جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۷:۵۸Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 30 مهر 1399 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1398 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1399 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری آنا 26 خرداد 1399 خبرگزاری آنا 31 تیر 1399 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1399 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1399 خبرگزاری آنا 19 آبان 1399 خبرگزاری آنا 30 آذر 1399 خبرگزاری آنا 30 دی 1399 خبرگزاری آنا 30 بهمن 1399 خبرگزاری آنا 26 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 1 مهر 1399 خبرگزاری آنا 2 مهر 1399 خبرگزاری آنا 3 مهر 1399 خبرگزاری آنا 4 مهر 1399 خبرگزاری آنا 5 مهر 1399 خبرگزاری آنا 6 مهر 1399 خبرگزاری آنا 7 مهر 1399 خبرگزاری آنا 8 مهر 1399 خبرگزاری آنا 9 مهر 1399 خبرگزاری آنا 10 مهر 1399 خبرگزاری آنا 11 مهر 1399 خبرگزاری آنا 12 مهر 1399 خبرگزاری آنا 13 مهر 1399 خبرگزاری آنا 14 مهر 1399 خبرگزاری آنا 15 مهر 1399 خبرگزاری آنا 16 مهر 1399 خبرگزاری آنا 17 مهر 1399 خبرگزاری آنا 18 مهر 1399 خبرگزاری آنا 19 مهر 1399 خبرگزاری آنا 20 مهر 1399 خبرگزاری آنا 21 مهر 1399 خبرگزاری آنا 22 مهر 1399 خبرگزاری آنا 23 مهر 1399 خبرگزاری آنا 24 مهر 1399 خبرگزاری آنا 25 مهر 1399 خبرگزاری آنا 26 مهر 1399 خبرگزاری آنا 27 مهر 1399 خبرگزاری آنا 28 مهر 1399 خبرگزاری آنا 29 مهر 1399 خبرگزاری آنا 30 مهر 1399 
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ۰۰:۱۰    
نتیجه انتخابات آمریکا در صورت شکست ترامپ با توجه به مشارکت بی سابقه مردم در انتخابات زودهنگام، پیش بینی های بسیاری را پیش روی کارشناسان و تحلیلگران گذاشته است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۲۳:۵۲    
یک کارشناس سیاسی افغانستانی با اشاره به تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ایران گفت: آمار بیماران خاص که بر اثر فقدان دارو جان خود را از دست می دهند رو به افزایش است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۱:۱۴    
ترس از ابتلا به کرونا به خصوص با تشدید سرعت انتقال بیماری، باعث شده تا تقاضا برای انجام تست های تشخیصی افزایش یابد، اما نکته مهم در این بین، زمان انجام و نوع تست است که باید آگاه باشیم.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۱۴:۲۹    
جشنواره کشوری اشتراک گذاری تجربیات ارزشمند دانشجویان علوم پزشکی در تحقق پاسخگویی اجتماعی 7 آبان به همت دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ۱۲:۵۳    
گسترش فعالیت های پژوهشی و جذب جوانان علاقمند به تحصیل و فعالیت در حوزه علوم شناختی در توسعه این حوزه موثر است ...
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ۰۳:۰۰    
مجموعه پردیس تئاتر تهران با فیلم دانشجویی جیغ بنفش مورچه به کارگردانی محمدمهدی رضایی همکاری می کند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۴:۰۰    
در حالی که نظرسنجی ها از نزدیک شدن ترامپ به بایدن در ایالت های کلیدی حکایت دارد خانه نشین ها و خجالتی ها چالشی جدی برای دموکرات ها هستند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۳:۴۰    
سازمان خصوصی سازی از واگذاری 100 درصد سهام شرکت مجتمع صنایع چوب، فلز، پلاستیک و الکترونیک سیما چوب در قالب 10 هزار سهم از طریق فرابورس خبر داد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۹:۵۰    
زهرا شیخی در نامه ای به رئیس جمهوری پیشنهاد داد که از ظرفیت های طب سنتی ایرانی برای درمان بیماران مبتلا به کرونا استفاده شود.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۴:۴۰    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز اول آبان ماه 1399 بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 5 هزار و 471 بیمار جدید مبتلا به کووید-19 در کشور شناسایی شدند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۲:۴۱    
بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری، قرائت گزارش بررسی وضعیت بازار سهام و فولاد بخشی از دستور کارهای مجلس در هفته آینده است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۱:۰۹    
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور از راه اندازی 500 مرکز نیکوکاری تخصصی کاریابی در کشور تا پایان سال خبر داد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۰:۴۹    
نماینده ولی فقیه و امام جمعه رشت با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی چشم و چراغ کشور است، خاطرنشان کرد: دانشجویی که فارغ التحصیل دانشگاه آزاد می شود باید در تراز انقلاب اسلامی باشد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۰:۳۲    
احمد امیرآبادی فراهانی در توئیتی بیان کرد: تحقیق وتفحص از نحوه ثبت سفارش، واردات، قیمت گذاری و توزیع نهاده های کشاورزی را تحویل هیئت رئیسه مجلس دادم.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۰:۱۸    
با افزایش تعداد مبتلایان جدید به رقمی بیش از سه هزار نفر در روز، دانشگاه آزاد اسلامی وارد عمل شده و برای کمک رسانی به مردم در حالت آماده باش قرار گرفته است ...
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۰:۰۸    
عباس شمسعلی طی یادداشتی نوشت: فراموش نکنیم؛ خسارت مدیرانی که با کم کاری یا فرار از انجام وظایف و در نتیجه ...
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۰:۰۸    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور گفت: در شرایط جنگ اقتصادی از هیچ دستگاهی از جمله بانک ها اعم از دولتی و خصوصی پذیرفتنی نیست که شانه خالی کنند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۰:۰۷    
معاون صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت از آغاز ثبت نام وام دستیاری دانشجویان از آبان ماه خبر داد و گفت: 10 هزار وام قرض الحسنه 15 میلیون تومانی به دانشجویان دستیاری و دکتری تخصصی (Ph.D) اعطا می شود.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۹:۵۵    
سردار اشتری گفت: حمایت های سازمان قضایی نیرو های مسلح از اقدامات قانونی ناجا در برخورد قاطع با گردن کشان و ناامن کنندگان جامعه برای توسعه امنیت مؤثر است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۹:۴۵    
مهلت ارسال آثار به دوازدهمین جشنواره بین المللی فارابی تا بیستم آبان تمدید شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۹:۳۲    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: نشست ویژه کمیته حمل و نقل با حضور وزیر راه و شهرسازی، رئیس کمیسیون عمران مجلس و مدیران عامل شرکت های هواپیمایی اواسط هفته آینده برای بررسی مسئله افزایش قیمت بلیت برگزار می ...
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۹:۰۸    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود از افتتاح نخستین خط تولید صنعتی ماسک 3 لایه اتوماتیک میان دانشگاه های استان سمنان در این واحد دانشگاهی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۹:۰۸    
برنامه پنجمین روز سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اعلام شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۵:۳۱    
وجود یک ایراد در نسخه یازدهم اندروید، باعث ناراحتی گیمرها شده است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۵:۲۳    
نماینده ماکو در مجلس با بیان اینکه رئیس جمهور به خاطر اینکه در متن جامعه نیست از مسائل مردم بی اطلاع بوده و در قرنطینه کامل است گفت: نباید با بی اعتنایی و بی تفاوتی دولت مردم متحمل مشکلات کمرشکن شوند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۴:۱۲    
گروه های سیاسی بحرین روز چهارشنبه با انتشار بیانیه ای مشترک ضمن محکوم کردن عادی سازی روابط میان منامه و تل آویو، از رژیم آل خلیفه خواستند تا از انجام توافق با رژیم صهیونیستی، صرف نظر کند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۲:۱۴    
گزارش شهریور ماه شامخ (شاخص مدیران خرید) نشان دهنده بازگشت به شرایط رکود به بخش خرده فروشی است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۱:۵۱    
سفیر چین در ایران در حساب کاربری خود در توئیتر در اقدامی تأمل برانگیز از عبارت جعلی خلیج به جای خلیج فارس استفاده کرده است. سفیر چین پس از خبرساز شدن اظهارنظرش، توئیت خود را حذف کرد⁣!
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۰:۵۱    
رئیس هیئت الحشد الشعبی عراق بر آمادگی این سازمان برای کمک در جهت شناسایی و مجازات عاملان جنایت الفرحاتیه در استان صلاح الدین تأکید کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۰:۴۱    
احمد نادری، نماینده مجلس شورای اسلامی به جذب دختر روحانی در هیئت علمی دانشگاه واکنش نشان داد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۰:۲۱    
مسابقه زوجینو با محوریت شناخت و تعامل میان زوجین از شبکه سه سیما پخش می شود.
آنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۳:۵۸    
نظام آموزش مجازی در کشور با مشکلات متعددی درگیر است و درحالی که متولیان امر پروژه های بزرگی را افتتاح می کنند دانش آموزان در مناطق مختلف کشور خدمات یکسانی دریافت نمی کنند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۳:۵۸    
تمامی جلسات دفاع از پایان نامه ها و رساله های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تا 15 آبان ماه سال جاری به صورت مجازی برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۳:۵۸    
رئیس انستیتو پاستور ایران گفت: تولید دو واکسن ذات الریه و روتاویروس را در دستور کار تولید قرار داده ایم که امیدواریم تا 2 سال آینده بتوانیم این واکسن ها را وارد برنامه ایمن سازی کشور کنیم.
آنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۳:۵۸    
نماینده مجلس در مورد خصوصی سازی هفت تپه توئیتی نوشت.
آنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۳:۵۷    
رئیس انجمن علمی پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی علی آباد کتول حمایت دانشگاه از فعالیت انجمن های علمی را عاملی مؤثر در موفقیت ها دانست و عنوان کرد که باید به جای آموزش علم بیشتر روی تولید علم و فناوری ...
آنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۳:۵۵    
یک نویسنده سوری در گزارشی نوشت: ترامپ بویی از انسانیت نبرده و وجدان سیاسی ندارد که ناگهان از خواب بیدار شود و یاد گروگان هایش در سوریه بیفتد، بلکه به دنبال اهداف انتخاباتی است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۳:۴۵    
استفاده آذربایجان از پهپادهای ساخت ترکیه در جنگ با ارمنستان بر سر منطقه ناگورنو- قره باغ، توجه کارشناسان نظامی را به خود جلب کرده است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۳:۱۰    
تیم فوتبال رئال مادرید شروع بدی در لیگ قهرمانان اروپا داشت.
آنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۳:۰۰    
معاون رئیس جمهور ترکیه اظهار کرد: ترکیه در اعزام نیروهای نظامی به منطقه قره باغ در صورت درخواست مناسبی از سوی جمهوری آذربایجان تعلل نخواهد کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۳:۰۰    
فیلم کوتاه قرمز آبی Blue Red به نویسندگی و کارگردانی احسان نصری، در شمال کشور (شهر تنکابن) به پایان رسید.
آنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۳:۰۰    
رئیس قوه قضائیه در تماس تلفنی با خانواده شهید محمد محمدی ضمن ابراز همدردی با این خانواده، بر برخورد سریع، دقیق با قاتل و مسببین شهادت این شهید امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۲:۴۳    
جدول زمانی پخش برنامه های درسی دانش آموزان ابتدایی و متوسطه در روز پنج شنبه 1 آبان ماه 99 از طریق شبکه های آموزش، چهار و قرآن اعلام شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۲:۳۰    
رئیس پلیس تهران بزرگ با اشاره به اینکه هزاران مورد تذکر برای رعایت پروتکل های بهداشتی داده شده، گفت: جرایم خودرویی برای مقابله با کرونا در مسیرهای درون شهری و برون شهری جدی تر اعمال می شود.
آنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۲:۱۹    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اظهار کرد: در این دوره آن چیزی که برای ما با توجه به ظرفیت ها مهم است، بیشتر موضوع فروش و صادرات است، حتماً با منطق اقتصادی ...
آنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۱:۴۹    
باشگاه پرسپولیس در نامه ای به باشگاه الریان و فدراسیون فوتبال قطر تهدید به شکایت کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۱:۳۹    
رئیس مجلس گفت: ما آموزش وپرورش را رها کرده ایم و انتظار داریم طرح تحول ایجاد شود با چه امیدی و به چه حقی از سند تحول حرف می زنیم.
آنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۱:۲۹    
باشگاه استقلال برای حفظ شیخ دیاباته و هروویه میلیچ از تدبیر خاصی استفاده کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۱:۲۹    
رئیس جمهور افغانستان با اشاره به حملات اخیر طالبان در ولایت های غور و هلمند گفت: طالبان هرگز پیروز نخواهد شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۱:۲۹    
انتخابات فدراسیون شطرنج با نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا و پس از استعلام از وزارت ورزش تا اطلاع ثانوی لغو شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۱:۱۹    
فرمانده نیروی انتظامی طی نامه ای مراتب قدردانی و سپاس خود را نسبت به پیام تبریک رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) به مناسبت هفته نیروی انتظامی ابراز کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۱:۰۸    
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دستگیری 4 دلال بزرگ ارز در فضای مجازی خبر داد و گفت: متهمان با خرید و فروش ارز غیرقانونی موجب نوسانات قیمت بازار ارز و سیر صعودی قیمت ها شده بودند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۱:۰۸    
رئیس جمهور آذربایجان مدعی شد که نیروهای این کشور در درگیری ها با نیروهای ارمنستان، ده ها منطقه را به تصرف خود درآورده اند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۰:۵۶    
رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری 2 تن از اعضای باند 4 نفره قاچاق سلاح و مهمات در فضای مجازی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۰:۵۶    
مردان مسلح با حمله به یک بانک تجاری در یکی از شهرهای واقع در غرب گرجستان، شماری را به گروگان گرفته و تقاضای وجه نقد برای آزاد سازی آن ها کردند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۰:۳۷    
در وصف عشق سخنان ناب بسیاری از فیلسوفان و بزرگان دنیا در طول تاریخ وجود دارد که در این صفحه سعی کرده ایم تعدادی از آنها را گردآوری کنیم.
آنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۰:۲۳    
معاون ساماندهی امور جوانان گفت: اقدامات ما و هلال احمر نزدیک به یکدیگر است و آمادگی همکاری با این نهاد را داریم.
آنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۰:۱۸    
فرمانده ستاد مقابله با کرونا استان تهران با بیان این که 42درصد بیماران کرونایی بدحال کشور در تهران بستری هستند، خواستار اعمال مداخلات جدی تر کرونایی در این استان شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۹:۵۸    
دادگاهی در ترکیه دستور حبس احمد محمود عایش الاسطل را به اتهام جمع آوری اطلاعات محرمانه امنیتی و مربوط به سیاست داخلی و خارجی با منظور جاسوسی سیاسی و نظامی و افشای آنها صادر کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۹:۴۸    
فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به اجرای طرح برخورد با اراذل و اوباش در 6 شهرستان تابعه و دستگیری 15 اوباش سابقه دار طی 48 ساعت، گفت: پلیس با کسانی که از قصد ایجاد ناامنی و شرارت دارند ...
آنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۹:۳۸    
هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر امروز به ریاست محسن رضایی، دبیر مجمع تشکیل جلسه داد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۹:۲۸    
دبیر فدراسیون کشتی گفت: آزمایش کشتی گیران حاضر در رقابت های انتخابی اوزان 65 و 79 کیلوگرم منفی بود.
آنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۹:۱۸    
رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت 99 با اعلام رمز یا رسول الله (ص) با گسترش و استقرار سامانه های بومی موشکی، راداری، اطلاعات شناسایی، جنگ الکترونیک ...
آنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۹:۱۸    
رئیس کل بانک مرکزی در جلسه مشترک بین وزارت صمت، بانک مرکزی، وزارت نفت و وزارت کشاورزی گفت: یکی از بهترین و مهم ترین روش های تأمین ارز کالاهای وارداتی در شرایطی که تحریم های ظالمانه آمریکا در جریان ...
آنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۹:۰۸    
تیم والیبال الریان با نتیجه 3 بر صفر از سد الوکره گذشته و به مرحله نیمه نهایی جام امیر قطر راه پیدا کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۸:۵۸    
دیدارهای دوستانه تیم های فوتبال سایپا و سپاهان و همچنین تراکتور و ماشین سازی با تساوی به پایان رسید.
آنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۸:۵۵    
رئیس جمهور به گزارش وزیر بهداشت و درمان در خصوص وضعیت اخیر شیوع بیماری کرونا و مسائل مرتبط با آن و راه های مؤثر مقابله با موج رو به رشد این بیماری پاسخ داد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۸:۴۷    
تنها صفحه رسمی حسن رحیم پور (ازغدی) در توئیتر که با نظارت وی به روز می شود، با طرح دو پرسش، آغاز به کار کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۸:۳۷    
شهرهای بروکسل، مسکو و واشنگتن صحنه رایزنی های دیپلماتیک با هدف پایان دادن به مناقشه قره باغ هستند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۸:۲۷    
پرسپولیس در دیداری دوستانه مقابل مس رفسنجان متحمل شکست شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۸:۲۷    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران از مدیر برتر امور شاهد و ایثارگران واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی کشور تقدیر کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۸:۱۷    
سخنگوی گمرک گفت:در هفت ماه نخست امسال بیش از 91هزار و 275کیلوگرم انواع هورمون انسولین وارد کشور شده که نسبت به مدت مشابه 315درصد رشد داشته است اما واردات سرنگ و سرسوزن انسولین روندکاهشی داشته است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۸:۰۷    
شورای ائتلاف هم آفرینی صنفی پس از فراخوان دعوت برای حضور حداکثری در ششمین دوره سرنوشت ساز انتخابات نظام صنفی رایانه ای ، بیانیه ای را صادر کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۸:۰۷    
دستیار ویژه رئیس مجلس در حوزه بین الملل گفت: عربستان و یک کشور دیگر در سال های اخیر بارها آمریکا را به حمله نظامی به ایران تشویق کرده اند ایران همسایه ای قابل اتکا و سرزمین ثبات است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۷:۴۷    
رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت از وزیران نیرو، نفت، ارتباطات و فناوری اطلاعات، امور اقتصادی و دارایی، کشور و بهداشت ...
آنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۷:۴۷    
بر اثر حمله یک ضارب ناشناس با سلاح سرد به عابران در مرکز ایالت زاکسن واقع در کشور آلمان یک نفر کشته شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۷:۳۷    
حدود 75.4 درصد از مردم در شهریور امسال بیننده برنامه های سیما بوده اند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۷:۳۴    
وزیر امور خارجه پیروزی حزب مورالس در صحنه سیاسی بولیوی را به وی تبریک گفت.
آنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۷:۲۵    
عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال به معرفی 4 پایان نامه با موضوع دفاع مقدس در این واحد دانشگاهی پرداخت.
آنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۷:۱۳    
شب اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با شکست فینالیست دور قبل این رقابت ها همراه بود.
آنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۷:۱۱    
یک عضو شورای نگهبان گزارشی از جلسه روز چهارشنبه 23 مهرماه 1399 این نهاد منتشر کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۷:۰۷    
نماینده مردم گرمی مغان در مجلس گفت: عدم وجود احزاب باعث می شود که ساختار سیاسی کشور آسیب پذیر شود البته به دنبال این هستیم که حزب رسمیت پیدا کند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۶:۵۴    
تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی و اداره کل زندان های استان مرکزی امضا شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۶:۴۶    
سرمربی تیم پرسپولیس 11 بازیکن تیمش را برای دیدار با مس رفسنجان انتخاب کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۶:۴۳    
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی کلنگ ساخت یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر را به زمین زد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۶:۳۶    
فصل جدید برنامه تلویزیونی به اضافه مستند از سه شنبه آینده با پخش مستندهای داخلی و خارجی روی آنتن شبکه مستند می رود.
آنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۶:۳۶    
با حکم رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، محمد حمزه زاده مدیرعامل بنیاد کتاب این سازمان شد و معاونت سینمایی حوزه هنری را به حمیدرضا جعفریان واگذار کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۶:۳۳    
نتایج یک مطالعه جدید حاکی از آن است که بیماری های زمینه ای احتمال مرگ ناشی از کرونا را دو تا سه برابر افزایش می دهد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۶:۲۶    
دمبل ها یک نوع وسیله ی ورزشی بسیار ارزان هستند که برخلاف قیمتشان کارایی زیادی دارند و یک وسیله ی مناسب برای ورزش در خانه به شمار می رود.
آنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۶:۲۶    
در صورتی که می خواهید به بچه زیر 2 سال داروی سرما خوردگی بدهید، دستورالعمل دارو را به دقت مطالعه کنید.
آنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۶:۲۶    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز گفت: اراده آهنین نیروی انتظامی و عمل به وظایف براساس دینداری و اخلاق مداری در راستای اقتدار و بالندگی ایران اسلامی مثال زدنی است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۶:۲۶    
صبح امروز اساتید بسیجی کانون های استادی دانشگاه آزاد اسلامی تهران از محل نمایشگاه دائمی توانمندی های راهبردی نیروی هوافضای سپاه بازدید کردند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۶:۲۶    
انجمن قلب آمریکا خوردن ماهی را به میزان دست کم دو بار در هفته توصیه می کند، به ویژه ماهی های چرب مانند ماهی سالمون، ماهی قزل آلای دریاچه، ساردین ها و تن باله دار، که دارای امگا 3 بالا هستند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۶:۲۲    
نتایج آزمون های مهم کشوری قرار بود تا پایان مهرماه اعلام شوند اما هنوز اعلام نشده اند، داوطلبان منتظر اعلام نتایج هستند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۶:۱۶    
کمبود انسولین در کشور باعث ایجاد نگرانی های فراوانی برای دیابتی ها شده است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۶:۱۶    
سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی کلیه مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه ها،دیپلم و زیردیپلم که دارای برگ آماده به خدمت پایه خدمتی آبان ماه سال 99 هستند را به خدمت سربازی فراخواند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۶:۰۶    
الون ماسک، بنیانگذار شرکت Tesla Inc. و SpaceX معتقد است در طی یک دهه آینده، فراوانی خودروهای خودران همانند فراوانی آسانسور ها خواهد بود.
آنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۶:۰۶    
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی در بیانیه تبریکی اعلام کرد: نیروی انتظامی یار و یاور همیشگی در امر برگزاری مراسم های ملی و مناسبت های انقلابی است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۵:۴۶    
پس از ماه ها بلاتکلیفی به دلیل شیوع ویروس کرونا اردوی تیم ملی وزنه برداری قرار است از 9 آبان آغاز و ملی پوشان به اردوی تیم دعوت شدند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۵:۴۶    
یک روزنامه انگلیسی نوشت حتی در صورت روی کار آمدن بایدن، تضمین حیات برجام یک تقلای سخت دیپلماتیک است.