یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۰۵:۴۷Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 29 آبان 1398 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 31 فروردین 1398 الف 31 اردیبهشت 1398 الف 31 خرداد 1398 الف 31 تیر 1398 الف 31 مرداد 1398 الف 31 شهریور 1398 الف 30 مهر 1398 الف 30 آذر 1398 الف 30 دی 1398 الف 30 بهمن 1398 الف 29 اسفند 1398 الف 1 آبان 1398 الف 2 آبان 1398 الف 3 آبان 1398 الف 4 آبان 1398 الف 5 آبان 1398 الف 6 آبان 1398 الف 7 آبان 1398 الف 8 آبان 1398 الف 9 آبان 1398 الف 10 آبان 1398 الف 11 آبان 1398 الف 12 آبان 1398 الف 13 آبان 1398 الف 14 آبان 1398 الف 15 آبان 1398 الف 16 آبان 1398 الف 17 آبان 1398 الف 18 آبان 1398 الف 19 آبان 1398 الف 20 آبان 1398 الف 21 آبان 1398 الف 22 آبان 1398 الف 23 آبان 1398 الف 24 آبان 1398 الف 25 آبان 1398 الف 26 آبان 1398 الف 27 آبان 1398 الف 28 آبان 1398 الف 29 آبان 1398 الف 30 آبان 1398 
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۷:۰۵    
سامر الحمشی که در سوریه زندگی می کند علاقه ویژه ای به حیوانات دارد و شیرها و ببرهایی را که از آن ها نگهداری می کند با محبت می بوسد و با آن ها مانند گربه های خانگی برخورد می کند ...
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۱۴:۵۸    
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از افزایش قیمت تعدادی از محصولات ایران خودرو در بازار دارد.
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۱۴:۴۰    
انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در جلسه ستاد تنظیم بازار استان تهران اقلامی که پس از افزایش قیمت بنزین گران شدند را اعلام کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۱۰:۵۲    
به گفته سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، مقرر شده تا از این پس، سهمیه بنزین اول هر ماه در کارت سوخت شخصی افراد شارژ شود و در ماه های آینده نیز مانند آذرماه، در اول ماه کارت ها شارژ خواهد شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۰:۳۹    
مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد سال 98 به پایان رسید و میزان انتخاب رشته داوطلبان نشان از عدم استقبال آنها از مرحله تکمیل ظرفیت دارد.
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۱۹:۵۲    
ارزش دلار در برابر سبدی از ارزهای جهانی کمی کاهش یافت.
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۱۳:۳۴    
معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا گفت: در حال حاضر سدهای کشور 5میلیارد مترمکعب پرآب تر از سال گذشته بوده و حدود 25میلیارد مترمکعب آب ذخیره دارند.
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۰۸:۰۸    
رئیس جمهوری آمریکا در واکنش به سخنان سفیر کشورش در اتحادیه اروپا با بیان اینکه گوردون ساندلند را "خیلی خوب" نمی شناسد ...
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۰۲:۰۴    
اعضای شورای نگهبان در سامانه ثبت دارایی مسئولان جمهوری اسلامی ایران ثبت نام کردند. به گزارش ایسنا ...
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۴:۰۳    
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران،میانگین کیفیت هوای پایتخت هم اکنون در شرایط ناسالم برای گروه های حساس است. ...
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۱:۱۹    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: تا فردا (اول آذرماه) در شمال شرق کشوردمای هوا بین 4 تا 6 درجه سانتیگراد کاهش می یابد. ...
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۸:۳۵    
"ادعای شرف" عبارتی است که مردم بجای اصطلاح حقوقی "اعاده حیثیت" بکار می برند. کارشناسان وکیل آنلاین درباره اعاده حیثیت توضیح داده اند.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۶:۰۳    
حدود 1500 کارتخوان فعال در خارج از کشور توسط شرکت های ارائه دهنده خدمات پرداخت، شناسایی و مسدود شده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۴:۰۳    
سه سارق مسلحی که با شلیک گلوله دو دانش آموز دلگانی را مجروح کرده بودند، با تلاش پلیس امنیت عمومی این شهرستان دستگیر شدند.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۲:۳۲    
در روزهای پایانی هفته فیلم های سینمایی و تلویزیونی مختلفی روی آنتن می رود که از جمله آنها می توان به ویلایی ها و شیار 143 اشاره کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۲:۰۶    
شورای امنیت سازمان ملل متحد در جلسه ماهانه خود چهارشنبه با سیاست جدید دولت آمریکا در قبال شهرک سازی های رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی کرانه باختری مخالفت کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۰:۰۵    
رئیس پارک ملی دز شهرستان دزفول گفت: خبر اصابت گلوله به 3 محیط بان دزفول صحت ندارد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۰:۰۱    
قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با کنترل هایی که انجام می دهیم، جلوی شوک حاصل از گرانی بنزین را می گیریم و پس از مدتی مردم مزایای حاصل از این طرح را می بینند.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۲۳:۵۳    
معاون وزیر خارجه روسیه چهارشنبه تصمیم دولت آمریکا برای استقرار نظامیان خود در عربستان سعودی را محکوم کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۲۳:۴۸    
نماینده انگلیس در سازمان ملل امروز، چهارشنبه گفت: تمام شهرک های اسرائیلی در اراضی اشغالی فلسطینی غیرقانونی بوده و راه حل دو کشوری را از بین می برند.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۲۳:۴۸    
رئیس جمهوری مستعفی بولیوی امروز (چهارشنبه) از میانجی گران بین المللی خواست به او برای بازگشت به کشورش کمک کنند.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۲۳:۴۳    
پلیس آلمان چهارشنبه گفت پسر رئیس جمهور اسبق این کشور حین سخنرانی در بیمارستانی در برلین به ضرب چاقو کشته شده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۲۳:۲۹    
گیاه های دارویی و غذایی خواص های مختلفی دارند که باخبر بودن از آن ها کمک می کند در برخی بیماری ها و شرایط از آن ها استفاده کنیم.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۲۳:۲۱    
رئیس دفتر معاون رئیس جمهوری آمریکا به اظهارات سفیر کشورش در اتحادیه اروپا علیه ترامپ واکنش نشان داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۲۳:۱۳    
کلیپی از بهترین گل ها، مهارت ها و پاس های کریستیانو رونالدو در یونتوس در فصل 2019-2020 را مشاهده کنید.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۲۳:۰۴    
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دستگیری سرشاخه های اغتشاش گران اخیر کشور توسط سازمان اطلاعات سپاه خبر داد و گفت: در استان های البرز، تهران و شیراز سرشاخه های کلیدی تر دستگیرشده اند.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۲۲:۵۹    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه گزارش ها درباره احتمال استعفای وزیر خارجه این کشور را تکذیب کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۲۲:۵۱    
رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در ادامه قرارداد خرید جنگنده های پیشرفته آمریکا، دو فروند دیگر را به ناوگان نیروی هوایی خود اضافه کرده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۲۲:۴۲    
مدیر طرح سی ان جی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از افزایش روزانه 2 میلیون مترمکعبی مصرف سی ان جی در کشور هم زمان با اجرای طرح سهمیه بندی بنزین خبر داد و گفت ...
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۲۲:۳۸    
رئیس پلیس راه استان اصفهان از تصادف 3 دستگاه خودروی سبک و سنگین در محور تیران-نجف آباد و فوت مادر و فرزند او در این حادثه خبرداد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۲۲:۳۰    
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اعلام کرد: برخی شایعات درباره تخصیص سهمیه سوخت به یکی از خودروهای مالکان چند خودرو صحت نداشته و سهمیه سوخت به کارت سوخت تمامی خودروها تعلق می گیرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۲۲:۲۷    
معاون اسبق ارزی بانک مرکزی گفت: اگر برای کمک به تولید داخل از منابع صندوق توسعه ملی یا نهادهای دیگر برای مواد اولیه کارخانه ها استفاده شود و تولید داخل رونق بگیرد ...
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۲۲:۲۱    
سینیشا میهایلوویچ سرمربی بولونیا که درگیر بیماری سرطان است از بیمارستان مرخص شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۲۲:۱۳    
رئیس راهداری شهرستان فیروزکوه گفت: جاده مازندران هم اکنون باز است و رفت و آمد جریان دارد و نیرو های ما حضور دارند و در جاده سمنان و گردنه بشم نیز نیروهای راهداری حضور دارند و در حال بازگشایی مسیر می ...
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۲۲:۰۸    
مربی پرتغالی در اولین تمرین تاتنهام بعد از انتخاب شده به عنوان سرمربی حاضر شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۲۱:۵۶    
وزیر صنعت با بیان اینکه پرونده تخلفات ناشی از گرانفروشی طی روزهای گذشته به بهانه افزایش قیمت بنزین غیر قابل قبول است، گفت: اقدام گرانفروشان همراستا با اشرار و اخلالگران خواهد بود.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۲۱:۵۲    
مایکل دی آندره ملقب به آیت الله مایک از سال 1979 مامور عملیاتی سازمان سیا بوده و حالا رئیس "مرکز ایران" در سازمان سیا است ...
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۲۱:۴۸    
سخنگوی قوه قضاییه از صدور رای متهمان پرونده جاسوسی از مراکز نظامی در پوشش محیط زیست صادر شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۲۱:۴۸    
بنی گانتز رئیس ائتلاف انتخاباتی آبی و سفید و نخست وزیر مکلف به تشکیل کابینه رسما به ناکامی در تشکیل کابینه اذعان کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۲۱:۴۳    
جلسه آنالیز بازی های تیم المپیک قطر امشب در اردوی تیم امید انجام شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۲۱:۳۹    
گزارش زیر به بررسی سیاست های اروپا در قبال زندانیان داعشی و پذیرش آنان می پردازد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۲۱:۲۲    
رئیس اتحادیه فروشگاههای زنجیره ای با بیان اینکه تا به امروز 77 فروشگاه زنجیره ای کاملا تخریب شده است، از دولت درخواست کرد تا در جبران خسارات وارده به این فروشگاه ها حمایت کند.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۲۱:۰۴    
سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: تصادف تریلی با سمند در گلستان 4 فوتی برجای گذاشت.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۲۰:۵۷    
در نشست خبری هیات داوران چهل و نهمین جشنواره فیلم رشد اسامی کاندیداهای برتر در بخش های مختلف این رویداد اعلام شدند.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۲۰:۵۲    
رئیس ائتلاف النصر عراق خواستار تجدید نظر ایران در سیاست هایش در قبال عراق شد و گفت تهران باید طرف های ایرانی را که در تشکیل دولت عراق نقش دارند، مجازات کند.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۲۰:۴۳    
مراسم تشییع مجاهد خستگی ناپذیر، سردار ابراهیم حاج محمدزاده، روز جمعه در شهرک شهید محلاتی تهران برگزار می شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۲۰:۳۹    
یک رسانه انگلیسی اعلام کرد علیرغم اینکه اسپانیا میلیون ها موبایل را ردیابی می کند؛ مدعی است که این کار را جاسوسی نمی داند.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۲۰:۳۹    
سایت روزنامه "ایندیپندنت عربی" به نقل از برخی ملاقات کنندگان سعد حریری گزارش داد، او قصد اتخاذ گام هایی ریشه ای ازجمله اجتناب از فعالیت های سیاسی در این مرحله و تمرکز روی امور داخلی جریان المستقبل ...
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۲۰:۳۴    
هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود ...
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۲۰:۳۰    
بلیت فروشی اینترنتی دیدار پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان از 9 صبح فردا آغاز خواهد شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۲۰:۲۲    
سرویس امنیت فدرال روسیه از بازداشت یک نظامی این کشور خبر داد که اطلاعات سری را برای سازمان اطلاعات اوکراین جمع آوری می کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۲۰:۱۳    
وزارت خارجه عربستان به تصمیم آمریکایی ها درباره شهرک های صهیونیست نشین در کرانه باختری واکنش نشان داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۲۰:۰۵    
از آنجایی که جونیور به صورت قرضی از تیم لودوگورتس به پرسپولیس آمده این باشگاه هم باید موافقت خود را با فسخ این قرارداد اعلام کند و به همین خاطر رایزنی هایی از سوی پرسپولیسی ها با این باشگاه انجام شده ...
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۹:۵۷    
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در نامه ای به رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام کرد: این سازمان طرح اصلاح ساختاری بودجه و نقشه راه آن را آماده نموده و حسب تأکید حضرت عالی در موعد مقرر به شورای عالی ...
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۹:۵۷    
نخست وزیر عراق در دیدار با روسا و شیوخ عشایر بر تلاش دولت برای رفع مطالبات معترضان تاکید کرد و گفت که تظاهرات باعث بر ملا شدن ایرادات و مشکلات نظام سیاسی کشور شده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۹:۴۹    
اتحادیه عرب اقدام دولت نجات ملی یمن در تعیین سفیر برای خود در تهران و به رسمیت شناختن این سفیر از سوی ایران را محکوم کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۹:۲۶    
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: بزودی مصوبه آن از سوی دولت صادر خواهد شد و ما کار رتبه بندی فرهنگیان عزیزمان را که بر اساس آئین نامه ای که در راستای برنامه ششم توسعه تبیین ...
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۹:۲۲    
وزرای خارجه روسیه و بحرین ضمن دیدار با یکدیگر در مسکو، مسایل منطقه و روابط دوجانبه را مورد بررسی قرار دادند.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۹:۱۴    
سخنگوی وزارت خارجه گفت: پس از روند خروج از معاهدات بین المللی به عنوان یک ضد هنجار، دخالت در امور داخلی سایر کشورها تبدیل به رکن دوم سیاست خارجی رژیم آمریکا شده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۹:۱۴    
رئیس پلیس راه مازندران گفت: محور سوادکوه به دلیل شدت برف و بوران مسدود شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۹:۰۵    
رئیس دولت رئیس جمهوری خودخوانده بولیوی به وزرای کابینه مورالس اجازه خروج از کشور را نمی دهند.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۸:۵۷    
پلیس راهور ناجا از بارش برف در راه های 6 استان کشور خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۸:۴۹    
وزارت خارجه چین روز چهارشنبه یک دیپلمات ارشد آمریکا را احضار و مراتب اعتراض پکن نسبت به تصویب لایحه حمایت از دموکراسی و حقوق بشر هنگ کنگ در سنای آمریکا را به وی ابلاغ کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۸:۴۴    
وزیر ورزش و جوانان حکم ریاست محمدرضا داورزنی برای ریاست فدراسیون والیبال را چند ساعت پس از برگزاری مجمع صادر کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۸:۳۶    
لیبرمن ائتلاف با احزاب سیاسی در رژیم صهیونیستی را رد کرد تا بن بست سیاسی در مناطق اشغالی همچنان ادامه یابد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۸:۳۲    
آقای خاص پس از قبول مسئولیت هدایت تیم فوتبال تاتنهام دستیاران خود را تعیین کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۸:۲۸    
مدد جباری، مسئول تدارکات تیم فوتبال استقلال توضیحاتی درباره ناراحتی آندره آ استراماچونی، سرمربی ایتالیایی آبی پوشان ارائه کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۸:۱۹    
سازمان هواپیمایی کشوری پاکستان اعلام کرد که به هواپیمای نظامی آمریکائی اجازه ورود به حریم هوائی این کشور را نداده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۸:۱۰    
بر اساس نتایج مطالعات اخیر، مصرف ویتامین C در پیشگیری از آنفولانزا تاثیری ندارد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۸:۰۵    
یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن روز چهارشنبه ضمن تاکید بر آمادگی ارتش این کشور برای پاسخ دادن به هرگونه حمله احتمالی رژیم صهیونیستی به یمن ...
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۷:۵۲    
واتیکان امروز (چهارشنبه) اعلام واشنگتن مبنی بر "قانون بودن" شهرک سازی های اسرائیلی در کرانه باختری را تهدید کننده روند صلح دانست.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۷:۴۴    
یک کارشناس سوری با اشاره به حمله بامداد امروز رژیم صهیونیستی به سوریه به دلایل و اهداف آن پرداخته است.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۷:۳۷    
رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای گچسر با اشاره به شدت بارش ها در محور چالوس محدوده کندوان، گفت: نیروهای راهداری آماده باش هستند.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۷:۳۱    
مقامات محلی در هلند اعلام کردند 25 پناهجو را در حالی که هنوز زنده بودند درون کانتینری به مقصد انگلیس کشف کرده اند.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۷:۳۱    
برترین تصاویر آب و هوا در سال 2019 را در این گزارش می بینید.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۷:۱۰    
به گزارش الف مدیر بنیاد رند پال در گفتگو با شبکه آر. تی از نقش سازمان سیا در سازمان دهی اعتراضات اخیر گفت. ...
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۷:۱۰    
تمرین امروز تیم فوتبال استقلال زیر نظر دستیاران استراماچونی برگزار شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۷:۰۶    
دبیر علمی سمینار اصول زیبایی در دندان پزشکی گفت: موضوعی که در سفید کردن دندان ها باید به آن توجه داشت، عدم تراش دندان هاست؛ زیرا سلامت دندان ها مقدم بر زیبایی است.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۷:۰۶    
هسته های خشونت و عناصر سازمان یافته ضدانقلاب در آشوب آبان ماه 98 نه تنها در تخریب گسترده اماکن عمومی و دولتی در سراسر کشور بسیار حرفه ای عمل کردند ...
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۶:۴۹    
یکی از کارشناسان بی بی سی در حالی که رگ گردنش بیرون زده است، بی فرمانده بودن عملیات اغتشاش در ایران را رد می کند و رضا پهلوی را فرمانده عملیات می داند ...
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۶:۴۴    
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با صدور بیانیه ای درباره تحولات اخیر کشور آورده است: اصلاح طلبان و تکرار کنندگان انتخابات در سال های اخیر از متهمان اصلی بی تدبیری های دولت هستند.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۶:۴۰    
روابط عمومی فدراسیون فوتبال با صدور اطلاعیه ای درباره وضعیت تیم ملی، تأکید کرد که تیم ملی راهی جام جهانی 2022 قطر خواهد شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۶:۳۶    
مدیر طرح سی ان جی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از افزایش روزانه 2 میلیون مترمکعبی مصرف سی ان جی در کشور هم زمان با اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۶:۱۵    
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از برپایی راهپیمایی محکومیت اغتشاشات اخیر در مناطق مختلف استان تهران خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۶:۱۵    
وزیر نیرو از وام 5 میلیارد دلاری روسیه به ایران خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۶:۱۵    
مسئولان فدراسیون به دنبال قطع همکاری با ویلموتس و آوردن برانکو ایوانکوویچ است.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۶:۰۷    
قیمت پراید امروز با رکوردشکنی دوباره افزایش قابل توجه قیمت را در فایل های اعلامی برای فروش ثبت کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۶:۰۲    
مقدمه اعتراضات مردمی به گران شدن بنزین در پی اعلام ناگهانی آن (نیمه شب جمعه 24 آبان 1398/ 15 نوامبر 2019) آغاز شد ...
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۶:۰۲    
در واکنش به دخالت های آمریکا در امور داخلی ایران، سفیر سوئیس در ایران - به عنوان حافظ منافع ایالات متحده آمریکا - امروز به وزارت امور خارجه احضار شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۵:۵۸    
وزرای امور خارجه ایران و ژاپن در یک تماس تلفنی درباره مسائل مورد اهتمام دو کشور از جمله توافق هسته ای گفت وگو کردند.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۵:۵۸    
قیمت گوشی های موبایل موجود در بازار، مورخ 29 آبان را مشاهده می کنید. تمامی قیمت ها به تومان است. در فهرست های زیر، قیمت تمامی مدل هایی که دارای گارانتی معتبر هستند ...
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۵:۴۱    
رییس جمهور ضمن تأکید دوباره بر تعهد دولت به واریز درآمد ناشی از افزایش نرخ قیمت بنزین به حساب مشمولان و طرح کمک معیشتی، از هدایت ها و حمایت های حکیمانه رهبر معظم انقلاب تشکر کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۵:۴۱    
به مناسبت تولد حمدان بن محمد ولیعهد دبی که اخیر 37 ساله شده تصاویری از زندگی خاص او را در حال ورزش و سفر می بینید ...
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۵:۴۱    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این که اینترنت بین الملل به زودی وصل خواهد شد، امنیت را مولفه ای بسیار مهم دانست و گفت ...
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۵:۴۱    
فرمانده سپاه عاشورا خبر داد: در اغتشاشات اخیر در تبریز (استان آذربایجان شرقی) حدود 30 نفر در برخورد رو در رو با نیروی انتظامی و بسیج دستگیر شدند.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۵:۱۹    
1 مساله اصلاح قیمت بنزین مورد اجماع کارشناسان اقتصادی بوده است . اما در خصوص روش و احیانا قیمت آن اختلافاتی به چشم می خورد که طبعا برای تصمیم گیری نهایی امکان لحاظ کردن همه دیدگاهها وجود نداشته است ...
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۵:۱۱    
محمد اسلامی گفت: سوخت تاکسی های بین شهری بر اساس میزان سهمیه اعلام شده به صورت ماهانه تعلق می گیرد و این رویه ادامه خواهد داشت.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۵:۰۲    
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: بنزین برای فتنه گران تنها یک بهانه بود، دشمنان می خواستند با بهانه تورم در کشور مشکل ایجاد کنند، آنها مردم بیگناه را به خاک و خون کشیدند و اموال عمومی مثل بانک ...
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۵:۰۲    
رییس مرکز تحقیقات پیشگیری و کنترل دخانیات با اعلام آخرین آمار مصرف دخانیات در کشور، تصریح کرد: بر اساس آخرین آمار قابل استناد، حدود 20 درصد آقایان و 2 درصد خانم ها مصرف روزانه سیگار دارند.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۴:۵۸    
وزیر صمت با تاکید بر اینکه افزایش قیمت از سوی خودروسازها اعمال نشده است، گفت: پیگیری می کنیم با عرضه بیشتر اجازه ندهیم افزیش قیمتی داشته باشیم.
  • ۱