پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۱۰:۰۳May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 8 فروردین 1398 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 31 خرداد 1398 آفتاب نیوز 31 تیر 1398 آفتاب نیوز 31 مرداد 1398 آفتاب نیوز 31 شهریور 1398 آفتاب نیوز 30 مهر 1398 آفتاب نیوز 1 آبان 1398 آفتاب نیوز 30 آذر 1398 آفتاب نیوز 30 دی 1398 آفتاب نیوز 30 بهمن 1398 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 1 فروردین 1398 آفتاب نیوز 2 فروردین 1398 آفتاب نیوز 3 فروردین 1398 آفتاب نیوز 4 فروردین 1398 آفتاب نیوز 5 فروردین 1398 آفتاب نیوز 6 فروردین 1398 آفتاب نیوز 7 فروردین 1398 آفتاب نیوز 8 فروردین 1398 آفتاب نیوز 9 فروردین 1398 آفتاب نیوز 10 فروردین 1398 آفتاب نیوز 11 فروردین 1398 آفتاب نیوز 12 فروردین 1398 آفتاب نیوز 13 فروردین 1398 آفتاب نیوز 14 فروردین 1398 آفتاب نیوز 15 فروردین 1398 آفتاب نیوز 16 فروردین 1398 آفتاب نیوز 17 فروردین 1398 آفتاب نیوز 18 فروردین 1398 آفتاب نیوز 19 فروردین 1398 آفتاب نیوز 20 فروردین 1398 آفتاب نیوز 21 فروردین 1398 آفتاب نیوز 22 فروردین 1398 آفتاب نیوز 23 فروردین 1398 آفتاب نیوز 24 فروردین 1398 آفتاب نیوز 25 فروردین 1398 آفتاب نیوز 26 فروردین 1398 آفتاب نیوز 27 فروردین 1398 آفتاب نیوز 28 فروردین 1398 آفتاب نیوز 29 فروردین 1398 آفتاب نیوز 30 فروردین 1398 آفتاب نیوز 31 فروردین 1398 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۰۸:۰۱    
طبق گزارش های وزارت صنعت، معدن و تجارت، واردات سیگار که در دو ماهه نخست امسال صفر شده بود، در طول سال گذشته ثابت مانده که نشان می دهد همه سیگارهایی که از خردادماه به ایران وارد شده قاچاق هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۰۷:۵۲    
رئیس کل دادگستری گلستان با قدردانی از همراهی و همدلی مردم با سیل زدگان گلستان به مردم توصیه کرد: کمک های نقدی خود را به شماره هایی که هلال احمر اعلام کرده واریز کنند و کمک های غیرنقدی را نیز به ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۰۷:۴۱    
معاون بهداشت وزارت بهداشت تاکید کرد: هیچگونه بیماری واگیر در استان های سیل زده مشاهده نشده و کارشناسان امور بیماری ها با دقت مناطق مذکور را رصد می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۰۷:۳۵    
گاهی باران های سنگین و افزایش جریان آب موجب انتشار مواد شیمیایی در محیط می گردد و ممکن است در اثر سیلاب ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۰۷:۳۳    
کمک های بنیاد مستضعفان از جمله مواد غذایی و چکمه و پتو به مناطق سیل زده گلستان ارسال شده و سیمان مورد نیاز جهت بازسازی این مناطق نیز به طور کامل توسط بنیاد تأمین خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۰۶:۰۰    
معاون حفاظت و بهربرداری شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی گفت: امروز تراز اکولوژیکی دریاچه به 1271 متر رسیده که این میزان نسبت به سال 91 یک سانتی متر نیز افزایش داشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۰۵:۰۱    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به فروکش کردن آب از مناطق سیل زده گلستان، گفت: لایروبی نشدن رودخانه علت اصلی مشکل است و نیروهای مسلح در حال ایجاد دو کانال برای سرعت بخشیدن به خروج آب هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۰۴:۱۲    
یک عکاس معتقد است که انتشار و تماشای تصاویر خشن و ناراحت کننده برای مردم ما عادی شده و برای بسیاری از ما تماشای تصاویر بحرانی همانند تماشای تصاویر آلبوم خانوادگی شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۰۳:۳۴    
دبیر ستاد بحران شهرستان خرم دره گفت: دلایل اصلی که منجر به بروز خسارت فراوان در هنگام سیل می شود دستکاری انسان در طبیعت است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۰۲:۵۰    
فرمانده انتظامی شهرستان "بابلسر" از شناسایی و دستگیری کلاهبرداران پیامکی با بیش از یک میلیارد ریال برداشت غیر مجاز خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۰۲:۳۵    
یک گزارش جدید نشان می دهد امارات در جذب سرمایه گذاری خارجی موفق تر از سایر کشورهای منطقه بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۸:۴۱    
تصاویر و فیلمی از ریزش جاده تهران - مشهد حوالی منطقه عباس آباد که به دلیل سیلاب و باراش باران رخ داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۶:۳۹    
در این مطلب با غذا هایی که جلوی بدبو شدن بدن را می گیرند آشنا خواهید شد. این مواد غذایی به راحتی بدن تان را خوشبو می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۶:۳۱    
مادر 39 ساله دشتستانی یکی از دوقلوهای خود را در آمبولانس اورژانس به دنیا آورد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۶:۲۷    
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: از ابتدای طرح نوروزی پلیس(26 اسفند) تا پایان روز هفتم فروردین، 10 نفر در حوادث رانندگی استان جان خود را از دست دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۵:۵۰    
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور بااشاره به مصوبه نخستین جلسه هیات وزیران در سال جدید برای جبران خسارات استان های آسیب دیده از سیل ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۴:۳۷    
استاندار خراسان شمالی گفت: برآورد اولیه خسارت سیل اخیر در این استان بیش از 600 میلیارد تومان است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۳:۳۰    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: از ابتدای تعطیلات نوروز تا هفتم فروردین 18میلیون و 703 هزار و 127 تردد در محورهای مواصلاتی استان به ثبت رسیده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۳:۰۲    
به گفته مدیر عامل توانیر، بیش از 30 درصد از شبکه های برق در 10 استان سیل زده مورد آسیب قرار گرفته و خسارات وارد شده بالغ بر 120 میلیارد تومان است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۳:۰۱    
معاون آب و آبفای وزیر نیرو از افزایش 31 سانتی متری تراز سطح دریاچه ارومیه در پی بارش های اخیر کشور خبر داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵    
فرماندار سنندج از آموزش و پرورش نواحی(1و2)سنندج جهت تعیین چند مدرسه در مناطق وقوع حادثه احتمالی جهت اسکان اضطراری و محدودیت ترافیکی در بلوار کردستان و چند نقطه از شهرستان با کمک پلیس راهور و نیروی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۱:۳۴    
سرپرست یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری گفت: 14 حفار غیرمجاز در روستای دستگرد امامزاده شهرستان شهرکرد دستگیر شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۰:۵۹    
وزیر ورزش و جوانان گفت: 800 سالن ورزشی در اختیار مدیریت بحران قرار گرفت و تا کنون 360 سالن برای استفاده مردم سیل زده و همچنین مسافران نوروزی مورد استفاده قرار گرفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۰:۰۴    
نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: مسیر یاسوج-شیراز به دلیل بارندگی کم سابقه و ریزش مسدود شده که بازگشایی این محور مشمول زمان است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۰:۰۲    
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دولت در نشست اخیر خود 500میلیارد ریال به صورت علی الحساب از محل تملک دارایی ها و 10میلیارد ریال از محل تسهیلات بانکی به استان برای نقاط بحرانی سیلاب اخیر اختصاص داده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۲۳:۵۰    
آمار گمرک ایران حاکی است که در سال گذشته، حدود 15 هزار دستگاه خودروی سواری به ایران وارد شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۲۳:۴۶    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان با اشاره به بارندگی های اخیر استان کرمان گفت: تالاب جازموریان بر اساس مشاهدات میدانی آبگیری شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۲۳:۴۰    
رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه بیشترین تصادفات منجر به فوت در 30 کیلومتری ورودی شهرها است از رانندگان خواست با رعایت نکات ایمنی و توجه به هشدارهای پلیس، سفر خوبی را برای خود و خانواده رقم بزنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۲۳:۳۰    
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: تمامی پادگان های ما در مناطق سیل زده آماده باش هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۲۳:۲۶    
معاون رییس جمهور در امور خانواده گفت: زنان در ایجاد بنگاه ها و مدیریت آن و راه اندازی کسب وکار با توفیق و کارایی بیشتر نسبت به مردان عمل کرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۲۳:۱۰    
استاد دانشگاه فردوسی مشهد با تاکید بر کم سابقه بودن بارش های اخیر کشور گفت: یک هفته طول می کشد تا سیل گلستان فروکش کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۲۳:۰۱    
بانک توسعه چین اعلام کرد 190 میلیارد دلار برای تأمین مالی پروژه جاده و کمربند هزینه کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۲۱:۴۳    
استاندار آذربایجان شرقی در بازدید از دریاچه ارومیه، آخرین وضعیت این دریاچه را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۲۱:۳۲    
سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد: مشمولان و کارکنان وظیفه مناطق سیل زده استان های گلستان و مازندران می توانند از تسهیلاتی مانند تعویق تاریخ اعزم به خدمت، مرخصی اضطراری و... بهره مند شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۲۱:۱۶    
با قطعی شدن خبر اجرای طرح شبی با موزه در برخی موزه های تهران؛ سه موزه ملی ایران ، آبگینه و سفالینه های ایران و نقاشی پشت شیشه ، آمادگی شان را برای اجرائی کردن چهارمین شب این طرح اعلام کردند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۲۰:۵۱    
فرماندار سیروان از پیدا شدن جسد پیرمرد روستایی خبر داد که صبح دیروز در رودخانه ای سقوط کرده بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۲۰:۳۶    
قائم مقام سازمان اورژانس کشور در بحران، گفت: با عملکرد به موقع وزارت بهداشت و اورژانس، مردم سیل زده کشورمان هیچ گونه نگرانی از بابت خدمات درمانی ندارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۲۰:۲۹    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اعلام کرد: با اختصاص نهاده دولتی بعد از ایام تعطیلات، مرغ با قیمت 11500 تومان عرضه شود و دیگر شاهد دونرخی بودن مرغ نباشیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۲۰:۲۱    
محققان دانشگاه برکلی کالیفرنیا دریافتند مغز کودکان از زمان تولد تا 18 سالگی 12.5 میلیون بیت اطلاعات را درباره زبان ذخیره می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۲۰:۱۵    
محققان متوجه شده اند یک زن اسکاتلندی به دلیل جهش های ژنتیکی درد را حس نمی کند. این جهش های ژنتیکی حس اضطراب و ترس را نیز در او کم کرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۲۰:۰۸    
تمرین روز پنجشنبه استقلال با یک ساعت تاخیر آغاز شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۲۰:۰۷    
سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه برنامه ویژه مدرسه جزو پروژه های مدرسه محوری است که بر مبنای آن دو ساعت از برنامه درسی آزاد شده و در اختیار طرح برنامه ویژه مدرسه قرار می ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۹:۵۵    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست رودسر گفت : لاشه یک قلاده فک خزری با تور صیادان این شهرستان به ساحل آورده شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۹:۵۰    
مدیر کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان از تعطیلی مراکز عرضه پوست حیوانات وحشی در شهرستان زاهدان خبر داد .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۹:۴۲    
طبق اعلام دبیر انجمن زغال سنگ ایران، سال 1397 به جز حوزه اقتصادی سال خوبی بوده است و به سبب افزایش بیش از حد قیمت تمام شده زغال سنگ، شرایط برای این ماده معدنی سخت بوده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۹:۳۴    
هیچ یک از هشت گزینه ای که نمایندگان پارلمان بریتانیا به عنوان طرح جایگزین بریگزیت پیشنهاد کرده بود از حمایت اکثریت برخوردار نشد و ترزا می می گوید چنانچه توافق خروج به تایید پارلمان برسد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۹:۳۱    
تیم فوتبال پرسپولیس، سال 1397 را در حالی به پایان رساند که تا آستانه فتح لیگ قهرمانان آسیا و تحقق رویای میلیون ها هوادار خود پیش رفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۹:۲۶    
معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور دام اعلام کرد که سودجویی دلالان و واسطه های بی شناسنامه که نظارتی بر کار آن ها نمی شود و این که هیچ کس به حق خود قانع نیست ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۹:۲۰    
وزیر کشور از فعالان رسانه ای که صادقانه در جریان سیل اخیر، ایام عید خود را در خدمت به مردم گذراندند، تقدیر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۹:۱۲    
وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی مدعی شد که شب گذشته حمله ای هوایی به سوریه انجام شده که باعث شده است تا آن چه اهداف نظامی ایرانی در بیرون شهر حلب خوانده شده آسیب ببیند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۹:۱۱    
رئیس پلیس راه کشور، گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی تاکنون، واژگونی خودروها علت نیمی از حوادث جاده ای کشور است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۹:۰۵    
در سال 1397 قرارداد آتی و اختیار معاملات زعفران در بورس کالا راه اندازی شد و مسئولان اظهار امیدواری کردند که ایران مرجع قیمتی زعفران در جهان شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۹:۰۰    
چین سال گذشته پس از این که یارانه های خورشیدی را کاهش داد و تصویب تأسیسات خورشیدی جدید را در اواسط سال 2018 متوقف کرد، بازار خورشیدی جهانی را شوکه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۸:۵۵    
سیل به معنی طغیان کردن آب، زیر آب رفتن گستره ای از زمین وطوفانی شدن است، در خلال یا پس از یک بارندگی شدید ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۸:۵۰    
شرکت آرامکوی سعودی در قراردادی که آن را تاریخی خواند، موافقت کرد 70 درصد سهم شرکت سابیک به ارزش 69.1 میلیارد دلار را از صندوق سرمایه گذاری دولتی عربستان خریداری کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۸:۴۶    
اتحاد استراتژیک خودروسازان و قطعه سازان و متولیانِ دولتیِ بخش صنعت در بستر شدیدتر شدنِ تحریم های اقتصادی آمریکا و آشفته بازار ارزی کشور و البته چراغ سبز شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا و مجلس شورای ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۸:۴۰    
فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان از کشف دو محموله قاچاق و دستگیری سارقان طلای زنان و کودکان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۸:۳۸    
سرمربی نروژی قرارداد جدیدی با باشگاه منچستریونایتد امضا کرد و تا سه سال هدایت این تیم را بر عهده گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۸:۳۰    
بنیامین نتانیاهو در پی به رسمیت شناختن مالکیت رژیم صهیونیستی بر منطقه بلندی های جولان از سوی آمریکا ادعای تکراری خود را مبنی بر وجود تهدید از سوی ایران در سوریه مطرح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۸:۲۹    
بیماری حرکت یا بیماری سفر یک عارضه در حین مسافرت است که در سفرهای طولانی ایجاد می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۸:۲۷    
معاون کل وزارت بهداشت با اشاره به اقدامات انجام شده در مناطق سیل زده کشور، گفت: با اقداماتی که در زمینه سلامت آب و غذا انجام شده، تاکنون حتی یک مورد بیماری عفونی در مناطق سیل زده نداشتیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۸:۲۶    
مجموعه پیچیده از خطوط لوله، مخازن و پایانه های صادرات که کمک کرده اند آمریکا به بزرگترین تولیدکنندگان نفت جهان تبدیل شود، مشکلاتی را برای برخی از خریداران نفت شیل این کشور ایجاد کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۸:۲۶    
نماینده گمیشان، کردکوی، ترکمن و بندرگز در مجلس شورای اسلامی گفت: جانباختگان حادثه واژگونی قایق در گمیشان با توجه به اینکه در راه خدمت به شهر و حفظ آن جانشان را از دست دادند، شهید خدمت محسوب شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۸:۱۴    
فرماندار کوهرنگ گفت: سقوط بهمن به ارتفاع 6 متر در محدوده 'لم لمی لبد' بخش بازفت، راه ارتباطی 9 روستای این منطقه را مسدود کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۸:۱۲    
رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان این که کشورهای همسایه که با تبلیغات گسترده درصدد فروش آپارتمان به ایرانیان هستند، هیچ نوع اقامتی نمی دهند گفت: جدیدترین نمونه شکست خورده در این زمینه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۸:۱۱    
به دنبال اعتراضات ناسیونالیست های اوکراینی در شهر وینیتسیا که هدفش اخلال در برگزاری کارزار انتخاباتی پترو پوروشنکو بود، پلیس سه تن را بازداشت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۸:۰۷    
امروز و همزمان با ایام عید نوروز، 22 ملوان ایرانی دستگیر شده توسط گارد ساحلی پاکستان، با تلاش و پیگیری های سرکنسولگری کشورمان در کراچی و همچنین مساعدت مقامات محلی آزاد و از طریق پرواز ایران ایر به ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۸:۰۷    
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری ها با ابلاغ بخشنامه ای به معاونین هماهنگی امور عمرانی استانداریها با اشاره به گزارش سازمان هواشناسی مبنی بر پیش ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۸:۰۵    
در پی بارش شدید باران و ایجاد سیل در نقاط مختلف کشورمان حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رییس جمهوری به منظور بازدید از مناطق سیل زده و پیگیری روند کمک رسانی به سیل زدگان از روز چهارشنبه ( هفتم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۷:۵۹    
سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی توصیه های اورژانس به هنگام صاعقه و رعد و برق را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۷:۵۸    
فرماندار سامان استان چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به گل آلود بودن رودخانه زاینده رود آب شرب مردم با مشکل مواجه شده است .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۷:۵۷    
بلیت فروشی اینترنتی داربی پایتخت آغاز شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۷:۵۵    
سازمان آب و برق خوزستان اعلام کرد که با پایش حجم آب های ورودی به مخزن سد دز از 48 ساعت آینده به صورت پلکانی و تدریجی دبی خروجی از سد دز به 2000 متر مکعب رسیده و احتمال افزایش آن نیز محتمل خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۷:۵۳    
در حالی که چندی پیش رقم 500میلیارد تومانی اعلامی توسط روابط عمومی وزارت ورزش برای هریک از سرخابی ها تکذیب شد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۷:۵۲    
رهبر جریان حکمت ملی و رئیس ائتلاف فراگیر اصلاح در پارلمان عراق در پیامی درخصوص حادثه سیل اخیر در برخی از شهرهای ایران، با دولت و ملت کشورمان ابراز همدردی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۷:۵۱    
معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان با رد هرگونه گمانه زنی درباره سرریز سد زاینده رود در روزهای آینده گفت: بخش اعظم این مخزن همچنان خالیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۷:۵۰    
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: جوسازی علیه رئیس جمهور در فضای مجازی درست نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۷:۵۰    
منابع امنیتی در سومالی اعلام کردند، یک خودروی حامل مواد منفجره امروز (پنج شنبه) مقابل رستورانی در موگادیشو، پایتخت این کشور منفجر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۷:۴۷    
ارسال پیامک در هر یک از اپراتورهای تلفن همراه هزینه های متفاوتی دارد و با استفاده از سیم کارت های دائمی و اعتباری، از حداقل 88 ریال تا حداکثر 264 ریال را شامل می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۷:۳۹    
مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: روستاهای الیگودرز احتمالا امروز عصر برق دار خواهند شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۷:۳۸    
سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت درخصوص مسمومیت های ناشی از مصرف قارچ های خود رو در طبیعت هشدار داد و به هموطنان به ویژه مسافران نوروزی توصیه کرد که از مصرف قارچ های خودرو و یا فله ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۷:۳۷    
سرمربی فولاد خوزستان می گوید به دلیل کم بودن تعداد تماشاگران دیدار تیمش برابر سایپا گریه کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۷:۳۱    
"والری بیکوفسکی" یکی از اعضای نخستین گروه فضانوردان روسیه روز 26 مارس 2019 در سن 85 سالگی درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۷:۳۰    
رئیس سازمان جنگل ها مراتع و آبخیزداری کشور با صدور اطلاعیه ای به کلیه واحدهای منابع طبیعی سراسر کشور اعلام کرد که روز 13 فروردین با حضور در عرصه های منابع طبیعی مردم را همراهی کنند و در این روز ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۷:۲۶    
معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی گفت: نهادها و موسساتی که قصد جمع آوری کمک های مردمی را دارند می توانند از طریق هلال احمر مجوز دریافت کرده و فعالیت های این موسسات بلامانع است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۷:۲۵    
فرماندار شوش از تخلیه منازل هشت روستای حاشیه رودخانه دز به علت احتمال خطر سیلاب خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۷:۲۴    
رئیس پلیس راه استان مازندران با بیان اینکه در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی مازندران باز است، گفت: به دلیل ریزش سنگ مسافران از تردد در محورهای کوهستانی اجتناب کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۷:۲۴    
بارش باران که از چند روز پیش در 25 استان کشور آغاز شده، سبب آبگرفتگی و در برخی استان ها خسارات فراوان به منازل مسکونی، مزارع و تاسیسات زیربنایی شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۷:۲۰    
استاندار خوزستان گفت: حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی فردا جمعه برای بررسی وضعیت سیلاب در خوزستان به این استان سفر خواهد کرد تا از نزدیک در جریان کارها قرار گیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۷:۱۹    
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا اعلام کرد: متهم درگیری با پلیس در جاده بوشهر کازرون تحویل مرجع قضایی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۷:۱۴    
یکی از مربیان کشتی در شهر نقده استان آذربایجان غربی با استفاده از برخی اجسام همچون سکه اقدام به شکستن گوش 6 کشتی گیر نوجوان کرده که در نهایت منجر به بریده شدن گوش یکی از این کشتی گیران و عفونت شدید ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۷:۱۳    
فرمانده ی منطقه چهارم دریایی سپاه پاسداران از توقیف هفت تن ماهی قاچاق در حال انتقال به کشورهای حوزه خلیج فارس خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۷:۱۲    
رئیس جمعیت هلال احمر از کمک هشت و نیم میلیارد تومانی مردم خیر و نیکوکار به سیل زدگان استان های کشور خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۷:۱۰    
باشگاه استقلال اعلام کرد که داربی روز دهم فروردین، داربی 89 است و البته ایزن باشگاه نتیجه داربی سوپر جام را کماکان به رسمیت نمی شناسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۷:۰۶    
بر اساس اعلام مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در حال حاضر بارش برف و باران در برخی محورهای مواصلاتی کشور ادامه دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۷:۰۵    
معاون اول رییس جمهور با صدور پیامی حادثه واژگونی قایق امدادرسانی در شهرستان گمیشان استان گلستان و جان باختن و مجروحیت جمعی از امدادگران را تسلیت گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۷:۰۳    
بازیکن استقلال گفت: استقلال در آستانه دربی زمین مناسبی برای تمرین نداشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۷:۰۲    
نماینده اهواز در مجلس در انتقاد از عدم گسیل امکانات لازم برای مبارزه با سیل به منطقه اهواز گفت: کار در گلستان از پیشگیری گذشته بود. در شیراز هم متأسفانه فاجعه رخ داد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۶:۵۹    
پس از چندین روز ثبات قیمت ها در بازار ارز در روزهای ابتدایی سال جاری، امروز (هشتم فروردین) نخستین افزایش نرخ ارز در صرافی های مجاز رقم خورد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۶:۵۷    
مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در امور فرودگاهی، آخرین وضعیت فرودگاه های سراسر ایران را با ورود سامانه بارشی جدید که همزمان با موج دوم سفرهای نوروزی همراه شده است، تشریح کرد.
  • ۱