یکشنبه ۱۶ اردیبهشتساعت ۰۷:۳۰May 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 25 آبان 1400 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 30 اسفند 1399 الف 31 فروردین 1400 الف 31 اردیبهشت 1400 الف 31 خرداد 1400 الف 31 تیر 1400 الف 16 مرداد 1400 الف 31 شهریور 1400 الف 30 مهر 1400 الف 30 آذر 1400 الف 30 دی 1400 الف 30 بهمن 1400 الف 29 اسفند 1400 الف 1 آبان 1400 الف 2 آبان 1400 الف 3 آبان 1400 الف 4 آبان 1400 الف 5 آبان 1400 الف 6 آبان 1400 الف 7 آبان 1400 الف 8 آبان 1400 الف 9 آبان 1400 الف 10 آبان 1400 الف 11 آبان 1400 الف 12 آبان 1400 الف 13 آبان 1400 الف 14 آبان 1400 الف 15 آبان 1400 الف 16 آبان 1400 الف 17 آبان 1400 الف 18 آبان 1400 الف 19 آبان 1400 الف 20 آبان 1400 الف 21 آبان 1400 الف 22 آبان 1400 الف 23 آبان 1400 الف 24 آبان 1400 الف 25 آبان 1400 الف 26 آبان 1400 الف 27 آبان 1400 الف 28 آبان 1400 الف 29 آبان 1400 الف 30 آبان 1400 
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۶ - ۲۰:۳۶    
وزیر خارجه استونی طی سخنانی گفت که رئیس جمهور بلاروس شرط خود را برای پایان دادن به معضل پناهجویان در مرز بلاروس و اتحادیه اروپا اعلام کرده است.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۶ - ۱۶:۰۶    
نعمت احمدی: شادی صدر به من زنگ می زد و می گفت اگر این پرونده های لواط و زنای محصنه به دستت رسید؛ برای من بفرست تا آن را مثل توپ منفجر کنم.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۶ - ۱۵:۲۳    
جشنواره سنتی موسوم به کوادریلا در شهر متا کلمبیا برگزار شد. در این رویداد که همه ساله در ماه نوامبر برگزار می شود 48 سواره نظام که لباس های جالب و ظاهری ترسناک دارند حضور پیدا می کنند ...
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۶ - ۱۲:۲۰    
بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی صبح امروز سه شنبه 25 آبان 1400 با حضور بیش از 417 واحد صنعتی داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران آغاز به کار کرد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۶ - ۱۱:۳۸    
سخنگوی کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی گفت: در هشتمین نشست این کمیسیون، گزارشی از وضعیت پیام رسان های داخلی و آمار کاربران از سوی مرکز ملی فضای مجازی ارائه شد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۶ - ۱۱:۲۲    
دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور گفت: 3 هزار و 180 تخته چادر بین خانوارهایی که خانه های آنها در زمین لرزه تخریب شد، توزیع شده است.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۶ - ۱۰:۵۲    
حجم زیادی از افراد از وجود گرمایش زمین به عنوان یک معضل جهانی مطلع اند. اکثر ما همواره با اخبار مربوط به این بحران مواجه شده و گه گداری، هشدارهایی راجع به بدتر شدن وضع آن می شنویم.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۶ - ۰۹:۵۴    
رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از تصویب کلیات تدریس زبان های محلی و قومی در مدارس در کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، خبر داد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۶ - ۰۹:۲۰    
در واکنش به یادداشت انساب و انتصاب نظرات زیادی عنوان شد که از واکنش احساسی تا ذهن های کلیشه ای، انگیزه دیده شدن، عقده گشایی سیاسی، تا نقد مشفقانه و برادرانه را در خود داشت که از دسته آخر تشکر می کنم.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۶ - ۰۹:۰۳    
محسن دهنوی، نماینده تهران در مجلس: رشد قیمت خودرو در ماه های اخیر، بر خلاف وعده وزیر صمت هنگام اخذ رای اعتماد است. با پرایدِ 5 هزار یورویی مردم می توانستند یک Suzuki Alto K10 سوار شوند. ...
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۶ - ۰۸:۵۲    
دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از قرار گرفتن واکسن "اسپایکوژن" در سبد واکسیناسیون کرونا در استان خوزستان خبر داد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۶ - ۰۶:۴۹    
سرمربی تیم ملی فوتبال سوریه بعد از شکست برابر ایران، از سمت خود برکنار شد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۶ - ۰۴:۳۴    
هشتمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات 99 متهم پرونده ثبت سفارش خودرو برگزار شد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۶ - ۰۲:۱۹    
تیم ملی فوتبال ایران توانست ششمین دیدار خود در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 قطر را با پیروزی 3 بر 0 مقابل سوریه پشت سر بگذارد تا یک گام دیگر به رسیدن به جام جهانی نزدیک تر شود.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۶ - ۰۱:۳۳    
رئیس جمهور آمریکا با همتای چینی خود درباره برنامه هسته ای ایران بحث و گفت وگو کرده است.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۶ - ۰۰:۴۶    
جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه همراهی و کمک به دولت از رسالت های سپاه است، گفت: سپاه می تواند در امور اقتصادی به دولت کمک کند.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۲۲:۴۵    
احمد وحیدی در توضیح آخرین وضعیت طرح ممنوعیت تردد شبانه، گفت: این طرح هنوز حذف نشده و در حال اجراست، در واقع به دنبال بهتر شدن شرایط هستیم تا نگرانی ها از پیک ششم شیوع ویروس کرونا کمتر شود.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۲۳:۳۵    
گزارشی مستند درباره نقش رهبر معظم انقلاب در مهار آشوب های پس از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت آبانماه 98 منتشر شده است که در ادامه آن را مشاهده می کنید.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۲۳:۱۸    
دستیاور وزیر خارجه آمریکا در امور خاور نزدیک مدعی شد که واشنگتن قصد دارد در قالب ساز و کاری جدید با کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس علیه فعالیت های منطقه ای ایران همکاری کند.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۲۳:۰۶    
مدیرمسئول روزنامه کیهان با اشاره به اظهارات باقری مبنی بر اینکه لغو مؤثر تحریم های غیرقانونی آمریکا یک ضرورت و اولویت اصلی مذاکرات پیش رو است ...
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۲۲:۴۹    
یک مسؤول آمریکا امروز، سه شنبه اعلام کرد، آمریکا قصد دارد در مسیر فروش 50 فروند جنگنده اف-35 به امارات قدم بردارد؛ اما باید تفاهم مشخصی در خصوص "تعهدات امارات" وجود داشته باشد ...
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۲۲:۳۷    
مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت:سه امتیاز این مسابقه برای ما بسیار مهم بود و خیالمان برای صعود به جام جهانی خیلی راحت شد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۲۲:۲۴    
عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله با بیان اینکه دولت صنعاء با استانهای جنوبی به توافق رسیده است، گفت که دست متجاوزان سعودی و آمریکایی در یمن قطع خواهد شد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۲۲:۰۷    
تیم ملی فوتبال ایران در مصاف با سوریه به پیروزی پرگل 3 بر صفر دست یافت تا در آستانه حضور در جام جهانی 2022 قطر قرار بگیرد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۲۱:۵۵    
خبرگزاری وال استریت ژورنال مدعی شد که ایران ساخت تجهیزات پیشرفته مرتبط با برنامه هسته ایش را از سر گرفته است.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۲۱:۴۲    
رئیس اداره غله و خدمات بازرگانی اهر از کاهش تولید گندم در کشور و شهرستان اهر خبرداد و گفت: خشکسالی یکی از دلایل اصلی این موضوع است.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۲۱:۳۴    
تیم ملی فوتبال ایران با پیروزی 3 بر صفر مقابل سوریه، تنها به یک پیروزی دیگر برای صعود به جام جهانی قطر نیاز دارد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۲۱:۱۷    
به گفته دکتر هاشمیان بخش قابل توجهی از داروهای مورد استفاده برای درمان کرونا در کشور تولید می شود و این مسئله باعث شده تا دیگر با مشکل کمبود داروی مرتبط با درمان کرونا مواجه نباشیم و تقریبا در تمام ...
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۲۱:۰۹    
سفارت آمریکا از لبنان از ارسال شش بالگرد MD-530F+ برای نیروهای مسلح لبنان خبر داد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۲۱:۰۰    
وزیر امور خارجه در گزارشی اینستاگرامی درباره رایزنی اش با همتای ترکیه ای در تهران نوشت: ایران و ترکیه به عنوان دو کنشگر بزرگ منطقه ای نقشی انکارناپذیر در تحولات منطقه دارند.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۲۰:۵۲    
طرح تعارض منافع از سوی کمیسیون اجتماعی مجلس یک شنبه 16 آبان 1400 به صحن علنی مجلس آمد و با 153 رأی موافق و 64 رأی مخالف و 10 رأی ممتنع به تصویب رسید ...
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۲۰:۳۵    
هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می کند ...
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۲۰:۲۶    
رئیس جمهور گفت: باید استانداران پیگیری کنند که در صدور مجوزهای ساخت، چه برای بخش های مربوط به نهضت ملی ساخت مسکن و چه برای تقاضای ساخت مسکن عامه مردم تسهیل و تسریع شود.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۲۰:۲۶    
تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی نیمه اول دیدار برابر سوریه را با پیروزی به پایان برد که بازهم وحید امیری تاثیرگذارترین بازیکن زمین بود و سردار آزمون نیز دروازه حریف را باز کرد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۲۰:۲۲    
معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به جلسه هماهنگی سفر استانی آیت الله رییسی به زنجان گفت: پس از هماهنگی با 25 دستگاه برنامه های این سفر به تصویب رسید که بخشی از آن ها از پیش تعیین شده و بخشی سرزده ...
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۲۰:۱۳    
فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران شرایط فعلی پایتخت را با وجود کاهش نسبتا ملایم تعداد مراجعان سرپایی، بستری و مرگ، بسیار شکننده و ناپایدار توصیف کرد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۲۰:۰۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با ابراز نگرانی از بروز درگیریهای نظامی جدید در مناطق مرزی ارمنستان و جمهوری آذربایجان، دو کشور را به خویشتنداری و پرهیز از گسترش دامنه نزاع دعوت کرد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۹:۴۹    
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس و کلاردشت گفت که به دلیل ریزش کوه در منطقه ازارک ، محور قدیم چالوس به مرزن آباد از یک ساعت گذشته تا کنون مسدود شده است .
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۹:۳۶    
وزیر دفاع فرانسه در توییتی شلیک موشک ضد ماهواره روسیه را محکوم کرد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۹:۳۲    
چین و آمریکا به توافقی دست پیدا کرده اند که به روزنامه نگاران دو طرف اجازه تردد میان دو کشور را می دهد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۹:۲۰    
وزیر نفت گفت: استفاده از ابزار تحریم های یک جانبه ازسوی آمریکا علیه ایران قوانین جهانی و چندجانبه گرایی را تخریب و معیشت توده های مردم را هدف قرار می دهد و در تعارض با اصول و مقررات حقوق بین الملل است
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۹:۱۶    
سیدعزت الله ضرغامی شاخص های جدیدی را برای ارزیابی مدیران وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تعیین کرد و گفت: دوران روش های محافظه کارانه، استاتیک و بی خاصیت تمام شده است.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۹:۰۳    
پس از گزارش منابع عبری درباره ورود پیدا کردن رئیس موساد به پرونده دو صهیونیست بازداشت شده در خاک ترکیه، وزیر کشور ترکیه اعلام کرد که مسئله تنها گرفتن عکس از اقامتگاه رئیس جمهور این کشور نبوده است.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۸:۵۴    
موسسه هنرمندان پیشکسوت اعلام کرد رضا فیاضی بازیگر سینما و تلویزیون به دلیل ابتلا به کرونا راهی بیمارستان شده است.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۸:۴۵    
خبرنگار یک شبکه آمریکایی در کتاب جدید خود توضیح داده که چطور آخرین وزیر دفاع دوران ترامپ با تأکید بر توانمندی دفاعی ایران، رئیس جمهور جنجالی این کشور را از اقدام علیه جمهوری اسلامی منصرف کرده است.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۸:۲۹    
وزیر راه و شهرسازی از آغاز ساخت 700 هزار واحد مسکونی بر اساس قانون جهش تولید مسکن خبر داد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۸:۱۲    
دستیار رسانه ای شهردار تهران از دستورعلیرضا زاکانی، برای رسیدگی به وضعیت حقوق و بیمه کارگران خبر داد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۸:۰۸    
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: رئیس رسانه ملی عنوان کرد که مردمی شدن برنامه های صدا و سیما در دستورکار قرار دارد و بنا داریم تولید برنامه در صدا و سیما بر اساس درخواست مردم و با بهره گیری از ...
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۷:۵۹    
کاخ کرملین با صدور بیانیه ای محورهای گفت وگوی روسای جمهور ایران و روسیه را تشریح کرد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۷:۴۲    
وزیر کشور در توضیح آخرین وضعیت طرح ممنوعیت تردد شبانه گفت: این طرح هنوز حذف نشده و در حال اجراست، در واقع به دنبال بهتر شدن شرایط هستیم تا نگرانی ها از پیک ششم شیوع ویروس کرونا کمتر شود.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۷:۳۸    
مدیرکل روابط عمومی وزارت اقتصاد در یک نوشته کوتاه در فضای مجازی تلویحا از خبرهای خوب در اقتصاد سخن به میان آورده است.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۷:۳۸    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به حضور وزیر کشور در نشست امروز کمیسیون، گفت: نماینده مردم شازند درباره سفر اربعین از وحیدی سوال و از پاسخ های وی قانع شد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۷:۲۶    
پس از جنجال غربی ها درباره آزمایش سلاح ضد ماهواره مسکو در فضا، سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه اعلام کرد که این کشور با موفقیت سامانه ضد ماهواره آزمایش کرده است.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۷:۲۱    
ترکیب تیم ملی فوتبال سوریه برای مصاف با تیم ملی کشورمان مشخص شد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۷:۱۷    
این مرحله از جنگ یمن در سایه پیروزی های انصارالله در الحدیده و مارب به گونه ای است که عربستان مجبور است راهی برای خروج از باتلاق یمن دست کم با خسارتهای کمتر پیدا کند.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۷:۱۰    
جوایز جشنواره بین المللی ژوهای 2021 در کشور چین به عکاسان ایرانی و همچنین جایزه بهترین کلوپ حاضر در جشنواره به کلوپ عکس فوکوس از ایران رسید.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۷:۰۲    
روسیه مجوز شرکت فایزر برای آزمایش بالینی قرص ضد ویروسی خود برای مداوای کووید --19 را صادر کرد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۶:۵۷    
معاون بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه 2750 واحد مسکونی در جریان زلزله هرمزگان دچار آسیب شده اند گفت ...
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۶:۴۰    
رییس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: در نشست شورای عالی هواپیمایی کشوری مصوب شد که قیمت بلیت هواپیما از ابتدای آذر و همزمان با پایان محدودیت 60 درصدی پذیرش مسافر در پروازها، کاهش یابد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۶:۳۶    
مجری برنامه تهران 20، در برنامه زنده نسبت به قانون منع تردد شبانه اعتراض کرد و گفت: واقعا آقایان دولت چه اصراری دارند این ماجرای مضحک را ادامه دهند و خود را در معرض اتهام قرار دهند؟
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۶:۳۶    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: پیشنهاد جدی وزارت اقتصاد برای جبران کسری بودجه تمرکز بر روش فروش اموال مازاد دولت است تا ضمن تبدیل دارایی غیرمولد دولت به مولد ...
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۶:۳۲    
منصور اکران خود را از چهارشنبه 19 آبان آغاز کرد و هم اکنون در سینماهای سراسر کشور در حال نمایش است. این فیلم سینمایی با استقبال مردم مواجه شده است و ظرف کمتر از یک هفته به فروش نزدیک به 400 میلیون ...
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۶:۲۳    
وزیر نفت گفت: خوشبختانه در بحث فروش نفت با استفاده از ظرفیت های موجود توفیق های خوبی حاصل شده است.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۶:۱۹    
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از بازداشت دو شرور مسلح در غرب تهران خبر داد که با تیراندازی نظم عمومی را به هم زده و منجر به زخمی شدن دو شهروند شده بودند.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۵:۵۸    
مرسدس GLS 600 مایباخ، بر اساس مرسدس بنز GLS اما بسیار لوکس تر و مخصوص ثروتمندان خاص ساخته می شود. تصاویری از این شاسی بلند باابهت را ببینید.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۵:۵۴    
دادگاه نخست وزیر رژیم صهیونیستی را به سوء استفاده از قدرت از طریق زد و بند با صاحبان رسانه ها متهم کردند و گفتند که او به دنبال منافع شخصی خود بوده است.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۵:۵۰    
ویدیویی از لحظه دزدیدن چراغ های ماشین پورشه کاین را بیینید. منبع: خبر فوری
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۵:۴۱    
یک کارشناس حقوقی در برنامه صبحگاهی شبکه پنج سیما، سوالات مردم درباره مسئله حضانت را پاسخ داد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۵:۴۱    
ایده نداشتن فرهادی در مقام نویسنده و سپردن اقتضائات فیلمنامه به فرهادی در مقام کارگردان، از آغاز فیلم شکل می گیرد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۵:۳۷    
در محتمل ترین سناریوی جمعیتی برای ایران، درصورت جبران کاهش باروری پس از دوره کرونا تا سال 1403 و تداوم کاهش ملایم باروری تا 1 ...
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۵:۳۰    
بهنام مهدی زاده کشتی گیر وزن 130 کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان به دلیل استفاده از ماده ممنوعه استانوزولول به مدت چهار سال از تمامی فعالیت های ورزشی محروم شد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۵:۲۶    
رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: افزایش 20 درصدی حقوق دستیاران که از سوی وزیر بهداشت ابلاغ شده، به تصویب هیات رییسه دانشگاه رسیده است و در انتهای آبان ماه جاری پرداخت می شود.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۵:۲۶    
وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه دولت از اقشار کم درآمد نیازمند مسکن حمایت می کند، گفت: تعداد زیادی متقاضی در دهک های پایین درآمدی وجود دارد که جز با روش هایی که در قانون جهش تولید مسکن پیش بینی ...
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۵:۲۱    
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۵:۱۳    
فدراسیون فوتبال سوریه از طریق یک رابط با علی دایی کاپیتان و سرمربی سابق تیم ملی تماس گرفته تا وی را به استخدام در بیاورد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۵:۱۳    
وزارت امور خارجه چین در بیانیه ای به محورهای نشست سه جانبه معاونان وزرای امور خارجه ایران، روسیه و چین اشاره کرد که موضوع احیای توافق هسته ای از طریق مذاکرات وین از محورهای اصلی آن بوده است.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۵:۰۴    
بیست و هشتمین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی هسته ای ایران به میزبانی پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای در سازمان انرژی اتمی ایران برگزار خواهد شد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۴:۵۶    
رئیس کمیسیون انرژی و محیط زیست اتاق بازرگانی تهران می گوید برآوردهای جهانی حاکی از آن است که بالاترین میزان یارانه انرژی پرداختی در سال 2020 به ایران تعلق دارد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۴:۴۷    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: با بررسی شاخص های کلان، مشخص شده اصلاح ساختار بودجه یک انتخاب نیست بلکه تنها راه عملیاتی برای برون رفت از شرایط کنونی است.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۴:۴۷    
شاخص کل بورس امروز با 7716 واحد نزول تا رقم یک میلیون و 408 هزار واحد کاهش یافت. شاخص کل با معیار هم وزن هم 929 واحد کاهش یافت و رقم 383 هزار و 946 واحد را ثبت کرد ...
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۴:۴۷    
انتقال قیمت گذاری خودرو به ستاد تنظیم بازار و به نوعی حذف شورای رقابت از این قیمت گذاری در حالی مورد تاکید مسئولان وزارت صمت از جمله وزیر مربوطه قرار گرفت که موضع رسمی شورای رقابت حتی تاییدکننده حذف ...
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۴:۴۳    
همزمان با سالروز وفات حضرت معصومه (س) آیین سنتی جاروکشان با حضور خدام کریمه اهل بیت (ع) و خدام حرم حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۴:۳۹    
تعزیرات حکومتی با کمک اداره اطلاعات استان کرمانشاه موفق به کشف یک انبار پر از سویای تقلبی شدند. صاحب این انبار محصولات خود را با خاک مخلوط کرده و با قیمت بالا به فروش می رساند.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۴:۳۵    
مهدی طارمی در آستانه بازی مقابل سوریه برای ملی پوشان آرزوی موفقیت کرد. مهدی طارمی: انشالله این بازی هم مثل بازیهای قبل با دست پر میایم بیرون و دل مردم عزیزمون رو شاد میکنیم ...
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۴:۳۵    
یک رسانه غربی، در گزارشی وضعیت پناهجویانی که بین مرز مشترک دو کشور بلاروس و لهستان بلاتکلیف هستند را مورد بررسی قرار داد ...
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۴:۳۵    
وزیر کشور گفت: کسانی که 2 دز واکسن را تزریق نکرده باشند، دچار مشکل می شوند و باید تست های PCR منفی بدهند که برای شان هزینه ساز است.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۴:۳۱    
سخنگوی قوه قضاییه: هادی رضوی و شبنم نعمت زاده رد مالشان را کامل پرداخت کرده اند.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۴:۳۱    
روسای جمهور ایران و روسیه در گفت وگوی تلفنی با اشاره به مواضع و همگرایی مشترک دو کشور در موضوعات دوجانبه، منطقه ای و بین المللی بر لزوم نهایی کردن سند جامع همکاری بلندمدت تأکید کردند.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۴:۲۳    
از گذشته های دور تا به امروز، داشتن سینه های خوش فرم و ایستاده از معیارهای زیبایی محسوب می شده است. کسانی که سینه ها و یا پستان های افتاده دارند ...
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۴:۲۳    
مدیر مسئول سایت خبری- تحلیلی الف می گوید فعلا برای قضاوت کردن آقای رئیسی زود است باید منتظر باشیم دولت کامل مستقر شود ...
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۴:۱۸    
رئیس کل سازمان مالیاتی با بیان اینکه دولت قبل تمایلی به اخذ مالیات از مرفهان نداشت، از برنامه جدی دولت سیزدهم برای اخذ مالیات از خانه های خالی و لوکس و خودروهای گران قیمت خبر داد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۴:۱۸    
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای درباره موضوعات مختلف از جمله آخرین وضعیت کامیون های وارداتی بلاتکلیف در گمرک ها، قیمت بلیت اتوبوس ...
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۴:۱۰    
بنا به گزارشات رسیده ، اتفاقاتی در اتاق بازرگانی در شرف وقوع است وبرخی برآنند تا بر خلاف ماده 3 و 5 قانون بهبود مستمر فضای کسب و کار که مورد تاکید مجلس شورای اسلامی و دولت می باشد ...
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۳:۴۵    
رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: طرح زمستانه 1400 پلیس راهور پایتخت از امروز (سه شنبه) با همکاری شهرداری و آماده سازی تجهیزات لجستیکی شامل برف روب و لودر آغاز شد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۳:۳۶    
جوش شیرین کاربرد های زیادی در مقوله زیبایی و سلامتی دارد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۳:۲۴    
حادثه چرنوبیل، فاجعه ای بود که صبح 26 آوریل 1986 اتفاق افتاد و یکی از بدترین حوادث هسته ای جهان محسوب می شود ...
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۳:۱۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه دخالت های آشکار آمریکا در امور داخلی کشورهای مستقل و آزادیخواه از جمله کوبا را محکوم کرد و یادآور شد ...
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۳:۰۷    
سخنگوی هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه رئیس مجلس بر لزوم معرفی هر چه سریعتر وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش تاکید دارد ...
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۳:۰۳    
پس از امتناع دولت روحانی برای تصویب دریافت مالیات از خانه های لوکس در سال 99 و 1400، دولت سیزدهم آن را تصویب و با 40 روز وقفه از سوی سازمان مالیاتی ابلاغ شد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۳:۰۳    
وزیر کشور با بیان اینکه ایران در شمار کشورهای پرحادثه طبیعی در دنیا قرار دارد، گفت: با توجه به حادثه خیز بودن کشور آمادگی و پاسخگویی به موقع دستگاهها برای مدیریت هوشمند بحران های طبیعی در کشور تقویت ...
  • ۱