یکشنبه ۱۶ اردیبهشتساعت ۰۴:۱۱May 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 17 آبان 1400 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 30 اسفند 1399 الف 31 فروردین 1400 الف 31 اردیبهشت 1400 الف 31 خرداد 1400 الف 31 تیر 1400 الف 16 مرداد 1400 الف 31 شهریور 1400 الف 30 مهر 1400 الف 30 آذر 1400 الف 30 دی 1400 الف 30 بهمن 1400 الف 29 اسفند 1400 الف 1 آبان 1400 الف 2 آبان 1400 الف 3 آبان 1400 الف 4 آبان 1400 الف 5 آبان 1400 الف 6 آبان 1400 الف 7 آبان 1400 الف 8 آبان 1400 الف 9 آبان 1400 الف 10 آبان 1400 الف 11 آبان 1400 الف 12 آبان 1400 الف 13 آبان 1400 الف 14 آبان 1400 الف 15 آبان 1400 الف 16 آبان 1400 الف 17 آبان 1400 الف 18 آبان 1400 الف 19 آبان 1400 الف 20 آبان 1400 الف 21 آبان 1400 الف 22 آبان 1400 الف 23 آبان 1400 الف 24 آبان 1400 الف 25 آبان 1400 الف 26 آبان 1400 الف 27 آبان 1400 الف 28 آبان 1400 الف 29 آبان 1400 الف 30 آبان 1400 
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۹ - ۱۴:۲۱    
مجموعه هفت آبشارتیرکن از جاذبه های زیبا استان مازندران محسوب میشود که در نزدیکی روستای تیرکن قرار دارد. جنگل زیبای اطراف آبشار با رودخانه های پرآب، بر زیبایی این منطقه افزوده است ...
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۹ - ۱۳:۱۹    
دبیر شورای عالی امنیت ملی با ناندرا مودی نخست وزیر هند دیدار و گفت وگو کرد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۶:۰۹    
دژ رودخان یا قلعه حسامی نام قلعه ای است متعلق به دوره امپراتوری ساسانی که بر فراز ارتفاعات جنگلی 30 کیومتری شهرستان فومن در روستای رودخان ساخته شده و 26 هکتار مساحت ...
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۳:۲۵    
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف اختلاس در یکی از بانک های استان خبر داد و گفت: تاکنون 450 میلیارد ریال از این وجوه اختلاس به بیت المال بازگشته است.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۱:۴۴    
دختر 19 ساله اهوازی دارای رتبه 70 کنکور بر اثر عمل زیبایی به کما رفت.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۱:۰۷    
وقتی تعدد و تکثر اتحادیه ها و انجمن ها و صنوف تولید کنندگان و توزیع کنندگان کالا را در برابر سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان در نظر می گیریم به این نتیجه می رسیم که نیمی از سازمان ...
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۰:۵۳    
کارشناس سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید به کشور از چهارشنبه شب خبر داد و گفت: بارندگی ها دوباره در غربِ نوار ساحلی خزر و شمال غربی کشور آغاز خواهد شد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۰:۴۵    
سرپرست معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: سالانه هزاران کارگاه مشاوره به صورت رایگان در 400 شهر برگزار می کنیم ...
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۰:۳۳    
شهروندان فلسطینی موفق شدند دوربین نیروهای اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را که در یک تکه سنگ در روستای نعلین در شمال غرب رام الله در کرانه باختری جاسازی شده بود، کشف کنند./صداوسیما
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۰۹:۵۰    
محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه پیشانی تصمیم ها و تحولات در کشور حوزه مالیاتی است، گفت: هیچ اولویتی مهمتر از ساماندهی نظام مالیاتی در کشور نیست.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۰۹:۳۴    
در حالیکه در گزارش های اخیر مرکز پژوهش های مجلس درباره وضعیت مسیرهای ترانزیتی ایران و مخاطرات کاهش سهم ایران در این زمینه اطلاعاتی منتشر شده است ...
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۰۳:۴۹    
نخست وزیر منطقه کردستان عراق در دیدار با یک مقام بلند پایه ایران بر گسترش روابط اقتصادی با تهران تاکید کرد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۰۳:۰۳    
کویت هشت نفر از شهروندان خود را که از 30 سال پیش عضو یک کمیته خیریه در این کشور هستند به ادعای حمایت از حزب الله بازداشت کرد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۰۲:۱۶    
دو بازیکن استقلال تاجیکستان برای عقد قرارداد با پرسپولیس وارد تهران شدند.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۲۳:۴۹    
باراک اوباما، رئیس جمهوری سابق آمریکا، روز دوشنبه به کنفرانس بین المللی آب و هوا در گلاسکو رفت، زیرا جان کری ...
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۲۳:۳۲    
عضو ارشد شورای عالی سیاسی یمن وابسته به جنبش انصارالله اعلام کرد که پیشروی ارتش یمن از جنوب بدین معناست که پایگاه های دولت مستعفی در شهر مأرب در تیررس ماست .
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۲۳:۲۰    
جاکوب فریمن مدیرتولید شرکت سخت افزار رایانه ایEVGA در پستی فاش کرد سارقان کامیونی با محموله ای از کارت های گرافیک سری EVGA RTX30 را سرقت کرده اند.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۲۳:۰۳    
وزرای خارجه ایران و آلمان درخصوص ازسرگیری مذاکرات وین به گفت وگو پرداختند.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۲۲:۵۰    
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: وجود ارز ترجیحی برای کالاهای اساسی ضروری است.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۲۲:۳۳    
وزیر امور خارجه کشورمان که به بیماری کرونا مبتلا شده در پستی اینستاگرامی به تشریح برنامه های کاری و رایزنی های خود با مقامات دیگر کشورها در ایام قرنطینه پرداخت.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۲۲:۲۰    
یک نماینده مجلس سنای آمریکا ضمن تأکید بر حمایتش از باقی ماندن تگزاس در ایالات متحده آمریکا درباره اینکه در چه شرایطی از جدایی این ایالت حمایت می کند توضیحاتی ارائه کرد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۲۲:۱۲    
کاوه اشتهاردی با اشاره به بازدید امروز معاون اول رئیس جمهور از انبار مرکزی سازمان اموال تملیکی توضیحاتی درباره کالاهای دپو شده داد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۲۱:۵۵    
عضو هیأت مدیره باشگاه تراکتور گفت: سرمربی بعدی ما اروپایی است و تا چهارشنبه این مربی را معرفی خواهیم کرد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۲۱:۴۳    
فرمانده هوانیروز ارتش با اشاره به نقش هوانیروز در رزمایش مشترک ذوالفقار 1400 ارتش گفت: هوانیروز در مراحل مختلف این رزمایش حضور داشت و توانست با تکنیک ها و تاکتیک هایی جدید و تمرین شده و با استفاده از ...
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۲۱:۲۳    
ارتش رژیم صهیونیستی و مصر توافق امنیتی جدیدی با هم بریا حضور بیشتر نظامیان در گذرگاه رفح امضا کردند.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۲۱:۱۰    
وزیر خارجه آمریکا در ملاقات با همتای مصری خود با طرح ادعاهای بی اساس، از اقدام های ایران ابراز نگرانی کرد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۲۱:۰۱    
دادستان کل کشور گفت: گرانی های اخیر پشت پرده هایی دارد و پشت پرده های گرانی ها را دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی باید دنبال کنند.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۲۰:۳۶    
هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می کند ...
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۲۰:۱۰    
تیم ملی بسکتبال بانوان ایران دومین دیدار خود در رقابت های دسته دوم کاپ آسیا را به سوریه واگذار کرد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۹:۵۰    
آیت الله صافی گلپایگانی در گفت و گوی تلفنی با رئیس جمهور، ضمن تشکر از تماس وی، گفتند: من برای موفقیت دولت شما بسیار دعا می کنم و از خداوند می خواهم به شما توفیق رفع مشکلات مردم را مرحمت کند.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۹:۲۴    
علی باقری کنی معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران قرار است در جریان سفرش به پایتخت چند کشور اروپایی، روز پنجشنبه با مقامات وزارت امور خارجه انگلیس در لندن دیدار کند.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۹:۱۲    
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه رتبه بندی معلمان از وعده های انتخاباتی رئیس جمهور بود، عنوان کرد که اکنون رئیس جمهور به جد این موضوع را دنبال می کند.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۹:۰۴    
حکم قصاص پزشک تبریزی در دیوان عالی کشور مهر تائید خورد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۹:۰۰    
منابع خبری گفتند که ائتلاف موسوم به ضد داعش، یک کاروان جدید از تجهیزات نظامی متعلق به نظامیان تروریست آمریکا را وارد سوریه کرده است.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۸:۵۲    
آیت الله سیستانی به استفتایی درباره ممنوعیت خرید و فروش از مراکز تجاری که بخشی از سود آن برای کمک به رژیم صهیونیستی هزینه می شود، پاسخ داد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۸:۴۷    
رییس دفتر رییس جمهوری با اشاره به اهتمام ویژه دولت به فسادستیزی، گفت: دولت به هیچ عنوان فساد را برنمی تابد و بر این باور است که نباید اجازه بروز فساد داده شود و فساد باید از سرمنشأ آن خشکانده شود.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۸:۳۵    
رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حاج قاسم سلیمانی برای انقلاب هم خون داد هم خون دل خورد، گفت ...
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۸:۲۲    
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران با اشاره به مشاهده ویروس جهش یافته دلتا در کشورهای همسایه در خصوص مراقبت از مرزها برای جلوگیری از ورود دلتا پلاس به کشور هشدار داد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۸:۲۲    
سرپرست سازمان تامین اجتماعی گفت: با تصویب نهایی اصلاحیه ماده 5 بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی در مجلس، امکان پوشش بیمه ای تمامی واجدان شرایط بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی فراهم می شود.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۸:۰۵    
همزمان با برگزاری نشست آب و هوایی سازمان ملل متحد در گلاسکو؛ پژوهشگران اعلام کردند که ارتش آمریکا یکی از اصلی ترین منابع آلوده کننده منطقه خاورمیانه، به شمار می رود.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۷:۵۶    
رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با تاکید بر لزوم تقویت نظام حکمرانی رسانه ای کشور، گفت: فاقد یک راهبرد منسجم آفندی و پدافندی در عرصه رسانه هستیم.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۷:۵۲    
تلفن های همراه شش مدافع حقوق بشر فلسطینی با نرم افزار جاسوسی پیچیده شرکت اسرائیلی ان. اس. او معروف به پگاسوس هک شد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۷:۴۴    
دادستان کل کشور گفت: گرانی که طی دو ماه اخیر در برخی نیازهای مردم شاهد هستیم، پشت پرده های دارد و پشت پرده های این گرانی را باید دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی دنبال کنند.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۷:۳۹    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از تفاهم با سازمان صداوسیما برای برگزاری یک نشست با هدف حل مساله مجوزها در شبکه نمایش خانگی خبر داده است.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۷:۳۹    
ولیعهد سعودی پیامی را به امیر قطر در خصوص تقویت روابط برادرانه بین دو کشور ارسال کرد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۷:۲۶    
معاون اول رییس جمهوری در بازدید از انبار مرکزی سازمان اموال تملیکی خواستار رسیدگی فوری به وضعیت و تعیین تکلیف کالاهای دپوشده در انبارهای سازمان اموال تملیکی در سراسر کشور شد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۷:۲۲    
عضو انجمن اقتصادانان ایران توزیع دلار 4200 تومانی را فاجعه بارترین خطای سیاست گذاری ارزی 60 سال اخیر در اقتصاد ایران خواند.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۷:۰۱    
معاون امور مجلس رییس جمهوری، برنامه های فیاضی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را تحول گرا دانست و گفت: وزیر پیشنهادی در زمینه تدوین محتوای آموزشی و تولیدات کمک آموزشی صاحب نظر و تجربه است.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۷:۰۱    
سازمان هواشناسی نسبت به آلودگی هوای سه کلانشهرو وقوع رگبار و رعد و برق در هفت استان هشدار داد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۶:۵۷    
از امروز تا هفته آینده برنامه های وزیر پینشهادی آموزش و پرورش در کمیسیون های تخصصی مجلس مورد بحث و بررسی قرار می گیرد و جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی هفته آینده در صحن مجلس برگزار خواهد شد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۶:۵۳    
سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی از بررسی موضوع تعیین تکلیف واردات کامیون ها و کشنده های موجود در گمرک در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۶:۵۳    
یک رسانه داخلی وابسته به سازمان صداوسیما که تحولات منطقه به ویژه کشورهای عربی را بررسی می کند اعلام کرد فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عراق سفر کرده و با مقامات این کشور دیدار داشته ...
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۶:۳۷    
مدیر عامل شرکت ملی نفتکش ایران که به تازگی کار خود را آغاز کرده است در پیامی خطاب به کارکنان این مجموعه اهداف و راهبردهای جدید مدنظر برای این شرکت را اعلام کرد که بازسازی و نوسازی ناوگان کشتی های ...
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۶:۳۷    
در حوزه ی بازی و آموزش های مربوط به هر دوره از رشد کودکان، تاکنون کتاب ها و مطالبی زیاد و مفیدی نوشته شده است، اما هر کدام از این مطالب به قسمتی از مهارت و توانایی های کودک پرداخته اند
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۶:۳۲    
خبرنگاری از بایدن درباره گزارشی پرسید که در آن گفته شده بود از نظر او پولی که خانواده های مهاجرین در مرز دریافت می کنند، بیهوده است، واکنش تند بایدن به این صحبت خبرنگار را ببینید.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۶:۲۵    
فرمانده عملیات ستاد مقابله با کرونا تهران با بیان اینکه پیک پنجم کرونا در تهران نزولی شده است، گفت: اکنون بهترین فرصت برای بیماریابی مبتلایان به ویروس کرونا است.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۶:۲۱    
ایجاد هرج و مرج امنیتی سرفصل پروژه عربستان در لبنان است که اکنون انتشار اظهارات قبلی وزیر رسانه این کشور بهانه ای برای اوج گیری دوباره این طرح شده است.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۶:۱۷    
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: ارز یارانه ای واردات گندم به واسطه ملاحظات حاکمیتی که دارد حتی مطالعه ای برای حذف آن صورت نگرفته است و قیمت آرد و نان به طور قطع تغییری نخواهد داشت.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۶:۱۲    
در رزمایش ذوالفقار ارتش، انواع سلاح ها و تجهیزات تولید داخل بکار گرفته شده است. منبع: شبکه خبر
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۶:۰۸    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: درباره اثربخشی و عوارض واکسن کرونا در کشور ما مطالعاتی در حال انجام است که نتایج آن در آینده نزدیک منتشر خواهد شد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۶:۰۴    
بانک مرکزی مصوبه شورای پول و اعتبار درخصوص تسهیلات 360 هزار میلیارد تومانی را ذیل قانون جهش تولید مسکن به بانک ها ابلاغ کرد؛ این وام پیش از این ذیل قانون بودجه امسال ابلاغ شده بود.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۶:۰۴    
یگان های نیروی زمینی ارتش با اجرای موفق توپخانه های نقطه زن و شلیک راکت انداز 122 میلی متری کاتیوشا ، موفق به تصرف مواضع یگان حمله ور در نقش دشمن شدند. منبع: سیمانیوز
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۶:۰۴    
رسانه های کویت از استعفای وزرای کابینه این کشور خبر دادند.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۶:۰۰    
رئیس قوه قضائیه با اشاره به رسیدگی به 5 هزار پرونده اموال تملیکی گفت: دولت سیزدهم حس و عزم فوق العاده ای در راستای مبارزه با فساد و حل مشکلات داخلی در همه زمینه ها از جمله تولید دارد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۵:۵۱    
یک رسانه عرب زبان از اولین ضربه بزرگی که رژیم صهیونیستی به امارات وارد کرده است، پرده برداشت و اعلام کرد این ضربه بزرگی به توافقنامه های اقتصادی میان طرفین است.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۵:۴۸    
در این مقله به 10 عدد از مهمترین سوالاتی که در مورد دستگاه خشک کن برای خریداران مطرح می شود، پاسخ دقیق و درست خواهیم داد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۵:۴۸    
وزیر امور خارجه در گفتگوی تلفنی با وزیر امور خارجه انگلیس بر بازپرداخت بدهی قدیمی تصریح و بر لزوم اقدام فوری لندن جهت بازپرداخت هرچه سریع تر این بدهی تأکید کرد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۵:۴۳    
بارش شدید باران در روزهای اخیر در کاشان باعث شد خانه ای قدیمی از زیر خاک آشکار شود. این محل که در کوچه آیت الله یثربی در خیابان اباذر واقع شده که در اوایل دهه 90 برای ساخت پارکینگ مسطح شده بود.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۵:۳۵    
عضو هیئت رئیسه مجلس از معرفی مسعود فیاضی به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس خبر داد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۵:۳۵    
یگان های شناوری نیروی دریایی ارتش با استفاده از موشک های تمام ایرانی قدیر اهداف سطحی خود در دریا را منهدم کردند.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۵:۳۱    
بازی فوتبال ایالت آریزونا و USC توسط روباهی بازیگوش در زمین مسابقه، در جایگاه ها مختل شد. منبع: خبرفوری
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۵:۲۶    
سازمان های حقوقی و حقوق بشری استرالیا روز دوشنبه در جلسه استماع مجلس "سنا"ی این کشور در خصوص وضعیت اسفبار افغان هایی که همچنان در انتظار پناهندگی از افغانستان هستند، ابراز نگرانی کردند.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۵:۰۱    
رییس گمرک پاکستان از رسیدگی به علل توقف کامیون های ایرانی و پاکستانی در مرز دو کشور خبر داد و گفت: این مساله تا روز جمعه (21 آبان ماه) حل خواهد شد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۴:۵۷    
گروهی با نام عدالت برای فلسطین اطلاعات محرمانه تازه ای از مقامات بلندپایه اطلاعاتی و نظامی رژیم صهیونیستی را در فضای مجازی منتشر کرد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۴:۵۳    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اعلامی از امکان بازگشایی مکان های فرهنگی هنری مانند کنسرت ها و سالن های تئاتر از اول آذر ماه خبر داده است.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۴:۴۸    
بازیکن سال های پیشین استقلال و تیم ملی فوتبال ایران، گفت: ماجرای به وجود آمده بین مهدی طارمی و دراگان اسکوچپچ باید حل می شد و امیدوارم این اختلاف به ضرر تیم ملی تمام نشود.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۴:۴۴    
دیوان عالی آمریکا امروز پرونده ای را در ارتباط با شکایت مسلمانان ساکن ایالت کالیفرنیا بررسی می کند که بر اساس آن اف بی آی پس از حملات 11 سپتامبر 2001 سه مرد را در مسجد و صرفاً به دلیل اعتقاداتشان زیر ...
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۴:۴۰    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه 22 رسته اصلی شغلی بیش از 40 درصد اشتغال را در اختیار دارند، گفت: در شورای عالی اشتغال کشور برای اصلاح موانع نظام اداری توسعه 22 رسته شغلی، مصوباتی داشتیم.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۴:۳۶    
معاون وزیر امور خارجه روسیه امروز (دوشنبه) گفت، روسیه دلیلی ندارد که فرض کند آمریکا ممکن است با تجدید نظر در سیاستش، اصل "عدم استفاده نخست از سلاح هسته ای" را در پیش بگیرد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۴:۳۲    
شهردار تهران با اشاره به خبرهای حوزه حمل و نقلی شهری گفت: گام به گام به سمت افزایش بیشتر رضایتمندی مردم و بهره مندی بهتر آنها از حمل و نقل عمومی پیش خواهیم رفت.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۴:۲۷    
خوزستان رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: با وساطت و تلاش اعضای ستاد صبر، قاتل متواری پس از گذشت سه سال خود را به مراجع قضایی معرفی کرد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۴:۲۴    
ستاره شناسان تعداد بی سابقه ای موج گرانشی جدید کشف کرده اند که می تواند به درک نحوه ی تکامل جهان، زندگی و مرگ ستارگان کمک کند.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۴:۱۹    
وزیر امور خارجه اتریش در چارچوب سفر خود به تاجیکستان با همتای تاجیکی خود دیدار و گفت و گو کرد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۴:۱۰    
رئیس جمهور با تشکر از تلاش تیم اقتصادی دولت برای تدوین لایحه بودجه سال 1401 گفت: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اصلاح بودجه ریزی کشور باید لایحه بودجه سال 1401 بر همین اساس یعنی اصلاح ...
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۴:۱۰    
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس به دنبال حذف رانت و فساد است، متاسفانه ارز 4200 تومانی هم رانت ایجاد کرده و فسازا است ...
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۴:۰۶    
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح دستور پیگیری نتیجه اقدامات انجام شده درباره پرونده مرگ یک زن بر اثر شلیک پلیس در اهواز را صادر کرد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۳:۵۴    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه همایش پدافند غیرعامل و رسانه از تفاهم وزارت ارشاد و ساترا برای نظارت بر شبکه نمایش خانگی خبر داد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۳:۴۹    
برنامه " تهران 20"، شانزدهم آبان ماه، با حضور نصرالله پژمان فر، نائب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی به بررسی تایید برگ سبز خودرو به عنوان سندی رسمی و عدم الزام قانونی برای مراجعه به دفاتر ...
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۳:۳۷    
تعداد مشاغل ایجاد شده توسط بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام در استان مرکزی تا پایان امسال به 8 هزار شغل می رسد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۳:۱۶    
وزارت امور خارجه کره جنوبی امروز اعلام کرد معاون وزیر امور خارجه این کشور گفت وگویی درباره ایران با نماینده ویژه آمریکا در امور ایران داشته است.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۳:۱۶    
رئیس پلیس راهور ناجا درباره مصوبه دیوان عدالت اداری در مورد جریمه خودروهای شیشه دودی گفت: در مصوبه دیوان عدد 3 متر و رفع اثر باطل شده اما جریمه به تشخیص افسر واگذار شده است.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۳:۱۲    
مدیر گروه بیماری های واگیر معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: آنفلوانزا با تب ناگهانی آغاز می شود؛ به این شکل که بیمار تا دقایقی قبل حال مساعد داشته و یکباره دچار تب و بدحالی می شود ...
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۳:۰۳    
تصویری دیدنی در حاشیه رزمایش ذوالفقار 1400 که مورد استقبال کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۲:۵۵    
عین اللهی، وزیر بهداشت: 5 مرکز تولید واکسن در ایران ( برکت، فخرا، رازی، سیناژن و پاستور) تایید شده اند. امیدوارم برای دوز سوم بتوانیم از تولیدات داخلی استفاده کنیم.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۲:۵۵    
در دومین روز از مراحل اصلی رزمایش مشترک ذوالفقار ارتش، زیردریایی های طارق و غدیر به مقابله با اهداف سطحی و زیرسطحی پرداختند.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۲:۵۱    
کشاورزان رودفاریاب شهرستان دشتستان، به سبب بی آبی، نخل ها را از اراضی کشاورزی حذف، ریشه کن و به فروش می رسانند که با مرگ نخل ها، خیلی ها را نگران کرده است.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۲:۳۴    
امشب و پس از وقفه ای که به دلیل کرونا در برنامه ایجاد شد؛ قرار است خنداونه ای ها با حفظ تعدادی از بخش های قبلی برنامه و چند آیتم تازه به شبکه نسیم برگردند.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۲:۲۱    
دولت بایدن قرار است امروز ممنوعیت های سفر به آمریکا برای 26 کشور از جمله ایران را که به دلیل شیوع بیماری کرونا اعمال شده بود، لغو کند.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۲:۱۳    
رئیس پلیس راهور گفت: نزدیک 450 میلیارد تومان بابت نقض تمام محدودیت ها، قرنطینه ها و تردد شبانه در ایام کرونا به حساب دولت واریز شده است.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۲:۱۳    
وزیر بهداشت از واردات 150 میلیون دز واکسن کرونا به کشور و تزریق حدود 95 میلیون دز آن تا کنون خبر داد و اقدامات انجام شده برای حمایت از واکسن های ایرانی را تشریح کرد.
  • ۱