شنبه ۲۶ خردادساعت ۰۸:۲۸Jun 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر بانک 29 مهر 1396 - asrebank.ir

عصر بانک 29 اسفند 1394 عصر بانک 30 اسفند 1395 عصر بانک 31 فروردین 1396 عصر بانک 31 اردیبهشت 1396 عصر بانک 31 خرداد 1396 عصر بانک 31 تیر 1396 عصر بانک 31 مرداد 1396 عصر بانک 31 شهریور 1396 عصر بانک 30 آبان 1396 عصر بانک 30 آذر 1396 عصر بانک 30 دی 1396 عصر بانک 30 بهمن 1396 عصر بانک 29 اسفند 1396 عصر بانک 1 مهر 1396 عصر بانک 2 مهر 1396 عصر بانک 3 مهر 1396 عصر بانک 4 مهر 1396 عصر بانک 5 مهر 1396 عصر بانک 6 مهر 1396 عصر بانک 7 مهر 1396 عصر بانک 8 مهر 1396 عصر بانک 9 مهر 1396 عصر بانک 10 مهر 1396 عصر بانک 11 مهر 1396 عصر بانک 12 مهر 1396 عصر بانک 13 مهر 1396 عصر بانک 14 مهر 1396 عصر بانک 15 مهر 1396 عصر بانک 16 مهر 1396 عصر بانک 17 مهر 1396 عصر بانک 18 مهر 1396 عصر بانک 19 مهر 1396 عصر بانک 20 مهر 1396 عصر بانک 21 مهر 1396 عصر بانک 22 مهر 1396 عصر بانک 23 مهر 1396 عصر بانک 24 مهر 1396 عصر بانک 25 مهر 1396 عصر بانک 26 مهر 1396 عصر بانک 27 مهر 1396 عصر بانک 28 مهر 1396 عصر بانک 29 مهر 1396 عصر بانک 30 مهر 1396 
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۵:۲۸    
مدیرکل زندان های استان کردستان اعلام کرد که بانک ملت از ابتدای سال جاری تاکنون با تخصیص 100 درصدی اعتبارات ابلاغ شده ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۰:۳۱    
صیادان گیلانی با آغاز فصل صید ماهی در این استان، به دل دریا زده و کسب روزی می کنند. در گیلان چهار هزار صیاد در قالب 51 تعاونی صید (پره) به فعالیت مشغول هستند ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۳:۳۱    
اشتباه وارد کردن کد PUK و یا تعلل در پرداخت بدهی قبض موبایل، دلایلی هستند که می توانند سیم کارت شما را برای مدتی غیرقابل استفاده کنند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۶:۰۱    
یک رژیم غذایی درست و برنامه ریزی شده می تواند بدن و روان تان را در بلند مدت سالم نگه دارد
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۴:۰۱    
در معاملات بازار جهانی ارزهای مجازی ارزش بیت کوین از مرز 6 هزار دلار گذشت و افزایش ارزش خود را از ابتدای سال جاری تاکنون به بیش از 500 درصد رساند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۲:۰۱    
شرکت مادر گوگل اینترنت بالنی را برای مجمع الجزایر پورتوریکو فراهم کرده و کاربران موبایل اکنون می توانند پیامک و ایمیل دریافت و ارسال کنند ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۹:۰۱    
بدل ایرانی لیونل مسی در ورزشگاه نیوکمپ حضور دارد!
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۸:۰۶    
یک روزنامه ترکیه ای می گوید چند بانک این کشور احتمالاً به دلیل زیر پا گذاشتن تحریم های ایران، از سوی دولت آمریکا به پرداخت چندین میلیارد دلار جریمه محکوم خواهند شد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۸:۰۱    
مسوول ارزشیابی لاینسس حرفه ای AFC می گوید: اگر یک تیم ایرانی در لیگ قهرمانان حاضر شود سورپرایز می شوم.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۷:۰۱    
احمدرضا عابدزاده و توماس دوولی کاپیتان های تیم ملی ایران و آمریکا در جام جهانی 98 پس از 19 سال با یکدیگر دیدار کردند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۶:۰۱    
شبکه های اجتماعی عجیب و متفاوت در دنیا کم نیستند و حتی ممکن است هر روزه شبکه ای که جامعه هدف مشخصی دارد، متولد شود! در این گزارش با برخی از این ایده ها آشنا می شوید.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۳:۳۱    
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: شمار ابتلا به بیماری ام. اس در کشور بالاتر از نرم جهانی است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۳:۰۵    
جوان 39 ساله مجردی که از توصیه های دلسوزانه عمویش برای ازدواج عصبانی شده بود، پس از یک مشاجره لفظی با پدرش، چاقویی را برداشت و عموی خود را با ضربات متعدد به قتل رساند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۲:۳۵    
یک شرکت پست آلمانی به طور آزمایشی رباتی را به کار گرفته که محموله های سنگین را حمل می کند و با کمک حسگرهای مخصوص مسیر خود را در شهر ردیابی می کند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۲:۰۵    
اپلیکیشن پیام رسان محبوب واتس اپ به تازگی در رقابتی تنگاتنگ با تلگرام، قابلیت جدید موقعیت زنده مکانی کاربران را افزوده است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۱:۳۵    
فیفا درصدد است قوانین تیم بازی در تیم ملی را تغییر دهد تا برخی بازیکنان بتوانند در شرایطی در تیمی جدید بازی کنند که در تیمی دیگر هم بازی کرده اند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۱:۰۵    
دم دمای غروب جمعه بود که جواب تماسم را داد. غم سنگینی در صدایش پنهان بود، در ابتدای جوانی سیاهپوش دردانه پسرش شد، بی آنکه بداند اهورایش قربانی چه کینه و قساوتی شد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۰:۰۰    
بعد از سقوط شهر رقه سوریه ورزشگاه این شهر به زندان داعش تبدیل شده بود.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۹:۳۵    
عادل فردوسی پور بی شک محبوب ترین و بهترین گزارشگر ورزشی ایران است اما او هم همان طور که آقای قرائتی درباره خودش گفته، معصوم که نیست!
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۹:۰۵    
یک شرکت ژاپنی طراح شکلک یا ایموجی های متحرک، اپل را به علت استفاده بدون مجوز از نام تولیدات خود مورد پیگرد قضایی قرار داده است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۸:۳۵    
اینها همه اش بهانه است. زن هایی که فال می گیرند در استیصال مطلقند. می دانی؟ یک جورهایی در نقش و نگارهای قهوه دنبال نقش یار می گردند ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۷:۳۰    
فدراسیون فوتبال عربستان به اتفاق عجیبی که در لیگ این کشور رخ داد واکنش نشان داد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۷:۰۵    
کارمند طلافروشی که برای اخاذی یک میلیاردی ربوده شده بود، قبل از انتقال به افغانستان با دستگیری دو گروگان آزاد شد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۶:۵۵    
رئیس اتحادیه طلا و جواهر از کاهش 10هزار تومانی قیمت هر قطعه سکه به یک میلیون و 300هزار تومان خبر داد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۶:۴۰    
مدیرعامل بانک سپه از کشف و شناسایی صدور تعدادی ضمانتنامه واهی در یکی از شعب بانک خبر داد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۶:۳۵    
در سال های آینده با فراگیر شدن اینترنت نسل پنجم شاهد تغییرات زیادی در سبک زندگی افراد خواهیم بود.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۶:۲۰    
اگرچه بانک مرکزی گام هایی آهسته برای ارز تک نرخی برداشته و حذف ارز مسافرتی، افزایش آرام نرخ ارز رسمی و تغییرات ارز مبادله ای را انجام داده، اما فرمان راه اندازی بورس صادر نشده است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۶:۰۵    
در نیمه ابتدایی امسال بیش از 270 هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی در بیش از چهار میلیون فقره به بخش های مختلف اقتصادی پرداخت شده است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۵:۰۵    
یک شرکت ساختمانی در سن دیگو مراحل ساخت 8 نمونه از دیوارهای مرزی در نظر گرفته شده برای قرار دادن در مرز مکزیک را به پایان رساند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۴:۵۰    
کاربران خدمات پرداخت الکترونیک پی پال از این پس می توانند از پیام رسان فیس بوک برای تبادل پول استفاده کنند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۴:۳۵    
چند روزی است انتشار تصاویر ذیل به همراه این توضیح که شیوع بیماری طاعون نشخوارکنندگان در طبس،قربانی گرفته،نگرانی هایی را نسبت به شیوع این بیماری مهلک در حیات وحش استان خراسان جنوبی به وجود آورده است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۴:۰۵    
بازارگرایی عبارت است از ایجاد اطلاعات حاصل از بازار در کل سازمان درباره نیازهای جاری و آینده مشتریان، توسعه و انتقال این اطلاعات و استعداد در سراسر سازمان و پاسخگویی به آن در تمام سطوح سازمان.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۳:۳۵    
عربستان سعودی ثروت خود را مدیون این امریکایی است. Max Steineke، زمین شناس آلمانی الأصل و کاشف نفت در عربستان است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۲:۳۰    
گروه تروریستی داعش پس از عقب نشینی از پایتخت خلافت خود در سوریه یادگاری هایی از خود در این شهر به جا گذاشته است که تماشای آنها خالی از لطف نیست.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۲:۰۵    
بانک پاسارگاد با شناسایی نیاز مردم و شبکه بانکی در خصوص ارائه راهکاری کارآمد برای پرداخت های خرد، با همکاری ایرانسل و شرکت فناپِ پرداخت ، کیف پول موبایلی خود به نام کیپاد را راه اندازی کرده است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۱:۵۵    
رئیس اتاق اصناف کشور طی نامه ای به رئیس سازمان امور مالیاتی، نسبت به بررسی تراکنش مالی اصناف در برخی استانها اعتراض کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۰:۳۵    
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران دعوت به همکاری می کند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۰:۰۵    
یکی از اعضای هیات مدیره اوبر، Arianna Huffington طی سخنرانی در برنامه زنده WSJ D.Live (وال استریت ژورنال) که روز دوشنبه پخش شد ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۰۸:۵۰    
بر مبنای جدیدترین گزارش شاپرک از مختصات فضای پرداخت الکترونیکی کشور، در شهریور ماه سال جاری در حدود یک و نیم میلیارد تراکنش الکترونیکی در کشور انجام شده است ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۰۸:۵۰    
اگرچه در برخی از کشورها مانند چین و روسیه استفاده از ارز رمزپایه ای مانند بیت کوین ممنوع است، اما به استناد وب سایت رسمی بیت کوین می توان دید برخی کشورها از جمله آمریکا نیز آن را پذیرفته و برای ...