شنبه ۲۶ خردادساعت ۰۳:۴۲Jun 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر بانک 2 مهر 1396 - asrebank.ir

عصر بانک 29 اسفند 1394 عصر بانک 30 اسفند 1395 عصر بانک 31 فروردین 1396 عصر بانک 31 اردیبهشت 1396 عصر بانک 31 خرداد 1396 عصر بانک 31 تیر 1396 عصر بانک 31 مرداد 1396 عصر بانک 31 شهریور 1396 عصر بانک 30 آبان 1396 عصر بانک 30 آذر 1396 عصر بانک 30 دی 1396 عصر بانک 30 بهمن 1396 عصر بانک 29 اسفند 1396 عصر بانک 1 مهر 1396 عصر بانک 2 مهر 1396 عصر بانک 3 مهر 1396 عصر بانک 4 مهر 1396 عصر بانک 5 مهر 1396 عصر بانک 6 مهر 1396 عصر بانک 7 مهر 1396 عصر بانک 8 مهر 1396 عصر بانک 9 مهر 1396 عصر بانک 10 مهر 1396 عصر بانک 11 مهر 1396 عصر بانک 12 مهر 1396 عصر بانک 13 مهر 1396 عصر بانک 14 مهر 1396 عصر بانک 15 مهر 1396 عصر بانک 16 مهر 1396 عصر بانک 17 مهر 1396 عصر بانک 18 مهر 1396 عصر بانک 19 مهر 1396 عصر بانک 20 مهر 1396 عصر بانک 21 مهر 1396 عصر بانک 22 مهر 1396 عصر بانک 23 مهر 1396 عصر بانک 24 مهر 1396 عصر بانک 25 مهر 1396 عصر بانک 26 مهر 1396 عصر بانک 27 مهر 1396 عصر بانک 28 مهر 1396 عصر بانک 29 مهر 1396 عصر بانک 30 مهر 1396 
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۳:۳۲    
آخرین باری که قهوه ساز خود را تمیز کردید، کی بود؟ اگر پاسخ شما هر زمانی غیر از دیروز است خبرهای خوبی برای شما نداریم! از جمله اینکه اصلا بعید نیست قهوه صبحگاهی تان در نهایت منجر به بیمار شدن شما شود.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۲۳:۳۰    
خیلی از افراد نگران این هستند که نکند بیرون زدگی دیسک کمر داشته باشند و در آینده درد آن را نتوانند تحمل کنند اما با این تست می توانید بفهمید که بیرون زدگی دیسک کمر دارید یا خیر.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۶:۰۰    
معاون فن آوری و اطلاعات بانک قوامین با اعلام خبر فوق گفت: در راستای سیاست های بانک محترم مرکزی مبنی بر ساماندهی چک های بانکی، در یک برنامه ی مدون و زمان بندی شده ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۳:۳۵    
افزایش قد در بزرگسالی دور از دسترس است و کار چندانی نمی توان در این زمینه انجام داد، اما راهکارهایی وجود دارد که با استفاده از آنها می توان از کاهش قد مرتبط با افزایش سن پیشگیری کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۶:۲۰    
درباره اخبار و آمار این مطب آنقدر گفته شده و با آمارهای دیگر مانند جنگ و بلایای طبیعی و حوادث هوایی و غیره مقایسه شده که عمق فاجعه ناگفته بر همگان واضح است و هر کدام از ما دست کم یکی از اقوام دوستان ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۵:۰۵    
همه افراد شاغل، تقریبا یک سوم از زندگی خود را در محل کارشان سپری می کنند. یعنی در واقع همه ما بیشتر عمر خود را در میان افرادی سپری می کنیم که شاید کمترین تعلق خاطر را به آن ها داشته باشیم.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۴:۰۵    
فوتبالیست هایی در عرصه فوتبال حضور دارندکه تاکنون تلاش کرده اند در ورزش دیگری فعالیت حرفه ای داشته باشند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۳:۳۰    
پولدارترین پولدارها، هیچگاه رویای ظاهر شدن در برنامه های تلویزیونی رئالیتی را ندارند، چون آن ها کار های مهمتری برای انجام دارند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۳:۰۵    
تولد نوزادی عجیب الخلقه در هند توجه بسیاری از رسانه ها را به خود جلب کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۲:۳۵    
اولین عکس واقعی از صدر اعظم فقید و محبوب ایرانی میرزا تقی خان فراهانی امیر نظام (امیرکبیر) که امروز منتشر شد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۲:۰۵    
کشاورزان روستاهای جوزان و مانیزان شهرستان ملایر در استان همدان با برداشت انگور و تولید کشمش و سرکه شیره به استقبال پاییز می روند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۱:۳۰    
فغانی، سخندان و منصوری بازی سوریه و استرالیا از مرحله پلی آف جهانی 2018 روسیه را قضاوت می کنند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۹:۲۵    
برنامه ها و اهداف بانک اقتصادنوین برای 6 ماهه دوم سال جاری در گردهمایی سراسری این بانک تبیین شد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۸:۳۵    
هزاران نفر از مردم عربستان در مراسم جشن روز ملی این کشور در استادیوم ورزشی ملک فهد شهر ریاض شرکت کردند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۸:۰۵    
بانک صادرات ایران در اجرای طرح ضربتی پرداخت وام قرض الحسنه ازدواج و جهیزیه، طی 2 ماه گذشته با تامین اعتباری بالغ بر 4512 میلیارد ریال، بیش از 43 هزار فقره وام قرض الحسنه ازدواج و جهیزیه پرداخت کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۸:۰۰    
روزنامه دنیای اقتصاد جدول زیر را منتشر کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۷:۳۵    
بازیکن سابق فجرسپاسی، ذوب آهن و تراکتورسازی تبریز بازیگر شد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۲۳:۰۵    
برخی فکر می کنند تنها با دریافت پاداش از شرکتی که در آن کار می کنند، می توانند حقوقشان را افزایش دهند. اما این چنین نیست. راه های دیگری نیز برای افزایش درآمد وجود دارد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۲۲:۰۵    
بسیاری از ما با تصاویری مواجه شده ایم که زمانی که به قسمتی از آن نگاه می کنیم گویا بخش های دیگری از آن در حال حرکت هستند اما چرا چنین اتفاقی رخ می دهد؟
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۲۱:۰۵    
موضوع حضور خانوادگی برخی خانواده ها در اعدام هایی که در ملأعام انجام می گیرد، همچنان یکی از موضوعات مورد بحث محافل رسانه ای کشور است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۲۰:۰۵    
فرزند مهدی کروبی گفت: پدرم بر مواضع قبلی خود پایبند بوده و به برگزاری دادگاه علنی تاکید دارد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۹:۰۵    
بررسی پرونده مهدی طارمی نشان می دهد، هنرنمایی مدیران پرسپولیس منجر به محرومیت این باشگاه شده است، جایی که "طاهری و دوستان" برای حل مشکل، مشکل زایی کرده اند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۸:۰۵    
یکی از دوربین های تله ای که تنها سه روز است در پناهگاه حیات وحش میاندشت تعبیه شده، تصویر یک یوزپلنگ بالغ را ثبت کرده است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۷:۰۰    
مراسم معرفی خودروی "هایما S5"، محصول جدید شرکت ایران خودرو در سالن همایش های هتل همای شماره یک مشهد برگزار شد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۶:۴۰    
مشتریان بانک صنعت و معدن می توانند از طریق تلفن همراه خود با استفاده از اپلیکیشن آپ از خدمات شرکت آسان پرداخت استفاده کنند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۶:۳۵    
قلعه رودخان،نخستین بار در سال 918تا921هجری قمری به امر سلطان حسام الدین امیر دباج ابن امیرعلاءالدین اسحقی تجدید بنا شد ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۶:۲۵    
بر اساس گزارش های منتشر شده، احتمال می رود اطلاعات بیش از 400 نفر از مشتریان بانک ملی کانادا تحت تاثیر نقص فنی در وب سایت این بانک فاش شده باشد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۶:۱۵    
یک کارشناس بانکداری الکترونیکی با تاکید بر ضرورت گسترش استفاده از کارت های شهروندی از قابلیت های این کارت ها به انجام سریع و بدون وارد کردن رمز پرداخت ها برای انواع خدمات شهری اشاره کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۶:۱۰    
با بسته شدن موسسات غیر مجاز بانکی بازار سپرده فروشی رونق گرفته است. در این راستا مالباختگان به صورت رسمی و غیر رسمی مشغول فروش سپرده های خود به دیگران به صورت نقدی یا معاوضه با کالا شده اند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۶:۰۵    
گوگل طی 10، 11 سال گذشته اقدام به خرید برندهای مختلفی کرده که هر کدام هزینه ای را روی دست آن گذاشته و اخیرا نیز بخش اسمارت فون اچ تی سی را خریده است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۵:۴۵    
مدیر پروژه پیشخوان های شهرنت بانک شهر از ارایه سرویس های جدید بانکی در این پیشخوان ها خبر داد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۵:۳۵    
معاون فناوری های نوین بانک مرکزی گفت: مقررات صدور چک با سامانه صیاد نسبت به گذشته تغییری نکرده است و صیاد تنها رعایت قواعد را به طور کامل کنترل می کند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۵:۳۵    
در شرایطی که رکود اقتصادی بر دوش واحدهای صنفی سنگینی می کند، برخی از آگهی های تجاری وعده فروش ماهیانه 50 میلیون تومانی با سوء استفاده از اعتماد مصرف کنندگان می دهند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۵:۳۰    
صندوق های سرمایه گذاری قرار بود با مصوبه بانک مرکزی برای کاهش نرخ سود منضبط شوند، اما مستعد فضایی هستند که بانکداری سایه ای را در اقتصاد به خوبی تداعی می کنند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۵:۳۰    
سامانه صدور بیمه نامه تحت وب توسط محققان کشور طراحی و راه اندازی شد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۵:۰۵    
ستارگان ثروتمند دنیای فوتبال اکثرا در دوران کودکی و نوجوانی زندگی سخت و فقیرانه ای را تجربه کرده اند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۴:۱۵    
مهمترین هدف بانک از ارائه خدمت "آسان خرید" حمایت از تولید کنندگان و عرضه کنندگان محصولات ایرانی و تسهیل دسترسی مردم به کالاها و خدمات مورد نیاز خود با روشی جدید و هزینه کمتر است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۴:۰۵    
طراح سیستم عامل ویندوز ضمن ابراز تاسف از ساخت دکمه پیچیده برای ریست سیستم می گوید اگر قادر به ویرایش بود، دکمه کنترل+آلت+دیلیت را به یک دکمه واحد تبدیل می کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۳:۴۵    
بانک مسکن در راستای اجرای طرح ضربتی بانک مرکزی برای پاسخ به تقاضای تسهیلات ازدواج، موفق شد به همه ثبت نام کننده ها، تسهیلات پرداخت کند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۲:۳۵    
یک زن انگلیسی با استناد به تصاویری که با دوربین تلفن همراهش از جنگل تهیه کرده است ادعا کرده که در این عکس ها چند پری دیده می شوند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۲:۳۰    
چگونه شرکت مالی از بازی سازی استفاده می کند؟
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۲:۰۰    
شبیه صدام ،روایت بدل صدام از زندگی شخصی و سیاسی دیکتاتور عراق است. روایت هایی که گاه آنقدر تکان دهنده اند که انسان را به تأمل وامی دارند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۱:۵۵    
با استفاده از تسهیلات بانک صنعت و معدن شرکت نیروگاه سیکل ترکیبی کرمانیان در استان کرمان به بهره برداری می رسد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۱:۳۵    
مدیریت در استارت آپ ها و برعهده گرفتن رهبری تیمی از کارکنان پرشور و مبتکر می تواند برای بسیاری از مدیران تازه کار و کم تجربه گزینه ای ایده آل و معقول به نظر برسد ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۰:۳۵    
بانک ملی ایران به تازگی در چند قرارداد بزرگ مالی میان کشور جمهوری اسلامی ایران با کشورهای چین، کره جنوبی، اتریش و دانمارک مشارکت کرده است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۹:۰۰    
بازیکنان مشهور جهان با منتشر کردن برخی از عکس ها و توییت ها حاشیه ساز شدند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۸:۰۵    
کتاب مفاهیم بیت کوین نوشته پدرو فرانکو با ترجمه حسن مرتضی زاده منتشر شد.