شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۴:۱۹Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 19 آبان 1399 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1398 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1399 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری آنا 26 خرداد 1399 خبرگزاری آنا 31 تیر 1399 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1399 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1399 خبرگزاری آنا 30 مهر 1399 خبرگزاری آنا 30 آذر 1399 خبرگزاری آنا 30 دی 1399 خبرگزاری آنا 30 بهمن 1399 خبرگزاری آنا 26 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 1 آبان 1399 خبرگزاری آنا 2 آبان 1399 خبرگزاری آنا 3 آبان 1399 خبرگزاری آنا 4 آبان 1399 خبرگزاری آنا 5 آبان 1399 خبرگزاری آنا 6 آبان 1399 خبرگزاری آنا 7 آبان 1399 خبرگزاری آنا 8 آبان 1399 خبرگزاری آنا 9 آبان 1399 خبرگزاری آنا 10 آبان 1399 خبرگزاری آنا 11 آبان 1399 خبرگزاری آنا 12 آبان 1399 خبرگزاری آنا 13 آبان 1399 خبرگزاری آنا 14 آبان 1399 خبرگزاری آنا 15 آبان 1399 خبرگزاری آنا 16 آبان 1399 خبرگزاری آنا 17 آبان 1399 خبرگزاری آنا 18 آبان 1399 خبرگزاری آنا 19 آبان 1399 
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۲۱:۵۴    
رئیس جمهور روسیه امروز در حکمی معاونان نخست وزیر این کشور را از 9 نفر به 10 فرد افزایش داد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۲۱:۳۳    
دولت هند چشم امید خود را به بخش کشاورزی دوخته تا اقتصاد کشور را که از بحران Covid-19 آسیب دیده است، تقویت کند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۲۱:۲۳    
سرمربی تیم بارسلونا برای آنکه لیونل مسی بازگشت درخشانی داشته باشد باید شیوه برخورد با او را تغییر دهد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۲۱:۲۳    
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود: کمتر از یک دهم کل دام کشور قاچاق می شود هرچند قاچاق یک رأس دام هم زیاد است، اما نباید بزرگنمایی شود.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۲۱:۱۲    
یوان با ضعف دلار پس از پیروزی جو بایدن در ریاست جمهوری ایالات متحده، روند رشد اخیر خود را ادامه داد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۲۱:۰۳    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز تأکید کرد که توانمندی فراوانی در این دانشگاه برای رفع وابستگی به شهریه و محصولات خارجی وجود دارد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۲۰:۵۶    
دستیار ویژه رئیس مجلس گفت: از قانون اساسی افغانستان و ساختارهای دموکراتیک موجود باید در راستای مذاکرات بیناافغانی حفاظت شود.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۲۰:۵۳    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تأسیس واحد بین المللی فرشتگان، کاری نو و مناسب بر تارک آموزش عالی ایران است که توسط دانشگاه آزاد اسلامی انجام شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۲۰:۴۷    
وبینار خوشامدگویی به اولین ورودی های دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی فرشتگان با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۲۰:۴۳    
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: طرح یاس با همکاری هلال احمر و کمیته امداد برای به کارگیری افراد تحت پوشش کمیته امداد در خانه های هلال و ارائه آموزش های امدادی، اجرا می شود.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۲۰:۳۲    
کانال تلگرام ریاست جمهوری اوکراین اعلام کرد که ولودیمیر زلنسکی به بیماری کووید-19 مبتلا شده است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۲۰:۲۸    
رئیس مجمع نمایندگان تهران با اشاره به ضرورت خصوصی سازی، تصریح کرد: در حال حاضر خصوصی سازی به نوعی شوخی تبدیل شده و علیرغم تأکیدات مقام معظم رهبری به درستی اجرایی نمی شود.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۲۰:۱۲    
معاون اول رئیس جمهور با تأکید بر اینکه برای رسیدن به پیشرفت و توسعه نیازمند تعامل و دادوستد با دنیا هستیم گفت: برای اینکه بتوانیم محصولات تولیدی خود را به کشورهای دیگر صادر کنیم ...
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۲۰:۱۲    
سخنگوی کرملین از تلاش مسکو برای یافتن راهکاری دیپلماتیک برای خاتمه درگیری در قره باغ بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان خبر داد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۲۰:۱۲    
سعید اوحدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست مشترک با وزیر بهداشت، از آمادگی بنیاد شهید برای تسریع در به نتیجه رسیدن وضعیت شهدای سلامت خبر داد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۲۰:۰۲    
رسانه های داخلی بولیوی از بازگشت اوو مورالس، رئیس جمهوری مستعفی به این کشور خبر دادند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۲۰:۰۲    
اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از ترک ترکیه و عزیمت به بوسنی و هرزگوین در ضیافت نهار سفارت جمهوری اسلامی ایران در ترکیه حاضر شدند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۹:۵۲    
تفاهم نامه همکاری مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی و فدراسیون ورزش های همگانی جمهوری اسلامی ایران منعقد شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۹:۵۲    
مراسم جشن دانشجویان جدید الورود دانشگاه آزاد اسلامی واحد فرشتگان با حضور دکتر طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۹:۵۲    
فیفا اعلام کرد که پنجره نقل و انتقالاتی تیم فوتبال استقلال باز شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۹:۵۲    
وزیر راه و شهرسازی گفت: با ریزش قیمت دلار و تثبیت آن، انتظار جامعه برای از بین رفتن حباب های چند لایه قیمتی که با جهش نرخ دلار ایجاد شده بود، به حق است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۹:۴۲    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران گفت: تعداد زیادی از استادان توانمند برای تدریس در دانشگاه فرشتگان درخواست همکاری داده اند که این موضوع زمینه را برای ارتقای سطح علمی این دانشگاه و تبدیل شدن به ...
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۹:۴۲    
عضو کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: پروژه قفل شدگی که از سوی هسته مرکزی دولت دنبال می شود، اجازه کار حتی به اجزای دولت هم نمی دهد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۹:۴۲    
معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: از مسوولان واحد فرشتگان می خواهم که از ظرفیت صداوسیما برای آموزش زبان اشاره استفاده کنند ...
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۹:۳۱    
رییس جمهور آمریکا از امتیازهای مالی زیادی بهره می برد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۷:۰۰    
دبیرکل شبکه ملی سازمان های مردم نهاد ناشنوایان ایران گفت: دانشجویان واحد فرشتگان سعی کنند تخصص یاد بگیرند و آن را با فرهنگ ناشنوایی خود تلفیق کنند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۷:۰۰    
چاپگر سه بعدی این امکان را برای کاربران به وجود آورده است که در کوتاه ترین زمان ممکن اشیای مورد نظر خود را تولید کنند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۶:۵۰    
بانک مرکزی فرانسه اعلام کرد با وضع محدودیت های قرنطینه ای مقابله با کرونا برای دومین بار در این کشور، فعالیت های اقتصادی فرانسه در ماه جاری 12 درصد پایین تر از سطح نرمال بوده است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۶:۵۰    
کمیته برگزاری مسابقات بین المللی تیراندازی قزاقستان پاداش 1500 یورویی برای جواد فروغی قهرمان تپانچه و پاداش 1000یورویی برای وحید گل خندان نایب قهرمان این ماده تعیین کرده است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۶:۴۱    
عابدین زاده، رییس انجمن خانواده ناشنوایان ایران گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل فرشتگان اولین دانشگاهی است که برای ناشنوایان و کم شنوایان تأسیس شده است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۶:۳۰    
فدراسیون کشتی پاداش 400 میلیون ریالی برای تیم ملی آلیش بانوان که سال گذشته در رقابت های جهانی قزاقستان به عنوان قهرمانی رسیده بود، پرداخت کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۶:۳۰    
رئیس جمهور کشور آمریکا شدن در کنار همه ی دشواری هایش با امتیازات مالی زیادی همراه است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۶:۳۰    
یک متخصص تغذیه به بیان راهکار هایی برای تقویت سیستم ایمنی همراه با حفظ رژیم غذایی پرداخت.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۶:۳۰    
پروژه بیمارستان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین پیشوا و قرچک با امضاء تفاهم نامه ای با دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به اتمام خواهد رسید.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۶:۲۰    
دانشمندان برای نخستین بار در جهان موفق به بازسازی مغز یک دایناسور شدند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۶:۲۰    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل فرشتگان گفت: 75 درصد دانشجویان واحد فرشتگان ناشنوا و کم شنوا و 25 درصد شنوا هستند ...
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۶:۲۰    
نتایج ذخیره های رشته های گروه علوم پزشکی آزمون سراسری سال 1399 دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۶:۲۰    
جو بایدن رئیس جمهوری منتخب آمریکا گزینه موردنظر خود برای ریاست نیروی اقدام جدید مقابله با کووید –19 را انتخاب کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۶:۲۰    
وکیل دونالد ترامپ بار دیگر ادعا کرد که شواهد قابل استنادی مبنی بر تخلفات انتخاباتی در چندین ایالت کشور در دست دارد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۶:۱۰    
عوامل موثر داخلی و خارجی در شکست دونالد ترامپ و موضوع تقلب و دستکاری در روند پر مناقشه انتخابات آمریکا، موضوع امشب برنامه میزگرد سیاسی (کمپاس) از کانال آذری شبکه سحر است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۶:۱۰    
افشین علا ضمن رونمایی از تقریظ رهبر انقلاب بر اثر شعری خود اعلام کرد این منظومه همزمان با اولین سالگرد شهادت سردار، توسط بنیاد حاج قاسم سلیمانی در قالب کتابی نفیس منتشر خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۶:۰۰    
چاپ چهل و چهارم کتاب تاریخ مستطاب آمریکا توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۶:۰۰    
عباس غزالی دومین فیلم کوتاه خود به نام لبخند ماسک را با محوریت کرونا به تولید رساند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۶:۰۰    
محمد علیپور با ارسال نامه ای به رئیس سازمان صداوسیما، خواستار پخش دیدارهای تیم تراکتور از شبکه های سراسری شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۶:۰۰    
رییس سازمان نظام پزشکی گفت: تعطیل کردن باعث کاهش کرونا می شود.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۶:۰۰    
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز از راه اندازی شورای تعامل و هم اندیشی در این واحد دانشگاهی خبر داد و گفت: مهلت ثبت نام دانشجویان در این شورا تا 30 آبان خواهد بود.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۶:۰۰    
به تازگی فیلمی از پش بینی انتخاب بایدن در کارتون سیمپسون ها منتشر شده است که سروصدای زیادی در فضای مجازی به پا کرده است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۵:۵۴    
رئیس سازمان جهانی بهداشت ابراز امیدواری کرد رئیس جمهور جدید آمریکا به پایان یافتن بحران شیوع کرونا کمک کند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۵:۵۳    
مرکز نیکوکاری نهال انقلاب در دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای شهرقدس، ملارد و صفادشت به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری راه اندازی شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۵:۵۰    
سرپرست دبیری فدراسیون شطرنج گفت: شایعه تعلیق از سوی نایب رئیس فدراسیون جهانی شطرنج مطرح شده است و در یک فضای غیررسمی عنوان شده و رسمیت ندارد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۵:۵۰    
دوازدهمین جلسه رسیدگی به اتهامات محمد امامی و 33 نفر دیگر صبح امروز به قضاوت اسدالله مسعودی مقام در دادگاه انقلاب برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۵:۳۹    
با توجه به آماری که ارائه شد ما می گوییم خانم های که سابقه ابتلا به کرونا را نداشته اند؛ از آنجایی که مشخص نیست این بیماری تا چه زمانی طول می کشد، اقدام به بارداری برای آنها منعی ندارد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۵:۳۲    
مشاور و دستیار امور فرهنگی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: اگر بخواهیم کار و فعالیت فرهنگی در دانشگاه اثربخش و باکیفیت اجرا شود، باید فرهنگ از حاشیه برنامه های آموزشی و پژوهشی به متن آن بیاید.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۵:۲۹    
مشاور قضایی رئیس مرکز توسعه حل اختلاف با تاکید بر ضرورت میانجیگری گفت: در بخش میانجیگری، کلاس های آموزشی در آذرماه امسال در استان های سراسر کشور برای قبول شدگان برگزار خواهد شد .
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۵:۱۹    
نخستین دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز در رشته علوم دامی از پایان نامه خود با موفقیت دفاع کرد و فارغ التحصیل شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۵:۱۶    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این دانشگاه به عنوان یک سازمان مردم نهاد و هسته تصمیم ساز، در خدمت شوراهای راهبر مدیریت شهری مانند شورای عالی استان ها خواهد بود.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۵:۱۶    
نفرات برتر شصت و هفتمین دوره آزمون دانشنامه رشته های تخصصی پزشکی و سی و چهارمین آزمون دانشنامه فوق تخصصی پزشکی معرفی شدند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۴:۵۹    
اسامی هیئت انتخاب و داوری بخش های نقد، پژوهش، تحلیل و روایت قلم شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت اعلام شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۴:۵۹    
آرش برهانی با انتشار متنی در فضای مجازی به دعوت نشدن وریا غفوری به تیم ملی فوتبال واکنش نشان داد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۴:۵۸    
رئیس سازمان نظام پزشکی با تأکید بر اینکه هنوز خانواده شهدای جامعه پزشکی مورد حمایت قرار نگرفتند، گفت: مشکل اساسی در کنترل ویروس کرونا تصمیمات دیرهنگام و نداشتن یک برنامه از پیش تعیین شده منسجم است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۴:۵۲    
مایکل کوهن وکیل سابق دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد که وی احتمالاً کریسمس از کاخ سفید به عمارت مارلاگو در فلوریدا فرار می کند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۴:۴۸    
قائم مقام پژوهشگاه قوه قضاییه گفت: دستورالعمل نحوه مقابله با ترک وظایف قانونی مدیران، ابلاغی رئیس قوه قضاییه، نه تنها برای دستگاه های اجرایی بلکه برای دستگاه قضایی نیز مدنظر قرار گرفته است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۴:۳۹    
در هفت ماهه امسال کالاهای ایرانی در میان کشورهای عراق، چین، امارات متحده عربی، ترکیه و افغانستان بیشترین طرفدار را داشته است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۴:۳۹    
رئیس مجلس از پیگیری مجلس برای اختصاص کامل یک میلیارد یورو از صندوق توسعه ملی برای درمان بیماری کرونا خبر داد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۴:۳۹    
خرید گیاه آپارتمانی مانند هر خرید دیگری نیاز به اطلاعات تخصصی دارد که ما در ادامه ی این مطلب می خواهیم به نکات ارزشمندی اشاره کنیم که مطمئناً برای همه ی شما گیاه دوستان جالب و مفید خواهد بود.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۴:۳۹    
دستگاه های مجهز به واقعیت مجازی با استفاده از ظرفیت های گسترده این فناوری جزئیات ظاهری اشیا را تغییر داده و شکل متفاوتی از آن ها را نمایش می دهند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۴:۳۸    
دانشجوی کارشناسی ارشد رشته مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر موفق به ساخت سامانه شناسایی هویت افراد در شرایط شیوع بیماری کرونا با استفاده از چین و چروک های بند انگشتان دست شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۴:۳۸    
رئیس قوه قضاییه با اشاره به موضوع موتورسیکلت های رسوب کرده در پارکینگ ها، از سازمان بازرسی خواست همانطور که پیگیر تعیین تکلیف این موتورسیکلت ها بوده، موضوع را تا رفع کامل مشکل دنبال کند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۴:۳۲    
رؤسای جمهور روسیه و سوریه درباره اوضاع جاری در سوریه گفتگو کردند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۴:۲۹    
حساب کاربری محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام برای چندمین بار در توئیتر تعلیق شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۴:۲۹    
وکیل رئیس جمهور اسبق آمریکا از دونالد ترامپ خواست که نتیجه شمارش آراء انتخاباتی را بپذیرد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۴:۲۹    
نماینده مردم گرمسار در مجلس نوشت: دولت اقتصاد را با علم و توسط دانشمندان مدیریت کند، نه با عملیات روانی.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۴:۲۹    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان انعقاد تفاهم نامه در حوزه کشاورزی با دانشگاه آزاد اسلامی را به منظور توسعه بخش کشاورزی استان و ارتقای فعالیت های آموزشی و پژوهشی دانست.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۴:۲۲    
سناتور سرشناس جمهوری خواه هشدار داد پذیرش شکست رئیس جمهور آمریکا در انتخابات به منزله پایان کار جمهوری خواهان در عرصه ریاست جمهوری است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۴:۱۹    
جمعی از مدیران مسئول رسانه های کشور با انتشار بیانیه ای تحت عنوان ائتلاف بزرگ رسانه ها از نامزدی بیژن مقدم در انتخابات هیئت نظارت بر مطبوعات سال 1399حمایت کردند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۴:۱۹    
تمرین پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که ملی پوشان این تیم حضور نداشتند و رادوشویچ به جمع سرخ ها بازگشت.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۴:۱۶    
معاون اجتماعی پلیس فتا از دستگیری سرشاخه های اصلی تشویق و ترغیب افراد به انجام چالش های غیر اخلاقی در فضای مجازی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۴:۱۱    
سناتور جمهوری خواه آمریکا گفت که رئیس جمهور این کشور کاری به حقیقت ماجرا ندارد و نباید انتظار داشت شبانه و بی سروصدا کنار رود.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۴:۰۹    
فهرست 19 نفره نامزدهای تیم هم آفرینی صنفی در سه شاخه شرکت ها، مشاوران و فروشگاه منتشر شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۴:۰۹    
سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد: احراز هویت چندعاملی برای ورود به سامانه های معاملات برخط، در حال بررسی است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۴:۰۹    
رئیس شورای عالی استان ها گفت: باید برای برنامه ریزی در جهت اشتغال زایی شهرها و روستاها از اساتید دانشگاه استفاده کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۴:۰۹    
مهلت ثبت نام انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی در نیمسال دوم 1399_1400 از فردا آغاز می شود.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۴:۰۹    
فهرست کتاب های رسیده به سیزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد از سوی دبیرخانه این رویداد ادبی منتشر شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۴:۰۵    
دانشجوی دکتری رشته مدیریت رسانه دانشگاه آزاد اسلامی در تحقیق رساله دکتری خود طراحی و تبیین مدل مدیریت پسماند در شهر تهران با تأکید بر نقش راهبردی رسانه را مورد بررسی قرار داد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۴:۰۴    
رئیس موزه ملی علوم و فناوری اعلام کرد: هم زمان با آغاز هفته جهانی علم در خدمت صلح و توسعه، ششمین جشنواره علم برای همه ...
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۴:۰۲    
ستاد تنظیم بازار، قیمت مصرف کننده نهایی برنج ذخایر راهبردی را حداکثر تا سقف 18 هزار و 500 تومان تعیین کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۳:۵۹    
مدرس فیفا گفت: موضوع دادن استراحت به لژیونرها برای دیدار با بوسنی بهانه است و اسکوچیچ خواسته در صورت شکست در این بازی اعتبارش را از دست ندهد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۳:۵۹    
جلسه آغاز مرحله اجرایی تفاهم نامه مشترک دانشگاه آزاد اسلامی و شورای عالی استان ها صبح امروز با حضور دکتر محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و علیرضا احمدی رئیس شورای عالی استان ها در سازمان ...
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۳:۵۹    
تیم های حاضر در رقابت های باشگاهی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر تا یکم آذرماه فرصت دارند تا نسبت به اعلام آمادگی خود در این مسابقات اقدام کنند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۳:۵۵    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با بیان اینکه اقتصاد کشاورزی با رویکرد دانش بنیان تقویت می شود از فعالیت 5 مرکز پژوهشی در این دانشگاه خبر داد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۳:۴۹    
کتاب های کامالا هریس پس از انتخابات از محبوبیت بیشتری برخوردار شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۳:۴۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه چین گفت منتظر اعلام قانونی پیروز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هستند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۳:۴۹    
اگر ضخامت موهایتان کم شده یا ریزش آن غیر معمول است در ادامه با ما همراه باشید. ممکن است مفهوم هیرویت برای بسیاری از مخاطبان روشن نباشد و نیز از مشخصات و ویژگی های آن اطلاعات کافی نداشته باشند ...
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۳:۴۹    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک نهاد علمی و مردمی می تواند پشتیبان توسعه شهری باشد و برای هدایت علمی و کمک به اداره هرچه بهتر شهر مؤثر واقع شود.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۳:۴۹    
محققان دستگاهی الکترونیکی را ساختند که دارای ویژگی های پوست بدن انسان است و به طور خودکار ترمیم می شود.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۳:۲۸    
دانشمندان با استفاده از حالت پنجم ماده موفق به ساخت نوع جدیدی از ابررساناها شده اند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۳:۲۸    
رئیس مرکز تحقیقات شیمی رازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا تأکید کرد: نیاز اولیه و اصلی صنایع تزریق پول و منابع مالی نیست؛ بلکه بی توجهی به صنعت خود ایجاد کننده مشکلات بعدی است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۳:۲۴    
نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی خواستار ارائه راهکار های سازنده از سوی دانشگاه ها برای رفع معضلات کشور به ویژه معضلات تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۳:۱۹    
انیمیشن خرچنگ به کارگردانی شیوا صادق اسدی به بخش مسابقه فیلم کوتاه پانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم انیمست رومانی راه یافت.