چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۲۲:۰۷May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 22 آذر 1400 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 آفتاب نیوز 31 فروردین 1400 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 31 خرداد 1400 آفتاب نیوز 31 تیر 1400 آفتاب نیوز 31 مرداد 1400 آفتاب نیوز 31 شهریور 1400 آفتاب نیوز 30 مهر 1400 آفتاب نیوز 30 آبان 1400 آفتاب نیوز 30 دی 1400 آفتاب نیوز 30 بهمن 1400 آفتاب نیوز 29 اسفند 1400 آفتاب نیوز 1 آذر 1400 آفتاب نیوز 2 آذر 1400 آفتاب نیوز 3 آذر 1400 آفتاب نیوز 4 آذر 1400 آفتاب نیوز 5 آذر 1400 آفتاب نیوز 6 آذر 1400 آفتاب نیوز 7 آذر 1400 آفتاب نیوز 8 آذر 1400 آفتاب نیوز 9 آذر 1400 آفتاب نیوز 10 آذر 1400 آفتاب نیوز 11 آذر 1400 آفتاب نیوز 12 آذر 1400 آفتاب نیوز 13 آذر 1400 آفتاب نیوز 14 آذر 1400 آفتاب نیوز 15 آذر 1400 آفتاب نیوز 16 آذر 1400 آفتاب نیوز 17 آذر 1400 آفتاب نیوز 18 آذر 1400 آفتاب نیوز 19 آذر 1400 آفتاب نیوز 20 آذر 1400 آفتاب نیوز 21 آذر 1400 آفتاب نیوز 22 آذر 1400 آفتاب نیوز 23 آذر 1400 آفتاب نیوز 24 آذر 1400 آفتاب نیوز 25 آذر 1400 آفتاب نیوز 26 آذر 1400 آفتاب نیوز 27 آذر 1400 آفتاب نیوز 28 آذر 1400 آفتاب نیوز 29 آذر 1400 آفتاب نیوز 30 آذر 1400 
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۲۱:۵۰    
راولین راند مسابقه اتومبیل رانی آفرود کشوری صبح روز جمعه با شرکت بیش از 80 راننده از 14 استان کشور در پیست آفرود گود سیمان شیراز برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۱۵:۴۵    
معاون سرمایۀ انسانی سازمان اداری و استخدامی در توضیح حداقل و حداکثر پرداخت به کارکنان، گفت: حداقل حقوق پرداختی به کارکنان که در سامانۀ حقوق و مزایا ثبت شده است ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۱۳:۵۵    
سازمان سنجش آموزش کشور با انتشار اطلاعیه ای از تمدید مهلت ثبت نام و اعلام رشته محل های جدید و اصلاحات مربوط به مرحله پذیرش دانشجو صرفا با سوابق تحصیلی معدل کل دیپلم مقطع کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۰۹:۴۰    
یک کارشناس اقتصادی اظهار داشت: بودجه 1401 نشان می دهد سال آینده ما با تورم 40 درصدی مواجه هستیم و این میزان افزایش دستمزد ها نمی تواند هزینه خانوار را پوشش دهد و قدرت خرید مردم بالا نمی رود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۳ - ۱۹:۱۵    
محققان معتقدند افرادی که درخواب دچار آپنه می شوند، ممکن است به افسردگی دچار شوند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۳ - ۱۸:۵۵    
این مرد برای بدست آوردن بیمه عمر یک میلیون و دویست هزار دلاری همسرش دو بار قصد جان وی را کرده، اما در مرتبه اول موفق به انجام این کار نشده ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۳ - ۱۶:۱۰    
Z10 با رم 6 گیگابایتی، حافظه 128 گیگابایتی، دوربین چهارگانه، پردازنده 8 هسته ای و باتری 5000 میلی آمپر، نویدبخش حضور یک گوشی پرسرعت و قدرتمند در بازار ایران است که از هم رده های خود، بنابر کیفیت ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۳ - ۱۵:۴۵    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: از نظر من پژوهشی برای مملکت گره گشاست که به دنبال خود خلق ثروت، فناوری و اشتغال داشته باشد و نیاز روز مملکت را رفع کند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۳ - ۱۵:۰۰    
بدیهی است در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در موارد قید شده در تقاضانامه ثبت نام با مدارک متقاضی در صورت پذیرفته شدن در آزمون، قبولی وی لغو و از ادامه تحصیل متقاضی جلوگیری خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۳ - ۱۴:۱۰    
یک شیر، پس از کمین کردن، یک گوزن کودو را شکار کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۳ - ۱۳:۵۰    
بیش از 6 نفر از کارمندان انبارهای شرکت آمازون که در پی تندبادی در ایالت سنت لوئیس زیر آوار ماندند کشته شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۳ - ۱۳:۱۵    
کارکنان پتروشیمی تخت جمشید واقع در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندر امام خمینی با تجمع مقابل این شرکت اعتراض خود را نسبت به مشکلات ریالی و معیشتی اعلام کردند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۳ - ۱۲:۴۰    
حجت الاسلام محمدعلی زم پدر روح الله زم در مراسم اولین سالگرد اعدام او در هنگام سخنرانی لباس روحانیتش را از تن درآورد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۳ - ۱۲:۳۰    
امروز قیمت دلار پایین آمد، قیمت طلا 18 عیار هم کاهش یافت و هر گرم آن 1،279،500 (یک میلیون و دویست و هفتاد و نه هزار و پانصد) تومان نرخ گذاری شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۳ - ۱۱:۵۵    
نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان در پی سخنان اخیر امام جمعه اهل سنت آزادشهر پیامی صادر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۳ - ۰۹:۲۵    
رسانه ها تصاویری تکان دهنده از ویرانی ایالت کنتاکی آمریکا در اثر طوفان منتشر کرده اند؛ علاوه بر ویرانی بخش زیادی از سازه ها و مناطق مسکونی ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۲۳:۱۰    
سخنگوی دولت گفت: رصد برخی مشکلات و انتقال آن به جلسات تصمیم ساز و پیگیری حل آن ها، ممکن است نیازمند همکاری بین نهادی باشد که جلسات مشترک کاری با سایر قوا و شورای نگهبان، این نتیجه مفید را در پی دارد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۲۳:۰۵    
ترس از انسان به صورت غریزی در حیوانات وجود دارد، اما در شرایط خطرناک، حیوانات دست به دامن انسان می شوند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۲۳:۰۵    
سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به امارات متحده عربی، با هشدار جدی نسبت به هر گونه اقدامی که به تثبیت حضور مخرب و فتنه انگیز این رژیم جعلی در منطقه مهم غرب ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۲۳:۰۰    
یک شیر نر آفریقایی زیر عمل جراحی دامپزشکان قرار گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۲۲:۵۰    
نوعی میمون به نام بابون وجود دارد که نسبت به سایر میمون ها وحشی تر است و به شکار حیوانات دیگر علاقه دارد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۲۲:۴۰    
ویدئویی از صحنه شنای نورانی دلفین ها در یکی از سواحل کالیفرنیا قابل مشاهده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۲۲:۳۰    
در یک مستند حیات وحش صحنه هایی دلخراش از زنده خواری گوزن توسط کفتار ها را ببینید.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۲۲:۳۰    
اظهارات گرگیج، امام جمعه آزادشهر در خطبه های نمازجمعه درباره ماجرای ازدواج امام حسین علیه السلام با دختر پادشاه ایران، انتقادهایی را در پی داشته است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۲۲:۲۵    
پیک یک رستوران با بالا رفتن از ساختمان، به خانواده ای که در دود و آتش گرفتار شده بودند، کمک کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۲۲:۲۰    
یک پسر بچه، به دلیل عدم تعادل از روی موتور سیکلت افتاد و بلافاصله کامیون از روی کودک رد شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۲۲:۲۰    
یکی از مهم ترین مسایل حال حاضر در ایران شناخت بندر های تجاری حمل و نقل بین المللی می باشد. در ایران بنادر مهمی از جمله بندر چابهار، بندر امام خمینی، بندر لنگه ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۲۲:۱۰    
تیم ملی هندبال زنان ایران با شکست مقابل کامرون در رده سی ویکم مسابقات قهرمانی جهان - اسپانیا قرار گرفتند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۲۲:۱۰    
باشگاه منچستریونایتد اعلام کرد پس از مثبت شدن تست PCR چند تن از بازیکنان و اعضای تیم، مجموعه تمرینی کارینگتون را برای 24 ساعت تعطیل کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۲۲:۰۵    
پرخوری عصبی در واقع نتیجه استرس های عصبی و بیماری در سالمندان است. این مشکل بسیار شایع می باشد و لازم است مراقبان و پرستاران سالمند از اثرات منفی این رفتار بر سلامت سالمند آگاه بوده و برای کنترل و ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۲۲:۰۰    
کاسه های سر شور و شستشوی سر مخصوص سالن لوازم جانبی متفاوتی دارند که می تواند تجربه مثبت تری را برای آرایشگر و برای مشتری ایجاد کند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۲۱:۵۰    
امیرعبداللهیان در گفتگوی تلفنی با لاوروف خواستار جدیت هر چه بیشتر طرف غربی و ابتکار عمل طرف ها در مذاکرات وین شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۲۱:۴۰    
دروازه بان مدعی آبی ها در آستانه دیدار حساس این تیم مقابل سپاهان با انجام مصاحبه ای جنجال ساز شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۲۱:۰۰    
رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه بازگشت ایرانیان خارج از کشور بسیار سودمند و فاقد ضرر است گفت: ضروری است اقدامات و کارکردها و اختیارات شورای عالی ایرانیان برای مسئولان بخش های مختلف کشور تبیین شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۲۰:۵۰    
یک شرکت خارجی در زمینه برگزاری بازی های تدارکاتی، از فدراسیون فوتبال به علت عدم تعهد به قراردادی که مربوط به سال 96 است، در فیفا شکایت کرده و خواستار غرامت 3 میلیون یورویی شده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۲۰:۰۵    
فرمانده یگان حفاظت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از کشف و ضبط 138 قلم شیء تاریخی در استان کرمانشاه مربوط به دوره های هزاره اول قبل از میلاد، ساسانی و اسلامی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۲۰:۰۰    
دفتر نخست وزیر اسرائیل اعلام کرد، ولیعهد ابوظبی دعوت بنت برای سفر به اراضی اشغالی را پذیرفته است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۲۰:۰۰    
رییس مرکز بهداشت قم گفت: 10 تن روغن سرخ کردنی تاریخ مصرف گذشته از یک کارگاه تولید مواد غذایی در این استان کشف و توقیف شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۹:۵۵    
معاون امور اقتصادی و برنامه ریزی وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد و جمعی از مدیران ارشد این مجموعه از مرکز تحقیقات و نوآوری و خطوط تولید سایپا بازدید کرده و در جلسه ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۹:۴۵    
وزارت دادگستری رژیم صهیونیستی قصد تبلیغ طرح های فشرده ای برای احداث شهرک های جدیدی در قدس شرقی را دارد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۹:۴۵    
در شرایطی که فدراسیون فوتبال منتظر روشن شدن رای نهایی پرونده شکایت ویلموتس است یک شکایت سنگین دیگر به فدراسیون فوتبال ارسال شده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۹:۴۰    
شبکه اسکای نیوز به نقل از منابع آمریکایی اعلام کرد که واشنگتن نسبت به هرگونه تحرک یکجانبه از سوی اسرائیل علیه ایران به این رژیم هشدار داده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۹:۴۰    
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: قانون عفاف و حجاب که مصوبه مجلس نیز دارد باید ابتدا به صورت آزمایشی در بوشهر و سپس در سایر شهر های این استان محقق شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۹:۱۵    
السیلیه با گلزنی رامین رضاییان در دیدار مقابل قطر به پیروزی پرگل دست یافت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۹:۱۵    
معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران گفت: ورود کارمندان به ادارات این استان منوط به تزریق دو دز واکسن کرونا یا داشتن نتیجه تست PCR منفی مجاز است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۸:۵۰    
اسامی بازیکنان حاضر در لیست تیم استقلال تهران برای دیدار با سپاهان اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۸:۴۵    
یک وب سایت اسرائیلی جزئیات دیدار و گفت وگوی مخفیانه پادشاه مراکش و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره الجزایر را افشا کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۸:۳۵    
حساب نخست وزیر هند با 70 میلیون فالوئر هک شد و توییتی که در آن از قانونی شدن بیت کوین در این کشور گفته بود نامعتبر شناخته شده و حذف شد. هند قوانین جدیدی برای ارز های دیجیتال در نظر دارد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۸:۳۰    
فرمانده انتظامی گچساران گفت: از 45 واحد صنفی شهرستان بازدید و 4 واحدمتخلف پر ریسک پلمپ شدند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۸:۲۵    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان از ابتلای 200 نفر از دانش آموزان به بیماری کووید19 از ابتدای آبان تا بیستم ماه جاری در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۸:۱۰    
فیلم قهرمان به نمایندگی از سینمای ایران به عنوان یکی از 5 نامزد جایزه بهترین فیلم خارجی (غیرانگلیسی زبان) جوایز گلدن گلوب 2022 انتخاب شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۸:۰۰    
فرمانده انتظامی سبزوار گفت: عملیات تعقیب و گریز و تیراندازی برای دستگیری 2 سارق سیم و کابل برق، منجر به زخمی شدن یک مامور نیروی انتظامی این شهرستان شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۸:۰۰    
وزرای اتحادیه اروپا، شرکت واگنر را تحریم کردند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۸:۰۰    
آیا می دانستید که اگر در طول روز به اندازه کافی آب ننوشید دهانتان بدبو خواهد شد؟ پس سعی کنید هر روز حداقل دو لیتر آب و مایعات دریافت نمایید.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۷:۵۵    
منابع خبری اعلام کردند، پلیس سودان از گاز اشک آور علیه تظاهرکنندگانی که اطراف کاخ ریاست جمهوری در خارطوم تجمع کرده بودند، استفاده کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۷:۵۰    
مقامات بهداشتی نیوزیلند در حال بررسی ادعاهایی در مورد مردی هستند که احتمالا در یک روز 10 دز واکسن کووید19 را به جای افراد دیگر دریافت کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۷:۴۵    
با اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران زمان برگزاری 2 بازی پرسپولیس در هفته های دهم و دوازدهم لیگ برتر تغییر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۷:۴۵    
نخست وزیر انگلیس گفت: یک بیمار مبتلا به نوع امیکرون کووید 19 جان خود را از دست داده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۷:۴۰    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران از تعطیلی مهد های کودک و پیش دبستانی ها و غیر حضوری شدن مدارس برای سه روز اینده خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۷:۴۰    
ممکن است زمان رفتن به تختخواب، بر خطر ابتلا به بیماری قلبی تأثیر بگذارد. در حقیقت، محققان می گویند، یک نقطه ی طلایی برای به خواب رفتن و در عین حال حفظ سلامت قلب وجود دارد که زمانی بین ساعت 10 تا 11 ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۷:۳۵    
به همت موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز، با شناسایی آخرین نفر از اعضای یک خانواده که از یکی از شهر های استان های همجوار برای تکدیگری به تبریز می آمدند، داستان گدایی مردان چادری در تبریز تمام شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۷:۳۵    
استاد بهمن رافعی بروجنی، شاعر، نویسنده و ادیب برجسته چهارمحال و بختیاری در سن 85 سالگی درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۷:۳۰    
سخنگوی فدراسیون فوتبال توضیحاتی را درباره پرونده شکایت 3 باشگاه از بازیکن گابنی گل گهر سیرجان ارائه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۷:۲۵    
رئیس دامپزشکی شهر تهران گفت: طی بازدید از 2 کارگاه نگهداری و عمل آوری غیر مجاز در اطراف تهران، بیش از 6 تن کله و پاچه گوسفندی منجمد و مقداری سیراب- شیردان که در شرایط نامناسبی عمل آوری ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۷:۲۵    
قرعه کشی پنج محصول طرح فروش فوق العاده محصولات سایپا به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار امروز (دوشنبه) انجام شد و اسامی منتخبان پس از تائید نهایی توسط نهاد های نظارتی فردا اعلام می شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۷:۲۵    
بیش از 55 میلیون نفر در سراسر جهان با زوال عقل زندگی می کنند – سندرمی که باعث کاهش عملکرد های شناختی مانند حافظه، زبان و درک می شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۷:۲۵    
محققان آمریکایی مچ بند جدیدی را طراحی کرده اند که می تواند تشنج های ناشی از صرع را قبل از وقوع، تشخیص دهد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۷:۲۰    
دریابان علی شمخانی عصر دوشنبه در نشست سفرا و رؤسای نمایندگی های ایران در کشور های همسایه طی سخنانی با اشاره به وضعیت جهانی و تاثیرات آن بر موقعیت استراتژیک منطقه غرب آسیا بر ضرورت اتخاذ راهبرد هایی ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۷:۱۵    
نیرو های امنیتی عراق توانستند سه تونل مخفی تروریست های داعش را در غرب استان الانبار کشف و منهدم کنند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۷:۱۰    
مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان با بیان اینکه پس از بازرسی از یک داروخانه مقادیری داروی قاچاق کشف شد، گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۷:۱۰    
قرعه کشی مرحله پلی آف لیگ کنفرانس اروپا برگزار شد که در مهمترین آن ها مارسی با حریف آذربایجان رودررو خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۷:۰۵    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از آتش سوزی در کارگاه طلاسازی در میدان امام خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۷:۰۰    
وزنه بردار دسته 89 کیلو کشورمان در مسابقات قهرمانی جهان در رده نهم قرار گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۶:۳۰    
محققان دانشگاه بارسلونا در مطالعه متابولومیکس اخیرشان اظهارکرده اند رژیم غذایی غنی از گیاه(Plant-Ric Diet) با کاهش خطر ابتلا به زوال عقل مرتبط است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۶:۳۰    
اتحادیه فوتبال اروپا(یوفا) دقایقی پیش با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که به دلیل بروز مشکل فنی در نرم افزار مربوطه قرعه کشی انجام شده باطل بوده و امروز(دوشنبه) ساعت 17:30دقیقه تکرار می شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۶:۲۵    
رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با بیان این که بیش از 155 پرستار در اقصی نقاط کشور به مقام شهید مدافع سلامت نائل آمده اند ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۶:۲۰    
طبق اعلام وزارت بهداشت، ویروس کرونا تا ظهر دوشنبه (22 آذر 1400) شش میلیون و 157 هزار و 519 نفر را در ایران به طور قطعی مبتلا کرده و در مجموع تا این روز 130 هزار و 764 نفر را به کام مرگ کشانده است ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۶:۲۰    
احمدی نژاد گفت: همان هایی که مامور کنترل بازار بودند، ارزها را گران می فروختند!
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۶:۲۰    
اخیرا اظهاراتی از سیدکاظم موسوی نماینده مردم اردبیل، نیر و نمین در مجلس در خصوص ممنوعیت واردات آلات موسیقی در برخی رسانه های داخلی و خارجی منتشر شد که واکنش ها و البته تعجب بسیاری را به دنبال داشت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۶:۲۰    
سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه این کمیسیون با وزیر راه و شهرسازی درباره سامانه املاک و اسکان خبر داد و گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۶:۲۰    
در حالی که سرمایه گذاران در ترکیه در آستانه نشست بانک مرکزی این کشور در اواخر هفته جاری میلادی، نگران ارزش لیر هستند، این ارز روز دوشنبه به پایین ترین رقم خود یعنی زیر 14 لیر در هر دلار آمریکا رسید.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۶:۱۰    
در کوچه پس کوچه ها به خصوص در بافت قدیمی و سنتی شهر که قدم بزنیم، واژه های حک شده در سر در خانه ها و منازل چشم رهگذران را به خود خیره می کند که متبرک به اسامی پروردگار و ائمه معصومین است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۶:۰۰    
مراسم روز ملی صادرات روز 22 آذرماه با حضور محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۵:۵۵    
وقتی حرف از کویر و بیابان می شود؛ کمتر کسی تصور وجود رودخانه و حتی برکه را در کویر می کند. جالب است بدانید میان دنیای شگفت انگیز و جاودانِ بیابان لوت ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۵:۵۰    
داوری بازی استقلال - سپاهان به یک گزینه جنجالی سپرده شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۵:۵۰    
رئیس اداره گذرنامه دولت طالبان در شهر کابل، پایتخت افغانستان از هزاران نفر از شهروندانی که مدتهاست منتظر دریافت گذرنامه خود برای خروج از این کشور هستند خواست صبر کنند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۵:۴۵    
مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی از حضوری شدن امتحانات پایان ترم تمام دانشگاه ها با توجه به شرایطی فعلی کرونا خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۵:۴۵    
جناب خان در آخرین برنامه خندوانه، شوخی جالب و خنده داری با عثمان دمبله ستاره باشگاه بارسلونا انجام داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۵:۴۵    
مجتبی ذوالنوری عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ایران در حال حاضر روزانه 1 میلیون و 200 هزار بشکه نفت می فروشد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۵:۲۵    
بنابر اعلام وزارت بهداشت، پس از 566 روز، فوتی های روزانه کرونا در کشور به کمتر از 50 نفر رسید.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۵:۰۵    
سفیر عربستان سعودی در سازمان ملل گفت: ما مایلیم این مذاکرات را به سمت مسائل مهم تری ببریم که در برگیرنده رفتار دولت ایران در منطقه می شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۴:۵۰    
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به ارائه توضیحاتی درباره میزان درآمدهای دولت از محل عوارض خروج مسافر از کشور در سال آینده و مقایسه آن با سال های گذشته پرداخت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۴:۵۰    
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از واژگونی خودرو ماک حامل بار سوخت گازوئیل در جاده کمربندی اهواز خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۴:۵۰    
سرمربی تیم امیدهای پرسپولیس می گوید هرچه زودتر باید تکلیف مدیرعامل این باشگاه مشخص شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۴:۵۰    
سازمان هواشناسی نسبت به بارش باران و برف و وزش باد شدید در 19استان هشدار داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۴:۱۰    
حصیربافی یکی از صنایع دستی اصیل سیستانیان است که متعلق به حاشیه نشین هایی دریاچه هامون درگذشته بوده است که علاوه بر کاربرد های مختلف نقش تعیین کننده در معیشت خانواده ها داشته است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۴:۰۵    
با توجه به اینکه تورم سالانه ایالات متحده به بالاترین حد خود از سال 1982 رسیده اکنون زمان مناسبی برای بیت کوین است تا ایستادگی کند و جایگاه خود را به عنوان یک دارایی واقعی ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۴:۰۵    
برای مشتری ها مهم است که شکستگی عامدانه گوش شان غیرقابل تشخیص و تداعی کننده مبارزه ای نفس گیر روی تشک و وسط رینگ باشد ؛ راوی این جمله، استادی است که به خودش لقب پنجه طلا داده ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۴:۰۵    
نتایج یک بررسی جهانی نشان می دهد: همه گیری کووید-19، 500 میلیون انسان را دچار فقر شدید کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۴:۰۵    
رئیس جمهوری آمریکا با طرح این ادعا که "از همان ابتدا" با جنگ افغانستان مخالف بوده، گفت: هیچکس نیامد به من راهی برای اینکه چطور بدون آسیب دیدن هیچ فردی از افغانستان خارج شویم، نشان دهد.
  • ۱