دوشنبه ۲۸ خردادساعت ۰۰:۵۳Jun 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای امین 22 دی 1397 - aminnews.ir

امین 26 اسفند 1396 امین 1 فروردین 1397 امین 1 اردیبهشت 1397 امین 31 خرداد 1397 امین 31 تیر 1397 امین 1 مرداد 1397 امین 1 شهریور 1397 امین 1 مهر 1397 امین 1 آبان 1397 امین 1 آذر 1397 امین 1 بهمن 1397 امین 29 اسفند 1397 امین 1 دی 1397 امین 2 دی 1397 امین 3 دی 1397 امین 4 دی 1397 امین 5 دی 1397 امین 6 دی 1397 امین 7 دی 1397 امین 8 دی 1397 امین 9 دی 1397 امین 10 دی 1397 امین 11 دی 1397 امین 12 دی 1397 امین 13 دی 1397 امین 14 دی 1397 امین 15 دی 1397 امین 16 دی 1397 امین 17 دی 1397 امین 18 دی 1397 امین 19 دی 1397 امین 20 دی 1397 امین 21 دی 1397 امین 22 دی 1397 امین 23 دی 1397 امین 24 دی 1397 امین 25 دی 1397 امین 26 دی 1397 امین 27 دی 1397 امین 28 دی 1397 امین 29 دی 1397 امین 30 دی 1397 
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۷:۳۸    
مدیر سد لاستیکی شرکت آب منطقه ای مازندران گفت: تاکنون 60 درصد از عملیات اجرایی سد لاستیکی لاریم انجام شد.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۰:۱۲    
یک متخصص گوش، حلق و بینی با اشاره به این که سینوزیت یکی از شایع ترین بیماری های سیستم تنفسی است، گفت: مصرف زیاد مایعات گرم موثرترین راه درمانی سینوزیت است.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۴:۵۴    
فرمانده انتظامی خداآفرین گفت: واژگونی یک دستگاه تویوتا کمری در روستای گون گورمز - قارلوجه این شهرستان 2 کشته و 2 مصدوم بر جای گذاشت.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۲:۱۵    
برنج پخته شده یکی از بهترین گزینه ها برای رشد باکتری ها محسوب می شود که باید در زمان کوتاهی پس از پخت مصرف شود ...
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۱:۵۰    
مدیر دفتر استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه وسعت دریاچه ارومیه در تراز اکولوژیکی 4200 تا 4400 کیلومتر مربع خواهد بود ...
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۱:۲۹    
با توجه به اتمام این نمایشگاه، تصمیم گرفتیم به صورت مختصر و مفید بهترین لپ تاپ های نمایشگاه CES 2019 را انتخاب کنیم و برای هرکدام توضیح مختصری را ارائه دهیم.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۱:۰۴    
نشریه آمریکایی فوربس، لیست باهوش ترین مردم کشور های دنیا را منتشر کرد. براساس این لیست منتشر شده، کشور ژاپن در صدر این فهرست قرار گرفته است ...
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۰:۳۹    
بهینه سازی زیرساخت های اساسی و کارشناسی و آسیب شناسی جدی بحث دوچرخه باید در اولویت برنامه های مجموعه حمل و نقل شهرداری تبریز باشد.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۹:۵۹    
وجود گل و گیاه در محیط کار یک ضرورت است. شاید این ضرورت را وقتی درک کنید که در یک محیط کار خشک و بی روح فعالیت کنید و در این محیط کار خبری از گل و گیاه نباشد.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۹:۵۴    
اگر جف و مکنزی دارایی شان را به طور مساوی تقسیم کنند، ممکن است سهم 16.1 درصدی آقای بزوس در آمازون به نصف تبدیل شود.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۹:۵۴    
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز از افزایش فشار مالیاتی به بخش تولید انتقاد کرد.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۹:۴۹    
نماینده مردم مرند در مجلس گفت: کل بودجه عمرانی که مدیران استان در بودجه تعیین کرده اند 350 میلیارد تومان است یعنی تقریبا در آخرین ردیف های کل کشور قرار می گیرد!
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۹:۴۴    
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه استان ما با وجود قابلیت های فراوان در جایگاه شایسته خود قرار ندارد، گفت: یکی از مهم ترین دلایل این امر، کمبود زیرساخت های ارتباطی و مواصلاتی است.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۱:۴۵    
رئیس جمهور فیلیپین که همواره در سخنانش از تعابیر تند و غیراخلاقی استفاده می کند در یک حمله لفظی شدیداللحن خطاب به اسقف های کلیسای کاتولیک در کشورش آنان را حرامزاده خواند!
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۱:۳۵    
سرانجام پس از رایزنی های مختلف، فیروز کریمی جایگزین جواد نکونام در تیم فوتبال نساجی مازندران شد.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۱:۳۰    
همیشه وقتی صحبت از شفافیت به میان می آید، فورا شرایط کشورمان را با کشورهایی مقایسه می کنیم که در آنها از هر سازمانی هر اطلاعاتی که بخواهیم به ما می دهد و بعد می گوییم دلیل پیشرفت آن کشورها همین است.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۱:۲۰    
حسن آقامیری می گوید با حکم دادگاه ویژه روحانیت به خلع لباس محکوم شده است. حساب او در اینستاگرام بیش از یک میلیون دنبال کننده دارد.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۱:۱۵    
سگو در فاصله سال های 1995 تا 1996 میلادی، وزیر انرژی اسرائیل بود. شین بت سرویس امنیت داخلی اسرائیل اعلام کرده که او توسط دستگاه اطلاعاتی ایران زمانی که در نیجریه زندگی می کرد استخدام شده بود و به ...
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۱:۰۵    
شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه روز شنبه به ریاست حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور و با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و دیگر اعضای شورای عالی تشکیل جلسه داد.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۱:۰۰    
با توجه به اخبار مربوط به شیوع آنفولانزای خوکی در کشور گرجستان، به هموطنان عزیزی که قصد سفر به این کشور را دارند ،توصیه می شود جز در موارد ضروری تا اطلاع ثانوی از سفر به گرجستان خودداری کنند .
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۱:۰۰    
فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری 331 نفر از عاملان تیراندازی های غیرمجاز و دارندگان سلاح در اجرای طرح مبارزه با تیراندازی ها در سطح استان خبر داد.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۰:۴۹    
روزنامه نیویورک تایمز بدون توجه به مرزبندی های سیاسی که اخیرا وزارت خارجه آمریکا درباره سفر شهروندان این کشور انجام داده ...
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۲:۰۳    
آیت الله موسوی خویینی ها در اظهاراتی بی سابقه به بیان ناگفته هایی از مبارزات، آیت الله هاشمی، امام موسوی صدر و شهید چمران پرداخت.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۱:۴۳    
مرگ مشکوک زن 28 ساله که دادستانی ملکان آن را خودکشی اعلام کرده، بار دیگر نام سلمان خدادادی، نماینده ملکان را بر سر زبان ها انداخته است؛ نماینده ای که سال هاست پرونده اش با نام ز ...
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۱:۴۳    
سردار بهمن کارگر با بیان اینکه انتشار اسناد محرمانه دوران دفاع مقدس در دستور کار است، گفت: از اوایل سال 98 سایتی را معرفی خواهیم کرد که در آن تمام اسناد و مدارک دوران دفاع مقدس منتشر خواهند شد.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۱:۳۸    
عربستان سعودی موفق شد در برابر لبنان به پیروزی برسد.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۱:۳۳    
عراق موفق شد در دومین دیدار خود به پیروزی برسد.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۶:۵۴    
جمعی از فعالان اقتصادی و صنعتی شناخته شده ی مازندران در نامه ای به شافعی رییس اتاق بازرگانی ایران ضمن انتقاد از عملکرد رییس اتاق بازرگانی استان در برخی موارد نظیر نحوه انتخاب اعضای هیات نظارت ...
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۶:۴۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اظهار کرد: به نظر می رسد عناصری در داخل کشور در جهت تضعیف و تخریب جایگاه وزیر و وزارت امور خارجه با توجه به نقش اساسی و حیاتی آنها در وضعیت کنونی کشور ...
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۶:۳۹    
تیم ملی ایران با غلبه بر ویتنام موفق به صعود به مرحله حذفی شد.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۴:۰۹    
نقش آفرینی های یک فیلم مانند صورت و ظاهر برجسته یک فیلم هستند. شاید بازی های ارائه شده در یک فیلم هویت آن را نسازند اما مهم ترین چیزی است که توجه بیننده را هنگام تماشای یک فیلم به خود جلب کرده و با ...
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۳:۵۹    
انفجاری قوی در شهر پاریس باعث کشته شدن چند شهروند شد.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۳:۴۹    
قیمت جدید انواع محصولات سایپا به دنبال صدور مجوز افزایش قیمت ها توسط دولت، اعلام شد.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۳:۴۴    
ایران رابطه خود با طالبان را علنی کرد و این گروه در رسانه ها از سفرهای خود به تهران صحبت می کند. این در حالی است که هر یک از این طرفها دلایل خاص خود را برای چنین رابطه ای دارند ...
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۳:۲۹    
محمدحسین صفارهرندی وزیر ارشاد دوران فتنه 88 جزئیات جدیدی از جلسه میرحسین موسوی با رهبر معظم انقلاب را پس از انتخابات ریاست جمهوری دهم تشریح کرد.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۳:۱۳    
قیمت مسکن در کشور به دلایل متعددی از جمله تاثیر شرایط اقتصادی از ابتدای سال جاری گرفته تا رشد قیمت زمین و نهاده های ساختمانی ...
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۳:۱۳    
زخم معده یک بیماری شایع در این زندگی مدرن است. با توجه به درمان مناسب، عوامل تغذیه نیز نقش مهمی را در کاهش علائم بیماری و پیشگیری موثرتری از آنها بازی می کند ...
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۱:۵۳    
ممیزی مراقبتی نوبت اول شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران بر مبنای استانداردهایISO9001-2015، ISO14001-2015 وOHSAS18001-2007 با حضور ممیزان شرکت آرین توف پاسارگاد در آبفار مازندران اجرا شد.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۱:۴۳    
جنگنده های رژیم صهیونیستی جمعه شب بار دیگر تلاش کردند تا مناطقی در حومه دمشق، پایتخت سوریه را هدف حمله قرار دهند ...
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۱:۳۸    
مرکز تخصصی آموزش مداحی ویژه دانش آموزان توسط موسسه فرهنگی طهورا در تبریز شروع به کار کرد.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۱:۳۸    
استاندار تهران گفت: متأسفانه در جنوب و غرب استان تهران صنایعی مستقر هستند مانند صنایع لبنی و کشتارگاه های مرغ که حداقل استانداردهای محیط زیستی را رعایت نمی کنند.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۱:۲۸    
ازساعاتی پیش خبری در شبکه های اجتماعی مبنی بر قتل محمودرضا خاوری متهم اختلاس سه هزار میلیارد تومانی در حوالی منزل شخصی اش در کانادا دست به دست می شود.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۱:۲۳    
مدیر جهاد کشاورزی آمل گفت: بعد از انقلاب پنج هزار و 450 هکتار از زمین های شالیزاری این شهرستان تجهیز و یکپارچه سازی شد.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۱:۲۳    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت:بنده و برخی از همکارانم به جد پیگیر موضوع ورود بانوان به ورزشگاه ها هستیم تا اینکه هر چه سریعتر این مشکل برطرف شود اما به صورت کلی بحث در حال رفع شدن است.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۰:۲۸    
پارلمان مقدونیه روز جمعه 11 ژانویه با اصلاح قانون اساسی رای به تغییر نام این کشور به جمهوری مقدونیه شمالی داد تا ضمن توافقی که با یونان به عمل آمده بود 27 سال مناقشۀ اسکوپیه و آتن پایان یابد.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۹:۲۸    
استاندار مازندران گفت: اداره کل اوقاف مازندران اسامی ادارات بدهکار به موقوفات را جهت احقاق حق موقوفات به استانداری اعلام کند .
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۹:۰۳    
شان مجلس زمانی زیر سوال رفت که نمایندگان برای گرفتن عکس سلفی با موگرینی از سروکول هم بالا می رفتند و کسی در آن تاریخ از ممنوع التصویری آنان به خاطر این نوع رفتارهای بچگانه ومنشوری سخنی به میان نیاورد!