سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۵:۵۵May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 22 مرداد 1397 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 31 فروردین 1397 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 31 خرداد 1397 آفتاب نیوز 31 تیر 1397 آفتاب نیوز 31 شهریور 1397 آفتاب نیوز 30 مهر 1397 آفتاب نیوز 30 آبان 1397 آفتاب نیوز 30 آذر 1397 آفتاب نیوز 30 دی 1397 آفتاب نیوز 30 بهمن 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 1 مرداد 1397 آفتاب نیوز 2 مرداد 1397 آفتاب نیوز 3 مرداد 1397 آفتاب نیوز 4 مرداد 1397 آفتاب نیوز 5 مرداد 1397 آفتاب نیوز 6 مرداد 1397 آفتاب نیوز 7 مرداد 1397 آفتاب نیوز 8 مرداد 1397 آفتاب نیوز 9 مرداد 1397 آفتاب نیوز 10 مرداد 1397 آفتاب نیوز 11 مرداد 1397 آفتاب نیوز 12 مرداد 1397 آفتاب نیوز 13 مرداد 1397 آفتاب نیوز 14 مرداد 1397 آفتاب نیوز 15 مرداد 1397 آفتاب نیوز 16 مرداد 1397 آفتاب نیوز 17 مرداد 1397 آفتاب نیوز 18 مرداد 1397 آفتاب نیوز 19 مرداد 1397 آفتاب نیوز 20 مرداد 1397 آفتاب نیوز 21 مرداد 1397 آفتاب نیوز 22 مرداد 1397 آفتاب نیوز 23 مرداد 1397 آفتاب نیوز 24 مرداد 1397 آفتاب نیوز 25 مرداد 1397 آفتاب نیوز 26 مرداد 1397 آفتاب نیوز 27 مرداد 1397 آفتاب نیوز 28 مرداد 1397 آفتاب نیوز 29 مرداد 1397 آفتاب نیوز 30 مرداد 1397 آفتاب نیوز 31 مرداد 1397 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۹:۱۰    
جمله تحریف شده منتسب به رهبر انقلاب در دیدار 22 مرداد ماه تکذیب و اصل آن منتشر شد. رهبر انقلاب در این دیدار فرمودند: در قضیه ی برجام، بنده اشتباه کردم اجازه دادم که وزیر خارجه ی ما با آن ها صحبت کند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۱:۵۰    
با توجه به توافقات موجود میان عراق و آمریکا و روند توسعه عراق حیدر العبادی تصور می کند که ممکن است با نگاه مثبت آمریکایی ها مجددا در پست نخست وزیری باقی بماند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۸:۰۷    
باشگاه استقلال مدعی است سازمان لیگ فوتبال ایران، حکم کمیته انضباطی را از طریق اتوماسیون اداری به باشگاه ابلاغ نکرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۸:۰۲    
گمانه زنی ها درباره میزان محرومیت 2 بازیکن جوان استقلال به اوج خود رسیده و همه علاقه مندان را به یاد دورانی انداخته که محمد نصرتی و شیث رضایی به خاطر چنین حرکت مشابهی زیر تیغ بودند و در نهایت با ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۲:۲۹    
همواره یکی از چالش های بزرگ پیش روی مدیران اجرایی کشور، تولید و توسعه اشتغال شهروندان از این مسیر بوده که به واسطه برخی مسائل و مشکلات حاشیه ای آنچنان که باید و شاید نمره قبولی نگرفته است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۲:۲۷    
ایجاد صندوق های روستایی در قلعه گنج از جانب بنیاد علوی باعث توانمندسازی ساکنان محروم این مناطق شده است؛ الگوی حمایتی که می تواند برای توسعه و فقرزدایی در دیگر نواحی کشور اجرایی شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۹:۲۲    
اقتصاد فوتبال که نداریم و فوتبال مان هم که اقتصادی و مقرون به صرفه نیست، اما کاش لااقل مدیران مان، نگاه اقتصادی به فوتبال داشتند و حداقل، خرید بازیکن را سرمایه می دیدند، نه هزینه!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۲:۳۶    
قاضی پور نماینده ارومیه در مجلس از کار و بار 4 فرزندش گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۲:۳۴    
خواب رفتگی پاها می تواند نشانه ای از کمبود ویتامین B12 باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۲:۲۹    
آفتاب نیوز : در روستای عباس آباد، بچه ها انگشت ندارند؛ نه همه شان، خیلی هایشان؛ در روستای عباس آباد، در جنوب شرقی ترین جای شهرری ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۰:۴۹    
عمران خان نخست وزیر منتخب پاکستان در اولین سفر خارجی پس از انتخابات 31 تیر ماه، ابتدا به ایران و سپس به عربستان می رود؛ این سفر پس از مراسم تحلیف انجام خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۹:۲۹    
دراین مطلب چند راهکار ساده طب سنتی برای درمان "افسردگی پس از زایمان" بررسی شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۹:۲۷    
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی مصرف شربت هفت عرق را در کاهش اشتها و وزن، چربی سوزی و لاغری موثر دانست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۹:۱۶    
آفتاب نیوز : روزنامه رسالت در یادداشتی نوشت:نام "دریای خروشان خزر" طی روزهای اخیر به شدت بر سر زبان ها افتاده است! طرح مسائلی مانند کاهش سهم 50 درصدی! ایران در خزر و تبدیل آن به سهم 11 درصدی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۹:۱۴    
مدیر سابق دفتر ارتباطات عمومی کاخ سفید می گوید همسر ترامپ در رفتارهای اجتماعی خود، علناً بر ضد شعارها و سیاست های همسرش گام برمی دارد و منتظر روز تمام شدن دوره ریاست جمهوری ترامپ و تقاضای طلاق است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۷:۰۵    
درخصوص وضعیت تقسیم آب رودخانه هیرمند، معاهده 1351 میان ایران و افغانستان لازم الاجرا و دایر بر حیات حقوقی خود است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۶:۰۲    
دوز خاصی از آرسنیک می تواند در درمان سرطان مورداستفاده قرار گیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۵:۱۰    
شهرام قائدی از برخورد مجریان حالا خورشید با تلفظ نام منطقه زادگاهش در استان فارس به شدت انتقاد کرد و گفت: شما که شوخی بلد نیستید، پس لطفا این کار را نکنید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۳:۰۵    
رئیس دیوان محاسبات گفت: با نظارت پیشگیرانه دیوان در بخش ریالی 13 هزار میلیارد تومان و بخش ارزی 4 میلیارد دلار شناسایی و وارد خزانه شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۲:۰۱    
فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید براینکه رزمندگان ایران خود را برای نبرد آزادسازی فلسطین آماده کرده اند، گفت: ما همیشه برای حمایت از مظلوم و دفاع از حریم ائمه اطهار (ع) آماده هستیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۱:۳۵    
منبع آگاه امروز-دوشنبه- اعلام کردند بانک تجاری مگا اینترنشنال تایوان قرار است از ماه نوامبر فعالیت های خود در ایران و روابط با بانک های ایرانی را متوقف کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۰:۵۵    
مقام ها و صاحبنظران روس کنوانسیون رژیم حقوقی دریای خزر را پیشرفت بزرگی می دانند که موفقیتی برای تمامی پنج کشور حاشیه این دریا محسوب می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۰:۳۰    
فرمانده انتظامی شهرستان دزفول از دستگیری دو کلاهبردار اینترنتی در این شهرستان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۳:۲۲    
خودروی پژو 206 پس از برخورد با کرکره برقی یک دفتر فنی و تخریب آن، وارد پاگرد منزل مسکونی مجاور شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۰:۰۵    
هدف این کاوشگر رسیدن به جو خارجی خورشید یا همان تاج خورشید است. شش هفته دیگر کاوشگر پارکر از کنار ناهید با سرعت زیاد خواهد گذشت و شش هفته بعد از آن برای اولین بار خورشید را "ملاقات" می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۰:۰۱    
محسن هاشمی رفسنجانی گفت: من در سال 61 در 21 سالگی با نوه خاله ام خانم اعظم هاشمی پور ازدواج کردم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۳:۵۸    
روبین کازان که در ترکیب از بازبکنان ایرانی اش بهره می برد مغلوب زنیت شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۳:۴۹    
" آیا این جوانمردیست که بجای حمایت، دولتی را که در اوج تحریم و فشار های بین المللی، جلوی تقسیم ناعادلانه ی دریای خزر را در همین اجلاس اخیر سران گرفت را مورد حمله قرار داده و متهم کنیم"
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۳:۳۵    
پژمان جمشیدی با انتقاد از وضعیت اخیر ورزشگاه ها و فحاشی هایی که رایج شده است، تاکید کرد اگر برای این وضع فکری نکنیم در آینده، بیشتر دچار مشکل خواهیم شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۳:۳۱    
نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور بهمراه نمایندگان ارومیه در مجلس شورای اسلامی و استاندار آذربایجان غربی عصر امروز از ایستگاه در آستانه افتتاح راه آهن ارومیه بازدید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۳:۲۸    
رئیس فراکسیون دیپلماسی مجلس تصریح کرد: اجازه نخواهیم داد سرسوزنی از حق السهم تاریخی ایران از بستر و زیر بستر دریای خزر کاسته گردد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۳:۲۷    
جنیفر لوپز پاییز امسال با یک فیلم کمدی عاشقانه با عنوان پرده دوم به سینما بازمی گردد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۳:۱۸    
جمعی از معارضین زمین های تملک شده پروژه راه آهن ارومیه در حاشیه سفر محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهور و بازدید وی از پروژه ایستگاه راه آهن تجمعی اعتراض آمیز برگزار و خواستار پرداخت معوقاتشان شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۳:۱۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: فردی به نام صفراف هیچگاه عضو مذاکره کننده روسیه درخصوص خزر نبوده و ادعاهای او بی اساس و غیر قابل اعتنا است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۳:۱۳    
رییس کل دادگستری استان تهران گفت: پرونده اتهامی ناظم مدرسه شهرک غرب در پایان مهلت قانونی تجدیدنظرخواهی به محاکم تجدید نظر استان تهران ارجاع شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۳:۱۲    
وزیر امور خارجه اتریش با انتقاد از سیاست های یکجانبه گرایانه دولت واشنگتن در عرصه جهانی تاکید کرد: سیاست آمریکا ناامنی را افزایش می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۳:۱۱    
حاجی در پاسخ به اینکه آیا پسرش با رانت و سفارش خودش در روزنامه همشهری کار می کند گفت: باتوجه به اینکه در مسئولیت دفتر به یک فرد مورد اعتماد احتیاج داشتم پسرم را با خودم به روزنامه همشهری آوردم و قطعا ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۳:۰۸    
دولت ترکیه، ایالات متحده آمریکا را به راه انداختن جنگ اقتصادی علیه این کشور متهم کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۳:۰۷    
صدراعظم آلمان امروز (دوشنبه) از ترکیه خواست که از استقلال بانک مرکزی خود با توجه به بحران های به وجود آمده اطمینان حاصل کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۲:۱۵    
رئیس جمهوری پیشین ارمنستان که در بازداشت به سر می برد، امروز (دوشنبه) با صدور حکم دادگاه آزاد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۲:۱۳    
استاندار تهران در مورد قانون منع به کارگیری بازنشستگان تصریح کرد: با توجه به اینکه این قانون شامل اینجانب نیز می شود در صورت ابلاغ در اسرع وقت اجرا خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۱:۲۹    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه اعتماد مردم به دلیل عملکرد ما کم شده است، گفت: ما از قبل هم مشکل خارجی داشتیم، اما آن ها را طی کردیم؛ ما مسائل داخلی داریم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۰:۴۱    
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بیانیه ای صادر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۰:۴۰    
قرارداد بازیکن عراقی جدید تیم فوتبال استقلال با این تیم به ثبت رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۰:۴۰    
مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: راه آهن تبریز- میانه یکی از بزرگترین پروژه های ریلی کشور و از لحاظ حجم کاری، بی نظیر است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۰:۴۰    
بازی تیم های نفت تهران و مشکی پوشان در جریان هفته اول لیگ دسته یک لغو شد و نتیجه سه بر صفر به سود مشکی پوشان اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۰:۲۶    
سکوی مقابل با مجسمه باربر وسط آن همیشه پر از آدم هایی بود که خسته از پرسه در بازار، گوشه ای یله می دادند و ساندویچ گاز می زدند تا جانی بگیرند و دوباره راهی شوند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۰:۰۰    
یک مقام ارشد کاخ سفید از قصد دولت آمریکا برای قطع دسترسی ایران به سامانه جهانی پیام رسان بین بانکی (سوئیفت) خبر داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۹:۵۸    
قیمت خودروهای تولید داخلی برای امروز دوشنبه 22 مرداد 97 اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۹:۵۷    
چند روزی است سازمان های دولتی، نیروی انتظامی و سپاه در حال کشف انبارهایی هستند که اجناس مورد نیاز مورد را احتکار کرده بودند
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۹:۵۲    
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری گفت: ربیعی اولین وزیری بود که به اشتغال روستاییان اهمیت داد و امیدواریم که تکرار مرگ اخلاق در مجلس را دیگر شاهد نباشیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۹:۵۱    
مدیرکل حمایت های اجتماعی کمیته امداد با اشاره به جزئیات تسهیلات ازدواج به مددجویان این نهاد، گفت: کمیته امداد در چهار ماه نخست امسال 16 هزار و 600 مورد کمک هزینه ازدواج و جهیزیه به جوانان تحت حمایت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۹:۴۹    
رشد قیمت اجاره مسکن و نیز هزینه های سرسام آور زندگی در کلان شهر تهران باعث شده تا بسیاری از مستأجران عطای زندگی در پایتخت را به لقایش ببخشند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۹:۴۵    
وزیر کشور با بیان اینکه برخی افرادی که باید منابع ارزی کشور را تامین کرده و در اختیار بانک مرکزی قرار دهند، کوتاهی کردند، گفت: ثبت سفارش در برخی حوزه ها، ده برابر نیاز کشور بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۹:۴۲    
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی از سمت خود استعفا کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۹:۴۱    
وزارت دفاع افغانستان از کشته شدن بیش از یکصد تن از نیرو های امنیتی این کشور در جریان نبرد برای بازپس گیری شهر غزنی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۹:۴۰    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: دریافت کنندگان ارز دولتی 4200 تومانی باید مابه التفاوت پرداخت کنند که این پرداخت به صورت اقساطی و غیر نقد است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۹:۳۸    
وزیر ورزش و جوانان اعلام این که 15 سال هیچ کس به دنبال تعیین تکلیف مالیات سرخابیها نبود بیان داشت: تکلیف 89درصد بدهی های این دو تیم مشخص شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۸:۵۶    
در سانحه سقوط بالگرد در شرق تاجیکستان پنج نفر کشته و 13 نفر زخمی شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۸:۵۶    
با تلاش سربازان گمنام امام زمان از یک باند مسلح قاچاقچی در سیستان و بلوچستان 2 تن و 200 کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۸:۵۵    
چپ دستی به مفهوم تمایل طبیعی افراد در استفاده از دست چپ برای انجام کارهای گوناگون و بویژه نوشتن است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۸:۵۴    
رئیس اداره حوادث و مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی مشهد از مسمومیت کارکنان یک سردخانه در مشهد خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۸:۵۴    
هافبک عراقی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بالاخره قراردادش را با این باشگاه امضا کرد و ماندنی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۸:۵۳    
مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی گفت: چهار انبار غذا و دارو در بجنورد، مرکز این استان به علت رعایت نشدن برخی موارد بهداشتی و قانونی پلمب شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۸:۴۹    
محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، گفت: کارلوس کی روش تا پایان جام ملت های آسیا، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می ماند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۷:۴۰    
معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور، از دستور رئیس جمهور برای پیشرفت روند رفع موانع تولید خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۸:۳۹    
معاون رئیس جمهور در دیدار با حجت الاسلام آل هاشم از عزم دولت برای ارائه بسته های حمایتی در راستای تقویت معیشت خانوار خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۸:۳۷    
پلیس فتا به منظور تامین نیروی انسانی متخصص مورد نیاز به صورت پیمانی پنج ساله در مقطع افسری با شرایط ذیل و به صورت محدود از تاریخ 97/05/16 تا 1397/05/31 اقدام به ثبت نام افراد واجد شرایط می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۸:۳۶    
رحمتی، دروازه بان استقلال و یکی از مهمترین بازیکنان این تیم تاکید می کند که فضای خشونت آمیز ورزشگاه های ایران باید هر چه سریعتر به حالت عادی برگردد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۸:۳۵    
سرپرست پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با دعوت برانکو، باقری و قنبرپور در مهمانی ناهار حاضر شدم که حال و هوای من را خیلی عوض کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۸:۳۴    
قسمتی از جایگاه ویژه مخصوص مسئولان دعوت شده به مراسم رونمایی از ثبت جهانی چوگان به نام ایران فرو ریخت. وزیر ورزش و جوانان در کنار یکی از جایگاه ها قرار گرفته بود و خطر از بیخ گوش وی گذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۸:۳۱    
وزیر شیلات نروژ به دلیل عدم رعایت قوانین ایمنی سفر در ایران مجبور به استعفا شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۸:۲۵    
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان تهران با اعلام اینکه بزرگترین معضل در بحث گرانی بلیت های هواپیما پرواز های چاتری است، از حذف پرواز های چارتری برای مقابله با این مشکل خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۸:۲۵    
وزارت خارجه پاکستان امروز (دوشنبه) از آزادی 30 زندانی هندی از جمله 27 ماهیگیر خبر داد و آن را رفتاری انسان دوستانه در آستانه روز استقلال پاکستان (چهاردهم اوت) است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۸:۲۴    
بیانات روز دوشنبه رهبر انقلاب در دیدار با هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم در رسانه های انگلیسی زبان بازتاب گسترده ای داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۸:۱۴    
گرچه با باز شدن صرافی ها و شروع فعالیت ارزی تقاضای خرید دلار به سمت آنها روانه شده است؛ اما خانه دارهایی که هیچ بهانه واقعی و یا مدرکی برای خرید ارز در صرافی ندارند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۷:۵۵    
معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از وضعیت قرمز طلاق در 10 استان کشور خبر داد و گفت: استان کرمانشاه نیز در زمره این استان ها قرار دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۷:۵۳    
تهران- اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران توضیحاتی در خصوص خبر دستگیری یک عضو شورای شهر تهران ارائه داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۷:۵۰    
نخستین فرمانده نیرو دریایی سپاه گفت: بعید می دانم آمریکایی ها در وضعیت فعلی به دنبال جنگ نظامی باشند چون با شروع جنگ، معضلات جهان اضافه می شود و خاورمیانه آتش می گیرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۷:۴۷    
رئیس خانه احزاب ایران از آغاز به کار پارلمان اصلاحات طی دو ماه آینده خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۷:۴۷    
دو باند کلان مواد مخدر در هرمزگان و سیستان و بلوچستان توسط وزارت اطلاعات شناسایی و تمام اعضای آن دستگیر شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۷:۴۷    
موشک بالستیک فاتح مبین صبح امروز با حضور امیر حاتمی وزیردفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح رونمایی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۷:۲۱    
امروز ژست هایی که سوغات مارکسیست ها به ماست را به ارث می بریم به این معنا که اگر کسی در گذشته فقیر بوده در جنوب شهر زندگی کرده حتما مسئول شایسته و بزرگواری است و اگر کسی در جردن و سعادت آباد بوده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۷:۲۰    
رئیس جمهور ترکیه طی سخنرانی در جمع سفرای این کشور در آنکارا، درباره موضوعات مختلفی از جمله بحران اقتصادی اخیر، تحریم های آمریکا علیه ترکیه، اسلام هراسی و مناقشات فلسطین صحبت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۷:۱۸    
معاون دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از توافقات صورت گرفته پیرامون ثبت سفارش کالا و چگونگی تخصیص ارز در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با ابلاغ معاون اول رییس جمهور به وزرای امور اقتصادی و ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۷:۱۶    
رییس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری فردی که با وعده فروش خودروهای صفرکیلومتر اقدام به کلاهبرداری از شهروندان کرده بود، خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۷:۱۵    
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ،با تاکید بر لزوم بازگرداندن اقتدار آموزش عالی نسبت به آسیب هایی که از طریق نهادهای موازی به آموزش عالی وارد شده است اظهارنگرانی کرد و گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۷:۱۴    
رییس کمیته مسابقه های سازمان لیگ می گوید باشگاه ها باید زودتر اقدام به ایجاد جایگاه ویژه برای حضور خانواده ها می کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۷:۱۲    
مدیر روابط عمومی اورژانس تهران ضمن تاکید بر لزوم رعایت نکات ایمنی شنا گفت: یک جوان در کانال آب روستای قنبر آباد از توابع فشافویه غرق شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۷:۱۱    
سخنان امروز مقام معظم رهبری در دیدار با هزاران نفر از اقشار مختلف مردم در حسینیه امام خمینی(ره) بازتاب گسترده ای در رسانه های عربی داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۷:۰۱    
پرئیس شورای شهر تهران گفت: هیچ عضوی از شورای شهر تهران دستگیر نشده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۷:۰۰    
برای اجرای طرح اشتغال فراگیر در بخش گردشگری میراث فرهنگی و صنایع دستی تفاهم نامه همکاری مشترک بین رؤسای سازمان های برنامه وبودجه کشور و گردشگری ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۲:۱۷    
متخصصان سلامت بر اساس یافته های بدست آمده تاکید کردند که دختران چاق بیشتر احتمال دارد در دوران کودکی و نوجوانی به افسردگی دچار شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۲:۱۶    
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استان البرز گفت: البته در سال های اخیر عواملی چون منافع اقتصادی به طلاق در استان دامن زده است و کسانی هستند که در قبال دریافت بخشی از سکه های مهریه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۲:۱۵    
از نخستین سال های زندگی همیشه متفاوت بوده ایم.با اولین چیزی که در دست گرفتیم اطرافیان تفاوتمان را احساس کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۲:۱۴    
یکی از مهمترین وظایف پدر و مادر بودن این است که به فرزندان اعتماد به نفس بدهید. برای این منظور از تلاش هایشان تعریف کنید، درباره احساسات شان آزادانه صحبت کنید و اجازه دهید اشتباه کنند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۲:۰۷    
عربستان فراموش کرد زندان های این کشور و بیشتر کشورهای عربی حتی برای نگه داری حیوانات مناسب نیست و شکنجه هایی که در آن علیه بازداشت شدگان و به ویژه فعالان سیاسی انجام می گیرد عرق شرم را بر پیشانی می ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۲:۰۷    
رئیس دبیرخانه دریای خزر با بیان اینکه در کنوانسیون رژیم حقوقی دریای خزر هیچ اتفاقی برای سهم ایران نیفتاده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۲:۰۷    
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: ما حساب آقای لاریجانی را از مجلس را جدا می دانیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۱:۵۹    
پیاده سازی پروژه بودجه ریزی بر مبنای عملکرد در بانک ملی ایران به سرعت در حال پیشرفت است.
  • ۱