یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۳:۱۹Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 28 آبان 1398 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 31 فروردین 1398 الف 31 اردیبهشت 1398 الف 31 خرداد 1398 الف 31 تیر 1398 الف 31 مرداد 1398 الف 31 شهریور 1398 الف 30 مهر 1398 الف 30 آذر 1398 الف 30 دی 1398 الف 30 بهمن 1398 الف 29 اسفند 1398 الف 1 آبان 1398 الف 2 آبان 1398 الف 3 آبان 1398 الف 4 آبان 1398 الف 5 آبان 1398 الف 6 آبان 1398 الف 7 آبان 1398 الف 8 آبان 1398 الف 9 آبان 1398 الف 10 آبان 1398 الف 11 آبان 1398 الف 12 آبان 1398 الف 13 آبان 1398 الف 14 آبان 1398 الف 15 آبان 1398 الف 16 آبان 1398 الف 17 آبان 1398 الف 18 آبان 1398 الف 19 آبان 1398 الف 20 آبان 1398 الف 21 آبان 1398 الف 22 آبان 1398 الف 23 آبان 1398 الف 24 آبان 1398 الف 25 آبان 1398 الف 26 آبان 1398 الف 27 آبان 1398 الف 28 آبان 1398 الف 29 آبان 1398 الف 30 آبان 1398 
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۰:۰۵    
قیمت تمام شده هر لیتر بنزین در ایران بیش از 5 هزار تومان است، یعنی دولت تا قبل از اقدام اخیرش که قیمت هر لیتر بنزین سهمیه را 1500 و قیمت آزاد آن را 3000 تومان اعلام نمود ...
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۵:۵۰    
شبکه سه پرمخاطب ترین شبکه رسانه ملی و شبکه های یک و نسیم در جایگاه بعدی قرار دارند.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۲:۵۱    
تجمع مردمی دفاع از اقتدار و امنیت در همدان تجمع مردمی دفاع از اقتدار و امنیت چهارشنبه 29 آبان 1398 با حضور پرشور مردم دارالمومنین همدان با وجود بارش برف و برودت هوا از میدان امام خمینی(ره) تا آرامگاه ...
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۱:۰۰    
برخی از این آسیب دیدگی ها جدی است وممکن است باعث نقص عضو دائمی این افراد شود. برخی از این افراد توسط سلاح گرم دچار جراحات شدیدی هستند که درمان آن نیازمند چندین عمل جراحی و ماه ها زمان است ...
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۰:۵۷    
دارنده نوبل اقتصاد، جوزف استیگلیتز به انتقاد از سیاست های رییس جمهور آمریکا به خصوص در زمینه جنگ های تجاری پرداخت.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۰:۴۳    
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: امشب آخرین مهلت دریافت کارت آزمون استخدامی است.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۰:۱۳    
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، آمار خسارات وارده به اورژانس و مراکز فوریت های پزشکی در حوادث روزهای گذشته در برخی نقاط کشور را اعلام کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۰:۰۹    
وزارت کار و رفاه اجتماعی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که کمک حمایت معیشتی دولت پس از بررسی های انجام شده به حدود 60 میلیون نفر پرداخت می شود و پرداخت ها تا پایان روز شنبه 2 آذر 1398 به مشمولان ادامه ...
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۹:۱۰    
سال گذشته معصومه که دانشجوی مهندسی صنایع غذایی بود هنگام رفتن به دانشگاه ناپدید شد. پدرش با مراجعه به کلانتری 41 خرمدشت به پلیس گفت دخترم امروز صبح از خانه خارج شد تا به دانشگاه برود اما دیگر برنگشت.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۷:۰۳    
نگرانی ها و گمانه زنی های بسیاری درباره ناپدیدی شاهدخت برجسته و منتقد سعودی و مدافع حقوق بشر مطرح شده که عربستان تاکنون هیچ پاسخی به آنها نداده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۶:۳۴    
جان بولتون، مشاور سابق امنیت ملی آمریکا به یک گروه ضدایرانی پیوست.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۶:۰۳    
به تازگی ویدئویی از یک سگ در فضای مجازی منتشر شده است که جان صاحب نابینای خود را از مرگ حتمی نجات می دهد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۵:۳۳    
دبیر اولین نشست تخصصی زیست فناوری کشاورزی با بیان اینکه کاربردهای تراریخته در مواد غذایی و خوراک دام است ...
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۳:۳۳    
یک متخصص با اشاره به اهمیت شناخت علائم هشداردهنده سرطان پستان عنوان کرد: اگر این سرطان در زمانی که توده های سرطانی کمتر از یک سانتیمتر است تشخیص داده شود تا 92 درصد درمان شده و امکان زنده ماندن فرد ...
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۱:۳۳    
عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی گفت: تولید اعضای بدن انسان در بدن حیوان، تولید اندام های کایمریک کبد انسان در خوک و گوسفند طی پروژه مشترک ایران در مرحله مطالعاتی و آزمایشگاهی قرار دارد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۰:۳۳    
مادر شهید مدافع امنیت وطن شهید مصطفی رضایی ضمن تاکید بر تداوم راه شهدا گفت: من به شهادت پسرم افتخار می کنم و وی را در راه خدا تقدیم کردم.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۰:۰۲    
باشگاه تاتنهام بعد از اخراج پوچتینو دلایل برکناری مرد آرژانتینی را عنوان کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۰:۰۲    
انصارالله یمن سه کشتی توقیف شده در سواحل این کشور را آزاد کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۲۳:۵۸    
سفیر روسیه در امارات می گوید ابوظبی خواهان کاهش تنش در منطقه خلیج فارس است و به همین جهت در حال بررسی طرح پیشنهادی مسکو برای برقراری گفت وگو میان کشورهای منطقه است.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۲۳:۵۴    
نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی اصلی ترین مانع شکل گیری خاورمیانه عاری از سلاح های کشتار جمعی هستند.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۲۳:۵۴    
مهلت انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1398 تا پنجشنبه 30 آبان تمدید شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۲۳:۴۹    
رئیس جمهور آمریکا در نامه ای خطاب به رئیس مجلس نمایندگان این کشور، با تهدید خواندن ایران، تأیید کرد که 3000 نظامی آمریکایی در عربستان مستقر خواهند بود.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۲۳:۴۵    
آشوبگران طی روزهای گذشته ده ها پمب بنزین، خودرو و اماکن دولتی و خصوصی را در شیراز به آتش کشیده و 76 شعبه بانک (معادل یک ششم بانک های شهر) را به صورت صددر صد تخریب کرده اند.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۲۳:۳۷    
دقایقی پیش باشگاه تاتنهام به صورت رسمی از اخراج پوچتینو خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۲۳:۳۳    
نیروی دریایی آمریکا اعلام کرد ناوگروه تحت رهبری ناو هواپیمابر آبراهام لینکلن بر اساس برنامه از پیش تعیین شده، امروز از تنگه هرمز عبور کرده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۲۳:۱۶    
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: پلیس در عملیاتی مقتدرانه مردی جوان که در اقدامی جنون آمیز 5 نفر از اعضای خانواده اش را در منطقه جالق سراوان به قتل رسانده بود به هلاکت رساند.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۲۳:۱۲    
در بحبوحه تلاش برخی از کشورها جهت عادی سازی روابط با اسرائیل، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در توییتی از سفر یک هیئت پزشکی اسرائیلی با هدف شرکت در کنفرانسی به دوحه، پایتخت قطر خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۲۳:۰۳    
آمار بازرسی های انجام گرفته توسط بازرسان سازمان حمایت، صنعت، معدن و تجارت استان ها و همچنین بازرسی اصناف در 2 روز نخست اجرای طرح تشدید بازار در سطح کشور منتشر شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۲۲:۵۵    
بسیاری معتقدند دلالان حاشیه بازار به دلیل ریسک بالای فعالیتشان با اقبال چندانی روبرو نیستند و شمار خریداران ارز از این دسته از افراد کاهش چشمگیری داشته است.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۲۲:۴۶    
وزیر امور خارجه آمریکا از جمهوری اسلامی ایران خواست تا از آنچه که "فعالیت های بی ثبات کننده ایران در امور منطقه" می خواند، دست بکشد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۲۲:۳۷    
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان از تعطیلی مدارس در شیفت صبح در برخی شهرستان های زنجان خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۲۲:۳۳    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: مردم در برابر مشکلات پیش آمده صبوری کنند زیرا دشمنان در همه شرایط آماده فتنه انگیزی هستند.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۲۲:۲۴    
نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت که بازداشت فلسطینیان در عربستان به وجهه این کشور آسیب وارد می کند.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۲۲:۱۵    
یکی از نامزدهای دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز سه شنبه در پیامی در توئیتر نوشت که رئیس جمهور این کشور در حال منزوی کردن آمریکا و تضعیف دیپلماسی است.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۲۲:۱۱    
وزارت امور خارجه روسیه شامگاه سه شنبه اقدام آمریکا در لغو معافیت های در نظر گرفته شده برای تأسیسات هسته ای شهید علیمحمدی (فردو) را شرم آور خواند و این اقدام را به شدت محکوم کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۲۲:۰۳    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری بسیاری از سرشاخه ها و لیدرهای اصلی ناآرامی های اخیر تهران خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۲۱:۵۸    
مدافع پرسپولیس در پایان پشت سر گذاشتن دوران محرومیت خود، نتوانست به ترکیب اصلی راه یابد و در فلسفه تاکتیکی کالدرون قرار نگرفته است.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۲۱:۵۴    
حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای اظهارات وزیر خارجه آمریکا در تائید شهرک سازی های رژیم صهیونیستی در کرانه باختری را محکوم کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۲۱:۴۲    
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه گفت: رئیس سازمان برنامه اعلام کرد منابع حاصل از افزایش قیمت بنزین 30 هزار میلیارد تومان است که بین 60 میلیون ایرانی توزیع خواهد شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۲۱:۳۸    
مدیرعامل اندیشکده آمریکایی ران پال می گوید آشوب ها در ایران از الگویی پیروی می کند که پیشتر در هنگ کنگ و اوکراین هم پیاده شده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۲۱:۳۸    
یک گروه ضد اسلامی در یکی از شهرهای نروژ در جریان تجمعی که با موافقت مقامات شهری برگزار شد، به ساحت مقدس قرآن کریم اهانت کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۲۱:۲۶    
وزارت خارجه فرانسه روز سه شنبه در واکنش به افزایش ذخایر آب سنگین ایران، تهران را به عدم پایبندی به تعهدات برجامی اش متهم و از این بابت ابراز نگرانی کرده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۲۱:۲۶    
رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند از بارش شدید برف در این شهرستان خبر داد و گفت: تمام جاده های شهرستان دماوند باز است.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۲۱:۱۷    
نهادهای امنیتی تیمی از اتباع بیگانه را دستگیر کرده اند که به صورت حرفه ای اقدام به تخریب اموال عمومی می کردند.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۲۱:۰۰    
مراسم وداع با پیکر شهیدان مدافع امنیت مرتضی ابراهیمی و مصطفی رضایی در معراج الشهدای تهران با حضور خانواده محترم آن شهیدان و خیل عظیمی از مردم برگزار شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۲۰:۵۲    
وزیر خارجه رژیم صهیونیستی ضمن حمایت از آشوب های روزهای اخیر، خود را دوست مردم ایران خوانده و مدعی شده است که اسرائیل در کنار آن ها ایستاده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۲۰:۴۸    
جمعی از تولیدکنندگان، کارآفرینان و فعالان اقتصادی امشب (سه شنبه) با حضور در حسینیه ی امام خمینی(رحمه الله) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۲۰:۴۳    
دیدار حساس مالزی و اندونزی در مرحله مقدماتی جام جهانی با برتری مالزی خاتمه یافت.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۲۰:۳۴    
هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود ...
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۲۰:۳۰    
دبیر کل پیمان آتلانتیک شمالی روز سه شنبه در سخنانی در تضاد با اظهارات رئیس جمهور فرانسه، گفت که اتحادیه اروپا به تنهایی نمی تواند از خود دفاع کند.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۲۰:۲۲    
نیروی دریایی ارتش روسیه از برگزاری رزمایشی در دریای سیاه با مشارکت بیش از 10 فروند کشتی و انواع هواپیمای نظامی خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۲۰:۱۴    
عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: رئیس قوه قضاییه در دیدار جمعی از نمایندگان عنوان کرد که در ماجرای افزایش قیمت بنزین سیاست گذار اصلی دولت و وزارت کشور بود و آقای لاریجانی نیز به عنوان رئیس مجلس در نشست ...
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۲۰:۰۵    
کالین ضمن اعلام نشست چهارجانبه سران فرانسه، آلمان و انگلیس با اردوغان پس از اجلاس ناتو، درباره موضع اخیر واشنگتن علیه فلسطینینان گفت: تصمیم آمریکا درباره شهرک سازی بازی با کلمه است.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۲۰:۰۱    
وزیر خارجه هلند که پیش از این هم سابقه بیان اظهارات مداخله جویانه در امور ایران را داشته، در دیدار با هیأت ایرانی از وضعیت ایران ابراز نگرانی کرده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۹:۵۳    
دیدار تیم های فوتبال عراق و بحرین در انتخابی جام جهانی 2022 با نتیجه تساوی به پایان رسید.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۹:۴۴    
هزاران گزارش از کاربران سراسر دنیا به ویژه در بریتانیا و شرق آمریکا و کالیفرنیا مبنی بر قطع شدن فِیس بوک و اینستاگرام اعلام شده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۹:۳۵    
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از بررسی سوال نماینده مردم تهران از وزیر فرهنگ و ارشاد در خصوص ورود پول های مشکوک به سینما در کمیسیون متبوع خود خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۹:۲۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه چین از آمریکا خواست تا در امور هنگ کنگ دخالت نکند.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۹:۲۲    
باشگاه گیمارش پرتغال در صحبت هایی که با بیرانوند داشته خواهان عقد قرارداد سه ساله با این دروازه بان ملی پوش شده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۹:۱۴    
رهبر معظم انقلاب اسلامی گفتند: ملت ایران در عرصه جنگ نظامی و سیاسی و امنیتی، مانند کارهایی که در این چند روز بود و کارهای مردمی نبود ...
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۹:۱۰    
تیم ملی فوتبال برزیل در دیداری تدارکاتی مقابل کره جنوبی به پیروزی پرگل رسید.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۹:۰۶    
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از حضور وزیر آموزش و پرورش در جلسه امروز این کمیسیون برای پاسخ به سوالات تعدادی از نمایندگان خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۸:۵۷    
کنسولگری مصر در شهر جده عربستان از تحویل چک های پرداخت غرامت مرتبط با حادثه سقوط جرثقیل در مسجد الحرام خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۸:۴۸    
پیش فروش تعدادی از محصولات شرکت ایران خودرو از ساعت 11 صبح روز چهارشنبه مورخ 98/08/29 آغاز و تا زمان تکمیل ظرفیت انجام خواهد شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۸:۴۰    
ترکیه در یک عملیات دو مرحله ای ، بیست هزار قبضه مین در مرزهای شرقی خود با ایران را خنثی کرده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۸:۳۵    
اسپانیا در شرایطی لوئیس انریکه را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرد که در 18 ماه اخیر 5 سرمربی به خود دیده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۸:۳۱    
وزیر گردشگری و تجارت خارجی ونزوئلا اعلام کرد: میلیاردها دلار از دارایی های مردم ما تحت تأثیر اقدامات تهدیدآمیز و یکجانبه آمریکا قرار گرفته است و این نقض قوانین بین المللی است.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۸:۲۲    
شورای عالی انقلاب فرهنگی عصر سه شنبه با حضور روسای قوا و اعضا، به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور تشکیل جلسه داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۸:۱۸    
شهردار تهران با اشاره به اینکه تصویب لایحه درآمد پایدار شهرداری ها نقطه عطفی برای دولت و مجلس است، گفت: تصویب این لایحه اولین گامی است که شهرداری ها املاک خود را نفروشند و در شهرها به کیفیت فکر کنند.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۸:۰۹    
به نظر می رسد باشگاه پرسپولیس و سرمربی این تیم با یکدیگر بر سر هافبک عراقی سرخپوشان اختلاف نظر دارند.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۸:۰۹    
بر اساس صحبت های مدیران دو تاکسی اینترنتی، کرایه های آن ها در این هفته افزایش نیافته است؛ آن ها اعلام کرده اند که برای رانندگان نیز طرح های تشویقی در نظر گرفته اند.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۷:۴۸    
مدیرکل زندان های استان تهران گفت: مسؤولان در زندان ها باید بر گسترش برنامه های فرهنگی و تربیتی اهتمام ورزند و در بالا بردن سطح خدمات بهداشتی و رفاهی مددجویان تلاش کنند.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۷:۳۹    
دیدار هنگ کنگ و کامبوج با برتری هنگ کنگ خاتمه یافت تا این این با یک امتیاز کمتر بیخ گوش شاگردان ویلموتس قرار بگیرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۷:۳۱    
منابع سوری از هلی برن نظامیان آمریکایی در حومه حسکه خبر دادند.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۷:۳۱    
بررسی میدانی خبرنگاران فارس از استان های سراسر کشور نشان می دهد، بعد از چند روز آشوب و خشونت امروز اوضاع آرام شده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۷:۲۲    
دادستان های سوئد از توقف تحقیقات درباره بنیانگذار وبگاه افشاگر ویکی لیکس خبر دادند.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۷:۱۳    
وزیر خارجه رژیم صهیونیستی مدعی شد حملات راکتی امروز به نقاطی در منطقه جولان اشغالی، توسط ایران انجام گرفته است.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۶:۵۹    
عبدالرضا داوری از نزدیکان محمود احمدی نژاد به اتهام همکاری با آمد نیوز بازداشت شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۶:۵۹    
قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی با اشاره به 15 بار افزایش قیمت بنزین بعد از پیروزی انقلاب گفت: افزایش قیمت بنزین بعد از انقلاب 6 بار موجب کاهش تورم ...
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۶:۵۵    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی اهانت صورت گرفته به قرآن کریم در مصلای شهر قدس را محکوم کرد و گفت: آتش زدن قرآن ...
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۶:۵۱    
مراسم تشییع پیکر دو تن از شهدای امنیت استان تهران ساعت 10 صبح چهارشنبه برگزار می شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۶:۴۶    
به دنبال انتشار اظهارات نماینده محترم دادستان درباره پرونده آقای عباس ایروانی وی با ارسال توضیحاتی خواستار انتشار آن طبق قانون مطبوعات شد که متن جوابیه در ادامه می آید.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۶:۴۶    
در پی اغتشاشات اخیر شیراز آیت الله سید علی اصغر دستغیب تولیت آستان شاهچراغ(ع) پیامی ویژه مردم این شهرستان صادر کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۶:۴۶    
فرمانده انتظامی پایتخت گفت: کسانی که به اموال مردم ضرر و زیان وارد کرده و پمپ بنزین ها را آتش زدند، منتظر باشند که پلیس به سراغ آنها خواهد آمد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۶:۴۶    
راهپیمایی و تجمع مردمی در محکومیت اقدامات آشوبگرانه اخیر با حضور مردم بصیر و انقلابی تبریز سه شنبه 28 آبان 1398 در میدان ساعت به سمت مصلی امام خمینی(ره) تبریز برگزار شد ...
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۶:۴۲    
اعضای فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی مجلس با آیت الله رئیسی، رئیس قوه قضاییه، دیدار کردند.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۵:۵۳    
در دیدار فرمانده ارتش پاکستان با وزیر امور خارجه ایران درباره امنیت مرزهای 2 کشور و آخرین وضعیت مرزبانان ربوده شده ایرانی توسط گروهک های تروریستی گفتگو شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۵:۴۹    
عضو هیات رئیسه مجلس از نشست غیرعلنی پارلمان برای بررسی مسائل امنیتی روزهای اخیر در کشور با حضور مقاماتی از سپاه و وزارت اطلاعات خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۵:۴۵    
لوییز انریکه بار دیگر به عنوان سرمربی تیم ملی اسپانیا انتخاب و جانشین مورنو شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۵:۳۲    
معاون بانک مرکزی با بیان اینکه هیچ اختلالی در شبکه اینترنتی بانک های کشور وجود ندارد، تاکید کرد که رمز دوم پویا هزینه ای برای کاربران ندارد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۵:۳۲    
فرمانده ناجا گفت: در پی سهمیه بندی بنزین در راستای مصرف بهینه سوخت در کشور، شاهد برخی ناآرامی ها در بعضی از شهرهای کشور بودیم که ناجا اقدامات هوشمندانه و به موقعی انجام داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۵:۲۷    
هر قطعه سکه طرح جدید امروز با کاهش قیمت به 4 میلیون و 150 هزار تومان رسید.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۵:۲۳    
دهمین جلسه رسیدگی به اتهامات علی دیواندری و سایر متهمان در شعبه اول ویژه دادگاه رسیدگی به جرایم اقتصادی برگزار شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۵:۱۸    
هنوز شش ماه از صحبت های جنجالی سعید نمکی وزیر بهداشت نگذشته است، آنجا که از فساد و گم شدن 1.4 میلیارد یورو ارز دولتی اختصاص یافته برای واردات تجهیزات پزشکی سخن گفت ...
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۵:۰۵    
ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان امروز سه شنبه با حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان دیدار و گفتوگو کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۵:۰۰    
یک کارشناس اقتصادی گفت: تا جایی که من در جریان هستم بیش از دو سال است که دولت درخصوص بنزین رایزنی می کند و اتفاقا خیلی هم تاخیر در این امر داشته است.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۴:۵۷    
رئیس جمهور با تأکید بر اهمیت گسترش روابط دوجانبه ایران و پاکستان، تصریح کرد: روابط صمیمانه و علاقمندی دو ملت مسلمان ایران و پاکستان به یکدیگر سرمایه ارزشمندی است که می توان از آن برای تحکیم هر چه ...
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۴:۵۲    
مردم اصفهان از روزهای گذشته صف شان را از آشوبگران جدا کردند و با دستگیری تعدادی از آشوبگران، هم اکنون آرامش در سطح شهر اصفهان حاکم شده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۴:۳۴    
اقشار مختلف مردم شهرکرد با تجمع و راهپیمایی ضمن محکوم کردن اقدامات آشوبگرانه از بیانات مقام معظم رهبری حمایت کردند.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۴:۳۴    
سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ خبر لغو دیدار تراکتور – شهرخودرو را رد کرد.
  • ۱