یکشنبه ۱۶ اردیبهشتساعت ۱۵:۰۷May 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 11 مرداد 1397 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 31 فروردین 1397 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 31 خرداد 1397 آفتاب نیوز 31 تیر 1397 آفتاب نیوز 31 شهریور 1397 آفتاب نیوز 30 مهر 1397 آفتاب نیوز 30 آبان 1397 آفتاب نیوز 30 آذر 1397 آفتاب نیوز 30 دی 1397 آفتاب نیوز 30 بهمن 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 1 مرداد 1397 آفتاب نیوز 2 مرداد 1397 آفتاب نیوز 3 مرداد 1397 آفتاب نیوز 4 مرداد 1397 آفتاب نیوز 5 مرداد 1397 آفتاب نیوز 6 مرداد 1397 آفتاب نیوز 7 مرداد 1397 آفتاب نیوز 8 مرداد 1397 آفتاب نیوز 9 مرداد 1397 آفتاب نیوز 10 مرداد 1397 آفتاب نیوز 11 مرداد 1397 آفتاب نیوز 12 مرداد 1397 آفتاب نیوز 13 مرداد 1397 آفتاب نیوز 14 مرداد 1397 آفتاب نیوز 15 مرداد 1397 آفتاب نیوز 16 مرداد 1397 آفتاب نیوز 17 مرداد 1397 آفتاب نیوز 18 مرداد 1397 آفتاب نیوز 19 مرداد 1397 آفتاب نیوز 20 مرداد 1397 آفتاب نیوز 21 مرداد 1397 آفتاب نیوز 22 مرداد 1397 آفتاب نیوز 23 مرداد 1397 آفتاب نیوز 24 مرداد 1397 آفتاب نیوز 25 مرداد 1397 آفتاب نیوز 26 مرداد 1397 آفتاب نیوز 27 مرداد 1397 آفتاب نیوز 28 مرداد 1397 آفتاب نیوز 29 مرداد 1397 آفتاب نیوز 30 مرداد 1397 آفتاب نیوز 31 مرداد 1397 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۷:۰۵    
روزگاری نه چندان دور بهشت زهرا در مقابل دریافت 260 تومان برای کلیه مخارج و تشریفات کفن و دفن مرده، ضرر می داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۶:۳۳    
آقای مصدق با لباس نظامی و سوار بر اسب چوبی تمرین فرماندهی کل قوا (منظور شاهنشاهی) ارتش را می کنی.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۶:۴۰    
آفتاب نیوز :
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۶:۱۲    
رئیس پلیس راه کشور با بیان اینکه 40 درصد از تصادفات جاده ای ناشی از واژگونی به دلیل خستگی و خواب آلودگی است ، گفت: طی 45 روز گذشته 1180نفر در کشور بر اثر تصادفات جان خود را از دست داده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۴:۵۵    
معاون خدمات شهری شهرداری کرج مساحت رفت و روب 10 منطقه شهری را نزدیک به 19 هزار متر مربع عنوان کرد و گفت: هزینه رفت و روب و جمع آوری زباله شهر در طول سال رقمی بیش از 60 میلیارد تومان است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۴:۴۷    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سال گذشته حدود 100 سالن سینمایی احداث شد و امسال نیز حدود 120 سالن سینما احداث می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۳:۴۳    
مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی مازندران دقایقی پیش در جمع خبرنگاران از عادی شدن شرایط جایگاه های عرضه سوخت تا پایان روز گذشته پنجشنبه یازدهم مرداد ماه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۳:۲۸    
سفیر ایران در انگلیس گفت: دشمنان در تلاش هستند تا مردم را نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران بدبین کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۲:۵۶    
عملیات اجرایی راه آهن همدان-ملایر با حضور وزیر راه آغاز شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۱:۵۱    
مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی فرآورده های نفتی از افزایش تولید بنزین کشور به رقم کم سابقه 95.5 میلین لیتر طی روزهای آینده خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۱:۵۱    
بانک مرکزی در نامه ای به وزارت امور اقتصادی و دارایی، فهرست کامل شرکت ها و افراد دریافت کننده ارز به نرخ رسمی را اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۱:۵۱    
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی به موضوع سد صفارود اشاره کرد و گفت: متاسفانه سد صفارود که از مصوبات سفر رهبری به استان کرمان در سال 1384 بوده هنوز به اتمام نرسیده است و پنج ماه است که ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۰:۳۸    
رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: به دلیل سوءاستفاده های متعدد از کارت های بازرگانی از جمله واگذاری های غیرقانونی اصلاح آیین نامه کارت های بازرگانی صورت گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۰:۰۲    
"نمایندگان مجلس می خواهند با سوار شدن بر قطار پوپولیسم، به رأی دهندگان و مردم حوزه های انتخابیه خود بگویند که ببینید ما چقدر موفق عمل می کنیم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۰۹:۰۶    
به تازگی نتایج کنکور دانشگاه ها اعلام شده و دغدغه کنکوری ها بالا گرفته است که بازار کار ایران از کدام رشته ها اشباع شده است؟ کدام رشته ها پولسازترند و پرداخت شهریه برای تحصیل در کدام رشته ها دور ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۰۷:۲۰    
اگرچه وای فای از امکانات ارائه شده در بسیاری از مکان های عمومی است، اما هنگام استفاده از این ویژگی باید نکات امنیتی را رعایت کنید تا مانع از حملات احتمالی به سیستم خود شوید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۰۲:۴۰    
بر اساس تازه ترین گزارش ها، خسارات حمله سایبری بدافزار سم سم (SamSam) به حدود 6 میلیون دلار رسیده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۰۱:۴۰    
سامسونگ قصد دارد به منظور افزایش محبوبیت گوشی های پرچمدارش، انیموجی های جدید مبتنی بر واقعیت افزوده را به گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس بیفزاید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۰۱:۰۱    
مشاور سابق حزب جمهوریخواه در سنای آمریکا، پیشنهاد دونالد ترامپ برای گفت وگوی بدون قید و شرط با جمهوری اسلامی را جدی ارزیابی کرد و گفت با وجود مخالفت لابی اسرائیلی و سعودی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۰۱:۰۱    
سازمان سنجش هشدار داد برخی مؤسسات با ارائه اطلاعات ناقص، داوطلبان را در انتخاب رشته به اشتباه راهنمایی می کنند، بنابراین داوطلبان باید در انتخاب رشته دقت کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۰۱:۰۱    
سرمربی استقلال می گوید تیمش بازی خوبی را مقابل ذوب آهن ارائه داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۳:۱۶    
ارزش سهام شرکت اپل در بازار از مرز یک تریلیون دلار گذشت. این اولین باری است که مجموع ارزش سهام یک شرکت به چنین سطحی می رسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۳:۱۴    
وقوع سیل در منطقه چهاردانگه ساری موجب خسارت جدی به اراضی کشاورزی 7 روستای این منطقه شد از جمله آبگرفتگی 8 واحد مسکونی روستای چالو شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۳:۰۹    
یک شرکت آلمانی فعال در عرصه انرژی با اشاره به نزدیک شدن زمان انقضای تفاهم نامه اش با شرکت ملی نفت ایران، از تصمیم خود برای صرف نظر کردن از انجام پروژه های نفتی دیگر در ایران خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۳:۰۷    
رئیس پلیس فتا گفت: سایت وزارت صنعت برای ثبت سفارش خودروها هک نشده بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۳:۰۵    
تیم های فوتبال ذوب آهن و استقلال در هفته دوم لیگ برتر به تساوی دو بر دو رضایت دادند
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۳:۰۵    
تیم فوتبال پیکان برابر میهمانش سایپا با سه گل به برتری رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۲:۲۷    
معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت: انفجار شیء نامعلوم در مشهد و انتشار گاز آن 22 مصدوم برجای گذاشت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۲:۲۷    
شاگردان تارتار هفته دوم لیگ برتر را با پیروزی دو بر صفر پشت سر گذاشتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۲:۲۶    
فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: بارش شدید باران ظهر امروز پنجشنبه به منازل مسکونی و مزارع کشاورزی 3 روستای دهستان شهرآباد از توابع بخش مرکزی این شهرستان خسارت وارد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۲:۲۵    
مالک باشگاه تراکتورسازی بعد از امضای قرارداد شجاعی و دژاگه هنوز به تبریز برنگشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۲:۲۴    
رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، از افزایش 2 برابری وام های شهریه، ازدواج، ودیعه مسکن، ویژه دکتری، ضروری دکتری، عتبات دانشجویی و تغذیه در سال تحصیلی پیش رو خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۲:۲۳    
ذخیره سازی بنزین در منزل، موجب آتش سوزی و سوختگی یک شهروند ساروی شد.بنا به گفته شاهدان این حادثه از آتش سوزی موتور سیکلت شروع و در مجاورت آن پیت های 60 و 20 لیتری ذخیره بنزین نیز طعمه حریق شد و با ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۲:۲۳    
مدیر کل مدیریت بحران استانداری مازندران با اشاره به بارش تابستانی در مناطق بالادست استان و بروز سیلاب در برخی از این مناطق گفت: با حضور نیرو های امدادی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۲:۲۲    
ذوب آهن اصفهان در دقیقه 24 بازی توانست دروازه استقلال را باز کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۲:۲۲    
مسعود شجاعی و اشکان دژاگه به تراکتورسازی پیوستند و گفته می شود این دو به گران ترین بازیکنان تاریخ لیگ برتر تبدیل شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۲:۰۷    
تیم فوتبال ذوب آهن موفق شد در پایان نیمه اول با یک گل استقلال را شکست دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۱:۲۳    
زمان اعتقاد به این باور فرا رسیده که کشور فقط به لیسانس و فوق لیسانس و دکترا نیاز ندارد، بلکه نیازمند نیروی کار ماهری است که آماده حل نیاز کارفرمایان صنعت و کسب و کار است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۱:۱۵    
صنعت برق هر سال با برگزاری یک مناقصه و تعیین یک شرکت بیمه اقدام به پرداخت خسارت به مشترکان می کند که معمولا قیمت های مختلفی برای سوانح مختلف تعیین می شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۱:۰۶    
مدیرعامل انجمن پرنده شناسی طرلان ضمن اشاره به رو به انقراض بودن میش مرغ (سنگین ترین پرنده قادر به پرواز کشور) گفت: کشورهای اروپایی توانسته اند با روش هایی مثل تکثیر در اسارت این گونه را حفظ کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۱:۰۲    
هواداران دو تیم استقلال و ذوب آهن، مرتضی تبریزی که به تازگی آبی پوش شده را مورد تشویق قرار دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۰:۳۵    
اولین کارگاه آموزشی بازرسی از مراکز معاینه فنی خودروها برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۰:۳۱    
مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش از شروع فرآیند بررسی مدارک و مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی از 13 مرداد خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۰:۲۸    
معاون وزیر دفاع گفت: ایران به جرگه کشورهای سازنده موتورهای دیزلی پیوست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۰:۲۳    
سرپرست اداره کل هواشناسی گیلان با اشاره به ورود سامانه هوای بارشی از عصر امروز به استان، گفت: در این مدت دمای هوای گیلان 4 درجه سانتیگراد کاهش می یابد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۰:۱۷    
امروز (پنج شنبه) در شماری از شهرهای کشور از جمله تهران، اراک، مشهد، شیراز، اصفهان و کرج تجمعاتی در اعتراض به مشکلات معیشتی و اقتصادی شکل گرفت که کمی پس از حضور مأموران امنیتی پایان یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۰:۱۲    
پس از شایعه های فراوانی که اخیرا در مورد افزایش قیمت یا سهمیه بندی بنزین منتشر شد، معاون وزیر نفت به طور رسمی اعلام کرد دولت برنامه ای برای تغییر قیمت بنزین ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۰:۰۲    
معاون رئیس جمهوری آمریکا در جریان یک مراسم رسمی در هونولولوی هاوایی از بازگشت بقایای اجساد متعلق به 55 تن از سربازان آمریکایی که در جریان جنگ کره کشته شدند، استقبال کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۹:۵۴    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم از دستگیری افرادی که اقدام به حفاری غیرمجاز به قصد کشف اشیاء تاریخی و فرهنگی در شهر جعفریه کرده بودند، خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۹:۲۴    
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره حدیثی از پیامبر اسلام (ص) مبنی بر اینکه مومن دو بار از یک روزنه گزیده نمی شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۹:۱۶    
هوآوی با پشت سر انداختن اپل، رتبه دوم فروشندگان گوشی های هوشمند جهان را از آنِ خود کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۸:۴۶    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی گفت: از اول مهرماه وام چهار میلیون تومانی بازنشستگان به پنج میلیون افزایش می یابد که بنا داریم این وام با سود 4 درصد به 400 هزار نفر ارائه شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۸:۴۵    
سخنگوی سازمان ارژانس کشور از غرق شدن کودک یک ساله در رودخانه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۸:۴۳    
وضعیت اسفناک و ناراحت کننده تالاب بند علی خان دشت ورامین امروز به مسئله بسیار مهمی در استان تهران و کشور تبدیل شده اما جلسات طولانی درباره این تالاب نتیجه ای نداشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۸:۴۰    
عقد قرارداد باشگاه تراکتورسازی تبریز با 2 ملی پوش ایرانی مورد توجه رسانه های ورزشی یونان قرار گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۸:۳۶    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: انتخاب رشته های بدون آزمون کنکور 97 از روز دوشنبه 15 مرداد آغاز می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۸:۳۶    
مدیرکل مدیریت بحران خوستان گفت: آتش سوزی در شرکت شیر پگاه خوزستان مهار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۸:۳۴    
صادرات پریفرم فرم پلی اتیلن که برای تولید انواع بطری استفاده می شود به دلیل کمبود و افزایش قیمت شدید بطری مصرفی صنایع داخلی، ممنوع شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۸:۲۲    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان از صدور حکم قضایی قطعی پرونده اختلاس شهرداری خواجو شهر سیرجان خبر داد و گفت: طبق این حکم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۸:۲۰    
رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری افرادی که در پوشش ارائه ضمانت نامه بانکی برای دریافت وام اقدام به کلاهبرداری 15 میلیارد ریالی کرده بودند، خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۷:۴۵    
سرپرست سازمان اورژانس کشور گفت که بر اثر واژگونی یک دستگاه تویوتا حامل اتباع افغان 20 نفر کشته و مجروح شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۷:۲۱    
شبه نظامیانی در افغانستان سه خارجی ربوده شده که در یک شرکت بین المللی غذا مشغول به کار بودند را در پایتخت افغانستان کشته شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۷:۲۰    
سرپرست دادسرای امور جنایی تهران در صفحه شخصی اش در اینستاگرام دلایل سقوط هواپیمای تهران - یاسوج را تشریح کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۶:۵۱    
کارلوس کی روش و ادامه همکاری با تیم ملی ایران؛ تقریبا همه می گویند اتفاقی است که می افتد و تمام حرف های اخیر کی روش را بازی برای اعمال فشار به تیم ملی ایران می دانند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۶:۵۱    
مدیرکل بازنشستگی استان تهران با حضور در جمع روسای کانون های بازنشستگی استان تهران از نزدیک به پرسش های آنان پاسخ داد و تاکید کرد: جلب رضایت بازنشستگان ارجمند اولویت اصلی صندوق بازنشستگی کشوری است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۶:۴۵    
تجمع روز پنجشنبه در چهارراه زند شیراز خاتمه یافت و آرامش به این نقطه مرکزی شهر شیراز بازگشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۶:۴۱    
معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور گفت: برای حل مشکل پرداختی دانشجویان طبق توافقی که با بانک ها صورت گرفته است، قرار است با اعطای تسهیلات به دانشجویان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۶:۴۰    
به دنبال تجمع اعتراض آمیز مردم مشهد که در اعتراض به وضعیت اقتصادی صورت گرفت، صبح امروز سردار یعقوبعلی نظری با حضور در میدان شهدای مشهد پای درددل مردم تجمع کننده نشست و با آنها درباره مشکلات معیشتی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۶:۳۷    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران توضیح داد: دیدار با آمریکا کم نداشتیم ، شاید دوسال بیشترین دیدار را با آمریکایی ها داشتیم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۶:۲۴    
دانشمندان روش جدیدی برای جستجوی زندگی در خارج از منظومه شمسی ارائه کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۵:۵۳    
عفو بین الملل و دیده بان حقوق بشر از بازداشت دو فعال زن دیگر در عربستان در چارچوب برنامه دولت این کشور علیه فعالان، روزنامه نگاران، علمای دینی و مبلغان مخالف خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۵:۵۲    
جمعی از مردم شهرستان ساری روز پنج شنبه با هدف اعتراض به وضعیت اقتصادی و معیشتی خود در مقابل استانداری مازندران تجمع کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۵:۲۱    
بوریس جانسون وزیر امور خارجه بریتانیا و ژان ایو لودریان وزیر امور خارجه فرانسه در تماس های تلفنی جداگانه با همتای ایرانی خود ضمن حمایت از تداوم برجام ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۵:۲۱    
فرمانده انتظامی شهرستان جوانرود از دستگیری شش نفر از اخلالگران و سودجویان بازار ارز در این شهرستان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۵:۲۱    
خیابان نادری اهواز از صبح امروز - پنجشنبه - به دلیل فراخوان برگزاری تجمع، صحنه حضور نیروهای انتظامی برای برقراری نظم و آرامش شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۵:۲۱    
مدیر دفتر هواپیمایی جمهوری اسلامی در کویت با رد برخی شایعات در خصوص ممانعت کویت از عبور هواپیماهای ایران ایر از آسمان این کشور ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۵:۲۱    
مدیرکل دامپزشکی کردستان با اشاره به اینکه طی هفته های اخیر چند نفر بر اثر ابتلا به تب کریمه کنگو جان خود را از دست داده اند، هشدار داد: احتمال شیوع این بیماری در استان کردستان نیز وجود دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۵:۲۱    
برخی افراد روز پنجشنبه با حضور در چهار راه زند واقع در مرکز شهر شیراز تجمع کردند
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۳:۵۰    
در پی افزایش 40 درصدی قیمت لوازم خانگی و بروز دیگر مشکلات مانند فروش قطره چکانی در این بازار، ستاد ستاد تنظیم بازار مصوب کرد تا کارگروهی برای کنترل و رصد وضعیت بازار لوازم خانگی تشکیل دهد و به تولید ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۳:۴۵    
زنان در مناطق مختلف آفریقای جنوبی در اعتراض به افزایش سطح خشونت های جنسیتی در کشور به خیابان ها رفتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۳:۴۴    
تلاش افراد ناشناس برای به آتش کشیدن مسجد الرحمن در منطقه رجایی شهر کرج با هوشیاری مردم و نیروهای انتظامی ناکام ماند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۳:۴۰    
سند الحاق جمهوری اسلامی ایران به پیمان مودت و همکاری اتحادیه آسه آن (TAC) در جریان برگزاری پنجاه و یکمین نشست وزیران امور خارجه این اتحادیه در سنگاپور با حضور محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۳:۳۰    
رئیس فدراسیون فوتبال حق پخش تلویزیونی را 48 میلیارد تومان اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۳:۲۷    
قیمت اقلام خوراکی در مناطق شهری طی تیرماه سال جاری با تغییرات عمده ای نسبت به ماه مشابه سال گذشته مواجه بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۳:۱۰    
معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان کشور ایجاد فضای دلالی بوجود آمده در حال حاضر را آفت بازار دانست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۳:۰۱    
مرد جوان در یک میهمانی در آپارتمانی در شهرک غرب، با شلیک گلوله به قتل رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۳:۰۱    
گفت وگو با محمد هاشمی آدم را به اعماق تاریخ انقلاب می برد. تمام وقایع را با ذکر تاریخ و روز به دقت و موشکافانه می گوید ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۳:۰۰    
عده ای که هدف خود را اعتراض به شرایط اقتصادی اعلام می کنند، در فلکه اول رجایی شهر کرج اقدام به تجمع کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۲:۵۴    
ارزش معاملات بورس تهران در مقایسه با پایان خرداد1397، 40 درصد افزایش یافته و از 69 هزار و 109 میلیارد ریال به 96 هزار و 860 میلیارد ریال رسیده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۲:۵۴    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: امروز (پنجشنبه) غلظت آلاینده ازن افزایش نسبی خواهد یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۲:۴۲    
کمیته استیناف فدراسیون فوتبال آرای خود را درخصوص تعدادی از پرونده های مطروحه اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۲:۴۱    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی وضعیت جوی کشور را طی دو روز آینده پیش بینی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۲:۱۴    
در جلسه مشترک بین استانداران ایلام و واسط عراق، دستور باز شدن مرز مهران روی کامیون های ایرانی صادر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۲:۱۳    
بانک مرکزی نرخ 39 ارز را برای امروز اعلام کرد که براساس آن نرخ 23 ارز از جمله دلار و پوند نسبت به روز چهارشنبه افزایش و قیمت 15 واحد پولی دیگر از جمله یورو کاهش یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۲:۱۱    
ترامپ به دلیل بازگرداندن بقایای اجساد نظامیان آمریکایی در جنگ دو کره، از رهبر کره شمالی تشکر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۲:۰۹    
رژیم صهیونیستی ادعا کرده است که اگر ایران برای بستن تنگه باب المندب تلاش کند، با پاسخ نظامی تل آویو روبرو خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۲:۰۴    
محمود احمدی نژاد از دونالد ترامپ خواست فهرست آقازاده های ایرانی در آمریکا را منتشر کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۲:۰۰    
عفو بین الملل نیروهای ترکیه را به اجازه دادن به نیروهای مسلح سوری برای نقض حقوق بشر در عفرین متهم کرد و از آنکارا خواست که سریعا به این روند پایان بخشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۰:۵۵    
نتایج مطالعات حاکی از آن است که نوشتن احساسات مثبت در کاهش استرس و اضطراب موثر است.
  • ۱