چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۲۲:۱۵May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 9 آذر 1400 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 آفتاب نیوز 31 فروردین 1400 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 31 خرداد 1400 آفتاب نیوز 31 تیر 1400 آفتاب نیوز 31 مرداد 1400 آفتاب نیوز 31 شهریور 1400 آفتاب نیوز 30 مهر 1400 آفتاب نیوز 30 آبان 1400 آفتاب نیوز 30 دی 1400 آفتاب نیوز 30 بهمن 1400 آفتاب نیوز 29 اسفند 1400 آفتاب نیوز 1 آذر 1400 آفتاب نیوز 2 آذر 1400 آفتاب نیوز 3 آذر 1400 آفتاب نیوز 4 آذر 1400 آفتاب نیوز 5 آذر 1400 آفتاب نیوز 6 آذر 1400 آفتاب نیوز 7 آذر 1400 آفتاب نیوز 8 آذر 1400 آفتاب نیوز 9 آذر 1400 آفتاب نیوز 10 آذر 1400 آفتاب نیوز 11 آذر 1400 آفتاب نیوز 12 آذر 1400 آفتاب نیوز 13 آذر 1400 آفتاب نیوز 14 آذر 1400 آفتاب نیوز 15 آذر 1400 آفتاب نیوز 16 آذر 1400 آفتاب نیوز 17 آذر 1400 آفتاب نیوز 18 آذر 1400 آفتاب نیوز 19 آذر 1400 آفتاب نیوز 20 آذر 1400 آفتاب نیوز 21 آذر 1400 آفتاب نیوز 22 آذر 1400 آفتاب نیوز 23 آذر 1400 آفتاب نیوز 24 آذر 1400 آفتاب نیوز 25 آذر 1400 آفتاب نیوز 26 آذر 1400 آفتاب نیوز 27 آذر 1400 آفتاب نیوز 28 آذر 1400 آفتاب نیوز 29 آذر 1400 آفتاب نیوز 30 آذر 1400 
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۱۴:۳۰    
بنابر اعلام وزارت بهداشت، متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 79 بیمار کووید19 در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 130 هزار و 356 نفر رسید.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۷:۱۰    
درچهارچوب هفته هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال، دو تیم ذوب آهن و مس رفسنجان یکشنبه 14 آذرماه ماه در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۳ - ۱۳:۰۰    
از تاریخ 13 دی ماه سالجاری، تولیدکنندگان و عرضه کنندگان کالاهای موضوع بند (الف) ماده 9 قانون مالیات بر ارزش افزوده، مکلف به درج برچسب معافیت از این مالیات روی بسته بندی کالاهای مذکور هستند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۳ - ۱۱:۰۰    
شرکت اسپات که از سال 1395 و با نام رسمی سامان پویش تأمین آغاز به فعالیت نموده است، امسال در حالی پنجمین سالگرد تأسیس خود را جشن گرفت که در مقایسه با سال های نخست فعالیت خود پیشرفت و توسعه قابل توجهی ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۳ - ۰۹:۲۰    
تغییرات اتوبوسی زاکانی صدای شورای شهر تهران را هم درآورد!
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۲۲:۰۰    
نظارت منظم بر سطح کلسترول خون برای افراد مبتلا به "بیماری عروق کرونر قلب" (Coronary artery disease)، ضروری است و معمولا به نمونه گیری از خون نیاز دارد ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۷:۴۵    
یک عقاب طلایی توانست بزمجه را شکار کند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۷:۴۰    
ویدئوی تجزیه لاشه حیوانات پس از گذشت چند هفته قابل مشاهده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۷:۲۵    
نمایشگاه صنایع معدنی در زنجان با حضور 100 شرکت داخلی و نمایندگانی از چین و ترکیه و نیجریه برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۶:۴۵    
دو سگ نگهبان، با محاصره شیر کوهی، از نزدیک شدن آن، به خانه مسکونی جلوگیری کردند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۵:۵۰    
یک ببر گرسنه یک گراز بالغ را زنده خورد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۴:۱۵    
ویدئویی از انجام حرکات رزمی توسط دو حیوان آماده و منتشر شده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۴:۱۰    
یک راننده مار هایی را که جاده را مسدود کرده بودند، به طبیعت بازگرداند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۳:۵۵    
خوک های ویتنامی، نژاد های خاصی هستند و در مدت زمان کوتاهی به بلوغ می رسند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۲:۰۰    
زعفران یا “طلای سرخ” یکی از ادویه هایی است که از زمان باستان با رنگ، طعم و خواص دارویی شناخته شده بود، نود و پنج درصد زعفران جهان در ایران تولید و صادر می شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۱:۰۰    
یک مطالعه جدید فواید و مضرات نمک سفید و صورتی را به تفکیک اعلام کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۰:۵۵    
مطالعات تحقیقاتی اخیر نشان داده که پروتئین هایی به نام آنتی بادی که توسط سیستم ایمنی تولید می شود ممکن است در آسیب ریه AE-IPF دخیل باشند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۰:۵۵    
محققان دانشکده پزشکی و جراحی دانشگاه کلمبیا به این نتیجه رسیده اند که استرس روانی با سفید شدن مو مرتبط است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۰:۵۰    
محققان راه های جدیدی را برای تشخیص و درمان بیماری های کلیوی مرتبط با لوپوس کشف کردند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۰:۴۰    
محققان می گویند که گربه ها نیز از بیماری های روانی رنج می برند و درجه ای از روان پریشی دارند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۰۰:۲۰    
وقوع توفان شدید در استانبول ترکیه موجب تخریب سقف یکی از رستوران های این شهر شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۱ - ۲۰:۵۵    
بنزین پرمصرف ترین و حیاتی ترین مصرف خودروهاست و پس از روغن موتور به عنوان نیاز اصلی خودرو در جایگاه دوم قرار دارد و مانند خون در رگ های خودرو در جریان است و ناخالصی و تقلبی بودن این دو نیاز حیاتی و ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۱ - ۱۷:۴۵    
فیلمی از پاره شدن اتصال یک چترباز از بالون، منتشر شده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۱ - ۱۷:۴۰    
یک مرد جوان از حادثه دیروز توفان ترکیه جان سالم بدر برد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۱ - ۱۱:۳۵    
دیدار دو تیم آلومینیوم اراک و ذوب آهن اصفهان با تساوی بدون گل به پایان رسید.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۱ - ۱۱:۳۰    
سید بهمن ابطحی جوانی است که از کودکی به همراه پدر بزرگ خود استاد قربانعلی کرم پور عمرانی، در روستای دیوا بندپی بابل، مشغول به نمدمالی است تا این هنر رو به فراموشی را زنده نگه دارند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۰ - ۲۳:۵۰    
رشد سالانه نقدینگی در کشور در اولین ماه پاییز به بی سابقه ترین سطح خود در یک دهه اخیر رسید. بررسی آمار پایه پولی در این ماه نیز نشان از روند رو به رشد این متغیر در سه ماه گذشته داشته است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۰ - ۲۲:۴۵    
با تلاش کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی البرز، یکی از سارقان حرفه ای در ایام مرخصی خود از زندان اقدام به 20 فقره سرقت از منازل مناطق مرفه نشین کرج کرده بود دستگیر شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۰ - ۱۸:۴۵    
بسیاری از افراد در سراسر جهان، از اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ استفاده می کنند، اما یک مشکل رایج برخی کاربران که نمی دانند چگونه باید حل شود این است که وقتی پیامی را در واتس اپ باز می کنند و میبینند ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۰ - ۱۸:۲۰    
یکی از خوشمزه ترین و در عین حال سالم ترین دسر ها انواع کمپوت است که به راحتی می توانیم در خونه درست کنیم. در ادامه طرز تهیه کمپوت سیب آموزش داده شده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۰ - ۱۶:۵۰    
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گیلان از کشف بیش از 182 کیلوگرم هروئین در خروجی مرز آستارا توسط یگان حفاظت گمرک خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۰ - ۱۶:۲۵    
جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه از مرکز اسناد سازمان اوقاف و امور خیریه بازدید کردند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۰ - ۱۶:۲۰    
مصاف تیم های پدیده و فجرسپاسی با تساوی بدون گل به پایان رسید.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۰ - ۱۵:۴۰    
طارق عبدالباسط عبدالصمد، پسر مرحوم عبدالباسط عبدالصمد اظهار کرد: پدرم صدای شاخصی داشت و حتی غیر مسلمانان هم از صوتش تأثیر می پذیرند و تلاوت پدرم تأثیر خوبی بر آن ها دارد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۰ - ۱۵:۱۰    
روابط عمومی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در پاسخ به نامه موسسات تاریخی درباره عذرخواهی مرحوم آذری قمی از رهبری، اطلاعیه ای منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۰ - ۱۴:۳۵    
نمایشگاه بین المللی خرما در بوشهر آغاز به کار کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۰ - ۱۴:۲۰    
مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران گفت: رئیسی، در روزهایی که تهران از شدت آلودگی هوا خفه شده و اوضاع حمل ونقل عمومی بحرانی است ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۰ - ۱۱:۰۵    
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ضمن بیان اینکه از اواخر امروز (10آذر) در بیشتر نقاط کشور وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۰ - ۱۱:۰۰    
میزان عرضه صیفی جات در میادین افزایش یافته، اما از سوی دیگر تقاضا نیز کاهش یافته است. کاهش قدرت خرید مردم، 50 درصد مصرف میوه را در کشور کاهش داده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۰ - ۱۰:۵۰    
ارزش ارزهای دیجیتالی مهم برای سومین روز متوالی صعودی باقی ماند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۰ - ۱۰:۴۵    
شاخص کل بورس با ریزش 4700 واحدی در سطح یک میلیون و 352 هزار واحد قرار گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۰ - ۱۰:۴۰    
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با تأکید بر این که سیاست قطعی ایران و راهبرد محوری وزارت نفت، گسترش همکاری با همسایگان و دیگر کشورها در حوزه انرژی است ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۰ - ۱۰:۲۰    
این 30 فیلم اکران شوند، به مجلس احضار می شوید . این عنوان خبرساز، صحبت های بیژن نوباوه، نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و از اعضای فعلی شورای پروانه نمایش، خطاب به وزیر ارشاد است ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۰ - ۱۰:۱۵    
نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی در وین امروز گفت: آمریکا آمادگی خود را اعلام کرده که در ازای بازگشت ایران به اجرای تعهدات خود بر اساس توافقنامه هسته ای ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۰ - ۰۹:۲۰    
حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در یادداشتی از روزنامه شرق به خاطر توصیفاتی در مورد علی باقری کنی، معاون سیاسی وزیر امور خارجه به شدت انتقاد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۰ - ۰۹:۱۵    
سخنگوی نیروی انتظامی به برخی از ابهامات درباره برخورد پلیس با دوردور خودروها پاسخ داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۰ - ۰۸:۴۰    
مراسم افتتاحیه جام جهانی فوتبال کشورهای عربی در شرایطی در قطر برگزار شد که میزبان در حضور رییس فیفا به بهترین شکل مراسم را به انجام رساند تا نشان دهد برای میزبانی جام جهانی 2022 آماده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۰ - ۰۸:۳۵    
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در اولین جلسه شورای هماهنگی معاونین؛ مدیران ارشد خطوط هفتگانه و مدیران مستقل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه بر ضرورت پیگیری هوشمندسازی متروی تهران ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۰ - ۰۸:۳۵    
سفیر چین در ایران در دیدار با رییس فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی بر توسعه روابط و همکاری این رشته تاکید و به منظور برگزاری اردوهای مشترک ورزش های زمستانی میان دو کشور رایزنی کردند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۰ - ۰۸:۳۵    
سید حسن مدرس از نامدارترین رجال سیاسی و مذهبی ایران و روحانی مبارز شیعه است که در سال 1249 خورشیدی برابر با 1287 قمری در شهر زواره (در قریه سرابه کچو از توابع شهرستان اردستان) از توابع استان اصفهان ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۰ - ۰۸:۳۵    
روستای قاهان قم در مسیر جاده ساوه و از توابع شهر جعفریه، به دلیل وجود تنگه قاهان یکی از مقاصد گردشگری مطرح و پر بازدید استان است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۲۳:۵۵    
هفته پانزدهم رقابت های فوتبال سری آ ایتالیا، با برگزاری دو دیدار آغاز شد که طی آن تیم های آتالانتا و فیورنتینا از سد حریفان خود گذشتند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۲۳:۵۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی با انتشار پیامی در خصوص بازگشت طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی به مرکز پژوهش های مجلس توضیحاتی را ارائه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۲۳:۴۵    
یک قطعه زمین که شش دانگ برای شماست. حدود 600 متر زمین دست نخورده و بکر که شما می توانید رویاهایتان را آنجا برآورده کنید.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۲۳:۲۰    
25 قانونگذار جمهوری خواه کنگره در نامه ای به جو بایدن رئیس جمهور آمریکا کاخ سفید را به پنهان کاری در ارائه اطلاعات درباره مذاکرات وین متهم کردند متعهد شدند از هرگونه لغو تحریم های ایران جلوگیری کنند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۲۳:۱۵    
شهردار پایتخت از اعلام آمادگی تهران برای میزبانی اجلاس جهانی گردشگری خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۲۳:۱۵    
بازار ارز و طلای تهران امروز سه شنبه 9 آذر 1400 با اخبار برجام شاهد زلزله قیمتی دلار، قیمت سکه و قیمت طلا بود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۲۳:۱۰    
یک منبع امنیتی امروز، سه شنبه اعلام کرد، کاروان حمایت لجستیکی نیروهای آمریکا هدف انفجار بمب در استان بابل قرار گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۲۳:۰۰    
وبسایت سازمان رادیو و تلویزیون دولتی ترکیه در گزارشی در سالروز ورود نیروهای نظامی ایران به جزایر بوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک، این جزایر را متعلق به امارات دانست.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۲۲:۵۵    
مشاور رئیس امارات متحده عربی مدعی شد که به زودی هیاتی از امارات به ایران در چهارچوب بهبود روابط میان دو کشور اعزام خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۲۲:۵۵    
رئیس جمهوری روسیه امروز از علت موفقیت سیاست روسیه در خاورمیانه پرده برداشت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۲۲:۵۵    
یک رسانه صهیونیستی روز دوشنبه در تحلیلی قرارداد سوآپ گازی ایران با ترکمنستان و باکو را بسیار مهم ارزیابی کرد و نوشت، این قرارداد دستاورد های سیاسی برای تهران دارد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۲۲:۵۰    
شبکه ورزشی تلویزیونی روسیه به بررسی انتقال احتمالی مهاجم ایرانی زنیت در ماه آینده میلادی پرداخت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۲۲:۲۵    
وزیر امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد که براساس ابلاغ به مرکز دادخواهی مالیاتی، باید شکایات تولیدکنندگان درباره مالیات در کمتر از یک ماه بررسی شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۲۲:۲۰    
ماموران پلیس پیشگیری تهران بزرگ 10کیلوگرم موادمخدر را از سه کاپشن در یک خانه کشف و ضبط کردند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۲۱:۴۵    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور در خصوص افزایش آلودگی هوا هشدار داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۲۱:۲۰    
ساعت 18:34 امروز زلزله ای به بزرگی 4،1 ریشتر در عمق 10 کیلومتری زمین، منطقهٔ زرین رود واقع در مرز استان های قزوین و زنجان را لرزاند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۲۱:۱۰    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از تدوین پیش نویس مقررات ملی کاهش خطر فرونشست برای جلوگیری از گسترش خطرات طبیعی و سیاست گذاری ها مورد نظر در این باره خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۲۱:۰۵    
توپ طلا یکی از معتبرترین جوایز انفرادی فوتبال است که مراسم اهدای آن سال 2020 به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار نشد، اما امسال بار دیگر علاقمندان به فوتبال شاهد برگزاری این مراسم بودند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۲۱:۰۵    
درازنو، دهکده ای ییلاقی و کوهستانی در بالاترین ارتفاعات کردکوی استان گلستان که در هر چهار فصل سال به دلیل محیط طبیعی زیبای و بکر خود، پذیرای گردشگران و مسافران بسیار است ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۲۰:۵۰    
رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران می گوید سیاست گذاری های اشتباه در حوزه انرژی و ناتوانی در کاهش مصرف گاز در داخل، باعث شده فرصت تبدیل شدن ایران به هاب انرژی منطقه از دست برود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۲۰:۵۰    
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تربت حیدریه گفت: دبیرخانه ملی گردشگری زعفران تا پایان امسال در خراسان رضوی، به عنوان دارنده بیشترین کشتزارهای این محصول در کشور، راه اندازی می شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۲۰:۵۰    
یک دیپلمات پیشین کشورمان گفت: دولت آقای رئیسی ممکن است سیاست های متفاوتی با دولت آقای روحانی داشته باشد اما در مورد برجام سیاست آنها یکی است و آن هم اجرای برجام نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۲۰:۴۵    
ستاره سال های دور قرمزهای آنفیلد جان خود را از دست داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۲۰:۴۰    
تالاب عشق آباد که در 25 کیلومتری مرکز شهرستان ری قرار دارد، از مناسب ترین مقاصد برای پرنده نگری به شمار می آید.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۲۰:۲۵    
اسرائیل که باوری به نتیجه بخش بودن مذاکرات هسته ای ندارد کماکان تهدید نظامی را علیه ایران مطرح می کند ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۲۰:۰۵    
میخائیل اولیانوف اظهار داشت که روند کاری با هدف بازگشت به برجام آغاز شده است. او در عین حال هشدار داد که این کار [بازگشت به برجام] به دلیل اختلافات عمده [بزرگ] بین ایران و مشارکت کنندگان غربی بر سر ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۲۰:۰۰    
اولین نشست اصحاب رسانه با سخنگوی دولت در ساختمان کوثر نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۱۹:۵۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه، کشته شدن 15 نفر از سرنشینان باگرد نظامی جمهوری آذربایجان را تسلیت گفت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۱۹:۵۰    
کمیساریای عالی انتخابات عراق سرانجام در یک کنفرانس خبری نتایج نهایی انتخابات پارلمانی 2021 را اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۱۹:۴۵    
مدیرکل دفتر بازسازی و حفاظت از ذخایر ژنتیکی آبزیان سازمان شیلات گفت: صادرات محصول خاویار طی یک سال گذشته 16 میلیون دلار برای کشور ارزآوری داشت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۱۹:۴۵    
نیروی مرزبانی و دادستان کل جمهوری آذربایجان بعد از گذشت ساعاتی از انتشار خبرها درباره سقوط بالگرد نظامی این کشور حین پرواز تمرینی، شمار تلفات این حادثه را اعلام کردند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۱۹:۴۰    
پوتین توسعه زیرساخت های نظامی ناتو در اوکراین را خط قرمزی دانست که امیدوار است از آن عبور نشود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۱۹:۴۰    
گردان های حزب الله عراق بیانیه ای را درباره اعلام نتایج تحقیقات حمله به منزل نخست وزیر عراق صادر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۱۹:۳۰    
سفر حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رییس جمهوری به لرستان به تعویق افتاد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۱۹:۳۰    
رییس جمهوری با اشاره به لزوم مشخص بودن ارتباط شورای عالی انقلاب فرهنگی با دستگاه ها و بخش های مختلف کشور خواستار تعریف و تدوین نسبت بین شورای عالی انقلاب فرهنگی با قوای سه گانه و سایر دستگاه های ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۱۹:۲۵    
همدان مسئول شبکه لرزه نگاری استان همدان از وقوع زمین لرزه ای به بزرگی 3.9 دهم ریشتر در حوالی جوکار خبرداد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۱۹:۲۵    
در ادامه دیدارهای دو جانبه هیات کشورمان با طرف های حاضر در وین، علی باقری و انریکه مورا با یکدیگر دیدار کردند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۱۹:۰۵    
محمد مرندی که همراه هیات مذاکره کننده در وین حضور دارد، گفت: معتقدم مدیریت مذاکرات این دفعه قاطعانه تر از خطوط قرمز حفاطت خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۱۹:۰۵    
این روز ها با رسیدن به اوج فصل برداشت محصولات کشاورزی از مزارع هشت بندی استان هرمزگان به ویژه محصول خیار، میادین تره بار واقع در این منطقه شب های شلوغ و پرترافیکی را پشت سر می گذرانند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۱۹:۰۰    
رودخانه زهره در هندیجان خوزستان به دلیل تغییرات زیست محیطی و اقلیمی، خشک شده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۱۸:۵۰    
معاون استاندار تهران از برگزاری کلاس های کلیه مقاطع تحصیلی به صورت غیر حضوری در روز چهارشنبه به دلیل آلودگی هوا خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۱۸:۴۵    
دیدار تیمهای فوتبال پدیده مشهد و فجر سپاسی با نتیجه مساوی بدون گل در مشهد پایان یافت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۱۸:۴۰    
تیم های فوتبال آلومینیوم اراک و ذوب آهن اصفهان در هفته هفتم لیگ برتر تن به تساوی دادند تا تیم اراکی به جای رسیدن به رتبه دوم در جایگاه چهارم قرار گرفته و استقلال را به رده پنجم بفرستد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۱۸:۱۵    
با رای اعضای کمیسیون مشترک صیانت (حمایت از کاربران در فضای مجازی)، این طرح به مرکز پژوهش های مجلس برگشت خورد تا مواد آن براساس نظرات کارشناسان و صاحب نظران اصلاح شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۱۸:۱۵    
برخی از وقایع سال 2021 در قاب عکاسان خبری ثبت شده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۱۸:۱۵    
دو تیم فوتبال تراکتور و فولاد به تساوی بدون گل رضایت دادند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۱۸:۱۵    
سناتور جمهوری خواه کنگره آمریکا نوشت: توافق هسته ای (جو) بایدن-ایران حتی از آنچه قبلاً حاصل شده بود بدتر خواهد بود و وقتی جمهوری خواهان (در آمریکا) قدرت بگیرند، مجدداً پاره خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۱۸:۱۰    
پس از گذشت بیش از یک ماه از زلزله در اندیکای خوزستان، اکنون در روستای آرام بخش مرکزی شهرستان اندیکا که صعب العبور است و امکان جا به جایی مصالح ساختمانی در این منطقه میسر نیست ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۱۷:۵۰    
نشست سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه با حضور خبرنگاران رسانه ها برگزار شد.
  • ۱