سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۲۰:۰۰May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 22 بهمن 1399 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 31 فروردین 1399 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 31 خرداد 1399 آفتاب نیوز 31 تیر 1399 آفتاب نیوز 31 مرداد 1399 آفتاب نیوز 31 شهریور 1399 آفتاب نیوز 30 مهر 1399 آفتاب نیوز 30 آبان 1399 آفتاب نیوز 30 آذر 1399 آفتاب نیوز 30 دی 1399 آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 آفتاب نیوز 1 بهمن 1399 آفتاب نیوز 2 بهمن 1399 آفتاب نیوز 3 بهمن 1399 آفتاب نیوز 4 بهمن 1399 آفتاب نیوز 5 بهمن 1399 آفتاب نیوز 6 بهمن 1399 آفتاب نیوز 7 بهمن 1399 آفتاب نیوز 8 بهمن 1399 آفتاب نیوز 9 بهمن 1399 آفتاب نیوز 10 بهمن 1399 آفتاب نیوز 11 بهمن 1399 آفتاب نیوز 12 بهمن 1399 آفتاب نیوز 13 بهمن 1399 آفتاب نیوز 14 بهمن 1399 آفتاب نیوز 15 بهمن 1399 آفتاب نیوز 16 بهمن 1399 آفتاب نیوز 17 بهمن 1399 آفتاب نیوز 18 بهمن 1399 آفتاب نیوز 19 بهمن 1399 آفتاب نیوز 20 بهمن 1399 آفتاب نیوز 21 بهمن 1399 آفتاب نیوز 22 بهمن 1399 آفتاب نیوز 23 بهمن 1399 آفتاب نیوز 24 بهمن 1399 آفتاب نیوز 25 بهمن 1399 آفتاب نیوز 26 بهمن 1399 آفتاب نیوز 27 بهمن 1399 آفتاب نیوز 28 بهمن 1399 آفتاب نیوز 29 بهمن 1399 آفتاب نیوز 30 بهمن 1399 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۱۰:۳۰    
مطالعه ای تازه نشان داده است که زیاده روی در مصرف هفتگی تخم مرغ می تواند باعث مرگ زودرس افراد شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۰۲:۴۰    
رئیس قوه قضاییه گفت: هیچ کشوری مانند عراق وجود ندارد که این همه نزدیک به جمهوری اسلامی ایران باشد و ریشه های این مسئله به مدنیت و باور های دو ملت بر می گردد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۵:۲۵    
اگر نام رهبر امروز انقلاب در این بیانیه از قلم افتاده بود چه کسانی امروز فریاد وا اسلاماه سر می دادند؟ چرا این گروه نسبت به امام خمینی تعصب خود را از دست داده اند؟
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۲:۰۰    
دیوان عالی فرانسه قرار است در روز چهارشنبه 10 فوریه (22 بهمن) درباره پرونده جنجالی تجاوز گروهی به یک دختر در دوران نوجوانی او نظر بدهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۰۹:۲۰    
شاید درباره بیشتر سبزی ها، خام گیاه خواری ارزش غذایی بیشتری داشته باشد، اما سبزی هایی هم وجود دارد که پختن آنها، باعث افزایش ارزش غذایی شان می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۰۹:۱۵    
سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن به رویا افشار اهدا شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۰۹:۱۰    
گلاره عباسی که امسال با فیلم ابلق به کارگردانی نرگس آبیار، پا به جشنواره فجر گذاشته بود، جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل را دریافت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۰۸:۵۰    
وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی توییتری به مناسبت چهل ودومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، با اشاره به بدخواهان ایران در رژیم آمریکا، نوشت: 42 سال گذشته است و ما همچنان قدرتمند ایستاده ایم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۰۸:۴۰    
خرید و فروش خودرو یکی از پرچالش ترین کار هایی است که هر فردی در زندگی ممکن است تجربه کند. اینکه ندانیم قرار است بابت چه خودرویی هزینه کنیم و طرف مقابل مان چقدر در ادعاهایش صادق است، استرس زا است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۰۸:۳۵    
با شیوع ویروس کرونا، استفاده از ماسک، دستکش، مواد ضدعفونی کننده و... در بین مردم رواج یافت تا از این طریق بتوانند خود را از ابتلا به ویروس در امان نگاه دارند اما شاید در این بین توجه به انتقال کرونا ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۰۸:۲۰    
حجت الاسلام زائری به توهین تندرو ها به رئیس جمهور در 22بهمن واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۰۸:۲۰    
این دوستان که ظاهراً از روابط بین الملل و پروتکل های تعریف شده آن شناخت کافی ندارند (و یا از آن غفلت ورزیده اند) ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۲۳:۱۵    
مراسم راهپیمایی 22 بهمن به دلیل شیوع کرونا به صورت خودرویی و موتوری برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۲۳:۱۰    
رییس جمهوری آمریکا در واکنش به کودتای نظامی در میانمار، خواستار آزادی سریع بازداشت شدگان میانمار شد و گفت: بر مقام های ارتش و خانواده های آنها تحریم اعمال می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۲۲:۵۵    
دومین محموله واکسن روسی کرونا (اسپوتنیک V) فردا (23 بهمن) به ایران می رسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۲۲:۳۵    
لجیل الهذلول، منتقد سرشناس سعودی و فعال حقوق زنان روز چهارشنبه پس 1001 روز بازداشت از زندانی در ریاض آزاد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۲۲:۲۵    
خبرنگار ارشد وال استریت ژورنال اعلام کرد که آژانس بین المللی انرژی اتمی به اعضای شورای حکام گزارش داد که جمهوری اسلامی ایران در تاریخ 20 بهمن 1399 با وارد کردن تجهیزات جدید به تاسیسات هسته ای اصفهان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۲۲:۲۰    
مراسم راهپیمایی چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۲۲:۱۵    
در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر به علی انصاریان ادای احترام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۲۲:۰۵    
آژانس اطلاعاتی اسرائیل به طرح ادعایی علیه ایران پرداخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۲۲:۰۵    
رئیس اداره بهزیستی نیشابور گفت: فرد کودک آزار توسط پلیس فتا در کمتر از یک ساعت دستگیر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۲۱:۵۰    
هواداران محمود احمدی نژاد صبح امروز جشن پیروزی انقلاب را نه در میدان آزادی بلکه در میدان 71 نارمک و مقابل منزل او برگزار کردند. احمدی نژاد نیز به جمع هوادارانش آمد و از آنها تشکر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۲۱:۴۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اتحادیه اقتصادی اوراسیا کشور های منطقه را به یکدیگر متصل کرده و ایران نیز گفتگو ها درباره عضویت دائم خود در این اتحادیه را آغاز کرده و دو هفته دیگر مقدمات دائمی شدن عضویت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۲۱:۴۰    
باشگاه پرسپولیس از پرداخت مطالبات بازیکنان سابق کروات خود خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۲۱:۱۰    
یک منبع آگاه از دستگیری رییس سابق اداره ورزش و جوانان ملارد توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۲۱:۰۵    
یکی از مدیران ارشد شرکت توئیتر اعلام کرد که حساب کاربری رئیس جمهور پیشین آمریکا در این شبکه اجتماعی برای همیشه به حالت تعلیق در می آید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۲۰:۱۵    
اختتامیه سی و نهمین جشنواره فیلم فجر روز چهارشنبه (22 بهمن) در برج میلاد تهران برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۲۰:۱۰    
مرکز لرزه نگاری اروپا مدیترانه اعلام کرد زمین لرزه ای به قدرت 6.2 ریشتر روز چهارشنبه در جنوب غربی سوماترا در اندونزی رخ داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۹:۵۰    
سخنان حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان که امروز در مراسم بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان شد، بازتاب گسترده ای در رسانه های عربی منطقه داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۹:۳۵    
سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران با رئیس جمهوری عراق در زمینه همکاری های قضایی و حقوقی بحث و تبادل نظر کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۹:۳۵    
سی ونهمین دوره جشنواره فیلم فجر در شرایطی متفاوت از تمام دوره های قبل با مهمان هایی اندک به پایان راه رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۹:۳۰    
مدیر مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای اعلام کرد: میزان ترددهای وسایل نقلیه مختلف در روز گذشته نسبت به روز قبل از آن (20 بهمن ماه) شش درصد یافته است که در این میان محورهای شمالی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۹:۰۵    
واکسن روسی اسپوتنیک وی تا پیش از تائید کارایی حدودا 91 درصدی آن در بسیاری از کشورهای جهان از جمله کشورهای غربی چندان جدی گرفته نمی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۸:۵۵    
سعید جلیلی گفت: اصلا حتی اگر آمریکا به برجام هم برگردد، باز می خواهد 1500 تحریم علیه ملت ایران اعمال کند. ملت ما با هوشمندی همیشگی خود متوجه است که تمام این ها از تزویر آمریکا ناشی می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۸:۵۰    
امروز ویدئویی از مهرداد میناوند و همسرش منتشر شده که باعث دلخوری خانم شبنم کمانگر شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۸:۵۰    
رسانه ها و مطبوعات جهان به طور گسترده مشارکت مردم ایران در راهپیمایی امروز را که به خاطر شیوع بیماری کرونا با فاصله گذاری اجتماعی و به شکل خودرویی و موتوری انجام شد، مورد توجه قرار دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۸:۴۵    
رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: 55 نفر از محکومان محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیروهای مسلح و سازمان تعزیرات حکومتی این استان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۸:۳۵    
رییس اداره بهزیستی نیشابور گفت: در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی که حاکی از آزار و اذیت کودک کار در یک مغازه است، درصدد شناسایی و دستگیری وی هستیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۸:۲۵    
جمعی از اعضای جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا در ادامه رویکرد خصمانه خود درقبال ایران، از رئیس جمهور کشورشان خواستند تا به برجام بازنگردد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۸:۲۰    
ظریف در توئیتی نوشت: پس از تراژدی پرواز پی اس 752، من و بسیاری دیگر تأکید کردیم که تمام احتمالات، از جمله نفوذ خارجی و مداخله الکترونیکی، باید مورد تحقیق قرار گیرد (فارغ از فایل صوتی جعلی).
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۸:۰۰    
سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در یک توییت با انتقاد از توهین به رئیس جمهوری در راهپیمایی 22 بهمن نوشت: با وجود تاکید رهبر انقلاب بر حفظ حرمت ها و پرهیز از بدزبانی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۸:۰۰    
براساس اعلام نرم افزار ماسک، مشهد از روزشنبه، 25 بهمن ماه در وضعیت آبی قرار می گیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۷:۴۵    
وزیر اطلاعات با حضور در تلویزیون از شماری از فیلم ها و سریال هایی که با سفارش و حمایت این نهاد امنیتی تولید شده اند، نام برد. فهرستی که البته تنها تولیدات سال های اخیر را شامل می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۷:۴۰    
رییس مرکز اورژانس تهران از مراجعه 116 نفر به نیروهای مستقر اورژانس در سطح پایتخت خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۷:۱۰    
پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی، بسیاری از این ابزارهای جاسوسی در اروپای شرقی نابود شد اما برخی دیگر به موزه نیویورک راه یافتند که در ژانویه 2019 افتتاح شد اما به دلیل همه گیری کرونا سال گذشته بسته ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۷:۰۰    
رئیس جمهوری تایوان امروز (چهارشنبه) در پیامی به مناسبت آغاز سال نوی چینی به هنگ کنگی ها گفت، گرچه دموکراسی کامل نیست اما "بهترین سیستم بشریت است" و آنها باید ایمان خود را حفظ کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۶:۵۵    
آیین بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به علت شیوع ویروس کرونا با رژه موتورسواران و خودرو ها صبح امروز در سراسر کشور و همچنین با رژه قایق های تند رو در جزیزه کیش برگزار شد
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۶:۵۵    
خاویر ماسکرانو مدعی شد بایرن مونیخ بهترین تیم دو سال اخیر فوتبال اروپا بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۶:۵۰    
رئیس کمیته روابط با ایران در پارلمان اروپا با بیان اینکه واشنگتن باید گام اول در رابطه با برجام را بردارد افزود: مذاکره با ایران باید اکنون آغاز شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۶:۵۰    
مراسم روز 22 بهمن و بزرگداشت چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، در تهران و سراسر کشور برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۶:۴۵    
مربی لیورپول روز تلخی داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۶:۴۵    
هیات عمومی دیوان عدالت اداری در حکمی، نامه رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا که بر مبنای آن کارشناسان تصادفات ملزم به تعیین سهم آموزشگاه های رانندگی در تصادفات رانندگی شده بودند را مغایر قانون و خارج ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۶:۴۰    
جنازه کاسیا لنهاردت، نامزد ژروم بواتنگ در آپارتمانش در برلین پیدا شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۶:۴۰    
منابع عربستان سعودی از حمله به فرودگاه بین المللی أبها و آتش گرفتن یک هواپیمای مسافربری این کشور خبر دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۶:۳۵    
سلطان عمان با ارسال پیامی برای حجت الاسلام و المسلمین روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران ، چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به مردم، دولت و مقامات کشورمان تبریک گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۶:۳۵    
علی کریمی سعی کرده همواره بدنش را روی فرم نگه دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۶:۲۰    
پیروزی های پرسپولیس در این فصل با حداقل فاصله بدست آمده و تیم یحیی به شکل میلی متری و به اصطلاح فوتبالی ها اقتصادی رقبای خود را از پیش رو برداشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۶:۲۰    
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: جسد یک راننده وانت داخل خودرو در انتهای دره ای در منطقه تفریحی و توریستی عباس آباد شهر همدان کشف شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۶:۱۵    
مدیرعامل باشگاه استقلال امروز در تمرین تیمش شرکت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۶:۰۵    
وزیر دفاع روسیه و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) در تماس تلفنی درباره شرایط منطقه خاورمیانه با یکدیگر گفتگو کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۵:۵۵    
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس یکی از بهترین بازیکنان تیمش در دیدار مقابل اینتر بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۵:۵۵    
تداوم شیوع ویروس کرونا در ایران موجب شد تا بسیاری از مراسمی که سال هاست در کشورمان برگزار می شود، شکل و شمایل متفاوتی به خود بگیرد؛ از مناسبت های مذهبی گرفته تا جشنواره های مختلف فجر ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۵:۵۰    
رسانه های امارات از ایجاد تغییرات جزئی در دستگاه دیپلماسی این کشور حاشیه خلیج فارس خبر دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۵:۵۰    
مقتدا صدر رهبر جریان صدر امروز ( چهارشنبه) در گفت وگوی مطبوعاتی در شهر نجف اشرف گفت که عادی سازی مناسبات میان عراق و رژیم صهیونیستی ممنوع است .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۵:۴۰    
تنها ورزشکار زن مدال آور ایران در تاریخ المپیک که از یک سال پیش به دولت آلمان درخواست پناهندگی داده بود، با تایید شدن خواسته اش حالا می تواند زیر پرچم پناهندگان در رقابت های جهانی شرکت کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۵:۳۵    
رئیس مجمع بسیجیان استان اصفهان گفت: کشور به یک دولت جوان انقلابی با سه ویژگی نشاط، کارآمدی و خستگی ناپذیری نیاز دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۵:۳۰    
رییس مرکز اورژانس تهران از مراجعه 66 نفر به نیروهای اورژانس مستقر در مراسم روز 22 بهمن خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۵:۳۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه به ادعای اخیر بنگاه خبری CBC کانادا در خصوص حادثه تلخ سقوط هواپیمای اوکراینی واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۵:۳۰    
مرکز مدیریت بیماریهای واگیر وزارت بهداشت جزئیات برنامه واکسیناسیون کرونا را اعلام کرد. بر اساس این برنامه تا یکسال آینده با تامین 120 میلیون دوز واکسن کرونا حدود 60 میلیون نفر واکسینه می شوند به طوری ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۵:۲۵    
با توجه به اتمام مراحل ساخت آزادراه کنارگذر جنوبی تهران و اعلام آمادگی پیمانکار و وعده های داده شده باید دید این مسیر آزادراهی افتتاح خواهد شد و به گفته مسئولان گره بزرگ ترافیکی تهران و البرز باز ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۵:۲۵    
در شرایطی که تصاویر و فیلم هایی از تخلفات صورت گرفته برخی ایرلاین ها در زمینه رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی در فضای مجازی منتشر می شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۵:۲۵    
رئیس دفتر رئیس جمهور تاکید کرد :چهل و دو سالگی انقلاب، فرصت مناسبی برای بازخوانی شعارها و ایده ها و آرمان هایی است که موتور محرکه این انقلاب بودند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۵:۲۵    
سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به نقش سفرها و ترددهای بین شهری در افزایش شیوع کرونا در کشور از مردم خواست تا در تعطیلات آخر هفته به سفر نروند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۵:۱۵    
بنیانگذار شرکت سرمایه گذاری ارزهای رمزنگاری شده "گلکسی دیجیتال" پیش بینی کرد که قیمت بیت کوین تا پایان سال می تواند از 100 هزار دلار عبور کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۵:۱۵    
نشریه چینی گلوبال تایمز در صفحه توئیتر خود نوشت ما ژائو معاون وزیر امور خارجه چین و رابرت مالی نماینده ویژه دولت بایدن در امور ایران، امروز در باره برجام تلفنی گفت وگو کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۵:۱۵    
آژانس تحقیقاتی دارپای وزارت دفاع آمریکا از برنامه ریزی برای تولید پهپادهایی خبر داده که در ارتفاع بالا به هوا پرتاب شده و مجهز به موشک هایی قدرتمند هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۵:۱۰    
کمبود سرنگ های ویژه تزریق واکسن فایزر موجب شده که تعداد کمتری از مردم ژاپن قادر به دریافت این واکسن باشند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۵:۱۰    
نایب رئیس برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه سال آینده تا 40 روز باقی مانده از سال نهایی می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۵:۱۰    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به شرایط آب و هوایی کوهستان ها طی چند روز آینده گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۵:۰۵    
عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در گفت و گو با شبکه تلویزیونی بین المللی سی جی تی ان چین به دولت بایدن هشدار که داد که زمان حفظ برجام رو به پایان است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۵:۰۵    
رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی از مردم به عنوان تکیه گاه اصلی نظام اسلامی یاد کرد و گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۴:۳۰    
بازار خودروها ماه هاست که در رکود فرو رفته و میزان معاملات به حداقل رسیده، این روزها فقط کسانی که مصرف کننده واقعی هستند، نسبت به خرید خودرو اقدام می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۴:۱۵    
وضعیت داریوش شجاعیان برای بازی کردن مقابل سپاهان هنوز به طور دقیق مشخص نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۴:۰۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه ادعای اخیر بنگاه خبری CBC کانادا درباره حادثه تلخ سقوط هواپیمای اوکراینی را خلاف واقع عنوان کرد و گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۴:۰۰    
وزیر امور خارجه با بیان اینکه آمریکا از شکست حداکثری ترامپ درس بگیرد نه اینکه به آن گرایش داشته باشد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۴:۰۰    
سفیر اسبق ایران گفت: اقدام بایدن بالاترین فرمان و اراده ای است که من در سال های اخیر در مورد جنگ یمن از سوی دولت امریکا می بینم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۴:۰۰    
رجب طیب اردوغان رییس جمهوری ترکیه گفت که یکی از اهداف برنامه فضایی کشورش فرود در ماه با استفاده از توان داخلی تا پایان سال 2023 است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۳:۵۵    
رئیس جمهور آمریکا عصر امروز (چهارشنبه) برای نخستین بار به عنوان فرمانده کل قوا از پنتاگون بازدید می کند، رهبری ارتش را در شرایطی که از آشوب سال های ریاست جمهوری ترامپ دور می شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۳:۵۵    
بر اساس اعلام صرافی ملی قیمت فروش هر دلار آمریکا 24 هزار و 100 تومان و هر یورو 29 هزار و 100 تومان تعیین شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۳:۵۵    
جانشین رئیس بسیج مستضعفین با بیان اینکه از زمان پیروزی انقلاب تا امروز قدرت های استکباری با ما در حال مبارزه و جنگ هستند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۳:۵۰    
با آمار بالای شیوع کرونا، شناسایی گونه های جهش یافته و روند کند واکسیناسیون در اروپا، دورنمای کاهش محدودیت های قرنطینه و بازگشت به شرایط عادی در سال 2021 میلادی کمرنگ شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۳:۵۰    
آیا رئیس جمهوری آمریکا موفق می شود فروش سلاح به امارات وسعودی و جنگ به رهبری ائتلاف سعودی علیه ملت یمن را که در6 سال گذشته زیرساخت های این کشور را از بین برده وآن را به یکی از فقیرترین کشورهای جهان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۳:۴۵    
حاکم و دیگر مقامات ارشد اماراتی در پیام هایی به رئیس جمهور کشورمان سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۳:۴۵    
وزیر خارجه قطر ضمن بیان اینکه ایران کشور همسایه قطر است و مسائل منطقه بر این کشور بازتاب دارد، گفت که ارتباطات با ایران و آمریکا متوقف نشده و همچنان در جریان است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۳:۴۰    
هیأت دولت عربستان سعودی ضمن تکرار ادعاهای همیشگی خود علیه ایران، مدعی شد که باید به عنوان یک عضو اصلی در هرگونه مذاکره احتمالی با ایران حضور داشته باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۳:۴۰    
تصویری از جانشین فرمانده کل سپاه در راهپیمایی 22 بهمن منتشر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۳:۰۵    
عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: در مسئله ی انتخابات گاهی بعضی ها زمزمه های شیطانی دارند که ما شرکت نمی کنیم و برخی هم تحلیل نادرست دارند که حضور زیر 50 درصد خواهد بود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۳:۰۰    
اتحادیه تهیه کنندگان سینمای ایران در آستانه پایان سی و نهمین جشنواره فیلم فجر اطلاعیه ای را با موضوع اکران فیلم های سینمایی در روزهای کرونایی منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۲:۵۵    
گزارش سازمان بهداشت جهانی درباره اینکه ویروس کرونا منشاء آزمایشگاهی ندارد، به مذاق دولت بایدن خوش نیامد تا آنجا که کاخ سفید مدعی شد باید یک تیم کارشناسی آمریکایی به چین اعزام شود!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۲:۵۰    
پس از سیل فروردین 98 پلدختر که خسارات زیادی را به همراه داشت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دیواره ای به طول 2300 متر با اعتبار 160 میلیارد تومان در مسیر رودخانه کشکان احداث کرد که به ایمن سازی شهر در ...
  • ۱