چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۴:۰۱May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 1 شهریور 1401 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 آفتاب نیوز 29 اسفند 1400 آفتاب نیوز 31 فروردین 1401 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1401 آفتاب نیوز 31 خرداد 1401 آفتاب نیوز 31 تیر 1401 آفتاب نیوز 31 مرداد 1401 آفتاب نیوز 30 مهر 1401 آفتاب نیوز 30 آبان 1401 آفتاب نیوز 30 آذر 1401 آفتاب نیوز 30 دی 1401 آفتاب نیوز 30 بهمن 1401 آفتاب نیوز 1 اسفند 1401 آفتاب نیوز 1 شهریور 1401 آفتاب نیوز 2 شهریور 1401 آفتاب نیوز 3 شهریور 1401 آفتاب نیوز 4 شهریور 1401 آفتاب نیوز 5 شهریور 1401 آفتاب نیوز 6 شهریور 1401 آفتاب نیوز 7 شهریور 1401 آفتاب نیوز 8 شهریور 1401 آفتاب نیوز 9 شهریور 1401 آفتاب نیوز 10 شهریور 1401 آفتاب نیوز 11 شهریور 1401 آفتاب نیوز 12 شهریور 1401 آفتاب نیوز 13 شهریور 1401 آفتاب نیوز 14 شهریور 1401 آفتاب نیوز 15 شهریور 1401 آفتاب نیوز 16 شهریور 1401 آفتاب نیوز 17 شهریور 1401 آفتاب نیوز 18 شهریور 1401 آفتاب نیوز 19 شهریور 1401 آفتاب نیوز 20 شهریور 1401 آفتاب نیوز 21 شهریور 1401 آفتاب نیوز 22 شهریور 1401 آفتاب نیوز 23 شهریور 1401 آفتاب نیوز 24 شهریور 1401 آفتاب نیوز 25 شهریور 1401 آفتاب نیوز 26 شهریور 1401 آفتاب نیوز 27 شهریور 1401 آفتاب نیوز 28 شهریور 1401 آفتاب نیوز 29 شهریور 1401 آفتاب نیوز 30 شهریور 1401 آفتاب نیوز 31 شهریور 1401 
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۵ - ۱۵:۳۴    
پوست پرتقال باعث تقویت سیستم ایمنی و متابولیسم می شود. تا آنجا که به درمان سرماخوردگی و احتقان مربوط می شود، پرتقال به پاکسازی ریه ها و خلط برای رفع احتقان کمک می کند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۵ - ۰۹:۵۰    
به طور متوسط هر فرد می تواند روزانه 300 گرم میوه بخورد، چه سیب، چه آلو یا گلابی. یعنی این حداکثر میوه ای است که می توان در یک روز خورد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۱۵:۴۴    
من به مرکز خدمات گفتم که اگر شما دستتان می رسد و می توانید کاری کنید، در جهت تشویق فرزندآوری و تشویق این مادر، حد اقل یک لوح تقدیر بدهید. یک چیزی بنویسید و به او بدهید. چیزی که دلش را خوش کند ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۱۳:۱۹    
قیمت تقریبی خرید و فروش آپارتمان در 22 منطقه تهران را می توانید در این گزارش مشاهده کنید.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۴:۲۵    
قائم مقام دبیر ستاد امر به معروف از آغاز مرحله دوم عملیات قرارگاه 21 تیر خبر داد و گفت: در این مرحله گزارش های ارزیابی دستگاه ها در همه استان ها به اضافه گزارش های مردمی تجمیع و تجزیه و تحلیل خواهد ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۰۰:۴۲    
ذخیره آب سدهای استان همدان به ویژه سد اکباتان به عنوان منبع اصلی تامین آب شهر همدان بسیار کاهش یافته و به همین دلیل مردم همدان از ابتدای هفته جاری با قطعی آب مواجه هستند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۲ - ۱۵:۲۳    
از زینب جعفری زن خبرساز ماجرای قطار تهران - یزد در سالن شهدای امر به معروف ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور تجلیل و سفیر کشوری شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۲ - ۱۳:۴۵    
امروز در بازار قیمت طلا نسبت به روز پیش افزایش یافت، دلار، اما کاهش قیمت داشت و به 29،180 (بیست و نه هزار و یکصد و هشتاد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.51 درصدی داشته است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۲ - ۱۲:۵۴    
موزه هنر های معاصر اهواز در 2 طبقه با پنج گالری در سال 1388 افتتاح شد. بعد از کشمکش ها و حواشی این روز ها موزه در سکوت فرو رفته است و هر روز شاهد خرابی های بیشتر این بنا هستیم.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۲ - ۱۲:۴۰    
یک کودک خردسال هنگام دور زدن ماشین، روی زمین افتاد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۲ - ۱۱:۵۳    
یک مارماهی به زنی که قصد داشت تلفن همراه خود را از آب خارج کند، حمله کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۲ - ۱۱:۴۵    
خودروی فراری اف 12 مدل تور دو فرانس یک خودروی ورزشی با هدف رانندگی در زمین مسابقه است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۲ - ۱۱:۳۸    
یک قایق تفریحی 40 متری در سواحل ایتالیا غرق شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۲ - ۱۱:۳۰    
چند خفت گیر آلمانی یک شهروند انگلیسی را خفت کردند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۲ - ۰۸:۲۵    
الکساندر دوگین، فیلسوف سرشناس و ملی گرای افراطی روس از جمله حامیان ایجاد امپراتوری نوین روسیه و طرفدار حمله نظامی به اوکراین است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۲ - ۰۷:۵۷    
با وجود گذشت بیش از یک هفته از زمان اعلام پاسخ تهران به طرح پیشنهادی اتحادیه اروپا، هنوز ایالات متحده جواب رسمی خود را اعلام نکرده و برخلاف ماه های گذشته که همواره ناظران ایران را مسئول تعلل در روند ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۲ - ۰۰:۱۳    
آخرین جزئیات "2 نوزاد رهاد شده در بیمارستان فیروزآبادی در (شهرری) و در مجاورت شیرخوارگاه آمنه (میدان ونک) " تشریح شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۲ - ۰۰:۱۰    
او در در مورد صحبت های جواد خیابانی مبنی بر دوپینگ بازیکنان استقلال در دهه 50 ادامه داد: جواد خیابانی است دیگر! دنبال فالوئر می گردد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۲ - ۰۰:۰۹    
اخیراً سخنگوی وزارت صمت نیز از احتمال لغو این ممنوعیت خبر داد. امید قالیباف درباره چرایی این تصمیم توضیح داد: واردات کالا هایی که تولید بالا دارند و رقابت پذیر هستند، مثل لوازم خانگی ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۲ - ۰۰:۰۵    
حسین میرزایی رئیس کمیته تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه می گوید گزارش منتشر شده را تایید نمی کند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۲ - ۰۰:۰۳    
هر لیر ترکیه در جریان مبادلات دو روز گذشته بازار آزاد ارز تهران کمتر از هزار و 600 تومان معامله شد، نرخی که آخرین بار در جریان داد و ستد های چهار سال پیش (ژوئن 2018/خرداد 1397) ثبت شده بود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۲۳:۵۸    
سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه گفت: بر اثر برخورد رخ به رخ دو خودروی پژو در محور قدیم ساوه به همدان سه نفر جان خود را از دست داده و دو نفر دیگر مصدوم شدند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۲۳:۵۵    
رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش وپرورش گفت: طی برنامه میان مدت 2 الی 3 ساله تغییرات محتوایی زیادی در کتب درسی انجام خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۲۳:۵۳    
دولت کانادا در جدیدترین تحریم های خود علیه روسیه، 62 تن از اتباع این کشور شامل فرمانداران و روسای مناطق و اعضای خانواده های آن ها را اضافه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۲۳:۵۰    
پزشک باشگاه پورتو تمام توان خود را به کار گرفته تا ستاره ایرانی را پیش از دیدار بعدی پورتو آماده کند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۲۳:۳۴    
وزیر امور خارجه ایران، با بیان این که تجربه نشان داده که سیاست تحریم علیه ملتها، موفقیت آمیز نبوده است، گفت: تحریم های اعمال شده علیه کشور مالی را سازنده نمی دانیم.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۲۳:۳۲    
وزیر بهداشت ضمن تشریح اقدامات انجام شده در زمینه مهار کرونا و همچنین در حوزه سلامت طی یکسال اخیر، گفت: اعلام شده که ایران جزو شش کشور برتر در دنیا در زمینه مهار کرونا است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۲۳:۲۸    
وزیر کشور با بیان اینکه که مساله استخدامی دهیاران کشور در دستور کار وزارت کشور قرار دارد، گفت: طی هفته دولت بیش از 4500 پروژه روستایی به بهره برداری می رسد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۲۳:۲۰    
6 عضو یک باند زورگیری که تحت عنوان مامور پلیس اقدام به سرقت می کردند در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شدند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۲۳:۱۸    
نشست اعضای کارگروه راه اندازی سامانه کمک داور ویدئویی با حضور دبیرکل فدراسیون فوتبال برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۲۳:۱۵    
رئیس جمهور ترکیه روز سه شنببه تاکید کرد که بازگشت شبه جزیره کریمه به اوکراین که بخشی جدایی ناپذیر از این کشور بوده، از الزامات حقوق بین الملل است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۲۳:۱۴    
بازار مسکن به عنوان محلی که خانوار ها گران ترین و ضروری ترین کالای مصرفی خود را از آنجا تامین می کنند ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۲۳:۰۹    
وزیر امور خارجه ترکیه با متهم کردن یونان به کارشکنی در کنگره آمریکاعلیه فروش جنگنده های اف-16 به ترکیه گفت، آنکارا هیچ شرطی را نمی پذیرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۲۲:۴۹    
دبیر کل ائتلاف ناتو ضمن ابراز نگرانی از فرا رسیدن زمستان خواستار افزایش کمک تسلیحاتی کشور های غربی به اوکراین شده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۲۲:۴۵    
وزارت خارجه چین اعلام کرده است که سفر نمایندگان ژاپنی به تایوان دخالت آشکار در امور داخلی چین است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۲۲:۴۵    
سفارت آمریکا در بغداد به تجمع آشوبگران حامی جریان صدر مقابل شورای عالی قضایی عراق واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۲۲:۴۳    
رئیس هیات نجات غریق و غواصی محمودآباد گفت: عصر امروز -سه شنبه- چهار نفر از اعضای یک خانواده نیشابوری در آب های ساحلی محمودآباد تن به آب زدند که دو نفرشان نجات یافتند و پدر و پسر خانواده جان باختند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۲۲:۴۰    
نامزد کمیته هماهنگی شیعیان موسوم به الاطار التنسیقی تأکید کرد که اقدامات جریان صدر، کودتا علیه فرآیند سیاسی است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۲۲:۳۸    
طرح رتبه بندی برای بیش از 820 هزار فرهنگی در کشور اجرایی شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۲۲:۳۵    
دستیار اسبق وزیر خزانه داری آمریکا گفته که واشنگتن در حال حرکت به سمت یک دیکتاتوری تک حزبی است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۲۲:۳۲    
یک مقام آمریکایی خبر داد که این کشور روز چهارشنبه بسته کمک های نظامی جدید به اوکراین به ارزش 3 میلیارد دلار را اعلام خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۲۲:۳۰    
لارا روزن روزنامه نگار آمریکایی نوشت: یک مقام ارشد دولت ایالات متحده گفت، در صورت احیای توافق برجام هزاران سانتریفیوژ ایران که در حال کار است متوقف و حذف می شوند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۲۲:۲۵    
معاون وزیر انرژی عمان در راس یک هیئت فنی و سرمایه گذاری در بخش انرژی به منظور دیدار و گفتگو با مقامات جمهوری اسلامی ایران به تهران سفر و روز سه شنبه اول شهریور با جواد اوجی ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۲۲:۲۳    
در جریان برگزاری کمیسیون مشترک ایران و مالی سند یادداشت تفاهم این کمیسیون مشترک به امضا مقامات دو کشور رسید.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۲۲:۲۰    
ستاره تیم ملی بسکتبال جوانان ایران گفت: ما قهرمانی می خواهیم و با صد درصد توان به مصاف حریفان می رویم.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۲۲:۱۴    
رئیس قوه قضاییه در نامه ای به رئیس مجلس پیرامون نحوه محاسبه نتیجه آزمون وکالت گفت: اگرچه همکاران و معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضائیه معتقد هستند قانون ابهامی ندارد و معیار پذیرش نمره می باشد ولکن ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۲۲:۱۰    
الاهلی در دیدار برابر الریان درحالیکه بازی تا دقایق پایانی با تساوی یک بر یک دنبال می شد توانست با پنالتی کنعانی زادگان به پیروزی دست پیدا کند و سه امتیاز ارزشمند را کسب کند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۲۲:۱۰    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه آینده طی سفری امنیتی سیاسی راهی واشنگتن خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۲۲:۰۹    
نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی در صفحه شخصی خود در توییتر از رئیس جمهور آمریکا خواست تا توافق جدیدی با ایران را جهت احیای برجام امضا نکند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۲۲:۰۷    
تیم ملی بسکتبال جوانان ایران در یک چهارم قهرمانی آسیا 2022، به مصاف کره جنوبی می رود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۲۲:۰۰    
دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه هر روز سر یک مسأله با هم دعوا میکنیم، گفت: این همه اختلاف، فحاشی، تهمت و کشمکش برای چیست؟ برای خداست؟
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۲۱:۴۸    
تیم ملی جوانان بسکتبال ایران، با یک کامبک بزرگ مقابل ژاپن به پیروزی رسید.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۲۱:۴۵    
ملی پوش هندبال ایران در جریان مسابقات قهرمانی آسیا نوجوانان به عنوان برترین بازیکن دیدار ایران - ازبکستان معرفی شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۲۱:۴۲    
رییس فدراسیون ورزش های همگانی با انتقاد از تصمیم وزارت ورزش برای جدا کردن انجمن آمادگی جسمانی گفت: در خیابان از تصمیمات مطلع می شویم.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۲۱:۲۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: ما نیازمند یک حکمرانی مناسب در بخش نظام سلامت برای افق پیش رو هستیم تا به بهداشت و درمان توجه جدی شود ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۲۱:۲۵    
معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه تاکید کرد: سیاست خارجی متوازن، دیپلماسی پویا و تعامل هوشمند با اقصی نقاط دنیا راهبرد روابط خارجی دولت سیزدهم است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۲۱:۱۷    
از سوی ایران یک میلیون دُز واکسن برکت به کشور آفریقایی مالی اهدا شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۲۱:۱۰    
سرمربی تیم ملی بسکتبال جوانان ایران گفت: می خواستیم ژاپن را شکست دهیم و با برد راهی دور بعد شویم.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۲۱:۰۲    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنی بر وقوع رگبار باران و رعد و برق گفت: در این شرایط صعود به ارتفاعات شمالی استان تهران خطرناک است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۲۰:۵۸    
سی ان ان در گزارشی نوشت که در بحبوبه شبهه ها درخصوص احیای برجام، کشور های عربی به دنبال احیای روابط خود با ایران هستند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۲۰:۵۲    
رهبر جنبش انصارالله اعلام کرد: اولویت نخست ما ایستادگی در برابر تجاوزی است که آمریکا و إسرائیل پشت آن هستند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۲۰:۴۵    
مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه فوق العاده ای به ریاست آیت الله آملی لاریجانی و با حضور رئیس قوه قضائیه، دبیر و اعضای مجمع، به بحث و بررسی درباره سیاست های کلی برنامه هفتم توسعه پرداخت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۲۰:۴۴    
سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با اشاره به گزارش ارایه شده در جلسه این کمیسیون با وزیر جهاد کشاورزی تاکید کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۲۰:۳۰    
امروز شنیدیم دراگان اسکوچیچ هیچ اصراری روی حضور کریم باقری در اردوی تیم ملی ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۲۰:۲۷    
سازمان ملل با بیان اینکه کمک بشردوستانه قادر به حل مشکلات افغانستان نیست، بر تقویت اقتصاد، سیستم بانکی و خدمات اولیه در این کشور تاکید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۲۰:۲۰    
رئیس کل سازمان نظام پزشکی با بیان اینکه در برخی رشته های پزشکی داوطلبی وجود ندارد، گفت: باید این وضعیت را بررسی کنیم تا در آینده نزدیک خدایی نکرده نیازمند اعزام بیمار به خارج یا وارد کردن پزشک به ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۲۰:۱۵    
رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به دستگیری اعضای باند پنج نفره شرکت حمل بار تقلبی گفت: متهمان این پرونده اعتراف کردند که 100 فقره کلاهبرداری انجام داده اند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۲۰:۱۵    
صدر اعظم آلمان از توافق کانادا و آلمان بر سر بسته جدید کمک نظامی به اوکراین خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۲۰:۰۵    
عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی با اشاره به برگزاری انتخابات شورای مرکزی فراکسیون انقلاب گفت: در سال جدید کاری به دنبال فعال تر و اثر گذار تر شدن فراکسیون انقلاب به عنوان فراکسیون اکثریت مجلس ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۲۰:۰۲    
وزیر خارجه روسیه خطاب به وزیر خارجه فرانسه گفت که بمباران نیروگاه هسته ای زاپوریژیا از سوی کی یف، اروپا را در معرض خطر فاجعه هسته ای قرار می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۹:۴۸    
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: ماموران پلیس در شهرستان داراب، پس از متوقف کردن یک دستگاه خودروی سواری، 112 کیلوگرم تریاک کشف، ضبط و قاچاقچیان را دستگیر کردند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۹:۴۰    
تیم فوتسال مس سونگون با برتری برابر فرش آرا به صدر جدول لیگ برتر صعود کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۹:۳۸    
نماینده روسیه در مذاکرات وین در توییتی نسبت به حل وفصل آخرین اختلافات میان ایران و آمریکا جهت احیای برجام ابراز امیدواری کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۹:۳۵    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه با ایمن سوزان معاون وزیر امور خارجه سوریه دیدار و رایزنی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۹:۱۹    
تیم فوتبال زنان بم با شکست مقابل نماینده ازبکستان از صعود به فینال قهرمانی باشگاه های آسیا بازماند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۹:۱۵    
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارقان زورگیر در شمال تهران و کشف 30 فقره گوشی قاپی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۹:۱۴    
فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف بیش از 24 تن مواد اولیه پتروشیمی خارج از شبکه توزیع در شهرستان ری خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۸:۵۵    
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال بانوان، هدایت سپاهان را به عهده گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۸:۵۰    
رئیس انجمن دوستی چین با کشور های خارجی هدف اصلی این انجمن را تقویت دوستی مردم، ترویج همکاری بین المللی، حفظ صلح جهانی و ارتقای توسعه مشترک دانست و گفت: حاضریم تا با همکاری انجمن دوستی ایران و چین ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۸:۴۹    
دمیتری مدودف معاون شورای امنیت روسیه روز سه شنبه گفت که عملیات ویژه نظامی کشورش در اوکراین، تلاش کی یف را برای پیوستن به ناتو ناکام گذاشته و احتمال پیوستن اوکراین را به این سازمان نظامی غربی به صفر ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۸:۴۵    
وزارت دفاع تایوان از ادامه حضور جنگنده ها و کشتی های چین در اطراف این جزیره خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۸:۴۰    
معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی در اطلاعیه ای اعلام کرد، خبرنگاران متقاضی اینترنت تا پنجم شهریورماه مهلت دارند با مراجعه به درگاه ملی خدمات دولت هوشمند ، نسبت به ثبت شماره همراه خود اقدام کنند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۸:۳۵    
انصاری فرد و عزت اللهی گفته اند که تمایلی برای بازگشت به لیگ برتر ایران ندارند و به دنبال ادامه فعالیت شان در اروپا هستند. مطهری نیز حاضر به جدایی از استقلال نشد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۸:۳۳    
سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه از انتصاب 15 امام جمعه جدید خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۸:۲۹    
وزیر خارجه سوریه در نشست خبری مشترک با همتای روس خود ضمن تقدیر از تلاش های تهران و مسکو برای حل اختلافات ترکیه و سوریه گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۸:۲۷    
یک سنگ گرسنگی که با پایین رفتن سطح آب در شهر ورمس در جنوب شرقی ایالت راینلاند-فالتسِ آلمان و در ساحل رود راین در 17 اوت 2022 آشکار شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۸:۲۲    
رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی گفت: برای محصولات میوه و تره بار و سبزیجات که از گمرک به کشور های دیگر صادر می شود، عوارض آب مجازی دریافت می شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۸:۲۰    
سوریه تشدید تنش بی سابقه و سیاست تحریک آمیز فرانسه علیه جمهوری مالی و نقض های مکرر حریم هوایی مالی توسط نیرو های فرانسوی را محکوم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۸:۱۸    
سفیر جمهوری خلق چین در ایران تاکید کرد که توسعه روابط چین و ایران، مدیون حمایت و تلاش مشترک دو ملت است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۸:۱۵    
عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از بازدید اعضای این کمیسیون از نمایشگاه دستاورد های صنعت دفاعی کشور خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۸:۱۴    
فرزند هوشنگ ابتهاج از رای دادگاه آلمان برای انتقال پیکر پدرش به ایران خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۸:۰۳    
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: برای نوسازی بافت فرسوده امتیازات ویژه ای از جمله اعطای دو طبقه تراکم تشویقی باید داشته باشیم تا مردم رغبت لازم برای نوسازی داشته باشند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۷:۵۹    
وزارت دفاع روسیه ادعای کره جنوبی در زمینه پرواز هواپیما های نظامی روسیه بر فراز حریم هوایی این کشور را قاطعانه رد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۷:۵۵    
رئیس نمایندگی اتحادیه اروپا در افغانستان در توییتی از پایان کارش در افغانستان سخن گفت و تأکید کرد که امروز این کشور را ترک می کند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۷:۵۵    
خبر استعفای رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور از روز گذشته در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۷:۴۰    
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری عامل فروش دارو های غیرمجاز در فضای مجازی خبرداد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۷:۳۸    
در پی تحصن حامیان جریان صدر در مقابل ساختمان شورای عالی قضائی در منطقه الخضراء در مرکز بغداد، برخی مقامات عراقی نسبت به این امر واکنش نشان دادند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۷:۳۰    
رییس پلیس راهور فراجا مشکل اصلی برای کاهش نقاط حادثه خیز را تامین منابع مالی دانست.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۷:۳۰    
سخنگوی دولت با تبریک روز پزشک یاد شهدای مدافع سلامت را گرامی داشت. تبریک
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۷:۱۹    
محمود سالاری معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اینکه هنرمندان بگویند نماینده ما هستید، چنین موضوعی صحت ندارد ...