جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۰:۵۸Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 8 مرداد 1401 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1398 خبرگزاری آنا 26 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1400 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1401 خبرگزاری آنا 1 اردیبهشت 1401 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1401 خبرگزاری آنا 31 تیر 1401 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1401 خبرگزاری آنا 30 مهر 1401 خبرگزاری آنا 30 آبان 1401 خبرگزاری آنا 30 آذر 1401 خبرگزاری آنا 30 دی 1401 خبرگزاری آنا 30 بهمن 1401 خبرگزاری آنا 1 اسفند 1401 خبرگزاری آنا 1 مرداد 1401 خبرگزاری آنا 2 مرداد 1401 خبرگزاری آنا 3 مرداد 1401 خبرگزاری آنا 4 مرداد 1401 خبرگزاری آنا 5 مرداد 1401 خبرگزاری آنا 6 مرداد 1401 خبرگزاری آنا 7 مرداد 1401 خبرگزاری آنا 8 مرداد 1401 خبرگزاری آنا 9 مرداد 1401 خبرگزاری آنا 10 مرداد 1401 خبرگزاری آنا 11 مرداد 1401 خبرگزاری آنا 30 مرداد 1401 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1401 
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۹ - ۱۵:۲۴    
یزدی از برگزاری نشست بانوان نخبه این منطقه با یکی از اعضای کمیسین اجتماعی مجلس شورای اسلامی و یکی از اعضای کمیسیون اجتماعی-فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران خبر داد.
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۹ - ۱۴:۱۱    
نشست خبری محمد حسین ایمانی خوشخو رئیس پارک ملی علوم، فناوری های نرم و صنایع فرهنگی ظهر امروز برگزار شد.
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۹ - ۱۳:۴۱    
جشنواره بوت کمپ های پروژه محور برنامه نویسی، با هدف کسب مهارت نوجوانان و جوانان در دنیای برنامه نویسی، توسط آکادمی ایرانسل برگزار می شود.
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۹ - ۱۳:۱۰    
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی وحرفه ای کشور ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام از تشکیل ستاد اربعین حسینی خبرداد.
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۹ - ۱۲:۰۵    
صرفه جویی در مصرف برق این امکان را برای مشترکان فراهم کرده که علاوه بر استفاده از برق رایگان، از پاداش نقدی نیز برخوردار شوند و در طرف دیگر ماجرا ...
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۹ - ۰۹:۲۲    
مدیرعامل بانک رفاه کارگران از آمادگی این بانک به منظور توسعه همکاری های متقابل با بخش خصوصی حوزه سلامت از جمله بیمارستان های خصوصی خبر داد.
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۹ - ۰۹:۰۳    
مسئولان در شورای هماهنگی روابط عمومی استان فارس با تأکید بر فعالیت جهادی تبیین برای مقابله با جنگ نرم، نقش روابط عمومی در راستای امیدآفرینی مؤثر عنوان کردند.
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۲۳:۵۸    
تیم فوتبال لیورپول با شکست منچسترسیتی قهرمان سوپرجام (جام خیریه) انگلیس شد.
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۲۳:۴۶    
آیت الله سید ابراهیم رییسی؛ رییس جمهور ظهر شنبه ( 8 مرداد 1401) با حضور سرزده در روستای مزداران شهرستان فیروزکوه ضمن بازدید از وضعیت امدادرسانی به سیل زدگان این منطقه با مردم محلی گفت و گو و دستورات ...
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۲۲:۵۰    
معاونت فرهنگی هنری موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، فراخوان بیست و چهارمین کنگره شعر دفاع مقدس را منتشر کرد.
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۲۲:۴۷    
کتاب مجموعه داستان بفرمائید روضه با محوریت فرهنگ عزاداری و نذری دادن همزمان با ایام محرم، از انتشارات حدیث قلم منتشر شد.
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۲۲:۱۲    
این روزها بوی اسفند و کُندر، سیاهی پرچم و دسته و عَلم، لباس های مشکی و هیئت های عزاداری حال و هوای خاصی را به دل هایمان تزریق می کند ...
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۲۲:۰۱    
شخصیت های سیاسی مختلف عراق به تجمع هواداران جریان صدر در منطقه سبز بغداد و ورود به صحن پارلمان واکنش نشان دادند.
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۲۱:۵۱    
روسای سه قوه در نشست مشترک خود ضمن بررسی آخرین وضعیت مناطق سیل زده کشور، بر ضرورت بسیج همه امکانات و انجام اقدامات هماهنگ برای امدادرسانی تاکید کردند.
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۲۱:۴۲    
ملی پوشان نوجوانان دختر ایران اولین پیروزی خود در رقابت های قهرمانی جهان را کسب کردند.
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۲۱:۳۷    
اگر شما هم دستگاه کارتخوان، پوز بانکی یا درگاه پرداخت الکترونیک داشته باشید، به احتمال خیلی زیاد مبحث مالیات برای شما چالش و ابهام بزرگی است ...
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۲۱:۳۳    
در پایان مسابقات مقدماتی رقابت های پنج وزن دوم کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان 2 نماینده کشورمان به دیدار فینال راه یافتند و دو نمایده راهی دیدار رده بندی شدند.
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۲۱:۲۸    
فرمانده نیروی زمینی و فرمانده میدانی امدادرسانی ارتش گفت: تعدادی از تجهیزات فنی مهندسی مورد نیاز مناطق و استان های سیل زده و در خطر سیل از کرمان و تهران وارد استان یزد شد.
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۲۱:۲۲    
قوه قضائیه برای ارائه خدمات الکترونیک هوشمند، امکان استعلام اصالت مدارک قضایی و جعلی نبودن آن ها را از طریق درگاه خدمات یکپارچه قضایی فراهم کرده است.
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۲۱:۱۰    
رئیس جمهور بر استفاده از ظرفیت همه دستگاه های اجرایی و انقلابی برای تسریع در عملیات امداد و نجات سیل زدگان در نقاط مختلف کشور تاکید کرد.
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۲۱:۰۰    
ارتش چین بنا دارد همزمان با ورود نانسی پلوسی به تایوان رزمایشی برگزار کند که برد توپخانه موشکی در این رزمایش به تایوان می رسد.
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۲۰:۱۷    
به دنبال تحصن نامحدود طرفداران جریان صدر در پارلمان عراق، محمد الحلبوسی ، رئیس پارلمان از تعویق جلسات تا اطلاع ثانوی خبر داد.
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۹:۵۶    
محور سیل زده جاده چالوس- کرج محدوده کندوان باز شد.
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۹:۴۳    
سرمربی تیم ملی فرنگی نوجوانان گفت: مربیان سازنده نباید عمر قهرمانی نوجوانان را کوتاه کنند.
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۹:۴۳    
استاندار تهران گفت: به لحاظ تجهیزات منطقه امامزده داوود اشباع شده و به لحاظ نیروی انسانی هم در روستای مزداران بیش از 1500 نفر از دستگاه های مختلف شامل هلال احمر ...
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۹:۴۰    
یک وینگر برزیلی که تابعیت ایتالیایی دارد، به تراکتور پیوست.
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۹:۳۶    
کارشناسان و منتقدان این رویکرد از تکرار مشکلات فاجعه بار ناشی از نابرابری و بی عدالتی در توزیع واکسن طی دوران اوج همه گیری ویروس کرونا بیم دارند.
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۹:۳۵    
عضو تیم ملی تکواندو ایران در بخش دختران با برتری مقابل همه رقبا موفق به کسب عنوان قهرمانی شد تا جمع طلای ایران به عدد 3 برسد.
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۹:۳۱    
رهبر انقلاب اسلامی در پی حادثه خسارت بار سیل در بسیاری از نقاط کشور در پیامی ضمن تسلیت به مصیبت دیدگان ...
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۹:۲۷    
مدیر دفتر بهره برداری و نگهداری از تأسیسات آبی و برق آبی شرکت آب منطقه ای تهران گفت: سیلاب های اخیر حدود 9.5 میلیون متر مکعب به ذخایر آبی استان تهران اضافه کرده است.
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۹:۲۵    
مدیر دبیرخانه امور اقتصادی وزارت خارجه سوئیس گفت: در صورتی که چین به تایوان حمله کند، ما هم هر اقدام تنبیهی اتحادیه اروپا علیه پکن را اجرایی خواهیم کرد.
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۹:۱۷    
معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران اعلام کرد: استانداردسازی خدمات از جمله آموزش و پرورش در رویکرد تحولی سازمان ملی استاندارد ایران قرار گرفت.
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۹:۱۲    
بانک مرکزی اعلام کرد طی خردادماه حدود 6.8 میلیون فقره چک مبادله شد که 90.5 درصد این چک ها وصول شده است.
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۹:۰۶    
نخست وزیر عراق گفت که بایستی از زبان خیانت و حذف پرهیز کرد زیرا هزار روز گفت وگوی آرام بهتر از لحظه ای است که در آن خون عراقی ها ریخته شود
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۸:۴۹    
وزیر علوم گفت: علوم پایه زمانی وارد فناوری و نوآوری می شود که به صورت بین رشته ای به کار گرفته شود.
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۸:۳۷    
زمان قرعه کشی لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور فصل 1402-1401 اعلام شد.
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۸:۳۷    
سازمان ملل در گزارشی با اعلام اینکه در سال گذشته یک و نیم میلیون نفر در سراسر جهان به ایدز مبتلا شدند، از افزایش موارد ابتلا به این ویروس ابراز نگرانی کرده است.
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۸:۳۰    
معاون بهره برداری ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از امکان دریافت خدمات معاینه فنی در مراکز شهر تهران در کمترین زمان ممکن در مقایسه با ماه های گذشته در سال جاری خبر داد.
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۸:۲۵    
همزمان با فرارسیدن ماه محرم، همراه اول پویش مردمی نذر آب با هدف آبرسانی به روستاهای محروم کشور را آغاز کرد.
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۸:۱۷    
وزیران از دیگر کشورهای عربی خواستند تا با پیوستن به گفت وگوها و مذاکرات این چهار کشور، افق های هماهنگی، همکاری و مبادلات تجاری بین کشورهای عربی را گسترش دهند.
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۸:۱۱    
سخنگوی صنعت آب گفت: ذخیره سازی خوبی تاکنون در استان های جنوب شرق کشور اتفاق افتاده و با تداوم بارش ها در استان های دیگر از جمله تهران و خوزستان هم برنامه ریزی لازم برای ذخیره سازی منابع آبی وجود دارد.
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۸:۰۳    
سازمان هواشناسی در هشدار سطح قرمز رنگ از گسترش و تشدید فعالیت سامانه موسمی تا روز دوشنبه در 10 استان خبر داد و توصیه کرد تا هم وطنان از نواحی حادثه خیز مانند بستر رودخانه ها دور بمانند.
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۸:۰۰    
منابع محلی در زابل افغانستان اعلام کردند، در نتیجه سرازیرشدن سیلاب در این استان 25 تن کشته و 4 تن دیگر زخمی شدند.
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۷:۴۹    
اگر از استرس، کسالت یا درد در نقاط خاصی از بدن تان رنج می برید، ممکن است بجز مصرف داروهای مسکن راه حل دیگری به ذهن تان نرسد! اما آیا تا بحال به ماساژ برای حل مشکل تان فکر کرده اید؟
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۷:۴۵    
ادامه تحصیل در خارج از کشور در مقطع تحصیلات تکمیلی رویای بسیاری از دانشجویان جوان است. کشورهای بسیاری در همه نقاط جهان دوره هایی را در زمینه تمام رشته ها برای دانشجویان بلندپرواز برگزار می کنند ...
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۷:۳۱    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: در حوزه فضایی با اقدامات مطلوبی که صورت گرفته، دستاوردهای ارزشمندی حاصل شده و کار روی ریل افتاده است به گونه ای که در این حوزه به سرعت در حال پیشرفت و نویدبخش آینده ...
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۷:۲۷    
معاون حقوقی و فنی مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: بانک مرکزی به این جمع بندی رسیده است که برای اینکه مبادلات شفاف شود، باید حساب های تجاری و شخصی افراد از هم جدا شود.
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۷:۲۳    
رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: سرمایه اصلی ما در شهرداری تهران نیروی انسانی است و هر اندازه که به نیروهای متخصص در این حوزه توجه شود به طور حتم بازتاب آن را در رشد سازمانی یک مجموعه می ...
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۷:۱۰    
احمد توکلی در نامه ای خطاب به رئیس جمهور خواستار بازنگری برای رفع مشکلات مصوبه کنکور شورای عالی انقلاب فرهنگی شد.
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۶:۵۶    
شبکه دو سیما همزمان با آغاز ماه محرم و عزاداری امام حسین (ع) برنامه های مختلفی را برای بینندگان تدارک دیده است.
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۶:۵۵    
در اولین روز ماه محرم، جمعی از اهالی سینما در حاشیه رونمایی از پوستر رویداد فیلم کوتاه عاشورایی تصویر دهم در تکیه تاریخی نیاوران، در محفل عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) حضور پیدا کردند.
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۶:۵۵    
سرمربی پرتغالی تیم استقلال قصد دارد یک بازیکن در پست وینگر به تیمش اضافه کند.
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۶:۴۷    
در زمان وقوع سیل، سعی کنید از محیط های آب گرفته دوری کنید زیرا حتی در یک آب محرک به عمق 15 سانتیمتر نیز احتمال لیز خوردن و غرق شدن وجود دارد حتی ممکن است به دلیل رسیدن رطوبت به شبکه برق زیرزمینی یا ...
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۶:۴۵    
سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با هدف حمایت و کسب رضایت شهروندان سعی کرده محصولات را با قیمت پایین در پایتخت به مردم عرضه کند.
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۶:۴۱    
شرکت گازپروم با اعلام این خبر در کانال تلگرامی خود دلیل این تصمیم خود را تخطی لتونی از شرایط خرید گاز طبیعی روسیه، اعلام کرده است.
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۶:۴۰    
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی جنوب استان کرمان ارتقای کیفیت را راهکاری برای حضور محصولات کشاورزی در بازار بین المللی عنوان کرد.
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۶:۳۹    
مدیر رکن صدور مجوز باشگاهی از تلاش فدراسیون فوتبال برای رفع تعلیق در این بخش خبر داد.
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۶:۳۷    
پوستر سومین رویداد فیلم عاشورایی تصویر دهم با حضور جمعی از اهالی سینما رونمایی شد.
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۶:۳۶    
مدرس مرکز فرهنگی و دانشگاهی امام خمینی (ره) و انقلاب با بیان اینکه وصیت نامه امام می تواند پاسخ دقیقی به تولید دانش بنیان اشتغال آفرین باشد ...
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۶:۳۶    
رویترز چندی پیش اعلام کرده بود : صادرات نفت ایران به ونزوئلا به روزانه 200 هزار بشکه افزایش یافت درحالی که این رقم در دولت قبلی صفر بود!
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۶:۳۳    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تسلیت به بازماندگان قربانیان سیلاب های مرگبار اخیر در کشور، بر لزوم پیش بینی های لازم برای کاهش آسیب ها و تلفات بلایای طبیعی تاکید کرد.
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۶:۱۴    
نماینده ولی فقیه در استان مازندران بر لزوم بازشناسی خادم از خائن در پرتو تحلیل درست تاریخ تأکید کرد.
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۶:۱۴    
زلفی گل با صدور حکمی ابوالحسن رزمی نیا را به عنوان رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس منصوب کرد.
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۶:۱۴    
رافائل گروسی اخیرا گفته است : غنی سازی 60 درصدی ایران به آن معنی نیست که ایران در حال ساخت سلاح هسته ای ست اما کشوری که اهداف نظامی ندارد، اقدام به غنی سازی 60 درصدی نمی کند!
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۶:۱۱    
در حالی بازار مشاوره انتخاب رشته کنکور داغ شده که هنوز نتایج اولیه این آزمون اعلام نشده است.
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۶:۰۶    
زلفی گل با صدور حکمی محمد حاتمی را به عنوان سرپرست مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین منصوب کرد.
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۵:۴۸    
رئیس جمهور برای بررسی وضعیت امدادرسانی و رسیدگی به آسیب دیدگان مناطق سیل زده شهرستان فیروزکوه، در این منطقه حضور یافت.
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۵:۴۰    
باشگاه بارسلونا به اتهام اخاذی از هافبک هلندی اش واکنش نشان داد.
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۵:۲۷    
ساکت الهامی به سکوت درباره درگیری اش با حمید مطهری سرمربی نساجی خاتمه داد و اعلام کرد به کمیته اخلاق شکایت می کند.
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۵:۰۴    
فین تک ها با ارائه و معرفی جدیدترین خدمات دیجیتال در صنعت مالی بستر لازم برای توسعه نظام اقتصادی کشور را فراهم می کنند.
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۳:۵۸    
دوومیدانی کاران جوان از اعزام به مسابقات جهانی بازماندند و فدراسیون دوومیدانی این موضوع را به نبود بودجه و نداشتن ویزا ربط داده اند.
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۴:۵۰    
دارا گفت: پیامد فرهنگی انقلاب اسلامی ایران به کشورهای جهان اسلام و کشورهای ستم دیده، مقاومت در برابر هرگونه زیاده خواهی نظام سلطه است که این را به عینه در تحولات اخیر خاورمیانه دیدیم.
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۴:۴۹    
مدیر گروه رشته پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان از برگزاری آزمون آسکی با حضور 41 دانشجوی رشته پرستاری این واحد دانشگاهی خبر داد.
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۴:۴۰    
جذب مهاجم خارجی در باشگاه پرسپولیس کم کم به یک معضل در این باشگاه تبدیل شده است.
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۴:۳۸    
همایش ملی معماری در حالی برگزار شد که مسئولان مطرح کردند اعضای فعال رشته معماری می توانند از تسهیلات ویژه ازجمله حمایت مالی 3 میلیون تومانی برای اجرای طرح های پژوهشی نو و خلاقانه بهره مند شوند.
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۴:۳۲    
باشگاه پرسپولیس با انتشار خبری نسبت به دو شایعه مطرح شده واکنش نشان داد.
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۴:۳۰    
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: برای ائمه جمعه باید هیئت اندیشه ورزی تشکیل شود که این ها معین امام جمعه در تحلیل ها، رخدادها و خبرها باشند.
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۴:۲۹    
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از کشف پیکر یک جانباخته دیگر در ادامه امدادرسانی و لایروبی سیل امامزاده داود (ع) خبر داد.
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۴:۲۴    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی پیامی، درگذشت عادل آذر را تسلیت گفت.
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۴:۲۰    
وزیر کشور گفت: موضوع حذف ارز ترجیحی که یک تکلیف و ضرورت بود، دولت شجاعانه آن را محقق کرد که وظیفه روابط عمومی تبیین این موضوع برای مردم است.
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۴:۱۹    
به رغم تمایل سرمربی تیم بارسلونا به حفظ ملی پوش آمریکایی اما مدیران باشگاه در انتظار پیشنهاداتی برای فروش این بازیکن هستند.
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۴:۰۸    
رئیس جمهور با تأکید بر لزوم بی توجهی به فضاسازی های باطل در مسیر امر به معروف و نهی از منکر افزود: متأسفانه گاهی مشاهده می شود برخی افراد تحت تأثیر جوسازی ها ...
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۳:۵۸    
رییس مرکز عملیات اضطراری سازمان مدیریت بحران شهر تهران گفت: بیش از 80 درصد آبگرفتگی های شب گذشته و صبح امروز رفع شده است.
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۳:۴۷    
ملی پوشان سابق فوتبال ایران دیدگاه های متفاوتی را نسبت به قرارداد مارک ویلموتس دارند.
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۳:۳۵    
سربازان گمنام امام زمان(عج)، یک تبعه کشور پادشاهی سوئد را به اتهام جاسوسی، شناسایی و بازداشت کردند.
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۳:۳۳    
تفاهم نامه همکاری مشترک معاونت نوآوری و تجاری سازی فناوری معاونت علمی و معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی امضا شد.
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۳:۲۶    
صباغ گفت: نیروهای خدمات شهری منطقه 15 در بارندگی های سیل آسای اخیر به صورت شبانه روزی درآماده باش کامل هستند.
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۳:۲۱    
قناعتی با اشاره به راه اندازی شعبه بین الملل در دانشگاه سبطین عراق گفت: از اکتبر 2022 نخستین گروه دانشجویان پزشکی تحصیل خود را در دانشگاه سبطین آغاز خواهند کرد.
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۳:۱۷    
مهاجم جدید تیم فوتبال آلومینیوم اراک از کلمبیا آمد.
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۳:۱۴    
سخنگوی دولت گفت: اقدامات ملی و پرتاب ماهواره دستاوردهایی است که همه باید شیرینی آن را بچشند و تلخی برخی مشکلات مانع چشیدن شیرینی دستاوردها نشود.
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۳:۱۳    
کارگردان سینمای ایران معتقد است که سازمان سینمایی در واکنش به فیلم موهن عنکبوت مقدس بی سلیقگی کرده و بیشتر مبلّغ آن اثر بوده است.
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۳:۰۳    
امیر واعظ آشتیانی با نگارش متنی نسبت به انتشار فایل تصویری اش در رسانه معاند واکنش نشان داد.
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۲:۵۴    
اتاق بازرگانی جنوب کرمان با همکاری دانشگاه فرهنگ کارآفرینی و توسعه آموزش های مهارتی دانشجویان را ارتقا می دهند.
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۲:۴۳    
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار گفت: ایجاد اشتغال پایدار، به کارگیری نیروی انسانی ماهر، متخصص و کارآفرین در گرو اجرایی کردن برنامه ها و گسترش آموزش های مهارتی است.
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۲:۳۷    
1579 شرکت دانش بنیان در بازار فناوری اطلاعات و ارتباطات و نرم افزارهای بومی فعالیت می کنند.
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۲:۳۲    
کارشناس فوتبال کشورمان معتقد است کسی باید هدایت فدراسیون را برعهده بگیرد که تجربه و کارنامه موفق داشته باشد اما در فوتبال ایران ناشناس ها برای ریاست این فدراسیون تصمیم می گیرند.
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۲:۳۲    
ثبت تحت معاهده PCT که امسال با رشد همراه بوده باعث توسعه بازارهای صادراتی برای شرکت های دانش بنیان و خلاق می شود.
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۲:۳۲    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه در نظام های سنجش و پذیرش قدرتمند دنیا سنجش محصول آموزش و پرورش بوده و پذیرش محصول دانشگاه است ...
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۲:۳۲    
مدیرعامل صندوق پژوهش و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ایجاد بستر تخصصی برای هدایت سرمایه گذاران بخش خصوصی و حمایت از ایده ها و طرح ها از اهداف این صندوق است.
آنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۲:۲۸    
مدیریت پسماند به عنوان یکی از مولفه های اصلی مدیریت شهری و دغدغه های مهم جوامع بشری محسوب می شود که نیازمند استفاده از فناوری های به روز و بهره گیری از خلاقیت و نوآوری است.
  • ۱