شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۱:۱۴Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای امین 6 دی 1397 - aminnews.ir

امین 26 اسفند 1396 امین 1 فروردین 1397 امین 1 اردیبهشت 1397 امین 31 خرداد 1397 امین 31 تیر 1397 امین 1 مرداد 1397 امین 1 شهریور 1397 امین 1 مهر 1397 امین 1 آبان 1397 امین 1 آذر 1397 امین 1 بهمن 1397 امین 29 اسفند 1397 امین 1 دی 1397 امین 2 دی 1397 امین 3 دی 1397 امین 4 دی 1397 امین 5 دی 1397 امین 6 دی 1397 امین 7 دی 1397 امین 8 دی 1397 امین 9 دی 1397 امین 10 دی 1397 امین 11 دی 1397 امین 12 دی 1397 امین 13 دی 1397 امین 14 دی 1397 امین 15 دی 1397 امین 16 دی 1397 امین 17 دی 1397 امین 18 دی 1397 امین 19 دی 1397 امین 20 دی 1397 امین 21 دی 1397 امین 22 دی 1397 امین 23 دی 1397 امین 24 دی 1397 امین 25 دی 1397 امین 26 دی 1397 امین 27 دی 1397 امین 28 دی 1397 امین 29 دی 1397 امین 30 دی 1397 
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۴:۵۲    
مراسم تجلیل از نخبگان دانش آموز اعم از برگزیدگان کنکور سراسری 97، مدال آوران المپیادهای کشوری و جهانی و دانش آموزان حافظ قرآن صبح امروز با مشارکت بنیاد ملی نخبگان، استانداری مازندران ...
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۴:۲۷    
در این مطلب با 8 مورد از بلندترین مجسمه های جهان آشنا می شوید.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۳:۴۲    
معاون طرح و توسعه آب منطقه ای مازندران از تصویب مطالعات مرحله اول طرح آبرسانی به بخش چهاردانگه ساری از سوی دفتر مطالعات و بررسی فنی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور خبر داد .
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۳:۳۷    
مجله نیویورکر تنها نشریه معتبری است که یک منتقد مسوول انتخاب فیلم های سال است. ریچارد برودی از سال 1999 منتقد فیلم این مجله بوده است و معمولا فهرست های منتخب او شامل فیلم های امریکایی، بین المللی ...
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۲:۱۱    
رویداد سه روزه استارتاپی حوزه صنعت که اولین بار در استان و در مدت سه روز در دانشگاه مازندران برگزار شد، با معرفی ایده های برتر به کار خود پایان داد.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۰:۴۱    
انار شاه میوه فصول پاییز و زمستان برای تهیه انواع کیک، شیرینی، دسر، دمنوش، اسموتی، مارمالاد و مربا است ...
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۰:۳۶    
زنان اغلب بیشتر از مردان عمر می کنند. این تفاوت همچنین در حیوانات نیز وجود دارد و معمولا حیوانات ماده بیشتر از حیوانات نر عمر می کنند. دلیل آن چیست؟
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۵:۳۴    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی گفت: هدف مقامات دو کشور ایران و ترکیه، توسعه روابط تجاری فی مابین به ارزش 30 میلیارد دلار است که آذربایجان شرقی می تواند بهترین مرکزیت این این حجم از ...
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۰۲:۵۳    
سال گذشته در جریان بازداشت شاهزادگان و تاجران سعودی، العساف نیز بازداشت و تحت بازجویی قرار گرفت. او پس از آن از اتهامات وارده تبرئه شد.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۰۲:۴۸    
کارشناسان و نویسندگان سایت "میدل ایست آی" در آستانه آغاز سال 2019 میلادی پیش بینی می کنند که در سیاست خاورمیانه چه موضوعات و مسائلی برجسته خواهند شد.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۰۲:۴۳    
جواد نکونام به جای مجید جلالی هدایت تیم فوتبال پیکان را بر عهده گرفت.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۰۲:۳۸    
معاون قضایی رئیس کل آذربایجان شرقی تاکید کرد: قطع و حمل درختان جنگلی و درختان واقع در محدوده و حریم شهرها بدون دریافت مجوز، جرم است.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۰۲:۳۳    
دولت پاکستان اعلام کرد که آصف علی زرداری، رئیس جمهور سابق به دلیل برخی اتهامات از جمله پولشویی ممنوع الخروج شده است.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۰۲:۲۳    
فرمانده کل سپاه گفت که ایران سال هاست از تهدیدهای نظامی و امنیتی که عبور کرده و دشمن به شدت از درگیری با ما وحشت دارد چرا که تبعات آن را می داند.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۰۲:۰۸    
مساله قابل تأمّل در سفر اخیر ترامپ به عراق، بی اطلاعی مسئولان و طرفهای رسمی عراق از این سفر بود. در این جا باید با قاطعیت بگوییم که هیچ طرفی از زمان این سفر با خبر نبود و اگر تنها یک نفر در عراق از ...
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۸:۵۲    
خبرگزاری رسمی عربستان سعودی خبر داد که ملک سلمان پادشاه عربستان سعودی در تغییراتی در کابینه این کشور، ابراهیم العساف وزیر پیشین دارایی را به سمت وزارت خارجه منصوب کرده است.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۸:۴۷    
دادستان تهران در خصوص آخرین اقدامات صورت گرفته در رابطه با حادثه واژگونی اتوبوس در دانشگاه علوم تحقیقات گفت ...
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۶:۳۷    
آیت الله هاشمی به افرادی که سعی داشتند او را منصرف کنند، گفتند من با مردم شوخی ندارم که هر روز حرفم را تغییر بدهم ...
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۶:۳۲    
یک منبع در وزارت خارجه سوریه اعلام کرد که سفارت امارات عربی متحده در دمشق امروز پنجشنبه مجددا باز می شود.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۴:۰۷    
استاندار آذربایجان شرقی گفت: در زمان حاضر با جنگ رسانه ای مواجه هستیم و اگر در این نبرد بی برنامه و غایب باشیم، در قالب برنامه دیگران هضم خواهیم شد.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۴:۰۲    
سید حسن خمینی گفت: اگر حجاب سیاست، حکومت و انقلاب شخصیت امام را نپوشانده بود؛ چهره علمی ایشان مشخص تر می شد. او گفت: اعجاز سخن امام در رجوع به ادلّه نبود، بلکه در آن بود که به علل مراجعه می کرد ...
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۳:۴۲    
رهبران گروههای مختلف عراق روز چهارشنبه از سفر نامنتظره دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا به کشورشان انتقاد کردند.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۳:۴۲    
درخواست شناسنامه و گواهی تولد برای نوزادان در استونی بدون مراجعه به ادارات دولتی و به صورت الکترونیکی انجام می شود.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۳:۳۷    
احتمال اینکه دولت بتواند نفت را با قیمت 70 دلار بفروشد، اندک است. یک راه دیگر برای حفظ نرخ 5700 تومان این است که حجم فروش را از 5/ 1 میلیون بشکه در روز به 9/ 1 میلیون بشکه در روز برساند ...
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۳:۳۲    
برادر شهرام ناظری از بستری شدن این خواننده در بیمارستان به دلیل عفونت ریوی و لغو کنسرتهای وی خبر داد. وی از مردم و هواداران این هنرمند خواست برای رفاه حال بیمار از حضور در بیمارستان خودداری کنند.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۳:۲۷    
امام جمعه مشهد گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حال مقدمه چینی اجرای فتنه جدید در سال 98 با نقش آفرینی خواص هستند ...
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۳:۲۷    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا با اذعان به مخفیانه بودن سفرش به بغداد گفت که خیلی غم انگیز است که ناچار باشی در کمال خفا به خاورمیانه سفر کنی و هر کاری انجام دهی تا سالم به آنجا برسی.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۳:۰۲    
29 آذرماه امسال خانواده دختری 14 ساله و پسری 10 ساله پس از مراجعه به دادسرای جنایی تهران با طرح شکایتی خواهان رسیدگی به موضوع ناپدیدشدن آن دو که دخترخاله و پسرخاله هستند، شدند.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۲:۳۷    
یک دستگاه انفجاری در بیرون یک کلیسا در مرکز آتن منفجر شد.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۲:۳۲    
نایب رئیس شورای شهر یزد گفت: تا زمانی که وزارت کشور وضعیت شهردار منتخب یزد را روشن نکند من به نمایندگی از مردم، شورا را ترک و تا تعیین تکلیف نهایی این مهم در جلسات شورا شرکت نخواهم کرد.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۱:۳۲    
یک کارشناس بانکی گفت: در هیچ کشوری بانک ها سود روزشمار به سپرده گذاران سپرده های کوتاه مدت نمی دهند.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۱:۲۲    
خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از رسانه های عربی از شنیده شدن صدای انفجار در منطقه سبز بغداد خبر داد.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۱:۲۲    
خودروهایی که فاقد معاینه فنی هستند از ابتدای دی با اجرای طرح LEZاعمال قانون می شوند.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۰:۵۷    
به نظر می رسد مطلبی که سایت جهان نیوز درباره احمدی نژاد نوشته است، آغاز یک استراتژی جدید در برابر احمدی نژاد است.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۰:۴۲    
بامداد امروز بر اثر درگیری پلیس کرمان در منطقه بردسیر با اشرار دو نفر از پرسنل پاسگاه گلریز آسمانی شدند.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۰:۳۷    
معاون توسعه و پیش بینی مدیرکل هواشناسی آذربایجان شرقی گفت: در پی نفوذ و فعالیت سامانه بارشی فعالی از امروز پنجشنبه تا شنبه هوای استان بارانی و برفی می شود.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۰:۳۷    
تحکیم روابط میان بویینگ و دونالد ترامپ دیگر قابل چشم پوشی نیست. یکشنبه صبح ترامپ در توییتی اعلام کرد تلاش می کند استعفای وزیر دفاع جیمز متیس با سرعت بیشتری انجام شود.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۰:۲۷    
پس از تغییراتی که در ریاست دانشگاه آزاد به وقوع پیوست و پس از ریاست آقای هاشمی، به تدریج با افت علمی و کارآیی دانشگاه آزاد مواجه شدیم، اکنون نیز این حادثه یک هشدار جدی برای مسئولین و متولیان است.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۰:۱۷    
اتوبوس، دره، تصادف، آتش سوزی کلماتی پر مصرف در دنیای رسانه ای ماست، عجیب با این کلمات عقد اخوت بسته ایم! و با خود زمزمه می کنیم که چقدر این روزها هزینه جانی تحصیل در کشور بالا رفته است!