سوی ایران گذشته و به نظر می آید که زمان مناسبی است تا برخی از زوایای پنهان و ناگفته های قطعنامه 598 را از افرادی که مستقیما در پذیرش و اجرای قطعنامه و این فرایند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۹:۳۵    
استفاده بازیگران و چهره ها از بادیگارد شخصی دوباره خبرساز شده است و پیرو همین اتفاق، مسوولان ناجا از غیرقانونی بودن استفاده اشخاص از محافظ شخصی خبر دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۹:۳۳    
احمد توکلی در نامه ای سرگشاده به معاون اول قوه قضائیه گفت: سمن ها همانند شاکیان خصوصی در جریان رسیدگی به پرونده های تحت بررسی قرار گیرند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۹:۲۹    
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت که در جلسه امروز کمیسیون بهداشت، رییس سازمان تامین اجتماعی قول داد که تا پایان مرداد بدهی داروخانه ها و شرکت های پخش دارو را تسویه کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۹:۲۸    
سرپرست تیم استقلال گفت: دلهره من از روزی است که هواداران پشت کنند و امیدوارم هیچ وقت این اتفاق رخ ندهد و هواداران همواره کنار تیم باشند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۹:۱۶    
نرخ دلار امروز از مرز 11 هزار تومان گذشت تا این ارز بار دیگری با افزایش قیمت خود تاریخ سازی کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۹:۱۶    
معاون پیشین وزیر خارجه مصر با تلاش آمریکا برای تشکیل ناتوی عربی علیه ایران مخالفت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۹:۰۰    
یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس از تصویب نهایی شدن طرح مبارزه با مفاسد اقتصادی در کمیسیون حقوقی با حضور لاریجانی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۸:۴۶    
نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس از تصویب وظایف شورای نظارت بر صدا و سیما و تعیین هیات رییسه هیات تحقیق و تفحص از باشگاه های فرهنگی ورزشی تحت نظر وزارت ورزش و جوانان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۸:۴۳    
عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از منتفی شدن استیضاح وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به دلیل از حد نصاب افتادن امضاها خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۸:۴۰    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از تصویب لایحه ایجاد مناطق آزاد و اقتصادی جدید در این کمیسیون خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۸:۳۷    
مدیرکل جغرافیایی و اطلاعات مکانی شرکت پست کشور گفت: 55 درصد از ساختمان های کشور فاقد پلاک هستند که این موضوع یک فاجعه محسوب می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۸:۳۲    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از حضور سفرای ایران در ترکیه، جمهوری آذربایجان، ترکمنستان، کوبا، ونزوئلا و سوریه در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۸:۳۱    
وزیر صنعت، معدن و تجارت طی نامه ای از رییس سازمان بورس و اوراق بهادار ایران و مدیرعامل شرکت بورس کالای ایران خواست که لیست اسامی اشخاص حقیقی یا حقوقی خریدار تمامی کالاهای عرضه شده در بورس از زمان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۸:۳۱    
اعضای هیئت رئیسه کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۷:۵۰    
بر اثر بارندگی های شدید موسمی، سیل و رانش زمین در دو هفته اخیر در هند نزدیک به 600 نفر در این کشور جان باخته، صدها هزار خانه ویران شده و میلیون ها نفر نیز بی خانمان شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۷:۴۶    
از دقایقی پیش، دسترسی کاربران به پیام رسان تلگرام در کشورهای مختلف غیرممکن شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۷:۴۰    
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز (یکشنبه) در رام الله با عهد التمیمی، دختر نوجوان فلسطینی که هشت ماه در زندان های رژیم صهیونیستی به سر برد، دیدار کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۷:۳۹    
معاون اول رییس جمهور در پیامی کسب مقام قهرمانی و درخشش تیم ملی والیبال جوانان ایران در رقابت های قهرمانی والیبال جوانان آسیا در کشور بحرین را تبریک گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۷:۳۳    
یک مطالعه جدید از دانشگاه هاروارد می گوید که فضای بیرونی کمی نسبت به آنچه در گذشته باور داشتیم، به زمین نزدیکتر است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۷:۳۱    
مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان از تایید شعله ور شدن مجدد آتش در دو نقطه از تالاب هورالعظیم در خاک عراق خبر داد و گفت: برای اطفای این آتش سوزی باید مجددا تصمیماتی اتخاذ و با کشور عراق هماهنگی شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۷:۲۱    
کاخ سفید خواستار همکاری عمیق تر میان این کشورها در زمینه دفاع موشکی، آموزش نظامی، مبارزه با تروریسم و سایر مسائل مانند تقویت روابط اقتصادی و دیپلماتیک منطقه ای است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۷:۲۰    
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور، یک قانون مصوب مجلس شورای اسلامی را برای اجرا به وزارت کشور ابلاغ کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۷:۱۰    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری گرگان از وقوع آتش سوزی در خانه تاریخی دارویی گرگان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۷:۰۲    
هر ساله پس از تبخیر و کاهش آب دریاچه ارومیه در فصل تابستان و به دنبال آن کاهش تراز این دریاچه به کمترین اندازه خود به علت وجود 102 سد احداث شده، در دست احداث و در دست مطالعه حوضه آبریز دریاچه ارومیه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۷:۰۰    
یکی از نمایندگان پارلمان افغانستان مدعی شد که نیروهای طالبان سلاح ایرانی به کار گرفته اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۶:۵۹    
رئیس شعبه غرب تهران بیمه سرمد، در دیداری دوستانه با نمایندگان این شعبه، از اهمیت فعالیت موثر نمایندگان در جذب پورتفوی و تحقق اهداف شرکت سخن گفت و نمایندگان فروش را از ارکان تاثیرگذار هر شرکت بیمه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۶:۵۸    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد از نجات جان کوهنوردان گرفتار شده در ارتفاعات دنا محل سقوط هواپیمای یاسوج خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۶:۵۷    
بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب مشهد ماجرای قتل دختربچه سه ساله خوزستانی در مشهد را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۶:۵۵    
اولین طرح اشتغال روستایی با حمایت بانک کشاورزی و با حضور دکتر کلانتری معاون تعاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای ، در استان بوشهر افتتاح شد .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۶:۵۳    
در حالی سفیران رژیم صهیونیستی و مصر در قبرس جنوبی به صورت علنی ترکیه را تهدید نظامی کردند، سفیر آمریکا از تهدیدات آن ها علیه ترکیه حمایت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۶:۳۰    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: ثبت نام در دوره های کاردانی به کارشناسی که پذیرش در آنها بر اساس سوابق تحصیلی صورت می گیرد از 8 تا 12 مرداد ماه مجددا انجام می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۶:۲۷    
کارهای خدماتی چون لوله کشی، کلیدسازی، جوشکاری، نقاشی ساختمان و... توانسته است به صورت سیار به فعالیت بپردازند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۶:۱۰    
محمدجواد ابراهیمی در دیدار حساس فینال وزن 92 کیلوگرم کشتی آزاد جام یاشار دوغو مقابل علیرضا کریمی به برتری رسید و مدال طلا را از آن خود کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۶:۰۹    
رییس مرکز پیش بینی هواشناسی کرمان اظهار کرد: لاله زار بردسیر خنک ترین منطقه کشور است به گونه ای که دمای آن در روز گذشته 10 درجه و امروز 9 درجه سانتیگراد بالای صفر است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۶:۰۹    
رییس مرکز ملی فضای مجازی با بیان اینکه کمکی به فیلترشکن ها نمی شود، گفت: امیدواریم وزارت ارتباطات مانند گذشته، همان میزانی که باید جلوی فیلترشکن ها را بگیرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۶:۰۶    
اد مورس، مدیر تحقیقات کالای "سیتی گروپ" در مصاحبه با فایننشیال پست خاطرنشان کرد نفت ممکن است تا 12 ماه آینده به 45 دلار در هر بشکه بازگردد و خوش بینی به قیمت های بالاتر بر مبنای تحلیل اشتباه است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۶:۰۵    
روز گذشته تحلیل گر بانک سوئیسی یوبی اس در یادداشتی نوشت: در صورتی که تنش های تجاری بین آمریکا و چین به یک جنگ تمام عیار تجاری تبدیل شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۶:۰۴    
فیلم سینمایی اکشن و هیجان انگیز شاه دزد به کارگردانی کریستیان گادگست (Christian Gudegast) دومین فیلم خارجی است که از 10 مرداد ماه اکران آن در سینماهای یاد شده آغاز می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۵:۳۹    
شهردار منطقه یک انتقال پیکر جانباختگان حادثه تصادف بزرگراه شهید بابایی به کشور افغانستان را در دستور کار قرار داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۵:۲۰    
یک روزنامه لبنانی در تحلیلی نوشت که پنتاگون سیاست متناقضی با سیاست دولت آمریکا در رابطه با ایران در پیش گرفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۵:۱۹    
معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه 11 تهران در پی اخبار منتشرشده دریاره تخریب خانه پدری فروغ فرخزاد گفت: هیچ گونه پروانه تخریب و نوسازی برای این خانه صادر نشده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۵:۱۷    
آفتاب نیوز : پسر رونالد ریگان، رئیس جمهور اسبق آمریکا گفته است که آمریکایی های حامی ترامپ تا حدی از دموکرات ها متنفرند که ولادیمیر پوتین را برای تصدی پست ریاست جمهوری کشورشان به دموکرات ها ترجیح می ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۵:۱۷    
عربده زن و اوباش محله تهران نو که با حالت غیر عادی اقدام به قمه کشی می کرد، بازداشت شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۵:۱۵    
با این حال واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت ارشاد امروز مطلبی را منتشر و اعلام کرده که تصمیم دارد، فیلم ها و و مدارک مربوط به اجراهای مختلف کنسرت اخیر حمید هیراد را بررسی کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۵:۱۴    
بانک ملی ایران در دومین همکاری مشترک با موزه ملی ایران و با همکاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، نمایشگاهی از نویافته های زرین گورآوندهای دوران عیلام را برپا خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۱:۱۰    
علی طیب نیا، وزیر امور اقتصاد و دارایی دولت یازدهم گفته است که محتوای منتشر شده مذاکرات او با رییس جمهوری بعضا خلاف واقع بوده و با واقعیت فاصله دارد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۱:۰۵    
این افراد که دارای سنین بالایی بودند عمدتا مواد مخدر سنتی را در کیف و لباس خود جاسازی کرده بودند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۰:۳۰    
یکتا حق بین زن نیکوکاری است که به تازگی به یک کودک نیازمند 60 میلیون تومان کمک کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۰:۱۴    
وزیر اموزش و پرورش دولت اصلاحات گفت: اگر رییس جمهور بنا دارد رییس سازمان برنامه و بودجه را تغییر دهد فعلا کسی بهتر از شخص نوبخت در این دوره نمی تواند مانند ایشان به امور بودجه مسلط و آشنایی داشته ...
  • ۱