چهارشنبه ۲۶ اردیبهشتساعت ۰۳:۳۷May 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 20 مهر 1399 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 31 فروردین 1399 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 31 خرداد 1399 آفتاب نیوز 31 تیر 1399 آفتاب نیوز 31 مرداد 1399 آفتاب نیوز 31 شهریور 1399 آفتاب نیوز 30 آبان 1399 آفتاب نیوز 30 آذر 1399 آفتاب نیوز 30 دی 1399 آفتاب نیوز 30 بهمن 1399 آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 آفتاب نیوز 1 مهر 1399 آفتاب نیوز 2 مهر 1399 آفتاب نیوز 3 مهر 1399 آفتاب نیوز 4 مهر 1399 آفتاب نیوز 5 مهر 1399 آفتاب نیوز 6 مهر 1399 آفتاب نیوز 7 مهر 1399 آفتاب نیوز 8 مهر 1399 آفتاب نیوز 9 مهر 1399 آفتاب نیوز 10 مهر 1399 آفتاب نیوز 11 مهر 1399 آفتاب نیوز 12 مهر 1399 آفتاب نیوز 13 مهر 1399 آفتاب نیوز 14 مهر 1399 آفتاب نیوز 15 مهر 1399 آفتاب نیوز 16 مهر 1399 آفتاب نیوز 17 مهر 1399 آفتاب نیوز 18 مهر 1399 آفتاب نیوز 19 مهر 1399 آفتاب نیوز 20 مهر 1399 آفتاب نیوز 21 مهر 1399 آفتاب نیوز 22 مهر 1399 آفتاب نیوز 23 مهر 1399 آفتاب نیوز 24 مهر 1399 آفتاب نیوز 25 مهر 1399 آفتاب نیوز 26 مهر 1399 آفتاب نیوز 27 مهر 1399 آفتاب نیوز 28 مهر 1399 آفتاب نیوز 29 مهر 1399 آفتاب نیوز 30 مهر 1399 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۰۶:۰۵    
طبق پژوهش دانشمندان نوشیدن یک آب میوه خاص می تواند به طول عمر کمک و روند پیری را کُند کند. در این مطلب با این نوشیدنی آشنا می شوید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۱۸:۰۵    
در آستانه سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع)؛ مراسم تشییع 5 تن از آلاله های کربلای خان طومان، صبح امروز 24 مهر به صورت خودرویی در شهرهای ساری ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۶:۰۰    
شاید در نظر اول تحریم دوبارة بانکهایی که قبلا مورد تحریم ثانویة ایالات متحده قرار گرفتند، بی معنی باشد. اما آمریکا بی جهت هزینة سیاسی برای این اقدام خود پرداخت نکرده و دو هدف مشخص را دنبال می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۲۰:۱۰    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از بستری بودن 758 بیمار مشکوک به کرونا در مراکز درمانی و بیمارستان های قم خبر داد و گفت: حال 156 بیمار وخیم است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۷:۲۵    
رسانه های کره شمالی گزارش دادند که کیم جونگ اون رهبر این کشور طی نطقی با ابراز نگرانی شدید از وضعیت کرونا و شرایط اقتصادی جامعه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۱:۰۵    
مدیرکل بهزیستی استان تهران گفت: بنابر تصمیم استانداری تهران مهد های کودک نیز تا اطلاع بعدی تعطیل شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۰۲:۳۵    
کیهان کلهر نوازنده سرشناس کشورمان نوشت: نسل آینده ی اهل فرهنگ و خصوصا دلدادگان آواز ایرانی از درخت تناوری ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۰۰:۰۰    
در جریان این نبردها، چندین راکت خمپاره از مرز ایران عبور کرد و به دو واحد مسکونی در شهرستان خداآفرین خساراتی زد اما خوشبختانه به کسی آسیب نرسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۴:۳۰    
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ از انهدام باند کلاهبرداران فیشینگ خبر داد که با ساخت درگاه جعلی اینترنت بانک، 20 میلیارد ریال از حساب شهروندان سرقت کرده بودند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۲:۰۵    
هوشنگ معتمدی، پیر تئاتر کردستان، در سن 87 سالگی، دار فانی را وداع گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۱:۰۵    
دکتر بهنام غفارزاده جراح چشم پزشک تبریزی روز یکشنبه باکمک تیم تخصصی دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برای اولین بار در دنیا عمل جراحی آب مروارید چشم سنجاب را با موفقیت انجام دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۰:۵۵    
امیرحسین مرادیان (فرزند سفیر ایران در دانمارک) همسر آناشید حسینی با انتشار پستی در اینستاگرام خود خبر طلاق از همسرش را اعلام کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۰:۴۰    
شرکت آمریکایی گوگل برای دومین بار، حساب کاربری شبکه هوسا تی وی معاونت برون مرزی صداوسیما را در پلتفرم یوتیوب و جی میل مسدود کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۰:۲۰    
خبرنگار مطرح عربستانی در توییتی از توافق شجاع خلیل زاده با باشگاه الریان قطر خبر داد. نشریه استاد الدوحه قطر نیز در خبری از جدایی بشار رسن از پرسپولیس و پیوستن به القطر دوحه پیوسته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۰۷:۴۰    
دانش آموز 11 ساله در بندر دیر به دلیل نداشتن گوشی موبایل خودکشی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۰۵:۵۰    
فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی از شهادت دو سرباز وظیفه در مرزهای شمال غربی کشور خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۰۵:۴۵    
رافائل نادال، تنیس باز اسپانیایی توانست با غلبه بر نوواک جوکوویچ، مرد شماره یک تنیس جهان برای سیزدهمین بار قهرمان مسابقات آزاد فرانسه در بخش مردان شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۰۰:۰۰    
بازار سکه در حالی فعالیت خود را پایان داد که سطح فروش سکه و طلا به پایین ترین میزان رسید و از میانه روز برخی فعالان بازار دست از فروش کشیدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۲۳:۵۰    
فوق ستاره تیم ملی پرتغال در جدیدترین مصاحبه برای شکستن رکورد دایی آقای گل فوتبال جهان خط و نشان کشید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۲۳:۳۰    
فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با بیان اینکه بزرگترین نقطه قوت برای مقابله با کرونا که شانس پیروزی در این نبرد را افزایش می دهد، نیروی انسانی است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۲۳:۱۵    
پس از یک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسی پور اشاره ای به پایان کارش در برنامه 90 داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۲۳:۱۰    
علیرضا فیروزجا در سوپرتورنمنت شطرنج به پیروزی رسید و توانست در صدر این رقابت ها قرار گیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۲۳:۱۰    
یک مددکار اجتماعی با بیان اینکه سیاست های کشور همسو با کاهش طلاق پیش می رود، گفت: این سیاست ها اهداف مهم و مبارکی هستند اما منحصر کردن تمام سیاست ها به مساله کاهش طلاق ما را دچار نادیده گرفتن زوجین و ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۲۳:۱۰    
نیروهای فدرال به معترضان تبعیض نژادی در ایالت ویسکانسین که در پی صدور رای ناعادلانه دادگاه و تبرئه یک پلیس متهم به قتل به خیابان امدند، یورش برده و بشدت سرکوب کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۲۲:۴۵    
هفته سوم لیگ ملت های اروپا با برتری ارزشمند دو بر یک انگلیس در دیدار حساس مقابل بلژیک و توقف دور از انتظار هلند پیگیری شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۲۲:۴۰    
کایل اسنایدر آزادکار وزن 97 کیلوگرم آمریکا در جریان مبارزه نیمه نهایی رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آمریکا دچار آسیب دیدگی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۲۲:۴۰    
دفتر سلطنتی اردن از صدور حکمی برای تعیین "هیفاء ترکی حدیثه الخریشا" به عنوان مشاور پادشاه در امور سیاست گذاری ها در رتبه و درجه وزیر خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۲۲:۱۵    
نام پرسپولیس به عنوان فینالیست لیگ قهرمانان آسیا ثبت شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۲۲:۱۰    
مدیر کمپین انتخاباتی بایدن روز یکشنبه گفت: جو بایدن دوباره خواهان انجام مناظره دوم با ترامپ در اواخر این ماه است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۲۲:۱۰    
رئیس جمهور آمریکا در پیامی در توئیتر مدعی شد که وی دیگر نه ویروس کرونا دارد و نه کسی را به این ویروس مبتلا می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۲۱:۵۰    
شمار قربانیان ظهر روز یکشنبه برخورد قطار با اتوبوس مسافربری در تایلند افزایش یافته و به 18 تن رسیده و تا کنون بیش از 40 نفر در این حادثه زخمی شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۲۱:۵۰    
رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نیازمند ارتباط مداوم با صاحب نظران بازار سرمایه هستیم، گفت: ما باید با رویکرد تامین مالی بخش تولید از طریق بازار سرمایه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۲۱:۵۰    
جان بولتون مشاور پیشین امنیت ملی کاخ سفید ضمن هشدار در مورد تصمیمات دونالد ترامپ با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات 2020 گفت: وی با ارعاب و انکار با واقعیت های جهان برخورد می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۲۱:۴۵    
وزارت خارجه آمریکا ایمیل وزیر خارجه اسبق این کشور و نامزد سابق حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری 2016 را منتشر کرد که نشان می دهد کلینتون حامی قرارداد فروش تسلیحات به عربستان به ارزش 60 میلیارد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۲۱:۴۵    
پنتاگون از بررسی رژه بزرگ نظامی کره شمالی و رایزنی با متحدان منطقه ای خود در این زمینه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۲۰:۵۰    
یک فرد مطلع در کاخ سفید گفت، رئیس جمهور آمریکا پس از دیدن گزارش رونمایی کره شمالی از موشک بالستیک قاره پیمای جدید بسیار خشمگین شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۲۰:۵۰    
پادشاه بحرین امروز، یکشنبه مدعی پایبندی کشورش به طرح صلح عربی به عنوان زمینه ای برای تحقق صلح عادلانه و فراگیر در منطقه شد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۲۰:۵۰    
راننده انگلیسی فرمول یک به رکورد 91 پیروزی مایکل شوماخر رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۲۰:۴۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازگشت پیکرهای ⁧‫چند تن از شهدای خان طومان‬⁩، گفت: فداکاری و از خودگذشتگی بلباسی ها بود که نگذاشت آب در دل بچه های این آب و خاک تکان بخورد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۹:۵۰    
رییس سازمان صداوسیما در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به جذابیت گونه آثار نمایشی پلیسی و ساختار جذاب معماگونه آن گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۹:۳۰    
رئیس جمهور آذربایجان دولت ارمنستان را مقصر رویدادهای پیش آمده در نبرد اخیر بابت منطقه قره باغ کوهستانی برشمرد و از مقابله به مثل خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۹:۱۰    
رئیس جمهور روسیه با اعلام این که آمریکا همچنان به درخواست وی برای همکاری دو کشور در زمینه امنیت سایبری پاسخ نداده، ابراز امیدواری کرد دو طرف بتوانند در این زمینه با یکدیگر همکاری کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۹:۱۰    
معاون اول رئیس جمهور از رئیس کل بانک مرکزی و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور خواسته تا محل هزینه کرد یک میلیارد یورو از منابع صندوق توسعه ملی برای مقابله با کرونا را شفاف کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۹:۱۰    
توییتر اعلام کرد که اجازه نخواهد داد ترامپ یا بایدن در روز انتخابات پیروزی تایید نشده را اعلام کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۹:۰۰    
نشریه فارن پالیسی، رونمایی کره شمالی از موشک تازه را پیامی برای واشنگتن دانست و اعلام کرد که پیونگ یانگ به پیشبرد توانایی های موشکی تهاجمی دوربرد خود به رغم روابط دیپلماتیک پرنشیب و فراز با ایالات ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۸:۵۰    
بازار ایجنت ها در فصل بی سروصدای نقل وانتقالات هم رونق داشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۸:۵۰    
شاه و ولی عهد سعودی در نامه هایی جداگانه به همتایان کویتی خود به روابط دوجانبه و تحولات منطقه ای و بین المللی پرداختند و از امیر و ولی عهد کویت برای سفر به ریاض دعوت کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۸:۵۰    
وزیر خارجه عراق امروز با سفیر انگلیس درباره سفر قریب الوقوع نخست وزیر عراق به لندن گفت وگو کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۸:۴۵    
سفیر کشورمان در آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: اصطلاحاتی نظیر گریز و کیفیت قابل توجه مواد هسته ای جایگاهی در اسناد حقوقی آژانس ندارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۸:۴۵    
رئیس دفتر سلامت روان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: حدود 23 درصد جمعیت کشور به نوعی دچار اختلالات روانی هستند و حدود 66 تا 75 درصد این افراد برای درمان به روانپزشکان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۸:۴۰    
فلوشیپ و فوق تخصص کنترل و درمان درد گفت: شایع ترین درد ناشی از ابتلا به کرونا سردرد است همچنین دردهای استخوانی و عضلانی اطراف ستون فقرات و عضلات می تواند برای بیمار کلافه کننده باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۸:۴۰    
در حالی که با وجود توافق آتش بس در منطقه قره باغ کوهستانی، باکو و ایروان یکدیگر را به نقض آن متهم می کنند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۸:۴۰    
مهاجم سوئدی میلان بعد از بهبودی از بیماری کرونا امروز به تمرینات تیمش برمی گردد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۸:۳۰    
رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران در اعتراض به افزایش قیمت بلیت پروازهای داخلی، گفت: در برخی مسیرها قیمت بلیت پرواز تا 260 درصد افزایش را نشان می دهد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۸:۳۰    
رهبر کاتولیک های جهان خواستار رعایت آتش بس میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۸:۳۰    
برخی اخبار منتشره در فضای مجازی مبنی بر استعفای رییس کل بانک مرکزی تکذیب شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۸:۲۵    
رئیس جمهور آمریکا روز یکشنبه در مصاحبه ای گفت که دیگر کرونا نداشته و در برابر این ویروس مصون شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۸:۲۰    
سخنگوی گردان های حزب الله عراق اعلام کرد، گروه های مقاومت با آتش بس مشروط و توقف حملات به نیروهای آمریکایی در عراق موافقت کرده اند و شامل همه گروه های مقاومت عراق به خصوص آن گروه هایی می شود که پشت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۷:۴۵    
وزیر راه و شهرسازی مجدد با افزایش قیمت بلیت هواپیما مخالفت کرد و گفت: فردا جلسه مشترک ایرلاین ها با رییس سازمان هواپیمایی برگزار می شود و نتیجه نهایی اعلام خواهد شد اما ما به هیچ وجه افزایش قیمت را ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۷:۲۵    
مسئول ارشد تازه بازرگانی اتحادیه اروپا روز یکشنبه به واشنگتن هشدار داد در صورتی که از اعمال تعرفه های بیش از هفت میلیارد دلاری بر کالاهای تولیدی کشورهای عضو صرف نظر نکند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۷:۲۰    
سفید رژیم صهیونیستی تهدید به برکناری نخست وزیر این رژیم و تشکیل "دولت جایگزین" کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۷:۱۵    
براساس گزارشی که در نشریه تلگراف منتشر شده است، دو باشگاه منچستریونایتد و لیورپول دست های پشت پرده پیشنهادی هستند که می تواند به کوچک شدن لیگ برتر جزیره منجر شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۷:۱۵    
" الهام علی اف "رییس جمهوری آذربایجان از آمادگی کشورش برای آغاز مذاکرات حل مسالمت آمیز مناقشه قره باغ خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۷:۱۰    
بهنوش بختیاری بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون با انتشار استوری معناداریی در صفحه شخصی اش در اینستاگرام شایعه جدایی از همسرش را قوت بخشید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۷:۱۰    
پارلمان منطقه قره باغ که از سوی جامعه جهانی به رسمیت شناخته نمی شود از ایران، روسیه و ارمنستان درخواست کرد که مرکز مشترکی برای مبارزه با تروریسم تشکیل دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۷:۰۵    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: دشمن ما را برای این تحریم نمی کند که چیزی به دست ما نرسد بلکه تحریم آنان برای این است که نتوانیم صادرات کنیم چون آنها از صادرات ما می ترسند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۷:۰۵    
برخی رسانه های عرب زبان در پی درگذشت محمدرضا شجریان، با انتشار خبری در صفحات فرهنگی هنری خود به استاد موسیقی ایران پرداختند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۷:۰۰    
پلیس در اعلام مهمترین حوادث 24 ساعت گذشته از شناسایی فردی خبر داد که با ایجاد یک صفحه جعلی اقدام به انتشار تصاویر خصوصی همسر سابق خود می کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۶:۵۵    
مدیر فنی و عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی نیشابور گفت: در پی انفجار گاز مایع در یک منزل مسکونی متاسفانه 3 نفر دچار سوختگی شده و به بیمارستان منتقل شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۶:۴۵    
رئیس دفتر کارکنان کاخ سفید از پرسنل خود خواست استعفانامه خود را تحویل دهند تا ترامپ در صورت پیروزی مجدد در انتخابات به طور آزادتری در مورد ترکیب آن ها تصمیم بگیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۶:۴۵    
نتایج یک نظرسنجی جدید در سطح ملی آمریکا نشان می دهد که نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، 12 درصد از رقیب جمهوری خواه خود پیش افتاده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۶:۳۵    
نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت "تنها راهی" که می تواند در انتخابات به دونالد ترامپ ببازد، از طریق "حیله گری" در مراکز رأی گیری است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۶:۳۰    
مهاجم ایرانی زنیت روسیه همراه کاروان تیم ملی راهی ترکیه نشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۶:۲۰    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: یک مرد سالمند در جهرم، همسرش را با سلاح سرد کُشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۶:۲۰    
محمد کریمیان نماینده پیشین سردشت و پیرانشهر درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۶:۱۰    
اعلام آمار تولید در سینمای مستند، همکاری انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس با آفرینش های هنری آستان قدس ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۶:۰۵    
میوه های پاییزه نیز با نرخ های بالایی حتی در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران به فروش می رسد به طوری که بخش عمده آنها به قیمت های دو رقمی به فروش می رسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۶:۰۵    
شورای اسلامی شهر شیراز با نامگذاری یکی از خیابان های این شهر به نام زنده یاد استاد شجریان موافقت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۶:۰۰    
وای فای می تواند اثرات منفی مختلفی را بر سلامت مغز بر جای بگذارد که این موضوع در مورد کودکان بیشتر اهمیت دارد. سردرد، خستگی، مشکلات گوارشی، افسردگی را به وای فای و اشعه های آن نسبت می دهند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۶:۰۰    
کریس رونالدو پس از جام جهانی 2022 به احتمال زیاد از تیم ملی پرتغال خداحافظی خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۵:۵۵    
جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برای ملاقات با کیم جونگ اون رهبر کره شمالی به منظور کمک به خلع سلاح هسته ای شبه جزیره کره اعلام آمادگی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۵:۴۵    
بانک مرکزی سقف خرید بانک ها و صرافی ها در بازار متشکل ارزی را به 500 هزار دلار افزایش داد و اعلام کرد:روزانه 50 میلیون دلار در بازار مزبور به صورت اسکناس عرضه خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۵:۳۰    
نتایج یک بررسی نشان می دهد: از هر چهار زن باردار یک نفر علائم کروناویروس را برای طولانی مدت تجربه می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۵:۲۰    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه ای به وزیر آموزش و پرورش با بیان این که مدارس در رعایت دستورالعمل های بهداشتی شرایط مناسبی ندارند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۵:۱۰    
اکثر رسانه هایی که سفر وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به چین را منعکس کردند، اهمیت برنامه همکاری راهبری 25 ساله ایران و چین و همچنین نقش همکاری های دو کشور در مقابله با یکجانبه گرایی آمریکا را ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۵:۱۰    
عضو اتاق بازرگانی ایران می گوید، برطرف نشدن مشکلات زیرساختی در اقتصاد ایران، عامل اصلی به وجود آمدن شوک های قیمت در بازارهای مختلف است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۵:۰۵    
سازمان سنجش آموزش کشور، تقویم آزمون های سال 1400 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی را اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۵:۰۵    
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از مذاکره برای افزایش پرواز شرکت های هواپیمایی ایرانی به ترکیه و مقاصد اروپایی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۵:۰۰    
ستاد هماهنگی اقتصادی دولت به منظور ایجاد مدیریت واحد و انسجام بخشی به امور پایانه های مرزی کشور، مدیریت این پایانه ها، همچون پایانه های هوایی و دریایی را به وزارت راه و شهرسازی محول کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۴:۵۵    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اعلام صدور احکام متناسب سازی حقوق بازنشستگان این صندوق گفت: احکام جدید بازنشستگان صادر شده و در سایت صندوق cspf.ir قابل مشاهده و دریافت است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۴:۵۵    
انسان ها بطور میانگین حدود 70- 80 سال عمر می کنند و برخلاف اینکه فکر می کنند همیشه فرصت زیستن و رسیدن به رویا های دور و درازشان را دارند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۴:۵۰    
قیمت دلار امروز در بازار بالا رفت و به 31,200 (سی و یک هزار و دویست) تومان رسید. سکه و طلا هم امروز افزایش قیمت را تجربه کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۴:۴۵    
رییس شورای راهبردی روابط خارجی با بیان اینکه اظهارات اخیر ترامپ عمق درنده خویی رییس جمهور آمریکا را به خوبی نشان داد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۴:۴۰    
رقبای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، با ایجاد محدودیت های گسترده در شبکه های اجتماعی، به دنبال مهار اعتراضات احتمالی حریف به نتیجه انتخابات هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۴:۳۵    
دولت ششم بعد از انقلاب و دوم آیت الله هاشمی رفسنجانی، در حالی در مرداد سال 72 کار خود را آغاز کرد که انتخابات ریاست جمهوری آن سال برای اولین بار به صورت دوقطبی برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۴:۳۰    
در اتوبوس هم اگر افرادی رعایت نکنند. خود راننده، مسافران و شرکت آن اتوبوس از یک میلیون تا مبالغ بیشتر جریمه می شوند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۴:۲۰    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون 500 هزار و 75 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 251 نفر از بیماران کرونایی در 24 ساعت گذشته ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۴:۱۰    
یک کارشناس حوزه پولی معتقد است افزایش قیمت ارز در این روزها به دلیل اعمال تحریم های امریکا علیه 18 بانک و موسسه مالی بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۴:۰۰    
رئیس بخش عفونی بیمارستان ولیعصر (عج) بیرجند با بیان اینکه افرادی که به کرونا مبتلا می شوند متاسفانه بسیار دیر به مراکز درمانی مراجعه می کنند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۳:۵۵    
طرح سوال از وزیر ورزش تقدیم هیئت رئیسه پارلمان شده تا برای بررسی و رسیدگی کارشناسی به کمیسیون تخصصی ارجاع شود.
  • ۱