پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۸:۳۲May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 16 آذر 1400 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 آفتاب نیوز 31 فروردین 1400 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 31 خرداد 1400 آفتاب نیوز 31 تیر 1400 آفتاب نیوز 31 مرداد 1400 آفتاب نیوز 31 شهریور 1400 آفتاب نیوز 30 مهر 1400 آفتاب نیوز 30 آبان 1400 آفتاب نیوز 30 دی 1400 آفتاب نیوز 30 بهمن 1400 آفتاب نیوز 29 اسفند 1400 آفتاب نیوز 1 آذر 1400 آفتاب نیوز 2 آذر 1400 آفتاب نیوز 3 آذر 1400 آفتاب نیوز 4 آذر 1400 آفتاب نیوز 5 آذر 1400 آفتاب نیوز 6 آذر 1400 آفتاب نیوز 7 آذر 1400 آفتاب نیوز 8 آذر 1400 آفتاب نیوز 9 آذر 1400 آفتاب نیوز 10 آذر 1400 آفتاب نیوز 11 آذر 1400 آفتاب نیوز 12 آذر 1400 آفتاب نیوز 13 آذر 1400 آفتاب نیوز 14 آذر 1400 آفتاب نیوز 15 آذر 1400 آفتاب نیوز 16 آذر 1400 آفتاب نیوز 17 آذر 1400 آفتاب نیوز 18 آذر 1400 آفتاب نیوز 19 آذر 1400 آفتاب نیوز 20 آذر 1400 آفتاب نیوز 21 آذر 1400 آفتاب نیوز 22 آذر 1400 آفتاب نیوز 23 آذر 1400 آفتاب نیوز 24 آذر 1400 آفتاب نیوز 25 آذر 1400 آفتاب نیوز 26 آذر 1400 آفتاب نیوز 27 آذر 1400 آفتاب نیوز 28 آذر 1400 آفتاب نیوز 29 آذر 1400 آفتاب نیوز 30 آذر 1400 
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۱۲:۳۰    
مرحله نهایی بیست و یکمین دوره رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه های کشور جام یادگار امام (ره) روز جمعه 19 آذر 1400 در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۹ - ۲۲:۴۵    
یک کروکدیل موفق شد، گوزن یالداری که مشغول خوردن آب بود، شکار کند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۹ - ۱۵:۲۰    
یک سازه فولادی فناناپذیر به ضخامت 10 متر که بر روی صفحه های گرانیتی قرار دارد، به زودی در بخشی از ساحل غربی تاسمانیا واقع در استرالیا مستقر می شود تا هر آنچه را که ما در مورد تغییرات آب و هوایی می ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۹ - ۱۰:۰۵    
مادری از نیوجرسی که به قتل دختر 5 ماهه خود اعتراف کرد به پلیس گفت که او این کار را انجام داده تا "آخرین گناه خود یعنی قتل را انجام دهد".
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۹ - ۱۰:۰۵    
تستوسترون نقشی کلیدی در قوای جنسی مردان ایفا کرده و کمبود تستوسترون زمانی رخ می دهد که سطح آن به زیر 300 نانوگرم در دسی لیتر در مردان برسد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۹ - ۱۰:۰۵    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان از آغاز دیوارچینی خانه های مسکونی مناطق زلزله زده این استان خبرداد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۹ - ۱۰:۰۵    
رژیم صهیونیستی ساخت یک دیوار زیرزمینی در مرز با غزه با هدف ادعای جلوگیری از حفر تونل را به پایان رسانده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۹ - ۱۰:۰۵    
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از همکاری مجلس و وزارت نیرو به منظور فراهم کردن شرایط بهتر برای تامین آب شرب شهرها و روستاها در بودجه سال 1401 خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۹ - ۱۰:۰۵    
تنها 10 دقیقه دویدن با شدت متوسط، جریان خون موضعی را در قشر پیش پیشانی جانبی (bilateral prefrontal cortex) افزایش می دهد. این بخش از مغز نقش مهمی در کنترل خلق و خو و عملکرد های اجرایی دارد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۹ - ۱۰:۰۵    
سازمان جهانی بهداشت در پاسخ به کمبود موقتی سرم های تزریقی در ایران، محموله ای شامل 260هزار بطری انواع سرم وریدی را به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اهدا کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۹ - ۱۰:۰۵    
نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: براساس توضیحات و گزارش میرکاظمی مقرار شد، در بودجه سال آینده اختیارات شورای برنامه ریزی و توسعه استان ها نسبت به قبل بیشتر شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۹ - ۱۰:۰۵    
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: از آنجا که افراد توانمند بسیاری در میان جامعه معلولان وجود دارند باید امور تصدی گری معلولان را به خود آن ها واگذار کرد چرا که به یقین کارها را بهتر از دستگاه های دولتی ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۹ - ۱۰:۰۵    
مدیرکل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری تهران گفت: از مسافران خارجی با دقت تست پی سی آر توسط کادر درمان مستقر در فرودگاه امام خمینی (ره) گرفته می شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۹ - ۱۰:۰۵    
مدیرکل دفتر فنی و مهندسی شرکت بازرگانی دولتی ایران از افزایش ظرفیت ذخیره سازی روغن در کشور خبر داد و گفت: احداث مخازن روغن در تهران و کرج طراحی و جانمایی شده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۹ - ۱۰:۰۵    
رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: تاکنون در راستای استفاده از ضایعات بخش کشاورزی 70 هزار تن ضایعات پوست تازه پسته در قالب سیلوسازی تبدیل به خوراک واحدهای پرواربندی دام سبک و سنگین استان شده ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۹ - ۱۰:۰۵    
سرپرست معاونت ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: برای تداوم مدال آوری بانوان ورزشکار معلول در رقابت های آینده، حمایت لازم را از آنها خواهیم داشت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۸ - ۱۹:۱۰    
جشنواره برداشت زعفران در شهرستان دزپارت در روستای قلعه سرد از توابع بخش مرکزی شهرستان دزپارت برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۸ - ۱۱:۴۵    
در این مناظره رسایی به کنایه می گوید: آقای رییسی اگر پیروز بشه، فوقش دلار میشه 5 هزار تومن! ولی به 30 هزار تومن که نمیرسه!
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۷ - ۲۱:۳۰    
رقابت های جام چوگان بمناسبت سالروز ثبت چوگان در زمره میراث ناملموس یونسکو بنام کشور ایران و با نام بازی چوگان ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۷ - ۱۸:۱۰    
کارگزاری مفید مدال طلای لیگ بورس های اروپایی-آسیایی فیاس (FEAS) سال 2021 را در بخش بازار سهام کسب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۷ - ۱۷:۳۵    
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده،آسمانی صاف تا قسمتی ابری و غبارآلود همراه با وزش باد پیش بینی می شود که موجب کاهش انباشت آلاینده های جوی و بالا ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۷ - ۱۷:۱۵    
مرضیه وحید دستجردی مشاور رئیس جمعیت هلال احمر کشور شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۷ - ۱۵:۵۰    
با اعلام باقری و مورا، هیات های مذاکره کننده ایران و 1+4 روز پنجشنبه در وین مذاکرات خود را از سر می گیرند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۷ - ۱۳:۵۵    
اعضای هیات امنای ستاد اجرایی حضرت امام(ره)، طی حکمی عارف نوروزی را به سمت سرپرست ستاد اجرایی حضرت امام(ره) منصوب کردند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۷ - ۱۱:۰۰    
ماموران کلانتری دو زن را که در خانه ای در یکی از خیابان های مرکزی شهر تهران محبوس شده بودند به همراه یک جسد کشف کردند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۷ - ۱۱:۰۰    
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: عدم اجرای بودجه قانون در مورد پرداخت بدهی دولت به صندوق های بازنشستگی با حضور نمایندگان دستگاه های ذی ربط و صندوق های بازنشستگی در کمیسیون اجتماعی مورد بررسی قرار ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۷ - ۱۰:۴۰    
طبق اعلام وزارت اقتصاد با حذف ارز 4200 تومانی بیش از 100 هزار میلیارد تومان در سال بعد برای حمایت در نظر گرفته خواهد شد که در صورت توزیع این اعتبار بین 80 میلیون یارانه بگیر یارانه نقدی 45 هزار ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۷ - ۱۰:۴۰    
نیروی هوایی آمریکا قصد دارد از کنگره، تامین بودجه برنامه ساخت دو مدل پهپاد رزمی محرمانه را در سال آینده درخواست کند که برای عملیات در کنار هواپیماهای جنگنده و بمب افکن طراحی شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۷ - ۱۰:۳۵    
رییس موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور، از نجات صنعت میگوی ایران با معرفی میگوی وانامی توسط محققان علوم شیلاتی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۷ - ۱۰:۳۰    
رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با اشاره به تجربه جمهوری چک در حوزه حمل ونقل ریلی و مدیریت منابع آب از همکاری دو کشور در این زمینه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۷ - ۱۰:۲۰    
معاون رییس قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ابراز امیدواری طی هفته آتی 50 درصد از فرایندهای مرکز مالکیت معنوی، الکترونیکی و سبب کاهش بسیاری از مراجعات مردمی شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۷ - ۱۰:۲۰    
معاون فرهنگی و رفاهی سازمان نظام پرستاری با تشریح عملکرد حوزه فرهنگی، رفاهی و دانشجویی سازمان نظام پرستاری در ایام هفته گرامیداشت پرستار، تسهیلات رفاهی که در این هفته به پرستاران ارائه می شود ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۷ - ۰۹:۵۰    
مسئولان وزارت راه و شهرسازی کشورمان و جمهوری آذربایجان برای ساخت پل جاده ای بر فراز رودخانه مرزی آستاراچای با هدف افزایش ظرفیت حمل و نقل و ترانزیت بین المللی توافق کردند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۷ - ۰۹:۵۰    
رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا تاکید کرد که موهایش در زمان فعالیت به عنوان سفیر واشنگتن در مسکو سفید شده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۷ - ۰۹:۲۵    
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین به اظهارات اخیر وزیر امور خارجه ایران در رد ایده یک توافق موقت در وین، واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۷ - ۰۹:۲۰    
رییس کمیته المپیک گفت: ترویج فوتبال در حداعلی سرمایه گذاری است نه اتلاف هزینه.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۷ - ۰۹:۲۰    
امارات تعطیلات آخر هفته خود را به شنبه و یکشنبه تغییر می دهدایسنا: امارات متحده عربی در راستای جذب سرمایه گذاری و کسب و کار جهانی، تعطیلات آخر هفته خود را به شنبه و یکشنبه تغییر خواهد داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۷ - ۰۹:۲۰    
مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان گفت: ورزشگاه تختی آبادان با فراهم شدن امکانات و زیرساخت های اینترنتی لازم، شرایط حضور هواداران در بازی های خانگی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان را دارد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۷ - ۰۹:۱۵    
دفاع چپ کروات فصل گذشته تیم فوتبال استقلال با انتشار پستی مرموز در فضای مجازی، آتش گمانه زنی ها را شعله ور کرد و کنجکاوی هواداران آبی های پایتخت را برانگیخت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۷ - ۰۰:۲۰    
دادستان عمومی و انقلاب سقز گفت: یک مفسد اقتصادی که باعث اخلال در بازار گندم در این شهرستان دستگیر شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۷ - ۰۰:۱۵    
رصد بازار خودرو حاکی از آن است که از ابتدای هفته جاری تاکنون افزایش قیمت ها در بازار خودرو خصوصا در بین خودروهای پراید شدت گرفته است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۷ - ۰۰:۱۵    
وزیر امور خارجه گفت: در مذاکرات وین جدی هستیم و تلاش هیات ایرانی تحقق لغو تحریم هاست.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۷ - ۰۰:۱۰    
معاون حقوقی بین المللی سفارت ایران در لاهه گفت: اقدامات قلدرمابانه دولت آمریکا علیه دیوان بین المللی کیفری و مقامات آن تاکتیکی بود که آن کشور برای خرید زمان کافی به منظور فراری دادن مرتکبان جنایات ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۷ - ۰۰:۰۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه فرانسه تصریح کرد که وقت تنگ است، زیرا دولت ایران برنامه اتمی خود را در مسیری نگران کننده ای ادامه می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۲۳:۴۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه به اقدام آمریکا در اعمال تحریم های جدید علیه ایران واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۲۳:۲۵    
در حالی که مازوت سوزی در برخی از کلان شهر های کشور مانند تبریز و مشهد تایید شده، مسئولان نیروگاه هایی حرارتی تهران تاکید می کنند که دست کم از شش سال گذشته هیچ کدام از نیروگاه های طرشت، ری ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۲۳:۲۰    
سید محمد خاتمی در پیامی به مناسبت روز دانشجو نوشت: 16 آذر، اما نماد وضعیتی است که جامعه ما به طور عام و جامعه دانشگاهی و دانشجویی و نخبگی به طور خاص باید داشته باشد ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۲۳:۲۰    
مسابقات لیگ بین المللی اسنوبرد کشور 15 الی 16 آذر ماه در پیست بین المللی توچال برگزار شد و نفرات اول تا سوم به تیم ملی اسکی راه یافتند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۲۳:۱۵    
در هفته ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، پاری سن ژرمن با درخشش مسی و ام باپه جشنواره گل راه انداخت و منچستر سیتی هم در مصاف با لایپزیگ آلمان متحمل شکست شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۲۳:۱۰    
سفر علیرضا برخور مدیرعامل هما به ترکیه با هدف شرکت در دوره های آموزشی بوده و با هزینه شرکت هواپیمایی زاگراس انجام شده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۲۲:۴۵    
محمد موحدی آزاد به عنوان دادستان کل کشور منصوب شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۲۲:۳۵    
وزارت خزانه داری آمریکا اسامی چند شخص و نهاد ایرانی را به فهرست تحریم ها افزود. آمریکا 8 شخص و 4 نهاد ایرانی را به دلایل حقوق بشری تحریم کرد
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۲۲:۳۰    
دو مارمولک برای اثبات قدرت خود با هم درگیر شدند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۲۲:۳۰    
تست کرونا متئو کواچیچ مثبت شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۲۲:۳۰    
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: از اواخر وقت امشب جریان های جنوبی در استان فعال می شود و طی 2 روز آینده شاهد وزش باد گرم در استان خواهیم بود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۲۲:۳۰    
فرد مظنونی که گمان می رود از اعضای تیمی است که جمال خاشقجی، روزنامه نگار منتقد عربستان سعودی را در کنسولگری این کشور در استانبول به قتل رساند، در فرودگاه پاریس دستگیر شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۲۲:۱۵    
یک سگ، پرندگانی را که مورد حمله مار قرار گرفته بودند، نجات داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۲۲:۱۵    
رئیس مجمع نمایندگان استان لرستان گفت: وزرا و معاونین رئیس جمهور به شهرستان استان لرستان می روند تا از نزدیک در جریان مشکلات قرار بگیرند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۲۲:۱۵    
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از بررسی مشکلات بیماران SMA با حضور جمعی از خانواده های بیماران و مسئولان وزارت بهداشت در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۲۲:۱۵    
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: موضوع افزایش حقوق ها در دولت در حال بررسی است و پیشنهاد شده، میزان افزایش حقوق ها 10 تا30 درصد افزایش پیدا کند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۲۱:۴۰    
ویدئویی از یک شتر بدون سر، منتشر شد، اما این یک خطای دید است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۲۱:۳۵    
مستندی 40 دقیقه ای درباره دنیای پروانه ها از شبکه دو سیما پخش شده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۲۱:۳۰    
صحنه های خداحافظی حیوانات با مردگان شان، که با دوربین ثبت شده است؛ در قالب ویدئویی قابل مشاهده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۲۱:۲۰    
رییس مجلس شورای اسلامی صحبت هایش را درباره سیلی نزدن عنابستانی به سرباز راهور اصلاح کرد و گفت که دادگاه بدوی ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۲۱:۱۵    
میگرن یک بیماری عصبی شایع است و علائم مختلفی چون سردرد ضربان دار در یک طرف سر بیمار ایجاد می کند و اغلب با تشدید فعالیت بدنی، نورها، صداها یا بوها بدتر می شود ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۲۱:۱۵    
سفیر پرتغال در ایران گفت: مذاکرات وین را خوش بینانه دنبال می کنیم و امیدواریم که این مذاکرات به زودی به نتیجه مطلوب و دلخواه برسد تا با رفع تحریم، بتوانیم روابط اقتصادی گسترده تری برقرار کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۲۱:۱۵    
نماینده مردم شهرستان های قائنات و زیرکوه در مجلس از آغاز خرید حمایتی زرشک از 25 آذر خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۲۱:۱۰    
مدیرکل مبارزه با قاچاق معاونت اقتصادی وزارت اطلاعات گفت: حساب های بانکی بیش از 700نفر از فعالان غیرمجاز ارزی در سطح کشور شناسایی و مسدود شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۲۱:۱۰    
فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب از دستگیری یک سارق مسلح در این شهرستان با اقتدار پلیس و اعتراف وی به ارتکاب 26 فقره سرقت خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۲۱:۱۰    
فرمانده انتظامی استان قزوین از انهدام باند 6 نفره سرقت از اماکن و شرکت های خصوصی خبر داد و گفت: اعضای این باند باند تبهکار به 45 فقره سرقت مسلحانه در استان های مختلف کشور اعتراف کرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۲۱:۱۰    
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان گفت: 45هزار تن شکر خام وارداتی تصفیه شده آماده عرضه به بازارهای کشور است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۲۰:۳۵    
اردوی تیم ملی فوتبال زنان در مرکز ملی فوتبال در حال برگزاری است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۲۰:۳۰    
جلسه شورای عالی اداری با حضور رئیس جمهور در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۲۰:۲۵    
علی صالح آبادی رئیس بانک مرکزی از صرافی ها در میدان فردوسی بازدید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۲۰:۲۰    
یک کارواش بدون نظارت بر عملکرد سیستم شست و شو باعث خسارت دیدن شدید یک خودرو لوکس شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۲۰:۱۵    
محبت می تواند هر سدی را از پیش رو بردارد؛ در ویدیویی زیر، تصاویری ببینید از رابطه جالب و محبت آمیز یک بچه شیر سفید با یک سگ.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۱۹:۴۵    
نخست وزیر عراق امروز، سه شنبه دستور داد تحقیقات سریع و دقیقی درباره شناسایی عاملان انفجار بصره صورت بگیرد. مقامات دیگر عراق نیز واکنش نشان دادند، گفته می شود یک منبع اطلاعاتی هدف انفجار بود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۱۹:۲۵    
رئیس جمهور تاکید کرد: با وجود رسالت سنگینی که بر عهده مدیران است باید اقدامات مؤثری برای اصلاح در نظام اداری کشور انجام شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۱۹:۱۵    
معاون وزیر امور خارجه کشورمان پس از دیدار با مقامات روسی در مسکو گفت: ایران با پیشنهادهای مفید و سازنده ای وارد دور جدید گفت وگوهای وین شده است و منتظر گام های عملی غرب هستیم.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۱۹:۱۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی ساعاتی پس از حمله به بندر لاذقیه سوریه، در سحرگاه سه شنبه گفت که تل آویو در مقابله با آنچه قدرت های مخرب خوانده، یک ثانیه هم نخواهد ایستاد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۱۹:۰۵    
رجب طیب اردوغان رییس جمهوری ترکیه که به دوحه سفر کرده است، بعداز ظهر امروز (سه شنبه) با شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر دیدار و گفت و گو کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۱۹:۰۰    
معاون قضایی رییس کل دادگستری استان کردستان در امور شوراهای حل اختلاف از صلح و سازش در پرونده قتل پس از شش سال با تلاش اعضای شعبه صلحی شورای حل اختلاف زندان شهرستان سنندج خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۱۹:۰۰    
مالک باشگاه شهرخودرو می گوید هیچ دخالتی در ترکیب بازی های تیمش نداشته است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۱۸:۵۵    
رئیس صدا و سیما گفت: برنامه گفت و گو محوری را طراحی خواهیم کرد که موضوع آن انتقاد از صدا و سیما باشد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۱۸:۵۵    
مدیرعامل کارخانه آرد ستاره ایوانغرب به دلیل اختلاف با شرکا دست به خودکشی زد این در حالی است که در استان های مختلف عامل اصلی این خودکشی عدم همکاری مسوولین استان و شهرستان در رفع مشکلات این کارخانه ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۱۸:۳۵    
یک کارتن خواب سیاه پوست نقاشی زیبایی را در مقابل دوربین خلق کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۱۸:۲۰    
نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۱۸:۰۵    
حضور زنان در سال های دفاع مقدس چنان پر رنگ و مهم است که پیروزی های به دست آمده در آن سال ها بدون آنان قابل تصور نیست ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۱۷:۴۵    
معاون فنی شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: از هفته گذشته به دلیل قطع سگمنت دوم فیبر نوری، 430 گیگابیت از ظرفیت پهنای باند بین الملل شرکت ارتباطات زیرساخت از دسترس خارج شده اما ظرفیت های جایگزین در حال ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۱۷:۴۰    
آنجا چندین مرکز وجود دارد که به معتادان غذای گرم می دهند، لباس، لوازم بهداشتی و سرنگ توزیع می شود. این ها کارها مسکن است و باعث می شود آنها دوباره به محله برگردند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۱۷:۳۵    
مدیرکل روابط عمومی دفتر رییس جمهور از دستور حجت الاسلام رییسی به وزرای صمت، نفت و نیرو برای بازدید از نمایشگاه دستاوردهای فناورانه دانشگاه شریف در اسرع وقت، خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۱۷:۲۵    
اوضاع تئاتر در ایران خصوصا در شهرستان ها قبل از کرونا هم چنگی به دل نمی زد؛ نه سهم چشمگیری در سفره فرهنگی مردم داشت و از تماشاگر آنچنانی خبری بود و نه از اسپانسر و کسب درآمد و نه حتی یک بلک باکس نقلی.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۱۷:۲۰    
گرامیداشت روز جهانی مبارزه با فساد با حضور برخی از مسوولان برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۱۷:۰۰    
بهاره افشاری تصویری از ترلان پروانه منتشر کرده که مرتبط با گریم فیلم سینمایی پری سا است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۱۶:۵۵    
چندسالی است با سردشدن هوا پدیده آلودگی در کلان شهر ها هم تشدید می شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۱۶:۵۵    
سکته مغزی زمانی رخ می دهد که جریان خون در بخشی از مغز شما به دلیل لخته شدن خون یا پارگی رگ خونی مختل شود و مانند حمله قلبی، کمبود خون غنی از اکسیژن می تواند منجر به مرگ بافت در مغز شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۱۶:۵۰    
استاندار کهگیلویه وبویراحمد برای ارائه خدمات، همکاری و پیگیری حادثه دلخراش و سانحه مصیبت بار اتوبوس دهدشت به تهران به حوزه معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری دستور ویژه داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۱۶:۴۵    
مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: بخشی به عنوان گفت و گو با رییس جمهور در بیست و دومین فراخوان پرسش مهر با موضوع ایران قوی برای دانش آموزان در شبکه شاد در نظر گرفته ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۱۶:۳۰    
مراسم اکران عمومی فیلم سینمایی آتابای با حضور نیکی کریمی، نوید محمدزاده و پارسا پیروزفر در پردیس سینمایی کوروش برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۱۶:۲۵    
سخنگوی شرکت گاز استان تهران گفت: گاز حدود 700 مشترک محدوده جنوب غرب تهران فعلا قطع است که به زودی به شبکه متصل خواهند شد اما در کل اکنون شرایط عادی شده و شبکه در سرویس بوده و جریان گاز برقرار است.
  • ۱