شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۰۲:۱۷May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 4 مهر 1399 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 31 فروردین 1399 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 31 خرداد 1399 آفتاب نیوز 31 تیر 1399 آفتاب نیوز 31 مرداد 1399 آفتاب نیوز 31 شهریور 1399 آفتاب نیوز 30 آبان 1399 آفتاب نیوز 30 آذر 1399 آفتاب نیوز 30 دی 1399 آفتاب نیوز 30 بهمن 1399 آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 آفتاب نیوز 1 مهر 1399 آفتاب نیوز 2 مهر 1399 آفتاب نیوز 3 مهر 1399 آفتاب نیوز 4 مهر 1399 آفتاب نیوز 5 مهر 1399 آفتاب نیوز 6 مهر 1399 آفتاب نیوز 7 مهر 1399 آفتاب نیوز 8 مهر 1399 آفتاب نیوز 9 مهر 1399 آفتاب نیوز 10 مهر 1399 آفتاب نیوز 11 مهر 1399 آفتاب نیوز 12 مهر 1399 آفتاب نیوز 13 مهر 1399 آفتاب نیوز 14 مهر 1399 آفتاب نیوز 15 مهر 1399 آفتاب نیوز 16 مهر 1399 آفتاب نیوز 17 مهر 1399 آفتاب نیوز 18 مهر 1399 آفتاب نیوز 19 مهر 1399 آفتاب نیوز 20 مهر 1399 آفتاب نیوز 21 مهر 1399 آفتاب نیوز 22 مهر 1399 آفتاب نیوز 23 مهر 1399 آفتاب نیوز 24 مهر 1399 آفتاب نیوز 25 مهر 1399 آفتاب نیوز 26 مهر 1399 آفتاب نیوز 27 مهر 1399 آفتاب نیوز 28 مهر 1399 آفتاب نیوز 29 مهر 1399 آفتاب نیوز 30 مهر 1399 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۱۳:۵۵    
مرحله اول مسابقات لیگ برتر دوچرخه سواری پیست سرعت در رده جوانان روز جمعه در پیست فدراسیون دوچرخه سواری آزادی برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۰۹:۳۵    
جوان گیلانی در راه برگشت به خانه از محل کار، به طرز مرموزی ناپدید شد. درست یک روز بعد جسد این زن که کارمند تأمین اجتماعی سیاهکل بود، در جنگل دوهزار کشف شد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۲۱:۰۰    
منابع خبری از حمله با چاقو به پلیس مستقر در شمال پایتخت فرانسه و جراحت دستکم یک پلیس خبر دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۰۹:۰۵    
رسانه آمریکایی ضمن اذعان به شکست سیاست فشار حداکثری واشنگتن و عدم تسلیم ایران حتی در صورت بازگشت تحریم های سازمان ملل ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۶:۵۰    
مطمئنم ترامپ در انتخابات نوامبر پیروز می شود نخست وزیر مجارستان گفت که مطمئن است رئیس جمهوری آمریکا در انتخابات ماه نوامبر پیروز خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۰۹:۱۰    
مکالمه بیسیم شهید سلیمانی و محسن رضایی در آغاز عملیات کربلای 5 منتشر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۰۹:۱۰    
دادگاه جمهوری تاجیکستان تعدادی از شهروندان خود را که به تازگی در ایران تحصیل کرده و در دانشگاه های ایران فارغ التحصیل شده اند به بهانه های مختلف بازداشت و محاکمه کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۰۷:۵۰    
به تازگی یک هکر موفق شد حساب کاربری آقازاده خبرساز فضای مجازی را در اینستاگرام هک کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۰۷:۳۰    
در پی درخواست آیت الله سیستانی از نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل برای نظارت نمایندگانی از سازمان ملل بر انتخابات پارلمانی عراق، حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان از این مرجع تقلید انتقاد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۰۷:۲۵    
به گفته متخصصان پوست، شما باید در محیط داخلی از ضد آفتاب استفاده کنید. چرا؟ اگر نزدیک پنجره ها نشسته اید یا جلوی صفحه کامپیوتر هستید، خود را در معرض نور بالقوه آسیب رسان به پوست قرار می دهید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۰۷:۲۵    
پس از انتشار کلیپ ویدئوی توهین آمیز به مردم استان سمنان از سوی یکی از فعالان فضای مجازی استان مازندران و مطالبه عمومی و فراگیر در راستای برخورد با فرد مذکور ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۰۷:۲۰    
وزیر کشور فرانسه حمله روز جمعه در نزدیکی محل پیشین دفتر شارلی ابدو در پاریس را که به زخمی شدن دو نفر منجر شد، تروریستی اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۰۶:۴۵    
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت که در حال حاضر دولت و به ویژه آقای نوبخت آمادگی کامل برای اجرایی کردن مصوبه مجلس درباره بازنشستگان را دارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۰۶:۴۰    
تیم فوتبال استقلال در دیدار مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا کاپیتان خود را در اختیار نخواهد داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۰۰:۳۰    
علیرضا بیرانوند بازیکن سابق پرسپولیس است که در حال حاضر در آنتورپ فعالیت می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۰۰:۲۵    
فرهاد مجیدی بعد از اخراج مقابل پرسپولیس با پیراهن الغرافه به طرفداران پرسپولیس عدد چهار نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۲۳:۵۰    
رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سنندج گفت: آتش سوزی گسترده که از ساعت 12 و 30 دقیقه امروز به جان بخش بزرگی از آبیدر افتاد و 2.5 هکتار در آتش سوخت و پس از حدود سه ساعت مهار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۲۳:۵۰    
به رغم تاکید مکرر تهران مبنی بر عدم تمایل برای مذاکره با واشنگتن، رئیس جمهوری آمریکا مدعی شد که تصمیم دارد در صورت پیروزی در انتخابات، شرایط توافق با ایران و ونزوئلا را سخت تر کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۲۳:۴۵    
عسل یکی از بهترین مواد طبیعی برای درمان بیماری هاست. شما می توانید برای تقویت حافظه و قلب از ترکیبات عسل با کشمش یا مویز استفاده کنید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۲۳:۳۰    
مقام های امنیتی در شمال عراق روز جمعه اعلام کردند که حملات هوایی و توپخانه ای ارتش ترکیه به اقلیم کردستان عراق از سرگرفته شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۲۳:۳۰    
رییس شورای اروپایی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد به رغم ادعاهای آمریکا درباره فعال شدن مکانیسم ماشه، گفت تردید نیست که لغو تحریم ها براساس آنچه در برجام توافق شده، همچنان ادامه دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۲۳:۲۵    
یک جوان الیگودرزی در سد خان آباد غرق شد. تلاش برای یافت جسد وی ادامه دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۲۳:۲۵    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: برخورد 2 خودروی پراید و سیلو در محور چادگان در عصر جمعه به جان باختن سه سرنشین جوان این خودروها منجر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۲۳:۲۵    
رییس سازمان حج و زیارت همزمان با تصمیم عربستان برای برقراری دوباره عمره گفت: ازسرگیری عمره زائران ایرانی منوط به پذیرش شروط جمهوری اسلامی از سوی عربستان است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۲۳:۲۰    
مدت زمانی که طول می کشد تا شما از بیماری کووید-19 ناشی از کروناویروس جدید بهبود یابید، بسته به شدت بیماری در شما دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۲۳:۲۰    
بر اثر سقوط یک فروند هواپیمای ترابری نظامی آن-26 در اوکراین 20 نفرکشته شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۲۲:۴۵    
قطر از پذیرش ریاست دوره ای اتحادیه عرب به جای فلسطین که از آن انصراف داد، خودداری کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۲۲:۱۵    
رییس کل بانک مرکزی گفت: عدم تعادلی که از ابتدای سال در بین عرضه و تقاضا به خاطر کرونا در بخش حواله تجاری ایجاد شد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۲۱:۵۰    
عملیات کربلای 5 که یکی از بزرگترین عملیات های رزمندگان در طول جنگ تحمیلی بود، در 19 دی ماه سال 1365 با رمز یازهرا (س) در منطقه شلمچه و شرق بصره آغاز شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۲۱:۵۰    
سازمان هواشناسی با اعلام ورود سامانه بارشی نسبت به رگبار و رعد و برق، توام با تندبادهای لحظه ای در استان های مازندران، گلستان و خراسان شمالی هشدار داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۲۱:۳۰    
عملیات احداث 2 هزار واحد مسکونی محرومان در استان ایلام عصر جمعه با حضور محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه در شهرک شهید کشوری از توابع شهرستان ایلام آغاز شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۲۱:۲۵    
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده تاکید کرد: طرح موضوع درج نام مادر در کارت ملی، پیشنهادی فرهنگی در میان دهها سیاستگزاری ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری رویترز در گزارشی مدعی شده که صادرات نفت ایران از 100 تا 200 هزار بشکه در روز طی چند ماه گذشته، حالا با جهشی غیرمنتظره به 1٫5 میلیون بشکه در روز رسیده که در یک سال و نیم اخیر بی سابقه است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۲۱:۰۰    
در حالی که برخی رسانه ها می گویند قیمت ها در بازار خودرو در حال کاهش است ، فاصله قیمتی آگهی های اعلامی با افزایش قابل توجه روبرو شده است .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۲۰:۴۰    
سعید خطیب زاده ارائه این بیانیه با رویکردی گزینشی و بی پایه را فاقد ارزش و اعتبار دانست و آن را در مغایرت بنیادین با رهیافت ارتقایی حقوق بشر ارزیابی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۲۰:۳۰    
آمار موسسات رهگیری خطوط کشتیرانی نشان می دهد که صادرات نفت ایران در ماه سپتامبر افزایش قابل توجهی داشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۲۰:۲۵    
امیرحسین صادقی در سانحه رانندگی آسیب دید و فراد تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۲۰:۲۵    
نخستین مرحله از دوومیدانی قهرمانی باشگاه های کشور در رده سنی دختران نوجوانان و جوانان با معرفی نفرات برتر و چندین رکوردشکنی به پایان رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۲۰:۲۰    
اس. پی. بالاسوبراهمانیام خواننده هندی که در طول حیاتش بیش از 40 هزار قطعه از خود به جا گذاشت و صدایش در بسیاری از فیلم های مهم سینمای هندوستان شنیده شده است، در سن 74 سالگی درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۲۰:۲۰    
علی پروین اسطوره پرسپولیس روز گذشته شمع های تولد 74 سالگی اش را فوت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۲۰:۱۵    
عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: دولت در زمینه اعطای 58 میلیون دلار به یک شرکت نورچشمی برای واردات واکسن آنفلوآنزا به کشور توضیح دهد چرا که شنیده ام این ارز به کشور ترکیه برده شده و واکسنی هم وارد نشده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۲۰:۱۵    
عمو پورنگ با کنایه به قیمت عجیب و غیرقابل درک خودروی پراید، تصویری را در صفحه اش به اشتراک گذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۲۰:۱۵    
حسینعلی شهریاری با اشاره به عدم تخصیص یک میلیارد دلار به بخش بهداشت و درمان گفت: متاسفانه تاکنون نه رئیس جمهور و نه دیگر مسئولان دولتی پاسخ مشخصی درباره عدم تخصیص درست یک میلیارد دلار به بخش درمانی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۲۰:۱۰    
مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی از برقراری مجدد پروازهای این فرودگاه در مسیر استانبول- تبریز- استانبول توسط شرکت هواپیمایی ایرتور خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۲۰:۱۰    
سخنگوی وزارت بهداشت ضمن بیان اینکه مصرف کنندگان محصولات دخانی مبتلا به ویروس کرونا عوارض شدیدتری را در بیماری تجربه کرده اند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۲۰:۱۰    
مدافعان میانی پرسپولیس پس از بازی با الشارجه امارات کدورت های داخل زمین را فراموش کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۲۰:۰۵    
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با اشاره به اینکه در 5 ماهه نخست سال جاری 31 هزار و 107 فوت در استان تهران ثبت شده است، گفت: آمار فوت در این مدت نسبت به مشابه سال قبل 31 ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۲۰:۰۵    
جدول زمانی پخش برنامه های درسی دانش آموزان دوره های ابتدایی و متوسطه که روز شنبه 5 مهرماه از شبکه های تلویزیونی پخش می شود، اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۲۰:۰۵    
در پی پخش طرح اتهامات کذب و مغرضانه علیه ایران در یک سریال در تلویزیون دولتی تاجیکستان، سفیر این کشور در تهران برای دومین بار طی یک هفته اخیر به وزارت امور خارجه کشورمان احضار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۲۰:۰۰    
حفظ سلامت دندان ها برای بهداشت خوب دهان و پرهیز از پوسیدگی های آزاردهنده دندان اهمیت دارد اما فراتر از سلامت خود، دندان ها می توانند اطلاعات بسیاری را درباره سلامت کلی بدن در اختیار شما قرار دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۲۰:۰۰    
نتایج یک بررسی نشان می دهد: ورزش کردن طول عمر مبتلایان به دیابت نوع دو را افزایش می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۲۰:۰۰    
رئیس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه دو میلیون و پانصد هزار دوز واکسن آنفلوآنزا تحویل معاونت های بهداشت سراسر کشور شده است گفت: تزریق رایگان واکسن از فردا برای گروه های حساس آغاز می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۹:۵۵    
شمسیه که تمام یکسال گذشته را برای تمرکز بیشتر روی کنکور تلویزیون تماشا نکرده بود حالا دیگر نتیجه این آزمون را پخش مستقیم از پرده تلویزیون نگاه می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۹:۴۵    
نخستین دوره مسابقات فوتبال زنان خراسان رضوی در مجموعه ورزشی تختی برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۹:۴۰    
اعتراض های سال 2014 در مناطق کردنشین در ترکیه پس از آن صورت گرفت که دولت مانع اعزام داوطلبان به سوریه برای مقابله با داعش شد که شهر کردنشین کوبانی را محاصره کرده بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۹:۳۵    
سیدمحمود دعایی با اشاره به پیغام امام (ره) برای عراقی ها و درخواست مذاکره گفت: ایشان پیغام دادند. من هم به عراق برگشتم و گفتم ضمن تقدیری که امام کردند از اینکه شما این پیشنهاد را دادید ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۹:۱۵    
مانده آب زاینده رود که برای کشاورزی رها سازی شده بود از امروز از سد رودشتین به سمت تالاب بین المللی گاوخونی رهاسازی شد و امید است با عدم برداشت غیر مجاز آب در مسیر به تالاب برسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۹:۱۵    
ارتباط میان کوشنر و محمد بن سلمان در تمام طول سه سال پرتلاطمی که از رهبری او بر پادشاهی عربستان گذشته قدرتمند بوده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۹:۱۵    
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می گوید: یکی از پیشکسوتان استقلال اصلاً نگاه ملی ندارد، دوست دارد که نماینده ایران شکست بخورد تا خوشحال شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۹:۱۰    
نیکی کریمی که حضور در هیات داوران جشنواره هایی چون کن، برلین و لوکارنو را در کارنامه دارد، داور جشنواره آنتالیا در ترکیه شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۹:۱۰    
بهناز جعفری، از جمله هنرمندان حاضر در مراسم رونمایی از فیلم بی گاه بود که شامگاه پنجشنبه سوم مهر در موزه سینما برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۹:۰۵    
نماینده رهبر انقلاب در سوریه در خطبه های نماز جمعه این هفته دمشق گفت: بعضی از رزمندگان سوال می کنند که چه زمانی انتقام حاج خون قاسم گرفته خواهد شد؟ من به آنها می گویم وعده انتقام نزدیک است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۹:۰۵    
مدیررسانه ای استقلال در نشست خبری امروز پرسش یکی از خبرنگاران قطری را تصحیح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۹:۰۵    
یک هوادار استقلال با رضا شاهرودی درمورد عدد شش کری خوانی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۸:۵۵    
پیکر سردار شهید علی خدادی معاون ایمنی و اقدامات تامینی سپاه صبح امروز جمعه چهارم مهر ماه از بیمارستان بقیه الله (عج) با حضور مقامات لشگری و کشوری بر روی دستان مردم قدرشناس تشییع شد و در قطعه 26 بهشت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۸:۲۰    
"اگر تاکنون آنطور که باید از ظرفیتهای آن برای توسعه و پیشرفت و رفاه مردم استفاده نشده است به ما مدیران کشور بازمی گردد"
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۸:۱۵    
انجمن زبان و ادبیات فارسی در محکومیت اقدام وزارت آموزش و پرورش در خصوص احراز شرایط نامتعارف برای تصدی دبیری زبان و ادبیات فارسی بیانیه صادر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۷:۵۵    
امام جمعه مشهد گفت: کسانی که امروز در خط مذاکره با آمریکا هستند و چنین می پندارند که مذاکره با آمریکا، خاتمه بخش تمام مضیقه ها و فشارهای اقتصادی است که استکبار جهانی دارد بر ما وارد می کند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری رویترز به نقل از برخی منابع مدعی شد که سفیر ایران در پاریس به وزارت امور خارجه احضار شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۷:۱۰    
اتاق بازرگانی تهران در جدیدترین گزارش خود به ارائه آمارهایی از وضعیت تجارت ایران با کشورهای اروپایی در هفت ماهه سال میلادی جدید پرداخته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۶:۵۰    
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با اشاره به ماجرای سقوط هواپیمای اوکراینی گفت: قرائن بسیاری وجود داشته که ما می توانستیم خودمان را به آن آویزان کنیم و بگوئیم اشتباهی انجام نشده و دشمن جنگ الکترونیک ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۶:۳۵    
استخدام روحانیون در آموزش و پرورش برای پیشۀ دبیری ادبیات و علوم اجتماعی چه تجانسی با دروس و اهداف حوزه ها دارد؟
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۶:۳۰    
رئیس دفتر رئیس جمهور تاکید کرد: خون مقامات از مردم رنگین تر نیست اما تردید نکنید اگر رئیس جمهور 14 روز یا 21 روز بخواهد در منزلش بماند قطعا به کشور و تصمیم گیری ها لطمه وارد می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۶:۲۰    
صد ها معترض آمریکایی دومین شب منع آمد و شد در شهر لوئیسویل را به چالش کشیدند تا به حکم صادره اخیر در قبال عوامل پلیس دخیل در قتل چند ماه پیش زن سیاهپوستی به نام بریونا تیلر اعتراض کنند و برخی از آنها ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۶:۱۵    
پلیس شهر پاریس امروز جمعه اعلام کرد، در حمله ای با چاقو در نزدیکی محل دفاتر سابق نشریه شارلی ابدو چهار نفر زخمی شدند و دو مظنون این حمله بازداشت شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۶:۱۵    
پلیس انگلیس اعلام کرد، یک افسر پلیس این کشور در بازداشتگاهی در جنوب شهر لندن در تیراندازی کشته شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۵:۴۵    
وزارت خارجه آمریکا بار دیگر اعلام کرد، برای کسی که اطلاعات دقیقی از سرکرده جدید داعش ارائه دهد که به دستگیری او منجر شود، مبلغ 10 میلیون دلار پاداش در نظر گرفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۵:۳۰    
وزیر خارجه آمریکا مدعی شد که کمپین فشار حداکثری ایالات متحده علیه ایران موفقیت آمیز بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۵:۲۵    
یک منبع آگاه در مجتمع نیشکر هفت تپه خبر بازداشت مدیرعامل این مجتمع را تکذیب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۵:۱۵    
مشاور عالی فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه وجود امنیت زیرساخت همه فعالیت هاست گفت: اگر عین الاسد را نمی زدیم امنیت ایران از دست می رفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۵:۱۰    
هفت تن از ایرانیان زندانی در ارمنستان با تلاش ها و پی گیری های سفارت کشورمان آزاد و به ایران بازگشتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۵:۰۵    
نماینده ویژه آمریکا در سازمان ملل مدعی شد که واشنگتن به اعمال فشار حداکثری علیه ایران ادامه خواهد داد و برایش مهم نیست 13 عضو دیگر شورای امنیت در این باره چه می گویند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۵:۰۰    
آیت الله محمدحسن اصطهباناتی یکی از علمای شاخص تهران دارفانی را وداع گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۴:۵۵    
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه از ایجاد سه هزار و 509 فرصت شغلی در پی انعقاد تفاهم نامه میان استانداری ایلام و این سازمان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۴:۵۰    
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا نامزدهای بهترین بازیکن هفته پایانی لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۴:۴۵    
نماینده ویژه وزیر امور خارجه کشورمان در امور افغانستان ادعای نماینده آمریکا پیرامون نقش جمهوری اسلامی ایران در روندهای جاری در این کشور را غیر مسئولانه و نشانه بارزی از عدم درک دقیق تحولات افغانستان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۴:۱۵    
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 3563 بیمار جدید کووید19 در کشور طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۴:۰۰    
بازرس مجمع عالی نمایندگان کارگران کشور با اشاره به اینکه خط فقر در جامعه برای خانوار 4نفره 10میلیون تومان است گفت: بسیاری از کارگران توان خرید گوشی موبایل برای ادامه تحصیل فرزاندانشان را ندارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۳:۵۵    
محمدجواد رفیق دوست از موسسین حزب موتلفه اسلامی درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۳:۵۰    
مهلت دوم ثبت نام در هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ساعت 24 امشب جمعه چهارم مهر به پایان می رسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۳:۲۵    
رئیس انجمن داروسازان ایران گفت: واکسن آنفولانزا هنوز تحویل داروخانه ها نشده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۲:۴۵    
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: نامه هاشمی عامل تعلیق مصوبه نبود؛ بلکه تعلیق مصوبه دلیل نوشته شدن آن نامه بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۲:۳۵    
وزیر امور خارجه کشورمان، تاکید کرد: روسیه از دوستان راهبردی ایران است بنابراین رایزنی و مشورت نزدیک بین مقامات دو کشور امری مهم و مورد نیاز است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۱:۳۵    
بازیکنان پرسپولیس نسبت به این اخبار با کنایه ابراز بی اطلاعی کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۱:۱۵    
رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها گفت: فضای کشور فضای جنگ است؛ همان کسانی که در زمان جنگ تحمیلی به صدام کمک می کردند، امروز هم با ما در حال دشمنی بوده و علیه این کشور نقشه می کشند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۱:۱۰    
وزارت منابع انسانی امارات تاکید کرده که اصلاحات جدید به تقویت وضعیت منطقه ای و بین المللی کشور امارات متحده عربی در حمایت از برابری جنسیتی کمک خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۱:۰۵    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن بیان اینکه برای سه روز آینده بارش پراکنده در برخی استان های کشور پیش بینی می شود از وزش باد شدید موقت و احتمال خیزش گرد و خاک در شمال غرب و غرب کشور ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۰۹:۲۰    
تیم های پرسپولیس و استقلال در صورت برتری مقابل حریفانشان در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برابر هم روبرو می شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۰۹:۰۵    
دریافت خارج از نوبت واکسن آنفلوانزا توسط نمایندگان مجلس، انتقادهایی را در پی داشته است.
  • ۱