شنبه ۲۶ خردادساعت ۰۳:۳۷Jun 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر بانک 4 مهر 1396 - asrebank.ir

عصر بانک 29 اسفند 1394 عصر بانک 30 اسفند 1395 عصر بانک 31 فروردین 1396 عصر بانک 31 اردیبهشت 1396 عصر بانک 31 خرداد 1396 عصر بانک 31 تیر 1396 عصر بانک 31 مرداد 1396 عصر بانک 31 شهریور 1396 عصر بانک 30 آبان 1396 عصر بانک 30 آذر 1396 عصر بانک 30 دی 1396 عصر بانک 30 بهمن 1396 عصر بانک 29 اسفند 1396 عصر بانک 1 مهر 1396 عصر بانک 2 مهر 1396 عصر بانک 3 مهر 1396 عصر بانک 4 مهر 1396 عصر بانک 5 مهر 1396 عصر بانک 6 مهر 1396 عصر بانک 7 مهر 1396 عصر بانک 8 مهر 1396 عصر بانک 9 مهر 1396 عصر بانک 10 مهر 1396 عصر بانک 11 مهر 1396 عصر بانک 12 مهر 1396 عصر بانک 13 مهر 1396 عصر بانک 14 مهر 1396 عصر بانک 15 مهر 1396 عصر بانک 16 مهر 1396 عصر بانک 17 مهر 1396 عصر بانک 18 مهر 1396 عصر بانک 19 مهر 1396 عصر بانک 20 مهر 1396 عصر بانک 21 مهر 1396 عصر بانک 22 مهر 1396 عصر بانک 23 مهر 1396 عصر بانک 24 مهر 1396 عصر بانک 25 مهر 1396 عصر بانک 26 مهر 1396 عصر بانک 27 مهر 1396 عصر بانک 28 مهر 1396 عصر بانک 29 مهر 1396 عصر بانک 30 مهر 1396 
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۰۷:۰۵    
سازمان بیمه و ایمنی بزرگراه های آمریکا (IIHS) ایمن ترین شاسی بلندها و کراس اوورهای کوچک سال 2017 را معرفی کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۲۲:۰۲    
حتما یک خیریتی توش بوده . این جمله تلخ مهدی طارمی تا سال ها در ذهن هواداران قرمزدوست می ماند و به همین سادگی و راحتی پرسپولیس، تیمی که امید اول ایرانی ها بعد از حدود سه دهه برای قهرمانی در آسیا بود ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۹:۳۲    
هنوز ثبت نام برای معافیت سربازی با اخذ جریمه وجود دارد و کسانی که واجد شرایط هستند می توانند تا پایان سال برای ثبت نام اقدام کنند اما سال بعد طرح اجرا نمی شود.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۸:۳۲    
در ماه می سال 2017 ارزش خالص دارایی 500 نفر از ثروتمندترین های دنیا تقریباً معادل 4800 میلیارد دلار است ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۸:۰۲    
صفحه رسمی کنفدارسیون فوتبال آسیا پستی را پس از شکست پرسپولیس مقابل الهلال عربستان منتشر کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۷:۳۲    
اثرات سرکه سیب روی کاهش وزن و سرعت بخشیدن به آن و همچنین درمان بسیاری از بیماری ها مشخص شده است اما تاکنون کسی به اثرات آرایشی و زیبایی آن توجه ای نکرده است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۷:۰۲    
سلاح های سرد و گرم که در پی اجرای طرح مبارزه با سارقان و خریداران اموال مسروقه و اراذل و اوباش تهرانی توسط پلیس کشف شده است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۶:۳۲    
پاول دوروف پس از اعلام جرم قوه قضائیه کشورمان علیه خود ، به این اتفاق واکنش نشان داد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۵:۳۲    
کارمند زن دانشگاه علم و صنعت بر اثر سقوط از طبقه سوم یکی از ساختمانهای این دانشگاه جان خودش را از دست داد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۴:۰۲    
بسیاری از ما روزانه زمان زیادی را از کامپیوتر استفاده می کنیم. این امر می تواند منجر به مسائل مختلفی مانند بروز گردن درد و کمردرد مزمن شود.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۳:۰۲    
دادستان عمومی و انقلاب اصفهان از صدور قرار تامین برای یک راننده تاکسی متخلف در این شهر خبر داد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۲:۳۲    
شکست 4 بر صفر پرسپولیس ایران مقابل الهلال عربستان در نیمه نهایی آسیا واکنش کاربران را در پی داشت.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۱:۰۵    
تماشاگران اماراتی به شکل عجیبی به تیم الهلال خوشامد گفتند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۰۸:۰۴    
مدیرکل ریالی و نشر بانک مرکزی با تشریح ویژگی های امنیتی چک های صیاد گفت: لمس کردن، نگاه کردن و استفاده از ابزار برای شناخت اسکناس یا اوراق امنیتی برای شناسایی معتبر بودن چک های صیادی در نظر گرفته شد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۰۸:۰۴    
کت هوشمند لیوایز مجهز به فناوری اختصاصی گوگل- Jacquard – از هفته آینده به قیمت 350 دلار در فروشگاه ها عرضه می شود.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۰۷:۰۵    
بسیاری از ما در زمان خرید مبلمان جدید برای خانه دوست داریم تاثیر آن بر دکور و زیبایی منزل را ببینیم و حالا به مدد فناوری واقعیت افزوده تحقق این آرزو هم ممکن شده است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۰۶:۳۵    
بیل گیتس به تازگی اعلام کرده از یک گوشی اندرویدی استفاده می کند و ظاهرا وی به استفاده از گوشی آیفون علاقمند نیست.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۲۳:۰۰    
سامسونگ یک حسگر دوربین جدید ساخته که باعث می شود دوربین گلکسی S9 شگفت انگیزتر شود، اما آیا ویژگی جدید برای برتری بر آیفون X کافی خواهد بود؟
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۲۲:۳۵    
شاید به این فکر کنید که در گذشته نه چندان دور تعداد شغل های خدماتی انگشت شمار بود و در خوشبینانه ترین حالت به 100 تا 150 شغل می رسید ولی امروز با شناسایی رشته شغل های متعدد و ظرفیتهای جدیدی که در بخش ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۲۲:۰۰    
قبلا باز کردن قفل گوشی ها ساده بود، اما به این معنی بود که به راحتی قابل دسترس و سوء استفاده بودند. اما اکنون بحث امنیت گوشی های هوشمند متفاوت است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۲۱:۳۵    
نتایج یک مطالعه نشان می دهد در معرض دود سیگار بودن مادر در دوران بارداری، داشتن والدین سیگاری، سابقه ابتلا به سرخجه و انجام عمل جراحی آپاندکتومی از جمله عوامل خطر ابتلا به ام.اس اطفال هستند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۲۱:۰۰    
کاربران اینترنت به سه دسته کلی تقسیم می شوند که دسته اول نگاه سرگرمی، دسته دوم تأمین نیاز و دسته سوم هوشمندی در رویه های کاری را دنبال می کنند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۲۰:۳۵    
علی رغم هشدارها مسئولان محیط زیست هنوز اقدامی به منظور برقراری امنیت در منطقه حفاظت شده میشداغ انجام نداده اند تا مانع از کشتار آهوهایی شوند که به دنبال ناامنی موجود در این منطقه به مرز عراق پناه ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۲۰:۰۵    
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران می گوید، بعد از مصاحبه ای که علیه سیاست های احمقانه ترامپ، رییس جمهور آمریکا انجام داده موفق شد ویزای خود را دریافت و اجازه ورود به آمریکا را پیدا کند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۹:۳۵    
پزشکان موفق شدند یک کرم 10 سانتی متری را از صورت یک بیمار خارج کنند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۸:۳۵    
یک مجموعه دار ایرانی ساکن اروپا به نوعی از کلاهبرداری در زمینه تمبرهای تقلبی پرداخته است که با قیمت های گزافی این تمبرها را به افراد بی اطلاع و ناآشنا می فروشند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۸:۰۰    
یک تیم در دانشگاه بوفالو در حال حاضر یک ابزار جدید بیومتریک را توسعه داده اند که ابعاد قلب کاربر را اندازه گیری کرده و از آن برای باز کردن قفل گوشی یا ورود به سیستم رایانه استفاده می کند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۷:۳۵    
تحلیل ها نشان می دهد که تلویزیون همچنان میان بنگاه های اقتصادی برای تبلیغات محبوبت دارد و 10 برند برتر تبلیغ کننده در فصل بهار سال 96 ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۷:۰۵    
با تغییر دستورالعمل رعایت حقوق مسافران، شرکت های هواپیمایی در صورت بروز تاخیر پروازی بیش از 4 ساعت علاوه بر استراداد کامل وجه بلیت باید خسارت نیز پرداخت کند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۷:۰۵    
با وجود اختلاف نظرهایی که درباره قیمت واقعی دلار و همچنین نرخ آن در زمان یکسان سازی وجود دارد، دولت تاکید دارد که قیمت دلار در زمان یکسان سازی بین نرخ فعلی بازار آزاد و مبادله ای خواهد بود ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۶:۵۵    
سایت باشگاه الهلال،سروش رفیعی و مسعود شجاعی را بازیکن پرسپولیس می داند!
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۶:۵۵    
بررسی ها نشان می دهد، بیش از 26 درصد خانوارها در ایران هیچ فرد شاغلی ندارند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۶:۴۵    
حسین عبده تبریزی اقتصاددان با اشاره به آسیب های سود بانکی به فضای کسب و کار گفت: متاسفانه در شرایط بحران بیکاری، خانواده ها به معجزه سودهای بانکی عادت کرده اند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۶:۴۵    
احتمالا برایتان پیش آمده که کالایی را در محیط اطراف ببینید و دوست داشته باشید آن را به سرعت خریداری کنید. یک برنامه موبایلی جدید به این نیاز شما پاسخ می دهد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۶:۰۵    
شاید دانستن این نکته که استفاده بیش از حد از اینترنت ممکن است چه بلاهایی برسر مغزتان بیاورد, باعث شود که کمتر از اینترنت کمک بگیرید!
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۵:۳۵    
عضو شورای شهر اهواز از پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی و اتوبوس در این شهر با همکاری بانک شهر خبر داد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۵:۳۵    
آغاز هر سال تحصیلی، موضوع کمبود مدرسه یا تجهیزات مدارس بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. طبیعی است که وزارت آموزش و پرورش با حجم گسترده فعالیت ها و محدودیت منابع رو به روست و حل برخی مشکلات به عهده شرکای ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۵:۱۵    
نتایج یک تحقیق نشان می دهد کاهش سود سپرده های بانکی باعث افزایش تقاضا و قیمت مسکن خواهد شد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۵:۱۵    
کمتر از دو سال از عمر کارخانه ارونتک (به عنوان بخش تولید فناپ پرداخت) می گذرد و در این مدت کوتاه توانست عملکرد خوبی را در دنیای تولید سخت افزارهای بانکی به نمایش بگذارد ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۵:۰۰    
در دورانی که آموزش ها و راهنمایی های کسب و کار اطراف ما را پر کرده اند، شناسایی راهنمایی های غلط و دوری از آن ها، می تواند مفید باشد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۴:۳۵    
دختر فیلیپینی سالهاست از بیماری رنج می برد که هر روز صبح پس از بیدار شدن از خواب با تختخوابی مملو از پوست مواجه می شود.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۴:۰۵    
تیم حقوقی فعال در فدراسیون و باشگاه های فوتبال ما که عملا در انحصار است،ناتوانی و ضعف خود را بارها نشان داده اند که تجلی آن در فاجعه اخیر برای پرسپولیس و مهدی طارمی به وضوح دیده شد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۳:۵۰    
شرکت کارت اعتباری ایران کیش مجموعه کارگاه آموزشی درگاه پرداخت اینترنتی و روش های بازاریابی مشتریان، برای روسای دفاتر، شعب وصندوقداران بانک سپه را برگزار کرد .
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۳:۵۰    
نایب رئیس هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان به تشریح آخرین جزئیات پرونده تحقیق از این صندوق پرداخت.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۳:۰۴    
معمولا از شرکت ها 10 سوال می پرسیم تا میزان سلامت موجودی آنها را ارزیابی کنیم. این سوال ها برای سنجش اثربخشی فرآیندهای کاهش موجودی و نیز پیچیدگی و گستردگی تلاش آنها طراحی شده اند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۲:۱۹    
بر اساس نقشه راه ابلاغی، شعب بانک صادرات ایران همگام با نیازها و انتظارات مشتریان متحول شده و خدمات مورد نیاز آنها را ارائه خواهند کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۲:۱۴    
مدیریت ریسک یکی از حوزه های کمتر شناخته شده در سیستم های مالی و بانکی است که بانک ها و موسسات اعتباری اهمیت آن را به خوبی دریافته اند و می دانند که فقدان این مدیریت در مجموعه می تواند باعث بروز ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۲:۰۹    
بخش دیتا سنتر، مرکز عملیات شبکه، لابراتوار امنیتی و مرکز یکپارچه دیده بانی عملیات امنیتی حراست بانک صنعت و معدن با حضور علی اشرف افخمی مدیرعامل ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۰۹:۵۹    
مدیرامور نظارت بانک رفاه گفت: در بانک رفاه سامانه نظارت هوشمند برخط در اداره کل بازرسی راه اندازی شده است ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۰۹:۴۴    
یک کارشناس بانکداری الکترونیکی با اشاره به صحبت های وزیر ارتباطات مبنی بر ضرورت تجمیع همه کارت ها در یک کارت، این اتفاق را مستلزم هم افزایی بانک ها و سازمان ها دانست.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۰۹:۰۵    
برنامه نود پرونده ویژه ای برای محرومیت طارمی داشت.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۰۸:۰۵    
برای هر شرکتی این نکته که آیا صورت های مالی او مورد توجه تحلیلگران حرفه ای بازار قرار می گیرد یا نه اهمیتی حیاتی می یابد ...