یکشنبه ۱۶ اردیبهشتساعت ۱۲:۵۶May 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 21 آذر 1399 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 31 فروردین 1399 الف 31 اردیبهشت 1399 الف 31 خرداد 1399 الف 31 تیر 1399 الف 31 مرداد 1399 الف 31 شهریور 1399 الف 30 مهر 1399 الف 30 آبان 1399 الف 30 دی 1399 الف 30 بهمن 1399 الف 1 آذر 1399 الف 2 آذر 1399 الف 3 آذر 1399 الف 4 آذر 1399 الف 5 آذر 1399 الف 6 آذر 1399 الف 7 آذر 1399 الف 8 آذر 1399 الف 9 آذر 1399 الف 10 آذر 1399 الف 11 آذر 1399 الف 12 آذر 1399 الف 13 آذر 1399 الف 14 آذر 1399 الف 15 آذر 1399 الف 16 آذر 1399 الف 17 آذر 1399 الف 18 آذر 1399 الف 19 آذر 1399 الف 20 آذر 1399 الف 21 آذر 1399 الف 22 آذر 1399 الف 23 آذر 1399 الف 24 آذر 1399 الف 25 آذر 1399 الف 26 آذر 1399 الف 27 آذر 1399 الف 28 آذر 1399 الف 29 آذر 1399 الف 30 آذر 1399 
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۹:۳۲    
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان، شامگاه پنجشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار سایت خبری- تحلیلی معدن 24 با اشاره به سفر “علیرضا رزم حسینی” وزیر صنعت ...
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۲۰:۳۳    
رئیس جمهور کنونی آمریکا با تأکید بر نقصان در نظام انتخاباتی کشورش اعلام کرد: شاهد فاسدترین انتخابات در تاریخ آمریکا بودیم.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۵:۴۴    
دادگاه قانون اساسی اتریش (VfGH) قانون ممنوعیت حجاب در این کشور را لغو کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۱:۲۶    
نایب رئیس کانون انجمن صنفی مرغداران گوشتی از روند کاهشی قیمت مرغ در بازار خبر داد و گفت: متوسط نرخ هر کیلو مرغ درب مرغداری 17 تا 18 هزار تومان و مرغ آماده به طبخ در خرده فروشی ها 23 تا 24 هزار تومان ...
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۰۹:۰۲    
پس از بارش های اخیر در استان اردبیل و سفیدپوش شدن این استان، سرمای شدید هوا موجب یخ زدگی شاخه های درختان شد و زیبایی خاصی را به طبیعت برفی استان داده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۰۸:۵۰    
دکتر فریدون عباسی: یک موتور بمب را در حین رانندگی به ماشینم چسباند سریع ترمز کردم و از ماشین فرار کردیم
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۰۸:۳۳    
سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا خبر داد: احتمال تعطیلی یکروزه اصناف و اعمال محدودیت تردد از ساعت 18 در شب یلدا
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۰۷:۳۵    
جوزف سافرا ثروتمندترین بانکدار دنیا و پولدارترین مرد برزیل در سن 82 سالگی از دنیا رفت؛ وی از خانواده ای یهودی بود که ثروت خانوادگی خود را از تجارت با کاروان شتر به دست آورده بودند.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۰۶:۰۴    
وزیر خارجه عراق از ارسال نامه ای به شورای امنیت سازمان ملل متحد برای اعزام ناظرانی جهت نظارت بر انتخابات زودهنگام پارلمانی در این کشور، خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۰۵:۰۲    
رئیس شورای اجرایی اتحادیه بین المجالس جهانی گفت: هموطنان آذری زبان ما به حرف های پوچ و گزافه اردوغان وقعی نمی نهند.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۰۴:۰۴    
یک روزنامه چاپ فلسطین اشغالی نوشت که توافقات سازش برخی کشورهای عربی، موجب امن تر شدن رژیم صهیونیستی نخواهد شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۰۳:۰۵    
یک مقام سازمان جهانی بهداشت گفت این سازمان ظرف چند هفته آینده درباره صدور مجوز استفاده برای چند واکسن کرونا تصمیماتی را اتخاذ خواهد کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۰۲:۰۳    
معاون باشگاه تراکتور گفت: خواستگار برای نیمکت سرمربیگری ما زیاد است و نام های مختلفی مطرح می شود.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۰۱:۰۵    
نخست وزیر سابق عراق طی بیانیه ای اتهامات رسانه ای مطرح شده علیه دولتش درباره اطلاع داشتن درباره عملیات هواپیماهای آمریکایی برای هدف قرار دادن سردار سلیمانی را تکذیب کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۰۰:۱۹    
اگر به دنبال افزایش سلامت قلب در مدت زمان طولانی هستید، کلوچه و چیپس را فراموش و در عوض، سبد خریدتان را با کالا های مفید برای قلب پر کنید.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۲۳:۵۰    
وزارت خارجه ترکیه سفیر ایران در آنکارا را به این وزارتخانه احضار کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۲۳:۳۴    
آیین اختتامیه مسابقات سراسری قرآن کریم دقایقی پیش آغاز شد و برگزیدگان این رقابت ها در بخش های مختلف معرفی شدند.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۲۳:۲۱    
باشگاه استقلال در خصوص وضعیت فرشید اسماعیلی توضیحاتی ارائه داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۲۳:۰۴    
وزیر خارجه آمریکا در بیانیه ای به طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها -مصوب مجلس شورای اسلامی- واکنش نشان داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۲۲:۴۷    
دبیر کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا با تاکید بر لزوم خودداری از برگزاری مراسم دورهمی شب یلدا توسط شهروندان گفت ...
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۲۲:۳۵    
یک قاضی دادگاه ایالتی ویسکانسین درخواست ستاد ترامپ برای ابطال آرای این ایالت که به نفع نامزد حزب دموکرات بوده را رد کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۲۲:۱۸    
وزیر ورزش و جوانان با حضور در اردوی پرسپولیس در آستانه دیدار پایانی لیگ قهرمانان آسیا، پیام رئیس جمهوری را به اعضای این تیم ابلاغ کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۲۲:۰۷    
سخنگوی کمیسیون انرژی اظهارات سخنگوی دولت مبنی بر عدم حضور نماینده دولت و دستگاه دیپلماسی در جلسه بررسی طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها را تکذیب کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۲۱:۴۹    
انتشار خبر حذف 2 بازیگر نوجوان در فصل جدید از سریال پایتخت ، تاییدی می تواند باشد بر ساخته شدن این مجموعه برای نوروز 1400 ...
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۲۱:۳۲    
رییس خانه اقتصاد ایران و ترکیه گفت: نخستین قطار تجاری مستقیم میان ترکیه و چین چند روز قبل حرکت خود را از استانبول به سمت شرق آسیا آغاز کرده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۲۱:۱۹    
جاده بجنورد به آشخانه به عنوان بخشی از مسیر مشهد به شمال کشور دارای مناطق کوهستانی ازجمله گردنه امین الله است که طبیعت بکر و زیبایی را در روزهای برفی داراست. عکس: حسین معمری/ فارس
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۲۱:۰۳    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: جناب اردوغان؛ یا تاریخ نخوانده اید یا قصد تحریف آن را دارید....
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۲۰:۵۰    
برخی رسانه ها به دروغ مدعی شدند که در نظرسنجی موسسه گالوپ، ایران رتبه آخر را در میزان توجه دولت ها به معیشت مردم کسب کرده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۲۰:۳۴    
سازمان ملل بار دیگر هشدار داد، هزاران یمنی در گرسنگی شدیدی به سر می برند و در خطر مرگ هستند.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۲۰:۱۷    
مقام ارشد دولت آمریکا گفته واشنگتن از حملات هوایی رژیم صهیونیستی در سوریه حمایت کرده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۲۰:۰۵    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران ضمن مطرح کردن درخواست توقف صادرات میوه، گفت: مباشران و دلالان و هر کسی که می تواند میوه را پای درخت خریداری می کند تا بتواند وارد عرصه صادرات شود و همین ...
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۹:۴۸    
مدیرکل هواشناسی استان تهران از آسمان صاف و نیمه ابری استان طی پنج روز آینده خبر داد و گفت: براساس داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی ...
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۹:۳۲    
نامزد جمهوری خواهان در انتخابات 2020 در ادامه جنگ قدرت در آمریکا اعلام کرد: دولت بایدن یک دولت آشفته خواهد بود و من فساد او را پیش بینی کرده بودم.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۹:۱۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: به سفیر ترکیه گفته شد بنا کردن سیاست خارجی بر خیالات، خردمندانه نیست.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۹:۰۶    
دستیار رئیس مجلس در امور بین الملل گفت: اعلام عادی سازی روابط ⁧مراکش با رژیم جعلی و اشغالگر قدس، خیانت و فرو کردن خنجر در پیکره مقاوم فلسطین است.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۸:۵۴    
اداره تحقیقات فدرال آمریکا (اف بی آی) برای دادستان کل ایالت تگزاس به اتهام دریافت رشوه و سوء استفاده از اختیاراتش احضاریه فرستاد.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۸:۴۶    
رئیس کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه برای جا انداختن توافق برجام، رآکتور آب سنگین اراک را سیاسی کردند و حتی تولید پلوتونیوم در آنجا هم دروغ بود ...
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۸:۳۴    
خانه های شهر تاریخی یزد دارای سه وجه هستند. زیرزمین که مردم بیشتر برای نگهداری آذوقه، خوراک استفاده می کردند ...
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۸:۲۶    
مشاور حسن روحانی به اظهارات اردوغان واکنش نشان داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۸:۱۳    
کیم کی-دوک، کارگردان سرشناس کره جنوبی که با فیلم های هنری و متفاوت خود در جشنواره های برلین، ونیز و کن درخشیده بود، بر اثر ابتلا به کرونا جان باخت.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۸:۰۴    
به نظر می رسد دلیل درگیری مددی و اسماعیلی فراتر از آپشن های قرارداد باشد.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۷:۵۶    
بانک مرکزی می گوید: بلافاصله پس از ابلاغ قانون، اجرای کامل، صحیح و دقیق قانون را در دستور کار قرار داد و با برگزاری جلسات مختلف با دستگاه های اجرایی ذی ربط ...
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۷:۴۳    
عضو حقیقی شورای عالی فضای مجازی با اشاره به تهدید قطع اینترنت از طرف کشوری مانند آمریکا، گفت: ما باید آمادگی داشته باشیم در صورت قطع اینترنت اگر خدمات دهنده و خدمت گیرنده در داخل کشور هستند ...
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۷:۳۵    
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از استاندارد شدن حقوق معلمان خرید خدمات خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۷:۲۷    
یک کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه چشم انداز روشنی پیش روی سرمایه گذاران بورسی است، گفت: زمان افزایش سرمایه گذاری در بازار سرمایه فرا رسیده و با توجه به وجود شرایط مثبت در بازار انتظار می رود ...
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۷:۱۴    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی نسبت به گرانی های ساعت افزون در جامعه شدیدا انتقاد کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۷:۰۲    
دیدار دو تیم فوتبال سپاهان و نساجی در هفته ششم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاهی کشور با پیروزی پرگل شاگردان محرم نویدکیا به پایان رسید.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۶:۵۴    
ژوزه مورینیو سرمربی تیم فوتبال تاتنهام در جریان بازی با آنتورپ به اقدام علیرضا بیرانوند دروازه بان ایرانی آنتورپ اعتراض کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۶:۴۵    
یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس سخنان اخیر رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه را محکوم کرد و گفت: اردوغان دچار ⁧‫توهمات صدامی‬⁩ شده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۶:۳۷    
استرالیا توسعه واکسن کووید19 را متوقف کرده زیرا تزریق آن در بدن داوطلبان به ایجاد آنتی بادی ایدز نیز منجر می شد و در نتیجه آزمایش ها به اشتباه افراد را مبتلا به این بیماری شناسایی می کردند.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۶:۳۳    
سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه از احضار سفیر ترکیه در جمهوری اسلامی ایران در واکنش به اظهارات مداخله جویانه و غیرقابل قبول رئیس جمهور ترکیه در سفر به باکو خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۶:۳۳    
بینندگان الف هر روز با ارائه نظرات خود در تکمیل و تعمیق محتوای ارائه شده مشارکت می کنند. بسیاری از این نظرات گویای دقت و توجه مخاطبان و داوری عمومی آن ها نسبت به وقایع روز است ...
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۶:۱۶    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به سخنان تحریک آمیز اردوغان در مراسم رژه پیروزی ارتش جمهوری آذربایجان در باکو، واکنش نشان داد و تاکید کرد: آذربایجان در قلب ملت ایران قرار داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۶:۰۴    
پس از اتمام مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بسیاری از بازیکنان گران قیمت دنیا نتوانستند حتی با تیمشان به جمع 16 باشگاه پایانی راه پیدا کنند.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۵:۵۱    
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتای ناجا در مورد کلاهبرداری از شهروندان در پوشش تماس های از دست رفته بین المللی هشدار داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۵:۳۸    
سرلشکرسلامی با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی و اذنابش قطعاً تاوان جنایت ترور شهید فخری زاده را پرداخت خواهند کرد ،گفت: ملت ایران در موعد مناسب انتقام سخت خود را از آنان خواهد گرفت.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۵:۲۶    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران در محورهای چهار استان خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۵:۱۷    
سرانجام سکوت و انفعال در برابر زیاده خواهی های ترکیه در منطقه قره باغ کار را به تهدید تمامیت ارضی ایران توسط شخص اردوغان رئیس جمهور این کشور کشاند. اما واکنش مناسب به گستاخی وی چیست؟
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۵:۰۵    
سازمان غذا و داروی آمریکا: از مجموع 40 هزار نفری که در آزمایش های واکسن ضد کرونای فایزر شرکت کرده بودند ...
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۴:۵۷    
مجمع عمومی سازمان ملل 6 قطعنامه را در حمایت از آوارگان فلسطینی و قربانیان نقض حقوق بشر از سوی رژیم صهیونیستی به تصویب رساند.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۴:۴۸    
ساعاتی پیش خودرویی در شرق لندن به سمت عابران پیاده حمله برده و چندین نفر را زخمی کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۴:۳۲    
عضو کمیسیون بودجه مجلس با بیان اینکه علت اصلی مشکلات معیشتی مردم سوء مدیریت است، گفت: تحریم ها زمینه را برای مشکلات ایجاد می کند اما با مدیریت و برنامه ریزی دقیق و درست و مدیریت قوی و کارآمد می توان ...
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۴:۲۳    
سخنگوی وزارت بهداشت آخرین موارد شناسایی و فوتی ناشی از کووید19 در کشور را اعلام کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۴:۰۷    
در حالی که هزینه خرید یک دستگاه ایکس ری خارجی چیزی در حدود 100 میلیارد تومان تخمین زده می شود؛ اما شهید فخری زاده با بومی سازی این دستگاه، ضمن صرفه جویی ارزی قابل توجه ...
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۳:۵۴    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور با ابراز تاسف از آنچه که در جریان بازدیدش از مناطق مختلف استان خوزستان دیده بود ...
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۳:۴۲    
عضو فراکسیون کارگری مجلس با اشاره به اینکه پیشنهاد من این است که دستمزد یک بار دیگر در نیمه دوم سال افزایش یابد گفت ...
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۳:۳۳    
معاون کل وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: از مردم عاجزانه درخواست می کنیم با برگزاری یلدای مجازی و پرهیز از حضور در اجتماعات بتوانیم زمستانی آرام و رو به نزولی را از لحاظ بیماری را تجربه کنیم.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۳:۲۵    
دبیر کل سازمان ملل متحد گفت: جنبشی امیدوارکننده برای به صفر رساندن انتشار کربن در حال شکل گیری است، تا ماه آینده ...
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۳:۱۲    
با اتمام مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به بررسی مهمترین آمار این بازی ها در فصل 2020-2021 بپردازیم و جالب اینجاست با اینکه بارسلونا خوب بازی نمی کند ولی مسی در 3 موضوع بهترین بازیکن این رقابت شده ...
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۳:۰۴    
رئیس دانشگاه امیرکبیر با تاکید بر اینکه مسئولان اگر بخواهند می توانند طی یک ماه با تخلفات علمی و پژوهشی برخورد کنند، گفت: اینکه چرا با این پدیده که زیبنده جمهوری اسلامی ایران نیست ...
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۲:۵۲    
خوزستان رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کارون گفت: دو پزشک به دلیل رعایت نکردن قوانین و مقررات در حوزه مدیریت پسماندهای پزشکی ...
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۲:۴۳    
آغاز برنامه تزریق واکسن کرونا در برخی کشورها و بازگشایی بیشتر مرزها، گمانه زنی ها را برای تغییر گذرنامه سفر جدی تر کرده؛ اکنون این پرسش مطرح است که آیا گذرنامه کووید یا همان پاسپورت واکسن ...
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۲:۳۵    
طبق اعلام دبیر شورای عالی مناطق آزاد، هنوز طرح پیشنهادی واردات خودرو به این مناطق در دولت تعیین تکلیف نشده و امکان واردات بدون انتقال ارز نیز به دلیل ممنوعیت کلی اعمال شده در واردات خودرو وجود ندارد.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۲:۲۲    
پس از اتهام زنی به رئیس دولت پیشبرد امور لبنان در ارتباط با انفجار بندر بیروت، جنبش حزب الله لبنان تأکید کرد که اقدامات قانونی نبایستی سیاست زده باشند.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۲:۲۲    
رئیس پلیس راه مازندران گفت: شاهد بارش برف در محورهای کیاسر و سوادکوه و بارش باران در سایر محورهای استان هستیم.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۲:۰۵    
شبکه خبری سی ان ان (CNN) در گزارشی از یک مرکز درمانی در ایران به مشکلاتی که تحریم های آمریکا در مدیریت و درمان بیماری کووید 19 برای بیماران و پزشکان به دنبال داشته، اشاره کرده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۱:۴۵    
در دو مرحله پرداخت تسهیلات به یارانه بگیران معیشتی، تاکنون بالغ بر شش میلیون و 993 هزار و 380 سرپرست خانوار از تسهیلات یک میلیون تومانی بهره مند شده اند.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۱:۴۱    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: چه بایدن رئیس جمهور آمریکا شود و چه ترامپ تحریم ها تا چهار، پنج سال دیگر ادامه خواهد داشت.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۱:۲۰    
در ادامه تلاش های دولت کنونی آمریکا برای شکستن رکورد اعدام فدرال در این کشور، نهمین اعدام فدرال از طریق تزریق کشنده انجام گرفت.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۰:۵۹    
مجید مجیدی کارگردان شاخص سینمای ایران گفت: مخالف سینمای آمریکا نیستم، با سینمای اندیشمند و مستقل آمریکا موافقم ...
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۰:۵۱    
وزیر خارجه ایران در واکنش به اظهارات مداخله جویانه رئیس جمهور ترکیه، در توئیتر نوشت که او درباره جدایی مناطق شمالی ارس از ایران شعر خواند اما هیچکسی نمی تواند درباره آذربایجان عزیز ما صحبت کند.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۰:۳۴    
هافبک خلاق تیم فوتبال استقلال با تصمیم سرمربی این تیم در اختیار باشگاه قرار گرفت.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۰:۲۵    
فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف یک دستگاه خودرو خارجی تویوتا لندکروزبه ارزش60میلیارد ریال در شهرستان بندر عباس خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۰:۱۸    
در ادامه هفته ششم لیگ برتر 5 مسابقه روز شنبه برگزار می شود که در یکی از حساس ترین مسابقات پرسپولیس میزبان ذوب آهن است .
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۰۹:۵۶    
روایتی متفاوت از دیدار رئیس قوه قضاییه با دانشجویان را در این ویدئو ببینید.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۰۹:۴۸    
جنبش حزب الله لبنان با صدور پیام تسلیتی به مناسبت رحلت آیت الله یزدی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ...
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۰۹:۳۶    
به نوشته هفته نامه معروف تایم، وقوع بحران ها و فجایع بزرگ برای جامعه انسانی در سال 2020، این سال را به سالی فراموش نشدنی و البته غم انگیز در تاریخ بشریت تبدیل کرده است ...
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۰۹:۲۷    
سعید برخورداری دروازه بان تیم ملی هندبال ایران با باشگاه العربی قطر به توافق رسید.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۰۹:۱۹    
سفیر و نماینده دائم ایران در آژانس در واکنش به اظهارات جدید مدیرکل آژانس عنوان کرد: تنها نقش آژانس در برجام، نظارت و راستی آزمایی اقدامات مرتبط هسته ای و ارائه گزارشات به روز شده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۰۹:۱۵    
داماد و مشاور رئیس جمهور آمریکا پس از اعلام توافق برای عادی سازی روابط میان مراکش و رژیم صهیونیستی اعلام کرد که صلح عربستان و اسرائیل قطعی است.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۰۹:۰۶    
موسسه کپیتال اکونومیکس در گزارشی پیش بینی کرد اقتصاد چین سال آینده رکورددار رشد اقتصادی در بین اقتصادهای بزرگ باشد.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۰۷:۱۴    
منابع آگاه به خبرگزاری رویترز گفته اند آمریکا قصد دارد ترکیه را به دلیل خریداری سامانه پدافند موشکی اس 400 از روسیه تحریم کند.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۰۰:۰۵    
روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز دولت بایدن را از پیوستن به توافق هسته ای ایران برحذر داشته و نوشت ایران شدیدا نیازمند رفع تحریم ها است و برای مذاکره در موقعیتی ضعیف قرار دارد!