شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۴:۳۸Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 8 آذر 1399 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 31 فروردین 1399 الف 31 اردیبهشت 1399 الف 31 خرداد 1399 الف 31 تیر 1399 الف 31 مرداد 1399 الف 31 شهریور 1399 الف 30 مهر 1399 الف 30 آبان 1399 الف 30 دی 1399 الف 30 بهمن 1399 الف 1 آذر 1399 الف 2 آذر 1399 الف 3 آذر 1399 الف 4 آذر 1399 الف 5 آذر 1399 الف 6 آذر 1399 الف 7 آذر 1399 الف 8 آذر 1399 الف 9 آذر 1399 الف 10 آذر 1399 الف 11 آذر 1399 الف 12 آذر 1399 الف 13 آذر 1399 الف 14 آذر 1399 الف 15 آذر 1399 الف 16 آذر 1399 الف 17 آذر 1399 الف 18 آذر 1399 الف 19 آذر 1399 الف 20 آذر 1399 الف 21 آذر 1399 الف 22 آذر 1399 الف 23 آذر 1399 الف 24 آذر 1399 الف 25 آذر 1399 الف 26 آذر 1399 الف 27 آذر 1399 الف 28 آذر 1399 الف 29 آذر 1399 الف 30 آذر 1399 
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۰۳:۴۸    
یک روانشناس گفت: کرونا می تواند عامل تشدید وضعیت بیماران اعصاب و روان شود
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۰۹:۰۳    
این روزها خبری مبنی بر همکاری ماهسون کرمزگول خواننده سرشناس ترکیه ای برای بازی در سریال پدرخوانده به شدت در فضای مجازی و برخی رسانه ها منتشر شده که گلایه این هنرمند را نیز درپی داشت.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۷:۱۱    
متقاضیان دریافت مرحله دوم وام یک میلیونی ابتدا کد ملی سرپرست خانوار را به شماره 6369 ارسال کنند، چنانچه پیامک ارسال نشد، بار دوم آن را به 986369+ بفرستند.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۶:۴۶    
دانشمندان اسکاتلندی درباره علت دشوار بودن مهار کرونا و سرعت گسترش این ویروس توضیحاتی را ارائه کرده اند.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۵:۳۸    
فیلمی از حضور پیکر مطهر شهید فخری زاده در حرم حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۵:۱۶    
فدراسیون بورس های اروپایی و آسیایی (FEAS) با انتشار بیانیه رسمی، کارگزاری مفید را به عنوان اولین کارگزار بورس در رقابتی بین شرکت کنندگان از کشورهای اروپای شرقی ...
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۴:۵۶    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به تداوم بارش ها در کشور تا روزهای پایانی هفته گفت: شدت بارش ها امروز یکشنبه 9 آذر در 11 استان کشور و شمال و مرکز خلیج فارس خواهد بود.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۴:۴۸    
وزیر جهاد کشاورزی با بیان این که مردم نگران محصولات پروتئینی نباشند، گفت: از امروز مرغ کیلویی 18 هزار و 500 تومان در تمام فروشگاه ها برای عرضه موجود است.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۲:۱۹    
وزارت بهداشت اعلام کرد سامانه ای راه اندازی شده و با استفاده از آن طی چهار روز گذشته جلوی سفر 1748 نفر مبتلا به کرونا راگرفته است، اما این سامانه تا چه حد کارا است؟
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۰:۲۹    
خبرنگار شبکه 12 رژیم صهیونیستی با اشاره به جزئیات ترور شهید محسن فخری زاده تلویحاً به مسئولیت تل آویو در این جنایت اذعان کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۰:۰۰    
اطلاعاتی که جمهوری اسلامی از بسیاری از مقامات عالی رتبه فعلی و سابق رژیم صهیونیستی دارد، اطلاعات کاملی است و این هراس را برای مقامات رژیم صهیونیستی بیشتر می کند که کدام یک از آنها در لیست مقابله به ...
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۰۹:۲۳    
شهید محسن فخری زاده، دانشمند برجسته صنایع دفاعی کشور روز جمعه هفتم آذر 99 در منطقه آبسرد شهرستان دماوند توسط عناصر تروریست ترور و به شهادت رسید.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۰۸:۳۸    
شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 65 قرار گرفته و کیفیت هوای تهران قابل قبول است.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۰۷:۳۵    
شبکه اجتماعی اینستاگرام در اقدامی مغرضانه، این بار پست های کاربران ایرانی مرتبط با شهادت دانشمند هسته ای شهید فخری زاده را حذف کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۰۳:۴۶    
سخنگوی سازمان ملل متحد در واکنش به شهادت دانشمند هسته ای و دفاعی ایران در یک اقدام تروریستی، گفت، ما هر ترور و قتل غیرقانونی را محکوم می کنیم.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۰۲:۱۸    
معاون دفتر رئیس جمهوری با انتشار پاسخ استعلام از سازمان انرژی اتمی درباره دیدار شهید محسن فخری زاده با مدیرکل پیشین آژانس بین المللی انرژی اتمی و رد ادعای یکی از نمایندگان مجلس اظهار کرد ...
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۰۱:۳۷    
چطور تروریست ها با یک تله انفجاری موفق شدند محافظان را فریب دهند و شهید فخری زاده را بیرون از خودرو هدف قرار دهند؟ ویدئویی از جزئیات تازه ترور بزدلانه شهید فخری زاده از زبان عباسی ...
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۰۰:۴۹    
پیکر مطهر دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاده امشب در حرم رضوی طواف داده شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۲۳:۵۱    
فرمانده نیروی قدس سپاه تاکید کرد: شهید محسن فخری زاده که به حقّ، فخر مکتب اسلام در مبارزه با انحصارطلبان علمی نظام سلطه بود، با شهادت خود حامیان دروغین حقوق بشر، دمکراسی و آزادی را رسوا کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۲۳:۳۹    
وزیر کشور گفت: با استانداران به صورت روزانه ارتباط داریم و همه می گویند که روند بیماری نزولی است البته باید همچنان تلاش کنیم.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۲۳:۲۷    
معاونت درمان سازمان تامین اجتماعی گفت:با تدابیر اتخاذشده و بسترهای فراهم شده برای نسخه نویسی الکترونیک، مشکلی در زمینه استمرار ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان در این ایام وجود نخواهد داشت.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۲۳:۱۴    
وزیر همکاری های منطقه ای رژیم صهیونیستی از این که چه کسی مسئول ترور روز گذشته دانشمند برجسته ایرانی است، اظهار بی اطلاعی کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۲۲:۵۷    
منابع سوری از ورود یک کاروان آمریکایی حامل 35 خودروی زرهی و کامیون حامل تجهیزات نظامی و لجستیک از عراق به خاک سوریه خبر دادند.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۲۲:۳۶    
یک رسانه صهیونیستی به نقل از یک مقام اطلاعاتی غربی نوشت، ترور محسن فخری زاده ، برنامه بلند مدت رژیم صهیونیستی برای خرابکاری در برنامه هسته ای ایران بود.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۲۲:۲۴    
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جزئیات مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید فخری زاده را اعلام کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۲۲:۱۲    
سرمربی استقلال به خاطر توهین و استفاده از الفاظ ناشایست در بازی فولاد با یک جلسه محرومیت از سوی کمیته انضباطی مواجه شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۲۱:۵۹    
درگیری بین معترضان و طرفداران جریان الصدر عراق منجر به کشته و زخمی شدن شماری از آن ها در تظاهرات دیروز شده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۲۱:۴۷    
وزیر امور خارجه ایران با بیان اینکه حمله تروریستی به دانشمند ما توسط یک رژیم تروریست طراحی و برنامه ریزی و توسط همدستان جنایتکار آن اجرا شده ...
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۲۱:۲۹    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با ابراز نگرانی از غیرمتعارف شدن تولد نوزاد در تاریخ رُند گفت: مادران ما باید بدانند با توجه به پاندمی کووید 19 چنین زایمان هایی با احتمال خطر چند برابر مواجه ...
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۲۱:۰۰    
داوری رفیق روباشف درباره کتاب کوچک ماکیاولی همان چیزی است که ژان ژاک شوالیه فقید (1900-1983)، مورخ، حقوق دان و استاد نامدار اندیشه های سیاسی، از عنوان اثر بزرگ سیاسی مد نظر دارد ...
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۲۰:۵۲    
افسردگی تقریبا در یک ششم افراد، زمانی در طول زندگی اتفاق می افتد. بنابراین درمان های خانگی و شایعات و حقایق درباره آن بین مردم رایج است.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۲۰:۳۹    
پلیس فرانسه امروز به سوی معترضان به قانون جنجالی امنیت جامع در پاریس یورش برد و برای متفرق کردن آن ها از گاز اشک آور استفاده کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۲۰:۳۶    
هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنانکه اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می کند ...
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۲۰:۲۷    
وزیر خارجه قطر و رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس امشب در تماس های تلفنی جداگانه با وزیر امور خارجه ایران ترور شهید فخری زاده را محکوم کردند.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۲۰:۱۴    
خانواده شهید هسته ای محسن فخری زاده امروز با پیکر عزیزشان در معراج شهدای تهران دیدار و وداع کردند.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۲۰:۱۰    
معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: تنها راه نجات، محو رژیم صهیونیستی است و هرقدر این اقدام به تأخیر بیفتد ما باید هر روز خسارات جدیدی ببینیم.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۹:۵۸    
وزارت امور خارجه بلژیک ترور محسن فخری زاده دانشمند برجسته ایرانی را محکوم کرده و خواستار دوری از گسترش هرگونه تنش شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۹:۴۱    
طبق گزارشی از دفتر بازرسی کل آژانس فضایی آمریکا، با توجه به مشکلات پیش آمده در اثر کرونا، بعید است این سازمان بتواند در سال 2024 به ماه دست یابد.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۹:۳۳    
رئیس مجلس گفت: لازم است نهادهای امنیتی و اطلاعاتی نسبت به شناسایی، دستگیری و اشد مجازات عوامل حادثه تروریستی شهادت محسن فخری زاده، اقدامات لازم را به انجام رسانند.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۹:۲۱    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: بازار را از دست دلالان و واسطه ها در بخش عمده فروشی درآوردیم.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۹:۰۷    
ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در محکومیت ترور محسن فخری زاده بیانیه ای صادر کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۸:۵۵    
تیم ملی بسکتبال کشورمان در نخستین بازی پنجره دوم انتخابی کاپ آسیا مقابل عربستان به برتری رسید.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۸:۴۷    
وزیر صمت گفت: خوشبختانه تاکنون به اندازه کافی نهاده ها وارد شده در اختیار شبکه توزیع که جهاد کشاورزی است قرار گرفته است.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۸:۳۰    
دبیر کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا جزئیات الزام همراه داشتن کارت ملی برای اخذ خدمات اداری در شهرها را در راستای اجرای طرح هوشمند مدیریت کرونا تشریح کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۸:۲۷    
محسن مهدیان فعال رسانه ای درباره انتقام خون شهید فخری زاده نوشت :مطالبه انتقام کنیم ، ولی سطح انتقام را در حد جگر خنک شدن نگه نداریم.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۸:۲۲    
آمارهای خطوط کشتیرانی و شرکت ملی نفت ونزوئلا نشان می دهد که این کشور علی رغم تحریم های آمریکا صادرات نفت به چین را از سر گرفته است.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۸:۱۸    
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: وقتی دشمنان نتوانسته اند با هر ابزاری جلوی پیشرفت و توسعه ایران را بگیرند، دانشمندان ایرانی را ترور می کنند.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۸:۱۳    
سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: هر 4 فرآورده طبیعی با منشاء گیاهی مرتبط با بیماری کرونا که مجوز موقت تولید گرفته اند ...
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۷:۵۴    
رئیس مجلس نمایندگان ترکیه ترور دانشمند هسته ای و دفاعی ایران را محکوم کرد و آن را اقدامی تروریستی خواند.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۷:۲۸    
رسانه آمریکایی واشنگتن اگزماینربه قلم تام روگان (Tom Rogan ) نوشت:سرویس اطلاعات خارجی اسرائیل، موساد، محسن فخری زاده، را ترور کرده است. به گزارش الف در این مقاله آمده است: ...
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۷:۲۴    
سخنگوی گمرک ایران گفت: در ماه آبان با سبقت گرفتن صادرات از واردات، تراز تجاری کشور مثبت 118 میلیون دلار را نشان می دهد.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۷:۱۱    
تعدادی از دانشجویان مقابل مجلس در اعتراض به ترور دانشمند هسته ای و درخواست از مجلس برای اخراج بازرسان آژانس تجمع اعتراضی برگزار کردند.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۶:۵۹    
رئیس مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: ضمن محکوم نمودن اقدام مذبوحانه ترور شهید فخری زاده، به رژیم صهیونیستی هشدا می دهیم آمریکای جنایتکار و عوامل خود فروخته آنان که انتقامی سخت در انتظار آنان است.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۶:۵۱    
حسن رحیم پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی:کمک به نیازمندان در هر شرایطی خوب وارزشمنده است/این پویش ها می تواند نقش به سزایی در کمک رسانی به نیازمندان داشته باشد
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۶:۴۳    
دنیای اقتصاد نوشت: بازار مالی ایران امروز شنبه در حالی شاهد افزایش قیمت دلار و سکه بود که طلا کاهش قیمت را نسبت به دو روز پیش تجربه کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۶:۴۰    
عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: اصلاح طلبان در مورد آقای روحانی تجربه تلخ و شیرین و البته سنگینی داشتند ...
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۶:۳۱    
سخنگوی وزارت امورخارجه کشورمان اخبار منتشر شده در خصوص حکم 20 سال حبس برای اسدالله اسدی دیپلمات کشورمان را نادرست خواند.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۶:۲۶    
محسن فخری زاده، رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع روز جمعه در عملیاتی تروریستی به شهادت رسید. این اقدام واکنش های گسترده ای از سوی مقامات و رسانه های خارجی به دنبال داشت.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۶:۲۲    
نائب رئیس هیئت مدیره بانک صادرات ایران از پرداخت 60 درصد تسهیلات این بانک به بخش تولید طی هشت ماه اول سال 99 خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۶:۰۶    
خبرگزاری رویترز در گزارشی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی پس از ترور دانشمند برجسته کشورمان، سفارت خانه های خود در سراسر جهان را به حالت آماده باش درآورده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۵:۴۹    
اقتصادآنلاین نوشت: جدولی از قیمت آپارتمان های متراژ بالایی که طی یک ماه اخیر در تهران معامله شده است، را مشاهده می کنید ...
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۵:۳۶    
تجمع خود جوش روحانیون و بسیجیان در اعتراض به ترور شهید محسن فخری زاده صبح امروز 8 آذر در قم برگزار شد./ منبع: تسنیم
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۵:۳۳    
پنج تشکل فرهنگیان در بیانیه ای مشترک اعلام کردند: بسم الله الرحمن الرحیم استمرار انقلاب اسلامی و دستیابی به تمدن نوین اسلامی ...
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۵:۲۴    
شهادت هفتمین دانشمند هسته ای ایران ،دکتر محسن فخری زاده توسط تروریست ها بار دیگر زنگ خطر را به صدا در آورد.او انسانی مومن، خداجو، خادم مردم و از طراحان توسعه و پیشرفت کشور بود. ...
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۵:۲۰    
پزشکی قانونی بوینس آیرس نتیجه کالبدشکافی اسطوره فوتبال آرژانتین را اعلام کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۵:۰۳    
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص اظهاراتی که طی روزهای اخیر از وی منتشر شده است توضیحاتی ارائه کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۴:۵۴    
مشاور وزیر بهداشت در امور مامایی با اشاره به ضرورت مقابله با عوارض زایمانهای تقویمی و زودرس، گفت: تولد پیش از موعد و نارسی نوزاد هزینه های زیادی را به سیستم سلامت کشور وارد می کند.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۴:۴۱    
آزمون کارآموزی وکالت کانون های وکلای دادگستری که قرار بود روز جمعه 28 آذر برگزار شود به تعویق افتاد.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۴:۳۷    
پویایی های بازار در روز جمعه قیمت نفت مانند سه هفته قبل با افزایش براه خود ادامه داد . نفت برنت برای تحویل در ماه دسامبر در بازار لندن به 48 دلار هر بشکه رسید ...
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۴:۳۰    
رئیس قوه قضاییه گفت: دلیل این که شهید فخری زاده مورد خشم و غضب دشمن قرار گرفت، این بود که آمریکا و صهیونیست ها تصور می کردند باید علم و تکنولوژی در انحصار آنها باشد اما او یکی از افرادی بود که این ...
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۴:۳۰    
علی ربیعی سخنگوی دولت در واکنش به ترور شهید فخری زاده طی توئیتی نوشت: این حق برای ملت ایران باقی است که براساس استراتژی مشخص معطوف به منافع و عزت ملی پاسخی قاطع که تعیین کننده ابعاد ...
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۴:۱۳    
معاون توسعه و مدیریت منابع استاندار تهران گفت: همه دستگاه های دولتی این استان به غیر از آن دسته که خدمات ضروری ارائه می کند، از امروز تا 14 آذر تعطیل می شود.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۴:۰۴    
پس از ترور شهید فخری زاده چنانکه قابل پیش بینی بود احساسات عمومی به سمت نوعی انتقام متقابل و سریع به این جنایت متمایل شده است. چیزی شبیه به هنگام ترور شهید قاسم سلیمانی. ...
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۴:۰۴    
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: تمام آزمایش های مثبت در یک بانک اطلاعاتی جمع آوری می شود و طی چهار روز گذشته از حضور و سفر 1748 نفر فردی که مثبت بودند و قصد خرید بلیت و مسافرت با اتوبوس ...
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۴:۰۰    
اتحادیه اروپا ترور دانشمند هسته ای و دفاعی ایران را اقدامی مجرمانه و در تضاد با اصل احترام به حقوق بشر توصیف کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۳:۵۱    
علی مطهری نماینده سابق مجلس در واکنش به ترور دانشمند ایرانی طی توئیتی نوشت: ترور ناجوانمردانه دکتر محسن فخری زاده علاوه بر ضربه زدن به صنعت هسته ای کشور ...
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۳:۴۶    
مدیر آینده پژوهی و تحقیقات بانکداری اسلامی بانک پارسیان از عملکرد موفق این بانک در حوزه استراتژیک اقتصاد مقاومتی خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۳:۴۲    
همسر شهید محسن فخری زاده گفت: خواهش من از آن هایی که حضور دارند این است که راه ایشان را ادامه بدهند و اجازه ندهند که خون ایشان پایمال شود.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۳:۲۱    
سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به ترور شهید محسن فخری زاده دانشمند هسته ای کشورمان در صفحه خود در توئیتر نوشت ...
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۳:۱۸    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در نامه ای به حسن روحانی نوشت: شهادت دکتر محسن فخری زاده، پس از انفجار نطنز و ترور کارمند دولت در تهران ...
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۳:۰۹    
ثبت نام مرحله نهم فروش فوق العاده ایران خودرو از فردا یکشنبه (9 آذر) آغاز می شود.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۳:۰۵    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: طی 24 ساعت آینده در مجلس ابعاد ترور شهید فخری زاده بررسی می شود.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۳:۰۱    
در پی ترور و شهادت شهید محسن فخری زاده از دانشمندان هسته ای کشور شاعران وارد میدان شده و احساسات خود را در قالب بیت و مصرع بیان کردند.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۲:۵۷    
بیش از دو ماه از بازگشت استان خوزستان به وضعیت قرمز کرونا می گذرد. محدودیت های جدید و تعطیلی ها دوباره آغاز شده است ...
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۲:۵۷    
مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام از احیای 12 هزار واحد تولیدی در کشور خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۲:۴۸    
ابراهیم ابراهیم بای ، مدیرعامل شرکت دانش پارسیان و مؤسس شبکه ی هوشمند خرید و فروش کالا و خدمات بایا ، گفت: ما تأمین کننده ها را شریک تجاری خودمان می دانیم. شراکت بدون شفافیت پایدار نخواهد بود ...
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۲:۴۸    
فرمانده نیروی دریایی ارتش اعلام کرد: ناوشکن دنا در نیمه اول دی ماه به نیروی دریایی ارتش الحاق می شود.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۲:۴۳    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: ما هیچ دسترسی نسبت به موضوعات گذشته نخواهیم داد و در چارچوب مسائل پروتکلی و پادمانی دسترسی ها انجام خواهد شد .
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۲:۴۳    
از مهمترین قسمتهای آماده سازی و برنامه ریزی برای هر آزمون، استفاده از کتابهای مهم در زمینه ی آزمون ورودی خواهد بود. همواره شاهد طیف گسترده ای از انواع کتابها در زمینه های مختلف و گوناگون بوده ایم ...
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۲:۱۸    
وقتی که زمان زیادی از روزتان را با استفاده از موبایل می گذرانید مسلماً ترجیح می دهید موبایل شما بیشترین کارایی و بازدهی ممکن را داشته باشد تا بتواند تمام نیازهای شما را پاسخگو باشد ...
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۲:۱۴    
همسر شهید فخری زاده: نگذارید خون او پایمال شود و راهشان را ادامه دهید. به رهبرم که عزیزترین کس برای من و آن شهید هستند، تسلیت می گویم و از ایشان تشکر می کنم.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۲:۱۰    
برج خنک کننده فایبرگلاس fiberglass cooling tower یا در اصطلاح کولینگ تاور فایبرگلس نوعی برج خنک کن با بدنه فایبرگلس با هدف خنک کاری آب می باشد ...
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۲:۱۰    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی ترور دانشمند هسته ای شهید فخری زاده در پیامی اعلام کردند: دو موضوع مهم را همه ی دست اندرکاران باید به جِدّ در دستور کار قرار دهند ...
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۲:۱۰    
بعد از تایید اساسنامه جدید فدراسیون فوتبال توسط فیفا، امروز مجمع نیز این اساسنامه را تایید کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۲:۰۶    
به گزارش الف، کبری آسوپار فعال رسانه، طی یادداشتی در کانال تلگرامی خود نوشت: ساعاتی پس از حمله ی ایران به عین الاسد ...
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۲:۰۶    
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا: هموطنان برای دریافت خدمت از هر دستگاه اجرایی و ادارات باید کارت ملی همراه داشته باشند
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۲:۰۲    
فهمیدن چند نکته برای خرید ساعت مچی باعث می شود تا مناسب ترین انتخاب را با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید انجام دهید بهتر است قبل از تصمیم به خرید مشخص کنید چه انتظاری از ساعت مورد نظر دارید ...
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۱:۵۳    
صنعت بسته بندی بعنوان یکی از ارکان تولید نقش مهمی در سهولت حمل و نقل محصولات و بازاریابی و فروش دارد ...
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۱:۴۵    
دوره پیش نیاز و مهمی که برای اماده سازی دانشجویان غیر روسی زبان برای دروس دانشگاهی مورد نیاز است دوره پادفک می باشد ...
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۱:۳۶    
همواره خرید قطعات الکترونیکی با کیفیت و اورجینال یکی از دغدغه های اصلی برای مدیران شرکت ها محسوب می شود ...
  • ۱