جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۵:۰۹Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 3 مهر 1397 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 31 فروردین 1397 الف 31 اردیبهشت 1397 الف 31 خرداد 1397 الف 23 تیر 1397 الف 6 مرداد 1397 الف 31 شهریور 1397 الف 30 آبان 1397 الف 30 آذر 1397 الف 30 دی 1397 الف 30 بهمن 1397 الف 29 اسفند 1397 الف 1 مهر 1397 الف 2 مهر 1397 الف 3 مهر 1397 الف 4 مهر 1397 الف 5 مهر 1397 الف 6 مهر 1397 الف 7 مهر 1397 الف 8 مهر 1397 الف 9 مهر 1397 الف 10 مهر 1397 الف 11 مهر 1397 الف 12 مهر 1397 الف 13 مهر 1397 الف 14 مهر 1397 الف 15 مهر 1397 الف 16 مهر 1397 الف 17 مهر 1397 الف 18 مهر 1397 الف 19 مهر 1397 الف 20 مهر 1397 الف 21 مهر 1397 الف 22 مهر 1397 الف 23 مهر 1397 الف 24 مهر 1397 الف 25 مهر 1397 الف 26 مهر 1397 الف 27 مهر 1397 الف 28 مهر 1397 الف 29 مهر 1397 الف 30 مهر 1397 
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۰۸:۵۴    
یک روزنامه حامی دولت تصریح کرد چاره مهار مصرف و قاچاق بی رویه بنزین، کارت سوخت است و حذف آن در دولت روحانی اشتباه و پرخسارت بوده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۳:۲۴    
یکی از چهره های این روزهای استقلال که زیر ذره بین رسانه ها قرار دارد، بدون شک روزبه چشمی است.
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۲:۰۳    
آمار گل نزدن در استقلال با رکورد 350 دقیقه متعلق به همان فصل-لیگ پنجم- است. تیمی که در خط حمله زوج هماهنگ رضا عنایتی و سیاوش اکبرپور را در اختیار داشت اما برای 3 ...
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۲۳:۴۴    
حسن روحانی رییس جمهوری کشورمان با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد در نیویورک دیدار و گفت وگو کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۸:۵۵    
وزیر خارجه آمریکا در یک مصاحبه به شدت از اینکه رئیس جمهور ایران در سخنرانی خود مواضع دولت دونالد ترامپ را یادآور تفکر نازی ها خوانده، عصبانی شده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۳:۰۲    
به گزارش الف بدنبال درگذشت یدالله صمدی کارگردان سینما و تلویزیون در سن 66 سالگی عزت الله ضرغامی رییس اسبق سازمان صدا و سیما در پیامی نوشت : ...
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۲:۳۰    
حمید معصومی نژاد خبرنگار صدا و سیما در رُم، برنده جایزه بین المللی خبرنگاری و ادبی ایتالیا شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۲:۳۰    
ایالات متحده آمریکا کشوری است که دارای دو حزب مهم سیاسی دموکرات و جمهوری خواه بوده و قدرت همواره میان این دو حزب در حال جابجایی است ...
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۰:۱۶    
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از ثبت ملی خانه پدری فروغ فرخ زاد خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۰:۰۸    
آمدنیوز رسانه وابسته به دشمنان مردم ایران در یک روز چندین بار عامل اصلی حمله تروریستی اهواز را که به شهادت 24 نفر از هموطنان مان منجر شد، عوض کرد تا در پایان بگوید که اینم کار خودشونه !
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۳۱    
دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: 24 دفتر ثابت و موقت در کشور از امروز نام نویسی صدور روادید زائران اربعین را آغاز می کنند.
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۲۰    
سوال نادرست و توهین آمیز یک خبرنگار باعث دلخوری شفر در جریان تمرین دیروز استقلال شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۱۵    
فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف 30 هزار دلار تقلبی خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۸:۵۹    
یک مزرعه دار که اقدام به کشت ماریجوانا می کرد از سوی پلیس دستگیر شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۸:۲۷    
یک پژوهشگر امنیتی باگ جدیدی در مرورگر فایرفاکس کشف کرده است که باعث از کار افتادن مرورگر و در بعضی اوقات باعث خرابی سیستم عامل می شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۲:۴۳    
وزیر خارجه عربستان بار دیگر ادعاهای بی اساسی علیه ایران را در رابطه با یمن و حمایت از تروریسم مطرح کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۰:۵۲    
نخست وزیر سوریه در دیدار با یک هیات اقتصادی ایران به ریاست حسن دانایی مشاور معاون اول رئیس جمهور ایران ورئیس کمیسیون توسعه روابط اقتصادی بین ایران وسوریه وعراق ...
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۰:۱۳    
حیدرالعبادی' نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق گفت: حمله تروریستی اهواز اقدامی بزدلانه و محکوم است.
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۰:۱۳    
نیکلاس برنز معاون پیشین وزارت امور خارجه آمریکا در عین حال که دونالد ترامپ رئیس جمهوری کشورش را شرم آور می داند، اما از تمسخر وی در انظار همگانی جهانیان ناخشنود است.
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۰:۰۸    
شبکه تلویزیونی فرانس24 در مورد سخنان رئیس جمهوری ایران در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: برخلاف دونالد ترامپ رئیس جمهوری امریکا که تلاش کرد ایران را درحاشیه قرار دهد ...
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۰:۰۰    
وزیر خارجه آمریکا در نشست گروه ضد ایرانی اتحاد علیه ایران هسته ای خواستار افزایش فشار علیه تهران شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۰:۰۰    
تداوم محاصره و نابودی تاسیسات بیمارستانی یمن در جنگ ائتلاف سعودی علیه این کشور باعث شیوع بیماری وبا در یمن شده و جان 2508 نفر را گرفته است.
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۳:۴۴    
محمدو بوهاری رئیس جمهوری نیجریه سه شنبه شب در سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل گفت، شورای امنیت نیاز به انجام اصلاحات دارد و همه باید بدانند که اصلاح ساختار آن به نفع همه است.
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۳:۳۴    
مراسم تشییع پیکر شهیدان والامقام سعید کریمی و مهران زرافشان از شهدای حادثه تروریستی اهواز با حضور گسترده مردم ولایتمدار مسجدسلیمان و ایل بختیاری برگزار شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۳:۰۹    
مشاور امنیت ملی ترامپ با اظهار سخنانی تهدیدآمیز علیه ایران، به زعم خود تلاش دارد رفتار ایران را مطابق معیارهای آمریکا تغییر دهد.
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۳:۰۵    
معاون وزیر خارجه با بیان اینکه دولت فعلی آمریکا به هیچ وجه ظرفیت گفتگو کردن ندارد، گفت: اگر احیانا آمریکا تمایلی برای بازگشت به برجام داشته باشد، این بار این ایران است که شروط خود را خواهد داشت.
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۳:۰۵    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه رئیس جمهوری در سخنرانی اش در مجمع عمومی سازمان ملل از استراتژی کشور دفاع کرد ...
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۲:۵۷    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس سخنان رئیس جمهور در مجموع عمومی سازمان ملل را سنجیده و دقیق خواند و گفت که این سخنان پاسخی محکم به یاوه گویی های ترامپ در سازمان ملل بود.
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۲:۵۲    
حسن روحانی، رییس جمهور کشورمان شامگاه سه شنبه، 3 مهر به وقت تهران در هفتاد و سومین مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک سخنرانی کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۲:۴۸    
در پی عملی نشدن وعده های مسئولین به کشاورزان شرق اصفهان مبنی بر جاری شدن آب زاینده رود در فصل پاییز و نیز حمایت مادی از کشاورزان ...
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۲:۴۰    
حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران در هفتاد و سومین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد سخنرانی و بار دیگر بر لزوم مبارزه یکپارچه جهانی علیه تروریسم و افراط گرایی تاکید کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۲:۳۶    
پادشاه اردن در سخنانی در هفتاد و سومین مجمع عمومی سازمان ملل بر ضرورت مقابله با یهودی کردن قدس اشغالی و هرگونه تلاش برای تغییر هویت عربی و اسلامی آن تاکید کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۲:۱۸    
سخنرانی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل با چند حاشیه همراه بود که احتمالا تا سالها فراموش نخواهند شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۱:۴۵    
رئیس کلانتری 118 ستارخان در خصوص وقوع حادثه تصادف رانندگی در خیابان صادقیه تهران و مصدومیت چهار نفر از جمله یک کودک هفت ساله سخن گفت.
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۱:۴۵    
عباس ابراهیم رئیس دستگاه اطلاعاتی لبنان گفت که از ابتدای سال 2018 میلادی تاکنون، 50 هزار آواره سوری از این کشور به سرزمین خود بازگشته اند.
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۱:۳۱    
حسن روحانی پاسخ توئیت دونالد ترامپ را داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۱:۲۲    
سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد در واکنش به سخنان جدید ضد ایرانی دونالد ترامپ گفت، آمریکا ثابت کرد که در کنار اسرائیل و علیه ایران است.
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۱:۱۸    
هیئت مدیره باشگاه فولاد خوزستان پس از برگزاری جلسه ای در خصوص وضعیت تیم بزرگسالان این باشگاه، ایلی استان را به عنوان سرمربی این تیم انتخاب کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۱:۱۴    
سخنان رییس جمهوری کشورمان امشب از شبکه های خبر، یک و رادیو ایران پخش می شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۱:۰۲    
شبکه تلویزیونی سی ان ان پس از پایان نطق دونالد ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل به تحلیل آن پرداخت و گفت سخنان ترامپ درباره ایران تماما در تناقض است.
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۰:۵۷    
روزنامه 'لاستمپا' چاپ رم از آمادگی 'جوزپه کونته' نخست وزیر ایتالیا برای وساطت میان ایران و آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۰:۴۶    
یوسف العتیبه سفیر امارات متحده عربی در آمریکا، روز سه شنبه اذعان کرد، کشورهای عربی و اسرائیل در مقابله با ایران، دارای منافع مشترکی هستند.
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۰:۴۶    
جرمی هانت وزیر امور خارجه انگلیس توافق هسته ای را سندی حیاتی برای امنیت جهان دانست و تصریح کرد که لندن به این توافق پایبند خواهد ماند.
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۰:۴۲    
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور گفت: دیشب به وقت تهران جلسه بسیار مهمی بین وزرای امور خارجه عضو برجام موسوم به 1+4 برگزار شد و اعلام کردند که از صادرات و واردات و تعامل اقتصادی در حوزه ...
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۰:۳۳    
نخست وزیر عراق در نشست خبری هفتگی خود، حمله تروریستی شهر اهواز را محکوم کرد و از کشورها خواست برای از بین بردن تروریسم همکاری کنند.
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۰:۲۵    
رئیس جمهور فرانسه می گوید دنیا باید به سمت حل مشکلات از طریق چندجانبه گرایی گام بردارد و برجام نمونه موفق استفاده از این راهبرد بوده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۰:۲۵    
وزیر خارجه عربستان در نشستی روز سه شنبه در یک سازمان لابی ضد ایرانی مدعی شد که ایران درخواست های ریاض برای تعامل را رد کرده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۰:۰۳    
وزارت بازرگانی آمریکا 12 شرکت روسی را به دلیل حمایت از ایران و برنامه فضایی روسیه تحریم کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۰:۰۳    
دادگاه جرایم سنگین باکو، روز سه شنبه شش تن از شهروندان جمهوری آذربایجان را که در قتل یک دانشجوی ایرانی دست داشتند به حبس طولانی مدت محکوم کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۹:۵۵    
رئیس مجلس گفت: تروریسمی که اکنون با آن مواجه هستیم، مهاجرت می کند، تروریست ها در عراق و سوریه تحت فشار قرار گرفته اند و به مکان های دیگر می روند.
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۹:۴۵    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: بر اساس مصوبه صحن علنی مجلس مبنی بر بررسی الحاق ایران به کنوانسیون پس از دو ماه CFT را جهت طرح و رای گیری به صحن مجلس شورای اسلامی ارسال کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۹:۳۷    
دونالد ترامپ در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: در کمتر از دو سال، دولت من بیشتر از تقریباً تمامی دولت های دیگر در تاریخ کشور ما دستاورد داشته است ...
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۹:۲۷    
آستان قدس رضوی در اطلاعیه ای خبر استعفای قائم مقام تولیت این آستان مقدس را تکذیب کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۹:۲۷    
وزارت خارجه عربستان سعودی اعلام کرد که این کشور اتهام دست داشتن در حمله تروریستی اهواز را رد می کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۹:۱۸    
رئیس جمهور ترکیه در مجمع عممی سازمان ملل گفت که حتی اگر همه دنیا به فلسطینیان و قدس پشت کنند، ترکیه حامی قبله اول مسلمانان خواهد ماند.
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۹:۰۲    
یدالله صمدی کارگردان سینما و تلویزیون در سن 66 سالگی درگذشت.
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۹:۰۲    
رضوان حکیم زاده، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش جزئیات طرح تکالیف مهارت محور را تشریح کرد و گفت: در هر استان مناطقی مشخص شده که مدارس آن دارای کلاس های با تراکم 16 تا 25 نفر باشند ...
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۸:۴۷    
رئیس جمهور کشورمان گفت: جمهوری اسلامی ایران تا ریشه کن شدن کامل تروریسم و برای کمک به ملت سوریه در این کشور حضور خواهد داشت.
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۸:۳۴    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس می گوید که آخوندی به دلیل عمل جراحی به جلسه امروز این کمیسیون نرفته است.
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۸:۳۴    
ادعای آلزایمر سرمربی استقلال را در جمع خبرنگاران عصبانی کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۸:۲۰    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: هدف تحریم ها مردم ایران نیست. اما امیدواریم با اجرای دوباره این تحریم ها نه تنها درآمد دولت ایران کاهش یابد بلکه امیدواریم ایران بر سر میز مذاکره برگشته و در جستجوی یک ...
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۸:۱۶    
وزارت خزانه داری آمریکا تحریم هایی را علیه برخی مقامات ونزوئلا اعمال کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۸:۰۷    
کام پالیزدار گفت: با توجه به نامه منتشره و نگرانی پرسنل گزارش دهنده شرکت سایپا از وجود فساد در این شرکت خودرو سازی و با توجه به تاکید معاون اول رئیس جمهور اعلام می کنم ضمن رعایت امانت داری و محرمانه ...
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۸:۰۳    
کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: مطمئنم علیرضا فغانی من را اخراج نمی کند و کارت قرمزی که در یکی از دربی ها به من نشان داد واقعاً حقم نبود.
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۷:۵۹    
رئیس رسانه ملی گفت: خبرنگاران برون مرزی قله رسانه های مقاومت هستند. شبکه های مختلفی در حوزه برون مرزی و دیگر رسانه ها مانند حزب الله در منطقه شکل گرفته و امروز انحصار رسانه ای آمریکا و نظام سلطه ...
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۷:۵۱    
در حالیکه تمرین امروز استقلال به روی رسانه ها باز است سرمربی این تیم جلسه ای را با بازیکنان برگزار کرد که تا حدودی ترکیب استقلال را برای دربی مشخص کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۷:۳۷    
عضو کمیسیون عمران مجلس از اعلام وصول طرح استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در کمیسیون متبوعش خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۷:۳۳    
نماینده مردم ایذه و باغملک درباره ادعای دریافت حقوق 27 میلیونی خود و افزایش تعداد نمایندگان حقوق بگیر از وزارت نفت مسائلی را افشا کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۷:۲۸    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از تصویب کلیات لایحه تفکیک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این کمیسیون خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۷:۲۱    
وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و انگلیس در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک دیدار و گفت وگو کردند.
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۷:۱۵    
ملی پوش دسته فوق سنگین پاراوزنه برداری با مهار وزنه 311 کیلوگرمی رکورد جهان را به صورت غیررسمی شکست.
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۷:۰۳    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه گفت: نشست وزرای خارجه ایران و کشورهای 1+4 که پیش از تلاش آمریکا برای استفاده ابزاری از شورای امنیت و اجرای نمایش علیه ایران برگزار شد، حمایت اروپا ...
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۶:۵۹    
دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا در توییتر خود نوشت: با وجود درخواست ها، هیچ برنامه ای برای ملاقات با حسن روحانی رئیس جمهور ایران ندارم ...
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۶:۵۹    
الیاس علی اکبری کاپیتان تیم ملی کوراش با انتشار پستی در صفحه شخصی اش از دیدار با رهبر انقلاب نوشت.
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۶:۵۴    
علی علیزاده تحلیلگر مسائل سیاسی در صفحه شخصی خود از بودجه میلیارد پوندی شبکه من و تو خبر داد و به توییت سینا ولی الله مجری سابق شبکه ضدایرانی فارسی وان پاسخ داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۶:۵۴    
روزنامه ایتالیایی 'ایل جورناله' نوشت: در آستانه دور جدید تحریم های آمریکایی علیه تهران، اتحادیه اروپا ، دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا را به چالش کشیده و آماده دور زدن تحریم های ضد ایرانی است.
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۶:۴۷    
دفتر نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در نیویورک ارائه درخواست برای انجام دیدار روحانی و ترامپ را تکذیب کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۶:۴۷    
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: در برخی از اقلام دارویی در کشور و به تبع آن در استان دچار کمبود هستیم و برای پیشگیری از کمبودهای دارویی با توجه به تحریم ها به شرکت ها اعلام شده تا ...
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۶:۴۳    
پرویز اسماعیلی در توئیتی بیان داشت: روحانی در دیدار نخبگان سیاسی آمریکا گفت ترامپ بدون دلیل و منطق از تعهد دولتش خارج شد و پل ویران شده ای را که با برجام در حال ترمیم بود، دوباره به سمت ویرانی برد ...
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۶:۳۴    
طبق گزارش یک اندیشکده آمریکایی، دلیل تغییر دستور کار نشست شورای امنیت سازمان ملل به ریاست دونالد ترامپ از ایران به موضوع عدم اشاعه ، مخالفت روسیه بوده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۶:۲۴    
معاون توانبخشی سازمان بهزیستی با بیان اینکه ناشنوایی از جمله معلولیت های پنهان است گفت: سالانه 3 هزار نفر با معلولیت ناشنوایی در کشور متولد می شوند.
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۵:۱۵    
دانشجوی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی، اثر عصاره کامل زنجبیل را بر بیان ژن های درگیر در سرطان روده بزرگ بررسی کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۶:۱۳    
در بازار امروز (سه شنبه) سکه تمام طرح جدید با 50 هزار تومان افزایش قیمت به چهار میلیون و 750 هزار تومان رسید که به گفته رییس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر، 820 هزار تومان حباب دارد.
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۶:۰۳    
صدراعظم آلمان امروز با اشاره به ادامه تلاش ها در زمینه برگزیت گفت که انگلیس باید تصمیم بگیرد که از این توافق چه چیزی می خواهد.
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۵:۵۴    
وزیر بهداشت گفت: تورم کاملا مغایر پیش بینی هاست، اگر قرار باشد ارائه خدمات درمانی بی کم وکاست ادامه یابد، لازم است در تعرفه خدمات درمانی به سرعت تجدیدنظر شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۵:۴۵    
سخنگوی فارسی زبان وزارت امورخارجه آمریکا با بیان اینکه فعالیت ها و سخنان برخی سیاست مداران آمریکایی سیاست رسمی این کشور نیست، گفت که گروهک تروریستی منافقین جایگاهی در میان مردم ایران ندارند.
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۵:۳۲    
وزارت خارجه روسیه می گوید وزیر خارجه این کشور در نشست وزرای خارجه گروه 1+4 در نیویورک بر حمایت قاطع از برجام و اجرای آن تاکید کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۵:۲۷    
سینمای دفاع مقدس با تمام فراز ونشیب هایی که در تمام سال های دهه 60 تا 90 به لحاظ تولید و اکران داشته، یکی از موفق ترین مدیوم های رسانه ای است که توانسته بخش مهمی از آرمان مردان دهه 60 را منتقل کند ...
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۵:۲۶    
نه تنها دولت ها یا مسئولان دولتی عربستان و امارات به عنوان همسایگان ایران حمله تروریستی اهواز را محکوم نکردند، بلکه اشخاص نزدیک به این دو کشور، از آن حمایت هم کرده اند.
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۵:۲۶    
با توقف واردات میعانات پارس جنوبی که همواره یکی از اقتصادی ترین خوراکهای پالایشگاه های کره ای برای تولید بنزین بوده است، قیمت این سوخت در کره جنوبی افزایش پیدا کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۵:۱۵    
انتقاد تند از بی بی سی فارسی روی آنتن زنده به خاطر عدم استفاده از کلمه "عملیاتی تروریستی" اهواز وتلاش مجری بی بی سی برای انحراف بحث
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۵:۰۶    
رئیس جمهور در دومین روز از حضور خود در نیویورک، برنامه هایی از جمله سخنرانی در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد و دیدار با چند نخست وزیر و یک رئیس جمهور را در برنامه دارد.
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۵:۰۶    
معاون حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان در خصوص آخرین وضعیت حادثه تصادف مرگبار اتوبوس تهران-کرمان گفت ...
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۵:۰۰    
امروز بازار ارز آنقدر با وضعیت ناپایدار، غیرقابل پیش بینی و با نرخ های غیرمنطقی و فروش های فردایی پیش رفت که فعالان بازار می گویند این بازار روی شرط بندی می چرخد و قمارخانه شده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۵:۰۰    
یک مقام وزارت امور خارجه روسیه تاکید کرد، بدون حضور آمریکا هم امکان نجات دادن توافق هسته ای با ایران همچنان وجود دارد و لازم است تا مقامات تهران به این سمت تشویق شوند.
الف   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۵:۰۰    
رئیس جمهور آمریکا گفت که برنامه ای برای دیدار با رئیس جمهور ایران ندارد.