شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۴:۲۷Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای امین 3 دی 1397 - aminnews.ir

امین 26 اسفند 1396 امین 1 فروردین 1397 امین 1 اردیبهشت 1397 امین 31 خرداد 1397 امین 31 تیر 1397 امین 1 مرداد 1397 امین 1 شهریور 1397 امین 1 مهر 1397 امین 1 آبان 1397 امین 1 آذر 1397 امین 1 بهمن 1397 امین 29 اسفند 1397 امین 1 دی 1397 امین 2 دی 1397 امین 3 دی 1397 امین 4 دی 1397 امین 5 دی 1397 امین 6 دی 1397 امین 7 دی 1397 امین 8 دی 1397 امین 9 دی 1397 امین 10 دی 1397 امین 11 دی 1397 امین 12 دی 1397 امین 13 دی 1397 امین 14 دی 1397 امین 15 دی 1397 امین 16 دی 1397 امین 17 دی 1397 امین 18 دی 1397 امین 19 دی 1397 امین 20 دی 1397 امین 21 دی 1397 امین 22 دی 1397 امین 23 دی 1397 امین 24 دی 1397 امین 25 دی 1397 امین 26 دی 1397 امین 27 دی 1397 امین 28 دی 1397 امین 29 دی 1397 امین 30 دی 1397 
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۴:۲۲    
برای به حداکثر رساندن نتایج حاصل از تمرین در باشگاه باید روی برنامه غذایی تمرکز کنید، چون خوردن غذای اشتباه برای شما مضر است و از اهداف بدنسازی دور تان می کند.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۳:۴۷    
پیوند نیچه با فرهنگ ایرانی بر پایه بینش راهبردی نیچه شکل گرفت؛ یعنی او به سوی شرق و جهان ایرانی رفت تا با الهام از جهان و اندیشه های غیراروپایی فرهنگ غرب و ارزش های مسیحیت فرسوده را نقد و دگرگون کند ...
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۷:۱۵    
سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران از شناسایی 200 نقطه حادثه خیز شهری و جاده ای در استان خبر داد.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۴:۲۵    
عاملان جنایت پس از تجاوز به دو توریست خارجی، با استفاده از اسلحه های سرد سر آنها را بریده اند.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۱:۱۵    
خورش نارنج آبی با مرغ یکی از خورش های قدیمی و بومی منطقه مازندران و به خصوص در مناطقی مثل تنکابن، کجور و کلاردشت است که همزمان با فصل برداشت نارنج بازار پخت این خورش هم حسابی رونق پیدا می کند.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۵:۱۰    
دبیر علمی سومین کنگره سلامت مردان با اشاره به 3 عامل خطری که بیشتر بلای جان مردان ایرانی است، گفت: عوامل خطر در مردان از طریق راهکارهای آموزشی و توجه به آن بسیار قابل پیشگیری است.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۰:۱۵    
فاطمه معتمدآریا معتقد است که دریچه های ابتذال در سینمای ایران باز شده است و اگر این دریچه ها بسته شود چیزی جز فرهنگ و خوشبختی نصیب مردم نمی شود.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۰:۱۵    
یک روش معروف برای بررسی وضعیت رابطه همسران وجود دارد که "مدل مثلثی عشق" نامیده می شود. در این مدل، بر اساس سه ضلع "صمیمیت، اشتیاق، تعهد" 8 وضعیت برای همسران تعریف می شود.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۰:۰۵    
شهردار تبریز با تاکید بر کاهش پذیری خطر ریسک در زلزله گفت: بهره مندی از سیستم جداگرهای لرزه ای در سازه های شهری تبریز یک ضرورت است و می توان از تجارب علمی استاید دانشگاهی ژاپن در این خصوص بهره برد.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۹:۵۵    
او گفت:" مهم ترین هدف ارتش اسراییل در سال های گذشته جلوگیری از استقرار دایم نظامی ایران در سوریه بوده است."
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۹:۳۰    
با صدور پیامی حجت الاسلام آل هاشم؛ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز درگذشت آیت الله شاهرودی؛ رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۰:۱۰    
وزیر امور خارجه در پیامی درگذشت آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی را تسلیت گفت.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۰:۰۵    
علیرغم تلاش پزشکان، آیت الله هاشمی شاهرودی ساعت 22 و 3 دقیقه امشب به لقاء الله پیوست. قرار است پیکر او در حرم حضرت معصومه(س) خاکسپاری شود.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۰:۳۰    
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با بیان این که آموزش پیش نیاز توسعه پایدار است، بیان کرد: آموزش، قوی ترین ابزار کاهش فقر در همه ابعاد بوده و توجه به آن عامل اصلی پرداخت به صلح و آرامش است.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۰:۳۰    
رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی در خصوص پرونده فساد مالی شورای شهر و شهرداری تبریز گفت: رأی صادره در خصوص این پرونده مطابق با موازین قانونی بوده و هیچ خللی در رسیدگی وجود ندارد و بر این اساس اجرای ...
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۰:۲۵    
به دنبال اخبار منتشر شده درباره ناپدید شدن مرموز دختر حاکم دبی، وزارت خارجه امارات نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۰:۲۵    
نخست وزیر سابق پاکستان به جرم فساد در پرونده مرتبط با یک شرکت فولاد سازی به هفت سال حبس محکوم شد.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۰:۲۰    
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد از افزوده شدن بیش از 620 هزار خانوار به جمعیت کمیته امداد طی 6 ماه گذشته برای دریافت کمک هزینه معیشتی خبر داد.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۰:۱۵    
معاون حقوقی و امور مجلس ستاد کل نیروهای مسلح با استقبال از ارائه پیشنهادهایی که منجر به بهبود وضعیت خدمت سربازی شود اعلام کرد اخباری که تحت عنوان تغییر قانون سربازی مطرح می شود، صحت ندارد.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۰:۰۵    
عباسعلی کدخدایی درباره مهم ترین موارد قانونی که نیاز به بازبینی دارد، گفت: در بررسی صلاحیت گفته شده عدم اعتقاد و التزام به اسلام اما تعیین نشده حداقل و حداکثر آن کجاست؟ چه ملاک عینی برای آن داریم؟
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۰:۰۰    
حسن رحیم پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در پاسخ به سؤالی در خصوص اظهارات وزیر امور خارجه مبنی بر اینکه عده ای می گویند امام نگفته که اسرائیل باید از بین برود ...
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۹:۵۵    
ابتلا به آرتروز در جوامع امروزی که اهل ورزش، پیشگیری و مراقبت های بهداشتی نیستند بسیار شایع است. اما به نظر می رسد برای کنترل آرتروز راههایی وجود دارد ...
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۹:۵۰    
سخنگوی حزب لیکود اسرائیل اعلام کرد که رهبران ائتلافی بر سر برگزاری انتخابات در بهار آینده توافق کردند.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۵:۱۵    
مدیر کل دفتر شهری استانداری بوشهر با تاکید بر لزوم توسعه زیرساخت های گردشگری در سطح شهر بوشهر گفت: شهرداری بوشهر برای پذیرایی از مهمانان نوروزی آماده شود.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۵:۱۵    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام گفت: تاکنون هیچ گونه افزایش قیمتی برای نان در ایلام تصویب نشده است.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۵:۱۵    
رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: چهارمحال و بختیاری رتبه دوم تولید سرانه شیر خام کشور را کسب کرد.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۵:۱۰    
رئیس اداره بهزیستی شهرستان فردیس گفت: کمپ های ترک اعتیاد این شهرستان اگر تخلف کنند، پلمب می شوند.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۵:۰۵    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه خواستار کنترل بیشتر بر فضای کنسرت ها و محتوای فیلم های خانگی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شد.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۵:۰۵    
مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل گفت: کارت هوشمند ملی به 75 درصد واجدین شرایط بالای 15 سال در اردبیل صادر شده است.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۵:۰۰    
رئیس قوه قضاییه با اشاره به در پیش بودن چهل سالگی انقلاب اسلامی، بر ضرورت ارزیابی صحیح عملکرد ارکان مختلف نظام تاکید کرد.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۵:۰۰    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی از سواد رسانه ای و فضای مجازی از آسیب های اجتماعی دوره حاضر نام برد.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۴:۵۵    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در خصوص اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر لغو کنسرت یکی از هنرمندان بومی اظهار کرد ...
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۴:۴۵    
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی گفت: درختان قره داغ (ارسباران) با مجوز جهاد کشاورزی قطع شده اند.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۴:۲۵    
افزایش سن و وضعیت سلامت و احساسات شما در رابطه با همسرتان می تواند زندگی جنسی شما را تحت تاثیر قرار دهد ...
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۴:۲۵    
ارتش ترکیه و نیروهای وابسته به آن عملیات در شرق فرات را به تعویق انداخته اند تا به شهر منبج در غرب سوریه حمله کنند.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۳:۴۵    
در سال 2018 میلادی، جهان بزرگان و نام آوران متعددی را در عرصه دانش، سرگرمی و سیاست از دست داد؛ از استفن هاوکینگ تا استن لی، جان مک کین، جرج اچ. دابلیو بوش و آنتونی بوردن دوست داشتنی.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۳:۳۵    
سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان و تیم پرسپولیس صبح امروز در کرواسی درگذشت.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۳:۳۰    
رییس سازمان حج و زیارت از شناسایی 7 شهید ایرانی مفقود شده در فاجعه منا و وضعیت نامشخص 3 پیکر ایرانی دیگر خبر داد و اعلام کرد ...
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۳:۳۰    
یکی از جالب ترین برنامه های مایکروسافت که اخیرا منتشر شده و هیچ ارتباطی با ویندوز و آفیس ندارد، برنام مرتبط با دستخط موسوم به Font Maker است ...
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۳:۲۵    
شبکه خبری سی ان ان به نقل از مقام های آگاه در ارتش آمریکا گزارش داد که وزیر دفاع مستعفی این کشور در آخرین روزهای کاری خود دستور خروج نظامیان آمریکایی از سوریه را امضا کرده است.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۳:۲۵    
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از حضور روحانی برای ارائه لایحه بودجه در جلسه فردای مجلس خبر داد. علی اصغر یوسف نژاد، گفت: طبق آخرین گفت وگویی که با حسینعلی امیری ...
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۳:۲۰    
فرماندار تبریز با تاکید بر لزوم حفظ محیط زیست و توجه جدی به این موضوع گفت: پتروشیمی و پالایشگاه این شهرستان به عنوان قطب سرمایه ای و اشتغال نباید موجب مخاطرات زیست محیطی و سلب آسایش اهالی منطقه شوند.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۳:۱۵    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی گفت: از آغاز سال جاری تاکنون مردم استان بیش از 92 هزار و 116 تماس با سامانه 111 ( سامانه ارتباط دولت و مردم) برقرار کرده اند.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۲:۲۵    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا امروز (دوشنبه) در تایید اظهارات ادعایی سناتور آمریکایی به نقل از وی توییت کرد: کار آمریکا نباید تغییر رژیم ها در جهان باشد.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۲:۲۵    
سید احمد خاتمی می گوید: ازدواج ما اصلا سیاسی نبوده است. من در انتخاب دامادها چیزی که به قول طلبه ها بشرط لا بودم یعنی اصرار داشتم که سیاسی نباشند ...
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۲:۲۰    
رئیس کمیته اقتصادی کمیسیون اصل 90 مجلس جزئیات جدیدی از پرونده دکل های نفتی گمشده را بیان کرده و از ردپای یک زن و 3 مرد در این پرونده خبر داده است.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۱:۲۰    
نوسانات قیمت مسکن در ماه های گذشته بسیار شدید بوده به طوری که در خوشبینانه ترین حالت قیمت مسکن بین 70 تا 100درصد در مناطق وشهرهای مختلف افزایش یافته است.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۰:۵۰    
آیا می دانستید کلیه های شما مسئول حذف زوائد از بدن شما هستند؟
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۰:۳۰    
آبرسانی بدن و هیدراته نگه داشتن آن امری ضروری برای سلامتی و شادابی است، اما بسیاری از افراد آب کافی در روز نمی نوشند، چون از فواید نوشیدن آب آگاه نیستند ...
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۰:۱۰    
آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دار فانی را وداع گفت.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۹:۵۵    
CRMبه معنای مدیریت ارتباط با مشتری است. سیستم مدیریت ارتباط با مشتری را می توان به عنوان فرایندها و فن آوری مورد استفاده شرکت ها برای جذب ...
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۹:۴۰    
دولت اندونزی اعلام کرد که شمار کشته شدگان سونامی بامداد یکشنبه در این کشور از 280 تن گذشته و تعداد زخمی ها به بیش از یکهزار نفر رسیده است.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۹:۲۵    
احزاب وظیفه تربیت کادرهای مناسب را برای ایفای نقش اثرگذار و مناسب برعهده می گیرند. در کشور ما به تعبیر کولایی نهاد شورای نگهبان به جای احزاب این تکلیف را برعهده گرفته است ...